Dyson.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Dyson.nl.

Deze score is berekend op basis van 94 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

2,8

Joey 09-05-2021

Onder de vloerzuigmond van de V10 zitten beschermstrips tegen het krassen. Eén zo’n strip was versleten. Heb dit per Whats App gemeld bij Dyson en kreeg direct een nieuwe vloerzuigmond toegestuurd. Binnen een kwartier na de melding zat de bevestigingsmail al in me inbox.

Top service van een top product!
Dyson Benelux 10-05-2021

Hallo Joey, hartelijk bedankt voor uw review.
Het is leuk te lezen dat ook u zo te spreken bent over het product en onze service. We bedanken u dan ook dat u de tijd heeft genomen om het ons te laten blijken en we wensen u veel plezier met uw Dyson V10.

Dennis 08-05-2021

Donderdag een opbergdoos voor een Dyson fohn via de site besteld als cadeau voor Moederdag. Stond dat het binnen 1-2 dagen zou worden geleverd en ik had zaterdag als leverdag gekozen. Blijkt dat het ineens dinsdag geleverd wordt terwijl ik op vrijdag nog via WhatsApp had gevraagd of ze het tijdig konden verzenden i.v.m Moederdag. Daarna via WhatsApp contact opgenomen over waarom het pas dinsdag wordt geleverd. Kreeg enkel botte antwoorden 'omdat het eerder niet lukt', dus gebeld en toen aan de klantenservice ook een botte medewerker aan de telefoon die nul hulp kon bieden. Qua klantenservice is dit echt een dramatisch bedrijf. Lees veel soortgelijke reviews de afgelopen tijd dus zou via andere sites dan Dyson bestellen.
Dyson Benelux 10-05-2021

Hallo Dennis, Bedankt voor uw review.

Het is jammer te lezen dat u dit ervaart. Bij het bestellen van producten of onderdelen via de Dyson website, wordt het volgende duidelijk aangegeven:
¨Op werkdagen vóór 14:00 uur besteld, is de volgende werkdag geleverd.
Accessoires en vervangende onderdelen worden apart verzonden via standaardbezorging (3-5 werkdagen).¨
Het kan zijn dat u dit niet heeft gezien. Onze excuses daarvoor. Het is natuurlijk vervelend als een bestelling niet wordt geleverd op de gewenste dag. We hopen alsnog dat het met plezier in ontvangst zal worden genomen.

John 03-05-2021

Onze Dyson Humidify + Cool maakt een onregelmatig luid piepend geluid op lagere standen. Onbruikbaar dus in de slaapkamer, terwijl we daar juist deze luchtbevochtiger voor hebben gekocht (nieuwbouwhuis, (te) goed geïsoleerd).

Klantenservice gebeld, die aangeeft dat het nog weken kan duren voordat er een omruilexemplaar beschikbaar zal zijn. Dat kan dus ook nog maanden duren, er staat geen max op.

Als alternatief wordt er een gratis luchtreiniger geboden, die niet kan bevochtigen. Die mogen we zelfs houden, als er ooit weer een Humidify kan worden opgestuurd. Klinkt niet gek, maar dan zit ik dus tijden met een apparaat dat niet doet waarvoor ik het heb aangeschaft: de slaapkamer vochtig houden.

Dus geef ik aan dat ik mijn geld terug wil, zodat ik een alternatief product kan aanschaffen. Na veel vijven en zessen is mijn verzoek verder het bedrijf in geparachuteerd en moet ik wachten tot ik word teruggebeld. De klantenservicemedewerker was overigens verder vriendelijk en correct.

Ik vind het echt zeer klantonvriendelijk dat een bedrijf in een dergelijke situatie niet gewoon mijn geld teruggeeft, zonder discussie. Het kan immers niet leveren wat het heeft beloofd. Van een premiummerk met een premiumprijs verwacht ik echt heel andere standaarden.
Dyson Benelux 04-05-2021

Holla John,

Bedankt voor uw review.

Het spijt ons te lezen dat u dit ervaart. Omdat het model dat u heeft tijdelijk niet op voorraad is, hebben we een ander alternatief moeten bedenken totdat het weer leverbaar is.
U geeft aan om liever uw geld terug te willen en daarvoor moeten we toestemming vragen om te kijken of het mogelijk is. Zodra hierover meer bekend is zult u hiervan op de hoogte worden gebracht. Onze excuses nogmaals voor het ongemak.

Ferry 21-04-2021

Vorige week dinsdag 13 april de Dyson Supersonic fohn besteld, zoals het hoort een bevestigingsmail ontvangen. Maar dit was dan ook gelijk het laatste bericht wat ik heb ontvangen vanuit Dyson m.b.t. de bestelling. De fohn ondanks betaling via iDEAL nog steeds niet ontvangen! Inmiddels al diversen keren gebeld met Dyson maar geen antwoord ontvangen wanneer ik het geleverd ga krijgen. Ze kunnen werkelijk niks voor je betekenen, elke keer hetzelfde antwoord?? Echt de eerste keer dat ik een negatieve ervaring ervaar met een webshop bestelling, dit verwacht je niet bij een bedrijf als Dyson......
Dyson Benelux 22-04-2021

Hallo Ferry, bedankt voor uw review. Het spijt ons te lezen dat u dit ervaart. Zoals wij onze klanten beloven, op werkdagen voor 14:00 uur besteld, is de volgende werkdag geleverd, zullen we dit ook nakomen. Omdat het een product is dat snel uitverkocht is, kan het zijn dat u de bestelling heeft geplaatst wanneer het niet meer op voorraad was. We proberen het altijd zo snel mogelijk aan te passen op onze website maar het kan soms gebeuren dat het net langs elkaar loopt. Graag onze excuses voor het ongemak en we zullen ervoor zorgen dat er spoedig een oplossing zal zijn. mocht u vragen hebben dan kunt u ons altijd benaderen via mail, Whatsapp, Chat, Facebook messenger of per telefoon.

Lieke 08-04-2021

Ik heb een jaar geleden de dyson airwrap gekocht. Deze is afgelopen week kapot gegaan. Hierdoor had ik via whatsapp contact opgenomen met dyson. Ik kon de dyson meteen opsturen voor reparatie (viel nog binnen de garantie) Ik kreeg uiteindelijk een gloednieuwe terug! Mega goeie service!
Dyson Benelux 09-04-2021

Hallo Lieke, hartelijk bedankt voor uw review. Het is leuk te lezen dat ook u zo heeft kunnen genieten van onze service. We bedankt u voor de tijd om dit naar ons te laten blijken en graag wensen we u veel plezier met uw Dyson Airwrap multistyler.

