Gereedschapcentrum.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Gereedschapcentrum.nl.

Gereedschapcentrum.nl stelt zich voor

Gereedschapcentrum.nl is een flexibel bedrijf dat gespecialiseerd is in de (online) verkoop van professioneel gereedschap. Sinds 2007 zijn wij actief in de gereedschapsbranche en leveren professioneel gereedschap tegen scherpe prijzen. Neem de proef op de som en vergelijk onze prijzen met andere gereedschapleveranciers op het internet. Wij zorgen voor een perfecte garantie, dragen zorg voor een snelle & goede afhandeling van uw bestelling en staan wij u netjes te woord.

Deze score is berekend op basis van 512 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Bas 20-03-2019

Gereedschapcentrum heeft een erg compleet aanbod, levert snel en volgens afspraak. Prima service!

AJ 19-03-2019

Top product werd aangeboden op gereedschaps centrum.nl voor een scherpe prijs. Werd zeer snel geleverd! Top service

gerrit 19-03-2019

gewoon kei goed bestellen en volgende dag leveren keurig zo als het hoort !!

kamerling 19-03-2019

Op zoek naar gereedschap kwam ik bij deze winkel, mooie overzichtelijke en makkelijke website.
makkelijk besteld en keurig geleverd.

JS 19-03-2019

Goede prijs
Zeer snelle levering
Een aanrader om te kopen.
Duidelijke en gemakkelijke webshop. Bestellen makkie TOPPIE

W 19-03-2019

Scherpe prijzen en snelle levering! Ook fijne en duidelijke klantenservice waarmee je snel contact krijgt, bijvoorbeeld via de chat.

Edwin van Leer 18-03-2019

De prijs kwaliteit service en info is zeer goed ze weten waar ze over praten. Daarom ga ik graag naar gereedschap center.

Klussenbedrijf Klop Kortgene 17-03-2019

Dit cijfer geef ik, omdat het eenvoudig was om te vinden, bestellen en af te rekenen. Ik kreeg gelijk een bevestiging mail van wat ik besteld had en de volgende dag een mail van de verzending. Mijn bestelling was binnen 24 uur in huis.

Ton 16-03-2019

Ruime sortering van kwaliteitsapparatuur. Niet zo heel snel qua bezorging maar wel punctueel.

Roel 16-03-2019

Snel en makkelijk te bestellen. Zeer snel in huis.
Nl. S'avonds besteld de volgende morgen voor 10 uur in huis.

JorisIII 15-03-2019

Door mij bestelde maaier is alleszins redelijk geprijsd èn wordt conform afgegeven prognose tijdig geleverd. Product is in orde. Binnenkort ga ik het in de praktijk uitproberen.

Sluijter renovatie 15-03-2019

Heb al best wat gereedschap gekocht
Maar mensen zijn vriendelijk en denken
Ook met je mee

RJ Dijkman 12-03-2019

De service was geweldig, aanpassingen gedaan gedurende het bestelproces netjes geholpen door .... , top. Ook de levering was eerder als verwacht met een zeer scherpe prijs, heel erg tevreden met de aankoop

Ronald 11-03-2019

Super services en zeer snelle afhandeling en kreeg het product precies zoals omschreven bedankt

Rick 09-03-2019

Hoofdlamp perfect , alleen led lenser nemen, ideaal en gaat lang mee en erg snel en keurig bezorgd

GJB 09-03-2019

Snelle levering. Wel belachelijk grote verpakking om de verzendkosten te rechtvaardigen zo leek het. Dat kan anders en bewuster.

Coen Roza 08-03-2019

Ook voor de zoveelste keer weer super goed geholpen in de showroom. Aankoop mogen testen voor de aankoop.

Jantien 08-03-2019

Ik was op zoek naar een specifiek zaagje (fein multitool) en had het op deze site binnen no-time gevonden! s avonds rond 22u besteld en de volgende bezorgd (bij vergelijkbare sites was het niet op voorraad). Ik ben zeer tevreden!!

Veltmaat 07-03-2019

Manchine besteld, en nooit ontvangen. Krijg je ze eindelijk te pakken is het een afschuifsysteem.

