EasyCosmetic - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over EasyCosmetic.

EasyCosmetic stelt zich voor

Meer dan 10.000 schoonheidsproducten tegen outletprijzen

Deze score is berekend op basis van 13 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar

5.1

Verberne 02-03-2018 Via de website gekocht

Waardeloze levering

Op 6 februari 2018 een bestelling geplaatst. Mijn. Nieuwe adres opgegeven, echter doordat mijn email adres herkent werd, werd het oude adres gebruikt, waardoor de bestelling als ongewenst retour is gestuurd.
Nu is het 2 maart en heb ik mijn bestelling nog steeds niet ontvangen, omdat het bedrijf zegt dat de vervoerder, DHL, het pakket nog moet terug sturen.
Nu wil ik mijn geld terug, maar Easy Cosmetic wil mijn. Geld pas terug betalen als DHL het pakket heeft geretourneerd.
Dit vind ik belachelijk, omdat ik na al die tijd geen bestelling heb en het bedrijf weet, dat het pakket terug komt en niet door mij wordt ontvangen,
ZEER slechte service en absoluut geen reclame en klantbinding.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Afleverservice
  • Retourproces
  • Klantenservice

Mariella 21-02-2018 Via de website gekocht

Goeie ervaring!

Nadat ik besteld had en mijn betaling 2 keer van mijn rekening afgeschreven zag vroeg ik me af of dit goed ging komen, mede gezien de reviews over deze organisatie.
Maar ik ben blij verrast. Binnen 2 dagen het teveel betaalde geld terug op rekening en binnen 4 dagen, de zover ik kan beoordelen, echte parfum in huis. Kortom:prima eerste ervaring!

Pluspunten

• Levertijd
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Ismael 20-02-2018 Via de website gekocht

Snelle levering

Ik heb de geur Trussardi Black Extreme besteld, na het geroken te hebben in de Douglas. Bij het leveren van de geur natuurlijk direct het luchtje opgespoten en ik weet niet of het aan mij ligt, maar hij rook toch vele malen anders. Kan ook tussen m’n oren zitten hoor, maargoed. Verder snelle levering👌🏻

Sabrina 15-02-2018 Via de website gekocht

Fantastische service

Ondanks sommige negatieve reviews heb ik er toch een parfum besteld.
Ik ondervond helemaal geen negatieve ervaring. Kreeg mijn product mooi op tijd, dinsdag besteld en donderdag in huis. Heb ook alles goed doorgekregen via email. Sommige zeiden dat het fake parfum is, is helemaal niet waar heb alles vergeleken met parfum van bij ici paris en is identiek... dus conclusie... alleen maar positieve ervaring met deze webwinkel... zou er onmiddellijk opnieuw bestellen.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Paula 02-02-2018 Via de website gekocht

Geweldige prijzen

Geweldige site met prijzen, die je nergens anders vindt. Alle produkten zijn origineel van Shiseido, die mijn favoriete verzorgingslijn is. Kan ook niet anders.
Heb zeker al 5 maal iets besteld en de levering is iedere keer weer perfect, hoef hiervoor nooit meer de deur uit. Blijf dus altijd klant.
Bedankt voor alles Easycosmetic. Tot de volgende Shiseido.
Hartelijke groeten van Paula.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Marcel 29-01-2018 Via de website gekocht

NIET geleverd, WEL betaald.

Producten in het verleden gekocht die ook daadwerkelijk zijn geleverd. Prima.
Januari 2018 ook weer producten gekocht die NIET zijn geleverd, WEL betaald.
Geen reactie op verstuurde mail !

Paul 25-01-2018 Via de website gekocht

Uiterst tevreden!

