Gereedschapcentrum.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Gereedschapcentrum.nl.

Gereedschapcentrum.nl stelt zich voor

Gereedschapcentrum.nl is een flexibel bedrijf dat gespecialiseerd is in de (online) verkoop van professioneel gereedschap. Sinds 2007 zijn wij actief in de gereedschapsbranche en leveren professioneel gereedschap tegen scherpe prijzen. Neem de proef op de som en vergelijk onze prijzen met andere gereedschapleveranciers op het internet. Wij zorgen voor een perfecte garantie, dragen zorg voor een snelle & goede afhandeling van uw bestelling en staan wij u netjes te woord.

Deze score is gebaseerd op 515 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Martin 24-05-2022

Ik vind het een hele goede site. Als je er op komt voelt het vertrouwd aan. Ze hebben veel soorten gereedschappen. Van wel alle bekende merken. Ze hebben alles wel. Daarbij kan je ze ook nog laten repareren bij ze, mocht er iets stuk gaan met de jaren. Ze zijn ook snel met verzenden en is duidelijk en goed geregeld. Je heb veel opties om te kunnen betalen. Ideal enzo. Zo kan je ook nog in 3 termijnen betalen als je het ff niet helemaal goed uit komt. Of gewoon achteraf betalen. Al met al zeer tevreden. Daarom een 10

Egbert Bloem 24-05-2022

Zeer uitgebreide webshop met scherp geprijsde artikelen.
Alles voor de vakman.
Ik ben groot fan

Esther Waalkens 24-05-2022

De site is overzichtelijk en duidelijk. Qua prijs zijn jullie scherp geprijsd. De mogelijkheden om in termijnen te betalen is zeker deze tijd heel fijn. En verzending was snel en keurig verpakt. kortom heel blij mee. Ik kom zeker terug bij jullie.
groeten Esther

Kees Jan 23-05-2022

Goede prijzen, snelle levering. Wanneer de foto's op de website iets beter te vergroten zijn en gratis verzending vanaf €50 beoordeel ik jullie met een 10!

Peter 21-05-2022

Op de Kieskeurig-site zag ik een interessante aanbieding staan. Na ontvangst bleek ik de advertentie niet helemaal goed had gelezen. In de winkel heb ik mijn vergissing toegelicht en hebben we een passende oplossing gevonden. Wat me aansprak is dat ik geholpen ben door medewerksters van de telefonische klantenservice welke een praktijkopleiding kregen in de winkel.

Roel 21-05-2022

Duh601 makita heggenschaar gekocht via gereedschapcentrum.nl
Duidelijke foto's, goede omschrijving beste prijs en binnen 24u aan huis geleverd!
Aanrader!

Tieske 21-05-2022

Snelle levering. Duidelijke site. Hele mooie prijzen. Netjes verpakt. Degelijk gereedschap

Hoenen 20-05-2022

Spullen netjes afgeleverd en goede info op website die keuze makkelijk maakt. Daarbij is gereedschap vaak goedkoper dan elders.

Wim 19-05-2022

Product supersnel geleverd tegen een nette prijs ,hoeft niet meer toe te voegen ,zo hoort het en word van jullie verwacht ,ga zo door 👍

yoeri 17-05-2022

Boormachine op gestuurd wegens defect, na 6 weken pas retour gehad!!! Er werd beweerd dat er iets vervangen is door Milwaukee maar nadat ik eindelijk de machine terug heb gekregen niks aan gebeurt!! Machine nog maal opgestuurd, krijg ik in eens een offerte.... voor een onderzoek dat gedaan is waaruit blijkt dat er niks defect is..... super raar allemaal, uiteraard aangegeven dat ik NIET akkoord ben met de offerte en de machine z.s.m. retour wil. Krijg ik een bericht dat ik de machine pas terug krijg als ik de € 30,86 onderzoekskosten betaald heb...
Vind het echt niet normaal (machine is overige nog geen 3 maanden oud!!!
Echt de slechtste service die ik ooit heb meegemaakt, ik koop hier nooit meer wat en zou iedereen aanraden elders te kopen!!
Officiele reactie van Gereedschapcentrum.nl 19-05-2022

Beste Yoeri,

Bedankt voor je review.

