Gereedschapcentrum.nl - Reviews & Ervaringen

Gereedschapcentrum.nl stelt zich voor

8,9

Thom 12-02-2022

Mijn bouwradio was kapot binnen de garantie periode. Opgestuurd en dan staat er 5 weken voor volgens de website. Paar keer gebeld maar telkens geen update. Nogmaals gebeld. Hij is onderweg van Makita naar ons. Dan verwacht je dat die er snel is. Twee weken later nog niks. Weer gebeld. Zelfde verhaal. Dag later een mail van verzending. Komt de radio binnen. Een compleet andere. Ik had een dmr114 gekocht en kreeg een 107 weer. Maar weer gebeld. Sorry, sorry, sorry, we sturen zo snel mogelijk de goede op. Dag later komt dat pakketje binnen. Weer een 107. Weer gebeld, zelfde verhaal. Dus ik heb nu 2x een dmr 107 thuis en nog niet mijn eigen..

Ondertussen loopt er ook een order van een bouwstofzuiger. 2-3- werkdagen levertijd stond erbij. Na 5 werkdagen nog niks gehoord. Maar ik had ze aan de telefoon voor de bouwradio, dus dit ook gelijk maar gevraagd. Kon het ineens 3 weken duren. Absurd.
JohnBMW 13-03-2022

Wederom kan er niet inhoudelijk gereageerd worden,
Ik heb hetzelfde probleem met garantieafwikkeling,
5 weken zijn er 8 en nog steeds niets bekend, ze doen echt hun best voor je als er iets is

Officiele reactie van Gereedschapcentrum.nl 12-02-2022

Beste Thom, hartelijk dank voor je review. Wat vervelend dat dit zo verloopt. Excuses hiervoor! Ik kan helaas op basis van alleen je naam geen bestelling erbij pakken waardoor ik niet kan nakijken wat er precies aan de hand is. Ook kan ik hierdoor niet inhoudelijk reageren op je review. Mocht het nog niet opgelost zijn, of mocht je nog vragen hebben, neem dan gerust contact op met onze klantenservice. Je kan onze klantenservice 7 dagen per week bereiken via verschillende kanalen (telefonisch, chat, Facebook Messenger, WhatsApp of via het contactformulier).

Greg 11-02-2022

Ik vind alles duidelijk
Goeie prijzen
En ervaring kwa levering was ook perfect
Mooi op tijd.

Vincent 10-02-2022

Duidelijke omschrijvingen bij producten, correcte prijzen, voorraad informatie klopt en prettige verkoop/aftersales servce.

Geert 09-02-2022

Ik heb een makita repricozaag gekocht. Het typenummer valt onder de actievoorwaarden voor punten waarmee ik een cadeau kan krijgen. Na heel invoerwerk is mijn aanvraag afgekeurd. Achter het typenummer hoort een k te staan geeft men bij Makita aan.
De k staat voor koffer, ik heb een zaag besteld is een doos. Ondanks dat het hetzelfde apparaat is blijft Makita aangeven dat het niet correct is. Dit is misleiding en dat is strafbaar.
Een beetje de sier uithangen met een leuke actie en vervolgens de aanvraag afwijzen, belachelijk.
Dit is het laatste apparaat van Makita wat ik heb gekocht.
Officiele reactie van Gereedschapcentrum.nl 12-02-2022

Beste Geert, bedankt voor je review. Wat vervelend dat de machine die je besteld hebt niet mee doet aan de actie bij Makita. Helaas kunnen wij hier niks in betekenen aangezien dit een actie vanuit Makita is, en niet vanuit ons. Voor eventuele vragen of voorwaardes met betrekking tot deze actie verwijs ik je dan ook graag door naar Makita. Mocht je een vraag over je bestelling hebben, aarzel dan niet om contact op te nemen met onze klantenservice. Onze klantenservice staat je dan graag te woord.

Han 08-02-2022

De levering was niet volledig naar mijn zin en ik miste elke flexibiliteit aan de kant van gereedschapscentrum
Officiele reactie van Gereedschapcentrum.nl 09-02-2022

Beste Han, bedankt voor je review. Vervelend dat je dit zo ervaren hebt. Dat is uiteraard niet de bedoeling. Helaas kan ik op basis van alleen je naam geen bestelling erbij pakken waardoor ik niet kan nakijken wat er aan de hand is. Ook kan ik hierdoor niet inhoudelijk reageren op je review. Mocht het nog niet opgelost zijn, dan kun je altijd contact opnemen met onze klantenservice. Je kan onze klantenservice 7 dagen per week bereiken via verschillende kanalen (telefonisch, chat, Facebook Messenger, WhatsApp of via het contactformulier).

