Gereedschapcentrum.nl - Reviews & Ervaringen

Gereedschapcentrum.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 263 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Stijn 09-06-2023

Zeer goede prijzen en levering.
Inprincipe bestel ik alles hier, alleen als ze iets niet hebben ergens anders maar dit komt haast nooit voor.
Alleen 2x een foutieve levering.
Hier wordt goed op gereageerd gelukkig.
Alleen retournering van het geld kan even duren helaas.

Peter 08-06-2023

Het bestelde artikel bestond achteraf uit twee delen. Het eerste (en via track en tracé ) te volgen deel werd volgens afspraak keurig geleverd. Toen ik contact op nam voor het ontbrekende deel bleek de bezorger dat een dag later te leveren. Ook dit ging verder top al had ik het wel graag van te voren geweten
Officiele reactie van Gereedschapcentrum.nl 09-06-2023

Hi Peter, bedankt voor je review. Fijn dat je bestelling netjes bij je is aangekomen. We wensen je veel plezier met je bestelling en zien je graag nog een keer terug!

Vloeren FeSteijn 08-06-2023

Hele goede prijs/kwaliteit verhouding, snelle levering en duidelijke communicatie

Klusbedrijf Guust Brouwers 07-06-2023

De aangeboden artikelen staan goed omschreven op de site zodat je weet wat je koopt.
De beloften van vandaag kopen morgen in huis wordt keurig na geleefd.
Officiele reactie van Gereedschapcentrum.nl 07-06-2023

Belofte maakt schuld Guust! Bedankt voor deze mooie beoordeling.

Peter 06-06-2023

Snelle levering conform afspraak
Los bestelde accessoires in dezelfde box geleverd.
Officiele reactie van Gereedschapcentrum.nl 07-06-2023

Top Peter! Fijn dat je zo tevreden bent en bedankt voor deze positieve beoordeling, dat waarderen we.

domino kist met frezen 05-06-2023

mooie winkel goede uitleg veel keuze en direct leverbaar goede site helemaal top en je kunt de nieuwste modellen van festool meteen bekijken km je niet voor niets naar de winkel en de prijzen zijn gewoon goed
Officiele reactie van Gereedschapcentrum.nl 06-06-2023

Wat fijn dat je tevreden bent. We zijn je graag nog vaker van dienst!

Rina Moesbergen 04-06-2023

Door telefonisch informatie op te vragen had ik echt de juiste gereedschappen en de volgende dag bezorgd, helemaal super. En nog de goedkoopste ook van alle aanbieders!
Officiele reactie van Gereedschapcentrum.nl 05-06-2023

Dankjewel voor je positieve review Rina. Fijn dat we je van te voren van hebben kunnen adviseren. Veel klusplezier gewenst!

Denny300 03-06-2023

Twee verschillende ervaringen gehad, één keer had ik 3 maanden moeten wachten voor dat ik mijn boorhamer kreeg en één keer had ik mijn bestelling binnen 4 dagen, terwijl in de mail stond 8 weken. Je wordt wel goed op de hoogte gehouden!

Hermens Dienstverlening 02-06-2023

Goede klantenservice en snelle levering van mijn gereedschap en toebehoren.

Zeer tevreden.
Officiele reactie van Gereedschapcentrum.nl 05-06-2023

Dankjewel voor je positieve review!

Wim van der Palen 30-05-2023

Prijs van gekochte artikelen kan met andere aanbieders concureren. Op aangegeven moment geleverd in goede verpakking.
Officiele reactie van Gereedschapcentrum.nl 31-05-2023

Dankjewel voor de 10, daar worden we blij van!

OK52 30-05-2023

Van bestellen tot bezorgen, je weet precies waar je pakket is. Een duidelijke site met veel informatie.
Officiele reactie van Gereedschapcentrum.nl 31-05-2023

Duidelijkheid houden we van! Bedankt voor je positieve beoordeling.

Jasper van den Broek 29-05-2023

Het is een hele gebruiksvriendelijke site met een zeer overzichtelijke layout. Wat ik wilde hebben was gemakkelijk te vinden, met de ene keer betere product informatie dan de andere maar alsnog goede producten tegen een zeer scherpe prijs. Toen ik mijn bestelling binnen kreeg miste er helaas wat, hiervoor heb ik de klantenservice benaderd en hebben zij dit zeer snel en goed opgepakt en afgehandeld.
Officiele reactie van Gereedschapcentrum.nl 31-05-2023

Wat fijn Jasper dat je, ondanks dat er iets niet direct goed ging, zo tevreden bent. Dit waarderen we enorm!

Danny 27-05-2023

Allereerst de snelle levering,
Daarnaast ook een goede service en prijs kwaliteit verhouding.
Ik kan niet anders zeggen dan dat ik zeer tevreden ben.
Officiele reactie van Gereedschapcentrum.nl 30-05-2023

Wat goed dat je zo tevreden bent Danny. Hier doen wij het natuurlijk voor!

Peter 27-05-2023

Hele gebruiksvriendelijk website. Makkelijk te bestellen. Houden zich aan de afspraak. Goede spullen. Goede prijs. Kortom: iedereen aan te bevelen. Was de 1e x dat ik bestelde en kijk nu voortaan eerst even op de site van het gereedschapscentrum.
Officiele reactie van Gereedschapcentrum.nl 30-05-2023

Dankjewel voor de complimenten Peter. We zijn je graag nog vaker van dienst!

Frank 27-05-2023

Goede prijs, vlot geleverd en netjes verpakt. Als ik weer iets nodig heb, ga ik zeker weer kijken bij deze webwinkel.

