Gereedschapcentrum.nl - Reviews & Ervaringen

Gereedschapcentrum.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 263 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

8,9

Feyyaz 23-10-2023

Alles was volgens de plan! Datum, tijd, service. Als je een 11 kom geven had ik dat ook gedaan! Een dikke duim👍🏻
info-611 24-10-2023

Hallo Feyez, bedankt voor je complimenten! We zijn blij om te horen dat alles volgens plan verliep en je tevreden bent 😀

Maurits 20-10-2023

Zeer groot assortiment en snelle levering. Website is duidelijk en goed te navigeren.
De mogelijkheid om een wenslijst aan te maken is vaak makkelijk.
info-611 24-10-2023

Hoi Maurits, bedankt voor je lovende woorden! We zijn blij dat je ons assortiment waardeert, evenals onze snelle levering en gebruiksvriendelijke website. Het aanmaken van een wenslijst kan inderdaad handig zijn.

onno 20-10-2023

snel geleverd, goed geprijsd en mooi verpakt Breed assortiment. Fijne webwinkel Alles top
info-611 24-10-2023

Hallo Onno, bedankt voor je geweldige feedback! We zijn blij dat je tevreden bent met de snelle levering, de goede prijzen, het brede assortiment en de verpakking. We streven ernaar om je de beste service te bieden

Edwin 20-10-2023

Fijne website en een mooie aanbieding kunnen aanschaffen voor een goede prijs. Erg blij met de DeWalt gipsschroefmachine.
info-611 24-10-2023

Hallo Edwin, bedankt voor je positieve feedback. We zijn blij dat je tevreden bent met je aankoop van de DeWalt gipsschroefmachine en de aanbieding op onze website.

NoordijkVerhuur 20-10-2023

Wat ze op de website beschrijven dat maken ze waar. Levertijden zijn zoals beschreven. Prijzen zijn scherp. Goed en stevig verpakt. Ik koop regelmatig bij Gereedschapscentrum en zal dat in de toekomst blijven doen.
info-611 20-10-2023

Hoi, bedankt voor het vertrouwen in Gereedschapscentrum! ! We zijn blij om te horen dat we aan je verwachtingen voldoen met onze levertijden, scherpe prijzen en goede verpakking.

Jasper 19-10-2023

Snel en eenvoudig gevonden wat ik zocht door naam en artikelnummer in de zoekbalk te plaatsen. Het kon met een paar euro extra zelfs dezelfde dag nog geleverd worden, helemaal top!
Zo kon ik dezelfde dag nog verder met mijn klus Gereedschapcentrum dus!
info-611 20-10-2023

Hoi Jasper, bedankt voor je positieve feedback We zijn blij om te horen dat je snel hebt kunnen vinden wat je zocht en dat je dezelfde dag nog verder kon met je klus.

Javier 18-10-2023

Top bedrijf!
Duidelijke uitleg, alleen maar de beste merken voor een zeer scherpe prijs en daarnaast is de klantbeleving helemaal super. Geen onnodige mails maar alleen de juiste info en op de juiste momenten. Dikke aanrader!
info-611 18-10-2023

Hoi Javier, hartelijk dank voor je positieve woorden! We zijn blij dat je tevreden bent met onze service en producten. We blijven ons best doen om je winkelervaring bij ons uitstekend te houden. Aarzel niet om bij ons terug te komen voor meer geweldige deals en producten!

Richard 17-10-2023

Heldere site. Veel informatie. Bij vragen snelle reactie. Correcte en snelle levering.
info-611 18-10-2023

Hoi Richard, dank je voor je mooie woorden! We zijn blij om te horen dat je tevreden bent met onze website, service en levering.

