Gereedschapcentrum.nl - Reviews & Ervaringen

Gereedschapcentrum.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 262 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

8,9

Erik Goedhart 30-10-2022

Snelle service, keurig verpakt en goed op de hoogte gehouden van de levering….
Officiele reactie van Gereedschapcentrum.nl 31-10-2022

Dankjewel voor het mooie cijfer 10 Erik! We zijn je een volgende keer graag weer van dienst.

GD 29-10-2022

Snelle en goede levering, daarnaast ook een hele goede prijs met een ruim assortiment!
Officiele reactie van Gereedschapcentrum.nl 31-10-2022

Bedankt voor je positieve beoordeling!

Revado 29-10-2022

Mooie website, duidelijke product informatie, snelle levering en goede prijzen 👍

j.p.van den Brandeler 27-10-2022

super snelle levering, perfect product voor goede prijs. De verpakking was ook professioneel met luchtkussentjes zodat je aanschaf tijdens het transport niet door de ddos op straat valt of i.d.

A Koffeman 27-10-2022

Prima geholpen mijn pakje was door een typfout van onze kant afgeleverd op een ander huisnummer. Gereedschap centrum gebeld en die heeft alles geregeld daarna kon ik mijn pakje ophalen bij het andere adres.
Vriendelijke bedankt
A Koffeman

Robbert 25-10-2022

Ik koop hier vooral m’n makita uitrusting als particulier. Ik kon geen goedkopere aanbieder vinden zonder dat je het ene hier en het andere daar moet zoeken. Alles lijkt ook op voorraad want het is er altijd de volgende dag.

Zz-tech 24-10-2022

Goeie service en afhandeling altijd goeie communicatie met gereedschapcentrum gehad. Ook leveren ze supersnel !

Samir Lalouti 24-10-2022

Altijd tevreden maar dit x moest ik heel lang wachten op bestelling, uiteindelijk geannuleerd en erna weer dezelfde accu’s besteld en was ik bijna 10 euro duurder uit.

Advies als een product lang op zich laat wachten en de andere producten zijn er wel lever die dan uit.

Of mogelijkheid bieden om een gedeelte van de bestelling te annuleren

Nick 22-10-2022

Super service , prijs is ook goed bij levering wordt optijd gedaan en bij na levering wordt alles top geregeld. Vriendelijk personeel in de winkel behulpzaam en denken mee , gewoon goed 👍🏻
Officiele reactie van Gereedschapcentrum.nl 24-10-2022

Bedankt voor je positieve beoordeling Nick. Goed om te zien dat je tevreden bent!

egbert coenradi 22-10-2022

Prima bedrijf

Doet wat het zegt
Goede webshop
Snelle service
Prima prijs kwaliteit verhouding
Goede service in de winkel
Denken goed mee
Vriendelijke mensen
Bekwaamde mensen in hun vakgebied
Niets is teveel gevraagd

Kees 21-10-2022

Goede prijzen snelle levering. verder hebben ze een goed groot assortiment, en goede merken.

Marijn 20-10-2022

Ik gebruik al jaren gereedschapcentrum zowel privé als zakelijk.
Overzichtelijke site, vriendelijke klantenservice vaak snel geleverd en nette prijzen.

Marcel 20-10-2022

Zeer snelle en correcte levering. Ruime keuze van kwaliteitsgereedschappen.

Sander G 19-10-2022

Hele snelle levering en een duidelijke site om te bestellen. Het addortiment is zeer compleet en meer dan voldoende voor wat ik nodig heb als doe het zelver.
Officiele reactie van Gereedschapcentrum.nl 19-10-2022

Bedankt voor je positieve feedback Sander. We zijn blij om te horen dat je tevreden bent.

willem 18-10-2022

zeer snelle correcte levering van mijn zaagbladen makita kettingzaag. tot mijn volgende bestelling.

Damimi const 17-10-2022

Everything perfect,shop prices,only one thing i would add,the possibility of selecting hours of delivery. Othewise i kindly recomend this shop

Jan 17-10-2022

Inmiddels al een paar jaar terugkerende klant bij Gereedschapcentrum.nl. Steeds de bestellingen keurig geleverd gekregen, zowel wat doorlooptijd als wijze van verpakken betreft. Communicatie is ook goed, je weet steeds wanneer je je producten kan verwachten.
Ik ben destijds bij de webshop uitgekomen omdat ze het goedkoopste waren met diverse producten, zoals nu ook bij het hangslot dat ik besteld heb. Mooi dat scherpe prijzen en goede service toch samen gaan!
Officiele reactie van Gereedschapcentrum.nl 19-10-2022

Bedankt voor je positieve review Jan! Wij vinden het belangrijk om onze klanten een goede ervaring te bieden en zijn blij om te vernemen dat je tevreden met ons bent.

