Licentie2GO - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Licentie2GO.

Licentie2GO stelt zich voor

Bij ons krijgt u niet zomaar een softwarepakketje en de hartelijke gelukswensen. Bij Licentie2GO weet u zeker dat het klopt en dat uw software 100% naar wens zal werken. Als officieel dealer van alle merken software zijn onze licenties 100% legitiem en kunnen daardoor vertrouwd en veilig geïnstalleerd worden. We leveren een volledige activatiehandleiding die u stap voor stap helpt met het downloaden, installeren en activeren van de software. Hierdoor garanderen we een 100% werkende installatie! Komt u er alsnog niet uit of heeft u ondersteuning nodig? Neem contact met ons op via https://licentie2go.com/Klantenservice Onze specialisten helpen u graag! Een 100% tevreden klant, daar gaan we voor!

Deze score is gebaseerd op 18 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,6

Luc van den Bergh 05-05-2021

AL eerder een vergelijkbare bestelling gedaan: Snelle levering en goede instructies voor installatie van de software

John van Dongen 05-05-2021

Snelle levering, helder beschrijving en een goede prijs/kwaliteit verhouding

Agnes Paris 03-05-2021

Bij de aankoop heb ik alle hulp gekregen die ik nodig had om mijn pc te beschermen.

Cengiz 03-05-2021

Goede service en scherpe prijzen. Uitgebreide instructie hoe je licenties moet activeren. Heb een licentie voor de 2de jaar gekocht

02-05-2021 02-05-2021

De software is via de website met gemak aan te schaffen, bovendien gaat dit snel, betrouwbaar en goed verzorgd.

Jan 02-05-2021

Een gebruiksvriendelijke site, overzichtelijk en duidelijk. Zeer goeie prijs/kwaliteit. Een echte aanrader !

Xavier 29-04-2021

Super makkelijk en super voordelig echt een aanrader voor bijna alle software

René 28-04-2021

Scherpe prijzen en duidelijke installatie instructie. Deze instructie klopte en alles werkte direct.

Janneman D. 25-04-2021

Een licentie Kaspersky gekocht.
Dat gaat daar bij Licentie2GO of je een doosje eieren bij de super koopt.
Prima winkeltje die Licentie2GO!!

JK 24-04-2021

Na aanschaf van de licentie, kreeg ik heldere herinneringsmails om te activeren.
Tijdens het activeren was er een zeer helder en volgbare instructie over wat ik wel en niet moest doen.
Het installeren was hierdoor makkelijk en snel voor elkaar. Echt top!

George Hendriks 24-04-2021

De reden is omdat de aankoop simpel en goedkoop is. Ondersteuning is super. Dus ik raad iedereen Licentie2Go aan

katrien 20-04-2021

Super site om je software aan te kopen. alles is heel duidelijk uitgelegd. een chatfunctie zou nog wel handig zijn om vragen te stellen, en het aanbod mag natuurlijk altijd uitgebreider.
Ik koop al enkele jaren onze Microsoft en Norton licenties hier, en nooit problemen gehad. Een aanrader.

Cees 18-04-2021

Uitstekende prijs EN uitstekende reactie op vragen bij recente problemen met verlenging licentie Norton.

Ibo 17-04-2021

Goede en behulpzame helpdesk, wanneer zij het antwoord echt niet hebben dan verwijzen zij eerlijk naar Microsoft NL Helpdesk, waar ik uiteindelijk de oplossing vond. Dus helemaal tevreden, al enkele jaren.

Cha-Cha 15-04-2021

Ik wilde een digitaal abonnement voor d3 beveiliging van mijn laptop kopen, maar vond enkel CD-roms. Via contactname werd ik snel, vriendelijk en efficiënt geholpen en nu is mijn smartphone ook beveiligd.

Paul 11-04-2021

Mooie aantrekkelijke aanbiedingen met heldere instructies en een goede klantenservice.

Ivan Van Calster 08-04-2021

Bestelling en verwerking van de licentie voor office 365 zijn perfect en vlot verlopen.

Flip Breukers 08-04-2021

Prima service. Heb Norton gekocht en wordt jaarlijks herinnerd tegen de tijd dat de licentie afloopt. Ook krijg ik dan een verlengaanbod wat aanzienlijk goedkoper is dan het door Norton laten verlengen.
Ook de online instructies zijn duidelijk en makkelijk te vinden.

Paddeltje 07-04-2021

Al jarenlang bestel ik bij Licentie2Go mijn PC-beveiliging aangeschaft, omdat het een variatie van de beste producten op dit gebied aanbied tegen zeer schappelijke prijzen. Op de website kan men een zeer duidelijke en uitgebreide installatie instructie vinden en waar dat nog niet voldoende is, is er de mogelijkheid om telefonische ondersteuning te krijgen. Kortom een aanrader!

Aalderd 04-04-2021

was op zoek naar een goedkope en goede virusbescherming en kwam uit bij Licentie2Go.
Was heel makkelijk in te stellen en voor een goede prijs.
Ik beveel deze site van harte aan.

Johan 02-04-2021

Een een fijne ervaring om bij Licentie2GO te winkelen heb al een paar keer hele fijne ervaringen gehad, ben geen dief van je eigen beurs winkel bij Licentie2GO het bevalt mij al jaren zeer goed het zelfde product alleen een stuk goedkoper.

G. 31-03-2021

Super service tegen een hele scherpe prijs, met de goede installatie instructie is installatie zo gedaan !

Jeanne 29-03-2021

Ik koop mijn Norton Security al jaren via Licentie2GO. Laten ruim van te voren weten dat de licentie vervalt. Duidelijke communicatie. Goede prijs. Én.. niet opdringerig!!

prima 29-03-2021

goed en snel en prima klantenservice bij problemen
goede uitleg installatie

Rene 28-03-2021

Perfecte levering en snelle, prettige en adequate respons bij vragen per mail.