JohnBMW 13-03-2022

Wederom kan er niet inhoudelijk gereageerd worden.
Slechte zaak

BME Techniek 07-02-2022

Hele snelle service, toffe gasten achter de toonbank. doen nooit moeilijk als je met vragen komt.
super service!

Saki 05-02-2022

Milwaukee klop/schroefmachine vandaag besteld morgen in huis.Super snelle service

Stravertuinen 04-02-2022

De webshop is gebruiksvriendelijk en daarna is de afhandeling heel duidelijk ook via de mail.
De levering is snel en zeer correct afgehandeld.

Bas 03-02-2022

Koop wel vaker wat bij gereedschapscentrum. Eigenlijk nooit problemen gehad. Soms zou levering iets sneller kunnen, maar meestal kloppen de levertijden prima.

Zelf vind ik de.site ook duidelijk qua vormgeving, en je vind er tegen prima prijzen heel veel spullen terug. De beschrijving is meestal compleet, dat is ook fijn.

Kevin 01-02-2022

De shop is duidelijk en alles is makkelijk te vinden, de levering is snel en de klanten service is zeer goed, zelfs in het weekend bereikbaar via de site, zeker een aanrader.

Cornelis Arnold 01-02-2022

Ik kan iedereen deze winkel aanbevelen. Zeer goede service en als je belt om informatie luisteren naar je en geven goed advies . Wij hebben al verschillende keren daar daar gereedschap gekocht. Wij zijn zeer tevreden over het gereedschap centrum..De medewerkers zijn ook erg behulpzaam en vriendelijk..

Robert 29-01-2022

Ruime keuze aan allerlei apparatuur, ik schaf alleen maar mijn apparatuur aan bij gereedschapcentrum. Volgende dag in huis, toppers.

Randy 29-01-2022

Fijne webshop, en zeker goede service! Met bestellen stond er binnen 5 weken mogelijk geleverd.
Dit werd de volgende dag al verzonden!
Ga zo door! Inmiddels weer een andere bestelling gedaan en die komt vandaag al binnen!

Cornelis Arnold 29-01-2022

Caspertje51 28-01-2022

Er werd duidelijk aangegeven hoelang de levering zou duren en dit klopte ook helemaal!
Ik ontving een beschadigd product en deze wilde ik uiteraard retourneren en een nieuw product ontvangen. Na mijn melding van de beschadeging, kreeg ik binnen 24uur reactie voor de retournatie en tegelijkertijd ook de mededeling dat het nieuwe product zou worden verstuurd.
Dus een zeer goede service! En dus ook zeker een aanrader voor gereedschap!

Patrick 28-01-2022

De shop is echt super uitgebreid helder en overzichtelijk. de service en hulp heb ik ook als zeer goed ervaren.

Harm van der Meer 28-01-2022

Het zijn de mensen van gereedschapcentrum dat ik een 10 geef. Geen kletspraat maar gedegen advies geven en met je meedenken in je aankoop. Verder is het natuurlijk fijn om te kunnen profiteren van goeie acties. Kortom een winkel waar ik graag terug kom.

Twan Koolen 27-01-2022

Goeie prijzen, snelle levering, topservice. Kortom hier ga ik zeker vaker bestellen!

GT 27-01-2022

Prima geholpen toen ik een vraag over mijn bestelling had door de klantenservice, daarna goede en snelle levering van mijn bestelling.

Computergemak 26-01-2022

Deze site is zelfs voor een niet computermens zeer geschikt . De producten zijn zeer gemakkelijk op te zoeken en een voudig in de aankoopwagen te plaatsen .

Bas 26-01-2022

Uitstekende prijs/kwaliteit verhouding. Zowel privé als zakelijk interessant

Harbeidsman 25-01-2022

Overzichtelijke website met zeer uitgebreid assortiment, ook de spullen benodigd voor de echte vakman en niche-vakman. Nette prijzen en uitstekende service!

Merijn309 25-01-2022

De prijs van mijn product was op deze webshop super scherp en de levering van mij product was super!

Carel 25-01-2022

Deze shop heeft meestal een goede prijs. Ff chatten was geen probleem. De bestelling werd snel geleverd. Alles perfect in orde.

Pieter 25-01-2022

De site is overzichtelijk. Ik had nog wat technische achtergrond informatief over een machine.
Deze werd keurig beantwoordt door een mevrouw van de helpdesk.
Dik in orde