Gereedschapcentrum.nl - Reviews & Ervaringen

Gereedschapcentrum.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 263 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

8,9

J 05-09-2023

Mooie doppenset gekocht. Goeie prijs kwaliteit verhouding. Snel en netjes geleverd

Josh 03-09-2023

De site is heel duidelijk en de prijzen zijn heel aantrekkelijk.
Makkelijk om te bestellen en een grote voorraad want het artikel was na 2 dagen thuis. Over het product ben ik zeer tevreden.

John b 03-09-2023

Een goede service en nette prijzen. En natuurlijk zeer snelle levering. Bedankt weer voor de snelle service.

Bas C 29-08-2023

Mijn accuboormachine gekocht daar. Uitstekend advies en met een beter model de deur uitgegaan voor een betere prijs. Zeer kundig personeel. Bovendien een ruim assortiment Wiha gereedschappen.

Klaas 29-08-2023

Keurig op tijd geleverd. Netjes track en trace info gestuurd en bezorgd zoals afgesproken

Rob de behanger 28-08-2023

Op vrijdag avond er achter komen dat je een slijptol nodig hebt voor de klus van zaterdag. Voordelig en gemakkelijk besteld via de webshop en zaterdag al geleverd, beter als dit wordt het niet, super!
Officiele reactie van Gereedschapcentrum.nl 29-08-2023

Bedankt voor je positieve review Rob! Fijn om te horen dat je snel en gemakkelijk de benodigde slijptol via onze webshop hebt besteld. We zijn blij dat je tevreden bent met de snelle levering. Super om te horen dat we je klus met succes hebben kunnen ondersteunen!

henri groen 27-08-2023

de site is goed duidelijk en wat je besteld word vaak binnen 2 werkdagen bezorgd
Officiele reactie van Gereedschapcentrum.nl 28-08-2023

Dankjewel voor je review! 🌟 Geweldig dat je onze duidelijke site waardeert en blij bent met onze snelle bezorging. We hopen je snel weer te zien!

Aalders 26-08-2023

Voor wat ik zocht, de laagste in prijs. Zelfs de grote bouwmarkt wat begint met de H zeiden dat ze heel scherp in de prijs zaten, echter kon gereedschapcentrum het een dag later al aan huis leveren, ongelooflijk!
Officiele reactie van Gereedschapcentrum.nl 28-08-2023

Bedankt voor je positieve review! 🌟 Wat top dat je bij Gereedschapcentrum de laagste prijs vond voor wat je zocht. De snelle levering maakt het natuurlijk ook nog eens helemaal af. We zijn er om je te helpen en we kijken ernaar uit om je in de toekomst weer terug te zien!

Jutphaas Elektrotechniek 24-08-2023

Gereedschap afgehaald op locatie. Vriendelijke medewerkers en wat een service!
Officiele reactie van Gereedschapcentrum.nl 25-08-2023

Fantastisch om te horen dat je een goede ervaring had bij het afhalen van het gereedschap op locatie. We zijn blij dat onze vriendelijke medewerkers voor uitstekende service hebben gezorgd. We hopen je snel weer te mogen verwelkomen!

A.Zijlstra 22-08-2023

De website is overzichtelijk hierdoor kan heel snel vinden wat je nodig hebt.
De prijs/ kwaliteit verhouding is uitstekend daarnaast hebben ze ook mooie aanbiedingen.
En de levering is razendsnel en de klantenservice is heel adequaat,
Officiele reactie van Gereedschapcentrum.nl 25-08-2023

Bedankt voor je positieve review! Wat leuk om te horen dat je onze overzichtelijke website waardeert. De goede prijs/kwaliteit verhouding en mooie aanbiedingen maken het natuurlijk nog beter. Supergoed om te horen dat je tevreden bent met onze snelle levering en onze klantenservice. We blijven ons inzetten voor een fantastische ervaring.

wouter 21-08-2023

Veel keuze in apparaten, gereedschappen en onderdelen, omschrijving goed en duidelijk
Officiele reactie van Gereedschapcentrum.nl 22-08-2023

Wat een mooie review, dankjewel! Super dat je ons ruime aanbod aan apparaten, gereedschappen en onderdelen waardeert. En top om te horen dat de omschrijvingen goed en duidelijk zijn. We blijven ons inzetten voor jouw gemak en keuze!

