Dyson.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Dyson.nl.

Deze score is berekend op basis van 27 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

5,1

Levering Dyson Pure Cool 26-06-2019

Ik heb dit product op 20 juni besteld bij Shop.Dyson.nl. Ik kon de datum voor de levering kiezen 24 juni of 25 juni. Ik nu al 2 maal telefonisch contact gehad 3 mails gestuurd maar totaal geen reactie ontvangen. Ik weet niet of het ook heeft te maken dat een voucher van rentepunten heb gebruikt waardoor ik dit product goedkoper is. De ING heb ik hierover ook vragen gesteld of zij vaker klachten hebben gehoord over Dyson wanneer er gebruik wordt gemaakt van een voucher. De ING zou gisteren direct (via de chat bevestigd) contact met mij opnemen maar nu een dag niets vernomen. Ik vind het idioot voor worden dat ik als klant niet wordt geïnformeerd. Het gaat om een product van € 599,00 en niet om een bruinbrood dat de bakker helaas niet kan leveren.

S Olson 25-06-2019

Mooie woorden en loze beloftes is het handelsmodel van Dyson. Bestelling een week terug geplaatst, met een uiterlijke bezorgdatum die in het bestelproces belooft werd. Eerder digitaal contact gehad met klantenservice voor de tracking code, dat verzoek is doorgegeven "aan de administratie afdeling" waarna je niets hoort.
Vervolgens vandaag gebeld met of ik nog een levering kan verwachten. Je krijgt allereerst een robotische stem aan de lijn wat het geheel nog onpersoonlijker maakt. Vervolgens kon mij aan de lijn niets verteld worden. De bestelling is vertraagd, maar onbekend met hoelang. Geannuleerd worden kon ook niet, want de bestelling is wel al geplaatst, ook al is hij wel zeker vertraagd en staat nu nog op magazijn. Enigste optie is levering afwachten en aan de deur weigeren, waarna hij teruggaat en langs verschillende afdelingen moet om gecontroleerd te worden alvorens geld terug gestort kan worden. Hier konden ze tenminste eerlijk over zijn dat als ik overweeg te annuleren het gerust weken zo niet maanden kan duren voor ik mijn geld terug krijg.
Nooit meer Dyson, volstrekt onbetrouwbaar.

Jam 21-06-2019

Spijt van mijn bestelling bij Dyson van een pure hot & cool. Het apparaat kan ik niet beoordelen, omdat het niet is geleverd. Ze vermelden dat de bestelling op een bepaalde dag wordt geleverd, maar niets is minder waar. Hele dag gewacht op een levering die niet komt. Dit nog nooit meegemaakt, alle andere bestelfirma’s zijn helder in hun levering en geven aan welke dag en binnen welke tijdspanne het product wordt geleverd en zo hoort het. Ik vind het ongelofelijk (zie ook andere reviews hierover) dat Dyson door dit geklungel het laat gebeuren dat hierdoor zoveel ergernis ontstaat bij klanten. Ik hoop dat ik alsnog door Dyson wordt geïnformeerd of en wanneer dit artikel wordt geleverd. Op mijn mails reageren ze niet, dus de ergernis neemt toe en het vertrouwen in Dyson is tot het nulpunt gedaald.
Dyson Benelux 24-06-2019

Hallo Jan,

Bedankt voor uw bericht. Het is spijtig te lezen dat u dit ervaart. Sommige diensten dienen we uit handen te geven met volle vertrouwen dat het geleverd wordt zoals wij het onze klanten beloven. Helaas is dit bij u niet het geval.
Graag willen we ervoor zorgen dat uw aankoop vlot geleverd zal worden zodat u ervan kunt genieten. U zult spoedig een mail ontvangen met meer informatie over de levering.
Bedankt voor uw geduld en onze excuses voor het ongemak.

