Dyson.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Dyson.nl.

6,3

Kaynak 04-10-2023

Eind maart 2023 Dyson humidifier ter reparatie opgestuurd naar Dyson. Reparatiekosten van 125 euro direct betaald, na meerdere malen contact met Dyson te horen gekregen dat ik een nieuw toestel zou krijgen. Inmiddels zijn we dus maanden verder en moet er weer achteraan bellen. Klantenservice geeft aan dat ze de reparatiekosten niet hebben ontvangen, terwijl ik het bewijs daarvan meerdere malen heb verstuurd.
Mensen die een Dyson willen kopen mogen nu zelf beoordelen of ze nog een Dyson willen.

Chapeau!! 29-09-2023

Een AA-merk als Dyson met een zeer adequate klantenservice zorgt voor een bizar goede en snelle oplossingen van (eventuele) defecten. Chapeau!!

Karin 28-09-2023

Zwaar teleurgesteld in Dyson.
Heb een Dyson airwrap long en deze is stuk gegaan in de garantie tijd.
Maar helaas niet meer in bezit van het aanschaf bewijs, en vergeten hem te registreren.
Dus nergens recht op

Ik had gehoopt dat Dyson, als een gerenommeerd merk, een betere klantenservice zou bieden, vooral voor duurdere producten zoals de Dyson föhn. Het gebrek aan flexibiliteit en ondersteuning in deze situatie heeft mijn ervaring negatief beïnvloed.

Ik zou bij Dyson niks meer aan schaffen en een aankoop daar doen afraden, haar service is slecht en geen begrip voor klanten zoals ik, die per ongeluk geen aanschaf bewijs meer kunnen vinden en vergeten zijn om zich te registreren.
Terwijl er zo een duur product is aan geschaft.
Zwaar teleurstellend!

Kayleigh 28-09-2023

Onze 3e Dyson snoerloze stofzuiger heeft weer een defect en dus hiervoor weer contact opgenomen met de Dyson klantenservice.

We hadden gehoopt dat als we de v15 zouden aanschaffen we er eindelijk geluk mee zouden hebben. Nou, we hebben hem 2 weken kunnen gebruiken en nu laad hij niet meer op.

Klantenservice gebeld en gesproken met ene xxx . Ik heb nog nooit zo’n onfatsoenlijke medewerker aan de telefoon gehad. Na rustig en op een fatsoenlijke manier mijn ongenoegen te willen uiten (omdat deze stofzuiger 799 euro kost en al binnen 2 weken kapot gaat!!!) gaf hij aan dat hij het druk had en andere mensen moest helpen.
Hij liet mij totaal niet uitpraten, dus ik vroeg uiteindelijk om een andere medewerker waar ik wel mijn verhaal kon doen (omdat dit nu de 3e stofzuiger is in een zeer korte tijd). Hierbij begon hij hard te lachen, hing zogenaamd op en nam weer op met zijn naam. Ik heb hem rustig gevraagd of hij dit serieus meende en of hij het normaal vind om zo met mensen om te gaan. Hij begon weer hard te lachen. Hij gaf aan dat HIJ niet met mij kon praten en heeft toen opgehangen. Ik ben nog nooit zo asociaal te woord gestaan. xxx kan zeker een klacht van ons verwachten en wil heel graag aan Dyson vragen om de 2 gesprekken eens opnieuw te beluisteren en met hem eens door te nemen. Ik denk dat xxx dan een andere baan mag gaan zoeken. Dit kan namelijk echt niet!!

Terugkomend op de stofzuiger. Ik zal na 3 stofzuigers die niet werken nooit meer een Dyson aanschaffen en dit ook nooit weer aan iemand aanraden. Wat een verschrikkelijk product voor bijna 800euro.

