Gereedschapcentrum.nl - Reviews & Ervaringen

Gereedschapcentrum.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 263 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

8,9

a.a kappert 27-06-2022

fijn website, goede afhandeling per mail, ook de bezorging door een van de post bedrijven.

Cor 25-06-2022

Goede product beschrijving, deelname aan producent acties en snelle afhandeling en verzending/ ontvangst.
Tevreden klant. .

Nicky 24-06-2022

Ik ben zeer tevreden na alle aankopen die ik bij jullie heb gedaan. De service is top! Daarbij worden de producten netjes geleverd en is er een duidelijke vermelding van het transport. Zeer tevreden over jullie als bedrijf!

d 23-06-2022

In eerste instantie was ik erg tevreden over de service, de prijs was goed en de verzending snel. Totdat het verzonden werd. In plaats van in een keer kwam het allemaal in losse delen, niet echt handig lijkt mij. Daarnaast was het label gewoon op de doos van Makita zelf gedaan en was de doos opengemaakt en vastgeplakt met allemaal tape, ook zaten er allemaal deuken en scheuren op. De doos kon je dus niet meer bewaren (om op te bergen of om het product netjes te houden) de klantenservice was niet echt behulpzaam en heeft mijn ‘probleem’ volgens mij niet echt serieus genomen.

Producten zijn in orde, maar qua service en verzending wat mij betreft niet. Ik ga hier niet snel wat bestellen.
Officiele reactie van Gereedschapcentrum.nl 24-06-2022

Beste, hartelijk dank voor je review. Uiteraard is het niet de bedoeling dat een artikel op deze manier bij je aankomt. Onze artikelen ondervinden altijd vóór de verkoop een inspectie waardoor dit artikel nooit zo verzonden had mogen worden naar je. Onze oprechte excuses hiervoor. Helaas zijn er onvoldoende gegevens genoteerd waardoor we je bestelling er niet bij kunnen pakken. We willen je dan ook vragen om hier contact over op te nemen met onze klantenservice zodat we dit netjes met je kunnen oplossen. Je kan onze klantenservice 6 dagen per week bereiken via verschillende kanalen (telefonisch, chat, Facebook Messenger, WhatsApp of via het contactformulier).

Sander 23-06-2022

Snelle levering, groot assortiment en goede klantenservice! Ben super tevreden, voor mij geen andere gereedschapsleverancier!

Bas 22-06-2022

Onwijs snelle levering! Boven verwachting snel!
prettige website met een enorm aanbod!
Voor mij nummer 1 gereedschap webshop.

pk 20-06-2022

kwalitatief heel goed gereedschap, goed ingepakt voor bestellen en zeer snel en goed geleverd,

Tal 18-06-2022

Als vrouw vind ik het lastiger goede keuzes te maken bij aanschaf gereedschap. De website van gereedschap centrum vind ik heel overzichtelijk en gebruiksvriendelijk. Super snelle levertijd en regelmatige updates over bezorging via de mail. Heel erg tevreden!!

Hil 15-06-2022

Mijn eerste bestelling ging een beetje moeizaam. Door verkeerde voorraad weergave op de site kwam het kado te laat voor de verjaardag, maar daarna kwam het vrij snel en werd er netjes gecommuniceerd.
Mijn tweede bestelling ging snel.
Goede producten, overzichtelijke website en vlotte klantenservice

Robin 14-06-2022

Goede dag aanbiedingen, een doorlopende sale en vlotte levering.
Voor mij is dit gewoon de plek voor gereedschap..

Ook wel eens lang uitstel van levering gehad.. maar het is wel degelijk geleverd uiteindelijk

Olaf Ham 14-06-2022

Allereerst is de site eenvoudig in gebruik en navigatie. Zo wel via de telefoon als via de pc/laptop. Meerdere mogelijkheden qua betaling wat ook allemaal goed en soepel werkt.

De bestellingen zijn altijd goed geleverd en heb nooit iets terug moeten sturen. Garantie gevalletjes zijn ook altijd goed en eenvoudig afgehandeld.

Ruim assortiment wat steeds groter en breder word. Al met al dik in orde, mijn nummer 1 voor online gereedschap bestellen.

W bunt 13-06-2022

Het is super
Vandaag besteld en ook vandaag in huis
Beter gaat en hoef het niet te worden

Vermeulen bouw 10-06-2022

In het verleden veel besteld hier maar aan service ontbrak het nog wel eens.
Door de scherpe prijs en grote keuze weer teruggekeerd.

Mike 10-06-2022

2 dagen na onze bestelling van makita heggenschaar nog niks ontvangen, na contact word het probleem bij post.nl gelegd en moet je 5 werkdagen wachten tot er iets ondernomen kan worden, na 5 dagen word er een toezegging gedaan dat ze een nieuwe zending aan gaan maken, maar na nog een 1 dag zonder bevestiging van bestelling en verzending is het vertrouwen toch weg. Niks voor 22:30u besteld, morgen geleverd, gaat hier dus zeer zeker niet op! En een extra snelle afhandeling omdat het al eerder fout is gegaan is ook geen optie bij dit bedrijf. Gelukkig wel het aankoopbedrag terug gekregen, maar je moet wel geduld hebben bij deze firma..
Officiele reactie van Gereedschapcentrum.nl 10-06-2022

Beste Mike, wat vervelend om te vernemen dat je de bestelling niet op tijd in huis hebt ontvangen. Wanneer een pakket vast blijft hangen bij de vervoerder, moeten wij inderdaad altijd eerst navraag bij de vervoerder doen. Dit omdat ook voor ons alleen zichtbaar is wat een track en trace code aangeeft.
Omdat je bij de review alleen je voornaam hebt ingevuld, is er helaas onvoldoende informatie om je bestelling er bij te pakken. Hierdoor kunnen wij helaas niet nakijken wat er precies gebeurd is, en is het inhoudelijk reageren op je review helaas ook niet mogelijk voor ons. Mocht je hier nog vragen over hebben, neem dan gerust contact op met onze klantenservice.

