Dyson.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Dyson.nl.

Deze score is berekend op basis van 61 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

3,5

Zeer slechte aftersales 15-01-2020

Veel te duur voor wat het is, en zeer slechte aftersales. 2,5 jaar geleden een Dyson gekocht. Nu is de accu kapot, waardoor hij helemaal niets meer doet, maar reken in dit geval niet op Dyson. De accu is namelijk aan slijtage onderhevig... Nou meneer Dyson, ik snap dat de capaciteit van een accu door de jaren heen minder wordt, maar na twee jaar ineens niet meer op willen laden is gewoon slecht.
Dyson Benelux 15-01-2020

Beste meneer,

Wij begrijpen dat het vervelend is dat een accu slijt, maar dit is o.a. ook afhankelijk van het gebruik.

Wij geven 2 jaar garantie op de machine, inclusief op de accu. In tegenstelling tot andere machines met een accu, waarop vaak 1 jaar garantie zit, hebben wij zelfs een coulance programma ná onze 2 jaar garantie.

Wij zullen u ook per mail benaderen over deze kwestie.

John 19-01-2020

In de email die Dyson mij in bovenstaand bericht beloofd, staat niets over de genoemde coulance regeling. Deze blijkt, na navraag, ook maar drie maanden te zijn en dus niet voor mij te gelden. Dus dit is meer een zoethoudertje voor de lezers, dan dat ik hier iets aan heb. Conclusie blijft dus: als je € 75 per twee en een half jaar over hebt voor een nieuwe accu, dan zijn de stofzuigers goed. Als je dit teveel vindt, zou ik toch verder kijken. Ga ik dus ook doen...

R 14-01-2020

Zeer goede service. Na 3 jaar gratis reperatie aan huis. Onderdelen van verschillende stofzuigers gratis vervangen. Goede tips over schoonmaak en gebruik. Wat duurder in de aanschaf, maar dubbel en dwars waard.

janebbelink 04-01-2020

Prijzig in aanschaf maar top service en garantie. Hiernaast goede producten met goede zuigkracht. 1 x binnen garantie nieuwe motor geplaatst na 4 jaar en zelf 1 keer buiten garantie. Versleten onderdelen gratis vervangen en toegestuurd .

Diana 17-12-2019

Met black friday een stofzuiger besteld maar niet ontvangen. Na een week wachten gekeken met de track & trace code van UPS bleek de stofzuiger gestolen of beschadigd te zijn. Hier heeft Dyson.com mij niet over gecontacteerd. Ik heb zelf contact opgenomen en krijg mijn geld terug. Wat er daadwerkelijk met de stofzuiger is gebeurd blijft echter een raadsel. Dit totaal gebrek aan communicatie van een merk als Dyson is onacceptabel.

nicoline 15-12-2019

Na goed gespaard te hebben konden wij de Dyson absolute v10 kopen wat waren blij.Eenmaal verhuisd en het tijd was om te stofzuigen wat valt hij tegen voor zo een duur apparaat lichte dingen niet eens.
Toen maar op de Max stand zetten wat denk je met 8a10 minuten was de stofzuiger leeg.
Ik de klantenservice aan de lijn na heel lang wachten mijn verhaal uitgelegd dat de Dyson niet naar behoren werkt dat hij dus absolute niet verwachting doet.
De meneer van de klantenservice zei doodleuk door de telefoon dat hij goed naar behoren werkt en dus niets kon doen ook verteld dat we hem pas in gebruik hebben ivm nieuw huis.
Hij zei mij ook dat de 30 dagen proef allang voorbij zijn weten wij ook maar zo goed werd er dus geluisterd we waren bij de mediamarkt die zei honderd dagen dat was alleen als je hem in augusrus had gekocht ik vroeg hoe kunt u bepalen dan hij naar behoren werkt u ziet hem niet eens dat hoor ik aan de hand van het verhaal wat u aan mij verteld.
ik stelde voor om hem dan op te sturen om te kijken of hij misschien stuk is ook dat hoefde niet want hij werkt naar behoren.
Ook werd mij verteld dat je niet de hele huiskamer of slaapkamer ermee kon stofzuigen daar is deze stofzuiger niet voor.Dan had ik dus net zo goed een kruimelzuiger kunnen kopen.
DUS KOOP NIETS VAN DYSON HET IS DUUR EN WERKT ZEKER NIET GOED!!!! Baal ervan een hoop geld kwijt voor niets
Dyson Benelux 15-12-2019

Beste Nicoline,

De batterijduur van onze snoerloze machines is afhankelijk van de stand waarin u deze gebruikt.

Dit ligt tussen de 60 minuten en 10 minuten, waarbij het ook van belang is of er een gemotoriseerde borstel wordt gebruikt.

Het kan kloppen dat de machine tussentijds in de oplader moet voor het geval u de gehele woning wilt stofzuigen.

Wij hopen alsnog dat u de machine op een fijne manier in gebruik kan nemen.

Betty 08-12-2019

Dyson, waar blijft mijn bestelling?? Op Black Friday besteld, betaald en meteen geregistreerd. Product nog steeds niet ontvangen! Meerdere keren contact gehad met klantenservice maar het enige wat die zeggen is dat mijn geld wordt teruggestort. Ik wil het product dat ik heb besteld voor de actieprijs! Wat een slechte service. Ik ga nooit meer iets bestellen bij Dyson.
Dyson Benelux 10-12-2019

Beste Betty,

Dit is inderdaad zeer vervelend.

Wij willen graag kijken naar de mogelijkheden, om het nog een keer te laten leveren.

Onze klantenservice zal er nogmaals naar kijken:
0800-0206203 (Gratis)
help@dyson.nl

Jannie 06-12-2019

Ik heb sinds een jaar de V10 bevalt prima, afgelopen maandag contact gehad met klantenservice van Dyson in verband met een afgebroken punt in de opvangbak. vandaag (donderdag) al nieuw onderdeel ontvangen. Super! Ook even op YouTube de schoonmaakinstructies bekeken en het hele apparaat gereinigd. Mijn V10 is weer als nieuw , helemaal top

Robin 29-11-2019

Omdat ik geen WIFI-verbinding met mijn Pure Hot/cold kon krijgen heb ik de helpdesk gebeld, precies zoals omschreven. Werd hier uiterst onbeschoft door een dame te woord gestaan. Het telefoongesprek werd, als het goed was, opgenomen voor trainingsdoeleinden, dus ik hoop van harte dat Dyson hier lering it trekt want deze toonzetting was tenenkrommend ongepast en onbehulpzaam. Na een half uur overigens een 2e x gebeld, deze medewerker heeft alle tijd en moeite genomen om het probleem op ene lossen, dus niet alle medewerkers van de hulpdienst zijn inadequaat.
Dyson Benelux 01-12-2019

Beste Robin,

Bedankt om de tijd te nemen een review te schrijven over uw ervaring met onze klantendienst. We hebben een hulp email om af te gaan wat het probleem zou kunnen zijn waardoor het niet lukt uw apparaat te verbinden via WiFi.

We nodigen u uit deze email aan te vragen door ons de volgende info toe te mailen:

- Volledige Naam

- Straat en huisnummer

- Postcode en plaats

- Telefoonnummer

- Serienummer van de machine (AA0-EU-AAA0000A), u vindt het serienummer op een label aan het snoer, achter de stofbak of onderop de machine.

- Een foto of scan van het aankoopbewijs met vermelding van de aankoopdatum

We hopen uw vertrouwen te kunnen herstllen door het probleem verder aan te kaarten.