MDJ 05-04-2021

Dyson V11 is prima in gebruik maar de aftersales bij Dyson is waardeloos, ben nu al week bezig om product te registreren. Serienummer wordt niet herkend, dus je kan niets.
Dyson Benelux 09-04-2021

Hallo MDJ, bedankt voor uw review. Het is spijtig te lezen dat het u niet lukt. Graag helpen we u met het registreren van uw Dyson V11. We willen u vragen om daarvoor contact op te nemen met een van onze Dyson medewerkers. U kunt ons bereiken via whatsapp, chat, sociale media, mail of per telefoon. We horen u graag!

Faja 20-03-2021

Een week of zes geleden een Dyson Cinetic Big Ball Absolute 2 sledestofzuiger gekocht, rechtstreeks bij Dyson. Prima te woord gestaan toen ik belde met een paar vragen. Geïnvesteerd in het meest uitgebreide model want ze gaan doorgaans lang mee. Dit is mijn derde Dyson stofzuiger. Ik was altijd erg enthousiast over Dyson en mijn vorige, een Dyson stowaway was de fijnste stofzuiger die ik ooit had. Deze nieuwe valt helaas erg tegen. Even gewacht met een beoordeling omdat ik mezelf de kans wilde geven te wennen aan deze nieuwe stofzuiger, maar bij elk gebruik loop ik tegen hetzelfde aan. Ik heb houten vloeren met kleden erop en gebruik daarvoor bij voorkeur gewoon 1 borstel. De pneumatische vloerzuigmond die zichzelf aanpast aan elk willekeurig oppervlak leek me daarvoor ideaal, maar ik vind hem erg log in gebruik. Hij beweegt alleen voor- en achteruit, niet opzij. Door dit gebrek aan wendbaarheid wordt het stofzuigen erg zwaar. Daarom vervang ik hem soms door de parketborstel. Die is lichter en (uiteraard) zeer geschikt op gladde vloeren, maar in tegenstelling tot de parketborstel van mijn vorige stofzuiger klapt deze steeds om op de kleden en moet ik daarvoor toch weer de pneumatische vloerzuigmond gebruiken. Ook vind ik dit apparaat nogal luid, en bij gebruik van de turboborstels (die overigens goed reinigen) is dit nog erger. De aan/uitknop en de knop voor het snoer zijn erg klein, vind ik minder handig om met de voet te bedienen. Jammer dat de stowaway er niet meer is, die vond ik ook handiger op te bergen. Deze Dyson heeft wel een prima zuigkracht, en het is fijn dat je de filters niet hoeft te wassen. Toch zou ik deze stofzuiger niet meer kopen omdat ik stofzuigen nu veel zwaarder en luidruchtiger vind dan met mijn vorige Dyson, en ik kan dit apparaat helaas niet aanbevelen.
Dyson Benelux 09-04-2021

Hallo Faja, bedankt voor uw eerlijke beoordeling. Het is jammer te lezen dat u dit ervaart. De Dyson Cynetig Big Ball zou juist een hele verbetering moeten zijn in vergelijking met de vorige modellen. Het is aangepast om bepaalde handelingen makkelijker te laten verlopen en de aanpassingen zijn gedaan naar de wensen van gebruikers. We kunnen ons voorstellen dat het misschien even wennen is omdat u anders gewend was. We hopen dan ook dat het u uiteindelijk beter zal bevallen. Mocht dit niet het geval zijn kijken we samen met u naar een gepaste oplossing. Daarvoor mag u altijd contact opnemen met ons via een van onze kanalen en kunt u altijd rekenen op onze service.

Johan Keuter 14-03-2021

Wederom een super prettige ervaring en het defecte onderdeel is zonder moeilijke omwegen vervangen door de klantenservice. Er is meegedacht voor een oplossing om het probleem in vervolg te verhelpen.

Ik erken daarbij dat de stofzuiger prijzig is. Maar anderzijds erg prettig omdat hij draadloos is en altijd zijn werk doet!
Dyson Benelux 15-03-2021

Hallo Johan, hartelijk bedankt voor uw review. Het is fijn te lezen dat u heeft kunnen genieten van onze service. We zijn altijd op zoek naar de beste oplossing voor onze klanten. Mocht u meer vragen hebben dan kunt u altijd rekenen op onze service.

Dyson Benelux,

maikel 12-03-2021

ik zou ver weg blijven van dit merk. Ziet er mooi uit maar de prestaties zijn ver onder nivo voor wat je er voor betaalt. we hebben een stofzuiger maar kunnen niet eens op 1 acculading de bank schoonmaken. Daarnaast een air purifyer die onbruikbaar is. Hij moet regenereren wat een uur duurt. Bij het aftellen stopt dat maximaal 1x per halve minuut en dan moet je handmatig dat ding uit en aanzetten om weer 20 seconden verder te komen. waardeloos.
Dyson Benelux 15-03-2021

Hallo Maikel, bedankt voor uw review. Het spijt ons te lezen dat u dit ervaart. Graag willen we u vragen om contact met ons op te nemen, zodat we u kunnen helpen met een gepaste oplossing. U kunt ons bereiken via chat, mail, social media of per telefoon. Voor meer informatie hierover ziet u in de links hieronder.

www.dyson.nl/support/journey/contact-us
www.dyson.be/nl_be/support/journey/contact-us

anouk kleyn molekamp 02-03-2021

Ook ik had een draadloze fluffy v7. Die ging helaas kapot na de 2 jaar garantie. Bizar slechte zuigkracht ook. Ik kon €125 bijbetalen voor een nieuwe. Die order is in december geplaatst. Per ongeluk heb ik 2x de €125 betaald. Na vele telefoontjes en nog meer e-mails heb ik tot op de dag van vandaag mijn teveel betaalde geld niet terug gekregen! Mijn nieuwe stofzuiger is na 1,5 maand geleverd. Wat een slechte service!!!!
Dyson Benelux 15-03-2021

Hallo Anouk, bedankt voor uw review. Het spijt ons te lezen dat u dit is overkomen. Graag onze excuses hiervoor. We hopen dat het spoedig opgelost zal zijn en we willen u vragen om contact met ons op te nemen voor een compensatie voor het ongemak.

