EasyCosmetic - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over EasyCosmetic.

EasyCosmetic stelt zich voor

Meer dan 10.000 schoonheidsproducten tegen outletprijzen

Gemiddelde beoordeling

Deze score is gebaseerd op 14 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

2,7

Help anderen en geef jouw mening over deze winkel. We verloten iedere maand onder alle reviewers 2 x € 250,-. Schrijf een review

Echte reviews van echte gebruikers, door ons gecontroleerd op betrouwbaarheid.

H. 11-03-2024

Algemene score

1,0
Bestelling geplaatst en weer geannuleerd omdat ik geen reactie kreeg op mijn emails en telefonisch ook geen contact kreeg. Uiteindelijk wel telefonisch contact kunnen leggen om te vragen hoe het zit met terugbetaling. Onbeschofte medewerker die vertelde dat hij geen tijd had voor klanten die niets bij hun bestelde. Ondertussen heb ik nog steeds geen bevestiging van terugbetaling. Er ligt al een claim bij PayPal dus het zal worden opgelost maar dit lijkt op een malafide bedrijfje dat snel geld wil verdienen. Ik betaal liever iets meer dan met dit soort idioten in zee te gaan.

Reageer

Lies 05-03-2024

Algemene score

1,0
Heb twee potjes filorga dag en nachtcrème besteld. Ietsje goedkoper dan bij de gewone parfumerie, producten zijn wel aangekomen maar ben ervan overtuigd dat het nep is. De geur is heel anders en de structuur van de crème ook. Zonde van het geld.

Reageer

pure oplichters 20-02-2024

Algemene score

1,0
Betreft: levering 467328512461297
Easycosmetic
VERLOOP
Op 22 december ’23 plaatste ik een bestelling twv €176.95. Leveringstermijn 2 à 3 werkdagen. Prima.
Op 27.12 zit de bestelling nog steeds vast bij PostNL – geen verandering in de status sinds de verzendmelding van EC.
Ik neem contact op met EC die aangeeft hier geen verdere controle over te hebben.
Op 07/01 stuur ik een mail met de vraag waar mijn bestelling blijft en dat EC verantwoordelijk is voor de verdere opvolging.
Op 08/01 krijg ik een standaardmail met een declaratie voor PostNL in de bijlage dat ik het pakket niet ontvangen heb. Een prehistorisch, statisch document. Ik kopieer alle gevraagde gegevens in een document en stuur de PDF door op 10 januari.
Ik krijg als antwoord hierop 3 standaardmails waarin staat dat ze de declaratie voor PostNL nodig hebben. Ik vermoed dat mijn bijlage niet is doorgestuurd en stuur 3 keer de mail met mijn bijlage opnieuw door ONDER DE NAAM DECLARATION POSTNL.
Ik hoor hierna niets meer.
Op 21/01 stuur ik een mail om te peilen naar de stand van zaken.
Als antwoord hierop krijg ik weer 2 dezelfde standaardmails die vragen om het document PostNL.
Op 22/01 stuur ik het document opnieuw door.
Als antwoord hierop krijg ik weer 2 dezelfde standaardmails die vragen om het document PostNL. In de laatste van 24/01 staat dat er geen bijlage werd verzonden. Oh jawel hoor. Ik stuur de bijlage opnieuw door.
25/01 en 31/01 opnieuw dezelfde standaardmails.
Op 05/02 dreig ik met een officiële klacht en op 05/02 krijg ik plots de melding dat het exact dat quasi blanco papier moet zijn dat ik moest indienen. Lees: een quasi lege pagina waar je niet kunt in werken met een titel, en eronder enkele korte vragen. Geen logo’s, geen gewichtig ogend document. Een ordinaire word die geschreven werd in een PDF.
Ik print, ik vul geschreven in, neem foto en stuur die door als bijlage.
Op 05/02 standaardantwoord dat PostNL moet onderzoeken.
Op 06/02 vraag naar stand van zaken.
Op 18/02 vraag naar stand van zaken.
Op 19/02 krijg ik een antwoord dat ik te lang gewacht heb om het document te bezorgen en PostNL geen onderzoek meer kan verrichten wegens tijd verstreken.
Op 19/02 een boze mail aan hun adres met vraag naar compensatie en geen reactie meer gekregen.
Het is duidelijk dat dit bedrijf gerund w door pure oplichters. Ze houden je lang genoeg aan het lijntje opdat ze uiteindelijk geen zaak meer moeten maken. Pure schande!
Graag alle e-mails ter inzage, laat gerust van u horen en ik bezorg onmiddellijk. In bijlage, in PDF.

