Gereedschapcentrum.nl - Reviews & Ervaringen

Gereedschapcentrum.nl stelt zich voor

8,9

K2 Maarssen 20-02-2023

Goede website, nette prijzen en super snelle toezending van gekochte product. Zeer zeker een aanrader!
Officiele reactie van Gereedschapcentrum.nl 22-02-2023

Bedankt voor de mooie review!

Eric 20-02-2023

Heb de helft mijn spullen binnen gekregen en de rest is spoorloos heb al drie keer gebeld met de beloften we gaan het na sturen of we nemen vandaag nog contact met u op en dat wil maar niet lukken nou werd er gezegd dat ik niet de enige was en dat ze het erg druk hadden enz
Twijfel heel erg of ik hier ooit nog iets ga bestellen
Officiele reactie van Gereedschapcentrum.nl 22-02-2023

Beste Eric, bedankt voor je review. Ik kan helaas op basis van je review geen order vinden. Mocht je de spullen nog niet hebben ontvangen, neem dan even contact met ons op. We kijken dan graag hoe we dit kunnen oplossen. Ook al hebben we het druk, we streven ernaar altijd goede service te verlenen.
013-889 4444

Ries 20-02-2023

Prima prijzen ,groot assortiment en snelle levering.
Ik prijs jullie site al aan bij vrienden
Bedankt.
Officiele reactie van Gereedschapcentrum.nl 20-02-2023

Wat leuk om te horen dat je ons aanprijst, bedankt!

Fokke 18-02-2023

Goede site en snelle levering. Goede prijs en ik ga met mijn makita aan de slag

Gerard 16-02-2023

Na een tip van mijn beste kameraad heb ik voor het eerst bij julle een duo pack accu`s voor mijn Makita besteld. Met een scherpe prijs! Levering prima verpakt en volgens de "dienstregeling" van DHL (track en trace) de volgende dag in huis. Strak stuk werk!
Officiele reactie van Gereedschapcentrum.nl 17-02-2023

Wat goed om te horen dat je op advies van je beste kameraad bij ons hebt besteld. Fijn dat dit je is bevallen. We zijn je graag nog vaker van dienst Gerard!

Daan 13-02-2023

Het verkeerde productieafdeling geleverd, via de website werd ik niet veel wijzer maar na contact met de klantenservice is het product alsnog op tijd op de klus geleverd.
Officiele reactie van Gereedschapcentrum.nl 15-02-2023

Fijn dat het alsnog is opgelost na contact met onze klantenservice Daan. Dankjewel voor je beoordeling!

Jv bouwservice bv 12-02-2023

Zeer goede kwaliteit en service koop alle gereedschap online en wordt snel geleverd
Officiele reactie van Gereedschapcentrum.nl 15-02-2023

Wauw, een 10! Daar worden wij blij van.

Fabian 10-02-2023

Ontzettend veel keuze en bijna alles op voorraad.
Snelle verzending, goede service en een duidelijke website.
Ook is gereedschapscentrum bijna altijd aanzienlijk goedkoper dan andere winkels/webshops.
Ik koop hier eigenlijk bijna al mijn gereedschap.
Officiele reactie van Gereedschapcentrum.nl 13-02-2023

Bedankt voor je toffe complimenten Fabian!

Lex van Altena 10-02-2023

Jullie aanbieding was heel scherp, zeker voor het gekozen produkt wat ik aangeschaft heb bij jullie, snelle levering en product werkt uitstekend zoals in de produktomschrijving was omschreven.

Loonbedrijf Gebr. Buma B.V. 10-02-2023

Overzichtelijke site en een snelle reactie en bezorging.
we maken al vaker gebruik van het gereedschapcentrum en naar volle tevredenheid.
Officiele reactie van Gereedschapcentrum.nl 13-02-2023

Dankjewel voor de score 10. We zien jullie een volgende keer graag weer terug!

Ton 09-02-2023

Ik koop bijna al mijn gereedschap bij gereedschapcentrum. Goede prijs en prima service.
Officiele reactie van Gereedschapcentrum.nl 09-02-2023

Fijn dat je zo tevreden bent Ton! Daar doen we het tenslotte voor! Dankjewel voor je beoordeling.

KARIM 08-02-2023

Ik heb bij deze toppers Makita dtm52 multitool besteld. Top. TOP. TOP. Ze Komen de afspraken na. De goedkoopste op internet en nog eens de volgende dag bezorgd, wat wil je nog meer. Bedankt en zeker een aanrader.
Officiele reactie van Gereedschapcentrum.nl 09-02-2023

Hoi Karim! Wat een top beoordeling van een topper van een klant! Dankjewel voor de 10 en hopelijk tot snel weer!

stan lux 07-02-2023

Product gekocht via Gereedschap centrum, door de prijs en goede omschrijving heb ik het product bij hun gekocht.
Officiele reactie van Gereedschapcentrum.nl 08-02-2023

Hoi Stan,

Een 10, super! Dankjewel voor je beoordeling.

Roy 06-02-2023

De omschrijving van de makita machine zijn goed en duidelijk.
Duidelijkheid over de levering wordt ook goed omschreven en het klopt ook.

Als de machine op voorraad is is het vandaag besteld morgen inhuis. De machines worden goed verpakt.

Duidelijke mails met factuur en je wordt goed op de hoogte gehouden.

