EasyCosmetic - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over EasyCosmetic.

EasyCosmetic stelt zich voor

Meer dan 10.000 schoonheidsproducten tegen outletprijzen

Deze score is gebaseerd op 14 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

2,2

slecht 29-11-2018

NEP .. dit is een fraude bedrijf

Dit bedrijf, easycosmetics is niet te bereiken per telefoon ?
Er staat ook een belgisch nummer, wat ook vreemd is, vervolgens sta je 3 uur in de wacht en nog niemand. je krijgt geen bevestiging van je order. geld is gewoon weg! ik ga er niet vanuit dat ik nog goed wordt geholpen. ik zou hier dus nooit iets bestellen.

Annemieke 12-11-2018

Namaakparfum. Goedkoop wordt dus duurkoop!

Eau de toilette Chanel n°5 gekocht, getest, en ruikt absoluut niet naar de echte! De verpakking lijkt identiek maar de geur is echt compleet anders.

skilos 17-10-2018

Bij betaling de melding dat de ideal transactie niet lukte..

Bij bestelling kregen wij de melding dat de ideal transactie niet was gelukt, dus nog maar een keer met ideal betalen en ook nu weer dezelfde foutmelding. Probeer nu via Twitter, Facebook, telefoon en email ze te bereiken met de vraag of zij 1 x mijn betaling willen terugstorten, maar krijg ze dus op geen enkele manier te pakken... Ik vrees het ergste...

Please easycosmetic, do contact me!!!!

Pluspunten

• -

Minpunten

• Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

R 31-08-2018

Geen originele geuren!!!

Geen originele geuren!!! Trap er niet in! Goedkoop is in dit geval duurkoop!
Tel nr zit in Duitsland, slechts een postadres in NL. Geen Nl sprekende klantenservice.

Loeke 19-08-2018

GEEN ECHTE PARFUM !!

Voor het eerst parfum besteld van white linen via deze website. De levering verliep vlekkeloos evenals de betaling. Bij levering zag het parfumflesje er hetzelfde uit als de fles parfum die ik nog had staan van de Douglas.Bij het opspuiten van de de parfum kwam ik er direct achter dat dit fake parfum is, het vervliegt direct terwijl je de originele parfum de hele dag blijft ruiken. Ik heb spijt dat ik hier ingetrapt ben en wil een ieder waarschuwen om hier niet te kopen.

Ilona 21-07-2018

Na een maand nog geen bestelling en restitutue ontvangen!

Heb op 18/6/18 een aankoop gedaan. Tot op heden, na schriftelijke en tel.reclamaties nog niets ontvangen. Vorige week zouden ze het aankoopbedrag rerestituiert hebben, maar heb tot op heden nog geen bijschrijving op mijn rekening gezien.

Remco 19-07-2018

Slechte service!

Zondag hier besteld omdat het er goedkoop uit zag! Ik moest gelijk afrekenen maar dat is logisch. Alleen er kwam 2x betalen verwerken mislukt te staan terwijl het geld wel werdt afgeschreven.

Toen heb ik ze proberen te bellen op het nummer dat op hun site staat. En toen kwam het. Na 25 minuten in de wacht te zitten en nog niemand gesproken te hebben viel de telefoon verbinding weg maar staat er wel een telefoon rekening van 15 euro omdat het bellen naar het buitenland is. Daar ging de goedkope prijs!

Toen ik ze probeerde te mailen kreeg ik antwoord in het engels en zijn het volgensmij standaard vooraf opgestelde mailtjes. Ik kreeg antwoord dat er geen bestelling binnen was gekomen en moest alle bestel gegevens doorsturen. Toen heb ik wel netjes het dubbelbetaalde bedrag terug gekregen na 7 mailtjes over en weer. Met de telefoon kosten doen ze niks want het is volgens hun mogelijk om een half uur in de wacht te staan voor een klacht.

Op hun site staat vandaag besteld overmorgen in huis. Het is nu donderdag en het is nog onderweg naar het verzendingscentrum van DHL.

Al met al slechte service en je kunt hier beter niet bestellen! Alleen maar onduidelijkheid en onzekerheid. En niet eens een nederlandse klantenservice terwijl het toch echt een nederlandse site is...

Pluspunten

• -

Minpunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Roos 01-08-2018

oei net parfum besteld en idd 2x afgeschreven van mijn rekening nu ben ik benieuwd ga zo bellen en mailen.

Marieke 18-07-2018

Ondanks slechte review toch besteld en ontvangen!

Nadat ik mijn bestelling had geplaatst en betaald, las ik allemaal slechte reviews (oh nee...). Ik was benieuwd of ik mijn bestelling zou ontvangen. Bestelling op zaterdagavond geplaatst en alle artikelen op woensdag keurig ontvangen!

Pluspunten

• Afleverservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Annie Oprecht 12-07-2018

Slechte service en niet bereikbaar

Wacht al dagen op mijn betaalde bestelling. Er wordt van alles beloofd en ik wacht iedere keer op DHL maar er komt niets. Dit zijn oplichters dus niet bestellen bij deze site

Gerard 08-07-2018

Uitstekende Service

Wat ik heb besteld is binnen 3 dagen binnen! Ik had het 2x betaald ,binnen 1dag het teveel betaalde bedrag terug gestort op mijn rekening! Ik ben zeer tevreden.

