Licentie2GO - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Licentie2GO.

Licentie2GO stelt zich voor

Bij ons krijgt u niet zomaar een softwarepakketje en de hartelijke gelukswensen. Bij Licentie2GO weet u zeker dat het klopt en dat uw software 100% naar wens zal werken. Als officieel dealer van alle merken software zijn onze licenties 100% legitiem en kunnen daardoor vertrouwd en veilig geïnstalleerd worden. We leveren een volledige activatiehandleiding die u stap voor stap helpt met het downloaden, installeren en activeren van de software. Hierdoor garanderen we een 100% werkende installatie! Komt u er alsnog niet uit of heeft u ondersteuning nodig? Neem contact met ons op via https://licentie2go.com/Klantenservice Onze specialisten helpen u graag! Een 100% tevreden klant, daar gaan we voor!

Deze score is gebaseerd op 19 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,6

KEES 06-03-2023

Ik bestel hier al jaren mijn software en het is mij nog nooit tegen gevallen!!!!!

Harry 06-03-2023

Makkelijk online bestellen en direct geleverd/te gebruiken voor een goed prijs. Er wordt voldoende hulp geboden om de software zelfs voor een leek eenvoudig te installeren.

prima webshop 06-03-2023

Bij de uitlevering van de bestelling was er iets fout gegaan, maar na telefonisch contact met licentie2GO is dat keurig en correct gecorrigeerd. En dat op eedn plezierige manier

Freddy 06-03-2023

Goede service, correcte opvolging en super prijzen voor originele licenties

Harry 06-03-2023

Super support en zeer snelle reactie, en vragen of dit de juiste oplossing is. Aanrader!

Riny 05-03-2023

Goede service op een site waar alleen maar topsoftware voor nette prijzen aangeboden wordt. Ook bied men hulp bij installatie aan, zeer tevreden

Harry M. 04-03-2023

Perfecte service, uitstekende website, prima prijs voor product OFFICE 365 en prima uitleg/begeleiding voor installatie.
Vandaar: "uitstekend compleet plaatje" en dus zéker een aanrader voor sofware-aankopen.

A Kerkhoff 04-03-2023

Mooi en overzichtelijk Website waar ik mijn software koop.
Je kunt zelf een herinneringswekker instellen voor eventueel verlenging van je software.
Tevens is de software hier goedkoper dan bij de producent zelf.
Ook is er hulp bij eventueel installeren mocht je er niet uitkomen.
Origineel software en goedkoper dan elders wie wil dat nu niet!

Nees 04-03-2023

Duidelijke, gebruiksvriendelijke website met voordelige prijzen. Snelle afhandeling.

Gait 04-03-2023

Goede site, makkelijk bestellen, makkelijk te gebruiken en ze hebben een groot aanbod.

Bob 03-03-2023

Ik koop al en paar jaar bij licentie2go. Een van de best ondersteunende websites die ik ken. Niet onbelangrijk is verder de zeer concurrerende prijs.

Jan 03-03-2023

Keurig en snel geholpen door XXX met installatie Norton virusscanner waar ik zelf niet uitkwam

Kaspersky 02-03-2023

ik heb deze licentie to go reeds enkele jaren en ben er zeer tevreden over,nog nooit last gehad.
En ik ben een echte onvervalste amateur op pc,want ik ben al bijna 66 jaar

Marc 02-03-2023

Goede website, veel aanbod en laagste prijs die er is. Zeer behulpzame handleiding van de website die zelfs factuur gegevens eenvoudig laat verwijderen.

Mathijs 01-03-2023

Snel geleverd en duidelijke instructies over hoe je het product moet gebruiken. Ook lieten ze je nog even dubbel checken dat je voldeed aan de voorwaarden voor het product voor je de code kreeg

Wim 28-02-2023

Producten zijn net iets goedkoper, duidelijke uitleg over het installeren, eventueel kun je hulp inschakelen van deze partij. De prijs die je daarvoor moet betalen is wel hoog

Fien B. 27-02-2023

En ik ben een echte onvervalste amateur op pc,want ik ben al bijna 66 jaar

Arnold B 27-02-2023

De website doet zich zelf, na betalen krijg je direct de gevraagde software samen met een eenvoudige handleiding die heel duidelijk is. na enkele minuten heb je de software goed geinstaleerd en dat voor een bijna digibeet. En dat voor meer dan een schappelijke prijs! kortom een aanrader, voor mij is dit het 3e jaar dat ik gebruik maak van deze site en altijd tevreden geweest.

Gijs 27-02-2023

Veel goedkoper dan een verlenging van de licientie via Norton zelf. Simpele en snelle manier van installeren. Kortom, ik zou niet weten wat er nog beter kan.

WimV 27-02-2023

Super makkelijk wanneer je een bepaalde software zoekt met licentie. Ook voor het vernieuwen van je licentie is het supermakkelijk, en gebeurt dit in slechts enkele klikken.

Review 26-02-2023

Licentie2go is een zeer gebruiksvriendelijke site, die snel reageert en alles netjes afhandelt.

Mily 26-02-2023

Altijd betrouwbaar , goeie aanbiedingen, makkelijk bestellen zo geregeld. Ik heb al voor de derde keer antivirus software + VPN software gekocht.

Marinus Stoker 25-02-2023

Ik beoordeel met een hoog cijfer, omdat ik zeer tevreden bent over de service die jullie leveren en wat jullie verkopen is zeer goed.

René 24-02-2023

Bestellen gaat makkelijk, en zeer duidelijke installatie dan wel verlenging handleiding.

ES 24-02-2023

Zeer snelle levering, goede aanbiedingen en duidelijke installatie instructies