Wat vervelend om te horen dat je een slechte ervaring hebt met onze garantieprocedure!

Helaas hebben we onvoldoende informatie om inhoudelijk op je situatie in te gaan, daarom willen we je vragen contact met ons op te nemen als er nog onduidelijkheden zijn.

Je kunt ons bereiken via Telefoon, chat, Whatsapp, Facebook messenger en via ons contactformulier. We staan je graag te woord.

Mels K 16-05-2022

Gereedschapscentrum.nl heeft een ruim assortiment en bood de laagste prijs voor de Festool producten die ik zocht. Contact met de klantenservice verliep soepel en netjes. De bestelling ging snel en gemakkelijk, met een goede en voordelige verzekeringsservice. De aflevering was snel en kwam goed verpakt aan. Top service!
Enig minpunt is dat sommige producten opeens meerdere weken niet meer leverbaar zijn.

D. van Strien 16-05-2022

Mooie shop, goed assortiment, vriendelijk en behulpzaam personeel, goede prijzen

A. Veenstra 16-05-2022

Aanbevolen door collega.
Ruime keuze en groot assortiment.
Nette prijzen en zeer vlotte levering.

Robbie 13-05-2022

Vlotte levering goeie prijs behulpzaam en adviserende medewerkers vriendelijk geholpen .

Richard 13-05-2022

Alles was in goede orde ontvangen en de producten deden het prima alleen was er 1 minpuntje... de schuurmachine van makita had een ander serienummer dan op de bon dus kreeg ik mijn makita actie punten niet en kon dus wel fluiten naar mijn radio hahahha verders alles dik in orde dus ik klaag niet.

TAB 13-05-2022

Snelle levering, prijs OK. Nadeel: twee bestellingen geplaatst, bij beide bestellingen werden de artikelen zonder (fabrikanten)verpakking en handleiding geleverd. Gemeld bij klantenservice, zouden per mail een reactie geven, is niet gebeurd.
Officiele reactie van Gereedschapcentrum.nl 16-05-2022

Beste TAB,

Bedankt voor je review.

De reden dat we een van de producten uit je bestelling zonder originele verpakking en handleiding verzonden hebben is dat wij deze ook zo los binnen krijgen vanuit onze leverancier. (soms per honderden tegelijk). Om die reden worden ze niet elk in een apart doosje ingepakt.. Ik heb afgelopen week intern navraag gedaan voor je, en je hier op vrijdag ook over teruggemaild. Omdat er voor op bepaalde producten die we aanbieden een veiligheidsrisico zit is het inderdaad verplicht een handleiding met daarin een CE conformiteit te leveren. We zijn druk bezig om te kijken hoe we dit proces kunnen veranderen, zodat wij toch aan alle voorwaarden voldoen.

Mocht je hier nog vragen over hebben kun je contact met ons opnemen per Telefoon, chat, Whatsapp, Facebook messenger en ons contactformulier.

W Litjens 12-05-2022

Ben in de showroom geweest die er overigens ook zeer netjes bij stond en overzichtelijk was ingedeeld werd ik aan de balie keurig geholpen met het kopen van de gewenste gereedschap die ik zocht en nodig had. Dit alles ging ook best vlug waardoor ik ook spoedig mijn reis kon voortzetten

Edward 10-05-2022

Ik heb een bestelling geplaatst waarin ik 7 lijmkits heb besteld, helaas maar 4 stuks ontvangen. Ik heb de klantenservice gebeld, omdat ik ze z.s.m. nodig had en ze zouden de overige 3 opsturen en ik zou een e-mail ontvangen. Tot op heden (4 dagen later) nog steeds niets ontvangen.

