Gereedschapcentrum.nl - Reviews & Ervaringen

Gereedschapcentrum.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 262 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

JV 06-05-2022

Uitgebreid aanbod op voorraad (!) tegen scherpe prijzen. Vervolgens ook nog eens supersnel geleverd.

Gom Schoonhouden BV 05-05-2022

Leveringen vinden supersnel plaats. Eenvoudig bestelsysteem. Groot assortiment. Duidelijke informatieverstrekking

Henk Visser 04-05-2022

Was op zoek naar een accu blower van Makita om mijn auto droog te blazen. Gereedschapcentrum.nl had een mooie aanbieding. Verder vond ik het een fijne site om over te navigeren. Na bestellen netjes op de hoogte gehouden over de voortgang, want had een levertijd van 2 tot 4 weken. Toch nog snel geleverd. Alles netjes verpakt. Zal zeker terugkeren hier.

Fabian 03-05-2022

Het is een prettig bedrijf om te winkelen. De website is duidelijk met navigeren en er is genoeg keuze. De prijzen waren voor mijn producten erg goed.

vernon 02-05-2022

goeie snelle levering hele aardige bezorger, mooie overzichtelijke website.

Peter 29-04-2022

Prima service, bezorging op tijd, ruime keuze en interessante aanbiedingen.

Transportbedrijf rond Schiphol 29-04-2022

Shop gevonden op internet, meer toeval dan bewust, stofzuiger besteld en 2 waterpassen gekregen.
Moet zelf de doos retour sturen naar post / Bruna. Zij maken de fout en ik moet er voor opdraaien.
Eerste ervaring bij deze webshop dus niet goed. Stofzuiger is nog niet binnen, maar ik neem aan dat deze spoedig binnen zal komen.
Officiele reactie van Gereedschapcentrum.nl 29-04-2022

Beste, bedankt voor je review. Vervelend dat je per ongeluk een verkeerd artikel hebt ontvangen. Helaas kan ik op basis van de ingevulde gegevens geen bestelling erbij pakken waardoor ik niet kan nakijken wat er precies is gebeurd. Hierdoor is het inhoudelijk reageren op je review voor mij helaas niet mogelijk. Mocht je nog vragen hebben, neem dan gerust contact op met onze klantenservice.

Jans 29-04-2022

Toen ik mijn aankoop deed stond er al dat het 4 weken zou duren voor mijn zaagblad er zou zijn. Dat is lang, maar niets aan te doen. Na 2 weken kreeg ik een mailtje dat ze me niet vergeten waren en dat de levering nog steeds 4 weken was. Dat vond ik heel netjes.

Roy 28-04-2022

Zeer overzichtelijke webshop, met goede aanbevelingen van toebehoren. Ook duidelijke omschrijving wat bij het gereedschap geleverd wordt/wat niet. Snelle levering met Track and trace. En dat voor een goede prijs.

Siem Doeze Jager 28-04-2022

Gereedschapscentrum is een super website voor zowel elektrisch als handgereedschap. Het gebruik van de website is intuïtief en de dagelijkse mail (moet je je wel voor aanmelden) met aanbiedingen heeft mij al regelmatig een lekkere korting opgeleverd. Qua prijs is het meestal vergelijkbaar met andere aanbieders, maar check het product altijd nog wel even met een andere website. Ik ben in ieder geval een vaste en tevreden tevreden klant. Oh, en de telefonische helpdesk is ook zeer behulpzaam!

Eddy 26-04-2022

De goedkoopste op internet snelle levering en een mooi product werkt supergoed ga zo door chapo t

Sache Swart 26-04-2022

Ik heb op zondag 24 april besteld bij deze firma teweten:
een Kärcher Professional HD 5/15 C Plus Hogedrukreiniger - 2800W - 150bar
wat kern ik geleverd een Karcher stoomreiniger

Ik heb op zondag 24 april besteld bij deze firma teweten:
jerrycan Kärcher RM 81 Actieve reiniger alkalisch NTA-vrij - 10L
en een Kärcher 4.112-054.0 Schuimunit

wat kreeg ik geleverd een jerrycan Kärcher RM 81 Actieve reiniger alkalisch NTA-vrij - 10L
en een Bosch staalborstel

hoe slecht zijn je medewerkers. de klantenservice moet dit weer oplossen wat ze wel hebben gedaan
beide orders zijn dus verkeerd gegaan hoe kan dit en waarom zo slordig

ik den niet dat ik hun zal aanbevelen ook zal ik het op prijs stellen als hier een oplossing voor komt zodat andere klanten dit niet overkomt.
Officiele reactie van Gereedschapcentrum.nl 28-04-2022

Beste Sache,

Bedankt voor je review.

