EasyCosmetic - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over EasyCosmetic.

EasyCosmetic stelt zich voor

Meer dan 10.000 schoonheidsproducten tegen outletprijzen

Deze score is gebaseerd op 14 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

2,2

Slechte service 26-08-2020

Was altijd tevreden. Vaak besteld. Nu zag ik bij laatste bestelling dag erna dat dezelfde parfum 10 euro goedkoper was. Binnen 1 dag. Had er 2 van besteld. Navraag gedaan per mail of daar nog iets aan te doen was. Niet dus.
Kreeg amper antwoord en op andere vragen ook kortaf reactie. Dus liever dat ik alles terug stuur waarschijnlijk dan enige tegemoetkoming. Ik snap t wel maar de manier van reageren was voor mij een echte afknapper!!! Jammer

Tijmen 25-08-2020

Ik bestel regelmatig bij EasyCosmetic en ben over de prijs en levering tevreden. Alleen kan je al ruim een week niet betalen met IDEAL en dat is gewoon lastig. Ik gebruik de PayPal of creditcard, dus dat betekent dat ik gewoon niets kan bestellen.

Floris 11-08-2020

In de winkel was het parfum € 125 en bij andere shops was het € 85 en hier maar € 64 voor een fles van 100ml. Besteld via creditcard en beide producten zijn keurig geleverd binnen drie dagen, keurig verpakt en de officiële luchtjes (dus geen Chinese namaak). Kortom, ik ga hier vaker shoppen en dat raad ik jou ook aan.

peeleman solange 25-06-2020

vanavond een grote bestelling gedaan , en zag daarna dat bankcontact niet gaat. ik heb nog gewacht en vind het niet meer dat je met bankcontackt kunt betalen.IK heb wel alles door gegeven met de kaart. Zou het mogelijk zijn om dit na te kijken. en me te antwoorden in het nederlands a u b

Tuncay Dedemoglu 29-05-2020

Ben al 10 dagen op mijn bestelling aan het wachten
Nog steeds niet binnen. Heb al 2 keer gebeld met ze
De enige excuus is komt door dhl zeggen ze.

Sammy 11-05-2020

Zeer slecht ben al vanaf 27 april op een pakketje aan wachten en ook mails in het Engels heb gevraagd op me geld terug gaan ze het op dhl gooien ik bestel hier nooit ma ook nooit meer

Els 11-03-2020

Top! Kon al direct zien dat mijn bestelling in behandeling was, dat het pakje bij DHL was en dat het de dag erna in NL aankwam. 9 maart besteld, 11 maart in huis! Ik ben helemaal happy met de service en de echtheid van de producten!

PepijnvB 21-02-2020

I received my order in just two days! Ordered again today. Nice packaging and REAL perfumes! I would recommend for all your perfume purchases!

Karin Nieuwenhuijs 22-12-2019

Nep!
Ik bestelde Eau de parfum van Perles de Lalique. 70% korting maar het blijkt nep parfum. Dus nooit meer bestellen bij deze Easy Cosmetic jongens. Easy staat voor makkelijk geld verdienen met water met een luchtje er aan!
Karin Nieuwenhuijs
Patty 04-06-2020

Dikke zever! Is geen nep. Het zijn de echte parfums, eau de toilettes! Heb er al meerdere malen besteld en ben 100% tevreden. Easycosmetic is TOP! En neen, ik heb er geen aandelen.

Taz 08-12-2019

Al paar keer verschilende parfums besteld, niks aan de hand met de parfum en ben echt wel n kenner. Aantrekkelijke prijzen. Probleem is vaak DHL. Barslechte bezorger. Echt alles gaat fout daar. Snap niet dat winkels hier nog mee in zee gaan....onbegrijpelijk maar zal wel goedkoper zijn...

Gea 15-11-2019

Ik heb voor deze winkel gekozen omdat ze spot goedkoop zijn.
De levering was snel, binnen een week en de kwaliteit van het product is top!!

