Gereedschapcentrum.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Gereedschapcentrum.nl.

Gereedschapcentrum.nl stelt zich voor

Gereedschapcentrum.nl is een flexibel bedrijf dat gespecialiseerd is in de (online) verkoop van professioneel gereedschap. Sinds 2007 zijn wij actief in de gereedschapsbranche en leveren professioneel gereedschap tegen scherpe prijzen. Neem de proef op de som en vergelijk onze prijzen met andere gereedschapleveranciers op het internet. Wij zorgen voor een perfecte garantie, dragen zorg voor een snelle & goede afhandeling van uw bestelling en staan wij u netjes te woord.

Deze score is berekend op basis van 434 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Bert Kuijpers 22-10-2020

Fantastische zaak. Heb al vele malen spullen besteld en ben zeer tevreden over de prijs en kwaliteit. Ze zijn snel in het leveren van de bestelde zaken.

Klusbedrijf Peters 22-10-2020

Producten snel in huis. Goede klantenservice die snel oplossingen heeft als er iets niet goed is gegaan. Niets dan lof! Geen 10 punten omdat er altijd ruimte voor verbetering moet zijn ;-)

Henk 22-10-2020

Website gaf correcte informatie over het in voorraad zijn van de Heggenschaar en deze werd ook nog eens bliksemsnel en goed verpakt binnen 24 uur geleverd!! Daarbij was deze ook nog eens concurrerend geprijsd!! Gereedschapcentrum is voor mij zeker een aanrader

J.Hellendoorn 22-10-2020

Producten zijn goed maar je moet belachelijk lang wachten op je artikelen. Heb bijna 6 weken moeten wachten op 1 artikel die nog bij een bestelling moest. Had ik het elders besteld binnen 48 uur. Ronduit belachelijk. Kan het geen goed bedrijf noemen als het gaat om levering. Ook apparatuur op zijn zijkant verzenden (goed voor je aggagraat waar je al 6 weken op wacht) en dozen zodanig beschadigd doordat ze er geen hoekprofielen op hebben gedaan voor bescherming. Dus mag zeer zeker wel eens meer aandacht aan besteed worden want dit is slordig en waardeloze zending. Ben blij dat ik voor me bedrijf hier niet heb besteld.

Roelof 22-10-2020

Bij gereedschapscentum kun je terecht voor goed gereedschap met een nette prijs. Zeer tevreden over de producten die ik gekocht heb. Je word netjes oo de hoogte gehouden wat de status van je pakket is. Gereedschapscentrum raad ik daarom iedereen aan.

handige Henkie 21-10-2020

goed opgezette website , zeeeer goede prijs, snelle levering.al m'n volgende gereedschap word hier gekocht . dat is zeker.

Tom 21-10-2020

Winkel maakt waar wat ze zeggen: voor 22:00 uur besteld is de volgende dag geleverd.
De Makita DHP482 18V accu schroevendraaier/ boormachine is voor mij perfect.

Suat 19-10-2020

Ik ben zeer tevreden hoe de bestellingen worden afgehandeld en feedback krijgt.

Zeker geen klachten tot nu toe

Henderikus ijnsen 18-10-2020

Altijd alles keurig op tijd. Zelfs waar ik woon Hollum op Ameland.
En in combinatie met After Pay is het top.
Klasse bedrijf en heel goed gereedschap. Zeer tevreden. Ga zo door.

Klaas Zielstra 17-10-2020

Groot assortiment aan gereedschap van verschillende merken. Overzichtelijk web site,. Dagelijkse aanbiedingen via nieuwsbrief. Deskundig vriendelijk en hulpvaardig personeel via telefooncontact.
Zeer snelle levering en automatische verzekering van de bestelde artikelen. Goede afhandeling garantie producten . Professioneel, betrouwbaar bedrijf

prettig telefonisch gesprek, snelle levering 16-10-2020

site duidelijk, kon makkelijk kiezen, duidelijke uitleg apparaat.
meer weet ik er niet over te zeggen

Jeroen 16-10-2020

Altijd duidelijk!
Snelle levering.
En als je een vraag hebt of iets niet snapt dan stuur je even een mailtje of apje, en dan word er vaak binnen 1 dag of zelfs dezelfde dag al gereageerd.
Goede onderbouwing en uitleg, het kan dus wel!
100 punten en ik bestel hier zeker vaker!

Coby 16-10-2020

Een mooie shop met ruime aanbod in gereedschap en erg goede services kreeg het pakket eerder dan aangegeven echt super dat ik het net voor de verjaardag van mijn man kreeg, betere services kon niet en de verpakking zag er netjes en verzorgd uit! Gewoon een TOP winkel!

pieter vlemminx 16-10-2020

snel, goed en goedkoop, dat is wat een leverancier moet zijn. Kwaliteitsprodukt.

