Gereedschapcentrum.nl - Reviews & Ervaringen

Gereedschapcentrum.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 274 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Dekkers Zevenbergen Zonwering & Rolluiken. 17-03-2024

Super geholpen in Tilburg.
Hele vriendelijke mensen achter de balie.
Fantastische uitleg over de verschillende machine.
info-611 18-03-2024

Hoi, bedankt voor je lovende woorden.Het is fantastisch om te horen dat onze medewerkers achter de balie zo vriendelijk waren en dat ze jouw fantastisch hebben geholpen met uitgebreide uitleg over de verschillende machines. We vinden het belangrijk dat onze klanten goed geïnformeerd zijn over hun aankopen, en het is geweldig om te weten dat we aan jouw verwachtingen konden voldoen.

Patijn 15-03-2024

Hyundai bouwdroger via internet aangeschaft. Gereedschapcentrum had deze in voorraad en vroeg de laagste prijs incl. verzendkosten.
Op maandag besteld; op dinsdagochtend om 09.00 uur bezorgd. Drie keer bravo!
info-611 18-03-2024

Hoi Patijn, Wat fantastisch om te horen dat jouw ervaring met het aanschaffen van de Hyundai bouwdroger via ons platform zo positief was! We streven er altijd naar om onze klanten de beste service te bieden, en het doet ons veel plezier te horen dat je tevreden bent met je aankoop!

Michel Groot 15-03-2024

Duidelijke, overzichtelijke website en supersnel geleverd na de gemaakte bestelling via internet. De volgende dag het artikel al in huis ontvangen. Scherp geprijsd ten opzichte van andere aanbieders.
info-611 18-03-2024

Hi Michel, bedankt voor je positieve review! We zijn verheugd te horen dat je onze website duidelijk en overzichtelijk vond en dat jouw bestelling supersnel is geleverd. Het is geweldig om te weten dat je het artikel al de volgende dag in huis had. We streven er altijd naar om onze klanten te voorzien van een snelle en efficiënte service.

Michael R 14-03-2024

Snelheid van leveren, goede prijzen.
Wat wil je nog meer?
Kom vrij geregeld uiteindelijk hier terecht.
info-611 15-03-2024

Hoi Michael, bedankt voor je positieve feedback. We waarderen het dat je tevreden bent over de snelheid van levering en onze prijzen. Het is fantastisch om te horen dat je ons regelmatig bezoekt.

Rick 11-03-2024

Wordt direct en professioneel geholpen. Haal al m'n gereedschap hier. En bestellen eventueel onderdelen gelijk bij de fabrikant dat ik niet verschillende onderdelen bij verschillende bedrijven hoef te kopen.
info-611 12-03-2024

Hi Rick, Wat fijn om te horen dat je tevreden bent over de directe en professionele service die je hebt ontvangen! Bij Gereedschapcentrum streven we ernaar om onze klanten een vlotte en deskundige ondersteuning te bieden, en het doet ons deugd te vernemen dat we aan je verwachtingen hebben voldaan.

Gerard van Rossum 11-03-2024

Voor de eerste keer besteld op deze site en ik moet zeggen...perfect. Duidelijke omschrijvingen van produkten die te koop zijn en snelheid waarmee gewerkt wordt is top.
Nette aflevering en verzorging van het paket.
info-611 11-03-2024

Hoi Gerard, wat geweldig om te horen dat jouw eerste bestelling bij ons zo positief is verlopen! We zijn verheugd dat je tevreden bent met de duidelijke omschrijvingen van onze producten en de snelheid waarmee we werken. Bedankt voor het delen van jouw ervaring met Gereedschapcentrum.

Louis 10-03-2024

Goede prijs voor het gereedschap, levering gaf een kleine hapering DHL had het pakket naar een verkeerde regio gestuurd. Daardoor levering 2 dagen later. Was geen probleem
info-611 11-03-2024

Hallo Louis, bedankt voor je positieve woorden. Excuses dat je pakket een kleine hapering had door DHL , maar we zijn verheugd te horen dat dit geen problemen heeft veroorzaakt! Ik wens je veel plezier met je aankoop.

Djarno 10-03-2024

Top service snel geholpen met een goed advies en kopje koffie en snelle afhandeling zodat ik lekker aan de slag kon
info-611 11-03-2024

Hoi Djarno, bedankt voor jouw positieve feedback! Super om te horen dat je tevreden bent met onze service. We streven er altijd naar om onze klanten snel en met een goed advies te helpen, en het is fijn om te weten dat dit bij jou het geval was.

