Licentie2GO - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Licentie2GO.

Licentie2GO stelt zich voor

Bij ons krijgt u niet zomaar een softwarepakketje en de hartelijke gelukswensen. Bij Licentie2GO weet u zeker dat het klopt en dat uw software 100% naar wens zal werken. Als officieel dealer van alle merken software zijn onze licenties 100% legitiem en kunnen daardoor vertrouwd en veilig geïnstalleerd worden. We leveren een volledige activatiehandleiding die u stap voor stap helpt met het downloaden, installeren en activeren van de software. Hierdoor garanderen we een 100% werkende installatie! Komt u er alsnog niet uit of heeft u ondersteuning nodig? Neem contact met ons op via https://licentie2go.com/Klantenservice Onze specialisten helpen u graag! Een 100% tevreden klant, daar gaan we voor!

Deze score is berekend op basis van 291 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

9,4

Bosschenaartje 03-08-2020

Goede keuze uit betrouwbare antivirussoftware; betaalbaar en gemakkelijk te installeren, ook voor een ‘leek’.

Denny 31-07-2020

Snel gekocht en geïnstalleerd. Prijs was ook voordelig. Aanrader! 👍 Snel gekocht en geïnstalleerd. Prijs was ook voordelig. Aanrader!

Laurens Kuipers 30-07-2020

Wij hebben al jaren goede ervaringen, ze bieden scherpe prijzen, goede begeleiding en instructie, ook in coronatijd.

Frans Keizer 30-07-2020

Voor mij een dikke 10. Zelf ben ik geen computerwonder met mijn 73 jaar. Dus loop ik bij installatie en dergelijke tegen bepaalde problemen aan. De mannen van 2GO zijn gelukkig zeer behulpzaam, nemen de tijd voor je en zijn goed bereikbaar. En natuurlijk met veel kennis van zaken.Vanwege die excellente service krijgen zij van mij de hoogste score.

Jan 30-07-2020

Op de website heb ik gemakkelijk kunnen vinden wat ik zocht. Office 365 werkt prima. Omdat ik vrij kort van te voren ook de hardware van een upgrade had voorzien liep ik tegen een vervelend probleem aan bij de installatie. Met wat zoeken en wat hints was dat ook weer snel opgelost.

Hilde 30-07-2020

Topsite ! Ik was tevreden over het product van Kaspersky maar vond ze moeilijk te bereiken in geval van problemen of vragen. Licentie2GO geeft heldere, duidelijke info over installatie en/of verlenging én is ook nog eens goedkoper. Dubbel voordeel dus !!

fons 29-07-2020

goedkoopste aankoop , vlotte betaling, goede installatie-begeleiding, = perfect resultaat

Paulien 29-07-2020

Producten worden onder de adviesprijs verkocht. Je hebt toch toegang tot een helpdesk via de chatfunctie. Ik ben niet superhandig met de pc. Wat moet ik van de pc verwijderen voor installatie en wat vooral niet?? De chat functie werkt voor dit soort vragen uitstekend. Het is altijd gelukt de programma's probleemloos te installeren.

Stefan Bosch 29-07-2020

Deze keer acronis True image gekocht.
Dit na goed advies en mee denken van de medewerker.
Ook nog eens extra voordelig gekregen omdat ik de 2019 versie gratis kon upgraden naar 2020. Ik ben altijd tevreden geweest over licentie2go. Vriendelijk personeel scherpe prijzen. En enorm snelle levering van de software en licenties. Dit gaat per ommegaande met duidelijke instructies. Als je nog twijfels hebt hier iets te bestellen.?
Gewoon doen! Je krijgt er geen spijt van.

J. Kamminga 28-07-2020

Ik kies al jaren bewust voor Kaspersky Total Security. Ook nu weer. Eerder rechtstreeks bij Kaspersky, de laatste jaren via Licentie 2 GO. Reden: significant goedkoper en een uitstekende service. Het bestelproces via de site verloopt soepel en het verlengen van het abonnement voor 2 jaar (5 apparaten) een fluitje van een cent. Bij de eerste aanschaf via Licentie 2 GO enige jaren geleden was de activatie iets bewerkelijker, maar de hulp bij het installeren was toen perfect.

Gijs 28-07-2020

Snelle en zeer correcte en goede levering. Na invoering werkte mijn PC weer als vanouds

Hans 28-07-2020

Scherpe prijs voor de Norton licentie. Verder een prima handleiding om Norton probleemloos te installeren.

