Gereedschapcentrum.nl - Reviews & Ervaringen

Gereedschapcentrum.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 263 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

8,9

Mike 11-01-2023

Goede shop! duidelijke website, alles snel geleverd
Wat handig is dat er per artikel bij staat wanneer je ze geleverd kan krijgen, kortom gewoon simpel en duidelijk!
Officiele reactie van Gereedschapcentrum.nl 12-01-2023

Bedankt voor je mooie review Mike!

G Brandts 10-01-2023

Top product, jammer van de kapotte accu die geleverd. Na contact met de klantenservice is die prima opgelost en hebben ze een nieuwe op gestuurd!
Officiele reactie van Gereedschapcentrum.nl 12-01-2023

Fijn dat we dit zo snel naar tevredenheid voor je hebben kunnen oplossen!

J C P 10-01-2023

Order process is duidelijk
Bevestiging order en levering goed geïnformeerd - link mbt levering prima

richard vd hoek 09-01-2023

Voldoende en ruime keuze in diverse merken en prijzen. Webshop begrijpt dat als je gereedschap besteld, dat je het ook snel nodig hebt. Verzending is erg snel.
Prijs kwaliteit is gewoon goed te noemen.
Officiele reactie van Gereedschapcentrum.nl 10-01-2023

Wij doen er alles aan om onze artikelen zo snel mogelijk bij onze klanten te krijgen. We begrijpen het namelijk volkomen dat je het gereedschap vaak snel nodig hebt! Fijn dat je hier tevreden over bent. Tot een volgende keer weer Richard!

Adriaansen 09-01-2023

Goede service, goede website, alles duidelijk beschreven en snelle levering!
Officiele reactie van Gereedschapcentrum.nl 10-01-2023

Wat goed om te lezen dat je zo tevreden bent over onze website en de bezorging. Hier doen wij het natuurlijk voor!

Joost 07-01-2023

Makkelijk besteld online en direct op te halen bij de showroom.
Zeer goede prijzen van de artikelen.
Officiele reactie van Gereedschapcentrum.nl 10-01-2023

Dat is fijn hé, dat je je bestelling zo snel kan afhalen in onze showroom!

R. Caspers 04-01-2023

Alles is prima verwerkt. Er mag wel wat meer aandacht worden gegeven aan de verpakking. Bezorgers gaan meestal niet zachtzinnig met spullen om.
Officiele reactie van Gereedschapcentrum.nl 05-01-2023

Bedankt voor je feedback. W

Officiele reactie van Gereedschapcentrum.nl 05-01-2023

Bedankt voor je feedback! We zetten dit door naar de betreffende afdeling.

Robert 02-01-2023

Overzichtelijke winkel met een ruime voorraad van zowel voor de hobbyist als de professioneel. Hele scherpe prijzen.
Zojuist weer een haakse slijper en led lampen op statief besteld.
Officiele reactie van Gereedschapcentrum.nl 04-01-2023

Wij zijn net zo blij met jou als jij met ons Robert. Tot de volgende keer weer!

Vogelsang 29-12-2022

Bestel alweer een lange tijd mijn spullen bij Gereedschapscentrum, goed kwaliteit, goede service en ook goed bereikbaar.
Officiele reactie van Gereedschapcentrum.nl 30-12-2022

Bedankt voor je review! Veel (klus)plezier met je bestelling!

Willem 27-12-2022

De site is overzichtelijk, er worden alternatieven aangeboden voor het door jou gekozen produkt. De prijs is vergelijkbaar met de concurent (vaak lager) snelle levering, dus zeer tevreden.
Officiele reactie van Gereedschapcentrum.nl 29-12-2022

Bedankt voor je positieve review Willem! Fijn om te zien dat je tevreden bent. We zien je graag een volgende keer weer terug!

Sjouke 24-12-2022

Ik heb meerdere bestellingen gedaan bij GereedschapPro.
Dit is me zeer goed bevallen. Ze zijn snel in leveren. Ook de reactietijd op vragen is uitstekend even als het advies.

Ik ga hier zeker meer bij bestellen.

Een minpuntje is het aantal artikelen van woodpeckers op hun website. Er staan heel veel artikelen die mijn belangstelling hebben maar wanneer ik naar de levertijd van de meeste artikelen van woodpeckers kijk dan bedraagt dat tussen de 100 en 250 dagen.
Dit is niet reëel. Zet artikelen op de website die ook daadwerkelijk leverbaar zijn.
Officiele reactie van Gereedschapcentrum.nl 27-12-2022

Fijn dat je zo tevreden bent Sjouke!
Het delen van jouw feedback wordt ook zeer gewaardeerd, daar kunnen wij alleen maar beter van worden!

