Gereedschapcentrum.nl - Reviews & Ervaringen

Gereedschapcentrum.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 263 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

8,9

sander 31-01-2024

Snelle en accurate levering van mijn nieuwe schuurmachine.
Ik bestel hier wel vaker, en meestal de volgende dag al geleverd
info-611 02-02-2024

Hi Sander. bedankt voor je positieve feedback. Wat geweldig om te horen dat je tevreden bent met de snelle en accurate levering van je nieuwe schuurmachine! We waarderen het vertrouwen dat je in ons stelt en zijn verheugd om te weten dat je vaker bij ons bestelt.

Sebastiaan Renes 26-01-2024

Ik bestel hier regelmatig mijn gereedschappen, ze zijn niet de allergoedkoopste maar het komt altijd netjes aan en het word snel verzonden en dat vind ik wel belangrijk.
Ook het assortiment is lekker uitgebreid zodat je vaak wel vind wat je zoekt.

info-611 29-01-2024

Hoi Sebastiaan, dank je wel voor je positieve feedback! We waarderen het enorm dat je regelmatig bij ons je gereedschappen bestelt. Het doet ons goed om te horen dat hoewel we misschien niet de allergoedkoopste zijn, je tevreden bent met de service: nette levering en snelle verzending, wat voor jou belangrijk is.

We streven ernaar om een uitgebreid assortiment aan te bieden, zodat je gemakkelijk kunt vinden wat je zoekt. Mocht je in de toekomst verdere vragen hebben of hulp nodig hebben, staan we altijd voor je klaar.

Nogmaals dank voor je vertrouwen in ons en tot de volgende bestelling!

Robert Hornemann 24-01-2024

Festool Delta gekocht. Altijd scherpe prijzen, goede service en snelle levering.
info-611 24-01-2024

Hallo Robert, bedankt voor je positieve review over je aankoop van de Festool Delta! Het doet ons goed te horen dat je tevreden bent met onze scherpe prijzen, goede service en snelle levering. We streven er altijd naar om onze klanten de best mogelijke ervaring te bieden. Ik wens je veel plezier met je aankoop!

Hans 22-01-2024

Heb al eerder besteld bij gereedschap centrum, ook nu weer was het door mij gezochte product snel vindbaar.‘s middags besteld en de volgende dag in huis. Top.
info-611 23-01-2024

Hoi Hans, wat geweldig om te horen dat je wederom een positieve ervaring hebt gehad bij Gereedschap Centrum! Bedankt dat je de tijd hebt genomen om je ervaring te delen.

We zijn blij dat je het door jou gezochte product snel hebt kunnen vinden en dat de bestelling soepel is verlopen. Ons team streeft er altijd naar om een uitstekende service te bieden, en het is fijn om te vernemen dat we aan je verwachtingen hebben voldaan.

Gerard 19-01-2024

Scherp geprijsde artikelen en vlotte verzending. Artikelen zijn stevig verpakt en snel geleverd. Ik ben zeer tevreden!
info-611 22-01-2024

Hoi Gerard, Wat fijn om te horen dat je tevreden bent met je ervaring bij ons! We waarderen het dat je de scherp geprijsde artikelen en de vlotte verzending opmerkt. Het is ons doel om kwalitatieve producten aan te bieden tegen aantrekkelijke prijzen, en het is geweldig om te weten dat dit gewaardeerd wordt.

We besteden veel zorg aan de verpakking om ervoor te zorgen dat je artikelen veilig en onbeschadigd arriveren. Het feit dat je de stevige verpakking hebt opgemerkt, is erg prettig om te horen.

Mat Matheij 18-01-2024

De prijzen bij gereedschapcentrum.nl zijn in het algemeen de laagste. Ook werd een eerdere Makita reparatie naar behoren afgehandeld.
De betaalopties zijn ruim afdoende en schepenen additioneel vertrouwen in het bedrijf.

Mat Matheij 18-01-2024

Gereedschap Centrum.nl heeft zonder enige twijfel veelal de goedkoopste prijs. Ook werd een reparatie van Makita apparatuur naar behoren afgehandeld. De keur aan betaalopties als Achteraf Betalen, In3 - Drie Termijnen schept additioneel vertrouwen.
info-611 22-01-2024

Hallo Mat, dank je wel voor je lovende woorden! We zijn verheugd te horen dat je hebt ervaren dat Gereedschap Centrum.nl over het algemeen de beste prijzen biedt. Het is geweldig om te weten dat de reparatie van je Makita-apparatuur naar tevredenheid is afgehandeld.

We begrijpen dat vertrouwen een belangrijk aspect is bij online winkelen, en we zijn blij dat de diverse betaalopties zoals Achteraf Betalen en In3 - Drie Termijnen hebben bijgedragen aan dat vertrouwen. We streven ernaar om onze klanten een betrouwbare en gemakkelijke winkelervaring te bieden, en het is bemoedigend om te horen dat dit bij jou het geval is.