Reageer

Na 3 weken ontvangen nog steeds niets ontvangen. 19-02-2024

Algemene score

1,0
Parfum besteld. Na 3 weken nog steeds geen levering noch een bericht.
De leveringduur zou 3-5 werkdagen zijn.

Reageer

delic 17-02-2024

Algemene score

1,0
Geen levering en geen geld terug .
Bestelling geplaatst maar tijdens betalen kreeg een foutmelding, maar aankoopbedrag van 74,98 euro wel afgeschreven van mijn rekening. Email berichten worden niet beantwoord en maar een keer is het gelukt telefonisch iemand te pakken krijgen. Deze service medeweker was zeer onvriendelijk en ik moest het maar met mijn bank regelen. Vervolgens bank gebeld maar die zeiden dat de betaling geaccepteerd is en ik het maar met de Easycosmetic moet regelen. Dus geld kwijt.

Reageer

Will 01-02-2024

Algemene score

4,0
Een luchtje besteld, clinic van elixer, de eau de parfum...
Hele goede copy, maar het luchtje vervaagd heel snel.....staat nu op de wc, goedkoop is duurkoop....dus eenmalige aktie

Reageer

Natascha 29-09-2023
Ja, ik beveel deze shop aan

Algemene score

9,0
Ik heb niet de zelfde ervaring als vele mensen hier. Het product was snel geleverd. Kon het keurig volgen via post nl. Het product zag er mooi verpakt uit. Helaas weet ik niet hoe het ruikt. Want het is een kado. Maar ga ervan uit dat alles prima is. Ik ben tevreden!

Reageer

Nooit meer 23-08-2023

Algemene score

1,0
Was altijd zeer tevreden, maar de ene laatste bestelling was de fles al niet meer origineel en de geur ook niet.
De laatste keer kreeg ik zoooo nep parfum en helemaal niet in de fles , en ik bestelde altijd ysatis van givenchy.
Dit valt echt tegen en je betaald ook nog de volle pond .

Reageer

Bianca 15-06-2023
Ja, ik beveel deze shop aan

Algemene score

10,0
Heb hier een bestelling geplaatst en de levertijd zou 3 tot 5 dagen zijn, echter kwam de bestelling niet binnen.
Nadat ik hun een mailtje gestuurd had hebben ze het direct opgelost door een nieuw pakketje op te sturen. En ja toen kwamen natuurlijk beide pakketjes binnen. Om hen tegemoet te komen juist omdat ze zo snel een nieuw pakketje opgestuurd hadden, had ik besloten om het tweede pakketje ook te houden. En hoefde over het tweede pakketje uiteindelijk geen bezorgkosten te betalen. Dus heel goed opgelost en goede service top 👍

Reageer

Anja 01-06-2023

Algemene score

1,0
9 dagen geleden mijn bestelling geplaatst, geven aan leveren binnen 3-5 werkdagen. Betaald maar niets ontvangen.

Reageer

Monique 15-05-2023
Ja, ik beveel deze shop aan

Algemene score

7,0
Ik had besteld en toen vernam.ik allemaal negatieve reacties...
Dus was ik best bezorgd.
Kreeg product en heb het gelijk uitgepakt en geprobeerd.
Mijn conclusie: goed product, zorgvuldig ingepakt en scherpe prijs. Het belangrijkste is dat het heerlijk ruikt, dus geen nep geur. PRIMA dus!

Reageer

Linda van den Brink 11-05-2023
Ja, ik beveel deze shop aan

Algemene score

10,0
Ik ben zeer tevreden over deze online webshop. Het product was precies zoals beschreven en wat ik al kende. Gewoon origineel dus. Prijs is scherp en levering was heel snel. Ik bestel hier zeker weer!

Reageer

Marjan 02-05-2023

Algemene score

1,0
Easycosmetic is een ..... bedrijf die geen producten aan je aflevert. Vervolgens na je klacht, om een zoektocht te willen starten geen moeite voor je betaalde geld en bestelde producten wil doen.
Wees gewaarschuwd met bestelling bij deze bedrijf!!

