Dyson.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Dyson.nl.

Deze score is gebaseerd op 91 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

2,9

Tim 17-09-2024

Filter kapot probeer al een maand een nieuwe filter te krijgen voor een stofzuiger van 750 euro. Totaal geen meedenken naar andere oplossingen zoals bij een nieuwe stofzuiger filter verwijderen en deze opsturen.

Sinds Dyson alleen nog online verkrijgbaar is de service achter uit gegaan. De stofzuiger bij expert gekocht en deze kunnen ook niks meer doen.

Bas 07-09-2024

Prima producten, tot er een mankement is en je te maken krijgt met de meest belachelijke klantenservice die er bestaat. Dan kun je nog beter 2x goedkoop kopen...

JHF 04-09-2024

Onmogelijk om ook maar iemand aan de lijn te krijgen! Zelfs bij bellen enkele minuten na openingstijd krijgt men dezelfde ridel te horen dat alle medewerkers bezet zijn. Om wanhopig van te worden!
Ook blijven accessoires over een zeer lange periode niet leverbaar.
Vwb de Dyson V11 Absolute: aanbevelenswaardig!

Hanna 03-09-2024

Deze stofzuiger gekocht 2 jaar geleden.
Voor gladde vloeren goed bruikbaar. Voor andere vloeren zoals tapijt etc een en al ellende
Werkt niet op tapst. Slang er moeilijk af te halen voor bijvoorbeeld hoekjes te stofzuigen. Recht vooruit gaat redelijk. Echter een hoek om bijna niet te doen. Heeft mij veel geld gekost. Maar ben weer overgegaan op een bosch stofzuiger van 89 euro en ben zooooo blij met de laatste aankoop. D4 Dyson heeft als gratis ophalen op marktplaats gestaan. Maar kreeg geen reactie.
Gewoon niet doen

Besteld en betaald maar nooit geleverd 29-08-2024

Heb op 31 juli 2024 een Dyson Purifier Hot + Cool Gen 1 besteld en betaald. Apparaat zou op 1 augustus 2024 bij mij worden afgeleverd. Echter niets ontvangen, ook geen mailbericht dat apparaat is besteld of i.d. In de afgelopen weken 5 x contact gehad met Dyson en steeds wordt gezegd dat de zaak in onderzoek is en dat ik een mail ontvang. Het is nu 29 augustus, dus een maand na mijn bestelling, en nog steeds niets ontvangen. Ook wordt niet ingegaan op mijn vraag hoe ik de bestelling kan annuleren en mijn geld kan terug ontvangen. Waar gaat dit eindigen ?? Hebben het wel over een order van € 499,00 !!!

Fanny 21-08-2024

Wat een slechte bereikbaarheid, service en klachtenprocedure van Dyson. Ongelofelijk hoe slecht ze telefonisch te bereiken zijn, als je ze al aan de lijn krijgen, dan krijg je iemand te spreken die letterlijk alleen maar kan noteren wat je vraag is. Kan er verder niets mee doen. Kan je niet doorverbinden, er is geen teamleider oid die je kan spreken, je kan de afdelingen niet rechtstreeks mailen. Nee het enige dat deze persoon kon vertellen is dat een afdeling mij binnen 7 werkdagen een mail gaat sturen.
Het probleem begon al bij het vooraf betalen van een besteld product, die van Dyson zijn nooit goedkoop, dat weet je, maar dan verwacht je toch ook dat je een goede service krijgt. Het product is 'verdwenen' en het enige dat we kunnen doen is afwachten op de mail. (en we zijn al 2 weken verder).

Slechte service 13-08-2024

Gisteren een Dyson stofzuiger gekocht. Op het moment dat ik de stofzuiger in mijn winkelmandje stop tot het moment van betalen gaat het product opeens met een paar honderd euro omhoog. Ik zag dit tijdig waardoor ik niet over ben gegaan tot de koop maar opnieuw de pagina heb gestart. De prijs waarvoor ik hem in mijn winkelmandje kwam niet meer terug, maar wel weer een goedkopere prijs waarvoor ik hem vervolgens gekocht heb. Twee tellen later kijk ik en is de stofzuiger weer goedkoper (niet de eerste prijs, maar wel weer een paar tientjes goedkoper). Ik koop daarom een tweede stofzuiger zodat ik mijn eerste bestelling kan annuleren. Dat doen ze dus niet. Je kan een bestelling binnen vijf minuten na aankoop simpelweg niet annuleren. In contact komen met de klantenservice lijkt vrijwel onmogelijk. Voor er iemand reageert ben je ruim een uur verder en was ik net weg achter mijn laptop waardoor de verbinding weer verbroken wordt. De klantenservice mag voor zo een een bedrijf wel wat aan de betere kant.