Jan 20-08-2023

Louter af gegaan op de actie, machine snel in huis , was echter wel in een Mbox gekwakt waar wel 3 decoupeerzagen in konden dat was even een tegenvaller , moet je hier een actie opnemen nee want het helpt totaal niet, prijs technisch oké afwikkeling in mijn geval onder de maat,
Officiele reactie van Gereedschapcentrum.nl 21-08-2023

Dankjewel voor je review! Het spijt ons dat de afwikkeling niet naar wens verliep. Onze excuses voor de teleurstelling met de verpakking van de machine. We nemen je feedback serieus en zullen dit intern bekijken. Als je in de toekomst nog vragen of opmerkingen hebt, staan we altijd voor je klaar.

Hans 19-08-2023

groot aanbod, gemakkelijk bestellen en vlotte levering. 1 product was niet meegeleverd (achteraf i.v.m. de lengte van het product). Nadat ik een mailtje gestuurd had wat de status was van de levering van het laatste product kwam er snel (binnen een half uur) een reactie.
Officiele reactie van Gereedschapcentrum.nl 22-08-2023

Hi Hans, bedankt voor je mooie review! Wat fijn dat je ons ruime aanbod waardeert en dat het bestellen en leveren zo soepel is verlopen. Sorry voor het ontbrekende product maar top dat onze klantenservice snel reageerde en je bijstond. We blijven ons inzetten voor een goede ervaring!

Frank 19-08-2023

Bedrijf heeft per abuis het verkeerde product geleverd. Telefonische helpdesk gaf informatie hoe de retour te verzenden. Juiste product werd onmiddellijk op de post gedaan en de volgende dag ontvangen. Het foute product met DHL meegegeven. Probleemloze afhandeling van het foutje kan ik zeer waarderen. Super service.
Officiele reactie van Gereedschapcentrum.nl 21-08-2023

Bedankt voor je positieve review! Hoewel er een vergissing was met je bestelling, zijn we blij dat onze klantenservice je goed heeft kunnen begeleiden bij het retourneren. Fijn dat het juiste product snel bij je was. We zijn blij dat je onze probleemloze afhandeling waardeert. Als je in de toekomst hulp nodig hebt, weet dan dat we er zijn!

Maurice 19-08-2023

Goed te vinden en doorzoeken site, Goede en snelle levering. Mooie producten voor een goede prijs. Top

Jerry 18-08-2023

Prima shop. Altijd snel geleverd, wat erg prettig is. Goed gereedschap voor een goede prijs en een goede service van het bedrijf.
Officiele reactie van Gereedschapcentrum.nl 21-08-2023

Bedankt voor je positieve review! Goed dat je tevreden bent met onze snelle levering en blij bent met het gereedschap voor een goede prijs. We staan altijd klaar om je te helpen. Tot snel!

Tim 17-08-2023

Ik ben uitermate tevreden over het product en de snelleblevering,
Het product is goed omschreven en precies zoals verwacht, en ik werd goed op de hoogte gehouden van de levering en zoals aangeven de volgende dag in huis,
Goede servive en kwaliteit en scherpe prijzen.
Ik ga zeker vaker bestellen bij gereedschapcentrum.nl
Officiele reactie van Gereedschapcentrum.nl 18-08-2023

Wat een geweldige review, bedankt! 🌟 Fijn dat alles precies volgens verwachting verliep, van de omschrijving tot aan de levering. En complimenten voor onze service, kwaliteit en prijzen, dat horen we graag! We kijken ernaar uit om je binnenkort weer terug te zien op gereedschapcentrum.nl. Tot snel!

DAKO JK NL 15-08-2023

Een zeer ruime keuze aan goederen, betaalbare prijzen en snelle levering. Alles onberispelijk. Mijn beoordeling 10/10
Officiele reactie van Gereedschapcentrum.nl 16-08-2023

Bedankt voor je geweldige feedback! We zijn blij dat we aan je verwachtingen voldoen. Jouw tevredenheid is onze grootste beloning. We hopen je snel weer terug te zien!