Erg teleurgesteld in dit bedrijf en ik raad aan om hier niets te kopen, omdat ze hun beloftes niet waarmaken!
Officiele reactie van Gereedschapcentrum.nl 11-05-2022

Beste Edward, bedankt voor je review. Vervelend dat je per ongeluk 3 witte kits te weinig hebt ontvangen. Excuses hiervoor. Je hebt hier inderdaad contact over opgenomen met onze klantenservice en toen aangegeven dat je de drie grijze kits graag wilde wijzigen naar 3 witte. Er staat dan ook nog een bestelling open met 3 witte kits. Er zit echter wel een verwachte levertijd van 4 werkdagen op de witte kits. Vandaar dat deze nog niet verzonden zijn. Mocht je nog vragen hebben, dan kun je altijd contact opnemen met onze klantenservice.

Topper 10-05-2022

Deze shop heeft goede en snelle levering.
Helaas niet altijd de goedkoopste maar wel de snelste. Product was ergens anders 85,- goedkoper. Dat vind ik wel serieus geld.
Gereedschap winkel kon wel als enige in 1 dag leveren.

Ton van Gils 09-05-2022

Veel is op voorraad en in de winkel word je professioneel geholpen. Veel vakkennis aanwezig.

Tarik Cubuk 08-05-2022

Kwaliteit product/ goede prijsverhouding en erg snelle levering ! Kort maar krachtig.

hijko 07-05-2022

Bestelling en levering volgens verwachting dus prima maar geen 10 omdat ik nog steeds op antwoord op een mail wacht.

JV 06-05-2022

Uitgebreid aanbod op voorraad (!) tegen scherpe prijzen. Vervolgens ook nog eens supersnel geleverd.

Gom Schoonhouden BV 05-05-2022

Leveringen vinden supersnel plaats. Eenvoudig bestelsysteem. Groot assortiment. Duidelijke informatieverstrekking

Henk Visser 04-05-2022

Was op zoek naar een accu blower van Makita om mijn auto droog te blazen. Gereedschapcentrum.nl had een mooie aanbieding. Verder vond ik het een fijne site om over te navigeren. Na bestellen netjes op de hoogte gehouden over de voortgang, want had een levertijd van 2 tot 4 weken. Toch nog snel geleverd. Alles netjes verpakt. Zal zeker terugkeren hier.

Fabian 03-05-2022

Het is een prettig bedrijf om te winkelen. De website is duidelijk met navigeren en er is genoeg keuze. De prijzen waren voor mijn producten erg goed.

vernon 02-05-2022

goeie snelle levering hele aardige bezorger, mooie overzichtelijke website.

Peter 29-04-2022

Prima service, bezorging op tijd, ruime keuze en interessante aanbiedingen.

Transportbedrijf rond Schiphol 29-04-2022

Shop gevonden op internet, meer toeval dan bewust, stofzuiger besteld en 2 waterpassen gekregen.
Moet zelf de doos retour sturen naar post / Bruna. Zij maken de fout en ik moet er voor opdraaien.
Eerste ervaring bij deze webshop dus niet goed. Stofzuiger is nog niet binnen, maar ik neem aan dat deze spoedig binnen zal komen.
Officiele reactie van Gereedschapcentrum.nl 29-04-2022

Beste, bedankt voor je review. Vervelend dat je per ongeluk een verkeerd artikel hebt ontvangen. Helaas kan ik op basis van de ingevulde gegevens geen bestelling erbij pakken waardoor ik niet kan nakijken wat er precies is gebeurd. Hierdoor is het inhoudelijk reageren op je review voor mij helaas niet mogelijk. Mocht je nog vragen hebben, neem dan gerust contact op met onze klantenservice.

Jans 29-04-2022

Toen ik mijn aankoop deed stond er al dat het 4 weken zou duren voor mijn zaagblad er zou zijn. Dat is lang, maar niets aan te doen. Na 2 weken kreeg ik een mailtje dat ze me niet vergeten waren en dat de levering nog steeds 4 weken was. Dat vond ik heel netjes.

Roy 28-04-2022

Zeer overzichtelijke webshop, met goede aanbevelingen van toebehoren. Ook duidelijke omschrijving wat bij het gereedschap geleverd wordt/wat niet. Snelle levering met Track and trace. En dat voor een goede prijs.