Dyson Benelux Klantendienst

Linda 27-11-2019

Waardeloze 'service' bij Dyson.nl!
Als je een product wilt aanschaffen van dit merk, koop het dan alsjeblieft niet in hun eigen webshop!! Ik krijg, nu er een actie is, geen geld terug op mijn apparaat, die ik nog geen 3 weken in huis heb. Nee.... Ik moet het eerst terug sturen, en dan kan ik een andere bestelling plaatsen en opnieuw bestellen, terwijl mijn gekozen model sinds vanochtend uitverkocht is (door de actie...). Terwijl een kennis van mij hetzelfde heeft gekocht bij de Mediamarkt, en daar wél de 100 euro verschil heeft terug gekregen. Waardeloos dit! Ik zou nooit meer rechtstreeks bestellen bij Dyson.nl Totaal geen service, schandalig!

Wilma 22-11-2019

Geweldige stofzuigers en geweldige service. Uit coulance buiten de garantie gratis en nieuwe accu mogen ontvangen. Ook Goed personeel aan e telefoon met kennis van zaken en denkt met je mee. Goeie zuigkracht, ook zonder kabel en prettig in gebruik

J. Willems 22-11-2019

Ik had een stofzuiger besteld die ik 100 dagen mocht proberen en binnen die termijn terug mag sturen indien deze niet zou bevallen. De steelstofzuiger kost bijna €700,- en ik vind, na gebruik, niet dat de kwaliteit zodanig is dat deze zoveel geld waard is. Ik heb daarom de stofzuiger in september terug gestuurd. Het is inmiddels bijna eind november en ik heb mijn €700,- nog niet terug gekregen. Ik heb 3 weken geleden gevraagd waar mijn geld bleef, toen zou ik mijn geld 28 dagen na ontvangst terug gestort krijgen. Na die 28 dagen had ik nog geen geld terug, dus belde ik weer, vorige week vrijdag. Er werd me beloofd dat het geld maandag op mijn rekening zou staan. Maandag stond het geld weer niet op mijn rekening dus belde ik woensdag weer. Er was iets mis gegaan in het systeem, ze zou het regelen en het geld zou gestort worden. Vandaag, vrijdag, staat het geld nog niet op mijn rekening. Dus bel ik weer met de klantendienst en krijg ik te horen dat er een externe partij dit voor hen regelt, daarom duurt het langer. Maar weer afwachten wanneer het komt. Ik wilde een leidinggevende spreken, maar die komt niet aan de telefoon. Eerst kan ze niet doorverbinden. Dus toen gaf ik aan dat de leidinggevende dam maar aan haar telefoon moest komen, gaf ze aan dat de leidinggevende net toevallig even weg was. Dus ik gaf aan dan wel te wachten op de leidinggevende, maar nee hoor. De leidinggevende wil gewoon niet aan de telefoon komen om dit netjes op te lossen. Ronduit schandalig dat Dyson niet, zoals iedere webshop, gewoon binnen een week je geld terug stort na ontvangst van de retouren. Dyson presenteert zich als kwaliteitsbedrijf met luxe artikelen tegen een hoge prijs. Ze presenteren zich als een bedrijf vergelijkbaar met Apple. Tot aan de koop lijkt het allemaal prima! Echter, achteraf, als er geld terug gestort moet worden, is de service en klantgerichtheid ver te zoeken. Het lijkt wel alsof ik met oplichters te maken heb. Ik voel me als klant totaal niet serieus genomen. Nooit meer Dyson voor mij!

Maria-Anne 14-11-2019

Ik ben zeer teleurgesteld over de service van Dyson, ik heb me aangemeld voor de 100 dagen niet tevreden geld terug maar krijg geen retourlabel toegemaild.
Ook via de mail en telefoon kom ik er niet mee verder.
Ben nu al bijna een maand ermee bezig om het apparaat te retourneren.
Zeer slechte service van de Dyson , ze verschuilen zich achter een derde partij. Ongehoord.
Dyson Benelux 15-11-2019

Beste Marie-Anne,

Bedankt om de tijd te nemen een review te plaaten.

Het spijt ons te lezen dat u dit ervaart. Het proces voor het aanvragen van een retourlabel voor een machine die bij een winkel is gekocht die meedoet aan de 100 dagen campagne begint steeds hier:

Indien dit niet lukt zouden we u vragen dit via mail met ons op te volgen.
U kunt ons steeds bereieken via help@dyson.nl

Graag bekijken we met u de mogelijke oplossingen voor dit probleem.

AH 06-11-2019

Bestelling van de webshop geretourneerd. Na bevestiging dat het geld wordt teruggestort, krijg je geen enkel inzicht in wanneer dit gebeurt. Klantenservice reageert netjes per mail, maar wat er wordt toegezegd klopt niet. Nu inmiddels ruim vier weken na toezending apparaat en 20 werkdagen na de bevestiging en nog geen geld retour. Dit is zo onnodig voor zo’n groot bedrijf!

Moon 11-10-2019

Ik ben nooit ergens zo snel en netjes geholpen als bij Dyson.
Aan de telefoon maar ook via de mail vrijwel direct antwoord en gelijk een oplossing.
Top service van Dyson je betaald er wat voor maar dan heb je er ook echt wel wat voor!

ontevreden 08-10-2019

Wij waren toe aan een nieuwe stofzuiger en hebben voor 650 euro een absolute v11 direct bij Dyson besteld. Ze adverteren met het feit dat je hem voor 100 dagen gratis mag uitproberen en je krijgt er tijdelijk een gratis oplaad station bij.

De eerste rode vlag: geen oplaadstation ontvangen en moesten bellen met klanten service om deze alsnog te krijgen er was wat fout gegaan

Bij ontvangst hebben wij gelijk de gesealde V11 doos geopend en troffen wij een gebruikte apparaat aan: gebruikerssporen (krasjes), binnenkant was stoffig. Je zag dat er al duidelijk eerder mee is gestofzuigd

Na een klacht ingediend te hebben bij de klantenservice is het apparaat binnen een aantal dagen omgeruild voor een andere apparaat. Na het openen troffen wij weer een gebruikte apparaat aan in dezelfde staat als de eerste.

Weer een klacht ingediend en dit keer zouden wij wel een nieuwe krijgen had klantenservice beloofd.

jahoor het derde apparaat had zelfs tapijt vezels in het opvang bakje
Er zat ook geen retour sticker bij. Ik moest 3x bellen naar klantenservice om deze eindelijk te ontvangen. Nu nog hopen dat zij het geld binnen 2 a 3 weken terugstorten…..

Ze gebruiken ook UPS als koerier die als tijd aangeeft: Wordt geleverd voor het einde van de dag.. met andere woorden
succes met 3x de hele dag thuis zitten en wachten op een gebruikte Dyson V11 waar je 650 euro voor hebt betaald!!!

Ik krijg de indruk dat de V11 apparaten die binnen 100 dagen worden terug gestuurd worden gewoon weer verpakt en door worden verkocht.

J.M.J. Verzijlbergh 04-10-2019

Uitstekende snelle levering en hele goede service. Meerdere keren goed geholpen. Gratis nummer en vriendelijke behulpzame mensen.
Dyson Benelux 05-10-2019

Beste meneer/mevrouw Verzijlbergh,

Bedankt voor uw vriendelijke review! Fijn om dit te lezen.