Wat vervelend om te horen dat dit bij 2 bestellingen verkeerd is gelopen. Dit is zeker niet de bedoeling. We waarderen je feedback enorm, en streven er ook zeker naar om dit zoveel mogelijk te voorkomen voor toekomstige bestellingen. We willen uiteraard al onze klanten tevreden houden.

Officiele reactie van Gereedschapcentrum.nl 28-04-2022

Mochten wij overigens nog meer voor je kunnen betekenen op dit moment, of in de toekomst horen wij dit graag van je. We zijn bereikbaar via telefoon, chat, Whatsapp en het contactformulier.

DV 26-04-2022

Bestelling gedaan maar deze is niet geleverd.
Bij de track en trace handtekening staat: Was niemand.
En bij het onderzoek zegt de chauffeur dat hij het bij de balie heeft afgegeven (erg vreemd want er is geen balie).
Nu zeggen ze dat het buiten het zorgcentrum is afgegeven.
Steeds andere verhalen maar het feit blijft dat er niet is geleverd.

Ze willen en kunnen geen rechtsgeldig afleverbewijs tonen maar willen het ook niet oplossen.
Ga nu aangifte doen bij Politie wegens oplichting gezien de webwinkel aangeeft dat ze niet de betalingsverplichting weghalen.
Ook ga ik dit verhaal verder op internet openbaar maken.
(voor de webshop: 111230673)

TimF 25-04-2022

Overzichtelijke website en scherpe prijzen. Tuingereedschap om 17:00 uur besteld en netjes de volgende dag geleverd! Top service

APT 25-04-2022

Er zat geen beschermingsplastic (bubblewrap) in de doos met alle apparatuur. Gelukkig is alles goed gegaan tijdens transport en werkt alles (tot nu toe) goed

Margaret 23-04-2022

Wat ik heb besteld en klopt precies en binnen een dag al kunnen ontvangen per post

Francisco Wilhart 23-04-2022

We kwamen aan om 17:45. En werden door de mevrouw achter de kassa praktisch de winkel uitgestuurd.

Voor 1100 euro aan materiaal gekocht. Maar dat was de laatste x. Geen klantvriendelijkheid te bekennen. Waardeloos
Officiele reactie van Gereedschapcentrum.nl 25-04-2022

Beste Francisco,

Wat vervelend om te horen dat je deze ervaring hebt gehad met onze collega's uit de winkel, onze excuses hier dan ook voor. De situatie die je in je review schetst past niet bij de ervaring die wij onze klanten willen bieden. We zullen het met de desbetreffende collega oppakken en hopen dit in de toekomst te kunnen voorkomen.

Pieter Puijk 22-04-2022

Gereedsschap en ander toebehoren voor goede prijs. Meestal niet goedkoper elders te vinden. Daarnaast wordt er snel geleverd en is de service prima.
Belangrijk is dat je krijgt wat je denkt te kopen. Gereedschap waar je mee werkt als professional of voor hobby moet gewoon goed, eerlijk en betrouwbaar zijn.

Annette 22-04-2022

Veel keuze in produkten, goede omschrijving en correcte indicatie levertijd.

Ook attent: het mailtje 'we zijn u niet vergeten' waarin gemeld wordt dat de order in behandeling is. Heel netjes!

Rolf 22-04-2022

Super snelle levering. Paasmaandag besteld en dinsdag al in huis. Super gedaan!

HVH 19-04-2022

Jullie kregen eerder een 8 van me, maar de prijzen zijn niet altijd meer zo gunstig als ze ooit waren, ook hele mooie acties van Bosch accu gereedschap blauw , met echt koopjes kom ik niet meer tegen, helaas,
zal de tijd zijn die de oorzaak is

Ktm 19-04-2022

Snelle levering, ruim aanbod en je word goed op de hoogte gehouden wat de status van je bestelling is.

Mick 19-04-2022

Prima webshop, levert snel. Kan altijd vinden wat ik nodig heb. Bestelmogelijkheden van basic, premium en premium plus is een leuke toevoeging.

SpekMeister 19-04-2022

Shop heeft goede producten voor een juiste prijs.. en fijn dat de mogelijkheid er is om product dezelfde dag in huis te hebben.. vooral met gereedschap is dat heel erg fijn..

Echt een aanrader en ik ga hier zeker vaker bestellen.

DZ 18-04-2022

Snelle levering en scherpe prijs van een juist product.
Goede en duidelijke site/webshop. Prijsvergelijk gedaan en bij Gereedschap Centrum uitgekomen.