Romy 05-08-2024

Enorm slechte service!!
Vorige week zondag een v15 stofzuiger gekocht met korting. Vervolgens wordt het apparaat nooit bezorgd en krijg ik ineens donderdag een mail: bedankt voor uw retour. Het geld wordt teruggestort. Op dat moment wat de korting ook ineens van de site gehaald. Erg vreemd.
Probeer je contact op te nemen met de servicedesk. Gaat dat ook enorm slecht!
Je staat 45 minuten in de wacht, er neemt eindelijk iemand op en die verbreekt vervolgens de verbinding. Weer opnieuw bellen en hetzelfde riedeltje.
Maandag weer gebeld om te vragen naar de status, is de stofzuiger al onderweg? (Op de website staat: vandaag besteld, morgen in huis). Nou nee hoor, nog niks veranderd. Vervolgens krijg ik een mailadres en wil ik een mail versturen. Krijg ik de melding: de mail is niet verzonden, want de mailbox zit vol van dit adres.
ONGELOFELIJK SLECHTE SERVICE!!

Monique 05-08-2024

zeer slechte service, maanden wachten op vervangende onderdelen overigens binnen de garantieperiode. In een woord poppenspul en ik raad het absoluut niet aan. Een apparaat dat bijna € 800,00 kost en er is totaal geen vervangend onderdeel te krijgen. Als je belt dan ben je al snel 30 minuten verder voordat je überhaupt iemand aan de telefoon krijgt.

Miranda 27-07-2024

Wij hebben 2 jaar geleden een dyson v12 slim absolute gekocht, veel geld waren we kwijt maar dan verwacht je ook wat. Na een kleine 2 jaar is de stang van de stofzuiger kapot, wij contact met dyson gezocht. Om überhaupt contact te krijgen is al een hele opgave want dyson is gewoon weg niet te bereiken! We zijn nu al weken tot maanden bezig om een nieuwe stang te krijgen. Er is toegezegd dat we er een opgestuurd zouden krijgen, echter wordt er alleen maar gezegd dat hij niet op voorraad is en dat we geduld moeten hebben. Nou wij zijn helemaal klaar met dyson, voor ons never nooit niet meer. Je betaald zoveel geld en dat deze service, echt waardeloos.

Gerrie 25-07-2024

Laserzuigmond van mijn V12 slim steelstofzuiger stuk.zit nog in de garantie periode. Bellen naar klantenservice kost een vermogen en nog niemand aan de lijn.app en chat lukt niet.
Opzig een prima stofzuiger maar voor het wil ik dat alles goed werkt zo ook de laserzuigmond.
Het frustreert mij enorm dat ik op geen enkele wijze contact met dyson krijg.

Tamara 25-07-2024

Hieronder een gesprek van een dyson medewerker en mij. Dit is de laatste x dat ik iets heb gekocht van dyson meer dan 1k verspilt aan deze merk nooit meer!

Lynette G
Het spijt me te horen dat je nog steeds op je restitutie wacht, maar ik kan dat zeker voor je nakijken. Geef ter verificatie en identificatie je volledige naam, straatnaam en huisnummer en e-mailadres of het serienummer van het apparaat (XIX-EU-XXXXXA). Hartelijk dank!
Ik wil een klacht doorgeven
Ik hoor namenlijk nu las dat ik geen recht heb op een pricematch ivm kortingcode
Om uw zaak te kunnen begrijpen, verzoek ik u mij de volgende informatie te verstrekken. We hebben trouwens geen klachtenafdeling. We hebben een standaardprocedure voor prijsmatching, maar ik zal proberen uw zaak te controleren.
Serienummer**
er staat dat ik voor klachten dit bij jullie moet aangeven?
Het lijkt erop dat ik niet precies begrijp waar het om gaat, kunt u alstublieft uw volledige naam, huisadres met straatnaam en huisnummer geven?
07/25/2024 07:43 AM GMT
07/25/2024 07:49 AM GMT

Adres gegevens.
07/25/2024 07:53 AM GMT
You
Het gaat erom dat jullie aangeven op jullie site dat de prijsgarantie geldig is voor de aangeboden prijzen. Gen1 gekocht voor aangeboden prijs 550 betaald 495. Later aangeboden voor 499 euro een prijs verschil van 51 euro. Jullie garantie geeft aan dat ik recht heb op 51 euro ook je collega’s maanden lang. Ik hoor vandaag dat dit toch niet klopt? Wat is de logica van dit? Als er staat aangeboden prijs. Als je collega”s van te voren hadde aangeven dat dit niet klopt had ik mijn apparaat gerotounerd en opnieuw besteld voor 449 euro ipv 495 euro. Nu vervalt mijn recht hier ook op. Ben zeer ontevreden en gefrustreerd dat ik mijn drie maanden en vertrouwen in jullie kwijt ben! Geen geïnformeerde medewerker helaas. Waar kan mijn klacht terecht?