Ook voor vragen/hulp in de toekomst, bent u altijd welkom.

M.v.g.,

Virginia - Dyson Benelux
help@dyson.nl / 0800-0206203

Slechte customer service bij Dyson 30-09-2019

We hebgen gereageerd op een aanbieding, een dyson stofzuiger en gratis enkele accessoires. De stofzuiger gekregen, maar niet alle accessoires. Gebeld met de helpdesk (40 minuten in de hold), deze heeft opnieuw accessoires besteld, echter weer niet gekregen. Nog eens een aantal keer gebeld en gemaild (want helpdesk is steeds bezet en moest 40 - 60 minuten wachten!).
Uiteindelijk kwamen er producten onze kant op via UPS. We hadden echter geen mogelijkheid om iets af te spreken, met als gevolg dat UPS meteen na de tweede keer de producten weer naar Duitsland terug stuurde, Bij navraag bij UPS werd ons verteld dat dit door Dyson zo was opgedragen, geen bezorging bij de buren en na twee keer bezorgpoging meteen terugsturen. Dus geen UPS pickup point of zo. WAARDELOOS! Op de site van UPS stond trouwens dat het terugsturen pas na 5 dagen zou gebeuren, echter dit is dus niet waar.
Mail gestuurd naar Dyson. Van Dyson kreeg ik een standaard mail dat er 2 pogingen tot bezorgen waren geweest en dat bestelling dus was geannuleerd en ik opnieuw een bestelling kan gaan doen. Dit ging echter over de gratis accessoires?
We laten het nu maar verder zitten, kost te veel (negatieve) energie. Wij gaan NOOIT meer iets kopen bij Dyson! In de prijsklasse van de dyson stofzuigers is vast bij een andere aanbieder ook wel iets te koop.

Mark van Vliet 25-09-2019

De producten zelf zijn prima, maar de bezorging met UPS is ronduit waardeloos, en past in het geheel niet bij een product waar zo'n premium prijs voor wordt geregeld. Laten bezorgen gaat vaak fout. Bij 2 keer niet thuis, gaat de bestelling direct terug naar Duitsland, ook al staat er achterop het vodje dat door de brievenbus wordt gegooid dat dit pas na 5 dagen gebeurt. Eenmaal thuis, geprobeerd aflevering te wijzigen, maar dit was niet mogelijk. Bij UPS geeft men de schuld aan de eisen van Dyson. Nu 2 maal een slechte ervaring met de bezorging. Zolang de wijze van bezorging niet verandert, komt er geen 3e keer bij.
Dyson Benelux 25-09-2019

Beste meneer van Vliet,

Bedankt voor uw review. Het is fijn te lezen dat u het product prima vindt. Er zijn diensten die wij uit handen dienen te geven met de vertrouwen dat het zal verlopen zoals wij het onze klanten beloven. Helaam mocht dit bij u niet het geval zijn. Graag onze excuses daarvoor.

Errol - Dyson benelux

Beste Errol,

Uw reactie slaat de plank mis, en u reageert met een standaard berichtje waarvan ik de tekst al eerder voorbij heb zien komen. Hiermee geeft u impliciet aan niet inhoudelijk op de zaak te willen reageren.

Uiteraard moet dyson sommige zaken uitbesteden. Het gaat hier om HOE dit gedaan wordt. Kennelijk legt uw firma beperkingen op aan de vervoerder. Deze beperkingen staan een goede service, zoals je dit tegenwoordig eigenlijk zou mogen verwachten, in de weg, terwijl u de schuld hiervan bij de vervoerder legt. Zie hieronder ook de reactie van UPS:

Bedankt voor uw e-mail. Ik heb het trackingnummer bekeken in ons traceersysteem en ik zie dat de verzender restricties heeft opgegeven voor de levering van dit pakket. De verzender heeft aangegeven dat het pakket niet naar een UPS Access Point gestuurd mag worden en dat het ook niet naar een ander adres gestuurd mag worden. Na twee afleverpogingen wordt het pakket dan ook op verzoek van de verzender meteen retour gestuurd naar de afzender, waar het pakket vandaag 25-09-2019 is aangekomen. Mijn advies is daarom contact op te nemen met de verzender met de vraag het pakket opnieuw naar u te sturen.

Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Hartelijke groet,

Laura
UPS Klantenservice

United Parcel Service Nederland BV
Kamer van Koophandel Amsterdam, Nr : 34089270 , BTW nr: NL 0077.26.892.B01
Statutair gevestigd: Zandsteen 22, 2132 MR Hoofddorp, Nederland

Beste Errol,

Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Hartelijke groet,

Laura
UPS Klantenservice

United Parcel Service Nederland BV
Kamer van Koophandel Amsterdam, Nr : 34089270 , BTW nr: NL 0077.26.892.B01
Statutair gevestigd: Zandsteen 22, 2132 MR Hoofddorp, Nederland

ronald 24-09-2019

Slechte zaak van Dyson dat ze maar 2 jaar garantie geven, terwijl de accu na 2 jaar stuk gaat.
Als je Dyson mailt of belt krijg je 0 je garantie is voorbij wordt gezegd.
Jammer product kost toch 800 euro nieuw.
Slecht slecht slecht Dyson
Dyson Benelux 25-09-2019

Beste Ronald,

Bedankt voor uw review. Graag wil ik u op de hoogte brengen dat er een garantie geldt van 2 jaar op de snoerloze stofzuigers van Dyson en 5 jaar garantie op de sledestofzuigers van Dyson. Ook hebben wij een coulance van 1 maand nadat de garantie verloopt. Mocht de machine buiten de garantie vallen dan kan men toch rekenen op onze service alleen zullen we voor het vervangen van onderdelen een bedrag in rekening moeten brengen. Hopend u hierbij voldoende te hebben geïnformeerd en mocht u meer informatie willen dat raad ik u aan contact op te nemen met het contactcentrum van Dyson Benelux van het gratis telefoon nummer: 0800 0206203 of via mail naar help@dyson.nl.

Grytsje 08-11-2019

Ook onze snoerloze stofzuiger heeft het begeven, alleen voor se slaapkamer gebruikt, errggg dure stofzuiger en je hebt na 2 jaar niks meer. Ik zou zeggen koop een goedkoper merk.....

Valerie 28-08-2019

service is 1 groot drama.

Sinds December 2018 bezig met een schade.. stofzuiger mond was defect na een paar maanden, deze opgestuurd naar dyson Engeland en bleek inderdaad defect te zijn. stofzuiger mond veroorzaakte krassen op onze parket vloer waarna wij dus met een beschadigde vloer zaten.. Wij MOESTEN binnen 5 werkdagen iemand laten komen die de vloer kon traceren anders werd de zaak beschouwen als voldaan.
( medio mei )

Nou wij gedaan.. elke week gemaild en gebeld vanaf het begin en niemand had de juiste informatie of waren het 'vergeten'.

24juni had de afdeling financiën akkoord gegeven en zal de schade vergoed worden binnen elke dagen.

Tot op heden hebben wij nog niks gehoord en mail of bel ik ze elke week.

Intussen DAS ingeschakeld om
de zaak maar proberen te versnellen..

BAGGER SERVICE EN SLECHTE COMMUNICATIE!!!!!!!!!

