Gereedschapcentrum.nl - Reviews & Ervaringen

Gereedschapcentrum.nl stelt zich voor

8,9

Q.D 25-01-2022

Een betrouwbare en goedkoop webshop.
En je bestell8ng zelfde of volgende dag al binnen

Jan 24-01-2022

Haakse slijper besteld, tot mijn verbazing volgende dag al binnen. En laagste prijs op internet voor dit model haakse slijper.

Makita reciprozaag 23-01-2022

De levering en levertijd komen overeen met
schriftelijke toezeggingen
Ik ben tevreden over gereedschapcentrum uit Tilburg

Wim 22-01-2022

Overzichtelijke site met goede omschrijving, bestellen makkelijk en de volgende dag al geleverd.

P de Bruin 22-01-2022

Merk gereedschappen tegen een scherpe prijs. Bestelling werd snel geleverd. Eenvoudig winkelen in een goede webshop.

JK 20-01-2022

Duidelijke site keurig en spoedige levering en blij met een degelijke decoupeerzaag machine

Matthijs 20-01-2022

Al meerdere keren gereedschap besteld. Alle keren snel en goed geleverd.
Één keer was de bestelling in delen verzonden, maar daar kon de klantenservice toeslichting over geven. Goed geholpen.

Stalman 20-01-2022

Shop met een ruim aanbod en duidelijke eerlijke communicatie over levertijden. De radiator die we uiteindelijk bestelden was dezelfde avond al in huis! Fijne ervaring gehad dus en we zullen met een gerust hart hier nog eens wat bestellen.

Cornelis 20-01-2022

Gereedschapcentrum.nl heeft een ruim assortiment tegen concurrerende prijzen. Ik was wat verbaasd over de 'servicepakketten' die je kunt kiezen bij je bestelling. Achteraf gezien kan ik deze aanpak zeker waarderen en is het heel logisch om meer geld te betalen voor meer service. Verzending ging razendsnel!

Dawid 20-01-2022

.Geweldige prijzen, snelle orderverwerking, brede selectie, je kunt alles kopen wat je nodig hebt voor je werk en meer, geweldig

Dawid 20-01-2022

Andre 20-01-2022

Prima op de hoogte gehouden over de levering en keurig ontvangen op aangegeven dag

Rolien 20-01-2022

Waardeloos bedrijf
- informeren klanten niet als levertijden niet gehaald worden
Klanten"service": we krijgen zoveel orders, daar kunnen we niet aan beginnen
- reageren niet op mails
Klanten"service": als we niet binnen 48 uur op je mail reageren is die mail niet bij ons aangekomen.
Ik: jullie sturen me zelf een automatische reply vanuit jullie mailbox
Klanten"service": dat kan niet want als we een mail ontvangen beantwoorden we binnen 48 uur
Ik: %$#*
- reageren niet op aangetekende brieven
Klanten"service": wij verwerken geen post, zo kunt u niet reageren
- betalen te weinig terug als je een order uiteindelijk annuleert
Klanten"service": nee hoor, het systeem geeft het zo aan en dan klopt het
Klanten"service" (2e medewerker): oh misschien doet het systeem het toch niet goed

Niets bij kopen dus
Officiele reactie van Gereedschapcentrum.nl 26-01-2022

Beste Rolien, hartelijk dank voor je review. Vervelend te vernemen dat je dit zo ervaren hebt. Op onze website communiceren wij de levertijd die wij door krijgen vanuit de leverancier. Soms wordt deze niet gehaald omdat er een vertraging oploopt. We proberen de klant dan altijd hierover te informeren per mail. Excuses indien dit bij jou niet gebeurd is. Verder zie ik dat je een deel van je bestelling teruggestuurd had. Omdat er een kortingscode ingevuld was bij het plaatsen van de bestelling, is deze korting door ons systeem per ongeluk bij de terugbetaling ook toegepast. Hierdoor is dit bedrag van de terugbetaling afgehaald terwijl dat niet de bedoeling was. Inmiddels heb je hier al contact over gehad met onze klantenservice en is dit hersteld waardoor je alsnog de juiste terugbetaling hebt mogen ontvangen. Onze excuses voor het ongemak. Indien dit nog nodig is, kun je altijd contact opnemen met onze klantenservice. Je kan onze klantenservice 7 dagen per week bereiken via verschillende kanalen (telefonisch, chat, Facebook Messenger, WhatsApp of via het contactformulier).

A.ouledbelkacem 18-01-2022

Het is allemaal goed geregeld
prima ook de bezorging
heb geen klacht .prima bedrijf

Remco 18-01-2022

Prima producten en snelle levering! Naast dat de producten op voorraad waren, hadden ze ook een goede prijs. De gratis verzending vanaf €50,- vind ik persoonlijk wel hoog.

Mike 17-01-2022

‘s Avonds besteld, en de volgende dag in huis! De bestelling was netjes verpakt, ook al waren de spullen niet breekbaar, toch zaten ze helemaal omringd met luchtkussentjes in de doos.
En ook nog voor de beste prijs, ik ben er blij mee. Ik ga hier vaker bestellen

Rex 17-01-2022

Vriendelijk personeel, goede service, zeer groot assortiment en zeer scherpe prijzen!

Kortom een top winkel een echte aanrader!

Wilma K 14-01-2022

Fijne bestelsite, overzichtelijk en zeer gebruiksvriendelijk!
Ik had iets besteld en wilde deze retour sturen, goed geregeld met een retourlabel. Je brengt deze naar post en kreeg de volgende dag al bericht dat deze retour was gekomen en het geld retour zou komen. Dit was echt snel weer op mijn rekening. Chapoo voor deze site welke ik daarom ook iedereen aan kan raden.

Jan Benneker 14-01-2022

Superervaring met dit bedrijf had ik al. Gemakkelijke omruilservice en vooral goede prijsstelling en snelle levering.
Ook prima randaanbiedingen.

Nic Alkema 14-01-2022

Op zoek naar een geschikte ladder om de ramen (van 4 mtr hoog) in ons appartement te kunnen wassen zijn wij uitgekomen bij GereedschapCentrum. Waarom, dat is in drie begrippen samen te vatten, vlotte service, overzichtelijke website en een mooie prijsstelling. De ladder is een Altrex TL Smart Up Pro geworden.

Wouter 13-01-2022

Voordeligste prijzen, overzichtelijke informatie over de producten, snelle levering en een super online chat voor al je vragen. Ook de leveringen zijn snel, mocht er iets niet zijn wordt dat netjes nageleverd!

Ben 13-01-2022

Mijn bestelling is netjes geleverd moest er wel een paar dagen op wachten
Maar met zulke mooie prijzen kun je niet anders verwachten
Dank jullie wel

Marc 13-01-2022

Duidelijke site, goede produkten, goede prijs, scherpe aanbiedingen, snelle levering

ronald 12-01-2022

zeer scherp geprijsd, en netjes verpakt en geleverd op de afgesproken datum.

Johannes 11-01-2022

Weinig aan te merken, alles netjes en goed verpakt en binnen 3 dagen in huis, super blij met de aankoop.