Sophie 25-09-2023

Op 24 juni voor het eerst contact gezocht met Dyson voor een probleem met mijn Airwrap. Klantenservice was vriendelijk en kon snel tot een afspraak komen om mijn apparaat op te sturen voor reparatie. Dit zou 2 weken duren. Helemaal prima, ik blij aangezien mijn apparaat weer helemaal goed zou zijn daarna.
Toen ik op 11 juli het apparaat terug kreeg van de reparatie bleek er iets niet goed te zijn gegaan waardoor een van de onderdelen los bleek te zitten. Hierover gelijk dezelfde dag weer contact gezocht met Dyson en na een week eindelijk een retour label ontvangen om het pakket te versturen. Toen ik het apparaat voor de tweede keer retour kreeg, bleek dat de opzetstukken wiebelden als ik het apparaat gebruikte. Hierover op 6 augustus contact gezocht en op 7 augustus te horen gekregen dat ik een vervangend apparaat zou krijgen met omruiling aan huis. Vervolgens hadden ze het druk en duurde het ongeveer 3 weken voordat ik iets zou horen hierover. Vervolgens ontvang ik op 26 augustus een mail met een retourlabel om het apparaat weer op te sturen voor verzending. Contact opgenomen aangezien dat niet de afspraak was en vervolgens werd ik alleen nog maar genegeerd. Uiteindelijk heb ik op 6 september een mail gekregen over de omruiling en op 12 september is deze dan eindelijk verzonden. Ik heb maanden met een kapot apparaat gezeten, die vaker weg was dan dat ik ‘m kon gebruiken en dat vind ik voor een apparaat van 579 euro toch echt wel een enorme afgang. Ik koop absoluut geen Dyson apparaten meer.

Klaas Helder 25-09-2023

Super service van Dyson. De laser van het mondstuk ging vrij snel na aanschaf al defect.
Maar snel en accuraat geholpen door een medewerker en een nieuw onderdeel ontvangen.
Zeer tevreden.

Chantal 24-09-2023

De mensen van de klantenservice zijn heel vriendelijk en helpen je vlot. De producten zijn ook heel snel geleverd.

Richard 24-09-2023

Ik vind de service heel goed en professioneel.
Ik heb nu 2x een nieuwe zuigmond toegestuurd gekregen omdat mijn borstels binnen een jaar versleten waren! Ik vind het heel fijn dat dyson daar niet moelijk over doet.
Over een jaar zal ik weer contact op moeten nemen omdat dan weer mijn borstels versleten zijn, en dat voelt voor mij niet goed om dan weer aan te geven dat de borstels van de zuigmond versleten zijn.
Mijn advies: zuigmond aanpassen zodat je alleen de borstels kunt vervangen.

Tjaala 22-09-2023

Dit is zo slecht..

Op 12 september hebben wij een bestelling geplaatst voor een dyson airwrap. Twee dagen later contact opgenomen via de chat omdat we nog steeds geen bericht hadden. Ons werd verteld dat het product niet op voorraad is en we moeten wachten. Binnen een week zouden ze terugkeren. We hebben aangegeven 23 september een bruiloft te hebben en het product nodig hebben. Ze zouden dat registreren/noteren etc. Een week later nog steeds niets gehoord van hun. Waarna we weer gechat hebben. Weer kort en niet komend met een oplossing. Vandaag gebeld waarbij klantenservice zegt dat het een fout van hun is, dat het product er wel is, maar niet voor morgen (dus 23 september) geleverd kan worden bij ons thuis. Daarvoor zou het te laat zijn. Ze verwees me naar de winkel om daar een nieuwe te halen en deze te cancelen. Ik werd dus verwezen naar de winkel te reizen en daar een nieuwe te halen en vervolgens order te laten cancelen en ik moet alles weer zelf voorschieten... Ik heb gezegd dat ik hier niet akkoord mee ben. Ze zou een bericht weer achterlaten voor hun andere afdeling dat het ''urgent'' is. Ik weet niet wat bij Dyson ''urgent'' betekent, maar ik vind het rampzalig dat een product WEL op voorraad is, maar wij 10 dagen later na zoveel contactmomenten nog steeds geen datum hebben wanneer het geleverd wordt.. En dan hebben we van tevoren aangegeven dat we het product 23 september nodig hebben. We zijn aan het lijntje gehouden tot 22 september en daarna verwezen naar een winkel waar ik een product maar moet gaan voorschieten (dus nogmaals moet kopen). Iets wat WEL op voorraad is maar we nog steeds na 10 dagen niet ontvangen en dan ook nog eens wat urgentie heeft ivm een bruiloft. Als laatste hebben we een chat gekregen met de levering gaan we niet op tijd kunnen doen, fijne avond. Wat een verschrikkelijk bedrijf waar iedereen naar elkaar wijst en wij na 11 dagen nog steeds geen product hebben voor een bruiloft. Dit was mijn eerste en laatste ervaring met dyson.