Carin 01-11-2019

Ik had al besteld en vervolgens ontdekte ik de reviews en dacht ‘oh oh’ maar binnen drie dagen kwam mijn bestelling en ik heb geen enkele klacht. Ging perfect.

Alexandra 09-10-2019

Ik heb op 24 sept 2019 n besteling gedaan .heb tot op heden nog steeds niets ontvangen het is nu inmidels 9 oktober 2019 ,diverse mails gestuurd ,krijg antwoord in t Engels ,wat ik al raar vind .heb verzocht om t bedrag van de parfum terug te storten .dat lijkt me toch niet zo moeilijk ,wat n duister raar bedrijf ....heb klacht ingediend bij consuwijzer en nu hier .bestel veel online ,maar dit onduidelijke klantonvriendelijkheid gedoe vind ik rond uit stuitend.

Roel van Hassel 15-07-2019

pakket geleverd door DHL en werd bij mij aan de deur leeg aangeleverd bezorger gelijk hierop aangesproken en pakket geweigerd. contact gehad met Easycosmetic en deze stuurden na mijn verhaal bevestigd te hebben op mail direct een nieuwe bestelling met het product wat vermist was. dus gewoon goede service waar niks op aan te merken is.
Daarom gewoon goed

Mojo 04-07-2019

Heb op28/5 bestelling gedaan,via ING betaald;haar producten van Maroccan Oil.Ik kom er niet meer uit,heb al van alles geprobeerd.Via Easy Cosmetic(EC)maar ook via DHL,via mn ING bank en mn creditcard mij die "zwarte lijst"heeft.Ik wil gewoon de produkten ontvangen.Als ze niet kunnen voldoen,dan wil ik mn geld terug,logisch toch?Ze sturen me eind Mei mail dat de bestelling onderweg is met Factuurnummer en Pakketnummer.Do 6-6-2019 reageren ze op mn email door te schrijven dat ik geduld moet hebben.Dat mn verzoek zsm wordt behandeld (verzoek om aan te geven waar mn pakket blijft)
12. Juni Zegegn ze nav mn email hoe t to zit;We zullen direct een inventarisatie starten bij DHL(alhoewel mijn easy cosmetic pagina aangeeft dat EC op 3 juni al een inventarisatie is gestart) Mijn geld is niet verloren, Your money is not lost, DHL heeft alleen tijd nodig om uit te vinden waar het pakket is en zodra DHL hen ctc krijg ik mn geld terug of een vervangende zending.Op Za 15-6 via Twitter with DHLin ctc geweest, EC is nog steeds geen inventarisatie gestart: aan EC gestuurd:They strongly advise you to start an investigation.An investigation is necessary to plan the delivery of the package. Op 17. Juni zegt EC daarop; Het onderzoek loopt nog. En dat was de laatste reactie van hun kant. Sinds 17/6 geen ctc van EC meer naar mij toe HELP

Senna 03-07-2019

Doordat ik niet direct een bevestiging van mijn bestelling kreeg en vervolgens slechte reviews las schrok ik eerst een beetje. De volgende dag kreeg ik de bevestiging van mijn bestelling. Vrijdag besteld en dinsdag in huis. Mooi product voor een goede prijs. Ik ben tevreden!

Marco Geerts 11-04-2019

Eerlijk gezegd snap ik de vele negatieve beoordelingen niet. Ik zocht al lang naar Polo groen, in de winkels nergens te vinden. Op EasyCosmetic gevonden tegen een hele scherpe prijs. Zondagavond besteld, donderdagochtend keurig bezorgd. Met de track/trace uit de bestelbevestiging ( tip; kijk in je spambox ) was het pakket te volgen. Netjes verpakt, originele artikelen. Prima!

