EasyCosmetic - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over EasyCosmetic.

EasyCosmetic stelt zich voor

Meer dan 10.000 schoonheidsproducten tegen outletprijzen

Deze score is berekend op basis van 12 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

6,1

Karin Nieuwenhuijs 22-12-2019

Nep!
Ik bestelde Eau de parfum van Perles de Lalique. 70% korting maar het blijkt nep parfum. Dus nooit meer bestellen bij deze Easy Cosmetics jongens. Easy staat voor makkelijk geld verdienen met water met een luchtje er aan!
Karin Nieuwenhuijs

Taz 08-12-2019

Al paar keer verschilende parfums besteld, niks aan de hand met de parfum en ben echt wel n kenner. Aantrekkelijke prijzen. Probleem is vaak DHL. Barslechte bezorger. Echt alles gaat fout daar. Snap niet dat winkels hier nog mee in zee gaan....onbegrijpelijk maar zal wel goedkoper zijn...

Gea 15-11-2019

Ik heb voor deze winkel gekozen omdat ze spot goedkoop zijn.
De levering was snel, binnen een week en de kwaliteit van het product is top!!

Carin 01-11-2019

Ik had al besteld en vervolgens ontdekte ik de reviews en dacht ‘oh oh’ maar binnen drie dagen kwam mijn bestelling en ik heb geen enkele klacht. Ging perfect.

Alexandra 09-10-2019

Ik heb op 24 sept 2019 n besteling gedaan .heb tot op heden nog steeds niets ontvangen het is nu inmidels 9 oktober 2019 ,diverse mails gestuurd ,krijg antwoord in t Engels ,wat ik al raar vind .heb verzocht om t bedrag van de parfum terug te storten .dat lijkt me toch niet zo moeilijk ,wat n duister raar bedrijf ....heb klacht ingediend bij consuwijzer en nu hier .bestel veel online ,maar dit onduidelijke klantonvriendelijkheid gedoe vind ik rond uit stuitend.

Roel van Hassel 15-07-2019

pakket geleverd door DHL en werd bij mij aan de deur leeg aangeleverd bezorger gelijk hierop aangesproken en pakket geweigerd. contact gehad met Easycosmetic en deze stuurden na mijn verhaal bevestigd te hebben op mail direct een nieuwe bestelling met het product wat vermist was. dus gewoon goede service waar niks op aan te merken is.
Daarom gewoon goed

Mojo 04-07-2019

Heb op28/5 bestelling gedaan,via ING betaald;haar producten van Maroccan Oil.Ik kom er niet meer uit,heb al van alles geprobeerd.Via Easy Cosmetic(EC)maar ook via DHL,via mn ING bank en mn creditcard mij die "zwarte lijst"heeft.Ik wil gewoon de produkten ontvangen.Als ze niet kunnen voldoen,dan wil ik mn geld terug,logisch toch?Ze sturen me eind Mei mail dat de bestelling onderweg is met Factuurnummer en Pakketnummer.Do 6-6-2019 reageren ze op mn email door te schrijven dat ik geduld moet hebben.Dat mn verzoek zsm wordt behandeld (verzoek om aan te geven waar mn pakket blijft)
12. Juni Zegegn ze nav mn email hoe t to zit;We zullen direct een inventarisatie starten bij DHL(alhoewel mijn easy cosmetic pagina aangeeft dat EC op 3 juni al een inventarisatie is gestart) Mijn geld is niet verloren, Your money is not lost, DHL heeft alleen tijd nodig om uit te vinden waar het pakket is en zodra DHL hen ctc krijg ik mn geld terug of een vervangende zending.Op Za 15-6 via Twitter with DHLin ctc geweest, EC is nog steeds geen inventarisatie gestart: aan EC gestuurd:They strongly advise you to start an investigation.An investigation is necessary to plan the delivery of the package. Op 17. Juni zegt EC daarop; Het onderzoek loopt nog. En dat was de laatste reactie van hun kant. Sinds 17/6 geen ctc van EC meer naar mij toe HELP

Senna 03-07-2019

Doordat ik niet direct een bevestiging van mijn bestelling kreeg en vervolgens slechte reviews las schrok ik eerst een beetje. De volgende dag kreeg ik de bevestiging van mijn bestelling. Vrijdag besteld en dinsdag in huis. Mooi product voor een goede prijs. Ik ben tevreden!