Na vele vergelijkingen met andere site is gebleken dat easy cosmetica toch de goedkoopste is...althans met de geur die heb besteld. De verpakking, verzending, levering, uiterst tevreden! Ik had de reviews van andere klanten gelezen en die waren niet best....toch heb ik besteld en ben verbaasd hoe de slechte reviews zijn! Ik ben werkelijk vol lof over easy cosmetics! Het is dat het parfum van Aqua di Parma een dure hobby is...anders had ik nog eenmeer uit de serie besteld uit de Colonia of Club serie Ik ga dit zeker weer doen, en ga ook niet meer naar de dure parfumerie. Easy cosmetics: GA zo door, ik ben een tevreden klant .... misschien leuk als die klanten beloond worden?

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Wilhelmina 09-01-2018 Via de website gekocht

Opgelicht!!

Omdat de prijs van de make-up voor mij aantrekkelijk was bij deze internet zaak op 7 jan 2018 besteld en betaald.
Tot op heden niets ontvangen.
Geprobeerd tel contact op te nemen maar er wordt niet opgenomen.
Via hun site ;" bestelling volgen" krijg ik de mededeling dat er niets besteld is.
Op mail ook geen respons!

Pluspunten

• Betaalmogelijkheden

Minpunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Gebruiksvriendelijkheid site

lucy 08-01-2018 Via de website gekocht

geen kerstkado

Ik heb op 10 december aftershave besteld van Tom Ford en afgerekend. Tot op heden niets ontvangen van Easycosmetic. Het Pakketnummer is bij DHL niet bekend. Ook telefonisch is het bedrijf niet bereiken. Dagelijks ontvang ik een reclamemail, zelfs daar voor afmelden lukt niet !

Pinar-gozel 19-12-2017 Via de website gekocht

Slechts

Ik heb bij easy cosmetica Ralph Lauren polo eau de parfum besteld en online betaald ik kreeg geen bevestigingsmail. Ik heb ze zelf nu zo vaak gemaild kreeg van hun te horen dat het niks bij hun bekent is . De betalingsbewijs gemaild nog steeds geen antwoord geen bevestiging wat een oplichter

Pluspunten

• -

Minpunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

kc 07-12-2017 Via de website gekocht

Slechte klanten service

Ik had parfum besteld en betaald. DHL zou na vijf dagen bestellen maar hebben teruggestuurd zonder aan te bieden bij mij. Reclame aan de klantenservice van easycosmetic levert afhouden en verdedigen op: ze verwijzen naar DHL en houden terugbetaling lang af. De inhoud van de reacties op mijn verzoeken zijn tegen het beledigende aan. Zeer onwaardige dienstverlening, ontevreden.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice

Stein 21-11-2017 Via de website gekocht

Boucheron ruikt echt niet hetzelfde

Ik heb zeer sterke twijfel of dit een origineel produkt is. 100 ml Boucheron parfum besteld een parfum wat je de gehele dag ruikt , waarvan iedereen zegt wat ruik je lekker . Bij deze fles niets ! Heel in de verte kun je een vleugje van deze parfum ontdekken. Alles lijkt echt ! Fles, doos, barcodes , alleen het stickertje op de onderzijde bevat dezelfde tekst maar is er een ander lettertype en verfsoort gebruikt.
Na sterke twijfels over de echtheid van dit parfum maar eens gezocht of meer mensen dit hadden , en daarom op deze site terecht gekomen. Ook geen bevestiging mail gehad . Bij de afschrijving stond STICHTING vermeld , was toen al zeer bezorgt of mijn pakje wel ooit zou aankomen . Ik heb een naar onderbuik gevoel bij deze webwinkel en zal er ook nooit meer iets bestellen .

Pluspunten

• -

Minpunten

• Levertijd
  • Afleverservice

Hester 05-11-2017 Via de website gekocht

Prima webshop met aantrekkelijke prijzen

Heb hier nu een paar keer besteld en is prima. Vandaar dat ik nu een review achterlaat, omdat ik de negatieve reacties niet herken. Ik kocht o.a. de DDML van Clinique. Prijs leek in eerste instantie paar euro hoger maar easy cosmetic leverde 200 ml en de andere webshops hadden alleen de 125 ml. De 200 ml was dus stuk aantrekkelijker. Evenzo voor de bestelde parfum, er werd ook een grotere verpakking geleverd. Ben dus tevreden. Levering duurde deze keer 2 dgn langer maar dat lag aan DHL, in de orderstatus zag ik dat easy cosmetic al een klacht hierover had verzonden aan DHL. Prima dus.

