Gereedschapcentrum.nl - Reviews & Ervaringen

Gereedschapcentrum.nl stelt zich voor

8,9

Christiaan Nijenhuis 20-05-2023

Het product komt niet overeen zoals beschreven en afgebeeld. Na binnenkomst zit de helft er maar in. Klantenservice beweegt 0,0 mee. 1e en laatste keer dat ik hier bestel.
Officiele reactie van Gereedschapcentrum.nl 22-05-2023

Hi Christiaan, dankjewel voor je review. We zien dat je hier inmiddels al contact over hebt gehad met onze klantenservice. Sorry voor het ongemak!

Dan 19-05-2023

Op de website werd eerlijk aangegeven dat een product niet op voorraad was en vanaf welke datum deze weer uitgeleverd zou kunnen worden. Op deze manier konden we zelf de keuze maken of we hierop wilde wachten. De bestelling werd dinsdag laat geplaatst en woensdag al thuis aangeboden. Erg fijn!
Officiele reactie van Gereedschapcentrum.nl 22-05-2023

Hi Dan, dankjewel voor je positieve review. Fijn dat je tevreden bent!

CK 19-05-2023

Gereedschapscentrum biedt ‘waar voor z’n geld’. De website is duidelijk, het zoeken is makkelijk, de prijzen zijn zeer redelijk en het gewenste product wordt direct na bestelling met een premium pakketservice verstuurd. Een nadeel is dat je vervolgens meerdere marketing emails per week ontvangt.

Rob 18-05-2023

Duidelijke website. Eenvoudig bestellen voor de beste prijs. Volgende dag al in huis.

E. Huis 18-05-2023

Nooit een probleem geweest, gereedschapcentrum.nl is uiters betrouwbaar. Ik koop er graag
Officiele reactie van Gereedschapcentrum.nl 19-05-2023

Dankjewel voor het compliment!

Freddy 18-05-2023

Al meerdere keren heb ik hier gereedschap of toebehoren besteld. Iedere keer weer supersnel geleverd (meestal inderdaad al de volgende dag) en vaak ook tegen gunstige tarieven. Over service bij garantiezaken en dergelijke kan ik niet oordelen want daar heb ik gelukkig nog geen aanspraak op hoeven maken.

Axel 15-05-2023

Snelle levering, als het toch niet voorradig is houden ze je op de hoogte dmv een mail. Duidelijke site! Ik maak veel gebruik van Gereedschapcentrum.nl
Officiele reactie van Gereedschapcentrum.nl 16-05-2023

Dankjewel voor de complimenten Axel, dit waarderen wij enorm!

Reinier Louws 15-05-2023

Grote bestelling geplaatst en alles keurig netjes geleverd binnen 2 werkdag.
Officiele reactie van Gereedschapcentrum.nl 16-05-2023

Wat fijn dat je je bestelling goed hebt ontvangen. We wensen je veel klusplezier Reinier!

Stijn Brauer 15-05-2023

Ik vind gereedschapscentrum een hele fijne winkel, omdat het leveren altijd snel gaat/makkelijk overzichtelijke site/ goede klantenservice/ goede prijzen.
Vandaar dat ik ook al een tijdje alle bestelling qua gereedschap en montage spullen daar bestel:)
Ik zou hun zeker aanbevelen!
Officiele reactie van Gereedschapcentrum.nl 15-05-2023

Wat een mooie complimenten Stijn, dankjewel! Dit waarderen wij enorm!

Biert 14-05-2023

Top personeel en top merken voor een goede prijs!
Kan er altijd alles halen.
En nog snel geleverd ook!

Annia 13-05-2023

Vertrouwde merken, snel geleverd met uitstekende betaalmogelijkheden voor een zeer scherpe prijs.
Officiele reactie van Gereedschapcentrum.nl 15-05-2023

Dankjewel voor je positieve review Annia!

Pieter 12-05-2023

Een hele mooie prijs , een Kruislaser van Dewalt goed ingepakt en netjes de andere dag bezorgd.👍
Officiele reactie van Gereedschapcentrum.nl 15-05-2023

Fijn dat je tevreden bent Pieter. Tot de volgende keer!

Freddy 12-05-2023

Precies wat ik verwacht had, ook de levering was super snel ( ik bestelde om 21.00 uur en had het het de volgende dag al in huis)

JVS 11-05-2023

Snel geleverd zonder problemen, het gereedschap werkt gewoon goed, erg blij mee.
Officiele reactie van Gereedschapcentrum.nl 12-05-2023

Goed om te horen dat je de bestelling snel in huis had en dat je tevreden bent met het gereedschap. Veel klusplezier!

Klussenbedrijf bijker 11-05-2023

Super degelijk, goed te vinden en juiste prijzen. Levering zoals afgesproken. Aanrader.

Ron Apperlo 11-05-2023

Heb al vele malen bij gereedschapcentrum.nl gereedschap gekocht. Altijd snelle levering en een scherpe prijs!
Officiele reactie van Gereedschapcentrum.nl 12-05-2023

Fijn om te lezen dat je tevreden bent. De beste service voor onze klanten is waar wij voor gaan! Hopelijk tot een volgende keer.

