Licentie2GO - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Licentie2GO.

Licentie2GO stelt zich voor

Bij ons krijgt u niet zomaar een softwarepakketje en de hartelijke gelukswensen. Bij Licentie2GO weet u zeker dat het klopt en dat uw software 100% naar wens zal werken. Als officieel dealer van alle merken software zijn onze licenties 100% legitiem en kunnen daardoor vertrouwd en veilig geïnstalleerd worden. We leveren een volledige activatiehandleiding die u stap voor stap helpt met het downloaden, installeren en activeren van de software. Hierdoor garanderen we een 100% werkende installatie! Komt u er alsnog niet uit of heeft u ondersteuning nodig? Neem contact met ons op via https://licentie2go.com/Klantenservice Onze specialisten helpen u graag! Een 100% tevreden klant, daar gaan we voor!

Deze score is gebaseerd op 18 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,6

Henk 29-10-2022

Mooie prijs en vooral zeer duidelijke instructie om de software te installeren. “Een kind kan de was doen”!

Louis 29-10-2022

Zeker makkelijk, je krijg elk jaar een kortings aanbod voor de software. Betalen, downloaden, instaleren volgens de stappen.
Altijd op tijd verlengd.

Ben 29-10-2022

Zeer voordelig Norton aangekocht met duidelijke stap voor stap uitleg over verlenging en activatie.

K.Ouwerkerk 28-10-2022

Ik gebruik al jaren software van licentie2go en ben heel tevreden hier over makkelijke installatie en service en niet te vergeten super goedkoop .

Peter 28-10-2022

Goede uitleg en prettige prijsstelling. Jarenlange ervaring met deze aanbieder geeft vertrouwen dat niet wordt beschaamd.

vercauteren marc 27-10-2022

altijd zeer correct en met de nodige uitleg is het niet moeilijk om je product te instaleren .

Zuidwijk 27-10-2022

Een foute bestelling gedaan (om bestaande antivirus te verlengen) en via chat meteen geholpen met het omzetten naar juiste licentie. Super blij mee en vooral met support!

choco 1961 26-10-2022

Easy 1, 2, 3 heldere gebruikshandleiding... alles liet zich simpel installeren.

Gerard 26-10-2022

Bestel al jaren naar volle tevredenheid de software voor de computer.
Je wordt als je licentie binnenkort afloopt hiervan op de hoogte gebracht.
Tevens zijn er aanbiedingen bij verlenging tegen scherpe prijzen.
Kortom een fijne en correcte winkel.

Wim de Bever 25-10-2022

het verlengen van het abonnement gaat heel snel en gemakkelijk,en kom je er even niet uit,je word heel snel geholpen.
Ik raad Licentie2Go aan iedereen aan.

Benny 23-10-2022

snelle levering goeie service en indien nodig kun je hulp krijgen voor de installatie

Frank 22-10-2022

Prijs/kwaliteit afspraken zijn nagekomen. Reminder werkt ook. Enige jammer is dat je Norton opnieuw moet downloaden

Jacques 22-10-2022

Prima overzichtelijke website, goede prijzen en duidelijke instructies voor gebruik en installatie en chathulp is met1 muisklik beschikbaar.

e,cildir 21-10-2022

waarom zou je meer betalen als het ook veel goedkoper kunt kopen..en daarbij zelfde bescherming kunt krijgen op uw pc/laptop en mobiel

Marc 21-10-2022

Duidelijke website en vlugge beschikbaarheid van de aankoop. Doordat ik sinds vele jaren Kaspersky Internet Security gebruik heb ik géén installatieproblemen.

Frans Bruijn 21-10-2022

Ruim van tevoren meerdere herinneringen dat het abonnement verlengd moet worden, dit kan niet gemist worden. Aankoop en installatie is makkelijk, snel en goedkoop!

h.vanderploeg 20-10-2022

Vind dat Licentie2Go een eerlijke prijs handeerd en de instalatie is maakelijk te doen .
Ook goed dat er een maand van tevoren je een email krijgt als je een verlenging wild.

Thijs 19-10-2022

Bitdefender aangeschaft via Licentie2GO, betaling verliep gesmeerd, ook het downloaden en installeren! Goede begeleidende informatie!

Ing 19-10-2022

Lekker snel en goed geholpen na een verkeerde licentiecode gekregen te hebben

Willard 19-10-2022

Niet duur, en als je iets niet begrijpt zit er een helpdesk klaar die je meteen vakkundig helpt.

Klasse.

DannyV 19-10-2022

Goede prijzen en perfecte service! Zeer gebruiksvriendelijk je software instaleren.

Peter Buth 18-10-2022

Ik heb de licenties voor Norton voor een mooie prijs aan kunnen schaffen. De manier van begeleiding en de duidelijke handleiding zij een reden om zeker aan Licentie2go te denken bij een volgende aanschaf.

Theo Verheijen 18-10-2022

Ik doe al enkele jaren zaken met Licentie2go en ben zeer tevreden over de prijs/kwaliteit verhouding en de snelle service.

Jan 18-10-2022

Het product kreeg ik en binnen een paar weken een nieuwere versie doet andere niet als je een nieuwe versie wil hebben moet je weer betalen

Els 17-10-2022

Goede prijs voor de Norton de luxe voor 3 apparaten.
Prettig geholpen via chat.