Illy 08-04-2017 Via de website gekocht

Bestelling in goede orde ontvangen

Ik was na het lezen van deze reviews een beetje sceptisch. Ik zag een 100 ml flesje Quatre van Boucheron voor €41,- en dat was spotgoedkoop. Ik kon er ook maar 1 in m'n winkelwagentje plaatsen en als ik hem opnieuw opzocht dan was dezelfde fles €56,-. Nadat ik hier de reviews hier had gelezen heb ik even goed nagedacht en toch besloten om het de voordeel van de twijfel te geven. Ik had opnieuw de Quatre 100ml van €41,- gevonden en ik kon dit keer 2 flesjes in m'n winkelwagentje doen, dus toen heb ik de bestelling meteen afgerond en betaald. Ik had wel een screenshot gemaakt van m'n winkelmandje vlak voor het bestellen, omdat ik hier had gelezen dat anderen kleinere flesjes toegestuurd kregen. Ik had verwacht dat ik een bevestigingsmail zou krijgen, maar die heb ik niet ontvangen (nog niet gekeken in spambox)
Ik kreeg wel de volgende dag een mail dat het pakket was verzonden en dat track en trace werkte niet helemaal naar behoren en het duurt ook wel lang (5-6 dagen) voor de bestelling binnen is. Ik heb de bestelling in goede staat ontvangen, flesjes Quatre 100 ml zoals ik wilde.
Ik zal de volgende keer hier waarschijnlijk niet meer bestellen, ondanks dat het goed was gegaan, maar ik vond het toch wel een beetje spannend of ik m'n bestelling in goede orde zou ontvangen..
Ik ben op dit moment dan wel tevreden over easycosmetic.

Lady 05-04-2017 Via de website gekocht

waaredeloos!!!!

nadat ze mijn e-mail adres hebben gekregen, blijven ze me spam sturen, bijna dagelijks. Uitschrijven is niet mogelijk. Account daar heb ik niet (is mogelijk???) - dus HOE moet ik die veule stroom van nieuwsbrieven stoppen? (heb aangegeven dat het spam is, dus zie ik deze niet meer in mijn mailbox).

PATRICIA 24-03-2017 Via de website gekocht

waardeloos

Ik heb ze gebeld want er stond 2 maal chloe parfum 50 ml met verschillende prijzen. wanneer je op de duurdere klilkte kreeg je toch de goedkopere prijs. vervolgens mijn pakketje gekregen het 20 ml??? en er zit een sticker van 50 ml op. vervolgens gemaild en nu beweren ze ja je hebt 20 ml besteld.

'T Haasje 15-03-2017 Via de website gekocht

Geweldige service!

In eerste instantie nadat ik bovenstaande reviews had gelezen, was ik sceptisch om hier een geurtje te bestellen.

Ik ben blij dat ik toch de stap heb genomen. Alles was snel, duidelijk en overzichtelijk bij het bestelproces. Je krijgt netjes een bevestiging dat de betaling is gelukt en als je het geurtje voor 21:00 uur besteld krijgt je dezelfde avond nog een bericht dat het geurtje is verpakt en aangeleverd bij DHL.

Je krijgt daar ook een e-mail van met daarin een track&trace code.

Eenmaal het geurtje ontvangen, heb ik gecontroleerd of deze origineel is en dit is het geval.