Hans Lubbers 11-05-2023

Mooi product. voldoet volledig aan verwachtingen.
Goede en snelle service.
Officiele reactie van Gereedschapcentrum.nl 11-05-2023

Een 10, dankjewel Hans! Hier doen we het tenslotte allemaal voor!

Vd Meer 09-05-2023

Mijn bestelling verliep erg moeizaam..
dit kwam door een voorraad fout in het systeem.
Eerst dachten ze dat het aantal niet klopten. Na 3 x klanten service die geen antwoord had en zeiden dat ze terug zouden bellen had ik de 4e keer wel iemand die verstand had van het probleem en die ook alles kon traceren en navragen. Na de 5e keer en 2,5 wk later had ik eindelijk antwoord. Ze waren gevonden. Mijn gewenste emmer kon op kleur gemengd worden en verzonden worden. Jammer dat. Zo weinig mensen verstand hadden van het systeem en de gang van zaken maar De uiteindelijke service was erg goed en fijn .
Of ik de site zou aanbevelen twijfel ik wat over.
Een tegemoetkoming voor een volgende bestelling was hierin niet misplaatst geweest denk ik. ( ook gezien ik direct nadat er duidelijkheid was een 2e emmer verf bestelde ) deze kon gelukkig gelijk verwerkt worden.

Hoi,

Bedankt voor de beoordeling. Begrijpelijk dat je niet overtuigd bent als het meerdere keren mis is gegaan. Wel fijn dat het probleem uiteindelijk is opgelost. Helaas kan ik op basis van alleen je achternaam geen bestelling terugvinden. Ik wil je daarom vragen om even contact met ons op te nemen en erbij vermelden dat je belt op verzoek n.a.v. een review. Onze excuses voor het ongemak.

Wouter 08-05-2023

Gereedschapcentrum is mijn nummer 1 webshop voor gereedschap. De juiste prijzen, snelle levering, goede service en een fijne website. Het assortiment is erg uitgebreid in kwaliteitsproducten en relatief veel op voorraad.
Officiele reactie van Gereedschapcentrum.nl 10-05-2023

Wat een lovende woorden Wouter! Wij zullen er alles aan doen om op nummer 1 te blijven staan, dankjewel!

Ron 08-05-2023

Alles ging keurig optijd en natuurlijk zijn wij afhankelijk van onze courier maar, dat is ook een een questie van plannen en timing.
Niet iedereen kan dat vandaar een dikke 8.
Officiele reactie van Gereedschapcentrum.nl 10-05-2023

Dankjewel Ron, daar zijn wij zeer blij mee, met die 8.

Geert 08-05-2023

Indien de producten in voorraad zijn is de levering snel & goed. indien niet in voorraad ( wat ik enkele keren bij Metabo accu schroefmachines gehad heb) word de levering een aantal keer her bevestigd en uiteindelijk als het te lang duur compleet geannuleerd. wat hierbij wel vreemd is, is dat het op de site dan nog wel gewoon te bestellen is. Ook na contact met de klanten service kom ik hier niet verder mee en er worden dan ook geen alternatieven/ oplossingen geboden.
Officiele reactie van Gereedschapcentrum.nl 09-05-2023

Hallo Geert, bedankt voor je review. Ik snap goed dat je hier van baalt! Op onze website communiceren wij de levertijd die wij door krijgen vanuit de leverancier. Soms wordt deze niet gehaald omdat er een vertraging oploopt. Sorry! Ik kan met alleen je voornaam helaas geen bestelling erbij pakken. Zou je hier contact over willen opnemen met onze klantenservice? We kijken dan graag met je mee naar een geschikt alternatief.

Menno 08-05-2023

Gewoon een dikke 10 top spullen en levering super snel kan gelijk mee aan het werk volgende dag
Officiele reactie van Gereedschapcentrum.nl 09-05-2023

Dat is nog eens tof, een dikke 10! Bedankt Menno!

Arno 07-05-2023

's Avonds een Wera bitset besteld en de volgende dag in huis. Super blij mee.

Pieter Krom 05-05-2023

Zeer snelle levering en bij constatering defect, meteen een nieuwe geleverd zonder dat de defecte geretourneerd was. Zeer klant vriendelijk en met goed vertrouwen.

Robin 05-05-2023

Altijd een snelle levering en netjes afgeleverd. Nog geen beschadigde producten binnen gehad wat je soms bij andere leveranciers wel kunt hebben.

Daarnaast ben ik ook erg blij met het ruime assortiment wat in mijn vakgebied erg handig is en dat ik dus alles bij 1 leverancier kan houden :)

Al met al is gereedschapcentrum aan iedereen aan te raden!
Officiele reactie van Gereedschapcentrum.nl 05-05-2023

We zijn blij om te lezen dat je tevreden bent over de bezorging en over ons assortiment! We hopen je in de toekomst nog vaker van dienst te mogen zijn.