EasyCosmetic - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over EasyCosmetic.

EasyCosmetic stelt zich voor

Meer dan 10.000 schoonheidsproducten tegen outletprijzen

Deze score is gebaseerd op 14 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

2,7

Bili 30-05-2022

Cacharel pour homme besteld. Voor bepaalde tijd besteld dag erna binnen. 2 dagen voor benodigde datum besteld 2 dagen later ontvangen. 4 dagen onderweg. Notabene zit dit bedrijf gevestigd in kerkrade 10 km verderop. Parfum is zeer zeker niet de originele parfum. De geur is totaal anders dan de originele die mijn man al jaren gebruikt. Zeer sterke chemische ondergeur erin en vervliegt meteen. Flesje ook niet origineel. Helaas voelen we ons opgelicht. Leuk kopen zo een verjaardagscadootje wat de kinderen hun vader wilde geven. We mogen de parfum terug sturen maar we lezen in de revieuws dat je er niks voor terug krijgt. We gaan ons er niet moe om maken, maar iedereen mag wel weten dat dit niet deugt.

nooit nod aanbevelen 16-05-2022

slechste webshop ooit heb testaankoop gecontacteerd .aagezien ik nog steeds mijn bestelling verwacht.als DHL in de fout is,dan moet easycosmetic daar voor opdraaien

Peter 06-04-2022

Diverse keren wat besteld en binnen een paar werkdagen is een prima product binnen.

Jan Jansen 25-03-2022

Ik bestel hier nooit meer! Ik voel me opgelicht.. Bestelling is niet geleverd terwijl men beweert dat DHL dit wel heeft gedaan. Geven geen geld terug. Gemaild en gebeld maar geen geld terug gekregen. Ik voel me opgelicht.
AnnT 27-04-2022

Bij mij hetzelfde probleem. DHL zou 2 dagen na de bestelling aan de deur hebben gestaan, wat we niet kunnen controleren omdat er niemand thuis is. Daar heeft DHL vastgesteld dat het pakketje beschadigd was en zou het terug genomen hebben. Opnieuw, niemand is getuige. Ondertussen staat het pakketje ergens in Duitsland maar niet op het depot van van Easy Cosmetics. Ik krijg mijn geld niet terug, het enige wat ik ontvang is een standaard mail. HELP ! Dit duurt al meer dan 1 maand. Ik wil gewoon mijn geld terug.

Am 14-03-2022

Jongens meerdere malen besteld geen problemen gehad totdat ik een retour verzond . Klantenservice nooit te bereiken en reageren nergens op. Heb 270€ betaald aan lira van xerjoff en ze blijven me negeren . Ga hier nooit meer wat bestellen. Heel dom! Ben lid van een grote parfum groep dus ze hebben nu de verkeerde . vrienden hebben ook problemen gehad meerdere malen

Rina 28-02-2022

Probeerde een antwoord te vinden op de levertijd van een bepaald artikel.
Dus even bellen met de klantenservice, het was 16:55 uur. Werd in de wacht gezet en ja hoor om 17:00 uur werd de verbinding verbroken. Wat blijkt…… de klantenservice werkt tot 17:00 uur😡

Caroline De weirt 07-02-2022

17 januari besteld .. nog steeds niet ontvangen..
Reageren ook niet meer op mails

Katja 07-12-2021

Ik heb op 21 november 2021 een gezichtsmasker van Lancôme besteld, alsook oogmaskers van Estee Lauder. Totaalbedrag: ongeveer 80 €.
We zijn nu 7 december, ik heb nog niets ontvangen, ondanks de vermelding op de Easycosmetic website dat dit binnen de 3 à 5 dagen geleverd wordt. Ik bel gisteren naar de klantendienst met de melding dat het pakket nog steeds niet is toegekomen.
Ik hoor niets, dus bel ik vandaag even. Ik wordt toch wel afgeblaft, zeker! Customer service medewerker gooit de hoorn op de haak. Slechtste klantenservice ooit.
Weigeren je geld terug te geven, weigeren nieuwe producten ter vervanging van het nooit toegekomen pakket te versturen!
Echte dieven!
Indien het pakket binnen de 2 dagen niet is toegekomen, stap ik naar de politie!
Dergelijke praktijken kunnen ECHT NIET!

gr 16-11-2021

een bestelling gedaan op 07-11-2021 ontvangen op 16-11-2021, waarschijnlijk ligt het aan covid(?)
na een paar slechte recensies te hebbe gelezen was ik bang dat ik een miskoop had gedaan maar het viel reuze mee, de product is als omschreven en is de echte parfum dus geen nepper.