Reageer

Jacques 23-04-2023

Algemene score

2,0
Wat een oplichters bende dit bedrijf. Aqua diparma besteld, normaal haal ik deze parfum bij Douglas heerlijk luchtje. Zag dat dit bedrijf luchtje kon leveren met 40% korting dus besteld. Werd vrij snel geleverd maar luchtje lijkt in de verste verte niet op parfum die ik normaal gewend ben, een smerige lucht die niet te gebruiken is.

Reageer

Paul 02-03-2023
Ja, ik beveel deze shop aan

Algemene score

9,0
Na eerst een tester vanuit de winkel(z'n test pakket met iets van 8 verschillende geuren) wilde ik z'n grotere broer wel hebben.
Na wat getreuzel vanwege de diversen reviews toch deze besteld; Juliette Has a Gun Pear Inc. edp vapo 100ml
Kwam na enkele dagen netjes thuisbezorgd en ben zeer tevreden.

Reageer

Peter 19-02-2023

Algemene score

2,0
Een parfum besteld Boucheron jaipur, het lijkt in de verste verte op het product wat is besteld

Reageer

Esther 17-02-2023
Ja, ik beveel deze shop aan

Algemene score

9,0
Na voor reviews te hebben gelezen iets besteld te hebben bij Easycosmetic had ik het toch wel even benauwd toen ik de reviews op deze site las.

Maar: mijn contact met de klantenservice was gewoon goed, en mijn pakket kwam binnen de toegezegde levertijd binnen. Bovendien ben ik heel tevreden over het geleverde product!

Kortom, mijn ervaring met dit bedrijf is heel positief en ik herken mijzelf echt niet in de bijzonder lage scores die ik op deze site zie.

Normaal laat ik nooit reviews achter, maar maak hier toch een uitzondering ;)

Reageer

Nina 09-02-2023

Algemene score

1,0
Heb 2 imitatie geuren ontvangen, ik gebruik de bestelde parfum al jaren, ik zag gelijk bij het openen van de verpakking dat het niet klopte, de verpakking, de kleur van de parfum en op de fles stond geen naam en toen ik de geur opspoot rook ik gelijk dat het anders was.
De andere geur was een kadoo, ik kreeg van de jarige bij het openen van de verpakking ook te horen dat de verpakking wel heel slap was in vergelijking wat hij kende (gebruikt de geur ook al jaren) en toen hij het opspoot was het ook niet de geur zoals hij kende, ik rook bij hem ook een hele andere geur dan het origineel. Ik weet echt wel hoe mijn huisgenoot normaal ruikt, en dit was heel anders en na een tijdje rook je een "kapotte" parfum lucht.
Ik heb gelijk gemaild en moest de geuren retour doen voor controle, ik heb aangegeven dat ik m'n geld terug wil omdat ik zeker weet dat het imitatie is, kreeg toen een mail dat ik hen beschuldigde van een strafbaar feit, omdat ik na die mail er helemaal geen vertrouwen meer in had heb direct een klacht ingediend bij Thuiswinkel waarborg (ze zijn daar tenslotte bij aangesloten) ik kreeg de volgende dag een mail van easyCOSMETIC dat de geuren gecontroleerd waren en dat de geuren in orde waren maar ik kreeg wel bij hoge uitzondering mijn geld terug,
ik wacht het af of ik ook daadwerkelijk m'n geld terug krijg anders gaat Thuiswinkel waarborg er verder mee aan de slag.
Ik kies ondanks de terugbetaling voor 1 ster

Reageer

L Wierda 17-01-2023

Algemene score

1,0
Had Dior Homme Sport 2017 besteld. Op de website klopte de afbeelding en de geurnoten van de 2017 versie. Vandaag bezorg , hebben ze gewoon de recente versie 2021 opgestuurd. Mooi waardeloos dus.
Geef de juiste versie aan in de webwinkel, want dit voelt toch wel als volksverlakkerij.

Reageer

Bob 31-12-2022

Algemene score

1,0
Niet origineel

* Mijn conclusie allereerst:

Mijn ervaringen met EasyCosmetic zijn slecht. Ikzelf bestel nooit meer iets bij EasyCosmetic.

Als u het toch wilt proberen, dan doe dat gerust maar ik ben van een "koude kermis thuisgekomen", zoals dat heet.

