Licentie2GO - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Licentie2GO.

Licentie2GO stelt zich voor

Bij ons krijgt u niet zomaar een softwarepakketje en de hartelijke gelukswensen. Bij Licentie2GO weet u zeker dat het klopt en dat uw software 100% naar wens zal werken. Als officieel dealer van alle merken software zijn onze licenties 100% legitiem en kunnen daardoor vertrouwd en veilig geïnstalleerd worden. We leveren een volledige activatiehandleiding die u stap voor stap helpt met het downloaden, installeren en activeren van de software. Hierdoor garanderen we een 100% werkende installatie! Komt u er alsnog niet uit of heeft u ondersteuning nodig? Neem contact met ons op via https://licentie2go.com/Klantenservice Onze specialisten helpen u graag! Een 100% tevreden klant, daar gaan we voor!

Deze score is berekend op basis van 291 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

9,4

Fllorus 05-10-2020

Heldere website, goed toegankelijk, geen poespas, productvergelijkong helpt je prima op weg naar een voor jou verantwoorde keuze.

Evert V 05-10-2020

Top, bieden de antivirussoftware goedkoop aan én leveren een goed werkende download en handleiding mee.

Mon 04-10-2020

Onklopbare prijzen en goed uitgelegde installatieprocedure. Ook voor verlengingen van licentie's is deze side optimaal, zowel wat prijs betreft als de bijhorende installatie = duidelijke begeleiding is voorbeeldig. Super cool !

Herman 28-09-2020

Handige site voor een snelle en goedkope manier om je abonnement te verlengen bij Bitdefender.
Het werkt simpel met een duidelijke omschrijving hoe je het kunt installeren. Na betaling ontvang je onmiddellijk de benodigde code via de mail.

avdbergh 24-09-2020

Een scherpe prijs voor een goed product. Ik koop ondertussen al 3 jaar na elkaar bij hen een virusscan. Vorig jaar had ik hulp nodig en ik werd perfect geholpen en dit zelfs op een zaterdagnamiddag.

Jan 24-09-2020

Installatie wordt stap voor stap goed uitgelegd. En anders is er nog altijd de prima helpdesk!

Marianne 22-09-2020

Ik ben heel erg goed geholpen. Het is erg goedkoop en alles was makkelijk te installeren. Zeker een aanrader.

Peter OdB 22-09-2020

Vlotte en duidelijke bestelprocedure. Bij installatie en herinstallatie van het product werd er heel snel en vooral duidelijk op mijn vragen geantwoord - prima service !

J.B.Zippro 21-09-2020

zeer duidelijke beschrijving van product en hoe te installeren,snelle levering en tegen zeer aantrekkelijke prijzen!daarnaast goede ondersteuning in service wanneer nodig!
zeer zeker ook mijn volgende keus bij een nieuw product!

Engin 18-09-2020

Ik ben zeer tevreden over Licentie2GO.
Het is makkelijk te bestellen zeer overzichtelijk.
Goede uitleg ,en volgens mij goedkoop.

Lieke 18-09-2020

Nog steeds een van de goedkoopste aanbieders.
De installatie hebben ze wel heel erg makkelijk gemaakt. Zelfs een computeranalfabeet als ik, heeft het moeiteloos in no time op drie apparaten (desktop comp., laptop en mobiel) kunnen installeren.

Hans N. 17-09-2020

De shop levert de bestelde software vrijwel onmiddellijk met een email waarin online-link. De bijgevoegde installatie instructies zijn glashelder, stapsgewijs en bovendien voorzien van zeer bruikbare tips. Eerder contact met de helpdesk was zeer positief en prettig verlopen, verlopen en het probleem op een eenvoudige manier opgelost.

F.Kluften 16-09-2020

Ik heb hier al vaker iets gekocht en nooit problemen gehad .
Je hebt de licentie bijna direkt na de betaling en het werkt ook direkt .