Pluspunten

• Afleverservice
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

KK 19-06-2018

Waardeloos, nooit meer

Bestelling had al vertraging dankzij DHL.
Pakket is erna kwijtgeraakt.
Nu al 4 weken verder en nog steeds geen compensatie of geld terug ontvangen van Easycosmetic. Ik blijf emails sturen want ik ga dit niet accepteren. Maar ik zal nooit meer iets bestellen hier.
Ook is de communicatie in het Duits of Engels. Terwijl ik toch echt dacht dat ik bij een Nederlandse site besteld had.

Verberne 02-03-2018

Waardeloze levering

Op 6 februari 2018 een bestelling geplaatst. Mijn. Nieuwe adres opgegeven, echter doordat mijn email adres herkent werd, werd het oude adres gebruikt, waardoor de bestelling als ongewenst retour is gestuurd.
Nu is het 2 maart en heb ik mijn bestelling nog steeds niet ontvangen, omdat het bedrijf zegt dat de vervoerder, DHL, het pakket nog moet terug sturen.
Nu wil ik mijn geld terug, maar Easy Cosmetic wil mijn. Geld pas terug betalen als DHL het pakket heeft geretourneerd.
Dit vind ik belachelijk, omdat ik na al die tijd geen bestelling heb en het bedrijf weet, dat het pakket terug komt en niet door mij wordt ontvangen,
ZEER slechte service en absoluut geen reclame en klantbinding.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Afleverservice
  • Retourproces
  • Klantenservice

Mariella 21-02-2018

Goeie ervaring!

Nadat ik besteld had en mijn betaling 2 keer van mijn rekening afgeschreven zag vroeg ik me af of dit goed ging komen, mede gezien de reviews over deze organisatie.
Maar ik ben blij verrast. Binnen 2 dagen het teveel betaalde geld terug op rekening en binnen 4 dagen, de zover ik kan beoordelen, echte parfum in huis. Kortom:prima eerste ervaring!

Pluspunten

• Levertijd
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Ismael 20-02-2018

Snelle levering

Ik heb de geur Trussardi Black Extreme besteld, na het geroken te hebben in de Douglas. Bij het leveren van de geur natuurlijk direct het luchtje opgespoten en ik weet niet of het aan mij ligt, maar hij rook toch vele malen anders. Kan ook tussen m’n oren zitten hoor, maargoed. Verder snelle levering👌🏻

Sabrina 15-02-2018

Fantastische service

Ondanks sommige negatieve reviews heb ik er toch een parfum besteld.
Ik ondervond helemaal geen negatieve ervaring. Kreeg mijn product mooi op tijd, dinsdag besteld en donderdag in huis. Heb ook alles goed doorgekregen via email. Sommige zeiden dat het fake parfum is, is helemaal niet waar heb alles vergeleken met parfum van bij ici paris en is identiek... dus conclusie... alleen maar positieve ervaring met deze webwinkel... zou er onmiddellijk opnieuw bestellen.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Paula 02-02-2018

Geweldige prijzen

Geweldige site met prijzen, die je nergens anders vindt. Alle produkten zijn origineel van Shiseido, die mijn favoriete verzorgingslijn is. Kan ook niet anders.
Heb zeker al 5 maal iets besteld en de levering is iedere keer weer perfect, hoef hiervoor nooit meer de deur uit. Blijf dus altijd klant.
Bedankt voor alles Easycosmetic. Tot de volgende Shiseido.
Hartelijke groeten van Paula.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Marcel 29-01-2018

NIET geleverd, WEL betaald.

Producten in het verleden gekocht die ook daadwerkelijk zijn geleverd. Prima.
Januari 2018 ook weer producten gekocht die NIET zijn geleverd, WEL betaald.
Geen reactie op verstuurde mail !

Paul 25-01-2018

Uiterst tevreden!

Na vele vergelijkingen met andere site is gebleken dat easy cosmetica toch de goedkoopste is...althans met de geur die heb besteld. De verpakking, verzending, levering, uiterst tevreden! Ik had de reviews van andere klanten gelezen en die waren niet best....toch heb ik besteld en ben verbaasd hoe de slechte reviews zijn! Ik ben werkelijk vol lof over easy cosmetics! Het is dat het parfum van Aqua di Parma een dure hobby is...anders had ik nog eenmeer uit de serie besteld uit de Colonia of Club serie Ik ga dit zeker weer doen, en ga ook niet meer naar de dure parfumerie. Easy cosmetics: GA zo door, ik ben een tevreden klant .... misschien leuk als die klanten beloond worden?

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Wilhelmina 09-01-2018

Opgelicht!!

Omdat de prijs van de make-up voor mij aantrekkelijk was bij deze internet zaak op 7 jan 2018 besteld en betaald.
Tot op heden niets ontvangen.
Geprobeerd tel contact op te nemen maar er wordt niet opgenomen.
Via hun site ;" bestelling volgen" krijg ik de mededeling dat er niets besteld is.
Op mail ook geen respons!