G.N. Koudijs-Schagen 05-11-2021

EasyCOSMETIC leverde correct en snel de bestelde Jill Sander en Hugo Boss produkten. Jill Sander verpakt in doosjes en bovenop los de Hugo Boss douchegel. Bij opening van de verpakkingsdoos bleek de dop van de Hugo Boss douchegel niet helemaal dicht te zijn en was er douchegel uit gekomen ook over de doosjes Jill Sander. Hiervan foto's gemaakt en een mail gezonden naar EasyCOSMETIC. Hierop kwam direkt als reactie dat een nieuwe tube Hugo Boss douchegel zou worden gezonden. Twee dagen later was deze reeds in mijn bezit. Bijzonder klantvriendelijk en een excellente service!! Dit geef ik graag door.

Marissa 03-11-2021

Ik heb al twee keer iets besteld bij easyCosmetic en ik heb tot nu toe een super goede ervaring gehad. De eerste keer dat ik hier iets bij bestelde was ik super skeptisch, aangezien de prijzen (vergeleken met andere webshops) relatief lager waren. Maar beide keren kreeg ik gewoon hetgeen wat ik had besteld (en ja, het waren de originele producten!).
easyCosmetic is gevestigd in Duitsland en daarom duurt het 1-2 dagen langer voordat je het in Nederland ontvangt. Dit kan misschien een minpunt zijn voor anderen, maar voor de prijzen waarmee zij hun producten verkopen is het het wachten wel waard.

Jantje JS 16-10-2021

Misleidende reclame, bestelling zou volgende dag bezorgd worden, nou ja goed dan kan het 2 dagen zijn. Maar vervolgens krijg je bericht dat het eerst uit Duitsland komt met een schip en dan pas hier in Nederland via DHL.
Voor mij nooit weer bestellen bij EasyCosmetic

Gustaaf 12-10-2021

Heb eau de toilette ontvangen van Azarro chrome legend.
Zeer zeker fake. Thuis heb ik de echte staan... En deze heeft een andere dop... Ik geef volgende keer wel iets meer uit.

Taske 03-09-2021

Fake geuren
Niks te klagen over de verzending. Alles netjes en op tijd ontvangen. Voor mij wel eens en nooit meer parfum gekocht bij dit bedrijf. Van uitzicht zijn ze identiek aan de echte, maar helaas is de geur niet de échte parfum. De geur lijkt er een beetje op, is minder 'hard' en vervliegt heel snel in tegenstelling tot de echte parfum.... Naar mijn mening is de inhoud dus hartstikke fake en zonde van mijn geld geweest!!!

Patrick 26-08-2021

Achterlijk gedoe, ten eerst geven ze aan dezelfde dag te versturen als je voor een bepaalde tijd je bestelling plaatst, dit is niet gelukt. Vervolgens neem ik contact op (DHL faalde weer is met de levering) om aan te geven dat ik niet naar het servicepunt kan komen om het op te halen, vervolgens moet ik me van meneer hiervoor verantwoorden waarom ik daar niet naartoe kan gaan (ik zit in een fucking rolstoel). Meneer begrijpt ook niet waarom hij dit beter niet moet vragen in de toekomst. Kortom website geeft incorrecte info aan en klantvriendelijkheid bestaat hier niet

Inge van den Berg 17-08-2021

Het volgende heb ik geschreven aan EasyCosmetic nadat zij mij gevraagd hebben het product te retourneren om te testen.

Het is voor mij inmiddels een onmiskenbaar feit dat het product dat ik bij U heb gekocht heb niet origineel is. Verschillende goede andere neuzen, hebben dit ook bevestigd.
Als u uw bron van afkomst vertrouwd zou u uw producten niet opnieuw hoeven te testen en spijt het mij dat u uw productaansprakelijkheid lijkt te willen ontlopen. Mijn enige bron van bewijs uit handen geven en retourneren, lijkt mij onverstandig.
Zodra het bedrag 86,98 is terug stort op rekeningnummer NLxxxxxxxxx t.n.v. I.xxxxxxx, stuur ik u de fles voor onderzoek per direct retour en zal ik geen verdere stappen ondernemen. Indien u in gebreke blijft, ben ik genoodzaakt om de lijst met ingrediënten online te publiceren.

Als antwoord op dit schrijven krijg ik een geautomatiseerde reactie waarin ik opnieuw wordt verzocht om de fles eau de parfum terug te sturen.

--------------------------------------------------------
Review 7-8-2021:

Ik heb een fles eau de parfum gekocht van 100ml die beslist niet origineel is!