Louis 24-12-2022

Top Shop . Waar de klant nog Koning is ,Vakkundig Behulpzaam en altijd het goede / juiste gereedschap voor de beste prijs

Melvin Van loenen 23-12-2022

Er was een snelle service ik had wat problemen met Postnl maar ben gelijk goed ge informeert ook al is dat niet hun bedrijf en het is allemaal goed terecht gekomen.

Barry B. 22-12-2022

Goed assortiment van goede merken. Er was prima uit te zoeken wat ik nodig had. De aanduiding van levertijden had wat beter gekund maar daar is per mail dan weer heel goed over geïnformeerd
Officiele reactie van Gereedschapcentrum.nl 23-12-2022

Bedankt voor je review maar zeker ook voor je feedback! Daar kunnen wij alleen maar van leren!

Jens 22-12-2022

Snel geleverd, mooie machine. Mijn ervaring met gereedschapcentrum.nl is zeer goed.

Marcel 21-12-2022

Goede prijs/kwaliteit, zeer duidelijke omschrijving van de aangeboden artikelen, heel goed bereikbaar voor eventuele vragen en snelle levering dus al met al een bijzonder fijne winkel/webshop. Ik raad iedereen gereedschapcentrum.nl aan!
Officiele reactie van Gereedschapcentrum.nl 21-12-2022

Bedankt dat je de tijd en moeite hebt genomen om een positieve review te plaatsen! Wij vinden het belangrijk om een goede ervaring te bieden aan onze klanten en zijn erg blij om te lezen dat je tevreden bent. Tot een volgende keer Marcel!

Tom 20-12-2022

Eerder bij gereedschapcentrum gekocht en daarom nu ook weer. Ontzettend veel keus, goede en eerlijke prijzen en snel leverbaar! Kortom een top winkel! Als ik op zoek ben naar gereedschap dan kom ik altijd weer bij gereedschapcentrum uit!
Officiele reactie van Gereedschapcentrum.nl 21-12-2022

Wat een super gave review Tom! Hier doen wij het natuurlijk voor. Harstikke bedankt!

Patrick 17-12-2022

Ruim assortiment voor een mooie prijs.
Zeer tevreden over levering en contact.
Officiele reactie van Gereedschapcentrum.nl 19-12-2022

Dankjewel voor het mooie cijfer Patrick!

Jos Hoefnagels 15-12-2022

Duidelijke site , goede prijs , snelle respons , snelle levering en goede communicatie. Niks mis mee.
Officiele reactie van Gereedschapcentrum.nl 16-12-2022

Hier worden wij blij van! Bedankt voor je goede review!

Jan 13-12-2022

Voor het eerst wat besteld super snelle levering keurig verpakt goede prijs ben erg tevreden
Officiele reactie van Gereedschapcentrum.nl 15-12-2022

Fijn dat het allemaal zo goed is gegaan Jan! Dankjewel voor de 10.

Robert van Dijk 13-12-2022

Snel geholpen. Via een vriendelijke chat. Bij afhalen ook superaardig te woord gestaan door een vrolijke behulpzame dame. Waarom geen 10. Dat weet ik ook nie. Misschien omdat ik geen koffie gehad heb haha
Officiele reactie van Gereedschapcentrum.nl 15-12-2022

Klinkt als een gezellig bezoekje Robert. De koffie staat wel gewoon klaar in de showroom, dus de volgende keer hopen we wel echt op die 10 als je een lekker bakkie hebt gedronken.

Bas 13-12-2022

Zeer gebruiksvriendelijk site, erg duidelijk en makkelijk zoeken. Daarnaast goede product omschrijving, prijs en service! Het bestelde product werd de volgende dag al geleverd.
Officiele reactie van Gereedschapcentrum.nl 15-12-2022

Dankjewel voor de positieve beoordeling Bas!

Nies Rijnders 12-12-2022

Zeer ruime keuze, tegen de laagste prijzen.
Verder zeer klantvriendelijke medewerkers
Officiele reactie van Gereedschapcentrum.nl 13-12-2022

Bedankt voor je vriendelijke woorden en fijn dat je zo tevreden bent!

Joost 12-12-2022

Vlotte levering, telefonisch prima bereikbaar en een goedwerkende retourprocedure !

Peter 09-12-2022

Inmiddels wel mijn vaste webshop voor gereedschap en toebehoren. Goede service en goede prijzen. Leuke dagaanbiedingen ook.