Licentie2GO - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Licentie2GO.

Licentie2GO stelt zich voor

Bij ons krijgt u niet zomaar een softwarepakketje en de hartelijke gelukswensen. Bij Licentie2GO weet u zeker dat het klopt en dat uw software 100% naar wens zal werken. Als officieel dealer van alle merken software zijn onze licenties 100% legitiem en kunnen daardoor vertrouwd en veilig geïnstalleerd worden. We leveren een volledige activatiehandleiding die u stap voor stap helpt met het downloaden, installeren en activeren van de software. Hierdoor garanderen we een 100% werkende installatie! Komt u er alsnog niet uit of heeft u ondersteuning nodig? Neem contact met ons op via https://licentie2go.com/Klantenservice Onze specialisten helpen u graag! Een 100% tevreden klant, daar gaan we voor!

Deze score is gebaseerd op 18 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,6

Jochem 16-07-2021

Bij licentie2go krijg je de activatiecode voor de software die je hebt gekocht en een link naar de download van de software zelf. (Precies zoals bij alle andere winkels) maar bij licentie2go is naar mijn menig de prijs het laagst !!

klasse 15-07-2021

klasse ook het installatiegemak en de bestelwijze is super gemakkelijk voor herhaling wederom vatbaar

joris 14-07-2021

Bitdefender antivirus gekocht en binnen de eerste minuut kon ik de software reeds activeren. Deze activatie is zeer gemakkelijk omdat het stappenplan met zeer goede uitleg is bijgevoegd; m.a.w kinderspel

Roger Schoffelen 13-07-2021

ik dacht het abonnement van norton verlengd te hebben, dus dikke shit waar ik niets aan heb, alleen onkosten
Licentie2GO 19-07-2021

Dag Roger, ik heb je gegevens even opgezocht en wat je zegt klopt helemaal: je hebt inderdaad een licentie gekocht voor Norton 360, en je kunt deze licentie activeren in je Norton account, middels de handleiding welke we hebben meegeleverd met je aankoop, om zo je huidige licentie te verlengen. Als dit niet lukt laat het dan vooral weten via de contactmogelijkheden welke je op onze Klantenservice pagina kunt vinden: https://licentie2go.com/Klantenservice. We helpen je graag en ik weet zeker dat je je licentie zult kunnen activeren om zo plezier te hebben van je aankoop. Wij bieden installatiegarantie en helpen je net zo lang tot je 100% tevreden bent! Ik heb je contactgegevens en zal je ook nog even benaderen via de e-mail. We gaan er alles aan doen om deze negatieve ervaring om te zetten in een positieve. We zien niets liever dan dat jij tevreden bent over jouw aankoop en onze dienstverlening. Dat zit namelijk verankert in onze hoge mate van service die we nastreven. We houden contact!

Hans 13-07-2021

Overzichtelijke webshop. Goede service en snelle levering. En, geeft melding als een bepaald abonnement verloopt.

Mees 11-07-2021

Voordelig. Snel en goede installatiebegeleiding. Het gehele proces van bestellen tot afronding verliep vloeiend.

Marchel 08-07-2021

Goede software en zeer goede ondersteuning, via de chat, wat er voor zorgt dat alles probleemloos geinstalleerd wordt.

Roger 05-07-2021

Gebruikersvriendelijk programma, werkt goed, geen opmerkingen.
De installatie is zonder problemen verlopen.

Anthony 02-07-2021

Snelle levering, de prijs is oké, en prima support via chat klein probleem direct opgelost !

Marcel 02-07-2021

Vooraf goed advies ontvangen en tijdens installeren van antivirus een goede service verleent op afstand.

Arie 29-06-2021

Efficiënte website Heldere uitleg over producten Goede prijs / kwaliteit verhouding

b_murray 24-06-2021

geleverde code voor verlenging van software was eenvoudig in te voeren. Licentie2Go gaf daarvoor een duidelijke handleiding

Anoniem 24-06-2021

Snelle beantwoording van mijn vragen en een goed product tegen scherpe prijs

A Kerkhoff 23-06-2021

Veel software tegen goedkopere prijs en handig als je niet aan een abonnement vast wilt zitten zoals Office 365.
Het fijne is dat je wel een herinnering kunt maken zodat je de keuze hebt of je je licentie verlengd of niet.

Marianne 19-06-2021

Ik kreeg deze winkel aangereikt door mijn schoonzoon, omdat ik voor mijn dochter een Adobe-product zocht.
Keurige afwikkeling van de aankoop. Ben zeer tevreden.

Mia Dejaegher 16-06-2021

ik ben heel tevreden over Licentie2Go , ik zou het aan iedereen anbevelen om aan te schaffen

Nico 15-06-2021

Goedkoopste aanbieder, ook via chat duidelijke uitleg.
Online handleiding invoeren datumverlenging antivirusprogramma gebruiksvriendelijk.

J.j .Besteman 13-06-2021

Totaal geen probleem met installeren i.v.m. goede handleiding .Ik verleng mijn Norton account al jaren via Licentie2GO mede door gunstige prijs.

Eric Jan 13-06-2021

Prima prijzen met goede handleidingen en support hoe de licenties/software geïnstalleerd moet worden.

Erik 12-06-2021

Zeer duidelijke en snelle afhandeling voor het verkrijgen van een Licentie. Ook werd er een duidelijke beschrijving verstrekt voor het installeren van het softwarepakket

Diego 12-06-2021

Bij licentie2go houden ze rekening met de wensen van hun klanten.
Ze leveren ook enkel originele producten.

Herman51 08-06-2021

Ben al jaren een trouwe en bijzonder tevreden gebruiker van de Microsoft Office 365 jaarlicenties. De activatie verloopt steeds heel vlot en de prijs is daarenboven bij de laagste.
Doe zo verder!

F Volkering 07-06-2021

Na mijn aankoop en installatie service ben ik heel tevreden, snelle en vriendelijke medewerker een en al TOP

Harrij 06-06-2021

als je de handleiding leest is het goed om te doen, maar als je een probleem hebt kun je altijd een chatte beginnen en dan uitleggen waar je probleem is. zo nodig neemt men als het via de chatte niet lukt ook nog eens je computer op afstand over en dan doen zij het probleem oplossen. daarom is het zo fijn want je hoeft gelukkig niet altijd van alles verstand te hebben.

John S 04-06-2021

Shop al jaren bij Licentie2GO vanwege de scherpe prijzen het gemak en betrouwbaarheid.