Gereedschapcentrum.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Gereedschapcentrum.nl.

Gereedschapcentrum.nl stelt zich voor

Gereedschapcentrum.nl is een flexibel bedrijf dat gespecialiseerd is in de (online) verkoop van professioneel gereedschap. Sinds 2007 zijn wij actief in de gereedschapsbranche en leveren professioneel gereedschap tegen scherpe prijzen. Neem de proef op de som en vergelijk onze prijzen met andere gereedschapleveranciers op het internet. Wij zorgen voor een perfecte garantie, dragen zorg voor een snelle & goede afhandeling van uw bestelling en staan wij u netjes te woord.

Deze score is berekend op basis van 459 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Ruben 18-10-2019

Zeer snelle levering, donderdag ver na 6 uur savon's besteld, vrijdag om half 10 smorgen's geleverd

Inekewijnja 16-10-2019

Ik zal zeker nooit meer iets bestelen bij deze winkel
Na drie weken had ik nog steeds mijn bestelling niet binnen en heb ik mijn bestelling geannuleerd
Maar toen moest ik mijn geld nog terug krijgen wat ook nog eens tot 5 dagen kon duren dus bijna 4 weken mijn geld kwijt en niks gekregen
Aan de telefoon kreeg ik niet echt begrip voor mijn frustratie

Peter 16-10-2019

Prima advies gekregen en snelle levering van het door mij bestelde artikel.
Tevens was het artikel scherp geprijsd waardoor in eerste instantie mijn interesse in deze webshop was gewekt.
Het bleek overigens dat niet alleen dit product maar ook andere producten scherp geprijsd waren. Ik zal dan ook zeker vaker hier een bestelling plaatsen.

Van der Meer 15-10-2019

Ik ben zeer tevreden over de snelheid, de levering binnen 24 uur en ook nog eens de scherpe prijsstelling van deze shop. Niets negatiefs op aan te merken! De internet-site met ook betalingsmogelijkheden werkt super simpel en snel!

S 14-10-2019

Snel geleverd en vooral fijn dat je gelijk naar een afhaalpunt kunt laten sturen

Rick 14-10-2019

Snelle service, bijna altijd de laagste prijs van Nederland en goede kwaliteit materiaal. Zeker een aanrader!

Hendri 12-10-2019

Ik heb hier al meerdere aankopen gedaan en altijd netjes verzorgt , ik raad iedereen aan om hier iets te kopen !

Grt hendri

Myck 12-10-2019

Nette site, makkelijk en snel je gereedschap vinden. Alles word netjes bezorgd en als je vragen hebt kan je dat snel en simpel via de chat functie op de site regelen.

toon 11-10-2019

ik was nog niet eerder in contact geweest maar ben erg net geholpen en daardoor ook een accuschroefmachine gekocht

Edwin 11-10-2019

De accu,s die ik gekocht heb zijn perfect en supersnel bezorgd. Alleen heb de volgende dag gebeld met een vraag over een machine die op de site staat. En zou erover teruggebeld of gemaild worden , maar tot de dag van vandaag totaal geen reactie teruggekregen. Jammer

Eli 11-10-2019

Super snel geleverd! Goede service ga zeker weer terug komen! Ook de chat in de avond super als je met vragen zit.

M. van Hal 11-10-2019

Op zondag twee Makita accu's besteld bij het Gereedschap Centrum.
De zelfde dag zijn ze verstuurd naar de vervoerder waarna ik ze op maandag al in huis had. Snelle levering goed verpakt en de prijs was erg aangenaam. Dit omdat het een set van twee accu's was kwam de prijs bijna overeen met een enkele accu elders. Gereedschap Centrum is zeker aan te raden.

Marco 10-10-2019

Men doet wat men beloofd. Zeer snelle levering. Mogelijkheid tot betalen in 3 termijnen (boven €100,-). Laagste prijs op internet, echt een aanrader.

Hans Janson 09-10-2019

Keurig afgehandeld en ik ben zeer blij met de Eurom Force 1012 Bouwstofzuiger die precies doet wat ik er van verwachtte voor weinig, alleen moet je wat technisch inzicht hebben om in elkaar te zetten maar een kleinigheid hou je altijd.