Marco Geerts 11-04-2019

Eerlijk gezegd snap ik de vele negatieve beoordelingen niet. Ik zocht al lang naar Polo groen, in de winkels nergens te vinden. Op EasyCosmetic gevonden tegen een hele scherpe prijs. Zondagavond besteld, donderdagochtend keurig bezorgd. Met de track/trace uit de bestelbevestiging ( tip; kijk in je spambox ) was het pakket te volgen. Netjes verpakt, originele artikelen. Prima!

Versie 10-03-2019

Nepparfum!
Ik kreeg de bestelde fles eau de toilet Flower van Kenzo binnen een week toegestuurd. Bij het uitproberen overheerste on te beginnen een scherpe alcoholgeur, die ik in al de jaren dat ik Flower gebruik nooi eerder hen geroken. Meteen daarna kwam een geur op die in de verte deed denken aan Flower maar het duidelijk niet was.
Toen pas ben ik de reviews gaan lezen...
Dat heeft me er in ieder geval van weerhouden om de fles terug te sturen, aangezien het betaalde bedrag blijkbaar vaak niet wordt teruggestort.
Ik heb aangifte gedaan van fraude bij de politie. De fles hou ik als bewijs.

Mike 31-01-2019

Ik wilde after shave die niet overal even makkelijk verkrijgbaar is. EasyCOSMETIC bood voor een zeer scherp tarief deze fles met inhoud van 100ml aan. Op dinsdag besteld en betaald en al na twee dagen op donderdagmiddag door DHL vanuit Berlijn (D) ontvangen. Na wat minder positieve reacties de aftershave op echtheid gecontroleerd en het is een echte ;-)
Dus in tegenstelling tot sommigen; ik ben zeer tevreden met de snelle levering van het door mij besteld product en de daarvoor betaalde prijs. Punt ter verbetering, zoals veel andere goede internetshops doen, is even een bevestiging per mail dat de bestelling is ontvangen en de levering traceerbaar is. Dan maakt men zich wat minder ongerust na het lezen van klanten met mindere ervaringen.

Roel 31-01-2019

Ik begrijp de andere reviews niet zo goed (gelukkig). Maandag besteld en woensdag alle artikelen (echte merkartikelen, geen nep) in huis!

Chris 11-01-2019

Een teleurgestelde koper die niet krijgt geleverd wat hij heeft gekocht.
Bovendien lukt het niet contact te krijgen met het bedrijf noch per mail noch per telefoon.
Alleen een Duits antwoord apparaat dat alleen muziek laat horen.
Helaas.....?

DIEP TREURIG 27-12-2018

waardeloze oplichters zijn het,ik heb dus parfum gekocht vervolgens zou het pakketje afgeleverd zijn bij de buren,daar aangebeld niks ontvangen.nu ben ik dus al 2 maanden aan het mailen..in het duits...en het enige wat ze schrijven is dat ik geduld moet hebben.
NOOIT MEER IETS BESTELLEN BIJ DEZE OPLICHTERS DUS.....

S 27-12-2018

Nooit iets aangekregen, nochtans wel met paypal betaald.
Zij leggen een trackingcode voor bij paypal waarin staat dat het geleverd is, en ik kreeg een formulier met een verklaring dat het niet geleverd is.
Volgens mij hebben ze bij DHL hun vergoeding binnen gehaald en mij nooit terugbetaald.
Bende oplichters!!

Ingeborg Dierickx 23-12-2018

Bij easycosmetics.be op 2 december 2 parfums aangekocht, had gemerkt dat ik mij vergist had en heb de bestelling voor de 2 parfums onmiddellijk geannuleerd. 5 mails gestuurd om de parfums terugbetaald te krijgen, geen enkel antwoord. Geen telefoonnummer op site vanuit Belgie om hun te bereiken, allesbehalve klantvriendelijk bedrijf. Tip: ze zijn misschien wat goedkoper, maar ik betaal liever wat meer bij een betrouwbare webwinkel. Dit is pure fraude, parfums betaald, geannuleerd - want ze bieden de mogelijkheid- geen parfums en mijn geld ben ik kwijt, een echte schande! Niet kopen daar!