BEDANKT DYSON

Cora 21-08-2019

In Januari de Dyson V10 stofzuiger gekocht. Na een paar maanden hadden we een probleem met de filter. 2x gebeld en 2x GEWELDIG geholpen. Om het niet ongemakkelijker voor ons te maken, hebben we onze 'oude' omgeruild en een nieuwe via UPS thuis ontvangen. Super service. Aardige medewerkers die echt de tijd nemen voor je. Dat is misschien de reden dat je soms wat langer moet wachten als je het (gratis) nummer van de klantenservice belt.

Dick van der Zwaag 19-08-2019

In feite klopt er van de hele aftersales geen jota. De klantenservice is de facto onbereikbaar. Op mail wordt niet gereageerd. Telefonisch hang je uren in de wacht. Luisterend naar een bandje dat om de minuut een halve boodschap laat horen. Gezien de kwaliteit die Dyson claimt te leveren is dit echt absoluut zeer slecht en ver beneden de ondergrens die je als organisatie aan je eigen servicelevel wilt stellen.

Stefan 15-08-2019

Besteld noooooit iets op de dyson site!!!!

Zoooveel gezeik ermee gehad..
Geen order/bestelbon gemaild gekregen.
Klantendienst neemt naar gemiddeld een uur op.
Uiteindelijk zou het geen dag maar een week duren.
Daarna een mail gekregen omdat de straatnaam niet volledig is ingevuld door dyson hebben ze het product weer terug gestuurd.. en na 2 a 3 weken krijg je misschien je geld terug...
En dat de klantendienst in Brazilië zit is ook zomaar vaag..

Kim 15-08-2019

KOOP NIET RECHTSTREEKS BIJ DYSON ZELF!!!!
Dyson verstuurd via UPS, die enkel tijdens kantoortijden leveren, wanneer je niet thuis bent als je fulltime werkt, dichtsbijzijnde afhaalpunt ligt op dik 80KM rijden, ander afleveradres is geen optie. Van ellende maar besloten pakket retour dyson te laten gaan, Pakket is retour geleverd bij dyson op 30-7, inmiddels dik 2 weken later nog altijd geen geld terug!!!
bij telefonische klantenservice sta je dik 40 min, in de wacht, via email krijg je na een week enkel de reactie dat ze ook telefonische bereikbaar zijn maar géén antwoord op mijn vraag waar mijn geld blijft!!
DIt bedrijf levert goeie producten maar echt de meeste vreselijke klantenservice die ik ook heb meegemaakt! dus nogmaals NOOIT BY DYSON ZELF KOPEN!

Wendy 14-08-2019

Wat een drama, had ik maar eerder gekeken naar de reviews dan had ik me eigen wel bedacht.
Heb bij mediamarkt een dyson fohn gekocht, heb geprobeerd om via de site te registeren ivm garantie, maar als ik bij “mijn machines” kijk staat er:
Geen machines.
Al tig keer gebeld naar klantenservice=niet bereiken,ook mail gestuurd maar daar krijg ik ook geen antwoord op.
Zijn ze op vakantie of zo?al heel lang dan al als ik zo de reviews lees.
Snap t niet, als je een bedrijf hebt, die door dit soort praktijken dalijk niks meer verkoopt omdat ze niet te bereiken zijn.

Dhr Lenaers 13-08-2019

Waardeloos!!geen levering d.t.v Dyson zelf,klantenservice is een drama,bestelling geannuleerd,maar moet vier weken op mijn geld wachten,dat grenst aan crimineel gedrag,kortom,ben KLAAR met Dyson.nl

wilma 13-08-2019

Ik heb voor deze shop gekozen omdat ik via de ING rentenpuntenwinkel een kortingsbon heb gekocht. €100 scheelt enorm dacht ik. Helaas is de ergernis en terugkoppeling van Dyson veel erger.

Stofzuiger retour en nog geen geld terug! 13-08-2019

Waardeloos! Klantenservice van 0!
Na 2 keer aangeboden (ik was niet thuis) teruggezonden naar Duitsland. Ze kunnen het niet nogmaals sturen. Op mail wordt niet gereageerd en je staat een uur in de wacht! Bij de klantenservice!
Ik moet eerst wachten op mijn geld dan kan ik een nieuwe order ingeven (door hun fout). Maar wat een slechte klantenservice, ze kunnen niks zien! Waar het is etc en waar is mijn geld! Geen Dyson meer de klantenservice is vreselijk. Ik verbaas me; zo’n Amerk en dan zulke slechte service!

Stijn 11-08-2019

Wat een verschrikkelijk ervaring met deze webshop.

Foutje in m’n adres, en nu staat m’n bestelling vast in UPS sorteer centrum in Utrecht. De oplossing: het gaat pakket gaat weer terug naar Duitsland en ik krijg m’n geld pas over “enkele weken” terug.

Je zou verwachten dat, anno 2019, dingen wel iets sneller opgelost kunnen worden, maar klaarblijkelijk niet bij Dyson.

Ik zou je bestelling bij een webshop doen die wel binnen enkele werkdagen je problemen kan oplossen.

Tessa 09-08-2019

Tevreden over onze V6 Fluffy, maar de service is dramatisch zodra er iets kapot is. Nieuwe borstel aangeschaft voor 72 euro, maar stofzuiger werkt nog steeds niet. Nu krijg ik met geen mogelijkheid contact meer; mails worden niet beantwoord en telefonisch nemen ze niet op.

Frank 09-08-2019

Bestellen gaat heel snel maar dan........ de klantenservice van Dyson is abosluut een DRAMA !! ze zijn amper te bereiken, meer dan 20 minuten in de wacht is geen uitzondering en kan gebeurd er nog niets !!! ongeloofelijk dat een merk als Dyson zo een slechte service verleend !!!

Chris 06-08-2019

Het is een waardelozen webshop ben nu al twee maanden aan het wachten op mijn filter voor mijn dyson pure. Wat heb ik spijt dat ik niet gewoon bij mijn vertrouwde bol.com heb besteld. Service als dit heb ik nog nooit mee gemaakt moet niet kunnen voor een bedrijf als Dyson. Tien keer gebeld en telkens hoop gehouden maar ben er klaar mee! Wil me geld terug en dan snel naar BOl.COM
Dyson Benelux 08-08-2019

Beste klant,

Gelieve ons te mailen via help@dyson.nl
We helpen u graag verder met uw vragen aangaande uw bestelling.

Peter 05-08-2019

Hallo, ben vanaf 28-7-2019 bezig om mijn Dyson Pure en Cool (645 euro) geleverd op 12-7-2019 gerepareerd te krijgen. Inmiddels een mailtje gekregen met het verzoek om de helpdesk te bellen voor het maken van een afspraak. Na 3 dagen bellen niet in contact kunnen komen met de helpdesk!!! De geleverde Dyson Cooler en Heater geeft een foutmelding met een uitroepteken in een driehoek. De Dyson start niet meer op.
Dyson Benelux 08-08-2019

Beste klant,

Bedankt om de tijd te nemen een review te schrijven. We zijn ook per email bereikbaar via help@dyson.nl

WTR 31-07-2019

Uiteindelijk zes week na bestelling werd de DYSON filter bezorgd, dank aan de helpdesk Benelux van DYSON. Het blijft gissen waarom de levering zo lang heeft geduurd, DYSON geeft geen informatie. Wanneer men iets koopt in de DYSON webshop wees dan voorbereid op een lange adem uitlevering. Jammer dat DYSON de zaakjes niet beter op orde heeft.

Tom 30-07-2019

Sta momenteel al 20 minuten in de wacht aangezien de nieuwe filter nog niet is geleverd (vorige week besteld). Krijg wel al 20 minuten Dyson reclame te horen, hoe geweldig het allemaal wel niet is. De producten zijn goed maar de service slecht. Hiervoor betaal je toch ook?