* Mijn verwachting & recht:

Bij Easycosmetic dacht ik er namelijk van overtuigd te zijn dat ik een origineel product zou ontvangen tegen een mooi prijsje. Althans, zo manifesteren ze zich via hun website.

In grote volumes inkopen doen ze het overkomen dat dit de reden is dat ze onder de winkelprijs zitten.

Het recht van een klant is het verkrijgen van een origineel exemplaar als de shop pretendeert een origineel product aan te bieden. Wat de prijs ook is, de klant betaalt ervoor dus mag hij/zij verwachten dit ook te krijgen.

* Mijn aankoop:

Ik had een flesje "Eight & Bob Mémoires du Mustique" besteld.

* Mijn teleurstelling na vergelijk:

Direct na openen had ik mijn ernstige twijfels of dit een origineel geurtje uit het genoemde parfumhuis Eight & Bob is.

Gelukkig had ik een originele 100ml fles met originele verpakking welke ik in een fysieke winkel heb gekocht dus het was voor mij eenvoudig om ze naast elkaar te leggen voor een vergelijk.

* Mijn conclusie na eigen vergelijking:

Na grondige bestudering van het (winkel) origineel tegenover de online versie van Easycosmetic kan ik niet anders concluderen dat, alleen al op basis van de doos, enorme verschillen zijn te zien.

Daarnaast ruikt het origineel (winkelversie) veel krachtiger op de fles. Bij opspuiten vervliegt de geur van EasyCosmetic al na vrij korte tijd.

* Wat heb ik vervolgens gedaan:

Ik heb niet meteen online willen reageren, omdat ik het liever eerst even persoonlijk bespreek met deze online webshop.

Dat vind ik persoonlijk wel zo netjes. Het kan natuurlijk zijn dat ik het mis heb, maar dan hadden we dat kunnen bespreken.

* Communicatiestijl EasyCosmetic:

Op mijn zeer nette mail om in contact te komen, krijg je een standaardmail terug dat je ze beschuldigd van fraude. Die standaardmail vind je op internet gemakkelijk terug via andere reviews.

Op die standaardmail heb ik keurig en netjes gereageerd dat ik niemand beschuldig, maar dat ik enkel graag even persoonlijk in gesprek wil. Diverse keren heb ik gevraagd naar de werkelijke herkomst van de geur, maar ook daar krijg je geen antwoord op. De schermen tevens met Cosmetic Ordinance (KosmetikV) maar dat zegt de klant totaal niets over de herleidbaarheid en echtheid. Meer iets over het veilig gebruik. Dus zinloze kreet voor de klant.

Via hun servicedesk kreeg ik notabene gewoonweg WEDEROM DIE STANDAARDMAIL met beschuldiging van ze terug. Ze nemen niet eens de moeite om de klant persoonlijk te woord te staan.

* Conclusie:

EasyCosmetic communiceert NIET is mijn ervaring met ze.

* Vervolg:

Daarop stuitte ik per toeval op onderstaande organisatie terecht .....

"KLACHTEN THUISWINKEL.NL"

Ik kende deze niet, maar hier kun je als consument je klachten kwijt over webshops waar men achter eventuele misstanden van webshops gaat.

Het is een soort waarborg. En tijdens het loggen van mijn klacht over EasyCosmetic zag ik al snel dat dit bedrijf bij "Klachten Thuiswinkel" al bekend staat.

Nu is het afwachten of en wat hier verder uit gaat komen, want ik heb nog niets vernomen.

In de tussentijd ben ik hiermee verder gegaan en ben ik een winkel ingegaan, waar ze mijn twijfels over de echtheid van deze geur van EasyCosmetic begrepen. Er waren teveel afwijkingen.

* Mijn eindconclusie over EasyCosmetic:

- Ik heb onderbouwde twijfels over de echtheid van het product
- EasyCosmetic communiceert niet
- EasyCosmetic komt niet met uitleg
- EasyCosmetic retourneert niet. Ook niet als je je beroept op je consumentenrecht van retour sturen.

Kortom:

Bedenk vóóraf goed of die paar tientjes extra bij een gerenommeerde, goede winkel in de stad toch niet meer waard is, dan een mislukking als bij EasyCosmetic !!! Achteraf had ik beter een paar tientjes meer willen betalen voor een origineel product. Ik zeg origineel, omdat bij gebrek aan communicatie nog steeds niet vanuit EasyCosmetic gecommuniceerd is over de echtheid van hun product. Ook niet via " Klachten Thuiswinkel".

