Gereedschapcentrum.nl - Reviews & Ervaringen

Gereedschapcentrum.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 270 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

8,9

Jos Dehing 05-07-2022

Komen na wat er beloofd wordt en makkelijke site om n bestelling te plaatsen , ga zo door !!

Wouter 04-07-2022

Snelle en goede levering, mooie prijs, duidelijke communicatie; gewoon geen gezeik. I like.

Ewald 04-07-2022

Super snelle levering, donderdag avond besteld, vrijdag om 12.00 in huis, en ook nog eens de goedkoopste!

Lisette 03-07-2022

Ontzettend fijne winkel met kundige, leuke en meedenkend personeel. Goede prijzen. Een aanrader om je gereedschappen daar te bestellen.

freskimo 02-07-2022

groot aanbod in soorten gereedschap die ik gewend ben te gebruiken. tijdens bestelling direct te kiezen voor afhalen in postnl pakketpunt, dus geen onnodig bezorgpoging als je vtv al weet niet aanwezig te zijn.
enkel soms lange vertraging als 1 (of meer) van de bestelde items in nalevering staat.
soms veel langer dan de indicatie levertijd.
zou prettig zijn als wel leverbare producten dan na bijvoorbeeld 3 wkn wachten alvast worden verstuurd, zodat enkel op enkele artikelen gewacht moet worden.
Officiele reactie van Gereedschapcentrum.nl 06-07-2022

Beste Freskimo, bedankt voor je review.
Onze excuses dat jouw levertijd bij je bestelling langer duurde dan aangegeven.
We doen ons best om de levertijden zo goed mogelijk in te schatten samen met onze inkoopafdeling. Het kan natuurlijk gebeuren dat een levering vertraagd is, maar hier proberen we je ook altijd zo goed mogelijk over te informeren.
Mochten we je nog verder kunnen helpen dan horen we dit natuurlijk graag. Neem dan gerust contact op met onze klantenservice.

Stout 01-07-2022

Kwaliteitsgereedschap voor een mooie prijs die ook nog eens snel geleverd wordt.

Jeffrey 01-07-2022

Mooie overzichtelijke site met mooie producten
Makkelijk producten te vinden

Davey 30-06-2022

Goede site, duidelijke communicatie, goede spullen ..
Ik haal niet altijd mijn gereedschappen en toebehoren ..

Fierloos Installatietechniek. 30-06-2022

De website is zeer overzichtelijk,makkelijk te navigeren en gebruiksvriendelijk. Geen gekke prijzen en zeer snelle levering ( 1 dag eerder dan aangegeven). Ik kan deze (web)winkel iedereen aanbevelen. Ik ga hier zeker meer bestellen.

Goed contact, wat trage garantie afhandeling 29-06-2022

Het kost enige moeite om bij een garantie aanvraag dat ook binnen beperkte tijd te regelen, maar goed bereikbaar.
Officiele reactie van Gereedschapcentrum.nl 30-06-2022

Goededag, bedankt voor je review!

Fijn om te horen dat het contact met onze klantenservice goed is verlopen.
Je feedback over het garantieproces nemen we zeker mee om dit te verbeteren, onze excuses dat het langer heeft geduurd.
Mochten we nog iets voor je kunnen doen dan horen we dit natuurlijk graag.

Groetjes,
Team Gereedschapcentrum.nl

Tom 28-06-2022

Overzichtelijke site, ruim aanbod en super snelle levering. Geen 10 gegeven omdat de doos erg groot was voor wat er daadwerkelijk in zat. (Milieubewust)
Volgende keer weer!
Officiele reactie van Gereedschapcentrum.nl 30-06-2022

Beste Tom, bedankt voor je review!

De feedback nemen we zeker mee, om onze dienstverlenging te verbeteren. Hopelijk mogen we je snel weer verwelkomen als klant.

Groetjes,
Team Gereedschapcentrum.nl

Cor 28-06-2022

Goede product beschrijving, deelname aan producent acties en snelle afhandeling en verzending/ ontvangst.
Tevreden klant.