K. Lad 28-07-2020

Verleng al enkele jaren mijn Microsoft abonnement via Licentie2Go.
Voordelig in prijs, snelle communicatie en betrouwbare licentie.

De procedure wordt met een stappenplan heel duidelijk uitgelegd, de instructies zijn heel eenvoudig te volgen.

Zeer aanbevolen!

Ricardo 27-07-2020

Bitfender Internet Security 2020 gekocht. Bestelling lekker snel ontvangen en de duidelijke handleiding (doorlopen van stappen) zorgde voor een snelle installatie. Duidelijke website, heldere uitleg van producten en snel en makkelijk bestellen van dit artikel. Prima winkel.

Gerard 27-07-2020

Als gebruiker van het verkoopmodel van Licentie2go
Werd ik tijdig gewaarschuwd voor het verlopen van mijn jaarabonnement op een digitaal beveiligingsprogramma’s. Daarna werd ik adequaat begeleid door het verlenging- en installatieprogramma. Tenslotte was de afrondingsprocedure door middel van de betaling helder en gemakkelijk

Geert 27-07-2020

Zeer goede prijs. Gemakkelijke betaling. Snel en eenvoudig te installeren.

Rick_M 27-07-2020

Zeer goede service en goede prijs.
Al meerdere software pakketten / licenties hier gekocht en zal ook niet de laatste keer zijn.

RJD 24-07-2020

Scherpe prijs, goede communicatie, duidelijke informatie en snelle levering.

X Vredebregt 23-07-2020

Was eerst wat sceptisch over de site, maar echt prima service. Aankoop gedaan en direct alles kunnen afhandelen. Geen enkele seconde spijt van gehad. Kom zeker nog eens terug bij deze aanbieder.

Harrie 22-07-2020

Snel en betrouwbaar. Licentie2Go komt na een jaar weer met een zeer scherp aanbod.

Arie 22-07-2020

Duidelijke en overzichtelijke site met goede aanbiedingen. Vragen over de installatie werden met een chatsessie vlot en helder beantwoord.

Cees van der Pol 22-07-2020

Weer voor een jaar Norton bescherming besteld. Voor de vier G's
Goed gewaarschuwd.
Goedkope aanbieding.
Gemakkelijk te installeren.
Gewoon weer een jaar safe.

Marlies 21-07-2020

Betrouwbare shop, praktische website. Handige manier van bestellen. Te betrouwen.

staf 20-07-2020

Beste, voor mij is licentie2GO goed en gemakkelijk te instaleren en bovendien goedkoper als van Microsoft.

PB 20-07-2020

Het is zoals ze vertellen. Snel, handig, duidelijk en een hele goede prijs!
Was iedere webshop maar zo.

J.Lange 16-07-2020

Prompte levering; bovendien direct hulp toen ik een vraag had. Goed geregeld daar.

Rik 16-07-2020

De installatieprocedure was duidelijk en gemakkelijk te volgen, De instllatie is dan ook probleemloos verlopen. Toppie !

albert_groenewolt@hotmail.com 15-07-2020

Bij Licentie2GO iets afnemen gaat heel snel en is heel betrouwbaar. Ze zijn niet duur. Er is een duidelijke beschrijving bij hoe het programma te downloaden en installeren.

Remco 15-07-2020

Licentie gekocht voor Norton. Is meer dan de helft goedkoper dan de automatische verlenging van Norton zelf. Duidelijke instructies erbij, werkt prima. Direct per mail ontvangen en werkte gelijk.

Chris Dortwegt 14-07-2020

gebruik al jaren Licentie2GO voor mijn Norton Licentie , en naar volle tevredenheid
24 uur per dag bereikbaar , en na betaling direct beschikbaar in je email
en bijkomend voordeel , nergens goedkoper !

Johanna 14-07-2020

Sinds een paar jaar koop ik via Licentie2GO mijn personal Office365. Dit jaar kreeg ik al vroeg een aanbieding, terwijl het abonnement pas in juli verlengd hoeft te worden. De medewerker Leroy heeft het toen verlengd. Deze aanbieding wilde ik natuurlijk weer hebben. Via een chat verbinding heeft hij toen de link gegeven. Echter was het voor mij onduidelijk omdat er 2 producten in de winkelwagen lagen. Een collega van hem heeft mij toen gezegd welke ik altijd had. Het installeren vind ik elke keer toch wel moeilijk, maar als je precies doet wat zij op hun website zeggen, is het me toch elke weer gelukt. Ook de tip om op de Microsoft pagina de automatische verlenging uit te zetten, vindt ik fijn.

