Gereedschapcentrum.nl - Reviews & Ervaringen

Gereedschapcentrum.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 262 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

8,9

Marccura 31-01-2023

Ze hebben een groot assortiment en met je bedrijfsacount kun je alles terug zien wat je daar in het verleden gekocht heb.En de levering is altijd optijd en bij de shop halen ze het zo uit het magazijn.
Officiele reactie van Gereedschapcentrum.nl 01-02-2023

Fijn dat je zo tevreden bent Marccura! We zien je graag nog vaker terug. 😀

Rick Bakhuis 29-01-2023

Overzichtelijke winkel, categorieën duidelijk, gevarieerd aanbod en levering conform afspraak
Officiele reactie van Gereedschapcentrum.nl 30-01-2023

Dankjewel voor de complimenten Rick!

Roel 28-01-2023

Goed advies, sterke productkennis en scherpe prijzen. In de winkel goed geholpen, man wist direct wat ik nodig had (advies type) en heeft alles netjes geregeld tijdens een bak koffie. 😀
Officiele reactie van Gereedschapcentrum.nl 30-01-2023

We voorzien je een volgende keer graag weer van advies. En uiteraard weer onder het genot van een bakkie koffie!

Holmhoeve 27-01-2023

Duidelijke webshop, gemakkelijk zoeken, goede info over producten, scherpe prijs, vlotte levering.

Stefan Baak 27-01-2023

Voor 2200 besteld is inderdaadvolgende dag geleverd. Netjes verpakt. Goede prijzen
Officiele reactie van Gereedschapcentrum.nl 27-01-2023

Goed te lezen dat je zo tevreden bent Stefan, dankjewel!

LE 27-01-2023

Inmiddels een aantal bestellingen geplaatst over de afgelopen jaren. Groot aanbod, goede prijzen en snelle levering. Gewoon helemaal prima!
Officiele reactie van Gereedschapcentrum.nl 27-01-2023

Een 10, dankjewel hiervoor!

Loui 26-01-2023

Het is overzichtelijk met een goede zoekmachine.
De prijzen zijn scherp en mocht je wat vragen via de chat gaat dat snel genoeg.
Ook de levering is boven verwachting.
Officiele reactie van Gereedschapcentrum.nl 27-01-2023

Dankjewel voor de positieve beoordeling. Fijn dat je zo tevreden bent!

Mike 23-01-2023

Overzichtelijke website en vlotte levering! Keurig verpakt en zinvolle bij verkoop!
Officiele reactie van Gereedschapcentrum.nl 24-01-2023

Wat goed om te horen Mike, bedankt voor je complimenten!

Luc 23-01-2023

Gereedschap centrum heeft veel artikelen op voorraad snelle levering, nette mensen aan de balie en helpen met gedegen advies.
Offertes en facturen altijd in orde, goede ondersteuning bij reparatie verzoeken.
Officiele reactie van Gereedschapcentrum.nl 23-01-2023

Wat een toffe review Luc! Wij zijn ook erg blij met jou als klant!

Jeroen Bosch 23-01-2023

Groot assortiment genoeg keuze. De levering is zoals afgesproken de volgende dag.
Prijzen zijn laag in vergelijking met andere bedrijven.
Wij zullen al ons Makita gereedschap hier gaan bestellen.

C vd Broek 22-01-2023

Bestelling gedaan op 19 december 2022 en ook direct betaald. Ladder van bijna € 500 zou op voorraad zijn maar blijkt niet het geval. Na enkele nietszeggende automatische mails aan de bel getrokken. Na klacht laat een reactie lang op zich wachten en wordt beloofd het alsnog direct in orde te maken. DIT IS NIET GEBEURD. Als je ziet dat iets flink misgaat, zou je toch denken dat ze het even opvolgen, maar nee hoor. Loze beloftes en geen geld terug na uitdrukkelijk verzoek. Pas op mensen, er zijn echt betere shops. Na ruim een maand geen product en geen geld terug is echt niet ok.
Officiele reactie van Gereedschapcentrum.nl 23-01-2023

Hallo C, dezelfde review is ook op een andere review website geplaatst. Daar heb ik onlangs ook op gereageerd; ik zie inderdaad dat dit niet fijn verlopen is. Ik wil dan ook graag nakijken wat hier precies is gebeurd en zal hier vandaag nog contact over opnemen met je!

Menno 21-01-2023

Goede overzichtelijke website. Snelle levering.
Makkelijk dat je kunt registreren en eerdere bestellingen terug kan vinden.

