Gereedschapcentrum.nl - Reviews & Ervaringen

Gereedschapcentrum.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 263 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

8,9

gereedschapcentrum.nl 24-11-2022

goede dag ik was aan het zoeken naar een boor machine met alles erop en er aan
toen kom ik op deze pagina terecht het was veel goed koper dat bij de bouw marken bij mij in de buurt
daarom heb ik gekozen voor gereedschapcentrum.nl

Frank 24-11-2022

Assortiment is ruim. Heel overzichtelijke website met duidelijke filters. Klantenservice is top als je vragen hebt over je bestelling en/of levering.

RD Keuken en Interieur montage 21-11-2022

Fijne winkel met hele goede prijzen.
De site is overzichtelijk en betalen gaat makkelijk via verschillende wijzen.
Verzending gaat binnen de verwachte termijnen en alles is netjes verpakt.
Officiele reactie van Gereedschapcentrum.nl 22-11-2022

Fijn dat je tevreden bent en dit met ons deelt! We wensen je veel plezier met je bestelling!

Spangenberg 19-11-2022

Snelle levering, in de avond besteld en volgende dag had ik het al binnen
Officiele reactie van Gereedschapcentrum.nl 21-11-2022

Wat fijn dat je de bestelling zo snel in huis hebt ontvangen. Bedankt voor je mooie cijfer 10!

Kees 18-11-2022

Altijd leuk om even op de site te kijken .veel merken en modellen makkelijk te vergelijken en super snel bezorgd

Ron 18-11-2022

Makita beitelmessen besteld (originele), goede prijs, snel bezorgd, alles ok.
Eigenlijk zoals altijd bij Gereedschapscentrum.nl!
Gewoon goed,👍
Officiele reactie van Gereedschapcentrum.nl 21-11-2022

Erg fijn dat je zo tevreden bent Ron. Tot een volgende keer weer!

Arjan 17-11-2022

Snel geleverd binnen een paar werkdagen had kinetische in huis en de beste prijs

Berend 15-11-2022

Duidelijke website, ruim assortiment en een goede prijs. levering is zoals word aangegeven
Officiele reactie van Gereedschapcentrum.nl 17-11-2022

Wij vinden het belangrijk om onze klanten een goede ervaring te bieden en zijn blij om te vernemen dat je tevreden bent!

Bouwbedrijf 15-11-2022

De shop is duidelijk. Artikelen zijn makkelijk vindbaar.
Helaas is alleen de verzendtermijn niet altijd zoals staat aangegeven
Officiele reactie van Gereedschapcentrum.nl 15-11-2022

Bedankt voor je positieve feedback! Indien er iets niet klopt qua levertijd, neem dan gerust contact op met onze klantenservice. We kijken graag met je mee!

Mahjoub 11-11-2022

Ben enorm tevreden. Apparaat voldoet aan beschrijving, doet wat het moet doen. Beschrijving helder en op tijd geleverd.
Officiele reactie van Gereedschapcentrum.nl 14-11-2022

Goed om te zien dat je tevreden bent. Daar doen we het natuurlijk voor!

Sacha 10-11-2022

Al meerdere aankopen gedaan bij gereedschapcentrum.nl, altijd goeie prijzen en snelle levering (voor 12uur zelfde dag in huis😃 als dat nodig is). Verder lekker duidelijke site, makkelijk te betalen met veel opties.

BJO 09-11-2022

Goede prijzen, voorraad is zichtbaar op de website en levering altijd snel en indien anders dan verwacht ontvang je altijd direct bericht
Officiele reactie van Gereedschapcentrum.nl 10-11-2022

Fijn dat je tevreden bent, daar doen we het voor!

Vincent 08-11-2022

Ja super goed netjes optijd geleverd en goed ingepakt je kan ook je pakketje volgen en wordt precies weergeven waar die is en als t tijdstip veranderd dat ie bezorgd wordt krijg je direct een mailtje erover

George 08-11-2022

Is een betrouwbare bedrijve , altijd netjes gepakt, en hebben altijd goede deals

Harm 08-11-2022

Al eerder bij Gereedschapcentrum gekocht, dus de keuze was niet moeilijk. Ook de prijs was goed in vergelijking met andere shops. Mooie duidelijke website, betrouwbaar bedrijf en snelle levering. Hier kom wel terug.
Officiele reactie van Gereedschapcentrum.nl 10-11-2022

Dit is waar wij voor gaan, fijn dat jij het ook zo ervaart! We zien je graag weer terug!

Adriaan 07-11-2022

Via google op deze site terecht gekomen. Ze leveren tegen een scherpe prijs. Na bestelling direct een terugkoppeling van de bestelling inclusief factuur. Daarnaast een snelle en keurige levering conform verwachtingen! Website is makkelijk en snel te doorzoeken, mooi aanbod qua artikelen.

Patrick 06-11-2022

De site heeft een ruime keuze aan gereedschap. Ook is het makkelijk om de juiste merken te vinden.
De bezorging verloopt altijd soepel en snel.

erik 05-11-2022

blijkt toch altijd iets scherper geprijsd dan andere shops en heeft een supersnelle levering!!

Hans 05-11-2022

Bladblazer besteld en snel geleverd. Was makkelijk te bestellen op de site en goede prijs kwaliteit verhouding

Twan 04-11-2022

Zeer tevreden snel geleverd duidelijk te traceren pakket met verzending bestel er graag ik shop er veel en regelmatig vort want net geprijste artikelen

P vd Bosch 04-11-2022

Keurig volgens afspraak is de bestelling afgehandeld en afgeleverd. En dit is tegenwoordig niet vanzelfsprekend!

Kleinhuis 04-11-2022

Snelle afhandeling en levering. Bezorging perfect. Gunstige prijzen. In één woord toppie

Unlimited Juul 04-11-2022

Niet de goedkoopste winkel, wel eentje waar je antwoorden krijgt op je vragen en waar je naar buiten gaat met het greedschap dat je nodig hebt.

Ricky Staal 01-11-2022

Hele duidelijke online webshop met meer dan genoeg producten.
Duidelijke voorraad indicatie en scherpe prijzen.
Emails van verzending en facturen kloppen altijd en bestellingen worden netjes kloppend afgeleverd.
Enige punt van verbetering zou zijn same day delivery.

Kortom fijne webshop met genoeg keuze voor alle vakgebieden en hobbyisten.
Officiele reactie van Gereedschapcentrum.nl 01-11-2022

Hi Ricky, bedankt voor je positieve review! Wanneer je voor 12.00 uur een bestelling plaatst, is het mogelijk om je bestelling (tegen een meerprijs) dezelfde avond al te laten bezorgen!

marcel vaas 30-10-2022

ze maken waar wat ze beloven.
echter hebben ze te maken met post nl die komen hun afspraak niet na
het is een goed bedrijf met leuke prijzen en daar kiezen we voor