Gereedschapcentrum.nl - Reviews & Ervaringen

Gereedschapcentrum.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 263 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

8,9

M.A.Aardema 30-03-2022

Levering snel en zonder problemen. Pak in goede orde ontvangen en de bezorging binnen de aangegeven tijd.

Dekkers 29-03-2022

Alles keurig geregeld, besteld betaald, stond op voorraad maar bleek een fout te zijn. Na een telefoontje, keurig geholpen en uiteindelijk in totaal na 5 dagen in huis. Ik had er gelukkig geen haast mee maar als dat wel zo geweest was, was het spijtig geweest.

Jos Verheijen 28-03-2022

Ik heb 28-12 2021 een radio gekocht. Zou een accu in zitten zo als aangeboden. Ik neem radio in januari mee naar werk blijkt dat ik de stekker er uitgetrokken radio stopt en niet aangaat. Dus geen accu erin. Bellen, antwoord hij is gebruikt dus garantie geval . Na drie keer terug sturen nog steeds niet opgelost. Toen bellen, antwoord bel leverancier is. Zo gezegd zo gedaan. Wat blijkt oude type, kan al op netstroom. En nu na bijna 3 maanden nog niet opgelost
Officiele reactie van Gereedschapcentrum.nl 29-03-2022

Beste Jos,

Bedankt voor je review.
We hebben elkaar vanochtend gesproken en afgesproken dat je een nieuwe garantie aan gaat melden. We hebben daarna meteen nagevraagd bij de afdeling garantie en retouren wat we kunnen doen om het zo snel mogelijk op te lossen voor je. We gaan zorgen dat je de 2021 versie van de radio alsnog gaat ontvangen. Mocht deze niet in het magazijn aanwezig zijn gaan we proberen deze zo snel als mogelijk vanuit de leverancier bij ons te krijgen. Zodra deze verzonden wordt zul je vanuit ons een bericht krijgen. Mocht je nog vragen hebben kun je altijd contact opnemen met onze klantenservice. We staan je graag te woord.

EdK 23-03-2022

Op een vrijdagavond een bestelling gedaan voor wat gereedschappen en via IDEAL betaald.
Na betaling per mail direct een bevestiging.
Zelfde avond nog track and trace code voor post.nl en volgende dag had ik begin middag de spullen al binnen.

Hebben veel keuze voor redelijke prijzen en veel op directe voorraad.
Communicatie per mail is prima
Zal zeker weer gebruik maken van ze indien ik weer gereedschappen nodig heb.

Versluijs vloeren 21-03-2022

Sturen een ouwe zaagblad in een ouwe rotte zak 2 nieuwe keurig in doos zoals het hoort.

En moet je WhatsAppen met ze. foto sturen en zelf een retour formulier invullen.
Maar effe snel een nieuwe sturen daar doen ze niet aan.
Officiele reactie van Gereedschapcentrum.nl 23-03-2022

Beste, hartelijk dank voor je review. Wat vervelend dat je het artikel op deze manier hebt ontvangen. Mijn excuses hiervoor. Uiteraard wordt dit voor je opgelost. De snelste manier om dit op te lossen, is inderdaad door het retour formulier op onze website in te vullen. Bij dit formulier kan je dan aangegeven dat je een beschadigd/defect artikel hebt ontvangen, en ook meteen aangeven welke oplossing je graag zou willen (een nieuw artikel of een terugbetaling). Dit formulier wordt dan binnen één werkdag opgepakt door de betreffende afdeling. Mocht je hier nog vragen over hebben, neem dan gerust contact op met onze klantenservice. Onze klantenservice staat je dan graag te woord.

Bart 21-03-2022

Duidelijke site. De levertijd is elke keer gehaald. Service is uitstekend snel antwoord op mail en telefonisch nemen ze ook de tijd voor je. Het aanbod is groot, alleen is er ook best een aantal producten met langere levertijd.

Dhr. Krijgsheld 19-03-2022

Afspraak is na gekomen, binnen 9 werkdagen was mijn bestelling netjes aangeboden.

Het product is naar wens!

Bedankt voor de duidelijke uitleg en snelle bezorging.