Bas nieuwenhuis 07-10-2019

Het is dichtbij hebben veel spullen op voorraad. Site word goed bij gehouden en je kan makkelijk en snel iets vinden als je iets nodig hebt

Jose 07-10-2019

Prijs-kwaliteitverhouding is top geregeld bij gereedschapscentrum.
Snel geleverd. Binnen afgesproken tijd ..
Makkelijke webshop, heel veel aanbiedingen
Top merken in de Sale!!!

bé jacobs 07-10-2019

een hele fijne zaak goede artikelen en een hele snelle levering en niet te duur

Van den Berg 07-10-2019

Prima shop! Doen wat ze beloven! Vandaag besteld, morgen in huis, perfect! Shop was onbekend bij ons, maar gaan hier zeker vaker shoppen!

Piet 05-10-2019

Duidelijke site, goede service en ruime contact mogelijkheden van deze tijd heb ik als plezierig ervaren.

MB betonboringen 05-10-2019

Ik heb meerdere keren spullen besteld via gereedschap centrum, verzending is altijd super snel en de spullen zijn compleet service is top.
Prijs nog beter zeker een dikke 10
Wat mij betreft op naar de volgende bestelling ga zo door👍

sander 05-10-2019

Ik bestel hier al jaren gereedschappen. die worden altijd prima geleverd volgens de beschrijving op de website. komen de afspraken na met name de levertijden.

Daan 04-10-2019

Super tevreden met Gereedschapcentrum,
Bestel al jaren al mijn gereedschap daar,
Scherpe prijzen en goede levering .
Ook de retournering ik altijd goed geregeld.
Wederom top bedrijf!

Wessel 04-10-2019

Groot assortiment met een snelle levering voor een prima prijs.
Zondag besteld, maandag in huis.

Ben in’t Veld 01-10-2019

In het verleden bestelling gedaan en drama op drama en uit eindelijk gekregen met korting niet veel maar toch
Daarnaast met de hoop op verbetering en wat wil het feit dat ik weer eens een kans aan gereedschapcentrum geef om mij wat te leveren 1 product op voorraad en 3 producten 5 werkdagen
Na 5 werkdagen kreeg ik een mail dat er een fout in de voorraad lijst was of ik nog weer eens 5 werkdagen wilde wachten op 3 steeksleutels en een bithouder
Mijn antwoord nee dat wil ik niet dan kan ik het net zo goed uit zelf uit Duitsland laten komen want 3 gedore steeksleutels en een Wera bithouder en daar 14 dagen in totaal op moeten wachten i.p.v. de beloofde 5 werkdagen is bij mij na alles wel een beetje de maat vol ze zetten de leverfalen erbij maar ze hebben bijna geen voorraad van de zogenaamde 100.000 producten ze bestellen rechtstreeks bij de fabriek en daarom zo’n lange levertijd en dan hebben ze problemen met de levering en houden ze ja aan het lijntje ik ben er klaar mee dan maar iets meer betalen maar gewoon een normale levertijd en geen onzin verhalen op de dag van levering
Jammer
Maar ik ben er zeker van overtuigd dat mensen wel normaal willen betalen voor normale diensten
Officiele reactie van Gereedschapcentrum.nl 15-10-2019

Hartelijk dank voor uw review. Mijn excuses dat de levertijd verstreken was. Jammer genoeg komt dit soms voor. We proberen hier tijdig over te communiceren, via e-mail of via onze website. Mocht u in de toekomst willen weten of we een product snel kunnen leveren, dan kunt u altijd even contact opnemen met onze klantenservice.

Raymond 01-10-2019

Al meerdere keren spullen op Gereedschapcentrum besteld waarbij er staat aangegeven dat de levertijd van de producten X dagen betreft. Keer op keer werden deze levertijden met weken overschreden. Iedere keer als je erachteraan gaat is er zogenaamd iets fout in het systeem waardoor er een onjuiste levertijd is aangegeven. In praktijk heeft deze webwinkel vrijwel niets op voorraad en moet je op de meeste producten weken(!) wachten. Mijn laatste 2 bestellingen heb ik na 3 weken wachten geannuleerd. Ik koop hier nooit meer iets van deze onbetrouwbare site.
Officiele reactie van Gereedschapcentrum.nl 15-10-2019

Hartelijk dank voor uw review. Excuses dat de levertijd van uw bestellingen overschreden was. Een enkele keer komt het voor dat de levertijd niet behaald wordt. We proberen hier tijdig over te communiceren, via e-mail of via onze website. Mocht u in de toekomst willen weten of we een product snel kunnen leveren, dan kunt u dit uiteraard nagaan via onze klantenservice.

