EasyCosmetic - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over EasyCosmetic.

EasyCosmetic stelt zich voor

Meer dan 10.000 schoonheidsproducten tegen outletprijzen

Deze score is gebaseerd op 14 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

2,2

Frank 14-04-2021

5 april bestelling gedaan en betaald. Tot op heden niets ontvangen. Wordt via mail steeds afgescheept dat het bij DHL ligt. Wat een waardeloos bedrijf. Ik koop hier nooit weer. Alleen maar smoesje en weglopen voor de verantwoordelijkheid.

Moeder 13-04-2021

4 april 21. een bestelling gedaan ,
Nog niks ontvangen
Status van bestelling, het ligt bij dhl, lijkt me sterk ,dat het daar zolang duurt😢

Ariane 12-04-2021

Heb mijn bestelling na 12 dagen nog niet binnen! Heb net de hotline gebeld en een kleine 10 minuten gewacht maar krijg alleen maar een irritant muziekje. Je betaald 4.99 voor de verzending!!!
Ze komen zeker op de fiets uit China. Je leest het al ik ben zwaar gefrustreerd.

Syl 04-04-2021

Tot twee keer toe parfum besteld. Eertse x in 2019 2e x maart jl. Beide keren juiste product, vers product en binnen no time thuis bezorgd via DHL.
Prima!!!

Theetje 03-04-2021

Flesje nagellak gekocht incl. Verzendkosten € 16,98. Nagellak is niet te gebruiken. Helemaal geklonterd.

Robbin 24-03-2021

Deze webshop maakt gebruik van DHL. Mijn pakket is een week onderweg en op de dag van bezorging zonder pardon teruggestuurd omdat 'het adres niet zou kloppen'. Klantenservice DHL stuurt me door naar Easycosmetic. De klantenservice van antwoord kortaf dat ze niks kunnen doen en dat ik maar opnieuw moet bestellen. Het geld dat zou ik nog wel een keer terug krijgen over 2 weken, maar het was druk vanwege corona enzo. Ze hadden ook meteen een nieuw product kunnen verzenden, maar het boeit ze gewoon niet.

Hanny 24-03-2021

Na 4 weken nog niks ontvangen is niet door DHL geleverdzegt men kan alleen in Duits of Engels praten waardeloos masr ik heb wel betaald voor meer dan 100 euro

Juliette 22-03-2021

Ik heb al enkele keren wat besteld en zonder enige problemen, snelle verzending, goed verpakt en het product is zoals het omschreven wordt

P.R. Hoogenboom 10-03-2021

Bestelling wordt maar deels geleverd. Je krijgt de goedkope producten, maar de duurdere, de leuke lokkertjes, worden niet geleverd. Dus in plaats van een paar lekkere parfums, voor een prijs die dus te mooi is om waar te zijn, ontvang je alleen een body crème voor veel meer dan 100 euro. Goedkoop is duurkoop. Wat een oplichters.

Ingrid 07-03-2021

Ik heb mon guerlain gekocht voor mooi prijsje, maar het lijkt me oude parfum, de kleur is bruin ipv lichtroze en de geur is minder prettig. Jammer, het bestellen en de bezorging waren prima maar het product niet. De streepjescodes op het kartonnen doosje en het plastic daar weer omheen verschilden, vreemd toch. Ik zal er niets meer bestellen.

BW 26-02-2021

Parfum en crème besteld voor zeer goede prijzen. Las de negatieve recensies op o.m. deze site en besloot bijna niet te bestellen, maar dat is echt volledig onterecht. Spullen komen uit Duitsland, maar kreeg gelijk track en trace. Binnen 4 dagen binnen. Producten zijn uitstekend. Absolute aanrader!

Emma 10-02-2021

Ook ik, helaas 13 januari een bestelling geplaatst en betaald, de nodige e mails verstuurd maar geen product nog geen reacties. Niet aan te bevelen.

A 20-01-2021

Het is een prima webshop met betaalbare prijzen voor goede producten. Altijd vlotte levering.

Maria 18-01-2021

Goedkoop is duurkoop. Ik raad je aan ergens anders te bestellen!