Ronnie Berends 17-10-2022

Altijd duidelijk wanneer de spullen komen, wanneer het op tijd leveren niet lukt , komen ze met een goed alternatief/ vervanger.
Officiele reactie van Gereedschapcentrum.nl 17-10-2022

Hoi Ronnie, bedankt voor je positieve beoordeling, dit waarderen we enorm!

Henk 16-10-2022

Gewoon slecht! Ik heb een paar artikelen besteld. Deze zouden zogenaamd door DHL geleverd zijn. Gereedschapscentrum geeft aan dat wij op de reactie van DHL moeten wachten! DHL heeft uiteindelijk aangegeven dat zij het pakket ergens buiten in een box hebben neergezet ( noch handtekening noch naam )! Echt slecht. Bespaar je de moeite met bestellen bij dit bedrijf. Je moet gewoon wachten totdat zij hun problemen hebben opgelost. Zo doe je geen zaken!
Officiele reactie van Gereedschapcentrum.nl 17-10-2022

Hoi Henk, bedankt voor je beoordeling. Ik begrijp heel goed dat je hier van baalt. Vorige week hebben we telefonisch contact met elkaar gehad en heb ik het voor je opgelost vanuit onze kant. Nogmaals onze excuses voor het ongemak.

René Dusseldorp Onderhoud 14-10-2022

Overzichtelijke website, en vandaag besteld morgen in huis. ik heb voor gereedschapscentrum gekozen niet omdat ze de goedkoopste waren maar ook zeker niet de duurste. product binnen gekregen en is precies waar ik op hoopte. prijskwaliteit perfect.
Officiele reactie van Gereedschapcentrum.nl 17-10-2022

Hoi Rene, wat een fijne review! Hier worden we blij van!

Eknat 14-10-2022

Zeer tevreden over de communicatie. Heb via live chat contact gehad en ben zeer behulpzaam en vriendelijk geholpen. Had een aantal vragen over een product en bijbehorende acties. Deze heb ik allemaal beantwoord gekregen en er werden links gedeeld zodat ik makkelijk naar de producten kon in één klik. Tevens heeft deze shop zeer leuke aanbiedingen! De producten had ik de volgende dag in huis! Ik zal hier zeer zeker weer kopen

Bart 14-10-2022

Goede productinformatie en scherpe prijs. Heldere bestelprocedure en supersnel geleverd. Precies wat je zou mogen verwachten van een webshop, maar dan ook waargemaakt.
Officiele reactie van Gereedschapcentrum.nl 14-10-2022

Wij vinden het belangrijk om onze klanten een goede ervaring te bieden en zijn blij om te zien dat je tevreden bent. Tot een volgende keer Bart!

Bob 13-10-2022

Perfecte webshop, alles makkelijk te vinden en te bestellen. Ook deze bestelling werd binnen 24 uur bezorgd.
Officiele reactie van Gereedschapcentrum.nl 14-10-2022

Hi Bob, bedankt voor je positieve review! We hopen je in de toekomst nog vaker van dienst te mogen zijn.

A. Waaijenberg 10-10-2022

Snelle levering en breed assortiment. Ben altijd weer blij als er een oranje doos bij de voordeur staat
Officiele reactie van Gereedschapcentrum.nl 12-10-2022

Hi, bedankt voor je positieve review. Wij vinden het belangrijk om onze klanten een goede ervaring te bieden en zijn blij om te zien dat je tevreden bent!

Arjan Bruggink 06-10-2022

Top geregeld, s’avonds rond 20:30uur rustig mijn keuze
kunnen maken op de site. Overigens zeer duidelijke site. Daarna in 3 eenvoudige stappen besteld en de volgende dag 13:00uur had ik alles al netjes verpakt thuis.
Officiele reactie van Gereedschapcentrum.nl 12-10-2022

Hoi Arjan, wat fijn om te lezen dat je zo tevreden bent over onze producten, de service en de bezorging. Hier doen we het natuurlijk voor!