Dyson Benelux.

www.dyson.nl/support/journey/contact-us
www.dyson.be/nl_be/support/journey/contact-us

Brouwer 11-02-2021

Ik heb een Dyson v7 fluffy gekocht.
Hiervoor had ik een Dyson ball.
om eerlijk te zijn heb ik altijd problemen gehad met een Dyson zou er ook niet opnieuw aan beginnen. Ze zeggen dat de Dyson zo'n sterkte kracht heeft bij mijn zuigt hij nog geen stukje walnoot mee.
Meermalen klachten gehad van de accu.
Dyson staat wel meteen klaar als er een klacht is dus ze sturen wel meteen iets op als er problemen zijn.
Maar blijft jammer van mijn €400 aan een Dyson stofzuiger.
Waar ik niet tevreden mee ben.
Krijgt een aanbod van 25% korting op een andere stofzuiger heel aardig maar zou fijner zijn als ik hem gewoon zou mogen omruilen.
Dan hoeft het voor mij nog niet eens een draadloze te zijn.
Dat zou pas echt service zijn.
Dyson Benelux 24-02-2021

Hallo Brouwer, Het spijt ons te lezen dat u dit ervaart. Op de snoerloze stofzuigers van Dyson geldt een garantie van 2 jaar met een coulance uitloop van 3 maanden. Aan de hand van bepaalde factoren kunnen we u helpen met een gepaste oplossing en we zorgen ervoor dat we het beste aanbieden. Mocht u vragen hebben dan kunt u altijd rekenen op onze service.

Dyson Benelux,

Hansbao 28-02-2021

Mijn snoerloze Dyson van 2018 helemaal niets meer waard, 400,00 Euro weggegooid, Dyson maakt zich ervan af met massa’s smoesjes en onzin. Hoe zou men reageren als er een massa-claim volgt ?

Eddy 26-01-2021

Twee jaar geleden een V10 aangeschaft. Geeft na een maand of 2 om de haverklap aan dat hij verstopt zit en functioneert dan dus niet meer. Filter erbij gekocht, want dat ding moet je met water reinigen en dan 24 uur laten drogen. Op de laagste stand geeft de accu er na 10 minuten al de brui aan (op de hoogste stand al na 2 minuten). Nu doet hij alleen iets als er geen hulpstuk op zit. Met hulpstuk schiet hij weer in de "verstopt"-stand. Ik ben dit apparaat zo zat inmiddels!!
Dacht nog even wat reviews te lezen en daar wellicht nog een oplossing in te vinden, maar schrok mij lam toen ik alle slechte ervaringen las.
Conclusie: Een ver onder de maat presterend, veel te duur product van een bedrijf dat geen kaas heeft gegeten van service verlenen! Dat zij überhaupt nog bestaan vind ik knap, maar ben bang dat het niet lang meer zal duren. Ik gooi mijn V10 in ieder geval weg en zal naar een ander merk omzien!!
Dyson Benelux 24-02-2021

Hallo Eddy, het spijt ons te lezen dat u dit ervaart. Het filter dient goed te drogen nadat het is uitgespoeld, zeker 48 uur op natuurlijke wijze. We raden u aan om contact met ons op te nemen zodat we u kunnen helpen met een gepaste oplossing. Alvast bedankt daarvoor.

Dennis 16-01-2021

Dyson V11 besteld, factuur ontvangen om te betalen, nooit me Dyson V11 ontvangen.
na een mail te sturen pas Track&Trace ontvangen.
Zogenaamd afgeleverd door UPS, nou mooi niet...
Medewerker via chat gesproken en deelt mij heel leuk mede om wel over te gaan tot betalen:)
Nu inmiddels 5 weken verder en na diverse mailberichten totaal geen medewerking.
Worden continu aan het lijntje gehouden...
( zelfs een stofzuiger moeten lenen moet niet gekker worden )
Mijn advies is koop geen product van Dyson.
Dyson Benelux 24-02-2021

Hallo Dennis. Het spijt ons te lezen dat u dit ervaart. We hopen dat het inmiddels is opgelost en u uiteindelijk heeft kunnen genieten van onze service. Nogmaals onze excuses voor het ongemak.

Dyon Benelux

Erwin 13-01-2021

Dyson is gewoon ten eerste een fantastisch merk. Overal is over nagedacht en alles wat je van Dyson koopt heeft gewoon een goede kwaliteit. Nu heb ik voor het eerst eens een defect in een Dyson product. Dit is meer dan PERFECT opgelost door de mensen van Dyson ! Er wordt goed met je meegedacht en zonder moeite wordt er een nieuwe opgestuurd. After-sales dus ook prima !
Dyson Benelux 24-02-2021

Hallo Erwin, hartelijk bedankt voor uw review. Het is fijn te lezen dat ook u Dyson met zijn bijhorende service aan beveelt. Graag wensen we u veel plezier met uw Dyson en mocht u vragen hebben, wat betreft uw Dyson, dan kunt u altijd rekenen op onze service.

Dyon Benelux

Hansbao 28-02-2021

Totaal niet mee eens !!!!!!!!

Ralph 04-01-2021

Dacht dat het een degelijk bedrijf was. Maar alle nieuwe stofzuigers zijn niet geschikt voor oude opzetstukken etc.. bij een defecte stofzuiger dus weer het dure pakket borstels aanschaffen.
De draadloze stofzuiger/kruimeldief is wel echt om te huilen. De accu is zo slecht dat hij na een jaar nog maar 30 tot 50 sec werkt. Dan is ie weer leeg.
Telefonisch bereikbaar zijn ze niet. En de winkels die de spullen verkochten zijn er grootendeels mee gestopt, omdat ze veel klachten kregen.
De beste tijd van Dyson ligt duidelijk achter ons.
Dyson Benelux 24-02-2021

Hallo Ralph, bedankt voor uw review. Het spijt ons te lezen dat u dit ervaart. Vanwege verbeteringen en aanpassingen is het mogelijk dat oude opzetstukken niet zullen passen op de nieuwe machines. Graag onze excuses daarvoor. We willen u op de hoogte brengen dat er een garantie geldt van 2 jaar op de snoerloze stofzuigers van Dyson met een coulance uitloop van 3 maanden. Mocht u vragen hebben wat betreft uw Dyson, dan kunt u altijd rekenen op onze service.