Jolijn 08-02-2017 Via de website gekocht

Parfums rieken veel minder straf dan elders . Nep????

de parfums die ik bestelde ruiken anders dan diegene uit de parfumwinkel. Eerste indruk is hetzelfde, maar vervliegt na enkele minuten. Goedkope rommel. Ik vraag me af of dit originele parfums zijn

Waardeloze service 05-02-2017 Via de website gekocht

Waardeloze service

Ik bestel nooit meer iets bij Easy Cosmetic. Het product was niet goed geleverd en werd terug ingenomen. Dit duurde weken! Ik was in de veronderstelling een nieuw product te krijgen. Maar na dat ze het product hadden ingenomen kreeg ik een bericht dat ik mijn geld zou terugkrijgen. Ik wacht nog steeds op het geld. Meerdere malen de klantenservice gemaild, maar krijg geen reactie meer. Bestel nooit bij Easy Cosmetic! Het bedrijf is ook niet in NL gevestigd.

Hans 03-01-2017 Via de website gekocht

Dhr.

Het proces om iets te bestellen is eenvoudig bet zoeken naar artikelen is overzichtelijk en ook is het assortiment uitgebreid, de betaling is makkelijk en goed te volgen, de levering geschiede in een goede doos en product was goed beschermd tegen stoten, de levering was snel en via Track & trace goed te volgen

Pluspunten

• snelle levering
  • goed assortiment

Bob 22-12-2016 Via de website gekocht

Prima !

Zaterdag besteld, donderdag daarop binnen ondanks de kerstdrukte. Prima prijzen en parfums zien er goed uit. Herenluchtje gelijk geprobeerd: the real thing ! Damesluchtje gaat onder de kerstboom.

Pluspunten

• Goedkoop
  • Goede levering

de waarheid 19-11-2016 Via de website gekocht

Let op ! niet goed geld weg!, Geen aankoop bescherming

Met regelmaat producten besteld ,goede prijzen .
Tot dat het mis gaat, keurmerk heeft geen waarde
EasyCosmetic is spinnenweb van Bv’s en brievenbus
firma’s . Een keurmerk kan hoog en laag springen
er wordt niet naar geluisterd.

Je kun naar de rechter stappen, maar voor bedragen onder de 100 euro
Kost je dat alleen maar centjes ..

Een tip betaal met creditcard, loopt het dan fout, boek je het bedrag terug

Pluspunten

• prijs
  • Gemak

Minpunten

• Niet te vertrouwen
  • Service

GRS 18-11-2016 Via de website gekocht

Tevreden

Ivm voordelige prijzen een bestelling geplaatst. Op de website verscheen een mededeling dat deideal betaling niet gelukt was en betaal opnieuw . Via bankgegevens was het bedrag wel meteen afgeschreven. Email gestuurd naar de klantenservice,binnen een uur antwoord van de klantenservice. Mijn betaling was inmiddels gekoppeld aan mijn bestelling en de bestelling werd verwerkt. Binnen 5 werkdagen bestelling ontvangen. Ook ik heb de barcode gecontroleerd, het betreft de originele producten.

Pluspunten

• Snelle reactie op email door klantenservice
  • Voordelig geprijsd
  • Keurig verpakt bij levering

Minpunten

• Foutmelding die optrad na betaling

Jet 12-11-2016 Via de website gekocht

Helaas...

Gelet op de laatste positieve reviews het risico genomen en bestelling geplaatst en betaald. Maar, ondanks de belofte in de alg. voorwaarden, vier uur later nog geen bevestigingsmail ontvangen (ook niet id spam) en mijn mail aan de klantenservice wordt ook niet beantwoord. Als ik morgen nog niets heb gehoord, wend ik me maar tot Thuiswinkelwaarborg..

Minpunten

• Geen bevestiging van de bestelling
  • Geen reactie vd klantenservice

P. Santegoets 09-11-2016 Via de website gekocht

Patrick Tilburg

Zeer goede communicatie, zeer snelle levering, zeer concurrerende prijzen! Alles waar een goede webshop voor hoort te staan. Erg positieve ervaring en zonder meer vatbaar voor herhaling!