WTR 28-07-2019

Op 25 juni 2019 een bestelling (op voorraad, levering volgende dag) geplaatst bij DYSON, geld was binnen een seconde afgeschreven. We schrijven nu 28 juli en er is nog steeds niets geleverd. DYSON stuurt als reactie op mails vage mailtjes terug, maar worden niet concreet wanneer levering zal plaats vinden. Wel toezegging dat er geleverd gaat worden (?). Maar goed er zijn nog andere wegen om koop te annuleren, betaling ongedaan laten maken door bank en inzet rechtsbijstand. Kunnen we deze eindelijk ook eens aanspreken. Niet kopen dus in de DYSON webshop, onbetrouwbaar.
Dyson Benelux 29-07-2019

Beste WTR,

Hartelijk dank voor uw beoordeling, dit stellen wij zeer op prijs.
Het is zeker niet de bedoeling dat u zo lang op uw product moet wachten, graag zouden wij na willen gaan wat er gaande is.

Helaas kunnen wij aan de hand van het ingevulde emailadres bij Kieskeurig geen bestellingen terug vinden, zou u zo vriendelijk willen wezen deze per mail of telefoon nogmaals te bevestigen?

Arjen - Dyson Benelux

Pierre 27-07-2019

Heb 25-7-2019 een Dyson V11 besteld; Volgens site voor 12.00 uur besteld, morgen gratis bezorgd, maar op 27-7-2019 nog steeds niets. Geen track & trace of zo. Mail gestuurd, geen reactie. Op 27-7-2019 gebeld met klantenservice; na 30 minuten eindelijk iemand aan de lijn. Wist ook niet waarom product nog niet was verzonden. Moest het aan collega doorgeven, maar die was er maandag pas weer. Ze zou het in het systeem zetten. Ik zou maandag gebeld worden met nadere informatie. Kortom smoesjes en het feit dat je 30 minuten in de wacht gezet wordt is helemaal frustrerend. Als er maandag geen afdoende bericht komt onderneem ik andere (juridische) stappen .
Dyson Benelux 29-07-2019

Beste Pierre,

Het spijt ons te vernemen dat u dit ervaarde, wij hebben voor u een officeel verzoek naar onze administratie ingediend om na te gaan waarom de bestelling vertraagd is.

Indien u verder vragen of reacties heeft aangaande uw bestelling, onze producten of services, kan u ons steeds bereieken via telefoon of mail

Arjen - Dyson Benelux

Erik 26-07-2019

Op 25 juli een Dyson AM07 besteld voor 12 :00 die volgens de website de volgende dag geleverd zou worden. Echter, geen verzendbevestiging gekregen. Na een wachttijd van ruim 25 minuten aan de telefoon kon ik eindelijk iemand van de klantenservice aan de lijn krijgen die me vertelde dat er inderdaad nog geen track & trace code was maar dat dit waarschijnlijk was omdat er nogal veel vraag was. Dit is raar want toen ik bestelde was het product op voorraad. Het product zou dan 'waarschijnlijk' maandag geleverd worden.

Inmiddels per e-mail geannuleerd omdat ik mijn vertrouwen kwijt ben. Volgens de wet zou ik mijn geld terug moeten krijgen binnen twee weken. Eens zien of dat gaat werken.
Dyson Benelux 27-07-2019

Hallo Erik,

Bedankt voor uw review. Het is spijtig te lezen dat u dit ervaart.

Bij deze wil ik u graag op de hoogte brengen dat het niet meer mogelijk is om uw bestelling te annuleren. Een bestelling kunnen we enkel binnen een uur na aankoop annuleren. Dit omdat het hele proces dan in werking word gezet en het dan onmogelijk is om het te stoppen.

Uw bestelling heeft enig vertraging opgelopen en zal maandag worden geleverd met UPS. Ook omdat er in het weekend niet geleverd wordt. Onze excuses daarvoor. Omdat u het heeft gekocht via de Dyson website heeft u de mogelijkheid om het binnen 30 dagen te retourneren mocht het niet naar wens zijn. Op deze manier bieden we onze klanten een Dyson goed te beleven.

Mocht u er toch nog van afzien dan kunt u uw aankoop weigeren bij levering zodat het bij ons retour komt. Zodra het bij ons retour is kunt u het aankoopbedrag binnen 15 werkdagen verwachten.

Hopend u hierbij voldoende te hebben geïnformeerd.

erikengerd 30-07-2019

De Dyson ventilator is dan uiteindelijk op maandag pas verstuurd. Ik kreeg hiervan eerst bericht van UPS en wat later van Dyson. Ik heb de Dyson nu toch maar in gebruik genomen omdat alternatieven (bijv plafond ventilator) in mijn situatie ook niet echt passen. De AM07 voldoet denk ik echt voor mijn situatie. Het voelt aan als een fris briesje en is veel prettiger dan een gewone ventilator.

Ik ben overigens vriendelijk geholpen door de klantenservice al moest ik wel resp. 25 en 40 minuten wachten voordat ik geholpen werd.

Ik denk dat de problemen die veel mensen ervaren met deze shop geen kwade wil zijn maar allemaal te maken hebben met organisatie en communicatie.

Bijv.
1. Zeg niet tegen klanten dat het product een dag later al in huis is maar geef een realistische termijn. De prijs bij Dyson zelf lag echt lager dan bij andere webshops dus dan heb je er ook geen probleem mee als je een week moet wachten.
2. Bied een online status overzicht van bestellingen aan.
3. Communiceer de standaard annuleringsmethode of maak het mogelijk te annuleren als het pakket toch nog niet verstuurd is of op voorraad is. Maak annuleren ook online mogelijk, dus zonder tussenkomst van helpdesk
4. Breidt capaciteit van de telefonische helpdesk uit

tineke verschure 13-07-2019

Ik heb op 24 mei j.l. een verkeerde dysonstofzuiger besteld en direct contact opgenomen met Dyson met de vraag of ik deze nog kon wijzigen in een ander type. Dit kon helaas niet meer. Ik heb toen hun advies opgevolgd en de stofzuiger niet in ontvangst genomen. Deze is dus weer retour gegaan naar Dyson. Wel heb ik direct de juiste besteld en ook betaald. Tot de dag van vandaag heb ik nog steeds mijn €299 euro niet retour van de eerste bestelling. Hierover heb ik al diverse mailtjes geschreven en telefoontjes gepleegd. Dyson beloofd dan van alles maar er gebeurd niets. Dit vind ik echt niet kunnen. Nu ben ik genoodzaakt juridische stappen te zetten wat mij veel tijd kost en geld. Dit ga ik uiteraard wel verhalen bij Dyson.
Dyson Benelux 16-07-2019

Beste mevrouw Verschure,

Bedankt voor uw review. Het is spijtig te moeten lezen dat u dit heeft ervaren. Graag onze excuses hiervoor.
Zoals zichtbaar bij ons in het systeem heeft de terugbetaling reeds plaats gevonden. We hebben u hierover ook geïnformeerd.
Hopend dat alles nu goed opgelost is en graag wensen we heel veel plezier met uw Dyson aankoop.