Een kopje koffie en een snelle afhandeling zijn kleine gebaren, maar we vinden het belangrijk om onze klanten zich welkom en gewaardeerd te laten voelen. Super om te zien dat je lekker aan de slag kon na jouw bezoek aan ons. We kijken ernaar uit je een volgende keer weer te mogen verwelkomen, en natuurlijk staat de koffie dan weer voor je klaar. 😉

Theo 08-03-2024

ik werk veel binnen de cv en airco installatie werk waarbij gereedschap belangrijk is. in de meeste gevallen is het vandaag bestellen de volgende dag in huis. ook wat betreft de garantie waar ik tweemaal gebruik van hebt gemaakt wordt zonder al te veel gedoe snel geregeld. al met al ben ik best tevreden.
info-611 11-03-2024

Hi Theo, Bedankt voor het delen van jouw ervaring! Het is geweldig om te horen dat jij tevreden bent over de snelheid van onze levering en de efficiënte afhandeling van garantiezaken. Bij Gereedschapcentrum streven we ernaar om onze klanten een naadloze winkelervaring te bieden, en jouw positieve feedback bevestigt dat we op de goede weg zijn.

RL 08-03-2024

Duidelijke site, handige links naar bijbehorende accessoires en scherpe prijzen. Goede voorraden, snelle verzending, degelijk verpakt en niet te veel onnodig mailverkeer.
info-611 11-03-2024

Hoi, bedankt voor je lovende woorden! Fantastisch dat je de site als duidelijk ziet, en je de handige links naar bijbehorende accessoires waardeert. We streven naar een snelle en correcte verzending, en het doet ons deugd te vernemen dat het bij jouw zo goed is verlopen! Wij wensen je veel plezier met je aankoop😁

René 07-03-2024

Ondanks dat we uit Den Haag komen vinden wij het de moeite waard om voor de aanschaf van gereedschap naar Tilburg te rijden. Vanwege de klantvriendelijkheid en het deskundig advies. Ga zo door!
info-611 08-03-2024

Hi René, wat geweldig om te horen dat je bereid bent helemaal naar Tilburg te rijden voor jouw gereedschapsaankopen, ondanks dat je uit Den Haag komt! We zijn verheugd dat je de klantvriendelijkheid en het deskundige advies zo waardeert. Dat is precies waar we naar streven bij Gereedschapcentrum! We zullen zeker doorgaan op deze weg en blijven ons best doen om jouw uitstekende service te bieden. Bedankt voor jouw positieve feedback en we kijken ernaar uit je weer te verwelkomen bij jouw volgende bezoek!

JW 07-03-2024

Al jaren mijn vaste adres voor gereedschap. Zeer breed assortiment. Scherpe prijzen. Prettige website en snelle levering.

Ronald 06-03-2024

Duidelijke website, scherpe prijzen, snelle levering, goede communicatie m.b.t de status van de levering.
info-611 06-03-2024

Hoi Ronald, Wat fantastisch om te horen dat je tevreden bent met jouw ervaring bij ons! We streven er altijd naar om een duidelijke en gebruiksvriendelijke website te bieden, evenals scherpe prijzen en snelle levering.
We zijn verheugd te horen dat onze communicatie over de status van de levering goed is verlopen.

Ryan 04-03-2024

Aanmelden ging makkelijk.
Prijs zeer aantrekkelijk.
Snelle levering.
Product zoals beschreven.
Ik zal zeker vaker gereedschappen bestellen voor mijn bedrijf!
info-611 05-03-2024

Hi Ryan, bedankt voor je positieve review! We zijn verheugd om te horen dat het aanmelden makkelijk verliep en dat je tevreden bent met de aantrekkelijke prijs, snelle levering en het product dat precies zoals beschreven is ontvangen.

Het is geweldig om te horen dat je van plan bent om in de toekomst vaker gereedschappen te bestellen voor je bedrijf. We streven er altijd naar om onze klanten de best mogelijke service te bieden en we kijken ernaar uit om je bij je volgende bestelling weer van dienst te zijn.

Leo 01-03-2024

Ik had een nieuwe as voor mijn auto binnen gekregen, dus wilde graag een goede slagschroefmachine.
Gereedschapcentrum had deze gewoon op voorraad, en het mooiste.......de volgende dag in huis.
Dus top en heel blij met deze shop.
info-611 04-03-2024

Hi Leo, bedankt voor je positieve feedback. Super om te zien dat je bestelling snel bij je is afgeleverd en het product aan je wensen voldoet! Succes met de volgende klus! 😁

Julien 01-03-2024

Mooie deals tegen zeer betaalbare prijzen.
Snelle leveringen en zoals het hoort netjes en degelijk verpakt.
Een aanrader voor de goederen welke je wil aanschaffen.
info-611 01-03-2024

Hoi Julien, bedankt voor je complimenten. Fantastisch om te zien dat je onze deals en betaalbare prijzen waardeert. Jouw aanbeveling betekent veel voor ons en we streven er altijd naar om onze klanten de best mogelijke ervaring te bieden bij het aanschaffen van hun goederen. Ik wens je veel plezier met je aankoop! 😁

Robin 29-02-2024

Meerdere keer Makita tools gekocht. Snelle levering goede prijs(volgende dag in huis). Als er vragen zijn snelle reactie over whatsapp.

