Gereedschapcentrum.nl - Reviews & Ervaringen

Gereedschapcentrum.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 263 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

8,9

Martijn 04-04-2023

Ruim assortiment gereedschap aanwezig en een hele snelle levering. Het was de volgende dag in huis
Officiele reactie van Gereedschapcentrum.nl 05-04-2023

Dankjewel Martijn, fijn dat je zo tevreden bent!

Richard M 02-04-2023

Duidelijke webshop. Eenvoudig te bestellen en leveringsdatum als afgesproken. Top
Officiele reactie van Gereedschapcentrum.nl 04-04-2023

Dankjewel voor je complimenten Richard! Tot de volgende keer!

Bram 30-03-2023

Zeer nette prijzen voor de artikelen. De artikelen die ik had besteld voor mijn markita inval zaag had ik zaterdag besteld en werden op maandag afgeleverd. Netjes ingepakt en alles naar verwachting. Bestelling was snel afgerond.
Officiele reactie van Gereedschapcentrum.nl 31-03-2023

Fijn dat je tevreden bent Bram! We hopen je in de toekomst nog vaker van dienst te mogen zijn.

Andre J 30-03-2023

Ik woon vlak bij de winkel en doe er graag mijn spullen kopen. Heb ook al verschillende gereedschappen gekocht. Het geen wat mij trekt is de mooie showroom , service en uitleg die je krijgt bij vragen. Ook de webshop is duidelijk en de prijzen zijn aantrekkelijk. Geen wonder dat ze pas verhuist zijn naar een geweldig mooi en zeer groot pand. Top bedrijf
Officiele reactie van Gereedschapcentrum.nl 31-03-2023

Bedankt voor je positieve review Andre! Wij zijn ook erg blij met onze nieuwe showroom, fijn dat jij dit ook zo ervaart! We hopen je nog vaker advies te mogen geven. De koffie of thee staat altijd voor je klaar!

Hans 29-03-2023

Was altijd een betrouwbare shop.
Bestelling verrijdbare ladenkast Keter binnen gekomen die nog niet eens ingepakt was!
bovenkant was niet beschermd en was helemaal beschadigd,
Van de onderkant ontbrak de halve bescherming(waar bescherming niet nodig was)
Laden vergrendeling was ook al lam en niet meer te gebruiken.
Kortom zeer teleurgesteld over product en waardeloos afgeleverd.
Officiele reactie van Gereedschapcentrum.nl 30-03-2023

Hoi Hans,

Bedankt voor je beoordeling. Dit is natuurlijk absoluut niet de bedoeling, excuses hiervoor. Ik zou graag voor je willen nakijken wat er is gebeurt en hoe we dit kunnen oplossen. Helaas kan ik op basis van alleen je voornaam geen bestelling terugvinden. Daarom wil ik je vragen om contact op te nemen met onze klantenservice, zodat we met je mee kunnen kijken. We zijn bereikbaar van maandag t/m vrijdag tussen 8.30 uur en 17.30 uur en op zaterdag tussen 8.00 uur en 16.30 uur via telefoonnummer 013-8894444. Nogmaals onze excuses voor het ongemak.

timo 29-03-2023

top, snelle levering! Vrijdag besteld en maandag was het al geleverd.
Daarnaast is alles netjes verpakt en wordt je goed geholpen bij de klantenservice als je vragen hebt over het product.
Officiele reactie van Gereedschapcentrum.nl 30-03-2023

Wat een fijne beoordeling Timo! Hier doen we het natuurlijk allemaal voor, maar als het dan ook zo gewaardeerd wordt, worden we daar natuurlijk extra blij van.

Verstraeten Wim 29-03-2023

Prima prijs, website heel overzichtelijk en werkt voortreffelijk wordt je blij van ga zo door !!!!!!
Officiele reactie van Gereedschapcentrum.nl 29-03-2023

Wat fijn om te lezen dat je zo tevreden bent over onze prijzen en dat je de website zo overzichtelijk vindt. Hier doen we het natuurlijk voor!