Dank je wel, Tamara. Ik ben net klaar met het lezen van alle cases die je hebt. Ik wil alleen even zeggen dat prijsmatch niet geldig is als er een korting is gebruikt, wat in jouw geval wel het geval is. Price match is alleen van toepassing op een normale prijs. Het spijt me echt, maar van onze kant kunnen we je verzoek inwilligen. Dat is het beleid van Dyson dat we niet kunnen afwijken op de manier die de klant wilde.
07/25/2024 07:56 AM GMT
07/25/2024 07:58 AM GMT

07/25/2024 07:59 AM GMT
You You
Lynette G
Ik heb hier niks over tr vermelden. Het gaat mij over de niet geïnformeerde collega’s van jou waardoor ik mijn tijd kwijt ben geraakt. En mij geld.
Ik vraag niet om een afwijking? Als de eerste medewerker van Dyson dit had vermeld en hierna volgende dan zou ik niet iedere x contact met jullie opnemen. Elke x minimaal
half uur lang wachten in de rij telefonisch en chat
Plus dat het verkeerd staat geïnformeerd op de site kan ik ook niks aan doen. Waar is de vraag dat jullie afwijken voor mij?

Ik zie in de geschiedenis van thec case dat je een goede prijs hebt gekregen door de kortingscode te gebruiken. Dat is al een goede aanbieding. Even een waarschuwing dat we in de toekomst geen kortingen over kortingen heen kunnen leggen om een lagere prijs te krijgen.

Het zou een betere aanbieding zijn als ik de code zou gebruiken op de prijs van 499 toch? Wat mogelijk was destijds met de goede informatie? Ik begrijp je punt niet.

Gewoon een waarschuwing dat het redelijk is om korting te krijgen. Maar het zou niet eerlijk zijn als we eisen zouden stellen die het proces van Dyson in de war sturen . We zijn erg coulant tegenover onze gewaardeerde
07/25/2024 08:01 AM GMT

You
klanten als het binnen de regels van Dyson valt. Maar het spijt me dat we uw verzoek niet kunnen inwilligen. Bedankt voor uw begrip
Lynette ik wil gewoon een klacht indienen. Dit staat aangegeven op jullie site Indien je een klacht hebt over onze producten of onze service, dan kun je contact met ons opnemen via de helpdesk. Je krijgt van ons binnen 14 dagen na ...

Het spijt me dat we die klachtenafdeling niet hebben. Nog een fijne dag!
Dit gesprek is afgelopen. U kan dit chatvenster sluiten en

Mat 21-07-2024

De after sales van Dyson zijn vreselijk. Je krijgt niemand aan de lijn en ook het chatten lukt niet. Er lijkt ook geen enkele wil aanwezig om dat te verbeteren. Gaat je apparaat of accu stuk, dan hoef je niet op support van Dyson te rekenen.

Dayson stofzuiger 19-07-2024

Vorige jaar hebben wij een Dyson stofzuiger aangeschaft in MediaMarkt Almere. Sinds 2 maanden terug valt de stofzuiger tijdens stofzuigen regelmatig uit en plots doet die het helemaal niet meer. Wij hebben 2 maanden terug de stofzuiger meegenomen naar MediaMarkt Almere en gevraagd of zij naar willen kijken en ter reparatie naar Dyson willen sturen. De medewerkers van MediaMarkt maakte een melding en adviseerde ons om de stofzuiger mee te nemen naar huis, omdat het proces sneller zou verlopen. Dayson zou dan een huisbezoek ter reparatie brengen. Inmiddels zijn wij 2 maanden verder met een kapotte stofzuiger. Vanuit Dayson is er een mailtje geweest waarin wij gevraagd zijn om de stofzuiger schoon te maken. Wij hebben de afgelopen weken geprobeerd contact met Dayson te leggen, Dayson is niet bereikbaar en MediaMarkt verwijst ons naar Dayson. Wij hebben eerder een Dayson stofzuiger aangeschaft, toen was het na 2 jaar (buiten garantie) ook kapot. En deze hebben wij nog niet zo lang. Dayson stofzuigers zij een ramp en eveneens de service van Dayson.

