Licentie2GO - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Licentie2GO.

Licentie2GO stelt zich voor

Bij ons krijgt u niet zomaar een softwarepakketje en de hartelijke gelukswensen. Bij Licentie2GO weet u zeker dat het klopt en dat uw software 100% naar wens zal werken. Als officieel dealer van alle merken software zijn onze licenties 100% legitiem en kunnen daardoor vertrouwd en veilig geïnstalleerd worden. We leveren een volledige activatiehandleiding die u stap voor stap helpt met het downloaden, installeren en activeren van de software. Hierdoor garanderen we een 100% werkende installatie! Komt u er alsnog niet uit of heeft u ondersteuning nodig? Neem contact met ons op via https://licentie2go.com/Klantenservice Onze specialisten helpen u graag! Een 100% tevreden klant, daar gaan we voor!

Deze score is gebaseerd op 18 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,6

Gerrit 11-09-2022

Laagdrempelig en klantgericht. Vriendelijke herinnering aan verlenging van abonnementen.
Goed bereikbaar, en dat is uniek in deze tijd.

HLV 11-09-2022

Leuke actie voor een office pro pakket. Aanschaf en activering gingen prima.
HLV 11-09-2022

Per abuis verkeerde software pakket vermeld. Deze review verwijderen a.u.b.
Juiste review alsnog gemaakt.

Mink Dijkhuizen 10-09-2022

"What you see is what you get" Dit geeft aan wat men op de site ziet en wordt aangegeven komt helemaal ten goede van de klant. Wat je koopt en de uitstekende eventuele benodigde ondersteuning is duidelijk en geregeld.

rudy 10-09-2022

gewoon top en je kan snel aan de slag van thuis uit en prijs kwaliteit is oké , dus mensen niet twijfelen maar zeker kopen bij Licentie2GO

Rob 09-09-2022

Goede service en prijs. De digitale begeleiding dekt de lading volkomen en de herinnering voor verlenging is accuraat.

Marloc Computing 07-09-2022

Zoals altijd - weer pico bello in orde en keurig geregeld. Ook voor de MIcrosoft 365 licenties.

Ron 07-09-2022

Strak in het proces, geen verrassingen en complete communicatie. Elk verlengingsjaar steeds de interressantse aanbieding.

Evert Jan 07-09-2022

Snel en makkelijk om het juiste product te vinden en te installeren.
En de prijs is scherp.

Math 06-09-2022

Goedkope licenties, officiële software. Waarschuwing voor afloop abonnement, duidelijke uitleg voor installatie. Kan haast niet beter.

Kwb 06-09-2022

Zeer gemakkelijk te bestellen en hulpvaardigheid is hoog. Vriendelijk in chatverkeer.

J. Bakker 05-09-2022

Geweldige koop, zeer goedkoop en snelle reactie, super goed, veel goedkoper dan bij bitdefender zelf, kosste daar 79,99, in plaats van 33,95

Peter 04-09-2022

Ik koop regelmatig software hier.
Ik vind de prijs van de software oke.
De handleiding om de software te installeren vind ik makkelijk.
Ook de verleng wekker vind ik super handig.

De Witte Etienne 03-09-2022

De prijs is sowieso sterk concurrentieel en ook de handleiding helpt de modale gebruiker om de software geïnstalleerd te krijgen

capricorn 03-09-2022

Goede concurrerende prijzen en regelmatig goede acties. De aangekochte goederen zijn ook makkelijk te installeren.

Fabienne Seynaeve 03-09-2022

Het is makkelijk om je beveiliging aan te kopen en te vernieuwen. Het installeren gebeurt ook vlot en zonder problemen. Dat is op andere sites niet altijd het geval. Ik ben tevreden.

Jan 02-09-2022

Veel aanbod tegen een redelijke prijs.
Makkelijk te bestellen en installeren.

Yan Huk 01-09-2022

Hoewel het altijd een risico in zich heeft om een licentie aan te schaffen via een derde partij, wekte Licentie2Go direct vertrouwen door de snelle response met goede antwoorden op vragen. Ook de support tijdens installatie was goed. Tot slot ook de prijs was goed.

pllwrs 30-08-2022

Wat een gemak om software te verlengen en te installeren. Alles met duidelijke instructies.

Bas 29-08-2022

Erg goede prijzen, en fijn om elk jaar een herinnering te krijgen wanneer mijn jaarlicentie voor Office365 bijna verloopt. Via de link in die mail kan ik dan binnen een paar minuten een verlenging kopen, zonder gedoe. Bijgeleverde instructies en tips zijn erg duidelijk.
Al met al jarenlang een fijne ervaring!

Harry 28-08-2022

Een hele goede bescherming van norton en erbij dat je pc onderhouden kunt tegen alle aanvallen en dergelijke vuiligheid

Harry 28-08-2022

Snel en heel makkelijk te installeren en betaalbaar voor een jaar van gemak van de programma's die je makkelijk kunt gebruiken

TL 28-08-2022

Snelle levering van cruciale software voor prima prijs/kwaliteit. Goede overzichtelijke website

Geert 26-08-2022

Eenvoudig en snelle manier om goedkope software aan te schaffen,
goed werkende website.

Topa 25-08-2022

TOP Eenvoudig en snel beveiligngs Software te bestellen via de webside goede prijzen en simpel te instaleren

Theo 24-08-2022

Duidelijke website, hulpvaardige helpdesk, zeer scherpe prijzen. koop daar al enkele jaren.