Licentie2GO - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Licentie2GO.

Licentie2GO stelt zich voor

Bij ons krijgt u niet zomaar een softwarepakketje en de hartelijke gelukswensen. Bij Licentie2GO weet u zeker dat het klopt en dat uw software 100% naar wens zal werken. Als officieel dealer van alle merken software zijn onze licenties 100% legitiem en kunnen daardoor vertrouwd en veilig geïnstalleerd worden. We leveren een volledige activatiehandleiding die u stap voor stap helpt met het downloaden, installeren en activeren van de software. Hierdoor garanderen we een 100% werkende installatie! Komt u er alsnog niet uit of heeft u ondersteuning nodig? Neem contact met ons op via https://licentie2go.com/Klantenservice Onze specialisten helpen u graag! Een 100% tevreden klant, daar gaan we voor!

Deze score is gebaseerd op 18 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,6

Rob 24-05-2022

Scherpe prijzen; heb Norton nu diverse malen verlengd via deze shop. Werkt prima je krijgt een duidelijke gebruiksaanwijzing in je mail box. Ook Acronis gekocht via deze site. Allemaal goedkoper dan rechtstreeks en originele goedgekeurde software.

Frauke Geurts 23-05-2022

Ik kies voor deze shop omdat het goedkoper is en als er een probleem is kunnen ze het oplossen.

Petra 23-05-2022

Duidelijke aankoopprocedure en afhandeling van de licentie. Alles verliep probleemloos.

Jeannette 23-05-2022

Zeer goede prijs en heel makkelijk te installeren met de duidelijke handleiding!

Rob 21-05-2022

- goede service met de herinnering service voor verlenging
- eenvoudige en duidelijke procedure voor verlenging
- reëele prijs
- goede ondersteuning
- komt betrouwbaar over

Jurjen Jans 20-05-2022

Licentie2go bespaart mij ieder jaar tijd en geld wanneer ik mijn VPN en Antivirus pakket moet vernieuwen. De stap-voor-stap instructies inclusief rechtstreekse linkjes naar datgene dat moet worden geregeld maken het een proces van hooguit vijf minuten. En de enige keer waarop ik de klantenservice nodig had kreeg ik onmiddelijk contact via de chat functie. Goede service!

Kevin 20-05-2022

Zeer duidelijke website met kundig personeel om de meest uiteenlopende vragen te beantwoorden. Daarnaast een geweldige service via de mail ten behoeve van verlengen van abonnementen die aflopen. Bovendien zijn er talloze mogelijkheden voor wat betreft onduidelijkheden die kunnen optreden bij installatie.

Al sinds 2017 klant bij deze onderneming.

nick 17-05-2022

Prima service, zeer snelle reactie op vragen, en goede duidelijke oplossingen bij problemen.

Jarek 17-05-2022

Ik raad deze winkel aan omdat ze altijd lage prijzen hebben en speciale acties voor vaste klanten, ik zal er altijd winkelen

Cor 16-05-2022

Prima site, software na betaling direct beschikbaar met duidelijke uitleg voor installatie/activering! en ook nog superscherp geprijsd. Al jaren een tevreden klant!

Henk 16-05-2022

Ik bestel hier al een aantal jaar mijn verlenging voor de mcafee beveiligings software en altijd wordt alles snel geleverd met een duidelijke installatie instructie. Dus niet alleen goedkoper maar ook goed.

André 15-05-2022

Licentie2GO is snel en accuraat in handelen en geeft een duidelijke handleiding in het gebruik.

Wiets Jonkman 14-05-2022

Fantastisch is eigenlijk het énige woord wat op toepassing is voor Licentie2go.
Helder en duidelijk overzicht op de site.
Genoeg en zeer goede informatie over hoe te installeren.
Ook zijn jullie erg goed in het hulp bieden bij eventuele problemen bij het installeren.
Zelfs een berichtje gehad dat ik mijn product aangeschaft had maar nog niet geïnstalleerd had.

Houden zo zou ik zeggen

Tilly 12-05-2022

Licentie2GO is een uitstekend bedrijf om onder meer een antivirusprogramma te bestellen. Standaard voorziet Licentie2GO je van een handleiding om het programma te installeren op je eigen computer. Kom je er niet uit, dan kan je bellen en helpen ze je verder met de installatie. Men is erg vriendelijk! Ik heb al meerder malen bij Licentie2GO het antivirusprogramma gekocht en de prijzen zijn ook heel plezierig!

Dimitri 12-05-2022

Goede prijzen en ruime keuze.
Je krijgt een code waarmee je uw product kan activeren.
Snel en betrouwbaar!

Over die keuze: Ik zou Kapersky toch minstens flaggen als potentieel risico naar aanleiding van recente ontwikkelingen.

Mario van DayCare-Solutions 09-05-2022

Makkelijk gevonden, eenvoudig om uw product te bestellen, aflevering loopt vlot

Daantje 09-05-2022

Koop al jaren Panda security.
Krijg een mailtje als deze verloopt met een aan bieding. Bij aankoop zit een goede uitleg zodat iedereen zelf deze virusscanner op pc kan zetten.

Ronald 09-05-2022

Heldere site en prima service. Ik had wat vragen over het installeren van de software en werd goed en snel geholpen.

John 08-05-2022

Een webshop met prima prijzen voor de software, maar meer nog met een goed gevoel voor de klant.
Adobe was vroeger nogal listig/lastig als je niet via hen de software had aangeschaft. Nu met "schrik en beven" een update voor het volgende jaar aangeschaft. Bellen met Software2GO: Ja het nieuwe abonnement mag ook later ingaan, dus de voucher blijft gewoon geldig en ik was gerust. Chat met Software2GO voor en tijdens installatie en de hulp was prima! Als je er nog niet uitkomt kunne we ook een (betaalde) installatie service regelen en uitvoeren. Juist dit geeft veel vertrouwen, omdat het kwijtraken van instellingen en koppelingen een angstig vooruitzicht is.
Juist de service na aankoop en het contact met de medewerkers is erg positief

henri 07-05-2022

scherpe prijs, makkelijk te installeren, fijne website ,groot assortiment.

Herman 06-05-2022

Duidelijke website, lage prijzen, een snelle levering, makkelijk te installeren. wat wil een mens nog meer. Bravo, ga zo door.
Een tevreden klant.

Simone Raes 06-05-2022

De site is duidelijk. Oo vragen wordt vlug en correct gereageerd. Super dat er ook een chat mogelijkheid is. De prijs is aantrekkelijk en ik apprecieer zeer dat er geen abonnement is met automatische afschrijving. Ik ben pro.

Inge Janssen 05-05-2022

Licentie2go levert snel en doet wat ze beloofd! En dat tegen een redelijke prijs.

D.P.ex 04-05-2022

Licentie2Go, wat een goede service, beterkoop, direct licentie beschikbaar, verlengwekker, zeer goede begeleiding bij verlengen van licentie via mail een prachtig stappenplan.
Bij problemen zeer goede ondersteuning van vriendelijke telefonisten.
Kortom top service een aanrader voor iedereen.

Johan 01-05-2022

Licentie2Go werkt uitstekend. Ze geven op tijd een signaaltje en de handleiding die ze meegeven is cristal clear.