Heidi lodder 31-12-2020

In oktober een filter besteld , deze is nooit geleverd.
Pakket schijnt retour te zijn gegaan , maar nooit iemand gehoord of gezien.
Heel bijzonder allemaal. Natuurlijk wel betaald.
Na wekelijkse telefoontjes ,mails etc . Veel beloftes maar nog steeds geen geld retour .
Koop hier niets en betaal zeker niet vooruit .
Wat een slechte klanten service voor dit grote bedrijf.
Wel reclame maken maar je klanten in de kou laten staan.
Nee voor mij geen Dyson meer!

Henk 30-12-2020

Wat een slecht bedrijf
Klantenservice is bedroevend slecht
In juni 2020 een stofzuiger besteld via Dyson.nl
Ben al een half jaar! met Dyson in contact over een probleem met de bestelling. Het wordt gewoon niet opgelost. Elke keer hetzelfde antwoord: we gaan er mee aan de slag. Bespreek het met mijn manager. Prioriteit omhoog gezet. Etcetera. Maar er gebeurt gewoon niks.
Let op: hier niets kopen!!!!!
Boycot dit bedrijf.

Astrid 24-12-2020

Ik heb anderhalve week geleden de Dyson Airwrap koper editie besteld, de website www.dyson.nl gaf aan dat het de volgende dag geleverd zou worden. Vervolgens zou het de dag erna geleverd worden en nu zijn we alweer 6 dagen verder en hebben wij nog steeds niet mogen ontvangen...Gebeld met Dyson, met hun vervoerder Kuhne &Nagel en Post NL maar niemand weet waar pakket is en wijzen allemaal naar een ander. Ik vind het echt niet kunnen dat zij niet eerlijk zijn via hun website anders had ik het nooit besteld bij www.dyson.nl Als je medewerkers spreekt van het bedrijf, kunnen zij u nergens mee verder helpen.Managers zijn niet te vinden en ze verschuilen zich nu achter drukte, covid en thuiswerken. Erg jammer, hoe je daar behandeld wordt. Ze beloven dat je teruggebeld word of e-mail krijgt maar je raadt het al NIKS ontvangen .Ik ga ook bij Radar en Consumentenbond klacht indienen.

VERZIN VOOR JE IETS BIJ HUN KOOPT HEEL ERGE SLECHTE SERVICE LEES OOK ANDERE REVIEWS !!!!!!!!!!!

Helemaal eens !!!!!!!

Fabienne 23-12-2020

Ik heb een week geleden de Dyson föhn super sonic besteld, de website www.dyson.nl gaf aan dat het de volgende dag geleverd zou worden. Vervolgens zou het zondag geleverd worden en nu zijn we alweer 5 dagen verder en hebben wij nog steeds niet mogen ontvangen....

Ik vind het echt jammer dat zij niet eerlijk zijn via hun website anders had ik het nooit besteld bij www.dyson.nl

Erg jammer, hoe je daar behandeld wordt.

Bart 07-12-2020

Met Black Friday een Dyson V11 Animal Extra besteld via de website van Dyson zelf.
Na geen Track & Track code ontvangen te hebben zelf na een paar dagen maar eens achteraan gebeld. Bleek het product door UPS geretourneerd te zijn, volgens UPS werd het pakket "geweigerd door de ontvanger en teruggestuurd naar de afzender". Wij hebben UPS nooit hiervoor aan de deur gehad!

Klantenservice van Dyson onderzoekt dit niet en stuurt doodleuk op dezelfde manier de zending nogmaals. Met wederom geen Track & Trace code en een paar dagen later (vandaag) maar weer eens achteraan gebeld, wederom blijkt het pakket geretourneerd te zijn door UPS zonder dat wij ook maar een glimp van de UPS bezorger hebben gezien.

Klantenservice biedt aan het nogmaals te verzenden ("en dan hopen we dat het nu wel aan komt"), maar wil in eerste instantie niet verder onderzoeken waar het fout gaat.
Na aandringen willen ze wel kijken naar een andere verzendmogelijkheid en intern onderzoek doen, maar dan moet ik niet verwachten dat ik de machine binnen een week in huis ga hebben. Ook coulance kent Dyson niet.

We zijn nu anderhalve week verder, ik had m binnen 1-2 werkdagen moeten ontvangen en sta nog steeds met lege handen (en een lege portemonnee).
Ik zal dus moeten overwegen een ander merk te gaan zoeken, want de klantenservice van Dyson, daar heb je niks aan.

Desirée 03-12-2020

Zojuist mijn koperen cadeau editie airwrap complete ontvangen

Mega onder de indruk van de mooie degelijke verpakking en reistas erbij

Uiteraard direct uitproberen dus mijn naar met sproeier bevochtigd

Mijn haar is tot op schouders in laagjes

Eerste keer krul aanzuigen was best eng was bang voor verstrengeling doch niets is minder waar!

Jee wat een maf ding! Bovenop volume geprobeerd en onder uiteraard krullen geprobeerd
Mega onder de indruk vh gemak en spaart veel tijd uit eerst drogen dan krultang

komend weekend hele proces doen van wassen en hiermee drogen en diverse stylingen proberen

Hen erg lang getwijfeld vanwege hoge kosten doch eerste style poging neemt al veel hiervan weg ..

J. Goudkamp 01-12-2020

Waardeloos bedrijf heb 2x een stofzuiger besteld naar hun zeggen levertijd 2 tot 3 dagen na 5 dagen maar eens gebeld toen bleek dat hij was geannuleerd en geen mens wist waarom, had inmiddels de rekening alwel, maar goed het kan een keer fout gaan dus hebben ze de order zelf weer herplaatst maar na 2 dagen al de rekening dus ik dacht het zal toch niet goed gaan dit keer, en nee heb na 5dagen maar weer eens gebeld en toen bleek hij weer geannuleerd te zijn en je raadt het al niemand wist hoe dit kon één geluk had ik wel ik hoefde hem zelf niet meer te annuleren dat was dan de service maar ik koop bij dit bedrijf nooit weer iets.

Sandorr 20-11-2020

Dyson heeft een waardeloze webshop en klantenservice. Hun belofte van 1-2 dagen bezorging maken ze niet waar. En uitzoeken waarom er vertraging is doen ze ook niet...want de opdracht ligt in het magazijn..Een bestelling annuleren is ook onmogelijk als je bestelling nog niet verzonden is. Weiger je bestelling maar aan de deur zegt de klantenservice. Hoezo een duurzaam bedrijf? Gewoon een koerier voor de lol de weg opsturen...waardeloos!!!