Bart 19-03-2022

Krijg een kapotte hark opgestuurd, kan niet naar de klantenservice mailen, moet een retour formulier invullen en de hele hark inpakken+verzenden ipv dat ze een nieuw handvat toesturen, klantenservice is niet op zaterdagen te bereiken. Geen mens te bereiken. Alleen dood geautomatiseerde self service menutjes, noreply emails en online formulieren. Koop er nooit meer.
Officiele reactie van Gereedschapcentrum.nl 23-03-2022

Beste Bart, wat vervelend dat de hark defect is aangekomen bij je. Excuses hiervoor! De snelste manier om dit op te lossen, is inderdaad door het retour formulier op onze website in te vullen. Bij dit formulier kan je dan aangegeven dat je een defect artikel hebt ontvangen, en ook meteen aangeven welke oplossing je graag zou willen (een nieuw artikel of een terugbetaling). Dit formulier wordt dan binnen één werkdag opgepakt door de betreffende afdeling. Verder is onze klantenservice 7 dagen per week, en dus ook op zaterdag, te bereiken via verschillende kanalen (telefonisch, chat, Facebook Messenger, WhatsApp of via het contactformulier). Dat je onze klantenservice op zaterdag niet te pakken kreeg is dan ook pertinent niet waar. Mocht je hier nog vragen over hebben, neem dan gerust contact op met onze klantenservice. Onze klantenservice staat je dan graag te woord.

Edwin 18-03-2022

Altijd snel geleverd , bestel maandelijks gereedschap hier en maar 1 keer is er iets vergeten , via een simpel appje van welgeteld 2 zinnen direct weer snel opgelost..zo kan het dus ook...

Ahmet 18-03-2022

Mijn bestelling gedaan (Makita accuklopboor + slagschroevendraaier set) op zondag en maandagmiddag was het binnen; erg blij mee!

Maurice 17-03-2022

Snelle levering goede communicatie en scherpe prijzen.
Absoluut een aanrader

Romic 17-03-2022

Besteld met afhalen. En half uur later stond als klaar. Geweldig geregeld. Ook goede informatie over gereedschap.

Jean 16-03-2022

Ontzettend snelle levering. Ik bestelde mijn accu oplader van Dewalt om 22.30 uur en de volgende dag om 13.00 uur al bezorgd. Aanraadt was de prijs erg scherp. Alles top dus.

Daniel 15-03-2022

Mijn eerdere beoordelingen waren altijd een 8 of 9. Nu echter een 7 maar ik neig naar een 6.
Waarom: de levertijden worden steeds slechter, en dan heb ik het over artikelen die op voorraad zijn. Een jaar geleden werden spullen die op voorraad waren binnen twee dagen bezorgd, nu moet ik bijna een week wachten. En dat al meerdere malen achtereenvolgens. Ik vermoed dat gereedschapcentrum.nl bestellingen consolideerd om kosten te besparen, of ze hebben een structurele achterstand, alhoewel ik dat laatse betwijfel omdat het al zolang aan de gang is. Verder leveren ze wel prima spul.
Officiele reactie van Gereedschapcentrum.nl 23-03-2022

Beste Daniel, bedankt voor je review! Niet alle artikelen die wij in het assortiment hebben liggen standaard op voorraad in ons magazijn. Dit is met het aantal artikelen die wij in het assortiment hebben niet mogelijk. Om deze reden kan een artikel een levertijd hebben. Je kunt de levertijd van elk artikel vinden op de pagina van het product zelf. Deze staat vermeld onder de groene knop “In winkelwagen”. Op onze website communiceren wij de levertijd die wij door hebben gekregen vanuit de leverancier. Helaas kan deze soms uitgesteld worden. Wij vinden dit uiteraard net zo vervelend maar kunnen dan helaas niet eerder leveren omdat wij hierin afhankelijk zijn van de leverancier. Mocht je nog vragen hebben, aarzel dan niet om contact op te nemen met onze klantenservice. Onze klantenservice staat je dan graag te woord.

Berry 13-03-2022

de shop is lekker uitgebreid en alle bekende topmerken zijn daarin aanwezig, de prijs is ook goed. Ook op de site is alles duidelijk en hoef je niet te zoeken, lekker en gemakkelijk shoppen vanuit je stoel. Mijn levering liep wat vertraging op maar dat stond ook op de site, tussentijds werd ik netjes op de hoogte gehouden

Cor 12-03-2022

Helaas niets ontvangen...is al dagen geleden Verzonden.. jammer van de 6.95 en de verzendkosten, maar hoef het product niet meer
Officiele reactie van Gereedschapcentrum.nl 23-03-2022

Beste Cor, wat vervelend dat je je bestelling nog niet hebt ontvangen. Helaas kan ik op basis van alleen je voornaam geen bestelling erbij pakken waardoor ik niet kan nakijken wat de actuele status van je bestelling is. Ook is het inhoudelijk reageren op je review voor mij hierdoor niet mogelijk. Mocht je nog vragen hebben, neem dan gerust contact op met onze klantenservice. Onze klantenservice staat je dan graag te woord.