Siem Doeze Jager 28-04-2022

Gereedschapscentrum is een super website voor zowel elektrisch als handgereedschap. Het gebruik van de website is intuïtief en de dagelijkse mail (moet je je wel voor aanmelden) met aanbiedingen heeft mij al regelmatig een lekkere korting opgeleverd. Qua prijs is het meestal vergelijkbaar met andere aanbieders, maar check het product altijd nog wel even met een andere website. Ik ben in ieder geval een vaste en tevreden tevreden klant. Oh, en de telefonische helpdesk is ook zeer behulpzaam!

Eddy 26-04-2022

De goedkoopste op internet snelle levering en een mooi product werkt supergoed ga zo door chapo t

Sache Swart 26-04-2022

Ik heb op zondag 24 april besteld bij deze firma teweten:
een Kärcher Professional HD 5/15 C Plus Hogedrukreiniger - 2800W - 150bar
wat kern ik geleverd een Karcher stoomreiniger

Ik heb op zondag 24 april besteld bij deze firma teweten:
jerrycan Kärcher RM 81 Actieve reiniger alkalisch NTA-vrij - 10L
en een Kärcher 4.112-054.0 Schuimunit

wat kreeg ik geleverd een jerrycan Kärcher RM 81 Actieve reiniger alkalisch NTA-vrij - 10L
en een Bosch staalborstel

hoe slecht zijn je medewerkers. de klantenservice moet dit weer oplossen wat ze wel hebben gedaan
beide orders zijn dus verkeerd gegaan hoe kan dit en waarom zo slordig

ik den niet dat ik hun zal aanbevelen ook zal ik het op prijs stellen als hier een oplossing voor komt zodat andere klanten dit niet overkomt.
Officiele reactie van Gereedschapcentrum.nl 28-04-2022

Beste Sache,

Bedankt voor je review.

Wat vervelend om te horen dat dit bij 2 bestellingen verkeerd is gelopen. Dit is zeker niet de bedoeling. We waarderen je feedback enorm, en streven er ook zeker naar om dit zoveel mogelijk te voorkomen voor toekomstige bestellingen. We willen uiteraard al onze klanten tevreden houden.

Officiele reactie van Gereedschapcentrum.nl 28-04-2022

Mochten wij overigens nog meer voor je kunnen betekenen op dit moment, of in de toekomst horen wij dit graag van je. We zijn bereikbaar via telefoon, chat, Whatsapp en het contactformulier.

DV 26-04-2022

Bestelling gedaan maar deze is niet geleverd.
Bij de track en trace handtekening staat: Was niemand.
En bij het onderzoek zegt de chauffeur dat hij het bij de balie heeft afgegeven (erg vreemd want er is geen balie).
Nu zeggen ze dat het buiten het zorgcentrum is afgegeven.
Steeds andere verhalen maar het feit blijft dat er niet is geleverd.

Ze willen en kunnen geen rechtsgeldig afleverbewijs tonen maar willen het ook niet oplossen.
Ga nu aangifte doen bij Politie wegens oplichting gezien de webwinkel aangeeft dat ze niet de betalingsverplichting weghalen.
Ook ga ik dit verhaal verder op internet openbaar maken.
(voor de webshop: 111230673)

TimF 25-04-2022

Overzichtelijke website en scherpe prijzen. Tuingereedschap om 17:00 uur besteld en netjes de volgende dag geleverd! Top service

APT 25-04-2022

Er zat geen beschermingsplastic (bubblewrap) in de doos met alle apparatuur. Gelukkig is alles goed gegaan tijdens transport en werkt alles (tot nu toe) goed

Margaret 23-04-2022

Wat ik heb besteld en klopt precies en binnen een dag al kunnen ontvangen per post

Francisco Wilhart 23-04-2022

We kwamen aan om 17:45. En werden door de mevrouw achter de kassa praktisch de winkel uitgestuurd.