Tirza Verbrugge 01-07-2019

20/6 een Dyson Pure hot and cool besteld en betaald bij Dyson online ( met ING rente punten actie) Aangegeven dat deze op maandag 24/6 afgeleverd zou worden. Op maandag echter geen levering.
Bij telefonisch contact met de klantenservice krijg ik te horen dat het apparaat al wel de deur uit is.
Ik moest de track en trace van UPS volgen. Maar daar was het product niet aangeboden.
Woensdag nogmaals gebeld. Toen bleek het product nog niet te zijn verzonden.
Er zou contact opgenomen worden met de administratie.Op vrijdag nog steeds geen verandering bij track en trace. Weer gebeld en te woord gestaan door een medewerker die me van het kastje naar de muur stuurde en nergens een concreet antwoord op kon geven.
Op maandag 1/7 nog steeds niks aangeboden bij UPS. Weer gebeld met de klantenservice.
Er werd gezegd dat dit wel heel erg lang duurde en de persoon zou voor mij uitzoeken wat ik kon verwachten en zou me hierover een mail sturen vandaag. Helaas niks ontvangen.
Ik begin het nu wel echt spuugzat te worden.
Iedereen doet meelevend en alsof ze verrast zijn met deze gang van zaken. Maar als ik deze site lees is dit probleem zeker niet onbekend bij de medewerkers.
Het is geen zak patat die je besteld. Je betaalt €549.
Ik voel me echt voor de gek gehouden.
Het is absoluut de eerste en laatste keer dat ik bij Dyson iets bestel.

Hallo Tirza,

HArtelijk bedankt voor uw bericht. We vinden het vervelend te lezen dat u dit heeft ervaren. Het is zo dat wij sommige diensten uit handen moeten geven met de vertrouwen dat de service zal verlopen zoals wij het onze klanten beloven. Helaas was dit bij u niet het geval. Onze excuses daarvoor. Ook hebben wij geen inzicht in het systeem van UPS en helaas zullen wij ook geduldig moeten wachten op meer informatie over de levering.

Tirza Verbrugge 02-07-2019

Het probleem zit niet bij UPS. Maar bij Dyson die het product niet opstuurt.

Beste klant,

Het spijt ons te vernemen dat u dit ervaarde. Het is zo dat we de voorbije 2 weken meer bestellingen hebben ontvangen dan we konden verwachten. Hierdoor hebben we een bijna algemene vertraging opgelopen. UPS gaf ook al door dat ze hetzelfde ervaren. We hoorden ook al van over andere services die het door het hete weer veel drukker dan normaal hadden

Dit is natuurlijk geen excuus voor de gemixte boodschappen die u van onze kant schijnt te horen hebben gekregen. Hiervoor dan ook onze excuses. Door de vertragingen heeft onze klantendienst het ook veel drukker dan gewoonlijk.

Bij deze wil ik weergeven waarom u ervaarde wat u ervaarde, in de hoop dat u begrip kan opbrengen voor de vertraging.

Dyson Benelux Klantendienst

jemoeder 02-07-2019

Helaas gebeurd dat structureel en vindt men dat gewoqn normaal bij dyson. Ik zou zeggen boycotten die boel, net als de site lijkt het heel wat maar valt het in de praktijk vies tegen.

jemoeder 02-07-2019

Onzin kijk naar de revieuw van tim op 5 juni en hou op te liegen , leier goed kom met een sterk geloofwaardig verhaal maar dit kan niet u zet zichzelf alleen maar voor schut.

Dyson heeft structureel.problemen en geld problemen. U laat zich voor financieren door de consument.

jemoeder 03-07-2019

Als.je maar hard genoeg klaagt krijg je hem een dag later.

De bezorger van ups gaf aan dat het de 2 dyson was die deze week werd uitgeleverd.

Lekker zweten dankzij dyson 01-07-2019

Dyson beduveld de boel bewust.

Op de site staat voor 12.00 uur besteld, de volgende dag in huis !
Op de site staat we bezorgen ook op zaterdag !

Bestel op donderdag na 12.00 uur 2 coolers , verteld men op maandag ja, hoe komt u daarbij waar staat dat dan nou heel simpel op de dyson site.

O ja ik zie het nu ook maar ups heeft achterstand meneer als het goed is krijgt u het vrijdag. ( is 8 dagen later )

Zweet me de peentjes dankzij dyson en de valse beloftes en verwachtingen die men schept, en dan aan de telefoon ook nog gaan liegen en draaien.
Daar kan ik dus helemaal niet tegen, wees gewoon eerlijk, dan had ik afgelopen donderdag iets in de stad gehaald en niet als iets betaald wat naar blijkt met geluk na 8 dagen wordt geleverd.

Koekoek jullie beduvel de boel en lopen er daarna ook nog over te draaien en liegen !

xxx .

Beste,

Bedankt voor uw review. Het is vervelend te lezen dat u het op deze manier heeft ervaren. Het is zo dat wij sommige diensten uit handen moeten geven met de vertrouwen dat de service zal verlopen zoals wij het onze klanten beloven. Helaas was dit bij u niet het geval. Onze excuses daarvoor. Graag wensen wij u alvast heel veel plezier met uw aankoop en vergeet niet om het te registreren voor de garantie zodra u het heeft ontvangen.

jemoeder 02-07-2019

Wat een slap verhaal, neem iemand anders in de maling errol.

Pas je site aan en vertel.dat leveren wel 6 dagen duurt maar nee dat kost geld, u.laat zich voor financieren door de consument.

Ik registreer niet wil me geld terug en een genoeg doening en niets meer met dyson te maken hebben stakker.

Bol.com etc leveren wel binnen een dag dus u liegt dat het gedrukt staat errol....internet staat vol over uw praktijken wel afrekenen en dan pas na 6 dagwn leveren als het al meezit.

U heeft en de sales de financiën de bezorgdienst en de klantenserviece niet onder controle, dus eigenlijk geen bestaans recht.

Hebben gisteren de snoerloze dyson stofzuiger waarvan de accu maximaal 5 minuten meegaat omgeruild voor een Philips, wat een opluchting...

Uw.bedrijf is vermoedelijk door uw marketing machine gehypt en is eigenlijk een hoophe schroot met een dun laagje chroom.....

U reactie spreekt boekdelen hoop dat Nederland snel met u klaar is, de trusted shop reviews blijken van een Duitse site te komen welke in Duitsland is gezeteld.

Bahbah

Levering Dyson Pure Cool 27-06-2019

Ik heb dit product op 20 juni besteld bij Shop.Dyson.nl. Ik kon de datum voor de levering kiezen 24 juni of 25 juni. Ik nu al 2 maal telefonisch contact gehad 3 mails gestuurd maar totaal geen reactie ontvangen. Ik weet niet of het ook heeft te maken dat een voucher van rentepunten heb gebruikt waardoor ik dit product goedkoper is. De ING heb ik hierover ook vragen gesteld of zij vaker klachten hebben gehoord over Dyson wanneer er gebruik wordt gemaakt van een voucher. De ING zou gisteren direct (via de chat bevestigd) contact met mij opnemen maar nu een dag niets vernomen. Ik vind het idioot voor woorden dat ik als klant niet wordt geïnformeerd. Het gaat om een product van € 599,00 en niet om een bruinbrood dat de bakker helaas niet kan leveren.