M.H.Barmentloo 13-08-2023

fijne en duidelijke website en een snelle service.
en uiteraard was de prijs van het product ook in orde.

Jeroen 12-08-2023

je word er goed geholpen en prijzen zijn concurrerend, vriendelijk personeel en voldoende voorraad
Officiele reactie van Gereedschapcentrum.nl 14-08-2023

Wat fijn om te horen dat je tevreden bent met onze service en de producten! We doen ons best om onze klanten een topervaring te bieden, en jouw feedback bevestigt dat we op de goede weg zijn. Bedankt voor je vertrouwen in ons, en we kijken ernaar uit om je de volgende keer weer van dienst te zijn!

Henry van den Berg 11-08-2023

Goed en accurate informatie op de site, prima prijs-/kwaliteitverhouding en een vlotte levering. Topsite.

Prodeotimmerman 11-08-2023

Goeie professionele spullen, welk vaak het voordeligst op de markt. Word snel en meestal goed verpakt. Heb 2 keer van de misschien 10 keer gehad dat het een beetje bagger was. 1 keer iets terug gestuurd zonder al teveel problemen, en 1 keer waar ik de beschadigde dozen met brads mocht houden en mijn geld terug kreeg TOP! Ik heb dus wel eens iets terug moeten sturen, en alhoewel er echt niet moeilijk om gedaan word, vind ik het sturen van foto's van het probleem voordat er een retourlabel aangemaakt word toch een minpuntje. Ik snap het wel maar het voelt alsof ik niet word vertrouwd. Desalniettemin vind ik het een fijne webshop en blijf er zeker bestellen als ze de goedkoopste of enige zijn van het benodigde product.
Officiele reactie van Gereedschapcentrum.nl 14-08-2023

Dankjewel voor je feedback. We nemen feedback van onze klanten erg serieus en leren hier graag van. We zullen je minpuntje intern dan ook verder bespreken om te kijken hoe we onze service hier in kunnen verbeteren. We vinden het fijn dat je verder tevreden bent, dat maakt ons blij!

Egbert 11-08-2023

Bij googlen naar de machine die we wilden hebben komt Gereedschapcentrum.nl automatisch naar voren. Als je dan doorklikt kom je op een prettige site (die bodvendien al bekend is van eerdere aanschaffen). Bestellen is makkelijk en de prijs is vaak de gunstigse die we tegenkomen. Ervaring leert ons dat (reparatie-)garantie ook soepel verloopt.

Mako 08-08-2023

Heb al veel gereedschap hier besteld, snelle leveringen, duidelijke updates over track&trace van de pakketten, goed en stevig verpakt zodat het niet beschadigd aankomt! Vaak updates via de mail over kortingen, waardoor ik al veel mooi gereedschap voor zeer scherpe prijzen heb aangeschaft! Zal hier ook zeker nog meer gereedschap en toebehoren kopen in de toekomst!
Officiele reactie van Gereedschapcentrum.nl 11-08-2023

We zijn blij om te lezen dat je tevreden bent over onze dienstverlening en dat onze prijzen aantrekkelijk voor je zijn! We hopen je in de toekomst nog vaker van dienst te mogen zijn.

Huyser interieur 07-08-2023

Ik had wat vragen en deze zijn goed beantwoord door de klanten service.
Hierdoor heb ik gekozen voor deze firma.
Eerst 1 Festool machine gekocht naar tevredenheid, de andere dag de rest besteld.
Telkens de andere dag geleverd binnen 24 uur, top.
Perfecte levering door DHL ook fijn.
De prijzen en de Website zijn zeer goed.
Ik ben echt tevreden.
Officiele reactie van Gereedschapcentrum.nl 08-08-2023

Bedankt dat je de tijd en moeite hebt genomen om ons van een positieve beoordeling te voorzien! Wij vinden het belangrijk om een goede ervaring te bieden aan onze klanten en werken hier iedere dag weer aan.