René Simon 01-10-2019

De work mate was ook nog eens in de aanbieding van € 154,00 voor € 89,00. Mooi meegenomen.

Review 30-9-2019:
Snelle en gemakkelijke site. Snel te vinden wat je zoekt. Helpdesk is zeer vriendelijk en voorkomend. Gemakkelijk betalen via Ideal. En een supersnelle bezorging via Red een pakketje Tool Today. Voor een klein bedrag dezelfde dag aan huis bezorgd. Geweldig. Ben de volgende ochtend direct kunnen starten met mijn poort!

H. Keurentjes 01-10-2019

Het is mijn eerste bestelling bij Gereedschapcentrum.nl. Helaas is de bestelling niet goed gegaan. Ik kreeg netjes via mijn mail de nota, echter er stond geen verzend code in de mail.
Na twee dagen niets ontvangen en gebeld met Gereedschapcentrum.nl.
Er is nu een melding naar PostNL uit gegaan en deze zal binnen dagen reageren. Ik heb hier geen echt vertrouwen in omdat wij al eerder meerdere slechte ervaringen hebben gehad met PostNL. Pakketjes op ander adressen afgegeven. Ze hebben toch ook een navigatie in de auto.
Ik ga er echter van uit dan Gereedschapcentrum.nl dit op een juiste manier voor mij gaat oplossen.
Nu maar rustig afwachten tot begin oktober.

Toon 30-09-2019

Prima service, aardig personeel, kwaliteit en waar voor je geld! Twee makita machines gekocht. Thuisgekomen niet helemaal gelukkig met eentje. Werd zonder moeite teruggenomen, en kreeg een ander model. Toen ook meteen een derde machine bijgekocht. Geweldig!!

Nelleke 28-09-2019

De doos kwam beschadigd aan en de handleiding bevat enkel talen uit het Oostblok. De prijs was goed.

Harm Smidt 28-09-2019

De hele afhandeling van de bestelling is netjes en ordelijk verlopen en dat komt heel betrouwbaar over.

Thomas 26-09-2019

Het is een goed verkoop punt, levering is altijd snel en betrouwbaar. De prijzen zijn ook een van de laagste die te vinden.

Jacques 26-09-2019

Super correcte afhandeling en zeer snelle levering.
Zoek je iets van gereedschap koop hier de prijs is ook zeer aantrekelijk.

Vitalij 25-09-2019

Heel erg bedankt jongens voor het goede werk
Ook een vrij brede lijst met producten, soms gewoon een avond doorbrengen met een kopje thee om te ontdekken wat je nieuw in je winkel hebt.

Buijs 23-09-2019

Snelle en nette levering.
Goed gereedschap precies zoals vermeld goede prijs/kwaliteit

Henry 22-09-2019

Ik ben zeer tevreden, snelle levering. Goed advies. Overzichtelijke site, prijs van de producten zijn gemiddeld lager dan van andere gereedschap aanbieders

stefan dorr De TimmerExpress 21-09-2019

Beste , mijn ervaring was superieur . Ten eerste door de hoeveelheid keuzes die er zijn . De superieure kwaliteits merken , echt geweldig . En dan de levering ,binnen 24 uur was mijn aankoop geleverd . Echt een 10 waard voor deze shop . Ik heb al weer zitten spieken voor mijn volgende aankoop . Zo enorm tevreden ben ik dus .
Groetjes Stefan Dorr

Marcel Berendsen 21-09-2019

Snel en correct geleverd. Prima prijs ( goedkoop) in vergelijk met andere webshops.

Hendrik Petru 20-09-2019

Uitgebreid assortiment; rond 18 uur besteld, volgende dag 's ochtends al op het PostNL afhaalpunt.
Mooie overzichtelijke en goed werkende site.
Artikelen netjes verpakt en compleet.
Bestellingen zijn tot 2.500 euro verzekerd, dus geen risico met de aanschaf.

Raymond 20-09-2019

Prima website met zeer brede keuze, goed vergelijkende mogelijkheden en verhelderende uitleg. Zodoende gekomen tot een goede keuze voor mijn gereedschap. Top, blij mee!