Jan 16-09-2020

Software snel en eenvoudig geleverd (download ) en zeer aantrekkelijke prijs 🏆

Tevreden klant 16-09-2020

Top bedrijf mailtje gestuurd voordat te vragen en op nog geen 20 min antwoord gekregen. De anti virus besteld en paar min later zat deze al in mijn mail hier ga ik zeker nog bestellen. Top doe zo verder zeker een aanrader

DMP 15-09-2020

Alles verliep vlot: echt zoals het was aangekondigd. De bestelling, de aankoop, de installatie... Alles prima!

c.poppelaars 15-09-2020

ik ben PERFECT geholpen door de medewerkers van Licentie2GO, !!
MEER dan verwacht, prima!!!!
Kan niets negatiefs bedenken.

Jonathan 15-09-2020

Super makkelijk platform om software aan te kopen. Zeer snel, wat in deze tijden de standaard aan het worden is maar toch niet altijd voorkomt. Zeer duidelijke hulp bij de installatie van de software. Dus kan enkel 10/10 geven want zeer gebruiksvriendelijk en zeer duidelijk allemaal.

Hans 15-09-2020

Het was een zinvolle manier om in dit geval een Norton abonnement te verlengen. Veel goedkoper, te gebruiken/installeren op het moment dat het je uitkomt, tijdig gewaarschuwd voor het verlopen van je abonnement, goede handleiding voor het installeren en met waarschuwingen om automatische dure verlengingen te voorkomen. Kortom een aanrader! Al meerdere bekenden op deze mogelijkheid gewezen.

Simone 15-09-2020

Goede prijs kwaliteit verhouding bij aankoop van Norton virusscanner. Stap voor stap hulp bij installatie en het weer verwijderen van jaarabonnement en bankgegevens bij Norton.

Ronald V. 15-09-2020

Licentie2Go geeft je een betrouwbare deal voor een prijs die bijna te mooi lijkt om waar te zijn...dus een prettige verrassing dat het toch echt waar is!

B&B Antoniushoeve 14-09-2020

Goede service. Prima klantenservice.
Goede programma's voor een prima prijs

Martine 14-09-2020

Verlenging Kaspersky Internet security, goedkoper dan elders, onmiddelijk beschikbaar na aankoop.
Zeer gemakkelijk in gebruik.

R.Remie 14-09-2020

Plezierige website met een overzichtelijk aanbod. Goede instructies die voor vrijwel iedereen met wat computerervaring uit te voeren zijn. En dat alles tegen een concurrerende pijs.

Philip 14-09-2020

Snelle levering volgens afspraak, aantrekkelijke prijsstelling en voldoende keuze.

Hotlips 11-09-2020

Vertrouwd en snelle levering. Heb er nu 2 x licenties gekocht, en nog nooit problemen gehad! Ze zijn altijd de goedkoopste en dus was de keus niet zo moeilijk.

Jan 11-09-2020

Via de site een verlenging voor Bullguard besteld,binnen 5 minuten kreeg ik de code die nodig was, en kon zo de verlenging activeren.TOP.

Stekel 10-09-2020

Ten eerste goedkoop. Ten tweede directe levering. Volledig legaal. De beschrijving over installatie, activatie en gebruik van pakket is heel duidelijk.
Wat valt er dan nog te wensen over !

Eveline Malfait 10-09-2020

Het product is supersnel geactiveerd en het is bovendien nog goedkoop ook!Goede aankoop!

Ben van Assendelft 09-09-2020

Snel geleverd. Goede prijs. Makkelijk installeren. Als er hulp nodig is gaat dat heel correct via chat. Ik beveel jullie aan!

Simone 08-09-2020

Zeer correcte levering en ook goede hulp tools. Heb reeds meerdere malen een aankoop gedaan en nooit problemen gehad.

JosB 08-09-2020

Hele goede snelle service en goedkoop, afgelopen 5 jaar geen probleem gehad, installeren is een fluitje van een cent.

Gerrit 07-09-2020

Goede en voordelige producten. De installatie (vernieuwing) van Norton op mijn Windows systeem verliep niet helemaal soepel omdat ik ook een ander account (en emailadres) wilde gaan gebruiken. Gelukkig ben ik IT-er en kwam ik er wel uit, maar dat zal niet iedereen lukken.
Op een smartphone heb ik eerst de oude verwijderd en toen verliep het gladjes.

Wilma 07-09-2020

makkelijk en vooral goedkoop! Dus nooit geen dure standaard verlengingen meer eerst hier kijken en veel geld besparen.