Waardeloze firma
Officiele reactie van Gereedschapcentrum.nl 11-03-2019

Hartelijk dank voor uw review. Mijn excuses dat uw pakket vermist is geraakt tijdens de bezorging. Zojuist hebben wij telefonisch contact gehad met elkaar en besproken hoe dit het snelst voor u opgelost kan worden. Mocht u hier nog vragen over hebben dan kunt u contact opnemen met onze klantenservice.

GP 07-03-2019

Super snelle levering en geweldige ervaring ermee ,de communicatie en service is heel goed

Mart 07-03-2019

Snel, duidelijk en goedkoop!
Uiteindelijk de gereedschap webwinkel waar ik het meeste van mijn gereedschap koop, toch meestal net even wat goedkoper dan de rest!

Pascal 05-03-2019

Ik vind het een super shop. S avonds 19.00 besteld s morgens 10.00 in huis.

kevin Ponsen 04-03-2019

+ prijs was het beste
+ services/contact was snel en duidelijk
+ verzending nog de zelfde dag
+ volgende dag geleverd
+ keurig in omdoos verpakt zodat originele verpakking niet beschadigt

Albert 04-03-2019

Snel en vooral betrouwbaar. leveren is altijd volgens afspraak en daarmee kan je op jullie bouwen

Jeffrey 04-03-2019

Zeer snelle en goeie service. Zeker een aanrader om hier iets te kopen. Spullen worden netjes afgeleverd.

Rik Bruin 03-03-2019

Zoals elke bestelling werd ook dit weer keurig snel bezorgd! Goede prijzen en zeer overzichtelijke website.

Veenhuijsen 03-03-2019

Op een hele duidelijke manier wordt een skala aan artikelen aangeboden. Onze lintzaag hebben we goed kunnen bekijken door de vele foto's op de site. Ook was er een complete productspecificatie omschreven en waren er reviews van andere consumenten te lezen.
Al met al een duidelijke site. Na aanschaf werden we goed op de hoogte gehouden wanneer we de lintzaag konden verwachten in de bus 😃😃
Na twee dagen konden we ermee aan de slag.

Topsite die ik zeker nog eens ga bezoeken.

Dieter Rijkers 02-03-2019

Ik heb een online bestelling geplaatst bij dit bedrijf, nadat de standaard levertijd al lang was besloot ik het toch te doen en het prodxut daar te bestellen.
Nadat de tien dagen aan verzendtijd verstreken waren ontvang ik nog steeds niets.
Heeft 5 weken geduurd en veel bellen en berichten nadat ik te horen kreeg dat het er toch niet was.
In contact komen was moeilijk, maar er werd wel vervolgens altijd gereageerd, vooral het app contact was wel goed.
Jammer dat ik dot moest plaatsen boor de winkel zelf maar kan er niets beters van maken.
Naast het geld terugkrijgen stond er weinig tegenover als vergoeding voor de problemen die hebben plaatsgevonden afgelopen weken, vind dit zeer jammer vanuit het bedrijf.

Matthijs V. 02-03-2019

Al vaker dingen besteld via de overzichtelijke en goed functionele webshop, waarop de producten duidelijke omschrijvingen hebben.
Veel betaalwijzes mogelijk. Snelle levering en netjes verpakt voor verzending.
Niets op aan te merken.

John 28-02-2019

Bij de gereedschapcentum staat de klant vooraan. Ze nemen de tijd voor je en houden het betaalbaar. Kwaliteit staat in het vondel hier. Wil jij een mooie deal haven. Dan ga je naar het gereedschapcentum. Ga zo door.

C.v.Leeuwen 27-02-2019

Zelf naar de winkel geweest en werd correkt en deskundig geholpen. Goede uitleg over de zaagtafel welke ik dan ook heb gekocht. Zeker een aanrader voor aanschaf van gereedschap.

Sjerp broersma 26-02-2019

Handige site en niet moeilijk. Alles makkelijk te vinden en snel te bestellen. Ene dag besteld, andere dag thuis bezorgd. Top service

Henry 26-02-2019

Gewoon een Prima shop met duidelijke levering.
Wel heb ik lang in de wachtstand moeten staan toen ik de service desk belde voor een vraag.
Dat kan en moet beter.

