Gereedschapcentrum.nl - Reviews & Ervaringen

Gereedschapcentrum.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 263 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

8,9

Herbert van den Heuvel 27-08-2022

Ik kijk op de site voor de spullen die ik zoek.
Daarna rijdt ik naar Tilburg en ga het daar in de shop halen.
Meestal om toch wat meer info te krijgen van het personeel achter de balie.
Die krijg je dan zonder probleem.
Afgelopen week heb ik mijn (2e) 18V Makita recipro zaag gehaald.
Daar heb ik niet veel plezier van gehad.
De 1e is op mijn werk in een diepe sloot gevallen en de 2e is gisteren op mijn werk gestolen.
Dus binnenkort maar weer een nieuwe aanschaffen.
Lang verhaal kort....mooi bedrijf en goede service.
Officiele reactie van Gereedschapcentrum.nl 29-08-2022

Beste Herbert, wat onwijs vervelend om te lezen dat je maar zo kort plezier hebt kunnen hebben van je Makita reciprozaag. Uiteraard zullen onze showroommedewerkers zoals altijd weer voor je klaar staan wanneer je naar de showroom komt om een nieuwe aan te schaffen. Indien gewenst zal er dan natuurlijk ook een lekker kopje koffie of thee voor je zijn!

Jw 22-08-2022

Prima website met keuze voor iedereen en elke klus.
21:00 uur besteld en 10:00 uur in huis, super!

Jaap van Loon 20-08-2022

Fijne communicatie, goede prijzen en snelle service wanneer er iets mee gaat.

Walter 19-08-2022

Goede website. Duidelijk en eerlijk advies in de winkel zelf. (Ik had zelf uiteraard ook al research gedaan) Goede prijs / kwaliteit verhouding. Lekkere kop koffie terwijl mijn machines en accessoires ter plaatse in elkaar gezet werden. Zeker een aanrader om hier te kopen.

Reyes 19-08-2022

Site is duidelijk, makkelijk in gebruik, klantvriendelijk en bij "problemen" wordt er direct gehandeld en komen ze hun afspraken na. Ik heb de afgelopen paar jaren tooling besteld bij gereedschapscentrum.nl en dat is mij prima bevallen. Echter had ik vorige week een klein minpuntje mogen beleven omtrent de levering van een groot, zwaar en best prijzig stuk gereedschap. Deze werd ondersteboven met een gescheurde doos-hendel en lichte beschadigingen rondom afgeleverd(aan de doos). Wellicht dat de bezorger dacht dit zo hoorde i.v.m. een verzendlabel die ondersteboven op de doos was geplakt. Ik had van het bezorgingsbedrijf wel wat meer denkvermogen verwacht hierbij gezien er duidelijke productafbeeldingen op de doos staan die nu dus ondersteboven afgebeeld waren ten opzichte van de verzendlabel. Het apparaat is gelukkig onbeschadigd.

Vincent 18-08-2022

Mooi bedrijf met zowat alles op voorraad.
In de showroom zeer bekwame mensen die je helpen met veel kennis en prettig in de omgang.
Zeker een hele goede aanbeveling.

Henk de Witte 16-08-2022

Gereedschapcentrum heeft een zeer overzichtelijke site (duidelijke uitleg over gereedschap).
Er word altijd snel geleverd.
Als je een vraag over een levering hebt word je telefonisch ook zeer netjes te woord gestaan.
De service is echt top!
Ik heb nog nooit problemen gehad met gereedschap centrum.

Paulus 15-08-2022

Zeer snelle levering en gratis verzending. Duidelijke site en makkelijk te bestellen.

Remco 14-08-2022

Ik heb voor deze shop gekozen vanwege het gemak van het bestellen. De producten worden snel en goed afgeleverd. Top producten en keuze!

Jan 14-08-2022

Woensdag in de namiddag bestelling geplaatst en, zoals beloofd, volgende dag geleverd via DHL. Keurig verpakt. Artikel was uitstekend te volgen via track and trace. Mede door scherpe prijs en deze prima levering zou ik deze winkel zeker aanbevelen.

Ton Knoope 12-08-2022

Goede overzicht pagina's, simpel bestellen. Prima verpakt en uiterst snelle bezorging service. Chapeau!!

Pieter Mulder 06-08-2022

Product werd geleverd met een defecte accu. Echter na contact opgenomen te hebben werd er direct een vervangende accu geleverd. Super service!!

Peter 06-08-2022

Zeer overzichtelijke webwinkel. duidelijke communicatie en snel geleverd. mijn eerste bestelling bij gereedschapcentrum.nl. maar kom zeker nog vaker terug.

Egberts 05-08-2022

Gereedschapcentrum is een prima bedrijf. Het is overzichtelijk en duidelijke website. Ik heb een makita machine besteld en deze werd keurig de volgende dag geleverd. Wat mij betreft bestel ik hier voortaan!

Rob 04-08-2022

Prima winkel zeer snelle levering helemaal niks over te klagen
Als je vragen hebt goede uitleg en begrijpbare uitleg
Prijs van de producten zijn prima met vergelijking met andere winkels
Ik blijf hier mijn spullen kopen

Bart 04-08-2022

Ruime voorraad met veel producten direct leverbaar. Producten ook netjes op tijd geleverd. Echter is de bezorging door de bezorgdienst met de gele bus echt vreselijk. Producten komen bij mij geregeld met een ingedeukte doos aan. Waaronder dus ook de bestelde producten te lijden hebben. Dit wordt overigens wel netjes opgelost door gereedschapcentrum door het opnieuw te sturen. Ook is de klantenservice vriendelijk en goed bereikbaar. Alleen jammer van de kwaliteit van de bezorging.

Henk 04-08-2022

Ik heb een prachtige Makita accuboormachine machine gekocht bij
gereedschapcentrum.nl voor een hele mooie prijs.
Ben er zeer content mee en
ik geef hun hier een dikke 10 voor

Thom 04-08-2022

Goed aanbod en uitstekende service. Ik bestel al mijn gereedschap bij Gereedschapcentrum, ben erg tevreden.

Sjors 03-08-2022

Goede gereedschapsshop met snelle en adequate levering, door de nieuwsbrief ontdekt dat ze meer soorten gereedschap verkopen dan ik eerst dacht.

Slotboom-Bouw 03-08-2022

goede prijskwaliteitverhouding, overzichtelijke site met een fijne zoekopdrachtfunctie

Edwin 01-08-2022

Goede kwalitatieve producten op een overzichtelijke website, brede keuze en makkelijk te vergelijken en snelle verzending.

Vossie 30-07-2022

Spul netjes en goed ben altijd met met d egoede service en snelle verzending

Peter Husmann 29-07-2022

Goed overzicht van de producten op de site de telefonische info goed en duidelijk, en de snelheid van versturen.

Rene vdk 26-07-2022

Gereedschap centrum heeft veel scherpe deals, je winkelt in een duidelijke, overzichtelijke en zeer fijne webshop, klantvriendelijk en nog een snelle levering ook! Absolute aanrader!

Erik 25-07-2022

Deze shop is een feestje om te winkelen, meeste is op voorraad en als het een keer niet zo is zullen ze er alles aan doen om het zo snel mogelijk te verzenden. Ik vind het een top winkel waar ik graag terug kom