RDH 10-07-2024

Binnen de garantie is de stofkap kapot, Nu al 4 maanden een apparaat van € 800,- aan de muur hangen waar ik niks mee kan. De stofkap is namelijk niet leverbaar. Zoals alle onderdelen van Dyson als je hun website mag geloven. Geen oplossingen helemaal niks van Dyson, maar wel iedere keer een half uur of langer in de wacht. Geen enkele afspraak wordt nagekomen. Ik zou binnen een week wat horen, want mijn zaak ging naar het support team. Wacht nu alweer meer dan een maand. Triest bedrijf dit!

Nancy 04-07-2024

Als ik een 0 kon geven, gaf ik dat.
Waardeloze klantenservice.

Na het plaatsen van een bestelling en het ontvangen daarvan, zijn we toch niet helemaal tevreden over het product en willen we hem retour sturen.
Retour aangevraagd, in de mail staat dat we de bijgevoegd retourlabel kunnen gebruiken, maar vreemd genoeg werkt deze label niet. PostNL geeft aan dat deze code al eens is gebruikt (?)

Contact gezocht met Dyson, ruim een half uur in de wacht gestaan en toen kwam er een zeer onvriendelijke, onwelwillende medewerker aan de telefoon.
Ik heb alle gegevens paraat, enkel de bestelling staat op mijn man zijn naam. Geeft zij aan dat mijn man toestemming moet geven om mijn naam aan de order toe te voegen zodat ze wat kan aanvragen.

Maar de retour is al aangevraagd, ik wil alleen een nieuw label, die kunnen ze gewoon sturen naar het bij hun bekende e-mail adres. Welke ik ook zo kon opratelen aan de telefoon. Maar nee, dat kon niet zei ze.
Belachelijk! Ik heb nu tijd om te bellen, mijn man niet ivm werk. Ik heb álle gegevens paraat, maar het is niet genoeg!! Hoe dan!? Dus als er niet de voornaam van mijn man stond, maar die van mij, was alles wel goed geweest!? Wat nou als ik een typfout had gemaakt bij de bestelling, was het dan helemaal niet meer op te lossen geweest? Want ja.. Zo heten wij niet, dus kan niet aanpast worden.

Je zou verwachten met zulke producten en zulke prijzen dat er op z'n minst een fatsoenlijke klantenservice beschikbaar is.
Ze zijn zéér slecht bereikbaar, eigenlijk geen andere mogelijkheid dan telefonisch. Dus je moet ook minstens een half uur geduld hebben voor je uberhaupt iemand aan de lijn krijgt. En dan krijg je zo'n mens aan de telefoon.

Nou, ik weet wel waar wij NOOIT meer zullen bestellen.. Klantenservice elders zijn vele malen beter en hun producten zeker vergelijkbaar. Dikke doei!

Huub 02-07-2024

Prima stofzuiger. Alleen als er wat kapot is heb je een probleem en wordt je voorgelogen, ondertussen wacht ik al ruim 3 maand op
Een nieuwe stang deze is niet op voorraad. Constant wordt er gezegd deze week komt hij weer op voorraad en er wordt aan gewerkt, onderhand wordt ik voorgelogen en zit met een kapotte stofzuiger

s********@g******** 22-06-2024

Absolutely shocking and terrible experience with Dyson.

My vacuum cleaner V11 stopped working, and support simply refused to repair it at all, motivating this that they don't have any spare parts. And that I should just go and buy a new one ....

Please keep in mind that they still sell V11 on their website. So if you will buy it and it breaks - you will be left alone with no chance to fix it.

Beware

Rob van Krieken 21-06-2024

Na drie weken nog geen nieuwe Dyson V15 ontvangen. Tot twee keer toe werd er beloofd dat er een nieuw exemplaar onder garantie geleverd zou worden. Een week later werd er per email gevraagd het defecte exemplaar op te sturen om te laten repareren.
Na weer een half uur in=n de wacht te hebben gestaan werd er na aandringen toch weer beloofd op 14 juni 2024 dat er alsnog een nieuwe V15 geleverd gaat worden.
Vandaag op 21 juni 2024 nog helemaal niets gezien of gehoord.
Om gek van te worden

L.kriek 20-06-2024

Nov.dec.2020 Dyson ZE6-EU-NHJ7189A aangeschaft, werkte totaal niet, geen zuigkracht met de hulpstukken. Gebeld , ik hoefde mijn verhaal niet af te maken, zodra ik het nr.had genoemd, werd al gezgd , u krijgt een nieuwe. Dus klacht was bekend. Telefonisch zijn ze onbereikbaar, om 9.00 is het al druk. Weer gebeld en krijg een nieuwe omhulsel zonder accu toegestuurd!!!!!!!!. En blijkt niet op voorraad te zijn.conclusie NOOIT meer een Dyson en zal het iedereen afraden