Marta 21-09-2023

At the beginning the customer service was good. The agents were responsive and helpful.
The problem begun when I wanted to send the machine for service and asked for help to get a box /packaging in which I can send it.
After weeks of no help they cancelled my service request.
Now no one is responding to my request to reopen the service request.
It’s not acceptable to provide such poor service for such quite expensive products, especially when they stop working properly after 1 month from purchase.
I wish I could just send it back and get my money back so I don’t have to deal with Dyson customer service anymore

Elvira 15-09-2023

Goede service bij Dyson en helpen je altijd met problemen oplossen. Vriendelijke mensen aan de telefoon.

Robert 15-09-2023

Probleem niet opgelost. Duurt lang met reageren. Wij hebben al geruime tijd problemen met onze dyson. Er wordt geen heldere oplossing geboden voor het probleem. Eventuele Reparatie betekent 2 weken geen stofzuiger.

Adam 12-09-2023

Great products, nice staff - terrible processes. Love the products we own from Dyson, but sending in for repair has been an absolute mess. My 'Pure Cool' fan has somehow been lost by Dyson in the warehouse and the teams seem at a loss as to how to track it down and continue the repair (or replacement) with any accurate ETA.

The customer service staff have been very pleasant to talk with, and have done what they can to navigate what seems a messy back end process. Disappointing for a company founded on innovation, and selling products at a premium price point.

Ricardo 11-09-2023

Goede service kapot onderdeel werd zonder moeite vervangen
Levertijd van onderdeel was wel lang.

Natasja 11-09-2023

De Dyson Airwrap is een haarstylingtool die al vanaf het begin met constante problemen te kampen heeft gehad. Een van de grootste problemen is dat de krullen die je met de Airwrap creëert, niet langer dan 30 minuten lijken te blijven zitten. Dit is uiteraard een grote teleurstelling, vooral als je bedenkt hoeveel geld je hebt geïnvesteerd in dit premium product.

Op de Dyson-website wordt vaak gesproken over een "learning curve" bij het gebruik van de Airwrap, maar in werkelijkheid lijkt dit meer een handige truc te zijn om klanten langer dan de garantieperiode bezig te houden. Het idee is dat je het apparaat beter leert kennen naarmate je het vaker gebruikt, maar in mijn ervaring heeft dit niet geleid tot aanzienlijke verbeteringen in de resultaten. Het lijkt er eerder op dat het apparaat gewoon niet aan de verwachtingen voldoet.

Wat nog frustrerender is, is dat mijn Dyson Airwrap nu weer kapot is gegaan. Ik heb het teruggestuurd naar Dyson voor reparatie, maar ik kan nergens de status van mijn reparatie of de locatie van mijn apparaat terugvinden. De klantenservice is ook geen helpende hand gebleken. Ik heb al twee keer mijn Airwrap geregistreerd, omdat ze mijn gegevens lijken te zijn kwijtgeraakt.