Johan 10-06-2022

Nou ze zijn super behulpzaam! Had na het bestellen een verkeerd artikel aan gevinkt en deze kon met voor mij weinig inspanning worden geannuleerd. Super blij mee!

Daniëlle Zijlstra 08-06-2022

Ik wilde graag mijn man verrassen met een zaagmachine van festool. Ik snap zelf weinig van deze apparaten en jullie hebben het voor mij uitgezocht en zelf een directe lijn met festool geregeld. Tevens hebben jullie een goede prijs. Vorig jaar ook al een festool stofzuiger en schuurmachine besteld. Bedankt voor de goede service

Wim 08-06-2022

U site is zeer duidelijk en ziet er goed uit , de rioolreiniger (slang) is prima. ook een snelle levering ook door achteraf te betalen .hartelijk dank.

Jolbert 08-06-2022

Fijne overzichtelijke shop, snel werkende filters. Qua prijs scherp t.o.v. de concurrentie. Prima levering, alhoewel postnl iets sneller gaat dan DHL. Maar dat ligt niet aan Gereedschapscentrum.

R. Basten 05-06-2022

Makita accu heggenschaar
gunstige prijs en
snelle en correcte levering volgende ochtend.

Mathijs 03-06-2022

Altijd een goeie prijs met snelle en correcte levering. Uitgebreide product informatie en goeie helpdesk voor technische product vragen!

Jack K. 02-06-2022

Overzichtelijke website, prijstechnisch mooie aanbiedingen en vlotte levering, kortom een prima ervaring!!

Herman Bijleveld 02-06-2022

Heb de site nog niet heel vaak gebruikt maar zij is transparant en overzichtelijk naar mijn mening. De 'op voorraad positie' is duidelijk en nog niet veel ervaring gehad met producten die niet meteen leverbaar zijn of in Back-Order gaan.

Producten worden netjes en op tijd uitgeleerd.

Verbeter punt zou zijn: Het gewenste levermoment te kunnen bepalen. Als bedrijf zijn wij geopend vanaf 7.00-17.00 uur.
Bij DHL maakt het niet veel uit als je een ander bezorgmoment prefereert is inmiddels mijn ervaring.

cvh 02-06-2022

Als ik een gsm koop, is daar een batterij + lader bij. Als ik een auto koop, zit daar een benzinetank (of tegenwoordig een accu) in. Als ik een batterijgrasmaaier (Makita DLM382Z 36V (2x 18V) Li-Ion accu grasmaaier body - 38cm) koop, (bijzondere kenmerken: De DLM382 is een sterke accu aangedreven grasmaaier en is met zijn 38 cm breed maaidek geschikt voor gazons tot 560 m2.
Centraal in 13 hoogtes te verstellen wielen voor optimale afstemming met het gazon. Opvouwbare duwbeugel voor plaatsbesparend opbergen. De maaihoogte ligt tussen de 20 - 75 mm. Sterke accu-aangedreven grasmaaier voor middelgrote gazons. Lage verbruikskosten door minder onderhoud en het ontbreken van brandstof en olie. Dubbel accu systeem: het gemak van 18 V, de kracht van 36 V.) mag ik van geluk spreken dat de batterijen van mijn boormachine er in passen en dat ik dààr een lader voor heb, want anders moet ik toch nog een stel konijnen aanschaffen om het gras te maaien.
Ik twijfel (nog) niet aan de kwaliteiten van de grasmaaier, maar de advertentie laat te wensen over en is naar mijn gevoel bedrieglijk opgesteld.
Officiele reactie van Gereedschapcentrum.nl 06-06-2022

Beste cvh,

Bedankt voor je review.

Jammer om te horen dat het tegenviel dat er geen accu bij je grasmaaier geleverd werd.

De Z achter het typenummer wil zeggen dat je een losse body aanschaft. Deze verkopen wij ook, omdat veel klanten al machines hebben die dezelfde accu's gebruiken. (Bij Makita passen deze accu's namelijk op bijna alle machines die Makita verkoopt). Tevens vermelden wij ook in de beschrijving het volgende: Let op! Geleverd zonder accu's en lader! Dit staat boven de omschrijving die je gekopieerd hebt in je review.

Hopelijk hebben we het zo voor je kunnen verduidelijken, maar mocht je nog vragen hebben neem dan zeker contact op met onze klantenservice via een van de kanalen telefoon, chat, Whatsapp, Facebook messenger of ons contactformulier.

Officiele reactie van Gereedschapcentrum.nl 06-06-2022

Beste cvh,

Bedankt voor je review.

Ruben 31-05-2022

Goederen netjes beschreven en een snelle levering. Website was overzichtelijk.

Hans 30-05-2022

Overzichtelkjke site, en dujdelijke omschrijving van de artikelen. En ook nog tegen een konkurrerende prijs.