Licentie2GO - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Licentie2GO.

Licentie2GO stelt zich voor

Bij ons krijgt u niet zomaar een softwarepakketje en de hartelijke gelukswensen. Bij Licentie2GO weet u zeker dat het klopt en dat uw software 100% naar wens zal werken. Als officieel dealer van alle merken software zijn onze licenties 100% legitiem en kunnen daardoor vertrouwd en veilig geïnstalleerd worden. We leveren een volledige activatiehandleiding die u stap voor stap helpt met het downloaden, installeren en activeren van de software. Hierdoor garanderen we een 100% werkende installatie! Komt u er alsnog niet uit of heeft u ondersteuning nodig? Neem contact met ons op via https://licentie2go.com/Klantenservice Onze specialisten helpen u graag! Een 100% tevreden klant, daar gaan we voor!

Deze score is gebaseerd op 18 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,6

Harm Jan Beeuwkes 21-06-2022

Als groot gebruiker van de 'dummies boekjes' en dit ook neergelegd te hebben bij jullie support team, meer dan goed geholpen bij aanschaf van een software pakket. Wat voor de een zeer duidelijk en makkelijk is vinden anderen dit toch soms moeilijk om de door eenvoudige reden dat ze het nog niet begrijpen. De rust, zelfverzekerdheid en aandacht die mij werd gegeven is de keus snel gemaakt. Tot de volgende!

Jort 20-06-2022

Directe levering na afrekenen.
Heb je een verlopen licentie, kun je direct na betalen aan weer aan de slag, meestal zelfs aanzienlijk voordeliger dan de lokkertjes van de publishers zelf

85 19-06-2022

Goede prijs voor een goed product, bij problemen komen ze met een oplossing. Top!

Natanne 18-06-2022

Software is goedkoop, digitale levering gaat perfect, producten komen netjes in mijn account bij licentie2go te staan. Gebruikers vriendelijke handleiding om te installeren waardoor het makkelijk is om zelf te installeren. Een mooie aanbieding kan je gewoon kopen ook al duurt het nog lang voordat je huidige licentie afloopt. Zo heb je nog goedkoper een nieuwe licentie en deze is altijd terug te vinden je je account. Licentie2go is echt een aanrader.

Jan 17-06-2022

Heel erg goed geholpen bij -wat uiteindelijk bleek- de verkeerde bestelling. Ondanks activatie van antivirus-software en zelfs daadwerkelijke ingebruikname bestelling teruggedraaid en zonder bijbetaling omgezet naar hoogwaardiger abonnement.
Jan

Harm Jan Beeuwkes 17-06-2022

Als groot gebruiker van de 'dummies boekjes' en dit ook neergelegt te hebben bij jullie support team, meer dan goed geholpen bij aanschaf van een software pakket. Wat voor de een zeer duidelijk en makkelijk is vinden anderen dit toch soms moeilijk om de dooreenvoudige reden dat ze het nog niet begrijpen. De rust, zelfverzekerheid en aandacht die mij werd gegeven is de keus snel gemaakt. Tot de volgende!

Hans 17-06-2022

Leuke aanbieding en duidelijke uitleg
Ook de tip om automatisch verlengen niet aan te vinken is fijn
Scheelt heel veel in prijs als je het product bij licence2go aanschaft

Dymphi 16-06-2022

Verleng al jaren bij licentie2go mijn Norton 360 apparaatbeveiliging. Ben zeer tevreden!
Duidelijke site en de uitleg over het downloaden en installeren wordt stap voor stap zeer goed op de site beschreven.
Pluspunt: uitleg over stopzetten afschrijving abonnement van Norton voor de verlenging het jaar erop, want ik wil zelf kiezen bij wie en voor welke prijs ik wil verlengen.