Marinus 20-11-2020

Ik heb drie jaar geleden een dyson gekocht maar nu in gebreke , de turbo stand doet het niet meer ben naar de winkel terug gegaan waar ik hem gekocht heb en die kreeg te horen dat dyson geen zaken met hun doet omdat het contract is verbroken dus de service begint al goed.
Dus ik koop maar een nieuwe maar zeker geen dyson meer.

Helemaal eens !!!!!!!

cecile 19-11-2020

bestelde via de site van Dyson een Pure Humidify + cool. Enorm zwaar lastig pak. ben invalide en kon er niets mee. kreeg hulp met uitpakken en in elkaar zetten en de hulp versnipperde ook de 2 dozen en stukken karton. Apparaat werkte goed. 's nachts uitgezet, vanmiddag aan en kreeg meldingen die niet waar konden zijn. Dyson klantenservice gebeld. Advies om te resetten en als dat niet hielp wat iemand die mij kon helpen kon doen. Advies hielp niet. Weer gebeld en de helper laten doen wat de mevrouw zei. Hielp niet. Dan een reset via de afstandbediening. 2x geprobeerd, werkt niet. Ze willen de machine wel omruilen voor een nieuwe MITS de stukke in de originele verpakking zit !!!!

Mats 19-11-2020

5 maanden geleden een bestelling gedaan bij Dyson op hun website, een Dyson pure humidfy cool gekocht voor 700 euro.. Nooit iets geleverd gehad, en talloze beloftes dat er geld terug geboekt zou worden maar zonder enig resultaat en zijn nu al 5 maand verder zonder geld. DUS PAS OP

Lotte 19-11-2020

Ik raad Dyson aan, wat een goede service.
Onderdeel werkt niet meer naar behoren en ze sturen direct een nieuwe.

Onderdeel kapot en ze sturen een nieuwe machine.
Wij zijn echt heel erg tevreden over Dyson en de service 😁

Paul 11-11-2020

Een dyson v10 aangeschaft voor ons vakantie huisje. Best prijzig en wat je er voor krijgt is een soort grote kruimeldief die het vuil alle kanten opgooit. Als het reservoir dan toch vol zit Is het bijna onmogelijk om het zonder knoeien te legen.
Zojuist maar weer een gewone stofzuiger er bij aangeschaft, 5 keer goedkoper en werkt 10 keer beter.

Erwin 24-10-2020

Een dyson v11 voor ruim 600 euro die er na 6 maanden mee stopt. Kan gebeuren maar je verwacht wat service. Vergeet dat maar. Onbereikbaar..reageeet niet op mail..geen enkele communicatie mogelijk. Meer dan slecht

Dag Erwin,

We zijn wel te bereiken. Hier een link met alle kanalen die u kunt gebruiken om met ons te communiceren:

U kunt ons ook een email sturen:

Help@dyson.be
Help@dyson.nl

Hetty 13-10-2020

Ik heb op 21-12-2017 een Dyson SV10 Absolute Pro gekocht voor €566,90. Nu al, is mijn accu versleten en moet ik een nieuwe kopen. Heb gebeld met Dyson daar hij daar ook is gekocht, 2x in de wacht, 40 minuten en 25 minuten, de telefonisten en zijn natuurlijk super aardig, er wordt constant gezegd, sorry maar meer kan ik niet voor u doen, dit is het. Accu niet op voorraad wat ik u wel voor kan stellen is een nieuwe Dyson SV10 voor €125,00, ik zeg pardon, u heeft de accu niet op voorraad en dan moet ik €125,00 i.pv. €91,90 betalen. Ik vind dit geen service. Sorry meer kan ik niet voor u doen, het kan wel 2 weken duren eer de accubinnen is.
U kunt zich melden voor de accu, zodra deze op voorraad is krijgt u bericht. Kan ik verder nog iets voor u doen? Sorry, maar hier zakt mijn broek van af, ik zou willen dat déze service van Dyson bij meer mensen binnenkomt, voor ze een Dyson kopen.

Dag Hetty,

We kunnen een machine waarvoor het nodige vervangende onderdeel niet voorradig is een omruiling plannen.

Omdat u dan een volledige nieuwe machine krijgt is de prijs ook hoger wanneer de machine helemaal niet meer binnen garantie is (2jaar)

Een omruiling kost inderdaad 125 Euro.

De batterij van de V8 (die nu tevens weer in voorraad is) kost inderdaad €91,90

Ria 08-10-2020

Dyson airwrap besteld op 18-9 zou 21-9 geleverd worden. Maar er is die dag niets geleverd dacht nog kan wel wat langer duren ff geduld . Eind van de week maar eens bellen. Track en trucs code gehad product was niet mee gegeven aan UPS ze zouden het regelen . Ik hdb ondertussen nog steeds niet gekregen heb verschillende mails gestuurd en via messenger contact gehad. Het is mij nog steeds niet bekend waarom ik het product nog niet heb ontvangen Ik heb echter al wel 499 euro betaald. Als ik vraag om het geld terug te storten wordt er gezegd dat ik geduld moet hebben.
Ik vindt het erg jammer dat dit zo gaat ik heb de airwrap bij vriendin geprobeerd en het is een geweldig product . Jammer dat Dyson de afspraken rond de levering niet nakomt baal hier echt van. Dit verwacht je niet van zon gerenomeerd merk.
Ria

Dag Ria,

Het spijt ons te lezen dat het niet goed liep met de levering van uw apparaat. Graag volgen we dit met u op om te kijken of het uiteindelijk goed is gekomen en of u tevreden bent van het geleverde product.

Zou u ons een email kunnen sturen?

We zijn altijd bereikbaar via:
help@dyson.nl
help@dyson.be

M Maksimović 08-10-2020

Een dyson airwrap voor de verjaardag van mijn vrouw besteld op de site van dyson.nl zelf. Apparaat zou geleverd worden bij een ophaal punt voor de duidelijke reden daar het een verassing is. Inmiddels is het dagen over tijd en nog niet geleverd. Op mails wordt niet gereageerd en als je belt krijg je te horen dat ze simpelweg niet bereikbaar zijn, je krijgt niemand aan de lijn en de verbinding wordt verbroken. Heb ook geen track and trace mail gehad bedenk ik me nu. Hoe dan Dyson???Wellicht goed om transparantie te verschaffen over jullie achterstand zodat men daar rekening mee kan houden.

Dag M,

Het spijt ons te horen dat u problemen had bij het laten afleveren van uw Dyson.

