Licentie2GO - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Licentie2GO.

Licentie2GO stelt zich voor

Bij ons krijgt u niet zomaar een softwarepakketje en de hartelijke gelukswensen. Bij Licentie2GO weet u zeker dat het klopt en dat uw software 100% naar wens zal werken. Als officieel dealer van alle merken software zijn onze licenties 100% legitiem en kunnen daardoor vertrouwd en veilig geïnstalleerd worden. We leveren een volledige activatiehandleiding die u stap voor stap helpt met het downloaden, installeren en activeren van de software. Hierdoor garanderen we een 100% werkende installatie! Komt u er alsnog niet uit of heeft u ondersteuning nodig? Neem contact met ons op via https://licentie2go.com/Klantenservice Onze specialisten helpen u graag! Een 100% tevreden klant, daar gaan we voor!

Deze score is gebaseerd op 18 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,6

Rob van Puyfelik 25-03-2022

Software is snel geleverd met een duidelijke instructie en een concurrerende prijs.
Prima bedrijf om zaken mee te doen.

Donald 24-03-2022

Alles is super duidelijk en hulp is aanwezig. Je kan bijna niet verkeerd gaan en de prijzen zijn ook top.
Nog een voordeel kan zijn dat het geen abonnementen zijn en je niet kan vergeten het bijtijds stop te zetten. Iets waarop menig fabrikant stiekem wel hoopt.

Betrouwbare website met ruime keuze 24-03-2022

Ruime en duidelijke keus. En voor schappelijke prijzen. Vriendelijke klantenservice

J.Borghols 23-03-2022

Snelle service. Ook prima hulp toen de installatie niet meteen wilde lukken.
Aan te bevelen.

Gerrit 23-03-2022

Aantrekkelijke prijs Bitdefender Antivirus.. Snelle online levering. Uitstekende support.

Bibi 22-03-2022

Ik vind het een 10, voor aanbieding, uitleg en de reminders die je ontvangt. Duidelijk betrouwbaar en voordelig

Diedrich 21-03-2022

Makkelijk bestelproces en hele goede support qua installatie van de software/licentie.

Coco 21-03-2022

Ik had al een mailtje gestuurd , maar ik wil het hier zeker nog eens neerschrijven :

Ik wil bij deze jullie uitzonderlijk bedanken !!!

Waarom : omdat jullie zo professioneel zijn , zo snel reageren ( zelfs in t weekend ) , en meteen een simpele en pasklare oplossing bieden .

Dat mag ook eens gezegd ( geschreven ) worden .

Harry van Hulst 20-03-2022

ik heb twee contact gehad over het verlengen de medewerkers waren zeer behulpzaam en zoals het uitgelegd werd is het ook uitgekomen alles werkt prima bedankt

Agnes 19-03-2022

Overzichtelijke, duidelijke website. Goede aanbiedingen. Duidelijke begeleiding en makkelijke installatie. Kortom top!

Warlock 19-03-2022

Licentie 2Go houd het betaalbaar en het werkt 100% en McAfee is verlengen is kinderspel.
Je betaalt voor je code , je gaat je McAfee account in en kiest code invoeren en klaar.
Het gemene is met internet security dat stiekeme vinkje voor automatisch verlengen als je dat niet uit zet betaal je de hoofdprijs.
Voor McAfee valt dat nog enigszins mee €44 3 app
Maar met Norton kan dat oplopen tot €80+.
Dus erg blij met deze winkel.

Erik M. 18-03-2022

Koop hier al jaren licenties voor beveiligings-software. Duidelijke site met scherpe prijzen. Goede handleidingen om e.e.a. te installeren met daarbij vaak handige tips. Licenties komen binnen op je account bij Licentie2GO en kun je downloaden, installeren en activeren zodra je oude afloopt.
Wat ook erg handig is: je krijgt automatisch een herinnering tegen de tijd dat je licentie weer afloopt zodat je niet te laat verlengt!
Tot nu toe een tevreden klant.

Francis 17-03-2022

Heel interessante prijzen
Alles is binnen 1 minuut online geregeld
Alle is ook prima uitgelegd voor de installatie

De Pelseneer luc 17-03-2022

Prijs en kwaliteit en uitleg op side van aangekochte sofware voor bescherming van mijn pc

P. van Hout 16-03-2022

Licentie2GO verkoopt fijne betaalbare software; de software is ook nog eens eenvoudig te installeren.

C. van der Walle 15-03-2022

Het was helemaal duidelijk, installeren was eenvoudig, fijn bedrijf om software te kopen, echt een aanrader.

Harry 15-03-2022

Ik gebruik reeds verschillende jaren software aangekocht via Licentie2Go tot volle tevredenheid. Vooral de interessante prijs en de snelle en goede service spreken mij enorm aan.

Hendrik Wouters 15-03-2022

Snel geregeld en mooie prijs voor hun producten. Dit is het 2 jaar dat ik bij hun bestel. Doe zo voort met de service

Hagazar 15-03-2022

Het betreft een verlenging van Norton 360 DeLuxe: goede prijs en een goede beschrijving voor de installatie van de software.

Ronald 15-03-2022

Bedrijf doet en levert wat ze beloven.
Gorde nazorg na de bestelling met een duidelijke stap voor stap installatiehandleiding.

Frans Goosens 14-03-2022

Ben al jaren tevreden.
Product doet wat het moet doen.
Prijs is heel redelijk.

Marco 13-03-2022

Geven op tijd de mogelijkheid om te verlengen en bieden producten aan voor een goede prijs. Service ondersteuning is zeer goed.

Rémy 12-03-2022

Duidelijke website, echt goedkoop tov. andere sites, snelle afhandeling, echt een aanrader!

Delphine 11-03-2022

Het is een duidelijke site, en je word op de hoogte gebracht als je licentie ten einde loopt. Als er iets niet lukt word je daadwerkelijk geholpen.
Heel tevreden en al veel reclame gemaakt.

Leon 09-03-2022

Heldere website, concurrerende prijzen. Betrouwbaar. Ze bieden ook de mogelijkheid voor hulp op afstand. Eerder heb ik ook gebruik gemaakt van licentie2Go. De helpdesk was toen goed bereikbaar en deskundig. Ik ben toen erg goed geholpen.