Koen 13-12-2018 Via de website gekocht

Voor de eerste maal via internet een bestelling geplaatst van verzorgingsproducten.
3 producten van Filorga en 1 product van Payot.
Alles correct en goed verpakt binnen de 3 dagen ontvangen.
Na het lezen van vele beoordelingen hier op de site hebben we alle 4 de producten vergeleken met aangekochte in speciaalzaak. Er is geen enkel verschil, noch in verpakking, noch in kwaliteit van het product. Het enige verschil was de prijs.
Hopelijk ook bij volgende bestellingen dezelfde tevredenheid.

slecht 29-11-2018 Via de website gekocht

NEP .. dit is een fraude bedrijf

Dit bedrijf, easycosmetics is niet te bereiken per telefoon ?
Er staat ook een belgisch nummer, wat ook vreemd is, vervolgens sta je 3 uur in de wacht en nog niemand. je krijgt geen bevestiging van je order. geld is gewoon weg! ik ga er niet vanuit dat ik nog goed wordt geholpen. ik zou hier dus nooit iets bestellen.

Annemieke 12-11-2018 Via de website gekocht

Namaakparfum. Goedkoop wordt dus duurkoop!

Eau de toilette Chanel n°5 gekocht, getest, en ruikt absoluut niet naar de echte! De verpakking lijkt identiek maar de geur is echt compleet anders.

skilos 17-10-2018 Via de website gekocht

Bij betaling de melding dat de ideal transactie niet lukte..

Bij bestelling kregen wij de melding dat de ideal transactie niet was gelukt, dus nog maar een keer met ideal betalen en ook nu weer dezelfde foutmelding. Probeer nu via Twitter, Facebook, telefoon en email ze te bereiken met de vraag of zij 1 x mijn betaling willen terugstorten, maar krijg ze dus op geen enkele manier te pakken... Ik vrees het ergste...

Please easycosmetic, do contact me!!!!

Pluspunten

• -

Minpunten

• Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

R 31-08-2018 Via de website gekocht

Geen originele geuren!!!

Geen originele geuren!!! Trap er niet in! Goedkoop is in dit geval duurkoop!
Tel nr zit in Duitsland, slechts een postadres in NL. Geen Nl sprekende klantenservice.

Loeke 19-08-2018 Via de website gekocht

GEEN ECHTE PARFUM !!

Voor het eerst parfum besteld van white linen via deze website. De levering verliep vlekkeloos evenals de betaling. Bij levering zag het parfumflesje er hetzelfde uit als de fles parfum die ik nog had staan van de Douglas.Bij het opspuiten van de de parfum kwam ik er direct achter dat dit fake parfum is, het vervliegt direct terwijl je de originele parfum de hele dag blijft ruiken. Ik heb spijt dat ik hier ingetrapt ben en wil een ieder waarschuwen om hier niet te kopen.

Ilona 21-07-2018 Via de website gekocht

Na een maand nog geen bestelling en restitutue ontvangen!

Heb op 18/6/18 een aankoop gedaan. Tot op heden, na schriftelijke en tel.reclamaties nog niets ontvangen. Vorige week zouden ze het aankoopbedrag rerestituiert hebben, maar heb tot op heden nog geen bijschrijving op mijn rekening gezien.

Remco 19-07-2018 Via de website gekocht

Slechte service!

Zondag hier besteld omdat het er goedkoop uit zag! Ik moest gelijk afrekenen maar dat is logisch. Alleen er kwam 2x betalen verwerken mislukt te staan terwijl het geld wel werdt afgeschreven.

Toen heb ik ze proberen te bellen op het nummer dat op hun site staat. En toen kwam het. Na 25 minuten in de wacht te zitten en nog niemand gesproken te hebben viel de telefoon verbinding weg maar staat er wel een telefoon rekening van 15 euro omdat het bellen naar het buitenland is. Daar ging de goedkope prijs!