Gevaert Kurt 16-06-2022

Doen wat ze beschrijven
Goede service, namelijk goede duidelijke uitleg voor installatie van aangekocht product.
Correcte goedkoopste prijs

Toine 15-06-2022

Ik heb enige maanden geleden tijdens een aanbieding een McAfee verlengingen licentie besteld. Toen mijn licentie bijna was verlopen attendeerde licence2go dat alle resterende dagen komen te vervallen als ik de nieuwe licentie nu activeer. Gewacht tot de vervaldatum en aan de hand van de handleiding de nieuwe licentie geactiveerd. Werkte perfect en nu weer wachten op de volgende aanbieding.

Geert 14-06-2022

Heel eenvoudig te bestellen ,snelle installatie , feedback super en bij vernieuwen aangename prijs die goedkoper is dan gelijk waar anders. En nog evengoed ook , wat wil een mens nog meer he

Maxx 14-06-2022

Net als de vorige keer heb ik mijn ".." abonnement ook nu zonder problemen kunnen downloaden.

Roberto 13-06-2022

Zelf had ik een hele fijne ervaring met Licentie2Go. Met veruit de goedkoopste prijs in de markt was de keuze snel gemaakt. Het bestellen ging heel eenvoudig. Maar ook het proces daarna. Ik kreeg direct een mail met instructies voor installatie. Je wordt als het ware letterlijk stap voor stap geholpen met installeren. Deze ervaring was dus super en ik beveel Licentie2Go dan ook van harte aan!

Jean paul 12-06-2022

Altijd de goedkoopste prijs, de perfecte hulplijn en alles met een paar muisklikken geregeld.

Hubert van den Buijs 12-06-2022

Het is makkelijk aan te vragen overzichtelijke website. Verder verloopt alles snel. Ook het downloaden en de licentie ingeven is snel geregeld.

Dirk 11-06-2022

Licentie2Go is de ultieme werkelijkheid van hoe een software shop kan zijn. Perfecte service en geen beloften maar daden in prima prijzen en correcte levering.

Bert Hardeman 10-06-2022

Kaspersky verlenging snel geleverd, activatie code invoeren en alles werkte weer. Voor een zeer nette prijs.

Jrie 08-06-2022

Licentie met aantrekkelijke korting en een heel duidelijke instructie hoe de licentie te activeren.

B.Prins 08-06-2022

Elk jaar weer voor een geweldig goedkoop prijsje je computer beveiligen met betrouwbare merken! Super handig en kom je er niet uit, neem je er hulp bij voor ook een mooie prijs en je zit voor een heel jaar weer save!

Frans van den Bosch 08-06-2022

Eenvoudig Norton besteld, direct gedownload, maar mijn aflopende abonnement was nog enkele dagen geldig, dus niet direct geïnstalleerd. Na 3 dagen Norton geïnstalleerd, en je oude abonnement is weer voor 1 jaar verlengd.
Licentie2Go doen wat ze beloven! Snel, accuraat en betrouwbaar!

René 08-06-2022

Procedure voor verlenging office365 gaat vlot en met gedetailleerde uitleg.

GerAnt 07-06-2022

Snelle levering, goed contact (omdat mijn vorige licentie nog niet verlopen was, heb ik het product niet meteen geïnstalleerd). Licentie2go stuurde hiervoor een herinnering.
Inmiddels geïnstalleerd. Wel lastig om uit te vinden wat je precies moest doen met een verlenging (product van andere aanbieder) maar uiteindelijk ging alles prima.

Philip 07-06-2022

Ik zocht een verlenning voor MvAfee en vond bij Licentie2GO een hele mooie en goedkope aanbieding. Ben er blij mee en het werk erg goed.
Service is goed en ook onderstuning voor het instaleren.

Rolf 07-06-2022

Ik heb prima ervaring opgedaan bij de ontvangen antwoorden op enkele door mij gestelde vragen.
Prima service!

Andre 07-06-2022

Voor mij had ik een anti virus programma nodig, en koos voor Eset Nod32, het was een mooie aanbieding, betaling en afwikkeling verliep lekker vlot. De uitleg over de installatie en licentie activering was duidelijk, verliep foutloos zonder enige problemen.