Al met al is de Dyson Airwrap verre van wat je zou verwachten van een product dat zo duur is. Het feit dat ik standaard minstens 40 minuten in de wacht sta bij de klantenservice maakt de ervaring nog frustrerender. Voor de prijs die je betaalt voor de Dyson Airwrap, zou je mogen verwachten dat het een betrouwbaar en effectief product is dat aan je verwachtingen voldoet. Helaas is dat in mijn geval niet het geval geweest, en ik ben teleurgesteld over de algehele ervaring met dit product.Het spijt me te horen over de teleurstellende ervaring die je hebt gehad met de Dyson Airwrap. Hier is mijn review van het product, waarin ik jouw zorgen en problemen zal behandelen:

Al met al is de Dyson Airwrap verre van wat je zou verwachten van een product dat zo duur is. Het feit dat ik standaard minstens 40 minuten in de wacht sta bij de klantenservice maakt de ervaring nog frustrerender. Voor de prijs die je betaalt voor de Dyson Airwrap, zou je mogen verwachten dat het een betrouwbaar en effectief product is dat aan je verwachtingen voldoet. Helaas is dat in mijn geval niet het geval geweest, en ik ben teleurgesteld over de algehele ervaring met dit product. Dyson is echt de van Moof van de huishoudelijke apparaten.

Ansems 10-09-2023

Ik werd heel vriendelijk behandeld en werd met mij meegedacht.
Snelle actie en levering binnen 2 a 3 dagen.

Kelly 09-09-2023

Een Dyson föhn gekocht bij Dyson in nov 2022. Paar maand later werkte die al niet meer. Contact opgenomen en opgestuurd voor reparatie. 2 weken zonder föhn. Na 2 weken föhn ontvangen met reparatie overzicht. Föhn was hersteld. Na amper 1 föhnbeurt was de machine opnieuw stuk. Zelfde probleem. Opnieuw contact opgenomen en weer mocht ik de föhn opsturen. Weer 2 weken kwijt. Föhn terug ontvangen en volgens reparatie overzicht was de föhn tip top in orde. Helaas na amper paar keer gebruiken was het ding opnieuw defect maar nu een ander probleem. Weer gebeld naar Dyson en nu was ik de föhn wel heel lang kwijt. Blijkbaar kon het euvel niet opgelost worden. Zonder overleg werd mij een nieuwe machine opgestuurd. Wat ik helemaal niet (meer) wou. Na de miserie met die eerste föhn had ik zowat gehad. Uren aan de lijn gehangen met klantendienst, tijd verspild aan het heen en weer gaan naar de post, ... Als een föhn waarvoor ik 479 EUR betaald heb al na amper paar maand stuk is en dan nog eens 2x defect dan is mijn vertrouwen in het merk Dyson wel helemaal zoek. Ik wou dus een terugbetaling. Gezien er geen retourlabel bij zat moest ik die aanvragen. Ik werd zo 20 dagen aan het lijntje gehouden voor een retourlabel. Mailen, bellen, chatten, niets hielp, ... telkens zelfde verhaal - de dienst heeft wat vertraging maar je label komt eraan. Ging 10 dagen duren zijn er dus 20 geworden. Ik stuurde het pakket zelfde dag retour na ontvangst label. 2 dagen later werd het pakket door UPS geleverd bij Dyson. Ik kreeg een melding dat ze mijn retour hadden ontvangen en ik mijn terugbetaling binnen de 7 dagen mocht verwachten. Na 7 dagen GEEN TERUGBETALING. Gebeld, gemaild, gechat, ... telkens een ander verhaal 7 dagen, 14 dagen, 3 weken, ... en recent hoorde ik "kan tot een maand duren vooraleer ze terugbetalen want ja ... een bedrijf zoals Dyson ..." Intussen wacht ik nog steeds op mijn geld. Dyson betaalt dus NIET TERUG. Als alles goed gaat is men uiteraard tevreden. Maar als het mis gaat - zoals nu, een defecte föhn - weet je pas echt hoe deze firma omgaat met zijn klanten. Ik heb al verschillende keren gebeld, gemaild, geWhatsAppt, ... Ik kan je verzekeren, men is altijd supervriendelijk tot je begint door te vragen over je terugbetaling, dan krijg je het ene na het andere excuus. Ik heb nu al meermaals contact opgenomen via verschillende kanalen en telkens krijg ik een ander antwoord. Ze kunnen niets opzoeken, de dienst heeft vertraging, men weet geen exacte terugbetalingstermijnen, geld terug binnen 7 dagen, neen geld terug binnen 14 dagen, ...

