Gereedschapcentrum.nl - Reviews & Ervaringen

Gereedschapcentrum.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 263 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

8,9

Kevin 05-10-2022

Er was iets verkeerd geleverd. Maar als ik zie hoe dit opgepakt wordt binnen het bedrijf, kan ik stellen dat er een top service plaats vind en goede communicatie tussen klant en bedrijf
Officiele reactie van Gereedschapcentrum.nl 05-10-2022

Hallo Kevin. Wat goed om te lezen dat dit zo snel is opgepakt. Fijn dat je tevreden bent over onze service!

Rinus 04-10-2022

Na speurtocht op Google hier een luchtontvochtiger gekocht welke minimaal 30 euro goedkoper was dan ergens anders. Telefonisch goed bereikbaar en goede informatie.
Officiele reactie van Gereedschapcentrum.nl 05-10-2022

Hoi Rinus, bedankt voor je positieve review! Wij vinden het belangrijk om onze klanten een goede ervaring te bieden en zijn blij om te vernemen dat je tevreden met ons bent.

Wim Ottema 30-09-2022

Alles wordt snel, goedkoop en volgens afspraak geleverd en de website zoekt handig en vrijwel alles wat je zoekt is te vinden.

Kiams 30-09-2022

Gekozen voor de prijzen. Maar het het nu liever ergens anders gehaald.
Lange wachttijden / zeer slechte service, geen vriendelijke mensen, erg bijdehand.
Officiele reactie van Gereedschapcentrum.nl 03-10-2022

Beste, hartelijk dank voor je review. Vervelend te vernemen dat je dit zo hebt ervaren. Dat is zeker niet de bedoeling! Helaas hebben we geen gegevens om je bestelling er bij te kunnen pakken waardoor we niet kunnen nakijken wat er precies aan de hand is. Ook is het inhoudelijk reageren op je review voor ons hierdoor niet mogelijk. Zou je hier contact over willen opnemen met onze klantenservice? We kijken dan graag met je mee naar een geschikte oplossing. Je kan onze klantenservice 6 dagen per week bereiken via verschillende kanalen (telefonisch, chat, Facebook Messenger, WhatsApp of via het contactformulier).

P. Verhaak 29-09-2022

Prachtige winkelruimte, uitgebreid kwaliteitsassortiment, zeer vriendelijke en deskundige hulp.

Jannes 29-09-2022

Ik heb het eerst bij een andere geprobeerd, ben ik momenteel nog steeds niet van af, met gereedschapcentrum ging alles vloeiend, en totaal geen problemen gehad. Het was er zelfs sneller dan verwacht!

Heel blij mee

Quru 27-09-2022

Goede prijs kwaliteit verhouding ook daadwerkelijk als er staat voorraad dan is het er ook (wat bij sommige winkels niet het geval is) en bestellen is volgende dag in huis en zeker in deze tijd belangrijk om snel je spullen te hebben.

Rick 26-09-2022

Snelle service en goede prijzen. Soms wat lange levertijden.
Maar product is zoals omschreven ontvangen, ben erg blij mee.

Eijsbouts 26-09-2022

Gereedschapcentrum.nl maakt het uitkiezen, bestellen en betalen van gereedschap zo makkelijk mogelijk! Zelfs uit verveling rondkijken op de website zorgt voor zo nu en dan een desl die je niet kan laten liggen. Ook als je een keer een foutje hebt gemaakt met bestellen of ergens niet tevreden mee bent zorgen ze dat retourneren zo makkelijk en snel mogelijk gedaan wordt. Ik koop in ieder geval nergens anders meer!

Jurren 25-09-2022

De service en afspraken zijn altijd netjes! De prijzen zijn erg prettig, daarom koop ik al mijn gereedschap bij jullie!

henk 21-09-2022

netjes op tijd geleverd niks mis mee.
goede website en precies zoals op de website.
kan het iedereen aanbevelen.

R jans All For Asbest 19-09-2022

Ik vind het een super lekker site waar je precies makkelijk kan vinden wat je zoekt . Geen poespas of iets dergelijks wat je zoekt kan je vinden , de levering is goed . Jullie hebben aan gegeven max 6 werkdagen maar kwam elke x binnen 3 dagen binnen dus top .

Dm vloeren 16-09-2022

Snelle levering
Makkelijk te bestellen
Toppie geregeld had wat besteld had snel nodig
Prijs was ook goed goedkoper dan bij de andere aanbieders

Maurice 15-09-2022

Klopboor makita gekocht met accu’s en lader.
‘S avonds besteld en dag erop al in huis. Alles compleet geleverd en geen onnodige verpakkingen gebruikt.
Ook is gereedschap centrum heel scherp geprijsd.

Al met al super dus.

Arjan Querreveld 15-09-2022

Al meerdere keren een bestelling bij dit bedrijf gedaan en nog nooit problemen ondervonden.
Zeer tevreden.

Michel 15-09-2022

Duidelijke omschrijving bij het product en ook nog eens voor een goede prijs.
Levertijd was zoals beloofd; vandaag besteld, morgen in huis.

André 12-09-2022

Een duidelijke site met goede informatie , supersnelle levering. en ook een scherpe prijs.

Sander 10-09-2022

Via een Marktplaatsadvertentie bij Gereedsschapscentrum outlet terecht gekomen. Een bijna nieuwe - demo 18v schroef boormachine voor een scherpe prijs op de kop getikt. Communicatie laagdrempelig, deal snel gesloten, betaallink ontvangen en nog diezelfde dag door Gereedschapscentrum verzonden. Dik tevreden.

Nick 10-09-2022

goeie prijzen, snelle levertijd, en mooi ruim aanbod. als er wat mis is gegaan reageren ze snel en lossen het goed op.

RolluikMaken 09-09-2022

Gekregen wat ik besteld had, super snelle levering. Simpelweg geen commentaar.

JL Allround Montage 08-09-2022

De Makita reciprozaag JR3051TK is een lichte machine. Makkelijk om de zaagjes er in te doen door gewoon naar beneden te drukken, het wisselen gaat zeer eenvoudig door de knop te draaien, het zaagje springt er dan vanzelf uit. Door langzaam de opwerking in te drukken start de machine rustig en niet ineens op volle sterkte. Het 4 meter snoer is ook handig.

Fred 06-09-2022

gereedschapcentrum heeft producten tegen lage prijs en zorgt voor snelle levering

Jorn 02-09-2022

Perfect, goede site fijne service,
Snel verstuurd! Echt een aanrader!
Bedankt!

Guus 01-09-2022

Fijne shop.
Makkelijk online en bij mij om de hoek de zaak. Even kijken wat ze aanwezig hebben en je kan het vaak meteen ophalen.

Rob Brinks 29-08-2022

Communicatie met de Klantenservice verloopt stroef hoewel ze wel vriendelijk zijn. Met de Sales afdeling gaat het beter.
Levertijden op de site zijn soms erg lang terwijl de betreffende artikelen bij de Importeur op voorraad liggen.
Officiele reactie van Gereedschapcentrum.nl 30-08-2022

Beste Rob, hartelijk dank voor je review. Wat vervelend om te vernemen dat het contact met onze klantenservice wat stroef loopt. Dit is natuurlijk niet de bedoeling. Onze excuses hiervoor. We zien dat onze sales afdeling onlangs bij de leverancier heeft gevraagd of het mogelijk is om de bestelling rechtstreeks vanuit hun naar je te verzenden. We gaan er dan ook vanuit dat je de bestelling snel mag ontvangen. Mocht je nog vragen hebben neem dan gerust even contact met ons op!