Pluspunten

• Betaalmogelijkheden

Minpunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Gebruiksvriendelijkheid site

lucy 08-01-2018

geen kerstkado

Ik heb op 10 december aftershave besteld van Tom Ford en afgerekend. Tot op heden niets ontvangen van Easycosmetic. Het Pakketnummer is bij DHL niet bekend. Ook telefonisch is het bedrijf niet bereiken. Dagelijks ontvang ik een reclamemail, zelfs daar voor afmelden lukt niet !

Pinar-gozel 19-12-2017

Slechts

Ik heb bij easy cosmetica Ralph Lauren polo eau de parfum besteld en online betaald ik kreeg geen bevestigingsmail. Ik heb ze zelf nu zo vaak gemaild kreeg van hun te horen dat het niks bij hun bekent is . De betalingsbewijs gemaild nog steeds geen antwoord geen bevestiging wat een oplichter

Pluspunten

• -

Minpunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

kc 07-12-2017

Slechte klanten service

Ik had parfum besteld en betaald. DHL zou na vijf dagen bestellen maar hebben teruggestuurd zonder aan te bieden bij mij. Reclame aan de klantenservice van easycosmetic levert afhouden en verdedigen op: ze verwijzen naar DHL en houden terugbetaling lang af. De inhoud van de reacties op mijn verzoeken zijn tegen het beledigende aan. Zeer onwaardige dienstverlening, ontevreden.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice

Stein 21-11-2017

Boucheron ruikt echt niet hetzelfde

Ik heb zeer sterke twijfel of dit een origineel produkt is. 100 ml Boucheron parfum besteld een parfum wat je de gehele dag ruikt , waarvan iedereen zegt wat ruik je lekker . Bij deze fles niets ! Heel in de verte kun je een vleugje van deze parfum ontdekken. Alles lijkt echt ! Fles, doos, barcodes , alleen het stickertje op de onderzijde bevat dezelfde tekst maar is er een ander lettertype en verfsoort gebruikt.
Na sterke twijfels over de echtheid van dit parfum maar eens gezocht of meer mensen dit hadden , en daarom op deze site terecht gekomen. Ook geen bevestiging mail gehad . Bij de afschrijving stond STICHTING vermeld , was toen al zeer bezorgt of mijn pakje wel ooit zou aankomen . Ik heb een naar onderbuik gevoel bij deze webwinkel en zal er ook nooit meer iets bestellen .

Pluspunten

• -

Minpunten

• Levertijd
  • Afleverservice

Hester 05-11-2017

Prima webshop met aantrekkelijke prijzen

Heb hier nu een paar keer besteld en is prima. Vandaar dat ik nu een review achterlaat, omdat ik de negatieve reacties niet herken. Ik kocht o.a. de DDML van Clinique. Prijs leek in eerste instantie paar euro hoger maar easy cosmetic leverde 200 ml en de andere webshops hadden alleen de 125 ml. De 200 ml was dus stuk aantrekkelijker. Evenzo voor de bestelde parfum, er werd ook een grotere verpakking geleverd. Ben dus tevreden. Levering duurde deze keer 2 dgn langer maar dat lag aan DHL, in de orderstatus zag ik dat easy cosmetic al een klacht hierover had verzonden aan DHL. Prima dus.

Illy 08-04-2017

Bestelling in goede orde ontvangen

Ik was na het lezen van deze reviews een beetje sceptisch. Ik zag een 100 ml flesje Quatre van Boucheron voor €41,- en dat was spotgoedkoop. Ik kon er ook maar 1 in m'n winkelwagentje plaatsen en als ik hem opnieuw opzocht dan was dezelfde fles €56,-. Nadat ik hier de reviews hier had gelezen heb ik even goed nagedacht en toch besloten om het de voordeel van de twijfel te geven. Ik had opnieuw de Quatre 100ml van €41,- gevonden en ik kon dit keer 2 flesjes in m'n winkelwagentje doen, dus toen heb ik de bestelling meteen afgerond en betaald. Ik had wel een screenshot gemaakt van m'n winkelmandje vlak voor het bestellen, omdat ik hier had gelezen dat anderen kleinere flesjes toegestuurd kregen. Ik had verwacht dat ik een bevestigingsmail zou krijgen, maar die heb ik niet ontvangen (nog niet gekeken in spambox)
Ik kreeg wel de volgende dag een mail dat het pakket was verzonden en dat track en trace werkte niet helemaal naar behoren en het duurt ook wel lang (5-6 dagen) voor de bestelling binnen is. Ik heb de bestelling in goede staat ontvangen, flesjes Quatre 100 ml zoals ik wilde.
Ik zal de volgende keer hier waarschijnlijk niet meer bestellen, ondanks dat het goed was gegaan, maar ik vond het toch wel een beetje spannend of ik m'n bestelling in goede orde zou ontvangen..
Ik ben op dit moment dan wel tevreden over easycosmetic.