Gereedschapcentrum.nl - Reviews & Ervaringen

Gereedschapcentrum.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 263 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

8,9

SpekMeister 19-04-2022

Shop heeft goede producten voor een juiste prijs.. en fijn dat de mogelijkheid er is om product dezelfde dag in huis te hebben.. vooral met gereedschap is dat heel erg fijn..

Echt een aanrader en ik ga hier zeker vaker bestellen.

DZ 18-04-2022

Snelle levering en scherpe prijs van een juist product.
Goede en duidelijke site/webshop. Prijsvergelijk gedaan en bij Gereedschap Centrum uitgekomen.

Shirley 18-04-2022

Ik vond het een overzichtelijke website en snelle levering en wat ik besteld heb werkt echt fantastisch . Waar ik alleen niet blij mee ben is dat de levering via DHL ging, Ik was de hele dag thuis om mijn pakket aan te te nemen, en dan wordt het nog ergens anders bezorgd met de melding dat ik niet thuis was. Er is niet eens aangebeld bij me, Ik heb het tijdstip heel goed in de gaten gehouden wanneer het bezorgd zou worden, Ik werk zelfs nog vanuit huis, Dus hoedan dat ik er niet was?? daar kan ik echt niet tegen en ik hou er niet van dat mijn pakket ergens anders bezorgd wordt,

Jan 18-04-2022

1 keer wat gekocht. Sinds dien wordt ik overladen met spam. Vaak 4 per dag.
Uitschtijven link werkt niet. Netjes een mailtje gestuurd met als reactie van hun.... via de link kan je je uitschrijven.
Ik hen aangegeven dat ik nooit meer iets bij hun zal kopen.
Officiele reactie van Gereedschapcentrum.nl 20-04-2022

Beste Jan, bedankt voor je review. Vervelend dat het uitschrijven via de link niet lukt. Zou je hier even contact over willen opnemen met onze klantenservice? Onze klantenservice kan de uitschrijving dan in orde maken voor je. Je kan onze klantenservice 6 dagen per week bereiken via verschillende kanalen (telefonisch, chat, Facebook Messenger, WhatsApp of via het contactformulier). Excuses voor het ongemak.

J. Bluemink 16-04-2022

Duidelijke en overzichtelijke site, levering altijd optijd, of zo als aangegeven de verwachte leverdatum.

Ron 16-04-2022

Online een werklamp besteld. Enorm snel geregeld en dezelfde dag nog verzonden. Helaas werkt DHL niet zo fijn mee en heb ik het pakket nog niet mogen ontvangen. Maar aan gereedschap centrum heeft het niet gelegen.

Lucas 13-04-2022

Slechte communicatie. Ben al sinds eind januari aan het wachten op een nazending. Onlangs deel van die nazending maar opnieuw besteld en toen had ik het binnen en dag. Oorspronkelijke geannuleerd. Maar nog steeds geen geld terug ontvangen. Mail contact gehad maar mails worden niet of deels beantwoord. Nu nog steeds afwachtend op reactie terug. Misschien helpt dit om hun aandacht te krijgen?
Officiele reactie van Gereedschapcentrum.nl 14-04-2022

Beste Lucas, bedankt voor je review. Wat vervelend om te lezen dat je al langere tijd op een artikel zit te wachten. Ik kan helaas niet inhoudelijk reageren omdat ik niet voldoende gegevens heb om te achterhalen om welke bestelling het gaat. Mochten we je nog kunnen helpen dan horen wij dit graag van je. Je kan onze klantenservice 7 dagen per week bereiken via verschillende kanalen (telefonisch, chat, Facebook Messenger, WhatsApp of via het contactformulier). Een rechtstreekse mail naar ons sturen gaat helaas niet.

Mar 13-04-2022

Makkelijk bestellen via de overduidelijke Gereedschap Centrum.nl Site en perfect verzonden.
Vandaag bestellen is morgen ontvangen!!!
Een woord Super

Arthur 13-04-2022

Scherpe prijzen voor heel veel producten.
Goede en snelle levering. optioneel extra verzekeren mogelijk.

a.j.udo 13-04-2022

adres onjuist ingevuld na telefoontje keurig recht gezet levertijd is altijd correct prijzen zijn goed

Piet 12-04-2022

Sinds deze zaak verhuisd is zijn er veel meer mogelijkheden om de artikelen te laten zien. Voor iemand die dat graag zien is dat een walhalla. Heel veel verschillende merken, prijzen en mogelijke keuzes. Ook kleinere artikelen. Ik had iets online besteld dat ik direct nodig had en ging dat dus ophalen. Ik werd bijna direct geholpen en stond even later met het bestelde artikel weer buiten, tevreden en wel. Goede expertise en uitleg in deze zaak. zeker een aanrader.

Nabben 11-04-2022

Gebruiksvriendelijke site, overzichtelijk. Goede service en levering, scherpe prijs. Na een vraag aan de klantenservice dezelfde dag nog een reactie.

Fred 10-04-2022

Een goede webshop
Goede prijs kwaliteit verhouding
Snel
Eenvoudig te bestellen en veel betaalmogelijkheden

Markus Berger 09-04-2022

Nu al paar keer bij gereedschapcentrum.nl besteld en altijd top afgehandeld! Zeker een aanrader

Hans 08-04-2022

Snelle service goede garantie.en goed gereedschap en top merken.shop hier al een aantal jaar bevalt mij prima.goed gereedschap voor een eerlijke prijs.top

Ron 08-04-2022

Goed gesorteerde winkel, vriendelijk en vakkundig personeel, namen alle tijd, top!

Klusjesvrouw 04-04-2022

Goede communicatie en vlotte levering.

Frits 03-04-2022

Bestelde artikelen stonden online op voorraad en zijn ook dezelfde dag verstuurd. Netjes verpakt en goed te volgen via track & trace.
Administratieve afhandeling is ook in orde.

Sander van den Eerenbeemt 02-04-2022

Het gereedschapscentrum biedt naast hoogstaande kwaliteit ook een hele goede service. Een zeer betrouwbare partner voor al uw klus werkzaamheden

Niels 01-04-2022

Nette webshop, alles overzichtelijk gerangschikt. Nette prijzen, en snelle levering. Alles keurig verpakt.

#blijmee

Rimo 31-03-2022

Ik heb 's avonds rond 22:00 een bestelling geplaatst voor een aantal Makita accu tools. De volgende dag werd het al geleverd!

Ik heb niets geretourneerd of support gevraagd, dus daar kan ik geen mening over hebben, maar de afhandeling van de bestelling is voor mij 10 punten waard.

Hennie Vos 31-03-2022

Gemakkelijk bestellen, goede service en support. Kundige medewerkers met goede adviezen

F.C. van den Broek 31-03-2022

Vlotte afwerking van het bestelde product,
maar helaas geen info over de mogelijkheid om accessoires te bestellen

GereedschapCentrum en ToolToday samen de beste... 31-03-2022

De aangeboden artikelen zijn duidelijk en ruim beschreven. Tevens staat erbij of en hoeveel er op voorraad zijn. Veel andere shops geven aan: vandaag besteld morgen in huis maar zelden komen ze deze afspraak na. Bij het GereedschapCentrum komt men deze afspraak ook echt na. Zelf hebben we voor ToolToday gekozen en gewoon geweldig. Zeer overzichtelijk waar het gekochte artikel zich bevind en wanneer je het kunt verwachten. Fantastisch, echt een aanrader.

John 31-03-2022

Alles te vinden op de site. En alles netjes geleverd via de post. Alles mooi op tijd binnen