Licentie2GO - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Licentie2GO.

Licentie2GO stelt zich voor

Bij ons krijgt u niet zomaar een softwarepakketje en de hartelijke gelukswensen. Bij Licentie2GO weet u zeker dat het klopt en dat uw software 100% naar wens zal werken. Als officieel dealer van alle merken software zijn onze licenties 100% legitiem en kunnen daardoor vertrouwd en veilig geïnstalleerd worden. We leveren een volledige activatiehandleiding die u stap voor stap helpt met het downloaden, installeren en activeren van de software. Hierdoor garanderen we een 100% werkende installatie! Komt u er alsnog niet uit of heeft u ondersteuning nodig? Neem contact met ons op via https://licentie2go.com/Klantenservice Onze specialisten helpen u graag! Een 100% tevreden klant, daar gaan we voor!

Deze score is gebaseerd op 18 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,6

Gevaert Gilbert 04-06-2021

Ik heb een bestelling gedaan bij 2Go voor een kaspersky licentie. Ik had geen probleem om mijn licentie te verlengen,alles is goed verlopen.

Patrick 02-06-2021

Licence2go laat je op tijd weten wanneer je kunt verlengen, en dat .er een prima aanbod. Bestellen gaat makkelijk en je krijgt, naast de licentiegegevens een goede gebruiksaanwijzing meegestuurd hoe je de verlenging kunt invoeren. Klantenservice ook uitstekend!

wim van den Dungen 01-06-2021

Heel vriendelijk en vakkundig mensen. Via de chat was de hulp goed maar via een technische hulp via de overname van je computer was mijn probleem snel opgelost. Top.

Eric 31-05-2021

Antivirus software gekocht voor een goede prijs. Activatie en installatie verloopt via de producent en verloopt soepel en zonder problemen. Voldoet helemaal aan mijn verwachtingen

Ivan 28-05-2021

Goede service zonder meer! Eenvoudig bestellen en installeren aan een uitstekende prijs!

Gert-Jan 27-05-2021

Perfect !
Veruit de beste prijs/kwaliteit verhouding en makkelijk te installeren.

Johan van Drueten 25-05-2021

Klantgericht communiceren is eerder luisteren en weten wat de klant verwacht, dan alleen maar "zenden".Omdat communicatie ook steeds meer digital en data-driven wordt, mag je het gerust hebben over een dynamische betrouwbare presentatie. Deze winkel weet klantgericht te communiceren en weet hoe de boodschap overkomt bij de klant en zich hierop aanpast!

Bert 25-05-2021

Jáarlijks bestel de ik office 365, dat is altijd snel gedaan, prima website, duidelijke uitleg, prima aanrader, voor weinig geld.

Hans Kramer 24-05-2021

Goede prjzen en prima service!
Ook zeer behulpzaam bij het installeren. TOP!

Mediabureau Zeeland 24-05-2021

Overzichtelijke website, zeer snelle service en een goede klantenservice.

Mediabureau Zeeland

Astrid 23-05-2021

Super gemakkelijk om snel en veilig een antivirus te installeren. Zeker voor iemand die niet zo veel verstand heeft van dergelijke zaken. Alles wordt duidelijk uitgelegd en voor je het weet zijn uw toestellen beschermd. Dit is al het tweede jaar op een rij dat ik hier bestel en ik ben al elke keer tevreden. De prijzen zijn ook echt degelijk voor mensen met een studentenbudget!

trudy 23-05-2021

photoshop elements 2021 gekocht, goede prijs en download en installatie wijst vanzelf. ik kom hier weer terug als ik wat nodig heb.

Harald 22-05-2021

Goedkoop en duidelijk. Het is 30% goedkoper dan Microsoft voor precies hetzelfde product. Het is dan wel niet single-click, maar de instructies zijn helder en er kan weinig fout gaan.

jorn damen 21-05-2021

Bestelling is makkelijk. Je krijgt snel je bestelling toegestuurd . Je bestelling is voorzien van een begeleidende duidelijke handleiding.

Frank 20-05-2021

Korte lijnen, direct juiste product. Goede aanbieding en heldere uitleg over product, score en ondersteuning

Hans 19-05-2021

Is zeer makkelijk in gebruik. Na online betaling ontvang je direct de product key om de software te gebruiken.
Je hoeft je niet te verplaatsen naar een verkooppunt.
Top online store👍👍👍

Michiel 16-05-2021

Ik werd herinnerd dat mijn licentie bijna was afgelopen. Daarna was het bestel proces snel en pijnloos. Tevens een goede prijs. Ook een goede uitleg over hoe op te waarderen.

Yvo 14-05-2021

Heel scherpe prijs voor hetgeen we krijgen!! Enkel voor een bijna leek op software gebied en dan ook nog met Mac’s en een enkele Windows heeft het wat voeten in de aarde gehad om het klaar te krijgen. Uiteindelijk wel goed gelukt!!

Nicos 13-05-2021

Duidelijke webshop. Bij vragen is het klantencontact goed bereikbaar en als je het product niet meteen installeert dan krijg je een herinneringsmail. Goede service.

Blankie 10-05-2021

Zeer makkelijk te regelen en alles gaat lekker vlot, zodat je snel aan slag kunt.

Leo 09-05-2021

snelle levering, duidelijke installatie handleiding en een gunstige prijs voldoet volledig aan de verwachting

riedstra 08-05-2021

eerder al een product aangeschaft en dat is goed bevallen Wederom goede levering, duidelijke uitleg, gemak van installeren en een herinnering, top

P.M. van Bree 07-05-2021

Gemakkelijke aankoop. Kwaliteit en prijs verhouding uitstekend. Zou iets makkelijker te installeren kunnen voor ouderen.

Gerrit Vinke 07-05-2021

Ik heb gekozen voor deze shop omdat de prijzen van de software betaalbaar zijn. Heb Norton en Microsoft Office aangeschaft en dat doe ik al een paar jaar. Voordeel goedkoop en altijd nieuwste software. Het installatieproces mag wel wat gemakkelijker. Door de jaren heen heb ik wel ervaring opgedaan, maar kan mij voorstellen dat het voor veel mensen erg moeilijk is om te installeren. Wat mij betreft beveel ik Licentie2go aan.

Paul Verheylesonne 06-05-2021

Ik heb voor deze shop gekozen wegens goede gebruiksvriendelijkheid, handigheid om te installeren