G. Broeksteeg 20-09-2019

Ik had een bestelling gedaan. Na het afrekenen werd mij pas duidelijk dat er een levertijd van 8 werkdagen op zat. Na ongeveer 10 dagen ben ik zelf maar gaan chatten met hen. Toen kreeg ik te horen dat er nog een week overheen zou gaan. Annuleren mocht, maar het duurde zeker 5 dagen voordat ik mijn geld terug zou krijgen. Een week later had ik nog niets ontvangen of gehoord. Weer gaan chatten. Toen bleek dat de levering weer een week was opgeschoven. Daarop heb ik de opdracht meteen geannuleerd. Kortom de info op de site is niet helemaal duidelijk en er is een slechte communicatie. Ik moest steeds zelf aan de bel trekken omdat ik niet werd geïnformeerd.
Officiele reactie van Gereedschapcentrum.nl 01-10-2019

Hartelijk dank voor uw review. Mijn excuses dat we de levertijd niet hebben kunnen halen. We proberen hier altijd tijdig over te communiceren. Inmiddels is uw bestelling geannuleerd. Het aankoopbedrag wordt u netjes binnen vijf werkdagen terugbetaald. Mocht u hier nog vragen over hebben dan kunt u contact op te nemen met onze klantenservice.

Bas 19-09-2019

Super snel levering en zeer goed verpakt en de prijs is zeer aantrekkelijk zeker een aanrader

Ralva Autoshop 18-09-2019

Goed assortiment, goede prijzen, duidelijke site met wat wel en niet op voorraad is, en snel antwoord op het reactie formulier.

Bjorn 18-09-2019

Zeer uitgebreide informatie over de specificaties van elk product. Mede is het contacteren met de klantenservice geen enkel probleem. Het bezorgen gebeurt daarnaast ook naar gewenst. Zeer tevreden over mijn aankopen.

Marcin 16-09-2019

Ik ben wel tevreden. Alles was prima. Ik ben goed geïnformeerd, pakketje goed op tijd gekregen en bestelde dingen waren ook goed. Bedankt

Leonard 16-09-2019

Duidelijke structuur van de website, heldere informatie over de producten,
en erg plezierig dat verzending meteen rechtstreeks naar een PostNL punt verzorgd kan worden.

Cees 14-09-2019

Ik stond een beetje perplex dat het zo snel binnen was, 'savonds besteld de volgende ochtend in huis...nog niet eerder meegemaakt, verder keurig verpakt...dik tevreden 👍

Lucas 14-09-2019

Ik heb gekozen deze shop want prijs zijn laag en levering was in order en pakketje binnen 24 uur binnen gekomen.

A Schuermans 13-09-2019

We waren op zoek naar een Bosch schuurmachine. Deze was niet op voorraad. De Makita wel. Een machine die zijn werk goed doet maar wel zwaar in de hand ligt. De baliemedewerker wist er nog niet veel van en wist de verschillen tussen Bosch en Makita niet aan te geven. Daarna vroeg ik om de bijpassende schuurzooltjes. We kregen Bosch schuurzooltjes mee. Ik maakte nog de opmerking: passen die ook op Makita. Hierop kreeg ik geen antwoord. Bij thuiskomst bleken de schuurzooltjes niet te passen
Conclusie: goede machine maar slecht geholpen en geadviseerd
Officiele reactie van Gereedschapcentrum.nl 17-09-2019

Hartelijk dank voor uw review. Jammer om te lezen dat uw ervaring in onze winkel niet naar wens is verlopen. Graag kijken wij met u mee hoe we dit voor u kunnen oplossen. Op basis van de review kunnen wij niet zien over welke aankoop het gaat. Daarom willen wij u vragen contact op te nemen met onze klantenservice mocht het nog niet zijn opgelost voor u.

Bart011984 12-09-2019

Dit is een prima webshop die levert zoals ze het omschrijven. Heb hier nu 2 machines besteld en ben super tevreden. Ook met de prijs is dit de goedkoopste webshop.

Roel 12-09-2019

Ik heb een comboset besteld van dewalt waar een trolley gratis bij zat, die was echter niet op voorraad en zou mijn bestelling dus vertragen.
Na een belletje met de klantenservice kwam de set gewoon netjes de volgende dag en de trolley op nalevering. TOP