Rob 15-10-2020

Zeer fijne ervaring met gereedschapscentrum . Online bestellen en de volgende dag word je bestelling netjes volgens afspraak thuis gebracht.

Aswin 15-10-2020

mooie duidelijke en overzichtelijke shop. Goede informatie over de producten. Erg Prettig

E. Schoot 14-10-2020

Gekozen voor de bestelling bij gereedschapscentrum.nl omdat de bestelling heel makkelijk via de site gaat en de prijzen van de artikelen voordeliger zijn dan bij bouwmarkten/ groothandel.
Tevens zeer snelle levering.

MaaiB 12-10-2020

Hele fijne webshop voor al je gereedschap. Ze hebben een zeer uitgebreid assortiment van kwaliteit gereedschap, met duidelijke productinformatie en goede prijzen. Om 11.57 had ik 3 artikelen besteld die dezelfde avond om 19.00 werden afgeleverd. Top!

Daniel 12-10-2020

goed,snel,vertrouwbaar,scherpe prijzen,vriendlijke personeel,grote asortyment

John 12-10-2020

Duidelijk en overzichtelijke site.
Snelle en goede communicatie omtrent levering.
Bestelling was keurig tegen beschadigingen verpakt.

RD 12-10-2020

Zeer goede website met alles wat ik nodig had in assortiment, eenvoudige navigatie en ook nog levering op dezelfde dag! Echt top!

Singh 10-10-2020

Goede service
Snelle vlotte afhandeling
En bezorging zoals vermeld in je mail
Wat heel tof is ,dat je ook verspreid kan en mag betalen.
Groetjes Singh.

Kloetstra 09-10-2020

De trap was dermate beschadigd dat ik hem weer mee gegeven heb met Transmission.
De trap zou gecrediteerd worden maar nog niks ontvangen.
Officiele reactie van Gereedschapcentrum.nl 12-10-2020

Hartelijk dank voor uw review.
Zodra wij de trap retour hebben ontvangen en verwerkt zullen wij een creditfactuur opstellen en het aankoopbedrag terugstorten.
Op dit moment is de trap nog niet retour en/of verwerkt.

Antoon Kox 08-10-2020

Goede uitleg over het produkt. Verkopers weten perfect waar ze over praten. Absoluut geen verkooppraatjes.

Mark 08-10-2020

Goede service, bestellingen zijn vaak echt binnen 1 dag bezorgd. Retour zenden ook geen enkel probleem, ook hier binnen enkele dagen geld al terug gestort. Niks op aan te merken

Harry Dijkman 06-10-2020

Het is ongelofelijk , maar ik het het avonds net voor 22.00 uur besteld, en de volgende ochtend om 11.00 uur was het al binnen. Helemaal TOP

Douwe 06-10-2020

Naar wat ik hier zocht was snel gevonden en geen toeters en bellen.
Het werd snel verslonden en het de andere dag in huis

Peter 06-10-2020

Altijd een correcte levering tegen de beste prijs.
Zeer uitgebreid assortiment.

Dimitry 05-10-2020

Scherpe prijzen, nette service, ruim assortiment, achteraf betalen, 1 verbeter puntje; levering van de producten kan wel wat sneller.

Michael Jansen 03-10-2020

Prima winkel, alles netjes geleverd en ook nog snel wat eigenlijk niet kon vooraf!
Zeer tevreden

J. Robertus 03-10-2020

Naast de voordeligste prijs In vergelijking met andere aanbieders waren de door mij bestelde schuurmachine, accu’s en snellader de volgende dag bezorgd. De belofte dat een bestelling daadwerkelijk zo snel kan worden geleverd is dus erg prettig, terwijl dit bij andere aanbieders nog weleens een lokkertje blijkt.

Wouter 02-10-2020

Het productaanbod en de prijzen zijn goed. Wanneer je contact hebt met de klantenservice wordt je vriendelijk te woord gestaan en denkt men zo goed als mogelijk mee.
Helaas had ik de pech dat het door mij bestelde product kwijt is geraakt bij de transporteur. Dit was het enige product dat op voorraad was, dus vervanging was niet mogelijk.
De klantenservice heeft goed meegedacht in de oplossing en mij geadviseerd, gelet op de haast die er bij mijn bestelling was, elders te bestellen.
Voor mij, ondanks de pech waar Gereedschapscentrum niets aan kon doen, voldoende reden om in de toekomst weer bij Gereedschapscentrum te bestellen!

KRIS 02-10-2020

...Alles is in de best mogelijke volgorde. Snelle levering. Goederen zoals beschreven. Goede vormen van betaling.

Rijnders 01-10-2020

Duidelijke omschrijving en werd de volgende dag al thuis bezorgd. Stofzuiger voldoet aan de verwachting. Tevens werd je in de verkoopadvertentie geattendeerd op en Bosch Cashback actie. Dat is super en heb hierdoor meteen de actie aangevraagd!

