Gereedschapcentrum.nl - Reviews & Ervaringen

Gereedschapcentrum.nl stelt zich voor

8,9

Ad 07-08-2023

Ik koos voor deze shop via google omdat ik drie verschillende artikelen tegelijkertijd wilde kopen, gereedschapcentrum had deze mogelijkheid. De zending kwam snel in twee verschillende verpakkingen. 1 artikel was niet goed verpakt en is met schade aangekomen. Na een telefoontje omdat de website niet duidelijk is wb schade werd het artikel opnieuw opgestuurd.
Wanneer er schade is moet je op retouren klikken, ik vind dat niet logisch.
Verder de juiste artikelen in de juiste verpakking

Peter 07-08-2023

Veel keuze , duidelijke omschrijving product , heel scherp geprijsd , prima te bestellen via website, duidelijke berichtgeving als je iets besteld , aparte Factuur met alle relevante informatie erop , en snel geleverd in een goede verpakking ,,,,, keuze om te verzekeren extra ,,kortom alles klopt bij gereedschap centrum .
Officiele reactie van Gereedschapcentrum.nl 08-08-2023

Wat fijn om te lezen dat je zo tevreden bent Peter. De beste service voor onze klanten is waar wij voor gaan! Hopelijk tot de volgende keer.

Makita 05-08-2023

Uitstekend!
Goed aanbod met een zeer vlotte en goed verpakte zending. Updates volgen accuraat en contact is prettig.

Vincent 03-08-2023

Zeer uitgebreid assortiment, snelle levering en vriendelijke klantenservice 👍🏻
Officiele reactie van Gereedschapcentrum.nl 08-08-2023

We zijn blij om te lezen dat je tevreden bent over onze producten, de levering én onze klantenservice. We hopen je in de toekomst nog vaker van dienst te mogen zijn.

Erwin 01-08-2023

Heb nu een hele goede ervaring qua levering , communicatie en de snelle afhandeling van de garantie op een defect artikel.
Officiele reactie van Gereedschapcentrum.nl 07-08-2023

Wat goed dat je zo tevreden bent Erwin. Hier doen wij het natuurlijk voor!

Bos52 31-07-2023

De producten hebben scherpe prijzen en worden snel geleverd. De klantenservice geeft snel antwoord op vragen.

Ivo 31-07-2023

Shop is uiterst betrouwbaar en levert altijd volgens planning heel snel uit. Is enkel jammer dat gebruik wordt gemaakt van DHL. DHL veelal onbetrouwbaar.

Piet Brandjes 30-07-2023

Het zelfde type Bosch reciprozaagmachine 40 euro goedkoper dan bij de concurrenten en ook nog voorzien van een koffer en super snel geleverd prima aankoop

Hans van der Aar 30-07-2023

Goede informatie X goede afspraken goed nakomen X goede kwaliteit = Uitermate tevreden klant!!
Officiele reactie van Gereedschapcentrum.nl 07-08-2023

Bedankt voor de complimenten Hans. Tot de volgende keer!

Michel 29-07-2023

Goede prijs kwaliteit verhouding l. Snelle levering. Ik beveel dit bedrijf van harte aan.

J.B. 28-07-2023

Gereedschap was makkelijk te vinden , goede omschrijving van het artikel, prijs was goed, . Als beloofd de volgende dag werd het bezorgd, netjes verpakt

HJHONDELINK 28-07-2023

Kapzaag en bijbehorende onderstel gekocht. Besteld rond 15:00, levering de dag erna vóór 12:00uur. Via Post.NL goede vervolging en mooi kort leveringsvenster twee uur voordien gecommuniceerd. Producten in zeer goede staat geleverd. Zeer, zeer tevreden

Peer Vereijken 27-07-2023

snelle levering en goede prijzen.
Meerdere bestellingen hier gedaan, zeer tevreden klant dus

B B S 27-07-2023

Van te voren duidelijk aangegeven wat de leverdatum zou zijn en ook nagekomen!
Mooie producten en snelle levering voor een eerlijke prijs.

Michel 27-07-2023

Ik bestel mijn gereedschap altijd via gereedschapcentrum.
Erg tevreden over deze winkel!
Wanneer er een defect is aan een geleverd product wordt dit ook netjes opgelost.
Kortom top bedrijf
Officiele reactie van Gereedschapcentrum.nl 07-08-2023

Wat een complimenten, dankjewel!

Endendijk 25-07-2023

Overzichtelijk webshop met scherpe prijzen.
Al meerdere keren een aankoop gedaan en zal dat in de toekomst zeker blijven doen.

Hilda 24-07-2023

De site is makkelijk te vinden,ruim assortiment aan tools, snelle verzending en ook nog netjes verpakt.

Bauke 23-07-2023

Eerste keer besteld , volgende dag binnen .
Weer wat nodig dus bestel hier en dan duurt het een week 🤨heel jammer ga hier niet meer bestellen

WJ 21-07-2023

Gemakkelijk en snelle levering! Grote voorraad, diverse merken. Zeker aan te raden.
Officiele reactie van Gereedschapcentrum.nl 07-08-2023

Dankjewel voor je positieve beoordeling!

Ralph Vermeulen 17-07-2023

Dewalt gereedschap besteld in de avond en de volgende dag in de ochtend geleverd.
Erg blij met zulke snelle leveringen als je iets echt nodig hebt.
Zal waarschijnlijk snel weer gereedschap bestellen omdat de prijs ook zeer aantrekkelijk is.

Vv 14-07-2023

Overzichtelijk webwinkel met een breed assortiment. Vaak ook de goedkoopste! Levering ook binnen 1-2 werkdagen!
Officiele reactie van Gereedschapcentrum.nl 19-07-2023

Bedankt voor het cijfer 10!!

NBDS 13-07-2023

Uitstekend. Op de website stond: volgende dag leverbaar en dat klopte inderdaad. In tegenstelling tot andere sites waar staat direct leverbaar en dan blijkt de wachttijd 2 weken! Super. Doen we vaker.
Officiele reactie van Gereedschapcentrum.nl 14-07-2023

Wat fijn dat je de bestelling zo snel hebt ontvangen. Tot de volgende keer!

Goran 09-07-2023

Best servise for best broducts,practicly no words needed..Order and you'll figure it out

Erwin meijs 08-07-2023

Goede duidelijke site, soms klopt de levertijd echter niet. Als er dan deel leveringen worden gedaan wat op zich een goede service is, is lastig om te zien wat er geleverd is en wat nog verzonden wordt. Zou fijn zijn als dit overzichtelijk is in je eigen portal.

Saskia 08-07-2023

Groot assortiment, goed geprijsd en een snelle levering. Ik ben gewoon erg blij met mijn bestelling en heb nergens iets op aan te merken!
Officiele reactie van Gereedschapcentrum.nl 10-07-2023

Wij vinden het ontzettend fijn om te lezen dat je zo tevreden bent over onze producten, de prijzen en de bezorging. Hier doen we het natuurlijk voor!