Pluspunten

• Goede communicatie
  • Snelle levering met tracknr.!
  • Aantrekkelijk geprijsd
  • Goed verpakt enz.

samira 18-06-2016 Via de website gekocht

Extra toelichting
woensdag besteld en zaterdag binnen gekregen (stond ook duidelijk op hun website 5dgn) vanwege slechte recensies toch huiverig geweest maar zag dat een ongeopende verpakking gratis retour mocht. er werd op veel reacties aangegeven dat ze niet originele geurtjes verkopen. ik heb daarom de BATCH CODES online gecheckt en alles is origineel.

Marit 04-05-2016 Via de website gekocht

1,5

Ja, bestelgemak is normaal voor een online webshop en het geld wordt direct geind, maar vervolgens gebeurt er wekenlang niets.

word al 8 dagen aan het lijntje gehouden met sorrysorrysorry...het gaat vandaag de deur uit... en dat al 5 dagen lang

Assortiment
tja, wat is het assortiment nog waard als er niet geleverd wordt

Aanbeveling
Superslechte service
Wacht nu 8 (!) dagen op levering en word aan lijntje gehouden met "sorry, sorry, sorry....het gaat echt vandaag de deur uit...", maar op de verzendstatus (="voorbereiding voor verzending") verandert alleen elke dag de datum.
Hoewel ik 10 dagen voor moederdag de bestelling plaatste, zal mijn kado niet op tijd komen, als het al komt....
WAARDELOOS; beter iets meer betalen voor een goede en vlotte service.

Freddy 19-04-2016 Via de website gekocht

3,8

Heb een eau de toilette ontvangen die niet lijkt op het originele product. Via klantenservice uiteindelijk uit gekomen op: geld weg..

Aanbeveling
Door de constructie van webshop in nederland, belgisch telefoonnummer en een vestiging in duitsland met een duitse klanten service. Kom je al heel snel op vertaal fouten en stugge houdingen waarvan klanten heel snel geld gaan verliezen..

Extra toelichting
Heb een geurtje via deze shop besteld. Echter klopt het geurtje niet! Zowel de geur als de kleur van de eau de toilette lijken in de verste verte niet op mijn ander flesje. Via klantenservice contact gezocht en hier wordt een blokkerende houding aangenomen. Via de post het flesje terug gestuurd waarna ik de melding krijg dat de geur uit het flesje 'uniek' is. Op aanvullende vragen wordt alleen hier naar verwezen. Als ik blijf doorvragen krijg ik alleen een dreigende mail dat ze het flesje gaan vernietigen als ik het niet terug wil. Ik kan het geurtje niet retour doen omdat deze gebruikt is, geld terug is uit den boze en omdat het batchnummer onder op het flesje klopt met een controle-website is deze zaak gesloten. Dus weg 40 euro.. Waardeloze service. Nederlandse website, belgisch telefoonnummer en klantenservice in duitsland..

tania 17-02-2017

Hallo,

Ik heb alleen maar goede ervaringen en schrik hier wel van.
In de algemene voorwaarden staat wel dat parfums enzo nog niet gebruikt mogen zijn om ze terug te kunnen geven , wat trouwens zo is in elke winkel die parfums verkoopt .

De codes (batch codes) zijn dezelfde als de originele alsook de geur ikzelf heb nog nooit een eau de toilette noch een parfum gekocht en ontvangen die niet zoals het origineel is.

Heb ook eens eentje terug gezonden, met plastiek ongeopend en een week later had ik mijn geld reeds terug gekregen.

Dus echt wel geschrokken van deze review en jammer dat u zon ervaring had, maar het staat wel degelijk in de algemene voorwaarden dat eau de toilette en parfums niet gebruikt mogen zijn.

bartbartels70 18-07-2014 Via de website gekocht

zeer overzichtelijke winkel, enorme keuze, duidelijk bestelproces

zeer snelle beantwoording van mijn mail

Assortiment
ongelofelijk ruim assorrtiment, ook met exotische parfums waarvan ik nog nooit gehoord had

Extra toelichting
levering duurde 3 dagen (volgens de info op de website kon het tot 5 dagen duren).