Licentie2GO - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Licentie2GO.

Licentie2GO stelt zich voor

Bij ons krijgt u niet zomaar een softwarepakketje en de hartelijke gelukswensen. Bij Licentie2GO weet u zeker dat het klopt en dat uw software 100% naar wens zal werken. Als officieel dealer van alle merken software zijn onze licenties 100% legitiem en kunnen daardoor vertrouwd en veilig geïnstalleerd worden. We leveren een volledige activatiehandleiding die u stap voor stap helpt met het downloaden, installeren en activeren van de software. Hierdoor garanderen we een 100% werkende installatie! Komt u er alsnog niet uit of heeft u ondersteuning nodig? Neem contact met ons op via https://licentie2go.com/Klantenservice Onze specialisten helpen u graag! Een 100% tevreden klant, daar gaan we voor!

Deze score is gebaseerd op 18 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,6

Blondie 25-03-2021

Ik ben vrijwilliger van een stichting die computerhulp geeft voor mensen met een kleine beurs, super bedrijf perfecte kwaliteit en zeer goede klantenservice, ga zo door.......

TVDP 25-03-2021

Makkelijk te installeren en we zijn weer vertrokken voor een jaar met een officiële versie waar alle updates automatisch in orde komen

Robert 22-03-2021

Simpelweg het beste en dus eerste adres voor al mijn licenties. Wat is het een oerwoud van ellendige licentie problemen als je Licentie2GO niet zou hebben zeg, mijn goedheid. Scherpe prijzen ook.

Barbara 20-03-2021

Duidelijk, makkelijk en goedkoop. Hulplijn beschikbaar. Stapsgewijze instructie

PW 18-03-2021

Goed product tegen eerlijk tarief. Had een beetje hulp nodig om licenties actief te krijgen, ook dat werd prima en snel geregeld.

Ingrid 17-03-2021

De goede producten voor een heel leuke prijs en daarnaast ook nog een goede begeleiding als je het nodig hebt.

kylimo 17-03-2021

Bestelling, betaling en installatie verliep vlekkeloos dus alles wat je eigenlijk wilt bij een bestelling. Niets meer en niets minder.

Arjen 16-03-2021

Het lijkt allemaal heel simpel en dat is het ook! Het doet wat het moet doen al jaren. Een tevreden terugkerende gebruiker

Peter B. 15-03-2021

Gewoon goed met duidelijke instructies voor een goede prijs. Kijk voor nieuwe software altijd eerst bij deze aanbieder en gaat al jaren goed.

Frits 11-03-2021

Gewezen op een update, betaalde ik voor de verlenging van MIcrosoft 365, maar er traden enkele complicaties op bij het installeren ervan. Dit werd via de klantenservice/chatfunctie voortreffelijk en duidelijk opgelost.

Jan.Donker 11-03-2021

Correct bedrijf ,alles werkt goed.
Nooit een probleem gehad.
Komt leveranties altijd na.

Gerrit Tossijn 09-03-2021

Makkelijk, omdat ik elk jaar bericht krijg om het te verlengen. En het is heel eenvoudig om te installeren.

Gert 08-03-2021

Voordelige aanschaf van professionele software mét perfecte service ondersteuning bij activatie!
Duidelijke instructiehandleidingen zijn stap voor stap, zodat er bij een probleem de nodige info beschikbaar is.

Sam Nederweert 07-03-2021

Zeer billijk in prijs
en snel en efficient waneer je hulp nodig hebt bij installatie

Remmie 06-03-2021

Scherpe prijzen en een goede uitleg voor het installeren van de gekochte software. Plug & Play :-)

06-03-2021

Makkelijk en goedkoop je krijgt goede uitleg hoe je installeert en een mail als je licentie jaar bijna is verlopen.

Joeri 06-03-2021

Zoals altijd, vlotte bestelling. Correcte betaal mogelijkheden en email met duidelijke uitleg hoe de digitale code te gebruiken. Maar voor al goedkoper licenties.

Ed 04-03-2021

Meerdere keren heb ik tot tevredenheid Norton software aangeschaft bij “Licentie2Go”.
De software is mede door de hulp van de support zeer eenvoudig te installeren en is bovendien zeer voordelig. Als je moeite hebt met het installeren kan de support dit eventueel voor je doen.

Mario 03-03-2021

Binnen 5 minuten je software verlengd of geactiveerd tegen zeer scherpe prijzen. Fijn bedrijf.

Henk 03-03-2021

Goede beschrijving ; eenvoudige installatie. Ik kan mij nauwelijks voorstellen dat je er niet zelf uitkomt bij de installatie.

Liesbeth B 27-02-2021

Goed overzichtelijke website, duidelijke installatie en goede prijs-kwaliteitverhouding.
Echte aanrader!

Meuwissen 25-02-2021

Eerst en vooral een goede prijs van dit product, verder een meer dan deftige uitleg hoe je te werk moet gaan om dit product te installeren. Als je aandachtig de instructies leest en indien nodig nog eens herleest, moet je dat gewoon lukken zonder bijstand. Bedankt langs deze weg om, er zal dan ook naar de toekomst toe heel zeker rekening gehouden worden met jullie bij aankoop van andere software, welke dan ook.

Jacco 18-02-2021

Bestel hier al jaren. Goedkoop, nooit problemen. Het toegevoegde stappenplan zorgt ervoor dat zelfs mijn ouders de bestelde producten zouden kunnen installeren

Kyra 17-02-2021

Licence2go heeft goede producten, zeer scherpe prijzen en duidelijke instructies op de site

HB 17-02-2021

Goede en heldere uitleg van via de mail. Makkelijke installatie en uitleg. Ga zo door!