Ed 07-09-2020

Vanwege de prijs gekozen. Downloaden en installeren ging gemakkelijk. Wel jammer dat je pas kunt installeren op dag verloop oude licentie, restdagen worden niet mee genomen. Wel bij Norton zelf .

Keromar 07-09-2020

Zeer goede service, vlekkeloze manual en dat alles aan zeer scherpe prijs. Ik kan - ondanks mijn initiële twijfel - niet anders dan Licentie2GO aanraden.

Cees 02-09-2020

Veel, heel veel geduld. Bieden van goed stappenplan met, waar nodig, zijwegen naar het einddoel : installeren Office.

Alex van Dam 02-09-2020

Duidelijke instructies, lage prijs voor verlengen, tijdig waarschuwing dat er verlengd kan worden

Fred V. 02-09-2020

Prima webshop. Na mijn aankoop (voor een zeer voordelige prijs) lukte het registreren van de software op mijn computer niet. (Achteraf gezien door een fout van mijzelf.) Maar ik werd diezelfde dag nog zonder problemen zeer vlot uit de brand geholpen.
Ik ben zeer tevreden.

Roland 01-09-2020

Ik koop al jaren bij Licentie2GO, nooit moeilijkheden gehad, daarbij is het fijn te weten als er iets niet goed mocht gaan met installeren van een programma je altijd terug kunt vallen op vakkundige medewerkers, echter door de gebruiksvriendelijke handleiding hoef je zelden gebruik te maken van deze medewerkers.
is een zeer betrouwbare webwinkel..

Stefan 01-09-2020

Mooi aanbod gepresenteerd; de verlenging werd maanden later geactiveerd. Deze werkte vlot en perfect. Aanrader!

Errol 01-09-2020

De website van Licentie2GO is vrij duidelijk en simpel. Bestelling, betaling en levering is zo gepiept.

Dave 01-09-2020

Kreeg keurig op tijd een reminder om mijn software up-to-date te houden. De installatie hiervan ging simpel in een aantal stappen. Daarnaast was de prijs ook goed.

Vinnie 31-08-2020

Ik koos voor LIcentie2GO vanwege geweldig goedkope prijs waarvoor de licentie is aangeboden. Betreft in mijn geval Office365 en Norton360. Een combideal. Vooraf even gebeld met het bedrijf om te verifiëren dat het de juiste versies zouden zijn met de juiste hoeveelheid gebruikers. Dit was zo. In mei Office geïnstalleerd en pas in augustus na telefonisch contact met Norton laten verlengen. Dit werd zelfs gedaan zonder dat de licentiecode werd aangepast. Gewoon wat technische aanpassingen en hup weer een jaar erbij. Super van Norton. Dat terwijl het vaste abonnement zeker een kwart meer kost. Was geen enkel probleem. Fantastisch...

Ronald 31-08-2020

Aankoop verliep net en vlot.
De installatie van het nieuwe programma ging, ondanks dat ik een kleine digibeet ben, probleemloos.
En daar houd ik van; programma's die complex ogen, maar eenvoudig te installeren zijn.

Elvis 31-08-2020

Goede website.
Vakkundige en vriendelijke klantenservice.
Aantrekkelijke prijzen.
Bij je bestelling wordt een duidelijke handleiding meegeleverd welke installeren een eitje maakt, zelfs voor dummies als ik.

Bestel hier al jaren mijn jaarlijkse verlenging van mijn Norton antivirus en onlangs een Office 2019 pakket aangeschaft.

Zeer tevreden!!

Albert 31-08-2020

Als je de instructie goed leest en er tijd vooruit trekt, dan is het downloaden en installeren van de software gemakkelijk te doen

J.R. Vinke 31-08-2020

Licentie2GO is al een aantal jaren de winkel waar ik beveiligingssoftware voor mijn computer koop vanwege hun zeer scherpe prijzen en de goede begeleiding bij het installeren ervan. Ook is de beschrijving van de softwareproducten duidelijk en helpt bij keuzes maken.

Pigozzi 31-08-2020

Gerieflijke site waarvan af het eenvoudig downloaden is, het verder registreren wijst zich vanzelf...
TOP!!

Stefan 31-08-2020

Super service! Snel en zeer accuraat. Installatie gebeurt heel vlotjes en zonder enige probleem.