Gert 20-01-2023

Een Makita stofzuiger gekocht , deze is de volgende dag netjes en goed verpakt bezorgd, alles uitgepakt en mijn aankoop voldoet voor de 100 % aan de verwachtingen.
Officiele reactie van Gereedschapcentrum.nl 23-01-2023

Fijn om te zien dat je tevreden bent Gert! Veel (stofzuig) plezier met je bestelling!

Eddy Schothorst 20-01-2023

Ten eerste prijs ligt veelal lager .
Ten tweede super snel geregeld .
En duidelijk mail contact over het product levering .
Vragen worden direct beantwoord .
Zo hoort het
Dank daarvoor
Officiele reactie van Gereedschapcentrum.nl 23-01-2023

Dankjewel voor de complimenten Eddy!

Kennis vrienden familie 19-01-2023

De prijs was goed de bezorg was op tiid de product was netjes gepakt ik zullen ander mensen laten weten van deze winkel
Officiele reactie van Gereedschapcentrum.nl 20-01-2023

Dat is goed om te horen! Dankjewel!

Rene 19-01-2023

Prettige online omgeving, zeer duidelijk vermeldingen welke items op voorraad zijn, en welke niet ( + verwachtte datum weer op voorraad).
Na bestelling duidelijk mail over de levering van alle bestelde items ( uitgestelde levering ivm niet voorradig zijn) , nadien nog extra mail dat de order nog actief is en wacht op nalevering items.

Uiteindelijk geleverd volgens planning en gecommuniceerde datum.
Officiele reactie van Gereedschapcentrum.nl 20-01-2023

Wat goed om te lezen dat tevreden bent Rene. Dat is natuurlijk waar wij het voor doen. We zien je graag een volgende keer weer terug in onze webshop of showroom!

Van Bijnen 19-01-2023

Het is een gereedschapwinkel met een ruim assortiment en goede prijzen, maar..... als je wat hebt met een kapotte machine of dergelijke dan wordt je van het kastje naar de muur gestuurd door de klantenservice. Dus dan is het misschien toch beter om elektrisch/accu gereedschap bij een ander te bestellen.
Officiele reactie van Gereedschapcentrum.nl 20-01-2023

Hallo, bedankt voor je review. Ik snap heel goed dat het niet prettig is als je het gevoel hebt dat je van het kastje naar de muur wordt gestuurd. Dat is ook zeker niet de bedoeling. Ik wil graag begrijpen wat hier mis is gegaan. Zou je hier contact over willen opnemen met onze klantenservice? Dit kan via de live chat op onze website of via het telefoonnummer 013-8894444.

Arie 17-01-2023

Vertrouwd bedrijf snelle verzending.
Heb verschillende gereedschappen besteld afgelopen jaren. Altijd dik in orde.
Officiele reactie van Gereedschapcentrum.nl 18-01-2023

Wauw een 10, dankjewel Arie!

M.wuyts 17-01-2023

Snelle levering snel bericht prima prijzen verder retour nog niet ee gemaakt prima winkel zover ik kan beoordelen

Cor Verboom 17-01-2023

snel, duidelijke site en snel en goed opgestuurd gekregen zonder overbodige mail

Jacek 15-01-2023

Ik ben zeer tevreden, de machines zijn geweldig, werken feilloos en levering in één dag.
Officiele reactie van Gereedschapcentrum.nl 17-01-2023

Fijn dat je zo tevreden bent Jacek. Daar doen wij het natuurlijk voor!

Chantal Buwalda 14-01-2023

De webshop is duidelijk en overzichtelijk en je kunt gemakkelijk bestellen en betalen. Met leveren weet je ook waar je aan toe bent. Dus dat is prettig kopen en met de productomschrijving weet je ook wat je koopt!
Officiele reactie van Gereedschapcentrum.nl 16-01-2023

Wat goed om te zien dat je zo tevreden bent Chantal. Tot de volgende keer weer!

Gofixer4u 14-01-2023

Ik kon mijn artiekel makkelijk vinden en werd keurig geinformeerd over mijn aanschaf.
De levering ging snel en professioneel.

Robbie Vinckx 13-01-2023

Na verschillende webshops kwam ik gereedschap centrum tegen. Prima en overzichtelijke site waar alles voor de betere klusser en voor de prof verkrijgbaar is. Snelle levering en prima verpakt.
Officiele reactie van Gereedschapcentrum.nl 13-01-2023

Wij zijn blij dat je gereedschapcentrum hebt gevonden! Bedankt voor de review.

Brent 11-01-2023

Het personeel is altijd vriendelijk over het algemeen zijn de producten meteen leverbaar dus al met al tevreden
Officiele reactie van Gereedschapcentrum.nl 13-01-2023

Wat fijn om te horen. Bedankt Brent!