Jan N 27-06-2022

Prima gereedschap voor een goede passende prijs en snelle levering. Ben erg tevreden.

a.a kappert 27-06-2022

fijn website, goede afhandeling per mail, ook de bezorging door een van de post bedrijven.

Cor 25-06-2022

Tevreden klant. .

Nicky 24-06-2022

Ik ben zeer tevreden na alle aankopen die ik bij jullie heb gedaan. De service is top! Daarbij worden de producten netjes geleverd en is er een duidelijke vermelding van het transport. Zeer tevreden over jullie als bedrijf!

d 23-06-2022

In eerste instantie was ik erg tevreden over de service, de prijs was goed en de verzending snel. Totdat het verzonden werd. In plaats van in een keer kwam het allemaal in losse delen, niet echt handig lijkt mij. Daarnaast was het label gewoon op de doos van Makita zelf gedaan en was de doos opengemaakt en vastgeplakt met allemaal tape, ook zaten er allemaal deuken en scheuren op. De doos kon je dus niet meer bewaren (om op te bergen of om het product netjes te houden) de klantenservice was niet echt behulpzaam en heeft mijn ‘probleem’ volgens mij niet echt serieus genomen.

Producten zijn in orde, maar qua service en verzending wat mij betreft niet. Ik ga hier niet snel wat bestellen.
Officiele reactie van Gereedschapcentrum.nl 24-06-2022

Beste, hartelijk dank voor je review. Uiteraard is het niet de bedoeling dat een artikel op deze manier bij je aankomt. Onze artikelen ondervinden altijd vóór de verkoop een inspectie waardoor dit artikel nooit zo verzonden had mogen worden naar je. Onze oprechte excuses hiervoor. Helaas zijn er onvoldoende gegevens genoteerd waardoor we je bestelling er niet bij kunnen pakken. We willen je dan ook vragen om hier contact over op te nemen met onze klantenservice zodat we dit netjes met je kunnen oplossen. Je kan onze klantenservice 6 dagen per week bereiken via verschillende kanalen (telefonisch, chat, Facebook Messenger, WhatsApp of via het contactformulier).

Sander 23-06-2022

Snelle levering, groot assortiment en goede klantenservice! Ben super tevreden, voor mij geen andere gereedschapsleverancier!

Bas 22-06-2022

Onwijs snelle levering! Boven verwachting snel!
prettige website met een enorm aanbod!
Voor mij nummer 1 gereedschap webshop.

pk 20-06-2022

kwalitatief heel goed gereedschap, goed ingepakt voor bestellen en zeer snel en goed geleverd,

Tal 18-06-2022

Als vrouw vind ik het lastiger goede keuzes te maken bij aanschaf gereedschap. De website van gereedschap centrum vind ik heel overzichtelijk en gebruiksvriendelijk. Super snelle levertijd en regelmatige updates over bezorging via de mail. Heel erg tevreden!!

Hil 15-06-2022

Mijn eerste bestelling ging een beetje moeizaam. Door verkeerde voorraad weergave op de site kwam het kado te laat voor de verjaardag, maar daarna kwam het vrij snel en werd er netjes gecommuniceerd.
Mijn tweede bestelling ging snel.
Goede producten, overzichtelijke website en vlotte klantenservice

Robin 14-06-2022

Goede dag aanbiedingen, een doorlopende sale en vlotte levering.
Voor mij is dit gewoon de plek voor gereedschap..

Ook wel eens lang uitstel van levering gehad.. maar het is wel degelijk geleverd uiteindelijk

Olaf Ham 14-06-2022

Allereerst is de site eenvoudig in gebruik en navigatie. Zo wel via de telefoon als via de pc/laptop. Meerdere mogelijkheden qua betaling wat ook allemaal goed en soepel werkt.

De bestellingen zijn altijd goed geleverd en heb nooit iets terug moeten sturen. Garantie gevalletjes zijn ook altijd goed en eenvoudig afgehandeld.

Ruim assortiment wat steeds groter en breder word. Al met al dik in orde, mijn nummer 1 voor online gereedschap bestellen.

W bunt 13-06-2022

Het is super
Vandaag besteld en ook vandaag in huis
Beter gaat en hoef het niet te worden