Normaal gezien is het niet toegestaan de machines zelf bij een ophaalpunt te laten afleveren. Dit is omwille van de waarde van onze machines.

We zouden aanraden in de toekomst het apparaat dan bij een vertrouweling te laten leveren, om de verassing niet prijs te geven bij levering.

Als de machine niet geleverd kan worden door ontbreken aan geautoriseerde ontvanger, zal de verzending geretourneerd worden voor een automatische terugbetaling.

U kunt ons steeds bereiken via email op
help@dyson.nl
help@dyson.be

Joeri 05-10-2020

Al 4 weken bezig een stofzuiger via de dyson site te bestellen. Tot op heden niks ontvangen. Klantenservice zeer slecht telefonisch te bereiken. Duurt minimaal 25 min voor je iemand aan de telefoon krijgt. Er word geen oplossing geboden. Zeggen telkens dat ze het gaan uitzoeken en er op terug komen. Vervolgens hoor je dagen niks. Soms krijg je een mail zonder ook maar enige oplossing. Ik geef het op. De bank gaat het betaalde geld terughalen. Ik koop een Philips.

Dag Joeri,

Bedankt voor uw bericht. Het spijt ons te horen dat uw bestelling niet helemaal goed loopt.

Graag volgen we dit met u op indien nodig.

U kunt met ons e-mailen via:

Help@dyson.be
Help@dyson.nl

Ollobollo 29-09-2020

Schandalige behandeling door de klantenservice met name ene heer genaamd xxxx. Ik beschik over een "ouder" product en kennelijk ben je dan non importante en tweederangs klant. Ik ben al jaren een trouwe klant van Dyson. Ik heb zelfs meerdere producten. Maar na dit incident peins ik er niet over om nog met dit bedrijf in zee te gaan. Once sold your out! Ik meende dat Dyson een gerenommeerd bedrijf van bepaalde klasse was, althans zo zetten ze zichzelf neer in hun grote reclamecampagne. Duurzaamheid en kwaliteit. En mijns inziens hoort aftersales daar ook bij. Sterker nog dat is tegenwoordig een van de belangrijkste zaken, waarom klanten hun producten bij een bepaald bedrijf aanschaffen. Echter .....als je ziet hoe de klantenservice (xxxx) een e-mail van mij heeft beantwoord, zooo triest. Die mag nog eens een communicatietraining volgen. Deze heer vindt dat hij mij kan aanspreken op het feit dat ik geen begrip en waardering voor zgn. inspanning van Dyson heb. Ter verduidelijking ik heb idd een product uit 2012 (stofzuiger) en het enige dat ik vroeg was of ik een onderdeel (turboborstel) kon nabestellen. Vervolgens krijg ik tijden later een antwoord dat ik dit maar via een 3e partij moet aanschaffen (een of andere vage website). Het triest was dat het door Dyson in hun bericht vermelde referentienummer niet eens te vinden was op deze website. Dus ik stond nog steeds met lege handen en was niet opgeschoten. Dyson antwoordde dat het product niet meer werd gemaakt, dus het was einde oefening, ik moest het zelf maar oplossen. Ik heb vervolgens gemaild naar ze, dat ik dit niet zo netjes vind. Hun antwoord was (tijden later) dat het helaas niet anders was, maar dat ze evt. wel 25% korting konden bieden op een product van de website, maar dan moest ik wel het aankoopbewijs (product is ruim 8 jaar oud...) en het serienummer doorgeven. Ik heb geprobeerd dit te achterhalen op het apparaat, maar het leek nergens te staan op de witte stickertjes op het apparaat. Toen heb ik Dyson klantenservice via twee kanalen benaderd. Via Facebook en e-mail heb ik foto's gestuurd van de witte stickers op het apparaat. Maar ik kreeg steevast dezelfde e-mail via zowel Facebook als de e-mail. Ik moest eerst een serienummer moest doorgeven, voordat ik die 25% korting zou kunnen ontvangen. Na dagen ontmoedigd te zijn, omdat ik het gewoon niet kon vinden heb ik een boze e-mail uitgedaan dat ze me van het kastje naar de muur sturen en niet helpen met het serienummer. Toen kreeg ik na tig keer heen en weer mailen via Facebook een kortingscode gestuurd en ook nog de eerder genoemde weinig klantvriendelijke schandalige e-mail van de medewerker (xxxx), omdat ik volgens hem niet genoeg dankbaarheid zou tonen voor op het feit dat Dyson stelt zich voldoende inspanning te hebben getroost om mij te helpen. Ik zie het als afschepen met een 25% korting op een nieuw aan te schaffen product. (25% die ik pas kreeg nadat ik tig e-mails met gegevens en foto's van mijn product heb gestuurd om te verifiëren of ik wel de echte eigenaar ben..., waar hebben we het over?). Mij bekruipt hier het gevoel dat als je een product hebt gekocht je dan al passé bent. En het enige dat de Dyson klantenservice doet is maar hardop roepen dat ik blij mag zijn met die 25% korting die ik ter coulantie heb gehad (sigaar uit eigen doos, want ik moet uiteindelijk dan honderden euro’s uitgeven voor een nieuwe stofzuiger. Het enige dat de klantenservice doet is afleiding van hun manier van handelen, door kreten als korting en coulantie te roepen. Ik ben zoooo boos en teleurgesteld. Dit had ik niet van Dyson verwacht. Ik verwacht heus niet dat ze mij een nieuw product geven, maar iets meer medewerking en serviceverlening was wel prettig geweest. En dan ook nog eens een klant betichten van gebrek aan begrip en waardering. Bah, jammer, hoor! Ik zal niet zo gauw meer kiezen voor een bedrijf die zo omgaat met loyale klanten, dan ga ik liever naar een concurrent waar ik mij als klant nog koning voel.

Bedankt voor uw review.

Het spijt ons te horen dat u een negatieve ervaring had.

Het is wel zo dat sommige modellen uit productie gehaald worden. We kunnen dus voor zekere machines geen ondersteuning meer aanbieden.

Als we zo'n verouderd model al hadden geregistreerd, of nog kunnen registeren aan de hand van het aankoopbewijs en/of serienummer, kunnen we 25 procent aanbieden op een nieuw vervangend apparaat.