Jos 27-03-2023

Ik heb voor deze webshop gekozen omdat ik van vrienden had gehoord, de website is zeer gemakkelijk en klantgericht, de levering van mijn bestelling was de volgende dag al bezorgd. Het product voldoet aan de verwachting en is gemakkelijk in gebruik. Prima kwaliteit en voorm geving. En was goed verpakt. Echt een aanrader
Officiele reactie van Gereedschapcentrum.nl 28-03-2023

Wat een goed advies van je vrienden! 😉 Fijn dat je tevreden bent Jos.

TM 25-03-2023

Duidelijke webshop en een snelle levering, ook de prijzen zijn actueel en niet te hoog
Volgende keer weer bestellen bij gereedschapcentrum.nl , zeer aanbevolen
Officiele reactie van Gereedschapcentrum.nl 27-03-2023

Bedankt dat je de tijd en moeite hebt genomen om ons van positieve feedback te voorzien!

William 25-03-2023

Site netjes en overzichtelijk.
Makkelijk juiste artikelen te vinden.
Contact gehad met klantenservice whatsapp mbt technische vraag, snel en helder antwoord gekregen op een prettige manier.
Bestelling 1 loopt nog ivm niet voorradig artikelen, bestelling 2 volgende dag netjes volgens afspraak geleverd.
Officiele reactie van Gereedschapcentrum.nl 27-03-2023

Wij vinden het belangrijk om onze klanten een goede ervaring te bieden en zijn blij om te zien dat je tevreden met ons bent!

Frank Theunissen 24-03-2023

Wat een super service , was de klus voor de dag erop aan het bekijken , Had nog wat accu machines nodig , Kwam uit op de site van gereedschapscentrum, Zeer goede prijs , duidelijke bestelsite, en de volgende dag geleverd , perfecte service , voor betaalbare prijs , en de deur niet uit hoeven te gaan om deze machines te kopen !! Ga zo door .
Officiele reactie van Gereedschapcentrum.nl 27-03-2023

Heel fijn om te lezen dat je zo tevreden bent Frank. We zien je graag nog vaker terug!

Mary 24-03-2023

overzichtelijke site, goede produktinfo en snelle levering van de bestelling.
Gewoon zoals het moet zijn!
Officiele reactie van Gereedschapcentrum.nl 24-03-2023

Fijn dat je zo tevreden bent Mary, dankjewel voor je positieve beoordeling.

Luc 23-03-2023

ik heb een machine gekocht incl. lader en 2 accu's. toen we ons product hebben gekregen zaten er geen accu's in.
Officiele reactie van Gereedschapcentrum.nl 24-03-2023

Hoi Luc,

Bedankt voor je beoordeling. Balen dat jouw bestelling incompleet werd geleverd, dat is natuurlijk niet de bedoeling. Ik wil het graag voor je oplossen als dat nog niet gedaan is, maar helaas kan ik op basis van alleen je voornaam geen bestelling terugvinden. Ik wil je daarom vragen contact met onze klantenservice op te nemen als het nog niet is opgelost. Wij zijn bereikbaar van maandag t/m vrijdag tussen 8.30 uur en 17.30 uur en op zaterdag tussen 8.00 uur en 16.30 uur. Onze excuses voor het ongemak.

Nick 21-03-2023

Heel gemakkelijk naar een product te zoeken en met een paar klikken besteld.
Alles is duidelijk en krijgt de bevestigingen en facturen netjes via de mail toegestuurd.
Officiele reactie van Gereedschapcentrum.nl 22-03-2023

Fijn dat je zo tevreden bent Nick. Dankjewel voor je beoordeling.

Jeroen 20-03-2023

Ik was opzoek naar een uitgebreide gereedschapskoffer. Na wat op internet gezocht te hebben kwam ik deze site tegen met een zeer scherpe prijs en niet alleen voor dit artikel. Vervolgens de bestelling geplaatst en de volgende dag het artikel meteen ontvangen.
Officiele reactie van Gereedschapcentrum.nl 21-03-2023

Wauw een 10, wat tof! Dankjewel Jeroen. Fijn dat je tevreden bent.