Voor 1100 euro aan materiaal gekocht. Maar dat was de laatste x. Geen klantvriendelijkheid te bekennen. Waardeloos
Officiele reactie van Gereedschapcentrum.nl 25-04-2022

Beste Francisco,

Wat vervelend om te horen dat je deze ervaring hebt gehad met onze collega's uit de winkel, onze excuses hier dan ook voor. De situatie die je in je review schetst past niet bij de ervaring die wij onze klanten willen bieden. We zullen het met de desbetreffende collega oppakken en hopen dit in de toekomst te kunnen voorkomen.

Pieter Puijk 22-04-2022

Gereedsschap en ander toebehoren voor goede prijs. Meestal niet goedkoper elders te vinden. Daarnaast wordt er snel geleverd en is de service prima.
Belangrijk is dat je krijgt wat je denkt te kopen. Gereedschap waar je mee werkt als professional of voor hobby moet gewoon goed, eerlijk en betrouwbaar zijn.

Annette 22-04-2022

Veel keuze in produkten, goede omschrijving en correcte indicatie levertijd.

Ook attent: het mailtje 'we zijn u niet vergeten' waarin gemeld wordt dat de order in behandeling is. Heel netjes!

Rolf 22-04-2022

Super snelle levering. Paasmaandag besteld en dinsdag al in huis. Super gedaan!

HVH 19-04-2022

Jullie kregen eerder een 8 van me, maar de prijzen zijn niet altijd meer zo gunstig als ze ooit waren, ook hele mooie acties van Bosch accu gereedschap blauw , met echt koopjes kom ik niet meer tegen, helaas,
zal de tijd zijn die de oorzaak is

Ktm 19-04-2022

Snelle levering, ruim aanbod en je word goed op de hoogte gehouden wat de status van je bestelling is.

Mick 19-04-2022

Prima webshop, levert snel. Kan altijd vinden wat ik nodig heb. Bestelmogelijkheden van basic, premium en premium plus is een leuke toevoeging.

SpekMeister 19-04-2022

Shop heeft goede producten voor een juiste prijs.. en fijn dat de mogelijkheid er is om product dezelfde dag in huis te hebben.. vooral met gereedschap is dat heel erg fijn..

Echt een aanrader en ik ga hier zeker vaker bestellen.

DZ 18-04-2022

Snelle levering en scherpe prijs van een juist product.
Goede en duidelijke site/webshop. Prijsvergelijk gedaan en bij Gereedschap Centrum uitgekomen.

Shirley 18-04-2022

Ik vond het een overzichtelijke website en snelle levering en wat ik besteld heb werkt echt fantastisch . Waar ik alleen niet blij mee ben is dat de levering via DHL ging, Ik was de hele dag thuis om mijn pakket aan te te nemen, en dan wordt het nog ergens anders bezorgd met de melding dat ik niet thuis was. Er is niet eens aangebeld bij me, Ik heb het tijdstip heel goed in de gaten gehouden wanneer het bezorgd zou worden, Ik werk zelfs nog vanuit huis, Dus hoedan dat ik er niet was?? daar kan ik echt niet tegen en ik hou er niet van dat mijn pakket ergens anders bezorgd wordt,

Jan 18-04-2022

1 keer wat gekocht. Sinds dien wordt ik overladen met spam. Vaak 4 per dag.
Uitschtijven link werkt niet. Netjes een mailtje gestuurd met als reactie van hun.... via de link kan je je uitschrijven.
Ik hen aangegeven dat ik nooit meer iets bij hun zal kopen.
Officiele reactie van Gereedschapcentrum.nl 20-04-2022

Beste Jan, bedankt voor je review. Vervelend dat het uitschrijven via de link niet lukt. Zou je hier even contact over willen opnemen met onze klantenservice? Onze klantenservice kan de uitschrijving dan in orde maken voor je. Je kan onze klantenservice 6 dagen per week bereiken via verschillende kanalen (telefonisch, chat, Facebook Messenger, WhatsApp of via het contactformulier). Excuses voor het ongemak.

J. Bluemink 16-04-2022

Duidelijke en overzichtelijke site, levering altijd optijd, of zo als aangegeven de verwachte leverdatum.