Bill 26-09-2020

Accu zeer snel kapot. Waardeloos. Telefonisch niet bereikbaar. Na 4! Keer mail krijg ik mail die blijkbaar standaard is met een advies over het gebruik van mijn stofzuiger. Ik koop nooit een dyson weer. Hun product was uniek, maar intussen zijn er goedkopere en betere merken. Echt zo waardeloos!
Dyson Benelux 08-11-2020

Bedankt voor uw review, Bill.

Het spijt ons te horen dat u dit zo ervaart.
Voor onze snoerloze modellen met accu bieden we 2 jaar garantie.

Onze machines zijn ook modulair, waardoor men thuis onderdelen makkelijk zelf kan vervangen

Airco Frans 22-09-2020

Op 28-06-20 zakelijk een Dyson V11 Absolute Pro gekocht via CoolBlue voor 799 euro. Op 13-08 gemeld dat het display niet meer werkt. Nu zijn we bijna drie maanden en diverse e-mails verder. Telefonisch zijn ze onbereikbaar. De stofzuiger zou vervangen worden en aangeleverd via UPS. De werd 's avonds om half 7 aangeboden. Ons bedijf was gesloten en de nieuwe machine retour naar Duitsland... Volgens Coolblue moet ik steeds zelf contact opnemen met Dyson, Echt service zonder glimlach! Ik wil niets meer bij de dozenschuivers van CoolBlue bestellen.
gjan 22-09-2020

Ik ben het met u eens , ze zijn moeilijk bereikbaar , via een bandje krijg je te horen bv om 10.00 , wij zijn gesloten , terwijl zij zeggen van 08.00 tot 20.00 open te zijn , maar als je ze aan de lijn hebt , niets dan lof , de vervangende onderdelen van mijn V10 , waren zo bij mijn thuis , netjes afgeleverd .

Kim 21-09-2020

Apparaat wordt kapot geleverd. Aangemeld voor retourformulier omdat ik het apparaat graag retour wil sturen. Hier wordt niet op gereageerd. Nogmaals retour gemeld. Klantenservice is niet bereikbaar. Adres om het op eigen kosten retour te sturen is ook niet te vinden. Ik heb nog nooit zoiets meegemaakt. Ik heb gelukkig nog niet betaald, maar heb mijn betaling via Klarna ook geannuleerd. Bizar dat je op een retourformulier moet wachten.
Dyson Benelux 24-09-2020

Beste klant

Momenteel hebben wij een achterstand. Onze excuses voor het ongemak dat u hierdoor ervaart. Wij beantwoorden zo snel mogelijk uw mail.
Bedankt voor uw geduld.

Gerard 15-09-2020

Motor van de "onverwoestbare" Dyson is kapot. Typenummer nodig om nieuwe motor te kunnen bestellen. Typenummerplaatje onder de stofzuiger is zodanig geplaatst dat het is weggesleten. Bellen met Dyson; duurt 40 minuten om er door heen te komen. Slechte verbinding (valt steeds weg) met iemand die er totaal geen verstand van heeft. Begint ineens over de barcode op de batterij, terwijl het een gewone stofzuiger is.
Op de motor staan een onderdeelnummer, maar daar kunnen ze niets mee. Waarom zet je het er dan op?
Waardeloze service voor een stofzuiger van € 300

Beste Gerard

Het spijt ons te horen van dit ongemak. Momenteel is het wat drukker aan de lijn, mogelijks dat u daardoor moeilijk binnen geraakt. Wij hebben contact met u opgenomen via mail. Mocht u daarop antwoorden, helpen wij u zo snel mogelijk verder.

Jan 14-09-2020

Hele fijn en goede service van Dyson , probleem met accu , werd prima opgelost , kreeg onder garantie een nieuwe accu .

Beste Jan

Bedankt voor de feedback. Wij wensen u veel plezier met de machine.

Beste Jan

Bedankt voor de feedback. Wij wensen u veel plezier met uw machine.

Marian 13-09-2020

Had ik maar eerder de reviews bekeken. 03-09-20 een storing door gegeven onze Dyson ging stotteren zodra je hem aanzette. Hij zou omgeruild worden voor een nieuwe, zie uw bevestigingsmail. Echter nooit een bevestigingsmail ontvangen en nu een week later krijg ik niemand meer aan de telefoon. Ik heb wel 100 keer gebeld. Je krijgt een bandje dat ze gesloten zijn en de openingstijden zijn van 8 tot 8. Dit bandje hoor je om 9u15 nog. Mailtjes worden niet beantwoord. Nooit meer een Dyson.
Dyson Benelux 14-09-2020

Beste klant

Bedankt voor uw feedback. Momenteel ervaren wij grote volumes. Wij willen ons dan ook excuseren voor het ongemak dat u ervaart. We hebben de omruiling voor u nagekeken en deze ziet er in orde uit. U kan deze verwachten binnen de 5 werkdagen. We houden het voor u mee in de gaten.

Kappertje 12-09-2020

Onmogelijk om op wat voor manier dan ook telefonisch contact te krijgen, ook per mail geprobeerd en exact hetzelfde probleem. Via Messenger is het gelukt maar ik vraag om te bellen omdat ik het niet vertrouw.. ivm bestelling van 3 airwrap’s voor een winkel maar dat is niet mogelijk. Superslecht en arrogantie ten top!

Beste klant

Het spijt ons voor het ongemakt dat u ervaart. Wij hebben in de tussentijd contact met u gehad via mail en hopen dat alles opgelost is nu. Zo niet, dan helpen we u graag verder.

Sophie 11-09-2020

Dyson airwrap besteld, na 4 dagen nogsteeds niet ontvangen terwijl er word aangegeven dat het de volgende werkdag word geleverd. Geen reactie op mails en ook niet telefonisch bereikbaar. Ik heb nu 500 euro betaald voor een product waaraan ik twijfel of hij uberhaubt ooit nog aankomt. Koop aub nooit bij dyson!

Beste Sophie

Onze excuses voor het ongemak dat u ervaren heeft. Wij hadden een kleine achterstand. Ondertussen hebben we via mail contact met u gehad. Mocht u verder nog vragen hebben, helpen wij u graag.

Beste Sophie

Het spijt ons voor het ongemak dat u ervaren heeft. Wij hebben een kleine achterstand. Ondertussen hebben wij via mail contact met u gehad. Mocht u verder nog vragen hebben, helpen wij u graag.

P 09-09-2020

Alles gaat mis!

Dyson niet bereikbaar via alle kanalen!
Wat doen jullie?

Na online bestelling duurt het weken voor reactie waar product blijft.

Afbestelling komt niet door.