Toen ik ze probeerde te mailen kreeg ik antwoord in het engels en zijn het volgensmij standaard vooraf opgestelde mailtjes. Ik kreeg antwoord dat er geen bestelling binnen was gekomen en moest alle bestel gegevens doorsturen. Toen heb ik wel netjes het dubbelbetaalde bedrag terug gekregen na 7 mailtjes over en weer. Met de telefoon kosten doen ze niks want het is volgens hun mogelijk om een half uur in de wacht te staan voor een klacht.

Op hun site staat vandaag besteld overmorgen in huis. Het is nu donderdag en het is nog onderweg naar het verzendingscentrum van DHL.

Al met al slechte service en je kunt hier beter niet bestellen! Alleen maar onduidelijkheid en onzekerheid. En niet eens een nederlandse klantenservice terwijl het toch echt een nederlandse site is...

Pluspunten

• -

Minpunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Roos 01-08-2018

oei net parfum besteld en idd 2x afgeschreven van mijn rekening nu ben ik benieuwd ga zo bellen en mailen.

Marieke 18-07-2018 Via de website gekocht

Ondanks slechte review toch besteld en ontvangen!

Nadat ik mijn bestelling had geplaatst en betaald, las ik allemaal slechte reviews (oh nee...). Ik was benieuwd of ik mijn bestelling zou ontvangen. Bestelling op zaterdagavond geplaatst en alle artikelen op woensdag keurig ontvangen!

Pluspunten

• Afleverservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Annie Oprecht 12-07-2018 Via de website gekocht

Slechte service en niet bereikbaar

Wacht al dagen op mijn betaalde bestelling. Er wordt van alles beloofd en ik wacht iedere keer op DHL maar er komt niets. Dit zijn oplichters dus niet bestellen bij deze site

Gerard 08-07-2018 Via de website gekocht

Uitstekende Service

Wat ik heb besteld is binnen 3 dagen binnen! Ik had het 2x betaald ,binnen 1dag het teveel betaalde bedrag terug gestort op mijn rekening! Ik ben zeer tevreden.

Pluspunten

• Afleverservice
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

KK 19-06-2018 Via de website gekocht

Waardeloos, nooit meer

Bestelling had al vertraging dankzij DHL.
Pakket is erna kwijtgeraakt.
Nu al 4 weken verder en nog steeds geen compensatie of geld terug ontvangen van Easycosmetic. Ik blijf emails sturen want ik ga dit niet accepteren. Maar ik zal nooit meer iets bestellen hier.
Ook is de communicatie in het Duits of Engels. Terwijl ik toch echt dacht dat ik bij een Nederlandse site besteld had.

Verberne 02-03-2018 Via de website gekocht

Waardeloze levering

Op 6 februari 2018 een bestelling geplaatst. Mijn. Nieuwe adres opgegeven, echter doordat mijn email adres herkent werd, werd het oude adres gebruikt, waardoor de bestelling als ongewenst retour is gestuurd.
Nu is het 2 maart en heb ik mijn bestelling nog steeds niet ontvangen, omdat het bedrijf zegt dat de vervoerder, DHL, het pakket nog moet terug sturen.
Nu wil ik mijn geld terug, maar Easy Cosmetic wil mijn. Geld pas terug betalen als DHL het pakket heeft geretourneerd.
Dit vind ik belachelijk, omdat ik na al die tijd geen bestelling heb en het bedrijf weet, dat het pakket terug komt en niet door mij wordt ontvangen,
ZEER slechte service en absoluut geen reclame en klantbinding.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Afleverservice
  • Retourproces
  • Klantenservice

Mariella 21-02-2018 Via de website gekocht

Goeie ervaring!

Nadat ik besteld had en mijn betaling 2 keer van mijn rekening afgeschreven zag vroeg ik me af of dit goed ging komen, mede gezien de reviews over deze organisatie.
Maar ik ben blij verrast. Binnen 2 dagen het teveel betaalde geld terug op rekening en binnen 4 dagen, de zover ik kan beoordelen, echte parfum in huis. Kortom:prima eerste ervaring!