Paul 12-03-2022

Uitgebreide keuze, goede prijzen. Alleen jammer dat je via de eigen website een servicepakket moet afsluiten om gebruik te maken van het gratis retourbeleid en via bol.com voor dezelfde prijs altijd gratis retour mag sturen (reseller ook gereedschapcentrum.nl)

Zeer slechte garantieafhandeling 11-03-2022

Zeer slechte service, mijn Kärcher bekledingsreiniger van een half jaar oud iv voor garantie terug, uitgelopen lager.
Op de site staat we joudennu op de hoogte, half januari opgestuurd, nu bijna half maart nog niet terug.
Chatten met klantenservice na 3 weken levert als reactie, duurt max 5 weken.
Inmiddels ruim 8 weken verder chat ik maar weer, heb reiniger wekelijks nodig, antwoord is we weten niets, nog niet terug van Kärcher, arrogante houding.
Na aandringen gaan ze de status opvragen bij Kärcher.
Waarom ik nog steeds niets hoor en geen update krijg over de status komt geen antwoord op, anders dan we zullen een berichtje naar Kärcher sturen.
Vervangend apparaat of aankoopbedrag terug gaat ook niet gebeuren, ik moet gewoon niet zeuren en al helemaal geen lastige vragen stellen, daar hebben ze helemaal geen tijd voor en zin in.

Erg slechte service en arrogante medewerker, in ieder geval in mijn situatie, ook mail verzoek om info zegt men binnen 3 dagen te beantwoorden, na 5 dagen niets gehoord, aanschafdatum juni 2021 520,- euro
Officiele reactie van Gereedschapcentrum.nl 23-03-2022

Beste, hartelijk dank voor je review. Wat vervelend om te lezen dat je garantie aanvraag al enige tijd duurt. Een garantie kan altijd tot en met 5 weken duren, maar uit je review begrijp ik dat deze inmiddels al zijn verstreken. Helaas kan ik op basis van alleen de ingevulde gegevens geen bestelling erbij pakken. Hierdoor kan ik helaas niet nagaan wat er precies speelt en is inhoudelijk reageren op je review ook niet mogelijk. Ik adviseer je om hier contact over op te nemen met onze klantenservice indien het nog niet is opgelost. Je kan onze klantenservice 7 dagen per week bereiken via verschillende kanalen (telefonisch, chat, Facebook Messenger, WhatsApp of via het contactformulier).

JohnBMW 25-03-2022

Inmiddels 25 maart, nog steeds geen reactie, geen herstelde of nieuwe reiniger factuurnummer OL111164104, Nu kan er inhoudelijk eens reactie gegeven worden.
Bij bijna alle reacties van Gereedschapscemtrum staat, helaas kunnen wij niet reageren omdat……..

Peter Lozekoot 10-03-2022

Ben in de winkel geweest en allereerst wil ik zeggen dat de winkel er van binnen goed uitziet en de mensen in de winkel erg behulpzaam zijn. Wat ik wel een minpuntje vind is dat ze ook al reageren ze zelf op het fijt dat er een mannetje bij moet komen om te helpen de wachttijd nog steeds wel ruim is. Maar dat valt dan weer in het niet omdat ze je goed helpen en de tijd voor je nemen en kennis hebben van de producten die ze verkopen. Lokatie zou ook beter zichtbaar moeten want je rijdt er zo voorbij.

Huib 10-03-2022

Gereedschapcentrum levert kwaliteitsproducten. Die kwaliteit is uiteraard afhankelijk van de producent. Maar Gereedschapcentrum is wel de dealer die garant staat voor die kwaliteit en een zeer scherpe prijs biedt. Buiten snelle levering (volgende dag in huis) heeft Gereedschapcentrum een sterke after sales. Ook na een bestelling staan ze nog garant voor advies en service. Top.

Tomas 10-03-2022

Prijs voor het product was goed en ze leveren snel, zoals beloofd, maar daar houden de positieve aspecten echter op.