Andrzej 13-10-2023

Grote assortiment van Bosch Professionals gereedschap, betrouwbare verzending, groot voorraad gereedschap, vriendelijk personeel bij het telefoon en balie in Tilburg
info-611 13-10-2023

Hoi Adrzjej, Dank je wel voor je positieve feedback! We zijn verheugd dat je tevreden bent over ons uitgebreide assortiment Bosch Professional gereedschap, onze betrouwbare verzending en ruime voorraad. Ons team in Tilburg doet hun best om klantvriendelijkheid hoog in het vaandel te houden. Als je meer hulp nodig hebt, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen!

de Groot 10-10-2023

Gereedschapcentrum.nl kwam als goedkoopste uit de bus voor het stuk gereedschap wat ik zocht.
Prettige webshop.
Zeer vlotte levering, precies als beloofd.
info-611 12-10-2023

Hallo de Groot, Fijn om te horen dat je een goede ervaring had met Gereedschapcentrum.nl! We streven ernaar om concurrerende prijzen en een soepele winkelervaring te bieden. Bedankt voor je positieve feedback over de vlotte levering.

Nijkamp 10-10-2023

Geen gezeur over retourneren bij een te licht gekozen gereedschap, sterker nog ik had gewoon eerst moeten bellen voor een goed advies!
info-611 12-10-2023

Hoi Nijkamp, bedankt voor je begrip. Ons team staat altijd klaar voor advies, en we waarderen je positieve benadering. Aarzel niet om in de toekomst contact op te nemen voor deskundig advies. We zijn blij dat je tevreden bent met onze retourbeleidsservice

S. 09-10-2023

Snel geleverd. Voorraad informatie was voor mijn product netjes aangegeven en klopte ook. Netjes verpakt.
info-611 10-10-2023

Hoi, bedankt voor je positieve feedback. Fijn om te horen dat je bestelling snel is afgeleverd , en de voorraad informatie kloppend was. Ik wens je veel plezier met je aankoop!

Petra 09-10-2023

Had gevonden wat ik wou bestellen, maar met de afwerking bij betaling overschrijving ingevuld.
Dat ging dus niet zo lekker bedrag over gemaakt maar nu is de bestelling door hun verwijderd.
Gebeld en zeer onvriendelijke dame aan de lijn. Nu afwachten of het nog komt en of ik het geld terug krijg.
info-611 10-10-2023

Hoi Petra, excuses dat er problemen zijn ontstaan bij het plaatsen van je bestelling. Helaas kan ik geen order terugvinden om inhoudelijk hierop te reageren. Zou je nogmaals contact kunnen opnemen met de klantenservice, zodat wij kunnen uitzoeken wat er mis is gegaan.

Aschwin schreuders 07-10-2023

Super nette en snelle service..ik had s.avonds om 22uur een statief voor een de waltlaser besteld en de volgende dag al binnen ongeloofelijk en stevig verpakt ivm evt bescjadigingen..en ook een makkelijke website..echt top..bedankt gereedschapcentrum.nl
info-611 09-10-2023

Hoi Aschwin, hartelijk dank voor je positieve feedback! We zijn blij om te horen dat je tevreden bent met onze snelle service, stevige verpakking en gebruiksvriendelijke website. We waarderen je steun en hopen dat je in de toekomst weer bij ons winkelt. Bedankt voor je vertrouwen in gereedschapcentrum.nl!

e*************@o********** 07-10-2023

Bijna alles wat er in de professionele gereedschapsmarkt geleverd wordt is hier tegen een zeer concurerrerende prijs te koop. Natuurlijk kun je het via de WebShop eenvoudig bestellen en gratis laten leveren. Maar een bezoekje aan de toonzaal is ook gezellig en krijg je deskundige uitleg.
info-611 09-10-2023

Hallo, hartelijk dank voor je positieve feedback! We zijn blij dat je onze concurrerende prijzen waardeert en de keuze hebt tussen online bestellen of een bezoek aan onze Showroom, waar je deskundige uitleg kunt krijgen. We streven ernaar om zowel gemak als service te bieden.

Henk van Herwijnen 06-10-2023

Ik bestel regelmatig gereedschap bij jullie.
Ik vind het een fijne , overzichtelijk website met goede prijzen.
De spullen worden altijd snel geleverd.
Ik ben zeer tevreden over jullie service.