Pluspunten

• Levertijd
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Ismael 20-02-2018 Via de website gekocht

Snelle levering

Ik heb de geur Trussardi Black Extreme besteld, na het geroken te hebben in de Douglas. Bij het leveren van de geur natuurlijk direct het luchtje opgespoten en ik weet niet of het aan mij ligt, maar hij rook toch vele malen anders. Kan ook tussen m’n oren zitten hoor, maargoed. Verder snelle levering👌🏻

Sabrina 15-02-2018 Via de website gekocht

Fantastische service

Ondanks sommige negatieve reviews heb ik er toch een parfum besteld.
Ik ondervond helemaal geen negatieve ervaring. Kreeg mijn product mooi op tijd, dinsdag besteld en donderdag in huis. Heb ook alles goed doorgekregen via email. Sommige zeiden dat het fake parfum is, is helemaal niet waar heb alles vergeleken met parfum van bij ici paris en is identiek... dus conclusie... alleen maar positieve ervaring met deze webwinkel... zou er onmiddellijk opnieuw bestellen.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Paula 02-02-2018 Via de website gekocht

Geweldige prijzen

Geweldige site met prijzen, die je nergens anders vindt. Alle produkten zijn origineel van Shiseido, die mijn favoriete verzorgingslijn is. Kan ook niet anders.
Heb zeker al 5 maal iets besteld en de levering is iedere keer weer perfect, hoef hiervoor nooit meer de deur uit. Blijf dus altijd klant.
Bedankt voor alles Easycosmetic. Tot de volgende Shiseido.
Hartelijke groeten van Paula.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Marcel 29-01-2018 Via de website gekocht

NIET geleverd, WEL betaald.

Producten in het verleden gekocht die ook daadwerkelijk zijn geleverd. Prima.
Januari 2018 ook weer producten gekocht die NIET zijn geleverd, WEL betaald.
Geen reactie op verstuurde mail !

Paul 25-01-2018 Via de website gekocht

Uiterst tevreden!

Na vele vergelijkingen met andere site is gebleken dat easy cosmetica toch de goedkoopste is...althans met de geur die heb besteld. De verpakking, verzending, levering, uiterst tevreden! Ik had de reviews van andere klanten gelezen en die waren niet best....toch heb ik besteld en ben verbaasd hoe de slechte reviews zijn! Ik ben werkelijk vol lof over easy cosmetics! Het is dat het parfum van Aqua di Parma een dure hobby is...anders had ik nog eenmeer uit de serie besteld uit de Colonia of Club serie Ik ga dit zeker weer doen, en ga ook niet meer naar de dure parfumerie. Easy cosmetics: GA zo door, ik ben een tevreden klant .... misschien leuk als die klanten beloond worden?

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Wilhelmina 09-01-2018 Via de website gekocht

Opgelicht!!

Omdat de prijs van de make-up voor mij aantrekkelijk was bij deze internet zaak op 7 jan 2018 besteld en betaald.
Tot op heden niets ontvangen.
Geprobeerd tel contact op te nemen maar er wordt niet opgenomen.
Via hun site ;" bestelling volgen" krijg ik de mededeling dat er niets besteld is.
Op mail ook geen respons!

Pluspunten

• Betaalmogelijkheden

Minpunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Gebruiksvriendelijkheid site

lucy 08-01-2018 Via de website gekocht

geen kerstkado

Ik heb op 10 december aftershave besteld van Tom Ford en afgerekend. Tot op heden niets ontvangen van Easycosmetic. Het Pakketnummer is bij DHL niet bekend. Ook telefonisch is het bedrijf niet bereiken. Dagelijks ontvang ik een reclamemail, zelfs daar voor afmelden lukt niet !