Birdie_1 13-07-2020

Instructie was goed. Het ging alleen even fout bij Microsoft voor de registratie van de nieuwe code

Willem Nagel 13-07-2020

perfect: doen wat ze beloven en dat tegen een redelijke prijs, een aanrader!

martijn 13-07-2020

was snel geregeld netjes de code ontvangen voor avg tune up en stuk goedkoper als bij avg zelf

LexDus 13-07-2020

Zeer eenvoudig bestel proces.
Zeer goede uitleg en ondersteuning bij de installatie.
Snelle en duidelijke antwoorden op overige vragen.

Evelyn 13-07-2020

Super shop en is erg gebruiksvriendelijk, ook voor de digibeten onder ons ;) en goede prijs/kwaliteit verhouding.

R vd Z. 13-07-2020

Nu één week in huis en actief. Alles werkt naar behoren.
Levering (digitaal) ging vlot en correct.
Instellen op 5 aparaten kost enige tijd en is bewerkrlijk. De installatie-service zal voor sommige mensen een uitkomst zijn. Alles bij elkaar een mooj pakket voor 1 PC, 2 telefoons, en 2 tablets in ons geval. Prima tevreden. Via Licence2go ook betaalbaar.
Ka

Falier 13-07-2020

Perfecte service. Meldt voortijdig je velengingsmoment. De bevrijding tijdens de update is voortreffelijk.
Heeeel goed.

Nigel 12-07-2020

Ik heb een licentie voor Bitdefender Total Security Multi Device voor 3 jaar aangekocht. Vroeger deed ik dat bij Bitdefender zelf (als er een actie was). Maar dan ontdekte ik deze site. Veel goedkoper (zelfs goedkoper dan Bol.com).
Ik had het product al, maar wou mijn licentie verlengen. Licentie2go gaf me duidelijke en eenvoudige instructies per mail. Zo ging mijn nieuwe licentie van start de dag dat de vorige verstreek. Geen verloren dagen dus.
Als ik nog eens een programma koop, heb ik nu mijn adres. Bedankt Licentie2go!

René van den Berg 10-07-2020

Al surfend hierop uitgekomen en ik was al van plan een product te bestellen. Het was meteen geregeld on line. Het kostte moeite om Avira te installeren, omdat m'n nieuwe computer niet goed functioneerde. Toen het downloaden niet lukte, kwam men meteen met een andere manier aan.
Prima en tot nu toe werkt alles prima.
René

Annelies 10-07-2020

Wederom norton verlengd via licentie@GO. Zoals altijd gemakkelijk te installeren en bij problemen goede en snelle hulp via chat. Ik ben zeer tevreden!

C. Hoek 10-07-2020

Makkelijk, snel en goedkoop weer een jaartje vooruit met Office en cloudopslag voor het hele gezin.

Maarten Kramer 09-07-2020

Prima, snel, goede gebruiksaanwijzing. En als dat niet genoeg is een uitstekende helpdesk. En voordelig.

Sjaak 09-07-2020

Bij Licentie2Go heb ik ontdekt dat mijn verlenging van Kaspersky een fluitje van een cent is!

Nick 09-07-2020

Keurige waarschuwing voor het verlopen van de licentie. Niet te lang van tevoren. Goede prijs en uitstekende begeleiding bij het invoeren van de nieuwe code. En dat alles snel. Je zou willen dat het overal zo ging.

Pol 08-07-2020

Ben al enige jaren klant voor virusbeschermer en nooit enig probleem gehad .
Ook deze keer voor Photoshop elements 2020 alles zonder problemen .
Betrouwbaar en goeie prijs .

J. Bossaert 08-07-2020

Verlenging Microsoft licentie. Tijdige signalering. Duidelijke instructies waardoor verlengen vlot kon worden gerealiseerd.

johan 08-07-2020

Voor de 2e keer Bitdefender aangeschaft via licence2go, voordelig, gebruiksvriendelijk website. Keurig geleverd, je kunt gelijk aan de slag met de code.

S.de Vries 08-07-2020

Geweldige service en hulp gehad bij aanschaf en verlenging van een product.

Arie 08-07-2020

Lage prijzen dat zet mijn hiervoor voor de 3 jaar gebruikgemaakt van deze winkel