Retour niet bewerkt.

En nu gestalkt over betaling.

Tussendoor Dyson steeds niet bereikbaar.

Handel dit a.u.b. af en stort ons geld terug. Het product heeft al allang retour.

Beste klant

Helaas hebben wij niet genoeg gegevens om u momenteel verder te helpen. Graag vragen we u om contact met ons op te nemen via messenger met de volgende gegevens:
Mailadres en order ID.
Bedankt voor uw bericht.

Angelkop 07-09-2020

De op de site beloofde levertijd werd niet nagekomen. Telefonische navraag bij de help desk over de uitblijvende levering was nagenoeg niet mogelijk. Een half uur wachten op contact met een medewerker. Uiteindelijk werd de bestelde stofzuiger geleverd. Bleek na een half uur defect. Weer pas na een half uur aan de lijn in de wacht gezet te zijn een medewerker aan de lijn. De defecte stofzuiger zou geruild worden. Twee weken later ondanks herhaalde mails en weer langdurig in de wacht gezet te zijn nog steeds geen nieuwe stofzuiger. Weer een uur tevergeefs in de wacht. Geen medewerker bereikt. Uiteindelijk besloten een mail te sturen en van de koop terug te treden. Bij een dergelijk slechte aftersales zie ik bij nader inzien liever af van een aankoop op deze site.

Beste klant
Het spijt ons te horen dat u ervaring bij ons zo verlopen is.
Wij zien dat de machine terug naar ons gestuurd is. U zal spoedig uw refund ontvangen. Mochten wij u verder nog vragen hebben, helpen wij u graag.

Michiel S 05-09-2020

Voor een apparaat dat gemiddeld 10 x zo duur is als ander, is de service beneden alle peil. Telefoon wordt niet opgenomen, afgelopen week 8 x langdurig geprobeerd!
En op 5 emails wordt afgelopen 3 weken niet gereageerd, om moedeloos van te worden.
Hoe kan dit bedrijf in deze tijd overleven?

Beste Michiel

Onze excuses voor de lange wachttijd en het ongemak dat u hierrond ervaren heeft. Wij hebben u een mail gestuurd in verband met de omruiling.
Mochten wij u nog verder kunnen helpen, horen we het graag.

Carel 01-09-2020

Ik ben vanaf 24 augustus bezig om Dyson te bereiken voor een storing in mijn V11 (hij stopt steeds na een paar seconde, alles al uit elkaar gehaald en filter schoongemaakt). Stofzuiger is uit november 2019, dus garantie Aanmelding voor garantie lukte ook niet, zegt dat hij serienummer niet herkent, terwijl deze heel groot op het apparaat staat. Na meerdere in de wachtstand telefoontjes van ruim een half uur nog steeds geen contact gekregen of werd er direct uitgegooid. Op 3 verschillende mailadressen ook nog geen reactie terug... Dit kan niet in deze tijd. Customer Experience onder nul. Zeer zonde, apparaat deed het perfect voor de storing, echter door GEEN service een duur rot apparaat geworden.....

Ferdinand 27-08-2020

Helaas is mijn Dyson V11 Animal + binnen 3 maand stuk, zou een nieuwe gestuurd worden. Nu 2 weken verder en nog steeds geen nieuwe, inmiddels met een hond hier thuis een puinhoop, morgen nog een keer bellen met het bericht om anders mijn geld terug te storten.

Noodgedwongen dit weekend ergens een andere stofzuiger kopen daar Dyson verwijst naar een fout bij hun administratie. Meer personeel of anders nieuwe nemen een optie?

Helaas is dit een hele slechte zaak om je zonder stofzuiger te laten zitten.
Dyson Benelux 28-08-2020

Goedemiddag Ferdinand, bedankt voor uw feedback.

Het spijt ons te horen dat de omruiling zo lang op zich laat wachten. Uiteraard is dit niet de bedoeling en begrijpen wij uw frustratie hieroven.

Na het te hebben nagekeken, zien wij dat de omruiling inmiddels is ingepland voor na het weekend.
Als compensatie hebben wij een extra filter erbij besteld, welke komende week bij u zal worden geleverd.

Wij hopen dat u de machine zo snel mogelijk in ontvangst mag nemen, en weer met prezier zal kunnen gebruiken.

Bedankt voor uw bericht en wij wensen u een prettig weekend toe!

Jane Crevels 25-08-2020

Had ik de beoordelingen maar eerder gelezen, dacht er niet aan bij deze firma! Helaas ook niets geleverd, wel geld afgeschreven. Mails worden niet beantwoord, chatfunctie doet het niet, telefoon na ongeveer een half uur in de wacht eindelijk beantwoord. 13-8 bestelling, 20/8 pakket zou van Düsseldorf naar Apeldoorn en direct weer retour naar fabriek??? Nooit n pakketdienst gezien, noch een bericht ontvangen. De telefoondienst doet er niets mee, geen nieuwe zending, geld terug: andere afdeling: kan nog wel eens 14 dagen duren MAW: 400 euro één maand “zoek”: op naar de concurrent, en ik raad iedereen af om bij de webshop ooit nog iets te kopen.
Voer voor consumenten programma!

Henk 24-08-2020

Veel slechte reviews gelezen doch ik heb toch een hele andere ervaring met Dyson
In Juli heb ik een Dyson pure cool luchtreiniger besteld en deze had ik binnen een week in huis
Omdat deze goed beviel heb ik op 20 augustus nog een luchtreiniger besteld en deze werd op 24 augustus afgeleverd.
Al met al een prima service

Mischa 22-08-2020

Wel betalen bij Dyson, maar geen product geleverd krijgen:

Ik volg de rest met de negatieve beoordelingen. Dyson heeft niet op tijd geleverd. Op zich is dat niet erg, maar als je dan ook geen tracking code toegestuurd krijgt en de chat en telefonische ondersteuning van Dyson ontbreekt dan sta je er alleen voor. Als je belt dan krijg je via een ‘bandje’ te horen dat als je ondersteuning wenst dat je deze alleen kan krijgen op website van Dyson, daarna wordt de telefonische verbinding verbroken. Op de website van Dyson ontbreekt de knop van de Chat functie. Ook via een Facebook bericht wordt niet gereageerd. Kortom communiceren met Dyson is simpelweg niet mogelijk.

Ik had nooit verwacht dat een vooronderzoek noodzakelijk was om de betrouwbaarheid van Dyson vooraf te valideren.