Naar aanleiding van bovenstaande review heeft Dyson alsnog een track en trace gestuurd en dat de bestelling vandaag op 27 juni zou worden geleverd. 'S morgens om 6.00 uur in de ochtend kreeg ik al bericht van UPS dat het extra filter (gratis bij bestelling) wel wordt geleverd maar dat de Dyson Pure Cool toren luchtreinigingsventilator niet is aangeboden bij UPS. Het lijkt bijna op een soap ! Het gaat nog altijd om een bedrag 599,00 euro. Mijn geduld wordt behoorlijk op de proef gesteld. Ik heb vanmorgen ook al meteen aan Dyson een mail gestuurd en zojuist nog telefonisch een klacht ingediend maar niemand die mij de garantie geeft dat dit snel wordt opgepakt. Aan de telefoon tonen ze wel empathie en vervolgens wordt weer via een terugbel notitie uitgezet naar de betreffende afdeling maar daarmee is mijn frustratie niet weggenomen. Dus wederom geef ik als beoordeling weer een zware onvoldoende namelijk een 1.

Bar

Levering Dyson Pure Cool 26-06-2019

Ik heb dit product op 20 juni besteld bij Shop.Dyson.nl. Ik kon de datum voor de levering kiezen 24 juni of 25 juni. Ik nu al 2 maal telefonisch contact gehad 3 mails gestuurd maar totaal geen reactie ontvangen. Ik weet niet of het ook heeft te maken dat een voucher van rentepunten heb gebruikt waardoor ik dit product goedkoper is. De ING heb ik hierover ook vragen gesteld of zij vaker klachten hebben gehoord over Dyson wanneer er gebruik wordt gemaakt van een voucher. De ING zou gisteren direct (via de chat bevestigd) contact met mij opnemen maar nu een dag niets vernomen. Ik vind het idioot voor worden dat ik als klant niet wordt geïnformeerd. Het gaat om een product van € 599,00 en niet om een bruinbrood dat de bakker helaas niet kan leveren.
Dyson Benelux 27-06-2019

Beste,

Bedankt voor uw review. Het is spijtig te lezen dat u dit ervaart. Graag willen we u helpen met een spoedig verloop van de levering. Zodra wij meer informatie hebben zullen wij dit direct aan u doorgeven. Alvast bedankt voor uw geduld en onze excuses voor het ongemak.

S Olson 25-06-2019

Mooie woorden en loze beloftes is het handelsmodel van Dyson. Bestelling een week terug geplaatst, met een uiterlijke bezorgdatum die in het bestelproces belooft werd. Eerder digitaal contact gehad met klantenservice voor de tracking code, dat verzoek is doorgegeven "aan de administratie afdeling" waarna je niets hoort.
Vervolgens vandaag gebeld met of ik nog een levering kan verwachten. Je krijgt allereerst een robotische stem aan de lijn wat het geheel nog onpersoonlijker maakt. Vervolgens kon mij aan de lijn niets verteld worden. De bestelling is vertraagd, maar onbekend met hoelang. Geannuleerd worden kon ook niet, want de bestelling is wel al geplaatst, ook al is hij wel zeker vertraagd en staat nu nog op magazijn. Enigste optie is levering afwachten en aan de deur weigeren, waarna hij teruggaat en langs verschillende afdelingen moet om gecontroleerd te worden alvorens geld terug gestort kan worden. Hier konden ze tenminste eerlijk over zijn dat als ik overweeg te annuleren het gerust weken zo niet maanden kan duren voor ik mijn geld terug krijg.
Nooit meer Dyson, volstrekt onbetrouwbaar.
Dyson Benelux 27-06-2019

Beste S. Olson,

Bedankt voor uw review. Het is spijtig te lezen dat u dit ervaart. We doen ons best om u meer duidelijkheid te kunnen geven over uw bestelling. Er is inmiddels een T&T nummer bekend en deze is ook al naar u toe gestuurd. Graag vernemen we van u als u uw bestelling in goede orde is ontvangen. Excuses voor het ongemak.

Vriendeklijke groet,

Jam 21-06-2019

Spijt van mijn bestelling bij Dyson van een pure hot & cool. Het apparaat kan ik niet beoordelen, omdat het niet is geleverd. Ze vermelden dat de bestelling op een bepaalde dag wordt geleverd, maar niets is minder waar. Hele dag gewacht op een levering die niet komt. Dit nog nooit meegemaakt, alle andere bestelfirma’s zijn helder in hun levering en geven aan welke dag en binnen welke tijdspanne het product wordt geleverd en zo hoort het. Ik vind het ongelofelijk (zie ook andere reviews hierover) dat Dyson door dit geklungel het laat gebeuren dat hierdoor zoveel ergernis ontstaat bij klanten. Ik hoop dat ik alsnog door Dyson wordt geïnformeerd of en wanneer dit artikel wordt geleverd. Op mijn mails reageren ze niet, dus de ergernis neemt toe en het vertrouwen in Dyson is tot het nulpunt gedaald.
Dyson Benelux 24-06-2019

Hallo Jan,

Bedankt voor uw bericht. Het is spijtig te lezen dat u dit ervaart. Sommige diensten dienen we uit handen te geven met volle vertrouwen dat het geleverd wordt zoals wij het onze klanten beloven. Helaas is dit bij u niet het geval.
Graag willen we ervoor zorgen dat uw aankoop vlot geleverd zal worden zodat u ervan kunt genieten. U zult spoedig een mail ontvangen met meer informatie over de levering.
Bedankt voor uw geduld en onze excuses voor het ongemak.

Jam 25-06-2019

Beste Errol,

bovenstaande reactie klinkt klantvriendelijk, maar de toezegging dat de aankoop nu vlot zou worden geleverd en ik een mail met meer informatie over de levering zal ontvangen heb ik nog niet gezien.
Ik heb alleen, al een week, een verwijzing dat het product sinds 19 juni ergens staat.
Maar wij zijn inmiddels een week verder en ik heb nog steeds niets ontvangen en geen enkele specifieke informatie wanneer het product nu wordt geleverd.
Ik ben van mening dat jullie verantwoordelijk zijn voor de levering, dus het zou passend zijn dat jullie hiervoor daadwerkelijk verantwoording nemen en mij informeren wanneer het product wordt geleverd. Er staat nog steeds op jullie site dat levering binnen 2 dagen zou geschieden. Dus ik ga er vanuit dat ik de gevraagde informatie krijg en dat het product nu daadwerkelijk voor het weekend wordt geleverd.
Als dit niet zo is zou ik dit ook graag vernemen.

Nicoline 15-12-2019

Zoals al eerder vermeld zijn wij genoodzaakt de hoogste stand te gebruiken omdat hij in andere standen niets opzuigt dus nee we kunnen niet genieten van ons super dure dyson

Yvonne 20-06-2019

Een Dyson luchtkoeler gekocht via de webshop. De levering liet op zich wachten. Na bijna een week ontving het product. Omdat ik intussen een koeler gekocht had in de winkel (het was erg warm) wilde ik het product retourneren. Er werd mij door een Dyson medewerker geadviseerd het apparaat meteen mee terug te geven. Ik zou het geld, 349 € twee dagen na ontvangst retour krijgen.
Toen dat niet gebeurde weer met de klantenservice gebeld en ik kreeg vervolgens te horen dat deze informatie niet klopte: het zou twee à drie weken duren! Ik was verkeerd geïnformeerd door de eerste medewerker!!!! Het bleek om een uitzendkracht te gaan.
Maar het goede nieuws was ,dat het produkt in Duitsland was ontvangen. Wat heb ik daar nou mee te maken, hoe Dyson zijn logistiek heeft geregeld!
Na twee weken nog geen geld terug en weer gebeld. Nee, ik moest op drie weken rekenen. Die zijn nu voorbij en nog geen geld retour. Ik ga me nu toch echt zorgen maken of ik mijn geld terug zal krijgen.
Ik had Dyson toch hoger ingeschat! Ze laten je vooruit betalen en je moet maar zien wanneer je je geld terug krijgt! Ze blijken ook niet bij thuiswinkel waarborg organisatie aangesloten te zijn.
Dyson Benelux 21-06-2019

Beste Yvonne,

Hartelijk dank voor uw beoordeling en uitleg.
Het spijt ons te vernemen dat u niet geheel tevreden bent met onze service.