Het Camper Atelier 15-01-2024

Snel geleverd. Veel mail over bezorging door zowel leverancier als transporteur: verwarrend. En als afzender staat Fixami en die herkendevik niet direct als leverancier.
info-611 18-01-2024

Hoi , bedankt voor je positieve feedback. We zijn verheugd te horen dat het product snel bij je is afgeleverd, maar betreuren het dat je verward bent geraakt door de communicatie omtrent de bezorging.

Fixami en Gereedschapcentrum zijn beide hetzelfde bedrijf, alleen versturen wij vanuit Fixami alle bestelling die naar België en Frankrijk moeten. Alle bestellingen voor Nederland gaan via Gereedschapcentrum. Ik wens je veel plezier met je aankoop!

René MPP 12-01-2024

Zeer tevreden met deze webshop. Snel alles kunnen vinden wat ik nodig had. En ook nog eens alles op voorraad en precies zoals in de omschrijving. Goede en snelle service. Bedankt

Bas 09-01-2024

Fijn bedrijf die snel levert. Vrijdag besteld en zaterdag in huis!!! Genoeg op voorraad zodat je niet lang hoeft te wachten en door kan met je klus.
info-611 10-01-2024

Hi Bas, bedankt voor je complimenten! Wat geweldig om te horen dat je tevreden bent met onze service en dat je bestelling zo snel is geleverd! We streven ernaar om bestellingen efficiënt te verwerken, zodat je snel aan de slag kunt met je klus.

Rhon Lamberink 09-01-2024

Ik zou het fijn vinden wanneer je een artikel bekeken hebt, en vervolgens op vorige drukt. Dat je weer bij het product bent wat je bekeken hebt. Zodat je niet weer de hele lijst door moet waar je gebleven bent.

Verder gebruiksvriendelijke site, artikelen ook goed binnen gekregen.
info-611 10-01-2024

Hoi Rhon, dank je wel voor je waardevolle feedback. We waarderen het dat je de tijd hebt genomen om jouw ervaring met ons te delen. Het spijt me dat je ongemak hebt ervaren bij het navigeren op onze site, en ik begrijp hoe het handiger zou zijn als je na het bekijken van een artikel met één klik terug kunt gaan naar dat specifieke product.

Ik zal deze suggestie doorgeven aan ons ontwikkelingsteam, zodat we kunnen kijken naar mogelijkheden om de gebruiksvriendelijkheid van onze website te verbeteren. Het doet ons goed te horen dat je tevreden bent met de ontvangen artikelen.

Mocht je in de toekomst nog andere suggesties of vragen hebben, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We zijn er om je te helpen en jouw ervaring zo aangenaam mogelijk te maken.

Ries 03-01-2024

Ontzettend goed geholpen
Vriendelijke mensen
Duidelijke opzet van assortiment
Top formule
👌👌
Vr gr Ries
info-611 04-01-2024

Bedankt Ries voor je complimenten! Fantastisch om te zien dat je goed en vriendelijke geholpen bent door het klantenservice team.

JdB 02-01-2024

Ruime keuze, en goede bezorging.
Betaald met een cadeaubon en dat werkte allemaal goed!
Ik raad deze webshop aan.

Fridosse 31-12-2023

Mijn bestelling is lekker op tijd verzonden en op tijd geleverd. Pakket was niet beschadigd. Verder vind ik ik de webshop echt top. Dit was mijn eerste bestelling bij Gereedschapcentrum en zeker niet de laatste

John van gestel 30-12-2023

Goedenservice en zeer klantgericht ze zoeken mee naar de beste machine voor de klant .
info-611 04-01-2024

Bedankt John voor de positieve review.
Wat fijn om te horen dat je tevreden bent over onze service en klantgerichtheid! We stellen jouw positieve feedback zeer op prijs. Ons team doet haar best om samen met jou de beste machine te vinden die aan jouw wensen voldoet.

Als je in de toekomst nog vragen hebt of verdere assistentie nodig hebt, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We staan altijd klaar om je van dienst te zijn.

Bedankt voor je waardering en het vertrouwen in ons!

Jan W 27-12-2023

Duidelijke website, makkelijk bestellen. Levering de volgende dag. verpakking ok, producten ok.

Britt 27-12-2023

Hele overzichtelijke webshop, waar alle producten makkelijk en snel te vinden zijn. Bestellingen zijn altijd netjes ingepakt en altijd snel geleverd
info-611 04-01-2024

Hoi Britt, bedankt voor je complimenten. Geweldig om te zien dat je de webshop als overzichtelijk ervaart en je bestellingen altijd netjes en snel worden geleverd!