Voor EasyCosmetic mochten jullie pro actief in de administratie willen kijken. Wat ik overigens niet verwacht gezien mijn ervaringen tot dusver:

* Check de emails bij jullie collega "***" zoals hij zich noemt (ook via mailadres van jullie Servicedesk)
* FACTUUR 11514048
* Een LIJST MET VERSCHILLEN vindt u terug in de mails

Hopelijk hebben toekomstige klanten iets aan deze ervaring met EasyCosmetic,

Reageer

HB 23-12-2022

Algemene score

1,0
Waardeloze service: product gekocht dat nooit geleverd werd. Telefonisch gesproken met medewerker van de klantenservice en die beloofde dat het geld terug gestort zou worden. Daar is het wachten nu al een paar weken op.

Reageer

Lena 17-11-2022

Algemene score

1,0
Heb eerder bij easycosmetic producten aangeshaft en het ging wel goed. Helaas is deze tweede keer de ervaring zeer negatief. Het product is niet geleverd met de verklaring dat het geweigerd werd. Dit is een leugen omdat ik thuis was. Ik kreeg geen toelichting van de firma en tegenstrijdige innformatie van DHL. Het lange wachten aan de lijn van de non-existent klantenservice heeft ook niets opgeleverd. Kortom misleidend, zal nooit meer gebruik maken van deze webshop.

Reageer

Marianne 18-09-2022

Algemene score

1,0
EASYCOSMETIC VERKOOPT PRODUCTEN DIE OVER DE DATUM ZIJN!
In augustus 2022 een dure crème uit de Caviar Collectie van La Prairie besteld. De prijs lag aanzienlijk lager dan in de winkel of op andere websites. De verpakking zag er goed uit, onbeschadigd en geseald.
Heb dit product eerder gebruikt; gekocht in een winkel.
Verpakking opengemaakt: Het flesje zag er anders uit: Goedkope plastic dop en het tuitje van de pomp was wit en niet geïntegreerd zilverkleurig als bij mijn huidige flesje.
Batchcode gecheckt op internet: Het product is inderdaad origineel, MAAR de productiedatum was april 2019!
Contact opgenomen met La Prairie: Producten hebben een “shelf date” (tijd dat ze ongeopend in originele verpakking onder gunstige omstandigheden op de plank -van de winkel- mogen liggen) van 36 maanden, oftewel 3 jaar!
Producten ouder dan 3 jaar mogen NIET meer verkocht worden en moeten terug naar de groothandel en/of La Prairie om vernietigd te worden!
Easycosmetic heeft mij een PRODUCT OVER DE DATUM verkocht!
Waarschijnlijk was het bedoeld voor de Amerikaanse markt, want er staat een US Patent Number op. Het mocht daar (maar ook elders) niet meer verkocht worden op de reguliere markt vanwege de verloopdatum en dit verlopen product is waarschijnlijk door Easycosmetic goedkoop opgekocht om weer te verkopen via hun website.
De werking van het product neemt na 3 jaar sterk af, of doet helemaal niets meer.
Voel mij zwaar opgelicht door Easycosmetic: Het product is weliswaar origineel, maar mocht NIET meer verkocht worden omdat het ouder is dan 36 maanden. Toen ik het kocht was het al 40 maanden oud!
Dus wees gewaarschuwd!

Reageer

John 11-08-2022

Algemene score

1,0
Doordat Easy Cosmetic een verkeerde sticker op de dagcrème had geplakt de verkeerde crème geleverd gekregen.

Klantenservice niet bereikbaar via telefoon, mail alleen in het Engels.
Foto's als bewijs gestuurd dan mag je het terugsturen daarna krijg je de juiste crème toegestuurd , maar wel 2 weken verder.

Reageer

Dannyroermond 01-07-2022
Ja, ik beveel deze shop aan

Algemene score

10,0
Grey Flannel zondag j.l besteld,vandaag vrijdag binnen gekomen top verpakt.
Gebruik deze geur al 35 jaar dus weet.wel of hij echt is,deze is ECHT.
En dan de prijs...15.99 voor 120 ml eau de toilette spray,betaal ik normaal dik 70 euro voor.....
5sterren dik waard,en jullie hebben een klant erbij TOP

Reageer

Toon meer reviews