Licentie2GO - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Licentie2GO.

Licentie2GO stelt zich voor

Bij ons krijgt u niet zomaar een softwarepakketje en de hartelijke gelukswensen. Bij Licentie2GO weet u zeker dat het klopt en dat uw software 100% naar wens zal werken. Als officieel dealer van alle merken software zijn onze licenties 100% legitiem en kunnen daardoor vertrouwd en veilig geïnstalleerd worden. We leveren een volledige activatiehandleiding die u stap voor stap helpt met het downloaden, installeren en activeren van de software. Hierdoor garanderen we een 100% werkende installatie! Komt u er alsnog niet uit of heeft u ondersteuning nodig? Neem contact met ons op via https://licentie2go.com/Klantenservice Onze specialisten helpen u graag! Een 100% tevreden klant, daar gaan we voor!

Deze score is gebaseerd op 18 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,6

Ivan 07-08-2022

Prima webshop, met enige handigheid en go3d lezen is het installeren een fluitje van een cent.

Ppeter 06-08-2022

Snelle en eenvoudige (en schappelijke prijzen) afhandeling. Duidelijke uitleg ook. Binnen enkele ogenblikken was mijn licentie weer in orde.

Teun 04-08-2022

Makkelijk te bestellen, kan ook altijd je bestelling terugvinden met de bijbehorende gegevens en ook nog een concurrerende prijs

Danny De Graaf 02-08-2022

Heel betrouwbaar en heel voordelig om te kopen.
Ook vrienden van mij hebben tot volle tevredenheid al aankopen gedaan.
Van harte bedankt!

marcko 01-08-2022

Ben ik al jaren klant van tot mijn tevredenheid. Alles wordt goed en op tijd geleverd en met een goede uitleg. Vriendelijk geprijsd.

Bopro 01-08-2022

Altijd een snelle levering van software licenties en er nog nooit problemen mee gehad.

Hans Arnhem 01-08-2022

Snel, veilig en goedkoop. Na contact met de helpdesk besloten om via deze winkel mijn licentie voor de tweede maal te verlengen.

van Lierop 28-07-2022

Prijs en kwaliteit is prima in orde, alleen wat gedoe bij Norton zelf, waar de winkel je prima in begeleid, maar zou een 10 krijgen als ze ervoor zorgen dat de automatische verlenging standaard uit zou staan, maar daar kan de winkel, ben ik bang weinig aan doen.

Matthieu 27-07-2022

Licentie2go is een winkel die je bijstaat bij installatie ( waar vind je dat nog? Nergens! ) en dat heeft mij overtuigd om bij hen een antivirus aan te schaffen. De medewerkers nemen ruim de tijd om samen met de klant het product te installeren ( je kan de chat open laten staan) ze hebben dé kennis en weten exact wat ze doen en kunnen anticiperen op het probleem. Het lijkt alsof ze in je hoofd kunnen kijken. Ik raad deze winkel 200% aan. Niet denken, gewoon kopen bij Licentie2go!

PR 26-07-2022

Heb de code direct ontvangen maar omdat ik hem pas later nodig had was ik benieuwd of dit zou werken. Het programma pakte de code toen gelijk op en alles was zeer snel geregeld. Super bedrijf.

Gesso 24-07-2022

Op tijd berichten dat licentie afloopt + duidelijke instructies hoe te verlengen

R m. 24-07-2022

Snel en goedwerkende aankoop en verlenging van Mcafee licentie en toch goedkoper dan rechtstreeks aankopen bij mcafee

Luc 23-07-2022

Zeer gebruiksvriendelijke shop en correcte werkwijze om gemakkelijk de software te installeren!

maarten van vreumingen 20-07-2022

Stuk goedkoper dan verlenging via Norton. Prima informatie over activering. koop Norton al vele jaren via licence2GO,en altijd tevreden

Hans 20-07-2022

Heeft diverse software tegen een aannemelijke prijs. En zeker bij een vroege voormelding.

Truus 20-07-2022

Bestel hier al enkele jaren mijn licenties voor Kaspersky Total Security zeer klantvriendelijk en via WhatsApp ondersteunend totdat je er echt uit bent Top.
Licenties zijn veel goedkoper dan andere sites.
Ook handig ik krijg melding als er weer verlengt moet worden geen stress meer daarover ga zo door topsite!

Peter 20-07-2022

Uitstekende begeleiding. De chatfunktie werkt uitstekend. Als je een vraag hebt wordt je bijna direct geholpen en men heeft veel geduld.

Ron 20-07-2022

Goede communicatie, tijdige indicatie van aflopende licentie, makkelijk te doen als je het eenmaal gewend bent

benjamin_51 18-07-2022

snel goedkoop ,veilig en altijd pasklare aanbiedingen ;logisch hier telkens terug aan te kloppen

Jan 16-07-2022

Prima shop, dezelfde software, maar voor een stuk lagere prijs. Snelle afhandeling en duidelijke instructies. Top

Luud Peeters 16-07-2022

Prima manier om op een voordelige wijze Microsoft producten aan te schaffen. Al zou de verlenging van een product dat je al in gebruik hebt wellicht nog eenvoudiger kunnen?!

JOhn 14-07-2022

Perfect door snelheid en kwaliteit. Ik kan niets van kritiek opmerken. Als je snel goede software nodig heb, dan is het hier.

Linda 14-07-2022

Goede prijs en behulpzame chat bij vragen over installatie. Ben er heel tevreden over.

Pieter 14-07-2022

Mooie prijs voor de software en in de chat altijd iemand die direct antwoord geeft op je vragen.

Wilco 11-07-2022

Mooie aanbiedingen, wat behoorlijk kan schelen.
Goede ondersteuning en de klantvriendelijkheid van hun is top!
Zowel email als telefonisch.
Netjes ruim van te voren update wanneer je moet verlengen .
Of wat je het beste kan doen .

Kortom erg tevreden !!!