En wat ook een heel groot voordeel is ze zijn goedkoper dan menig andere winkels en sites.
Officiele reactie van Gereedschapcentrum.nl 08-02-2023

Hoi Roy,

Wat een fijne beoordeling, dankjewel! Hier worden wij wel blij van!

RSG Stad en Esch 06-02-2023

Prima Shop, veel keuze en snelle afhandeling van bestelling. (aanschaf Festool PLANEX LHS-E 225 EQ 230V Langnek) De beloofde extra schuurschijven zaten niet in de doos , maar werd keurig opgelost door de klantenservice! Prijsniveau ligt lager dan de vakhandel, service is echt top!
Officiele reactie van Gereedschapcentrum.nl 07-02-2023

Wauw, wat een fijne beoordeling. Top dat je zo tevreden bent, hopelijk tot een volgende keer!

Jan 05-02-2023

Fijne site.
Levering binnen de tijd en compleet.

Alleen een andere snelspan boorkop geleverd gekregen dan die ik besteld had.
I
Officiele reactie van Gereedschapcentrum.nl 07-02-2023

Hoi Jan,

Bedankt voor je beoordeling. Balen dat je niet het juiste item hebt ontvangen. Wanneer het nog niet opgelost is, wil ik je vragen om contact op te nemen met onze klantenservice. Onze excuses voor het ongemak.

Bob 05-02-2023

Ruime sortering tegen aantrekkelijke prijzen.
Snelle levering en goede communicatie.
Officiele reactie van Gereedschapcentrum.nl 06-02-2023

Dankjewel voor de score 10 Bob! Blij om zien dat je tevreden bent.

Jep 05-02-2023

Goede service snelle levering

Verbeter puntje vergeten soms te vermelden dat er iets backorders staat en op de site op voorraad

Peter H. 05-02-2023

Snelle levering, goede verpakking en goede communicatie. Het assortiment van gereedschap is erg ruim en de goede producten zijn te verkrijgen.

Peter 04-02-2023

Zeer prettige webshop met duidelijke omschrijvingen en erg goede prijzen!
Verzending was ook razendsnel en het gekochte artikel had ik de volgende dag in huis.

Al met al een hele goede ervaring met deze webshop.
Officiele reactie van Gereedschapcentrum.nl 06-02-2023

Bedankt voor de complimenten Peter!

Oliver 04-02-2023

- na bestelling 3 maanden moesten wachten,
- drie keer de levering door een voorraatfout verschoven,
- door een tussentijdse verhuizing van NL naar Belgie de nieuwe verzendadres aangegeven,
- vandaag zal bestelling aangekomen maar op de oude adres zodat ik na drie maanden wachten alsnog naar NL moet rijden om mijn bestelling zien de krijgen
- en als of dit niet genoeg is via Whatsapp alleen fatsoenloze aantwoorden ...
Op deze manier kan een geedschapsleverancier niet omgaan met klanten die hun gereedschap dringend voor hun werk nodig hebben.

Vandaag zal DHL aan mijn oude adres leveren, ze schrijven vandaag via mail: levering vandaag tussen 10 en 15 uur, dan vandaag tussen 11 en 13 uur, dan volgend maandag tussen 10 en 15 uur en niet eens twee uur later schrijven ze dat de zending retour gaat omdt ze de adres niet vinden (adres zonder straatnaam en gemeente). Dus naar al die maanden wachten nog steeds niks ontvangen. Maar mijn geld al vorig jaar willen hebben voor gereedschap die ze niet in staat zijn te leveren. Slechter gaat het niet.
Officiele reactie van Gereedschapcentrum.nl 06-02-2023

Hallo Oliver, bedankt voor je beoordeling. Omdat we via een ander review kanaal al gereageerd hebben op je review, zullen we dat hier niet nogmaals doen. Zoals aangegeven wordt er vandaag nog contact opgenomen met je.

Pauline 02-02-2023

Keurig zondagavond een mail dat de levering iets uit liep. Maandag eind ochtend een mail dat alles binnen was en meteen verstuurd. Op dinsdag mijn bestelling binnen. Goed verpakt, alles zag er netjes uit. Heel tevreden over de levering, het artikel en de mails om op de hoogte gebracht te worden.
Officiele reactie van Gereedschapcentrum.nl 03-02-2023

Dankjewel Pauline, fijn dat je onze werkwijze waardeert. Hopelijk tot een volgende keer.

Beau 02-02-2023

Alles was duidelijk op de site te vinden, in de beschrijving van het product wat ik heb gekocht stond ook alles wat ik nodig had. De bestelling is dezelfde dag nog verstuurd en ik heb het de volgende ochtend ook gelijk binnen gehad.

Een 10, dankjewel Beau!

Natuurlijk met hout 02-02-2023

Snelle levering. Volgende dag in huis.
Goede A-merken in assortiment. Gunstige prijsstelling.
Officiele reactie van Gereedschapcentrum.nl 03-02-2023

Dankjewel voor de positieve beoordeling!

Wim 01-02-2023

Ik had een infraroodpaneel besteld. Werd de volgende dag netjes geleverd. Dus prima zoals ze op de site beloven.
Officiele reactie van Gereedschapcentrum.nl 02-02-2023

Fijn dat alles goed is verlopen bij jouw bestelling Wim. Dankjewel voor de positieve beoordeling.