Ikke 17-06-2024

Zeer vreemde werkwijze van Dyson je stuurt 2 machines terug met de door hun aangeleverde verzend zegels en ontvangen door post nl en ook doorgegeven na telefonisch contact en nu hebben ze ineens niks zeer vreemd hoe de terugbetalingen van 1 machine en de andere hebben ze zogenaamd niet gehad , gaan het gaat wel om een bedrag van meer als 593 euro gelukkig heb ik zegel nog maar telefonisch o ja ik zie het en later op mail ik zie niks gast de goede kant op met Dyson not dus

Dure stofzuiger Dyson binnen een jaar meerdere mankementen 17-06-2024

Op 11juni 2023 heb ik een Dyson V12 Detect Slim Absolute + voor ruim 700 euro aangeschaft. Na enkele maanden brokkelde spontaan het kunststoffen randje van de behuizing af. Na melden, weken moeten wachten voordat vervanging op voorraad was. Weer enkele maanden later kon ik het reservoir niet meer opennen, na melding geen contact met Dyson gekregen. Uiteindelijk is defect reservoir door een andere expert voor mij geopend. Recent, 3 weken geleden liet het stoffen onderkant van de laser parket borstel geheel los. Nu krijg ik krassen op het parket. Dit gemeld bij Dyson en het kan nog weken zoniet maanden duren voordat ik een nieuwe borstel krijg. Vanwege niet op voorraad. Dit is een dure stofzuiger van amper een jaar oud.

Angelo 10-06-2024

Slechte service geen retour label in de doos nou zie dan maar is terug te sturen hebben nu al 4 x gebeld waarvan je circa 30 minuten in de wacht staat met een vreselijk reclame over dyson dan krijg je tehoren je moet 5 werk dagen wachten voor dat het in je mail verschijnt nou zitten op week 2 hoe moeilijk is het om een fout die erkend word door het eigen personeel dat het wel is vergeten word optelossen ik bel niet voor niets een klanten service je word van het kastje naar de muur gestuurd

Conclusie nog steeds wachtende

Laurien 09-06-2024

Wat een super slechte services bij Dyson. Reageren niet op mails, slecht telefonisch bereikbaar, WA werkt niet, via Chat geen duidelijk antwoord. Als je ze spreek, zeggen ze, u moet even geduld hebben want het wordt morgen afgeleverd of wij gaan het uitzoeken en komen met een antwoord zodra wij meer weten. 7 mei zouden ze de Dyson airwrap afleveren, toen 8 mei en toen 9 mei volgens Dyson.
Ik werd van het kastje naar het muurtje gestuurd. Post.nl zegt, je moet contact opnemen met Dyson en Dyson zegt weer, je moet contact opnemen met Post.nl!!! Dus je schiet er geen sodemieter op!!
Terwijl ik via Post.nl al na een paar dagen had vernomen dat het pakketjet zoekgeraakt is. Ze gaan een onderzoek instellen maar alleen de afzender kan hierover informatie ontvangen en ik niet. Daar heeft Dyson dus 1 maand over gedaan!! Tussentijds mailen, WA, bellen en chatten helpt echt niet en als je ze eindelijk telefonisch spreek, krijg je steeds als antwoord, u moet echt afwachten. Als je iets zegt, krijg je als antwoord, maar dat is niet onze werkwijze. Het kost dus Dyson teveel moeite om een klein antwoord te geven, zoals, bedankt voor uw mail en wij gaan het uitzoeken.
Ze geven een vermogen uit aan Marketing, want ze adverteren overal. Ze kunnen beter eerst de services in orde maken, want dat is bij een klant toch wel erg belangrijk. Meestal is klant koning, nou by Dyson zeker niet!!!!

Babs Kuijpers 06-06-2024

Zeer slechte service. Onze vloerzuigmond met zachter roller van de Dyson V11 (a 85 euro) is na een jaar gebruik al helemaal op een geeft krassen op de vloeren. Hiervoor contact opgenomen met Dyson. Eerst via mail, niet te bereiken, daarna via whats ap, niet meer te bereiken vervolgens meer dan 10 x opnieuw via de chat en de chat wordt keer op keer verlaten door de medewerker. Uiteindelijk gebeld naar Dyson en na meer dan een half uur in de wacht een medewerker aan de lijn die niets voor me kan betekenen. Garantie is maar een jaar (die is net voorbij) en er zijn ook geen vloerzuigmonden op voorraad. Dus kortom ze kunnen niets voor me betekenen.