Pinar-gozel 19-12-2017 Via de website gekocht

Slechts

Ik heb bij easy cosmetica Ralph Lauren polo eau de parfum besteld en online betaald ik kreeg geen bevestigingsmail. Ik heb ze zelf nu zo vaak gemaild kreeg van hun te horen dat het niks bij hun bekent is . De betalingsbewijs gemaild nog steeds geen antwoord geen bevestiging wat een oplichter

Pluspunten

• -

Minpunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

kc 07-12-2017 Via de website gekocht

Slechte klanten service

Ik had parfum besteld en betaald. DHL zou na vijf dagen bestellen maar hebben teruggestuurd zonder aan te bieden bij mij. Reclame aan de klantenservice van easycosmetic levert afhouden en verdedigen op: ze verwijzen naar DHL en houden terugbetaling lang af. De inhoud van de reacties op mijn verzoeken zijn tegen het beledigende aan. Zeer onwaardige dienstverlening, ontevreden.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice

Stein 21-11-2017 Via de website gekocht

Boucheron ruikt echt niet hetzelfde

Ik heb zeer sterke twijfel of dit een origineel produkt is. 100 ml Boucheron parfum besteld een parfum wat je de gehele dag ruikt , waarvan iedereen zegt wat ruik je lekker . Bij deze fles niets ! Heel in de verte kun je een vleugje van deze parfum ontdekken. Alles lijkt echt ! Fles, doos, barcodes , alleen het stickertje op de onderzijde bevat dezelfde tekst maar is er een ander lettertype en verfsoort gebruikt.
Na sterke twijfels over de echtheid van dit parfum maar eens gezocht of meer mensen dit hadden , en daarom op deze site terecht gekomen. Ook geen bevestiging mail gehad . Bij de afschrijving stond STICHTING vermeld , was toen al zeer bezorgt of mijn pakje wel ooit zou aankomen . Ik heb een naar onderbuik gevoel bij deze webwinkel en zal er ook nooit meer iets bestellen .

Pluspunten

• -

Minpunten

• Levertijd
  • Afleverservice

Hester 05-11-2017 Via de website gekocht

Prima webshop met aantrekkelijke prijzen

Heb hier nu een paar keer besteld en is prima. Vandaar dat ik nu een review achterlaat, omdat ik de negatieve reacties niet herken. Ik kocht o.a. de DDML van Clinique. Prijs leek in eerste instantie paar euro hoger maar easy cosmetic leverde 200 ml en de andere webshops hadden alleen de 125 ml. De 200 ml was dus stuk aantrekkelijker. Evenzo voor de bestelde parfum, er werd ook een grotere verpakking geleverd. Ben dus tevreden. Levering duurde deze keer 2 dgn langer maar dat lag aan DHL, in de orderstatus zag ik dat easy cosmetic al een klacht hierover had verzonden aan DHL. Prima dus.

Illy 08-04-2017 Via de website gekocht

Bestelling in goede orde ontvangen

Ik was na het lezen van deze reviews een beetje sceptisch. Ik zag een 100 ml flesje Quatre van Boucheron voor €41,- en dat was spotgoedkoop. Ik kon er ook maar 1 in m'n winkelwagentje plaatsen en als ik hem opnieuw opzocht dan was dezelfde fles €56,-. Nadat ik hier de reviews hier had gelezen heb ik even goed nagedacht en toch besloten om het de voordeel van de twijfel te geven. Ik had opnieuw de Quatre 100ml van €41,- gevonden en ik kon dit keer 2 flesjes in m'n winkelwagentje doen, dus toen heb ik de bestelling meteen afgerond en betaald. Ik had wel een screenshot gemaakt van m'n winkelmandje vlak voor het bestellen, omdat ik hier had gelezen dat anderen kleinere flesjes toegestuurd kregen. Ik had verwacht dat ik een bevestigingsmail zou krijgen, maar die heb ik niet ontvangen (nog niet gekeken in spambox)
Ik kreeg wel de volgende dag een mail dat het pakket was verzonden en dat track en trace werkte niet helemaal naar behoren en het duurt ook wel lang (5-6 dagen) voor de bestelling binnen is. Ik heb de bestelling in goede staat ontvangen, flesjes Quatre 100 ml zoals ik wilde.
Ik zal de volgende keer hier waarschijnlijk niet meer bestellen, ondanks dat het goed was gegaan, maar ik vond het toch wel een beetje spannend of ik m'n bestelling in goede orde zou ontvangen..
Ik ben op dit moment dan wel tevreden over easycosmetic.