Een ontevreden klant 26-02-2019

Wat een waardeloos bedrijf.
Plaats een bestelling maar krijg niets
Behalven niets zeggend mailtjes.
16 januari besteld 25 februari nog niets ontvangen en het zoet er ook niet naar uit dat het binnen kort geleverd word. Wat een waardeloos bedrijf

Jean 25-02-2019

komen verzend afspraken niet na (ondanks herhaaldelijke beloftes).
Wanneer je in de winkel staat en ze alles op voorraad hebben kan je wel veilig kopen (dan ook wel echt goede service).
Officiele reactie van Gereedschapcentrum.nl 26-02-2019

Hartelijk dank voor uw review. Mijn excuses dat uw nazending ondanks toezeggingen niet verzonden kon worden. De artikelen zijn inmiddels door u bij ons opgehaald. Mocht u hier nog vragen over hebben dan horen wij dit natuurlijk graag.

Antonissen 24-02-2019

Goed, betrouwbaar en een snelle en nette aflevering.
Duidelijke en mooie website.

Gerard Slinkman Wijhe 24-02-2019

Het is een duidelijk en gemakkelijk webshop in vakgereedschap en een snel levering

Jemmie 24-02-2019

Gekozen voor de prijs, gekocht voor de looks, beoordeeld voor de snelle levering. Top!

Jaap Wind 23-02-2019

Ik bestel heel vaak bij Gereedschapcentrum, omdat ze een duidelijke en overzichtelijke webshop hebben en de bestelling altijd op tijd geleverd wordt!

Loek Hagendoorn 23-02-2019

Een zeer prettige winkel, heb al veel gereedschap bij hen besteld, snelle levering, goede kwaliteit, goede voorwaarden mits het niet naar wens is, is mij nog niet overkomen. Prijs kwaliteit verhouding is erg goed, helemaal als je een dagaanbieding koopt.

R.D. 23-02-2019

Overzichtelijke webshop met een groot assortiment en een prima prijsstelling.
Uitstekende communicatie en vlotte verzending.

Andre 19-02-2019

Snelle levering en goed contact ook de nalevering werd duidelijk aangegeven en ik moet zeggen de nalevering werd ook vlot nageleverd super service

frank 19-02-2019

goede producten veel keuze goede prijs kwaliteit verhouding
zeer snelle levering

Ron Kalksma 18-02-2019

Gebruiksvriendelijk, overzichtelijk en een snelle en correcte levering. Er zijn vele sites die vergelijkbaar aanbieden maar ik kom toch altijd weer terug.

Suzette 18-02-2019

Op de webshop goede uitleg over gebruik. Kon goed vergelijken met eenzelfde product van een andere merk. Netjes verpakt afgeleverd. En de prijs was ook aantrekkelijk.

Aart 18-02-2019

Leuke prijs, geen verzendkosten en vlotte levering.
Groot assortiment van kwaliteitsproducten.

Robert 18-02-2019

Mooie en duidelijke webshop. Fijn om te zien welke producten er direct leverbaar zijn en welke wat langer duren. Afhandeling is goed, duidelijke mails en uiteraard snelle levering! Wij als schildersbedrijf zullen zeker terugkomen indien we nog eens wat nodig hebben.

Louis 18-02-2019

Gereedschapcentrum.nl komt na wat ze beloofd.
Levering op tijd, scherpe prijs en een enorm assortiment.

Frank van Heesewijk 17-02-2019

Gereedschapcentrum.nl heeft de bestelling erg vlot en goed verzorgd afgehandeld.
Ik ben in eerste instantie voor de prijs gegaan. Ik zal zeker vaker gebruik maken van deze shop.

Matthijs 16-02-2019

Ik heb een stofzuiger (Eurom Force 1420S Alleszuiger / bouwstofzuiger) besteld en deze werd heel snel geleverd. De stofzuiger heeft een inschakelautomaat met stopcontacten. Deze wil ik gebruiken in combinatie met mijn afkortzaag.

Het is echt een prachtige stofzuiger. Echter helaas blijkt dat de inschakelduur heel lang is (ongeveer 7 seconden). Dit stond niet in de beschrijving. Dat is echt niet praktisch wanneer je hem gebruikt in combinatie met een zaag.

Gelukkig kan ik de stofzuiger terugsturen. Vandaag het formulier ontvangen en maandag gaat de stofzuiger terug. Goede service!