Versie 10-03-2019

Nepparfum!
Ik kreeg de bestelde fles eau de toilet Flower van Kenzo binnen een week toegestuurd. Bij het uitproberen overheerste on te beginnen een scherpe alcoholgeur, die ik in al de jaren dat ik Flower gebruik nooi eerder hen geroken. Meteen daarna kwam een geur op die in de verte deed denken aan Flower maar het duidelijk niet was.
Toen pas ben ik de reviews gaan lezen...
Dat heeft me er in ieder geval van weerhouden om de fles terug te sturen, aangezien het betaalde bedrag blijkbaar vaak niet wordt teruggestort.
Ik heb aangifte gedaan van fraude bij de politie. De fles hou ik als bewijs.

Mike 31-01-2019

Ik wilde after shave die niet overal even makkelijk verkrijgbaar is. EasyCOSMETIC bood voor een zeer scherp tarief deze fles met inhoud van 100ml aan. Op dinsdag besteld en betaald en al na twee dagen op donderdagmiddag door DHL vanuit Berlijn (D) ontvangen. Na wat minder positieve reacties de aftershave op echtheid gecontroleerd en het is een echte ;-)
Dus in tegenstelling tot sommigen; ik ben zeer tevreden met de snelle levering van het door mij besteld product en de daarvoor betaalde prijs. Punt ter verbetering, zoals veel andere goede internetshops doen, is even een bevestiging per mail dat de bestelling is ontvangen en de levering traceerbaar is. Dan maakt men zich wat minder ongerust na het lezen van klanten met mindere ervaringen.

Roel 31-01-2019

Ik begrijp de andere reviews niet zo goed (gelukkig). Maandag besteld en woensdag alle artikelen (echte merkartikelen, geen nep) in huis!

Chris 11-01-2019

Een teleurgestelde koper die niet krijgt geleverd wat hij heeft gekocht.
Bovendien lukt het niet contact te krijgen met het bedrijf noch per mail noch per telefoon.
Alleen een Duits antwoord apparaat dat alleen muziek laat horen.
Helaas.....?

DIEP TREURIG 27-12-2018

waardeloze oplichters zijn het,ik heb dus parfum gekocht vervolgens zou het pakketje afgeleverd zijn bij de buren,daar aangebeld niks ontvangen.nu ben ik dus al 2 maanden aan het mailen..in het duits...en het enige wat ze schrijven is dat ik geduld moet hebben.
NOOIT MEER IETS BESTELLEN BIJ DEZE OPLICHTERS DUS.....

S 27-12-2018

Nooit iets aangekregen, nochtans wel met paypal betaald.
Zij leggen een trackingcode voor bij paypal waarin staat dat het geleverd is, en ik kreeg een formulier met een verklaring dat het niet geleverd is.
Volgens mij hebben ze bij DHL hun vergoeding binnen gehaald en mij nooit terugbetaald.
Bende oplichters!!

Ingeborg Dierickx 23-12-2018

Bij easycosmetics.be op 2 december 2 parfums aangekocht, had gemerkt dat ik mij vergist had en heb de bestelling voor de 2 parfums onmiddellijk geannuleerd. 5 mails gestuurd om de parfums terugbetaald te krijgen, geen enkel antwoord. Geen telefoonnummer op site vanuit Belgie om hun te bereiken, allesbehalve klantvriendelijk bedrijf. Tip: ze zijn misschien wat goedkoper, maar ik betaal liever wat meer bij een betrouwbare webwinkel. Dit is pure fraude, parfums betaald, geannuleerd - want ze bieden de mogelijkheid- geen parfums en mijn geld ben ik kwijt, een echte schande! Niet kopen daar!

Koen 13-12-2018

Voor de eerste maal via internet een bestelling geplaatst van verzorgingsproducten.
3 producten van Filorga en 1 product van Payot.
Alles correct en goed verpakt binnen de 3 dagen ontvangen.
Na het lezen van vele beoordelingen hier op de site hebben we alle 4 de producten vergeleken met aangekochte in speciaalzaak. Er is geen enkel verschil, noch in verpakking, noch in kwaliteit van het product. Het enige verschil was de prijs.
Hopelijk ook bij volgende bestellingen dezelfde tevredenheid.