Gereedschapcentrum.nl - Reviews & Ervaringen

Gereedschapcentrum.nl stelt zich voor

8,9

Marc 09-12-2022

Super (web)shop! Veelal is op voorraad en super snelle levering, waardoor je door kunt gaan met de werkzaamheden de volgende dag.

Ik raad iedereen aan om hier je gereedschappen te kopen!

Gerald Zeeboer 08-12-2022

Zeer prettige shop om hele goede aankopen te doen op een goedkope manier en je kunt betalen via verschillende manieren waar In3 bij mij de voorkeur is om het aankoopbedrag in 3 delen te betalen zonder rente.

Roelof Kroezen 08-12-2022

Veel keuze uit verschillende merken en voor een aantrekkelijke prijs.
Snelle levering en goede aanbiedingen.

Peter Hoving 08-12-2022

Goede website, duidelijke beschrijvingen en snelle verzending. Precies genoeg communicatie over de afhandeling vd order. Helemaal goed!
Officiele reactie van Gereedschapcentrum.nl 09-12-2022

Fijn dat je tevreden bent, daar doen we het voor!

Menno 05-12-2022

Erg duidelijke uitleg en informatie per product op de website, tevens snelle verzending, dag na de bestelling al binnen! Kunnen andere webshops nog een voorbeeld aan nemen.
Officiele reactie van Gereedschapcentrum.nl 06-12-2022

Bedankt voor je mooie review! Wij staan voor goede service en zijn blij dat jij het zo ook hebt ervaren!

Niels de Bruijn 05-12-2022

Hele fijne webshop, groot assortiment, leuke aanbiedingen en duidelijkheid over beschikbaarheid van artikelen. Al een paar keer op basis van beschikbaarheid de keuze gemaakt om een bepaald artikel te nemen.

Blondie 04-12-2022

Goede duidelijke shop. Makkelijk in gebruik. Snelle levering en goed verpakt.

Robbert 04-12-2022

Duidelijke webshop, goede prijs/ kwaliteit verhouding en een hele snelle levering!

Richard 02-12-2022

Ik heb een fantastische service ervaren. Ik heb een Festool schuurmachine gekocht. Volgens de website foto’s was deze inclusief systainer. In de tekst werd er niets over vermeld. De schuurmachine werd zonder systainer geleverd. Navraag leerde dat de systainer er inderdaad niet bij hoorde. Maar omdat de foto’s inclusief systainer waren werd deze zonder moeilijk doen direct nageleverd. Complimenten!

J. de Vos 02-12-2022

Onlangs een boorhamer gekocht. De keuze is reuze, maar door de goede adviseurs , heb ik een keuze kunnen maken. Ze nemen hier echt de tijd voor je. In tegenstelling tot vele andere bedrijven ben je hier geen nummertje. Normaal bestel ik altijd online, dit is eenvoudig en de leveringsdatum klopt altijd, maar ik had de boorhamer direct nodig. Wat een mooie Showrrom. Ik weet waar ik blijf bestellen.
Officiele reactie van Gereedschapcentrum.nl 02-12-2022

Bedankt voor je mooie woorden. Dit waarderen wij enorm. Fijn dat je zo goed bent geholpen in onze showroom!

Johan 01-12-2022

Goede prijs, levering wel 1 dag later door Black Friday drukte bij PostNL maar acceptabel

Richard 01-12-2022

Gereedschap centrum . Vindt ik hele fijne website voor goed gereedschap vaak op voorraad , snelle bezorging nog geen eens 24 uur tussen order tot ontvangen van product . Ik raadt zeker aan bij iedereen top !
Officiele reactie van Gereedschapcentrum.nl 02-12-2022

Binnen 24 uur je bestelling in huis, dat is snel hé! 😎

Johan 30-11-2022

Toonzaak! Duidelijk omschreven, nette leveringen, nog nooit problemen mee gehad!
Officiele reactie van Gereedschapcentrum.nl 01-12-2022

Wauw, een 10! Dankjewel Johan!

Gert van Huenen 30-11-2022

Heb al meerdere grote en kleine gereedschappen besteld, het werd altijd keurig op tijd geleverd. En wanneer ik toch vragen had werd ik altijd keurig (telefonisch) geholpen. Ga zo door.
Officiele reactie van Gereedschapcentrum.nl 01-12-2022

Ontzettend fijn om te lezen dat je ervaring bij ons zo goed is Gert. We zien je graag vaker terug in onze (web)shop!

Koen 30-11-2022

Snel geleverd duidelijke site word goed op de hoogte gehouden van je bestelling goed verpakt

Patrick 29-11-2022

Heb Markita kettingzaag model UC 4041a onlangs aangeschaft , de bestelling als zowel de aflevering was keurig volgens afspraak en ook de nazorg en advies wat ik mee nadat ik kettingzaag binnen kreeg was prima .
De service afdeling is prima te bereiken via chat of what’s app en krijg ook gelijk bericht .
Dit bedrijf verdient in mijn optiek en 10!!
Officiele reactie van Gereedschapcentrum.nl 01-12-2022

Wat een mooie review Patrick. Bedankt hiervoor!

M5 28-11-2022

Goede site, scherpe prijzen en snelle levering. Geen hindernissen ervaren, blij mee!
Officiele reactie van Gereedschapcentrum.nl 30-11-2022

Bedankt voor de goede beoordeling, fijn dat alles goed is gegaan en dat je tevreden bent!

Steijn albers 28-11-2022

Goed bedrijf met groot aanbod aan gereedschap en toebehoren, snelle leveringen, goede prijzen, als iets niet goed is ook makkelijk te retouren. Al met al fijn bedrijf om het benodigde te bestellen.
Officiele reactie van Gereedschapcentrum.nl 28-11-2022

Bedankt voor je mooie woorden Albers. Erg fijn om te zien dat je tevreden bent. Tot de volgende keer!

Mathijs 27-11-2022

Fijne website, super snelle levering. En goede prijzen/acties oftewel topsite!
Officiele reactie van Gereedschapcentrum.nl 28-11-2022

Bedankt voor het mooie cijfer 10 Mathijs. Dit waarderen wij enorm!

Fre 26-11-2022

Duidelijke website.
En de levering binnen de verwacht datum
Keurig verpakt en geleverd bij de voordeur

RiVa hekwerk 25-11-2022

Goede prijs ten opzichte van anderen.
Goed op tijd, netjes en snel geleverd.

Petra 25-11-2022

Duidelijke website.
Snelle levering .
Betaling met klarna mogelijk zonder extra kosten

Ellen 25-11-2022

Zeer snelle levering, product ondanks grootte netjes ompakt met doos. Goede communicatie omtrent levering, product ook zoals omschreven, uiterst tevreden dus

Koolhaas 25-11-2022

Makkelijke webshop , scherpe aanbiedingen en veel goede acties . Levering netjes en snel .

Peter Vogel 24-11-2022

Levering altijd op tijd, prijzen scherp. Duidelijkheid bij naleveringen en niet moeilijk doen over retouren.
Klantenservice goed bereikbaar .
Officiele reactie van Gereedschapcentrum.nl 25-11-2022

Fijn dat je zo tevreden bent, daar doen we het voor! We wensen je veel (klus)plezier met je bestelling!