Na een product besteld en betaald te hebben bleef elke vorm van communicatie door easycosmetic uit. Op de website stond aangegeven dat het product binnen enkele uren na bestellen verzonden zou worden, maar na vijf dagen had ik nog steeds niets vernomen. Vervolgens nog even dubbel gecheckt of het bedrag wel was afgeschreven, wat dus wel echt was gebeurd. Na eens goed in de reviews te zijn gedoken voelde ik de bui al hangen, dus meteen maar een juridische brief opgesteld waarin ik teruggave van het betaalde bedrag heb gevorderd. Vanuit mijn achtergrond ben ik hiertoe in staat, maar dit ligt niet voor iedereen voor de hand en het zou natuurlijk ook gewoon niet nodig moeten zijn.

De eerste werkdag na dit mailtje kreeg ik ineens wel een bevestiging van de bestelling met de berichtgeving dat het pakketje onderweg was, om een paar uur later weer een mail te krijgen dat het product niet meer op voorraad was. Al met al redelijk wat tijd en moeite verder, zonder product.

Gerry 07-01-2021

Prima webshop, mooie prijzen voor goede producten. Altijd snelle levering. Alleen maar lof.

van Hulst 07-01-2021

Ik heb op 2 januari een product van Elisabeth Arden besteld. Daarna pas reviews gelezen en was bang dat ik het niet zou krijgen maar vandaag 7 januari keurig mijn pakketje ontvangen met originele inhoud. Dus ik ben tevreden.

P. Velt 02-01-2021

Ik ben zeer ontevreden op 18 december knowing Estee lauder besteld betaald en nooit ontvangen, al 3 mails gestuurd maar geen enkeke reactie. Zou binnen 5 dgn geleverd worden, wel meteen mijn geld afgeschreven maar niks ontvangen en ze reageren nergens op! Ook op mijn herroeping s recht staat er dat ze verplicht zijn contact op te nemen en een bevestigingsmail te sturen nooit gedaan ook geen bevestiging van mijn bestelling gekregen maar wel mijn geld weg Ben echt heel boos hoe hier mee omgegaan wordt niet netjes naar ee klant toe.

Van Damme Inge 01-01-2021

Al verschillende keren besteld en alles keurig en op tijd geleverd gekregen.Steeds de echte merken met de echte inhoud.Vraag mij af van waar al die negatieve reacties?Ik betaal steeds met pay pal en heb nog nooit iets slecht ondervonden!Gewoon doen en geniet van de voordelige prijs,tis echt de moeite!

B. Langenberg 16-12-2020

Ik bestel al jaren mijn deo en aftershave bij Easycosmetic en heb altijd absoluut de echte producten ontvangen. DHL echter laat vaak te wensen over

J Engelsman 19-11-2020

Waardeloos bedrijf, slechte communicatie. Op vrijdag besteld, order status is 5 dagen onbereikbaar, na telefonisch contact blijkt er vertraging, terwijl ik met spoed wacht op pakket. Er is een klacht bij DHL ingediend, de klant kan wachten, dit was 1x en nooit meer UnEASY cosmetics.

Joost 31-10-2020

Parfum ontvangen en deze was volgens mij niet de echte. Goedkoop maar namaak.
Zal hier niets meer kopen. Goedkoop is toch duur koop.

Rene 19-10-2020

Heb nu net pas de reviews gelezen en heb al 2 maal besteld en mijn product gewoon zeer snel ontvangen. En het zijn de echte parfums. Heb ook geen enkele klacht over deze webshop

Peggy 09-10-2020

Ik schrik van deze vele negatieve recensies. Mijn ervaring is erg positief:
Goed product
Netjes en goed beschermd verpakt
Geur is zoals het moet zijn
Tijdige levering binnen 4 dagen en per mail track & trace code ontvangen.

Enig minpuntje: er kwam geen bestelling bevestiging alleen de bevestiging van de levering

Jvv 05-10-2020

Goedkoop maar ook ondermaats. Heb een geurtje gekocht (Abercrombie Fierce) en weet vrijwel zeker dat deze nep is. Verpakking, flesje en geur kloppen niet met origineel. EasyCosmetic beweert dat het echt is. Patstelling...

Judith 18-09-2020

De parfum is hartstikke nep. Heb deze geur al jaren en deze is niet t zelfde. Helaas de recensies te laat gelezen.