Ron 01-10-2020

Ik was op zoek naar een steekwagen en die was op voorraad bij deze winkel en nog tegen korting ook.
Heb meteen besteld en afgerekend.
Direct een bevestiging ontvangen met alle relevante informatie.
Tussentijds en na ontvangst wordt je op een vlotte vrolijke no nonsens manier op de hoogte van de levering gehouden en bij de zaak betrokken.
Voor mij een voorbeeld van een goede betrokken webshop!!

Manuel 29-09-2020

Fijne winkel en fijn personeel. Helpen vakkundig en weten waar ze het over hebben en wat ze verkopen. Kon goed het verschil uitleggen tussen 2 machines maar liet netjes de keuze aan mij, voor welke machine ik zou kiezen. Kortom goede ervaring. Het is niet de eerste keer dat ik hier kom maar ook echte niet de laatste.

jaap 29-09-2020

goede en makkelijke site , gereedschap tegen een superscherpe prijs en goede kwaliteit .
snelle levering
volgende keer weer een bestelling van mij ....ga zo door.

M.Polman 29-09-2020

Snelle levering produkt. Snelle een goed produkt. Duidelijke omschrijving. Ik zal er in de toekomst weer kopen.

T.Hagenaar 29-09-2020

Duidelijk en schappelijke prijzen en makkelijk dat je het in 3 keer kan betalen zeer tevreden.

Hans 29-09-2020

De spullen die ik gekocht heb , zijn in goede orde ontvangen.
Netjes verpakt. Ook gelijk al geprobeerd en werkt zoals het moet.
Ik zal hier zeker nog een keer bestellen.

Ruud Nieuwenhuis 28-09-2020

Levering van het product is geheel conform afspraak en het product is binnen één dag bezorgd. Dit is geheel conform verwachting dus goed.

Nielsepiels 28-09-2020

Duidelijke winkel met veel producten. Scherp aan de prijs en goede communicatie over de verzending

Jeffrey 28-09-2020

Gebruikte machine opgestuurd gekregen
Onder het stof en krassen
Beetje jammer zeker als je als nieuwe klant wat besteld
Officiele reactie van Gereedschapcentrum.nl 02-10-2020

Hartelijk dank voor uw review.
Wat vervelend om te lezen dat de geleverde machine onder het stof en de krassen zit.
Wanneer u contact opneemt met onze klantenservice gaan we kijken hoe we dit kunnen oplossen voor u.
Excuus voor het ongemak.

WB 28-09-2020

Overzichtelijke website, goede service en wordt goed op de hoogte gehouden van levering.

Martin 25-09-2020

oedkoop, duidelijkheid en snel levering. Ik zal de winkel zeker aanbevelen aan vrienden en collega's

Woutbouwt 25-09-2020

Top service! Leveren zoals afgesproken , super blij met me nieuwe tool ! Keep on going !

Robbert Jansen 25-09-2020

Positieve kanten

Veel aanbod
Goede prijs

Negatieve kanten

Slecht garantie service
Als iets niet op voorraad is hele lange levertijd

Jaap v W 24-09-2020

Product op een verkeerd adres geleverd en de klantenservice van Gereedschapcentrum was echt de slechtste die ik ooit heb meegemaakt. Zeggen gewoon doodleuk. Product is geleverd, verder is het jouw probleem.
Maar contact met de klantenservice bestond uit: geen antwoord krijgen voor 15-20 minuten (met een klacht) of gewoon verbinding verbreken. Ja ik was teleurgesteld maar was netjes en correct.
Officiele reactie van Gereedschapcentrum.nl 28-09-2020

Hartelijk dank voor uw review.
Wij hebben grondig onderzoek gedaan naar wat er mis is gegaan bij deze bestelling.
Dit heeft logischerwijs tijd nodig gehad. Het verkeerde afleveradres is opgegeven bij de bestelling, helaas kunnen wij hierin niets voor u betekenen.
Excuses voor het ongemak.

Rene 23-09-2020

Online bestelt, site is overzichtelijk, duidelijk en makkelijk toegankelijk voor iedereen leesbaar en te begrijpen.

Michel van der Kwaak 22-09-2020

Ik heb hem nog steeds niet ontvangen. Hier heb ik over gebeld en dit word uitgezocht. Volgende tnt zou het bezorgd zijn. Door de goede service is er een onderzoek ingesteld, ik wacht nog met smart hoe dit opgelost word.
Officiele reactie van Gereedschapcentrum.nl 24-09-2020

Hartelijk dank voor uw review.
Op basis van de huidige gegevens kunnen wij geen order vinden. Echter wanneer het onderzoek ingesteld is, verwacht ik dat hier spoedig een oplossing voor komt.
Excuus voor het ongemak.