Het serienummer op de fles komt niet overeen met het nummer op de onderkant van de doos en de geur is zeer snel vervlogen. Ik heb nog een aangebroken wel originele fles van parfumerie Douglas en kan dus heel goed beoordelen dat het gekochte artikel bij easyCosmetic een nep parfum is. Op 1 pols de parfum van de Douglas en op de andere pols de parfum van easyCosmetic, echt een wereld van verschil!
Helaas ben ik pas na de aankoop de reviews van dit bedrijf gaan lezen en zag dat vele klanten de betrouwbaarheid van de producten in twijfel trekt. Ik had nooit kunnen bedenken dat een bedrijf met het keurmerk, Thuiswinkel.org nep artikelen verkoopt en zijn zij mijn inziens dit keurmerk niet waardig!
Een andere veel gehoorde klacht is dat de klantenservice van dit bedrijf zeer slecht bereikbaar is en dat men over het algemeen niet reageert op klachten. Ik heb ze om die reden dus nog niet benadert maar direct naar Thuiswinkel geschreven die naar ik hoop de klacht verder oppakt.
Ook is een veel gehoorde klacht dat de klant zijn artikel NIET ontvangt en dat de klacht door EasyCosmetic dan wordt gelegd bij het postbedrijf.
Ik heb de naam van dit bedrijf in grote rode letters in mijn adresboek opgeschreven in hoop NOOIT meer de fout te maken om iets bij heb te bestellen.

Diny 11-08-2021

Slechte klantenservice. Pakket nooit ontvangen. hij Legt het naar bij DhL en zoek het dus maar uit.
Zijn NIET klantgericht.
Na vele malen bellen gooit hij de hoorn op de haak.
Op mail verkeer reageert hij niet meer.

Marielle 04-08-2021

Slechtste klantenservice ook. Begin juli parfum besteld en nooit ontvangen. Na meerdere mails (eerst gewoon afgescheept) hebben ze DHL een onderzoek laten starten. Ondertussen zijn we ruim twee weken en iets van 8 mails verder, maar krijg je alleen het antwoord dat het onderzoek afgewacht moet worden en je niet kan annuleren (DHL weet echter niks van het onderzoek af….). Dat is wettelijk gezien niet juist, maar ze hopen gewoon dat je door die mails stopt met mailen. Nou mooi niet! Ik wil mijn geld terug en blijf net zolang stalken.

Pirlo15 08-07-2021

Bestelling gedaan op 11/6/21
Tot nu nog altijd niets ontvangen en we zijn bijna maand later. Onderzoek gestart maar dat is ook al 2 weken bezig zonder enig nieuws!
Zeer slecht bedrijf! De 1 ste en laatste keer dat ik hierop bestel. Dus mensen bestel ergens anders want hier zie je u parfum niet toekomen!! En je geld terugkrijgen is blijkbaar ook een probleem…

Mieke 04-07-2021

Diverse keren iets besteld bij easycosmetic. Niets verkeerds over dit bedrijf. de parfums prima, de producten van Lancaster die ik besteld heb zijn geweldig voor een geweldige prijs. Via DHL thuis gebracht. Prima verpakt.

Sven 20-06-2021

Niet geleverde parfums, nu al 2 maanden bezig om mijn geld terug te krijgen of de parfums.
DHL en EASYCOSMATIC verzaken hun plicht omdat zsm op te lossen! Al tientallen mailtjes verstuurd omdat het een kado voor Vaderdag WAS, want dat is het vandaag.
Dus niks meer kopen bij die winkel want je bent je spullen en het geld kwijt.
Een K(walitatief ) U(itermate) T(riest) bedrijf!

La mer 30-04-2021

Geweldig bedrijf! Zondagavond het product besteld en woensdag in huis .
Voor een fantastische prijs :-)))
Tot de volgende keer:-))) hartelijke groeten Monica

Linda 20-04-2021

Na twee negatieve berichtjes m.b.t. een bestelling die ik had geplaatst bij Easy Cosmetic kan ik melden dat ik mijn product vanmiddag via DHL heb ontvangen (na 9 dagen). En ook nog het gewenste product. Er zat zelfs een mooi vormgegeven bedankkaartje bij met een tegoedbon van 3 euro die je voor een volgende aankoop kunt gebruiken. Het duurt wel even, maar dan heb je toch een product tegen een gunstige prijs. Kortom: ik neem mijn woorden terug.

Lynx 16-04-2021

Op 7 april bestelling geplaatst in de namiddag.
Ze vermelden dat de 2 producten in voorraad zijn en de dag nadien worden verzonden. Pas op 14 april, wordt de zending digitaal aangemeld bij DHL.
De volgende dag komt de zending pas effectief bij DHL.
Pas op 19 april kan kan ik ze verwachten.
4 maal de klantendienst proberen te bereiken. Telkens 6 tot 8 minuten hun wachtmuziekje kunnen beluisteren maar geen contact.
Waardeloze service.

Frank 14-04-2021

5 april bestelling gedaan en betaald. Tot op heden niets ontvangen. Wordt via mail steeds afgescheept dat het bij DHL ligt. Wat een waardeloos bedrijf. Ik koop hier nooit weer. Alleen maar smoesje en weglopen voor de verantwoordelijkheid.