X 26-12-2023

Prijzen zijn te hoog. Het is dat ik een tegoed bon heb gekregen met kerst. Anders had ik hier niet mijn spullen gekocht....
info-611 29-12-2023

Hoi, bedankt voor je feedback. We begrijpen dat prijzen een belangrijke overweging zijn bij het winkelen. We streven ernaar concurrerende prijzen aan te bieden en nemen je opmerking serieus. Het is goed te horen dat je gebruik hebt kunnen maken van een tegoedbon met kerst. Mocht je toch nog vragen hebben over je bestelling neem dan contact op via 013 889 44 44 zodat we kunnen nakijken of we een oplossing kunnen bieden. Ik wens je wel veel plezier met je aankoop toe!

Vriesholt 24-12-2023

Eerste bestelling hier. Ging vlekkeloos, mooie aanbieding, dezelfde avond verstuurd en de volgende dag in huis. En dat tijdens de feestdagen.. prima ervaring.
info-611 29-12-2023

Hoi, bedankt voor je complimenten! Fantastisch om te zien dat de bestelling vlekkeloos verliep en dat er een mooie aanbieding op zat. We streven ernaar om bestellingen zo spoedig mogelijk bij de klant af te leveren, en het is geweldig dat het bij jouw is gelukt!

Harry 23-12-2023

Goede prijs voor de Makita DRT50ZJX9 18V Li-Ion accu en al met al toch nog snel aan huis geleverd.
info-611 29-12-2023

HI Harry, bedankt voor je positieve feedback. Geweldig om te zien dat de Makita DRT50ZJX9 een goede prijs heeft , en snel bij je is afgeleverd. Ik wens je veel plezier met je aankoop!

Rik Jansen 21-12-2023

Snelle service, ruime voorraad en scherp geprijsd. Helaas is de keuze voor afhalen in de showroom niet mogelijk bij een online bestelling
info-611 22-12-2023

Hoi Rik, bedankt voor je positieve feedback. Wanneer een artikel niet op voorraad staat op de website dan is het inderdaad niet mogelijk om het af te halen omdat ook niet op voorraad is in de Showroom. Mocht je hier vragen over hebben neem dan contact op via het telefoonnummer 013 889 44 44.

Koen 20-12-2023

Duidelijk gebruiksvriendelijke website, goede beschrijving van leveringsomvang. Bij vragen of specifieke dingen word er duidelijk gehandeld/geantwoord. Super! Wel erg jammer dat als er een verwachte leverdatum staat en je het product toch besteld, dat deze datum meerdere malen kan worden verschoven. Maar ik neem aan dat gereedschapcentrum hier niks aan kan doen maar dit door toeleverancier ontstaat/veroorzaakt word en product uiteindelijk toch een keer geleverd word.
info-611 21-12-2023

Hoi Koen,dank voor je positieve feedback! Excuses voor de verschoven leverdatum. We doen ons best dit te minimaliseren. Voor specifieke info staan we altijd voor je klaar via live chat of telefonisch. Dank voor je begrip.

Olthof Elektrotechniek 18-12-2023

Donderdag 14-12 de sleuvenfrees met stofzuiger gekocht samen met de dozenboor en diverse benodigdheden, telefonisch geholpen door de verkoper en alles keurig afgehandeld. Volgende dag werd bijna alles in één keer geleverd dus kon er zaterdag meteen mee aan de slag! Top service en goede kwaliteit.
info-611 19-12-2023

Hallo Olthof Elektrotechniek, We streven ernaar om onze klanten top service en goede kwaliteit te bieden, en het is geweldig om te weten dat we aan je verwachtingen hebben voldaan. Bedankt voor je positieve feedback en mocht je in de toekomst verdere vragen hebben, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen via het telefoonnummer 013 889 44 44.

Desiree 16-12-2023

Ik vond het een duidelijke site en de volgende dag werd mijn bestelling al geleverd. Top!!!
info-611 19-12-2023

Hey Desiree, bedankt voor je positieve feedback. Super om te zien dat je de website duidelijk vind, en dat je bestelling snel bij je is afgeleverd.🚚

Arie 15-12-2023

Snelle levering, goedkoper dan meeste andere aanbieders en als er onverhoopt wat is dan wordt je altijd goed en met verstand van zaken geholpen. Kortom een hele fijne en goede aanvulling op het bedrijven van ons vak ( bouw )
info-611 19-12-2023

Hoi Arie, bedankt voor je positieve review! Wat geweldig om te horen dat je zo tevreden bent met onze service! Super dat je de snelle levering, de concurrentiële prijzen en de deskundige hulp op prijs stelt. Het is ons doel om een fijne en goede aanvulling te zijn op het bedrijven van jouw vak in de bouw.