Volgende keer bestel ik weer hier.
info-611 01-03-2024

Hey Robin, hartelijk dank voor het delen van jouw positieve ervaring met onze Makita tools en onze service. We zijn verheugd te horen dat je tevreden bent met de snelle levering en de goede prijs die wij bieden. Geweldig dat je onze snelle reactie op WhatsApp waardeert voor het beantwoorden van eventuele vragen.

Robbert 29-02-2024

Deze shop is gewoon uitmuntend. Ik heb hier al een aantal machines gehaald. Vandaag besteld en inderdaad morgen in huis.
info-611 01-03-2024

Bedankt Robbert voor je lovende woorden! Fantastisch om te zien dat je al meerdere bestellingen hebt geplaatst , en dat het de volgende dag bij je is afgeleverd. Ik wens je veel plezier met je aankopen!

MW 28-02-2024

Na een beschadigd product contact opgenomen. Snelle reactie terug en een nieuwe weer gekregen. Mooi bedrijf met scherpe prijzen.
info-611 29-02-2024

Wat fijn dat we het snel voor je hebben kunnen oplossen. Bedankt voor je positieve feedback en veel plezier met je nieuwe aankoop! 👍😊

Harry 25-02-2024

Goede shop, Producten zijn zoals beschreven op de website en met een goede prijs. Klantenservice is goed bereikbaar en zijn vriendelijk en oplossing gericht. Tevens ondanks dat er door de post bezorger vaak wel een product defect / beschadigd aankomt is de RMA afdeling erg snel met een vervangend / nieuw product en meestal al de volgende dag binnen.
info-611 26-02-2024

Hallo Harry, bedankt voor je geweldige feedback. Fantastisch om te zien dat je de klantenservice en de RMA afdeling als vriendelijk en snel oplossend ervaart. Dit is uiteraard de service die wij willen bieden. Super om te zien dat jij deze ervaring hebt gehad met de klantenservice!

Hendrik fennema 24-02-2024

Helder en eerlijke prijzen, waar je op aan kunt. Je kan nog laat bestellen, en de volgende dag wordt het geleverd. Gewoon super handig.
info-611 26-02-2024

Hoi Hendrik, bedankt voor je positieve review. Het doet ons goed om te horen dat je onze prijzen als helder en eerlijk ervaart. We streven ernaar om transparante prijzen aan te bieden aan al onze klanten.

Ook zijn we verheugd te vernemen dat je bestelling ondanks het late tijdstip van bestellen snel bij je thuis is bezorgd. We doen ons best om onze leveringen efficiënt en tijdig te laten verlopen, en het is fijn om te zien dat dit gewaardeerd wordt.

Leon 22-02-2024

Mooie winkel met een groot assortiment gereedschap.
Ik had een Makita accuboormachine gekocht maar kreeg toch spijt, ik had toch de professionele moeten nemen, omruilen was geen probleem!!
info-611 26-02-2024

Hi Leon, bedankt voor je positieve feedback en de complimenten over onze winkel. Het verheugt ons te horen dat je tevreden bent met onze service. We streven er altijd naar om onze klanten een prettige ervaring te bieden.

Het is fijn om te vernemen dat je, ondanks een verkeerde bestelling, het product makkelijk kon omruilen! 👌

Wessel de jong 22-02-2024

Ik vindt het een erg makkelijke website en alles is netjes ingedeeld ook vindt ik dat gereedschap centrum altijd een nette prijs heeft
info-611 23-02-2024

Hallo Wessel, Bedankt voor jouw vriendelijke woorden! We zijn verheugd te horen dat je onze website makkelijk vindt om te gebruiken en dat je tevreden bent met de indeling ervan. Ons doel is altijd geweest om het winkelen zo eenvoudig en plezierig mogelijk te maken voor onze klanten.

Ook waarderen we jouw opmerking over de prijzen bij Gereedschapcentrum. We streven ernaar om onze klanten de best mogelijke prijzen aan te bieden.

Leon 16-02-2024

Overzichtelijke website. Goede prijzen. Snelle bevestiging van bestelling en update verwerking. Snelle levering.
info-611 19-02-2024

Dank je wel voor je waardering! We zijn blij om te horen dat je tevreden bent over onze overzichtelijke website, scherpe prijzen en snelle levering. Als je in de toekomst weer hulp nodig hebt, staan we voor je klaar! 🌐💼

Dool 16-02-2024

Ik kan alleen maar zeggen dat ik op alle punten tevreden ben. 11 Februari besteld en een dag later werd deze thuis bezorgd.
Website werkt prima, kan gemakkelijk zoeken en bestellen
info-611 19-02-2024

Wat geweldig om te horen dat je zo tevreden bent! We doen ons best om het winkelen zo eenvoudig en efficiënt mogelijk te maken. Bedankt voor je positieve feedback en mocht je in de toekomst weer iets nodig hebben, dan helpen we je graag opnieuw. 🌟🛒