Djmtimmerwerken 19-03-2023

Zijn altijd snel met leveren en nog nooit problemen gehad met de levering of product
Officiele reactie van Gereedschapcentrum.nl 20-03-2023

Fijn dat je tevreden bent, dat maakt ons blij!

Jonathan 19-03-2023

Top kwaliteit gereedschappen voor een scherpe prijs gekocht , alles was op tijd geleverd en helemaal in orde , ik ga nu met extra plezier te werk met mijn nieuwe tools .
Officiele reactie van Gereedschapcentrum.nl 20-03-2023

Wat een toffe review Jonathan! Ik wens je heel veel plezier met je nieuwe tools en tot de volgende keer weer!

Gert 18-03-2023

1 artikel was helaas niet direct leverbaar, daardoor even moeten wachten maar uiteindelijk alles netjes ontvangen.
Officiele reactie van Gereedschapcentrum.nl 20-03-2023

Wat jammer dat een artikel niet meteen uit voorraad leverbaar was Gert. Gelukkig heb je alles inmiddels ontvangen!

H. Wiersma 18-03-2023

Nette website, product snel kunnen vinden. Betaling eenvoudig en snelle levering.
Officiele reactie van Gereedschapcentrum.nl 20-03-2023

Dankjewel voor de complimenten!

Bas 17-03-2023

Bij Gereedschapcentrum.nl merk je meteen aan de klantenservice dat er dat er wordt meegedacht en dat er snel en met aandacht wordt gereageerd. Verder als je besteld is de levering snel en klopt de voorraad van de website. Daarnaast zijn de prijzen scherp in vergelijking met concurrenten en ze komen betrouwbaar over.
Officiele reactie van Gereedschapcentrum.nl 17-03-2023

Dankjewel Bas, fijn dat je zo tevreden bent!

Pierre 17-03-2023

Zeer nette en correcte levering volgens afspraak. Daarnaast ook nog telefonisch contact gehad, en keurig netjes te woord gestaan. Kan iedereen gereedschapcentrum aanbevelen.Ik zal hier klant blijven. Ga zo door medewerkers van gereedschapcentrum.Daarom een dikke 10 van mij.
Officiele reactie van Gereedschapcentrum.nl 17-03-2023

Wauw Pierre, wat een fijne woorden! Hier worden wij blij van, dankjewel.

Robert 16-03-2023

Snelle levering. binnen 24 uur geleverd. T&T was goed te volgen. En het bestelde apparaat was degelijk verpakt.
Officiele reactie van Gereedschapcentrum.nl 17-03-2023

Dankjewel voor de positieve beoordeling Robert!

George 16-03-2023

Customer service was very friendly to my questions, I upgrade my inventory with a lot of pro tools and I am glad from the fast delivery
Officiele reactie van Gereedschapcentrum.nl 16-03-2023

Thank you for your kind words George! Have fun with your new tools!

Jordy 15-03-2023

Na via google prijzen te vergelijken kwam ik op Gereedschapcentrum.nl. Zij waren de goedkoopste maar omdat ik graag de volgende dag al gebruik wilde kunnen maken van dit artikel deed ook de levertijd er toe. Volgens de site was voor 22:00u besteld de volgende dag in huis. Ik had mijn artikel inderdaad de volgende ochtend al in huis. Via e-mail ben ik goed op de hoogte gehouden van mijn bestelling en de levering. Wat mij betreft een aanrader, als ik nog een keer gereedschap nodig heb kijk ik zeker weer even op deze site.
Officiele reactie van Gereedschapcentrum.nl 16-03-2023

Super fijn Jordy! We zijn blij dat je zo tevreden bent. Hopelijk tot een volgende aankoop.

Tijs 13-03-2023

Zeer goede website, overzichtelijk en erg scherpe prijzen. De levering ging echt heel erg snel! Dag later in huis! Zeker een aanrader!
Officiele reactie van Gereedschapcentrum.nl 14-03-2023

Wauw een 10 én hele mooie complimenten. Bedankt Tijs!