Er wordt niet verstuurd wat er op de website aangeboden wordt. Ik bestel een complete set van machine en koffer, inclusief inlay en wat ik thuisgestuurd krijg is een samengestelde set van een losse machine, een willekeurige koffer en een losse inlay. Dat is niet wat ik verwacht van een erkende dealer. Ik bestel deze set omdat ik een set wil, als ik losse artikelen wil dan bestel ik wel losse artikelen.

Bij contact met de klantenservice wordt doodleuk verteld dat dit hun standaard manier van werken is.
Waarom staat dit dan niet duidelijk op de product pagina?
Ruilen kon niet omdat ik dan (zeer waarschijnlijk) exact dezelfde samengestelde set terugkrijg.
Het is in ieder geval helder waar de lage prijzen vandaan komen, er wordt gerommeld met producten en service is ver te zoeken.

Verder wordt er bij aankoop geadverteerd met een 'servicepakket' waarin je moet betalen om recht te hebben op gratis retour. In mijn ogen had dat al een rode vlag moeten zijn, want waarom moet ik daarvoor uberhaupt betalen? Daarmee akkoord gaan is echter een keuze die ik zelf heb gemaakt.
JohnBMW 13-03-2022

Hoi, slechte zaak als je niet krijgt wat je besteld en dan
ook nog zelf de retourkosten moet betalen.
Als je een complete set besteld in verpakking zoals afbeelding moet je die toch krijgen? De koper blijft niet in gebreke maar daar verkoper levert niet wat beloofd is!

Officiele reactie van Gereedschapcentrum.nl 11-03-2022

Beste Tomas, bedankt voor je review. Wij kopen zowel sets als losse artikelen van Makita in en verkopen alle artikelen ook vaak los. Tevens stellen wij zelf ook nog sets samen. Alle sets worden hierdoor bij binnenkomst bij ons uit elkaar gehaald en elk artikel krijgt dan een aparte plek in ons magazijn. Wanneer een klant een set besteld ontvang je natuurlijk wel de artikelen die in deze set horen, maar deze worden dan inderdaad wel op verschillende plekken uit het magazijn gepakt. Mocht je de bestelling om deze reden niet willen houden, dan kun je deze retour aanmelden via onze website. Afhankelijk van welk servicepakket je gekozen hebt, kunnen de retourkosten inderdaad voor de eigen rekening zijn. Mocht je nog vragen hebben, aarzel dan niet om contact op te nemen met onze klantenservice. Onze klantenservice staat je dan graag te woord.

Marcel hendriks 07-03-2022

Hele fijne winkel met een goede prijs vergeleken met jullie concurrenten
Enigste min punt dat ik bijna 40 min moest wachten na ik het besteld tot ik weg kon met mijn aan koop
Maar des ondanks zou ik toch weer terug komen

Otto 07-03-2022

Product werd dezelfde avond nog verzonden en kreeg meteen een tracking nr. Volgende dag netjes op tijd geleverd. Prima dus

benadeeld 07-03-2022

kreeg beschadigde artikelen geleverd , mocht het niet omruilen voor niet beschadigde artikelen terwijl het wel op voorraad was
zeer slechte service
Officiele reactie van Gereedschapcentrum.nl 11-03-2022

Beste, bedankt voor je review. Vervelend dat je een beschadigd artikel ontvangen hebt. Wanneer je een artikel beschadigd ontvangt, ruilen we deze uiteraard voor je om. Helaas kan ik op basis van je ingevulde naam geen bestelling erbij pakken waardoor ik niet kan nakijken wat er precies aan de hand is. Ook is het inhoudelijk reageren op je review voor mij hierdoor niet mogelijk. Indien het nog niet opgelost is raad ik je aan om hier contact over op te nemen met onze klantenservice. Je kan onze klantenservice 7 dagen per week bereiken via verschillende kanalen (telefonisch, chat, Facebook Messenger, WhatsApp of via het contactformulier).

HeGa 07-03-2022

Snelle afwikkeling van bestelling. Inderdaad vandaag besteld morgen in huis. Na foutieve zending retour formulier ingevuld met onmiddellijke reactie met excuses en mededeling dat het bestelde artikel verstuurd wordt zonder eerst te wachten op retour zending. Ook deze zending morgen in huis. Retourzending was gratis. Gewoon super geregeld.