Lady 05-04-2017 Via de website gekocht

waaredeloos!!!!

nadat ze mijn e-mail adres hebben gekregen, blijven ze me spam sturen, bijna dagelijks. Uitschrijven is niet mogelijk. Account daar heb ik niet (is mogelijk???) - dus HOE moet ik die veule stroom van nieuwsbrieven stoppen? (heb aangegeven dat het spam is, dus zie ik deze niet meer in mijn mailbox).

PATRICIA 24-03-2017 Via de website gekocht

waardeloos

Ik heb ze gebeld want er stond 2 maal chloe parfum 50 ml met verschillende prijzen. wanneer je op de duurdere klilkte kreeg je toch de goedkopere prijs. vervolgens mijn pakketje gekregen het 20 ml??? en er zit een sticker van 50 ml op. vervolgens gemaild en nu beweren ze ja je hebt 20 ml besteld.

'T Haasje 15-03-2017 Via de website gekocht

Geweldige service!

In eerste instantie nadat ik bovenstaande reviews had gelezen, was ik sceptisch om hier een geurtje te bestellen.

Ik ben blij dat ik toch de stap heb genomen. Alles was snel, duidelijk en overzichtelijk bij het bestelproces. Je krijgt netjes een bevestiging dat de betaling is gelukt en als je het geurtje voor 21:00 uur besteld krijgt je dezelfde avond nog een bericht dat het geurtje is verpakt en aangeleverd bij DHL.

Je krijgt daar ook een e-mail van met daarin een track&trace code.

Eenmaal het geurtje ontvangen, heb ik gecontroleerd of deze origineel is en dit is het geval.

Jolijn 08-02-2017 Via de website gekocht

Parfums rieken veel minder straf dan elders . Nep????

de parfums die ik bestelde ruiken anders dan diegene uit de parfumwinkel. Eerste indruk is hetzelfde, maar vervliegt na enkele minuten. Goedkope rommel. Ik vraag me af of dit originele parfums zijn

Waardeloze service 05-02-2017 Via de website gekocht

Waardeloze service

Ik bestel nooit meer iets bij Easy Cosmetic. Het product was niet goed geleverd en werd terug ingenomen. Dit duurde weken! Ik was in de veronderstelling een nieuw product te krijgen. Maar na dat ze het product hadden ingenomen kreeg ik een bericht dat ik mijn geld zou terugkrijgen. Ik wacht nog steeds op het geld. Meerdere malen de klantenservice gemaild, maar krijg geen reactie meer. Bestel nooit bij Easy Cosmetic! Het bedrijf is ook niet in NL gevestigd.

Hans 03-01-2017 Via de website gekocht

Dhr.

Het proces om iets te bestellen is eenvoudig bet zoeken naar artikelen is overzichtelijk en ook is het assortiment uitgebreid, de betaling is makkelijk en goed te volgen, de levering geschiede in een goede doos en product was goed beschermd tegen stoten, de levering was snel en via Track & trace goed te volgen

Pluspunten

• snelle levering
  • goed assortiment

Bob 22-12-2016 Via de website gekocht

Prima !

Zaterdag besteld, donderdag daarop binnen ondanks de kerstdrukte. Prima prijzen en parfums zien er goed uit. Herenluchtje gelijk geprobeerd: the real thing ! Damesluchtje gaat onder de kerstboom.

Pluspunten

• Goedkoop
  • Goede levering

de waarheid 19-11-2016 Via de website gekocht

Let op ! niet goed geld weg!, Geen aankoop bescherming

Met regelmaat producten besteld ,goede prijzen .
Tot dat het mis gaat, keurmerk heeft geen waarde
EasyCosmetic is spinnenweb van Bv’s en brievenbus
firma’s . Een keurmerk kan hoog en laag springen
er wordt niet naar geluisterd.

Je kun naar de rechter stappen, maar voor bedragen onder de 100 euro
Kost je dat alleen maar centjes ..

Een tip betaal met creditcard, loopt het dan fout, boek je het bedrag terug

Pluspunten

• prijs
  • Gemak

Minpunten

• Niet te vertrouwen
  • Service