Cas 05-10-2023

Ikzelf had een verkeerde bestelling gedaan
Belde de klantenservice en ben daar goed door geholpen en juiste bestelling doorgegeven
Vandaag juiste binnen gekregen morgen retour terug sturen
Top geholpen
info-611 09-10-2023

Hey Cas, bedankt voor je complimenten. Fijn om te horen dat de klantenservice je heeft geholpen met de verkeerde bestelling. Gelukkig is de juiste bestelling snel bij je afgeleverd!

Jeff 04-10-2023

Altijd goede voorraad, goede prijs, snel geleverd. Al lange tijd klant en altijd super
info-611 09-10-2023

Hoi Jeff, bedankt dat je al een langere tijd een trouwe klant bent bij Gereedschapscentrum. We waarderen het enorm!

Get It Done 23-09-2023

Super snelle levering tegen een goeie prijs. Had mn gereedschap de volgende dag al in huis.
Al vaak besteld en altijd goed.
info-611 27-09-2023

Wat fijn om te horen dat je tevreden bent met onze super snelle levering en goede prijzen! We zijn blij dat je een trouwe klant bent en altijd tevreden bent met je bestellingen. Bedankt voor je positieve feedback!

Bart 21-09-2023

Een uitgebreid aanbod. Snelle levering. Duidelijke website. Een groot assortiment, al is een behoorlijk deel niet op voorraad waardoor er soms langere overrijden ontstaan
info-611 27-09-2023

Top om te horen dat je blij bent met ons uitgebreide aanbod, snelle levering en onze duidelijke website! We werken eraan om onze voorraad te verbeteren voor een nog betere shopervaring. Bedankt voor je feedback!

W. ven 20-09-2023

Super, gewoon top.Geweldig scherpe prijzen. En supersnel en vooral goed geleverd.Ben al Jaren klant bij gereedschapcentrum.En zullen nog vele bestellingen volgen.
info-611 21-09-2023

Bedankt voor je positieve review! Fantastisch om te horen dat je blij bent met onze scherpe prijzen, snelle levering en goede service. We waarderen je loyaliteit als klant bij Gereedschapcentrum en kijken uit naar je toekomstige bestellingen. Graag tot de volgende keer!

Ronald 19-09-2023

Vanaf 30 mei al bezig met het bestellen van een onderdeel van een door gereedschapcentrum geleverde kolomboormachine.

Blijkt uitermate moeilijk te zijn.
Ze hebben geen idee waar ze mee bezig zijn.

Inmiddels kan ik het apparaat sinds mei niet meer gebruiken en een oplossing is niet in zicht.

Ze laten het totaal afweten.
info-611 19-09-2023

Hoi Ronald, dankjewel voor je beoordeling. Onze excuses voor het ongemak wat je hebt ervaren. Dit is niet de service die wij beogen. We willen graag met je meekijken naar hoe we dit voor je kunnen oplossen. Zou je hier contact over willen opnemen met onze klantenservice 013 889 44 44?

Harmen 13-09-2023

Wat ik zo prettig vind aan deze winkel is dat het en duidelijke website heeft, met daarop een groot assortiment, tegen schappelijke prijzen. Daarnaast vind ik dat eer adequaat personeel in de winkel zelf te vinden . Het fijne aan de winkel is dat je veel items live kunt bekijken en evt meteen kunt bestellen.
Het online bestellen van de goederen verloopt goed. Producten worden netjes aangeleverd, mogelijk in deelleveringen.
Ik ben erg tevreden en shop graag bij het gereedschapscentrum
info-611 19-09-2023

Bedankt voor je review! 🌟 Fantastisch om te horen dat je blij bent met onze duidelijke website, ons grote assortiment en schappelijke prijzen. We zijn blij dat je ons personeel in de winkel adequaat vindt en je de mogelijkheid hebt om items live te bekijken en meteen te bestellen. We waarderen je tevredenheid en kijken ernaar uit om je weer van dienst te zijn bij Gereedschapcentrum.

Hebben 09-09-2023

Makkelijk bestellen op de site . Duidelijke info. Na bestellen snelle levering. Tevens op de hoogte gehouden wanneer het product zou worden geleverd. Top.

Michiel 07-09-2023

Super snelle levering. Prettige website. Scherpe prijzen. Wat wil je nog meer? Nog meer gereedschap!