U heeft inderdaad een 30 dagen bedenktermijn op het product zitten, zodra het product is aangekomen in ons warenhuis zal het proces voor de terugbetaling in gang gezet worden.

Dit kan inderdaad tot een twee a drie weken in beslag nemen afhankelijk van uw bank en of betaalmethode.
Graag gaan wij nogmaals voor u na wat de huidige status is van het proces, zou u zo vriendelijk willen wezen ons een mailbericht te sturen naar help@dyson.nl of ons te bellen via 0800-0206203? (gratis nummer)

Wij staan altijd voor u klaar om u zo goed mogelijk te assisteren.

Arjen

Jim 05-06-2019

Doe je zelf een lol, bestel deze in ieder geval ZEER ZEKER NIET bij de webshop van dyson zelf.

Na betaling en de daarop volgende mail van dyson met de bevestiging hoor of zie je niets meer.

Beloofd word : "de volgende werkdag in huis",
dit is zeker niet het geval, sterker nog je hoort helemaal niets.

Wat doe je dan?,
Na 5 dagen bel je zelf met dyson, uitkomst : ze hebben zelf ook geen zicht op of er wat verstuurd is of hoe het er voor staat..

twee dagen later nog maar eens informeren, dit maal via de chat.
uitkomst? dit was hetzelfde als het contact ervoor,
de klanten service weet niet hoe het er voor staat met mijn bestelling
En of dat al niet bizar genoeg is beindigd de medewerker zelf ineens het chat gesprek met de woorden 'fijne dag nog' inplaats van mee te denken of op zoek te gaan naar waar het nou spaak loopt , nee we kappen het gesprek gewoon af.

oplossings gerichtheid is Ronduit SCHAN-DA-LIG😡 te noemen (zelfs dat is een understatement)

we zijn nu een week verder, en ondanks zij vermelden in hun eigen voorwaarden (onder het kopje bezorgen).. ⬇️

"indien er niet aan de verwachte leverdatum kan worden voldaan vanwege overmacht, zal er contact met u worden opgenomen over een aangepaste verwachte leverdatum."

komt hier in de praktijk helemaal niets van terrecht.

we wachten nog even kort af of we uberhaubt nog wat gaan horen anders word het een gevalletje rechtsbijstand.

vooralsnog wekt dyson alles behalve het idee dat je gehoord wordt door hun klantenservice.
zo jammer

Beste Klant,

Bedankt voor uw review.

Door de grote drukte hebben we inderdaad de levertermijn moeten herbekijken.
Zowel wij als UPS hadden een veel grotere hoeveelheid bestellingen te verwerken dan we konden verwachten.
Onze excuses voor het falen in het nakomen van onze geadverteerde levertermijn op het moment dat u bestelde.
We op de website de levertermijn reeds aangepast om een realistisch beeld te geven van de vertagingen tijdens deze drukker periode.

We hopen in deze op uw begrip.
We wensen u nog een prettige dag verder.

jim 02-07-2019

Ha Bart,

voor "wat vertraging" heb ik zeker begrip,

Maar inmiddels (meer dan een maand later) heb ik nog steeds niets ontvangen.

Zoals u ongetwijfeld inzien kunt is mijn pakket zoekgeraakt en is er blijkbaar wel getekend.

het is fijn dat het word uitgezocht, maar tot op heden blijft dyson in gebreken,

Dat UPS zijn verplichting aan dyson niet nakomt doet niet onder aan de verplichting van dyson om mij te leveren waar ik voor betaal.

na ontzettend veel contact met jullie klantenservice zou ik (als het goed is dan eindelijk) deze week mijn stofzuiger moeten ontvangen.

enige vorm van compensatie van dyson zou dit bedrijf zeker sieren.

tot zover de update

mvg,

j. Nieuwenhuis

jemoeder 02-07-2019

Structureel probleem dat al maanden speelt ze zitten in zwaar weer en laten zich voor finacieren door de consument revieuw op de dyson site komen van een Duitse site. Dyson heeft veel probleem met name veel retour onderdelen en aangezien bol..dom wel voorraad heeft en deze later betaald zit dyson op zwart zaad . Vermoedelijk gaan ze voor de kerst nog failliet . Zal er geen traantje om laten.

Johan 04-06-2019

Opgelost! Vandaag is de zending alsnog binnen gekomen via UPS. Jammer dat er géén verzendbevestiging is geweest vooraf.

Dag Johan,

Bedankt voor het opnieuw reageren.
Fijn om te lezen dat de machine wel nog is afgeleverd.
Nog onze excuses voor het ontbreken van een verzendbevestiging.

Johan 04-06-2019

Volgens website worden stofzuigers welke op werkdagen voor 12.00 besteld zijn de volgende werkdag geleverd.
Hier gaat het helaas al mis.
Donderdag 30 mei besteld inmiddels is het dinsdag 04 juni en tot op heden geen verzendbevestiging mogen ontvangen.
Na bellen klantenservice wordt je helaas niets wijzer met betrekking tot de status van je bestelling. Daar ze daar geen inzage op hebben? Werd afgewimpeld met het excuus dat de verzendbevestiging regelmatig niet verstuurd wordt maar het pakket echter wel. Dan zou ik toch even jullie IT afdeling aan het werk zetten. Het zenuwachtige 'muziekdeuntje' als je in de wacht gezet wordt ervaar ik ook als irritant en dat bij een firma als Dyson. De producten lijken top, maar na het spreken van de klantenservice en de ontbrekende logistieke informatie wekt het helaas de indruk dat ze de zaakjes niet helemaal op orde hebben. En dan dat is spijtig daar ik zojuist ruim 600 euro voor een stofzuiger heb betaald...

Beste klant,

Bedankt om uw ervaring te delen. Het spijt ons van de vertraging. U geeft aan dat u al contact opnam. We werken momenteeel uit wat er fout is gegaan.

Onze excuses voor het ongemak.

AJW 03-06-2019

Stofzuiger besteld op de website. Betaalmethode Klarna. Geen bevestiging niks. Bij de helpdesk hebben we blijkbaar een bestelnummer gekregen, maar de verschillende medewerkers geven verschillende informatie. Bestelling niet te zien. Komt wel, komt niet, wacht op Klarna. Bestel maar opnieuw, als het dubbel komt kun je gewoon niet aannemen. Dit willen wij niet. We kijken wel of het pakket nog komt en anders maar naar de winkel. Geen probleem, maar niet leuk.

Beste Klant,

Het kan soms even duren voor Klarna goedkeuring geeft. Deze betaalmethode is voor achteraf betalen. We hopen te kunnen rekenen op uw geduld in afwerking van deze bestelling.

ajw 05-06-2019

Nee deze valt echt niet in de categorie wachten op Klarna. Bij Klarna heb ik wel een overzicht van bestelde goederen. Bij Dyson heeft de bestelling gewoon geen status. Geen bevestiging en de klantenservice weet het niet.