Ik kocht in dezelfde periode ook een stofzuiger waar ik enorm tevreden mee ben maar met die föhn niets dan miserie. Had ik enkel de stofzuiger gekocht ging ik hen ongetwijfeld een 10/10 geven want zolang je apparaat perfect werkt is er geen vuiltje aan de lucht. Maar zoals ik al zei, eens je met een defect zit weet je pas echt hoe goed/slecht een bedrijf is. Daarom neem ik de tijd om dit review neer te pennen omdat men zou gewaarschuwd zijn over de ellende om een terugbetaling te krijgen bij dit bedrijf. Ik wacht nog steeds op mijn centen! Dus opgelet want als het fout loopt, betaalt Dyson niet terug. "koop bij diegene die het maakt" - voor mij is dit echt wel NOOIT meer iets van DYSON. Mijn volgende stofzuiger koop ik zeker niet meer bij of van het merk Dyson. Zo'n bedrijf en zo'n slechte service na verkoop of gewoon klantenservice in het algemeen. Ze zijn enorm moeilijk te bereiken, kunnen nooit iets opzoeken en op WhatsApp antwoorden ze niet meer van zodra ze geen goesting hebben om op moeilijk vragen te antwoorden. Dus neen GEEN DYSON meer voor mij.

Ton Huitink 01-09-2023

Na telefonisch contact met de helpdesk werd ik op adequate en prettige wijze op de hoogte gebracht van de mogelijkheid tot reparatie en de daaraan verbonden kosten. Spoedig na dit gesprek ontving ik via de mail de nodige documentatie ivm retourzending/reparatie.

Anne 28-08-2023

Heel blij met de service. Helaas was na een aantal weken een onderdeel stuk. We kregen meteen een nieuw onderdeel opgestuurd. In tegendeel tot de winkel waar wij hem hadden gekocht. Hij viel daar nog binnen de maand garantie, maar dan mocht hij niet gebruikt zijn. We hadden hem dan op moeten sturen en dan waren we hem 2 weken kwijt.

Dus top service. En ik ben heel blij met deze stofzuiger, de V10 steelstofzuiger, want er stond dat er geen haar in de voet vast komt te zitten en dat is ook echt zo. Ik heb zelf 3 langharige honden en in mijn vorige stofzuiger zat continu haar vast. Kan hem iedereen aanraden!

Sassie Free 27-08-2023

Super netjes te woord gestaan en ook, buiten garantie om, gratis een nieuw onderdeel gekregen. Ben wel een enorme Dysonfan met fohn en 4 stofzuigers in al onze woningen. Ga zo door, aftersales belangrijker dan verkoop ❤️

Dyson 23-08-2023

kreeg snel gratis een vervangende onderdeel voor mijn stofzuiger, snel geleverd

frans 23-08-2023

Telefonisch moeilijk bereikbaar maar service uitstekend. Nieuw batterij opgestuurd ook na garantieperiode.

Marcel 23-08-2023

De garantie was 2 dagen verlopen toen de oplader van mijn stofzuiger stiuk ging. Even geapt met de servicedienst. De dag erna had ik al een nieuwe in bus.

Kike 21-08-2023

Onze dyson ging defect, contact opgenomen net dyson en er werd vervolgens een nieuwe stofzuiger geleverd!

Klaas 21-08-2023

De dyson service is prima, maar het probleem wordt niet opgelost, omdat er geen oplossing is. De wieltjes van de stofzuigermond lopen vast door haren van de hond bij ons. Men heeft daar geen oplossing voor behalve het advies om elke keer de wieltjes na het stofzuigen schoon te maken, dit is een een redelijk gepriegel kan ik zeggen. Men heeft wel netjes een nieuwe stofzuigermond gestuurd. Dus voor de service een 8, het product maakt niet waar wat het zou moeten, ondanks het feit dat de stofzuiger huisdierenharen goed moet aankunnen.