WOOTPARTS 27-05-2023

Voor mij is gereedschapcentrum de beste uitkomst als het aankomt op het kopen van tools. Behalve de goede service en vakkundigheid hebben zij het ruimste assortiment online en in de winkel in Tilburg. Vaak hebben zij van een type tool zowel varianten in andere merken als oudere of nieuwere en goedkopere en duurdere versies. Hun winkel is altijd up to date en aanbiedingen zijn ook echt aanbiedingen.
Officiele reactie van Gereedschapcentrum.nl 30-05-2023

Wat een super toffe review. Bedankt voor je mooie complimenten, dit waarderen wij enorm!

Peter K. 26-05-2023

Op zoek naar een elektrische koelbox geeft Google meteen het Gereedschap Centrum aan als optie. Even vergelijken en snel beslissen want de aanbieding loopt af. Eerder ook al gereedschap van Makita aangeschaft. Ook goed. Snel geleverd, zonder problemen. precies zoals je van een goede webshop mag verwachten. Gewoon goed.

Peter 25-05-2023

Perfect geholpen in de winkel. Ik zocht een stofzuiger om aan m’n afkortzaag te koppelen en had al het een en ander onderzocht. Toch kwam de verkoper met een goedkoper alternatief die inderdaad perfect werkte. Meer dan 90% van het zaagsel verdween in de stofzuiger en ik heb €200 bespaard.
Een groot voordeel tov online aankopen dus ik ga dat vaker doen.

Martijn 25-05-2023

veel keuze en een snelle levering... Wel jammer dat ze niet leveren wat in de aanbieding/ specificaties van het product staat. Als ik een Festool zaagtafel bestel waarbij in de omschrijving staat dat uitgeklapt de bovenkant van de tafel op 900mm staat verwacht je een onderstel. Helaas is dit niet het geval en met allerlei smoezen (had het aan de prijs moeten zien, die 900 mm is misschien iets aan de zijkant etc etc) heb ik niet gekregen wat ik gekocht hebt. De oplossing van het gereedschap centrum is € 25 korting op het onderstel waarvoor ik alsnog € 200 + voor moet neerleggen. Verantwoording nemen is ook een kunst, erg jammer.
Officiele reactie van Gereedschapcentrum.nl 25-05-2023

Hoi Martijn,

Bedankt voor je beoordeling. Balen dat je iets anders hebt ontvangen dan wat je verwacht had. Op de website wordt bij elk item vermeld wat er standaard bijgeleverd wordt. Helaas kan ik op basis van alleen je voornaam geen bestelling terugvinden, dus specifiek inhoudelijk kan ik niet reageren. Mocht je nog vragen hebben, neem gerust contact op met onze klantenservice.

Nick 24-05-2023

Gereedschapcentrum heeft een ruim assortiment tegen een zeer scherpe prijs. Voor 22:00 besteld = morgen geleverd in combinatie met de goede service is voor mij als vakman de reden om hier mijn gereedschappen te kopen.
Officiele reactie van Gereedschapcentrum.nl 25-05-2023

Dankjewel Nick, van deze complimenten worden wij erg blij. Hopelijk tot een volgende keer weer!

Harry koekoek 24-05-2023

Mijn aankoop was beduidend goedkoper dan elders, en werd binnen decafgesproken tijd geleverd. Goede sevice, uitstekende prijs.
Officiele reactie van Gereedschapcentrum.nl 24-05-2023

Dankjewel voor de positieve beoordeling Harry! Fijn dat je zo tevreden bent.

Tom 22-05-2023

Al vaker spullen besteld bij gereedschap centrum. Altijd fijn op tijd met de levering en nooit problemen met de kwaliteit! Super webwinkel.
Zeker een aanrader!
Officiele reactie van Gereedschapcentrum.nl 24-05-2023

Dat zijn nog eens mooie woorden Tom, dankjewel! We hopen je snel weer van dienst te mogen zijn.

Alex 21-05-2023

Mooie zaak goede service kundige mensen.
Ruime parkeerplaats duidelijke website.
Elders goedkoper dan probeert men ook in die prijs mee te gaan.
Mooie locatie ruime parkeergelegenheid nadeel de weg ervoor is op tijden erg druk maar dat is niet een groot punt.
Voldoende showroom/winkel oppervlak om het een en ander te bezichtigen en voldoende keuze en anders snel na geleverd.
Fijne zaak ga zo door
Officiele reactie van Gereedschapcentrum.nl 23-05-2023

Wat fijn dat je zo tevreden bent Alex. Bedankt voor je positieve woorden!

Christiaan Nijenhuis 20-05-2023

Het product komt niet overeen zoals beschreven en afgebeeld. Na binnenkomst zit de helft er maar in. Klantenservice beweegt 0,0 mee. 1e en laatste keer dat ik hier bestel.
Officiele reactie van Gereedschapcentrum.nl 22-05-2023

Hi Christiaan, dankjewel voor je review. We zien dat je hier inmiddels al contact over hebt gehad met onze klantenservice. Sorry voor het ongemak!

Dan 19-05-2023

Op de website werd eerlijk aangegeven dat een product niet op voorraad was en vanaf welke datum deze weer uitgeleverd zou kunnen worden. Op deze manier konden we zelf de keuze maken of we hierop wilde wachten. De bestelling werd dinsdag laat geplaatst en woensdag al thuis aangeboden. Erg fijn!
Officiele reactie van Gereedschapcentrum.nl 22-05-2023

Hi Dan, dankjewel voor je positieve review. Fijn dat je tevreden bent!