Errol - Dyson Benelux

Jam 25-06-2019

Beste Errol,

bovenstaande reactie klinkt klantvriendelijk, maar de toezegging dat de aankoop nu vlot zou worden geleverd en ik een mail met meer informatie over de levering zal ontvangen heb ik nog niet gezien.
Ik heb alleen, al een week, een verwijzing dat het product sinds 19 juni ergens staat.
Maar wij zijn inmiddels een week verder en ik heb nog steeds niets ontvangen en geen enkele specifieke informatie wanneer het product nu wordt geleverd.
Ik ben van mening dat jullie verantwoordelijk zijn voor de levering, dus het zou passend zijn dat jullie hiervoor daadwerkelijk verantwoording nemen en mij informeren wanneer het product wordt geleverd. Er staat nog steeds op jullie site dat levering binnen 2 dagen zou geschieden. Dus ik ga er vanuit dat ik de gevraagde informatie krijg en dat het product nu daadwerkelijk voor het weekend wordt geleverd.
Als dit niet zo is zou ik dit ook graag vernemen.

Yvonne 20-06-2019

Een Dyson luchtkoeler gekocht via de webshop. De levering liet op zich wachten. Na bijna een week ontving het product. Omdat ik intussen een koeler gekocht had in de winkel (het was erg warm) wilde ik het product retourneren. Er werd mij door een Dyson medewerker geadviseerd het apparaat meteen mee terug te geven. Ik zou het geld, 349 € twee dagen na ontvangst retour krijgen.
Toen dat niet gebeurde weer met de klantenservice gebeld en ik kreeg vervolgens te horen dat deze informatie niet klopte: het zou twee à drie weken duren! Ik was verkeerd geïnformeerd door de eerste medewerker!!!! Het bleek om een uitzendkracht te gaan.
Maar het goede nieuws was ,dat het produkt in Duitsland was ontvangen. Wat heb ik daar nou mee te maken, hoe Dyson zijn logistiek heeft geregeld!
Na twee weken nog geen geld terug en weer gebeld. Nee, ik moest op drie weken rekenen. Die zijn nu voorbij en nog geen geld retour. Ik ga me nu toch echt zorgen maken of ik mijn geld terug zal krijgen.
Ik had Dyson toch hoger ingeschat! Ze laten je vooruit betalen en je moet maar zien wanneer je je geld terug krijgt! Ze blijken ook niet bij thuiswinkel waarborg organisatie aangesloten te zijn.
Dyson Benelux 21-06-2019

Beste Yvonne,

Hartelijk dank voor uw beoordeling en uitleg.
Het spijt ons te vernemen dat u niet geheel tevreden bent met onze service.

U heeft inderdaad een 30 dagen bedenktermijn op het product zitten, zodra het product is aangekomen in ons warenhuis zal het proces voor de terugbetaling in gang gezet worden.

Dit kan inderdaad tot een twee a drie weken in beslag nemen afhankelijk van uw bank en of betaalmethode.
Graag gaan wij nogmaals voor u na wat de huidige status is van het proces, zou u zo vriendelijk willen wezen ons een mailbericht te sturen naar help@dyson.nl of ons te bellen via 0800-0206203? (gratis nummer)

Wij staan altijd voor u klaar om u zo goed mogelijk te assisteren.

Arjen

Jim 05-06-2019

Doe je zelf een lol, bestel deze in ieder geval ZEER ZEKER NIET bij de webshop van dyson zelf.

Na betaling en de daarop volgende mail van dyson met de bevestiging hoor of zie je niets meer.

Beloofd word : "de volgende werkdag in huis",
dit is zeker niet het geval, sterker nog je hoort helemaal niets.

Wat doe je dan?,
Na 5 dagen bel je zelf met dyson, uitkomst : ze hebben zelf ook geen zicht op of er wat verstuurd is of hoe het er voor staat..

twee dagen later nog maar eens informeren, dit maal via de chat.
uitkomst? dit was hetzelfde als het contact ervoor,
de klanten service weet niet hoe het er voor staat met mijn bestelling
En of dat al niet bizar genoeg is beindigd de medewerker zelf ineens het chat gesprek met de woorden 'fijne dag nog' inplaats van mee te denken of op zoek te gaan naar waar het nou spaak loopt , nee we kappen het gesprek gewoon af.

oplossings gerichtheid is Ronduit SCHAN-DA-LIG😡 te noemen (zelfs dat is een understatement)

we zijn nu een week verder, en ondanks zij vermelden in hun eigen voorwaarden (onder het kopje bezorgen).. ⬇️

"indien er niet aan de verwachte leverdatum kan worden voldaan vanwege overmacht, zal er contact met u worden opgenomen over een aangepaste verwachte leverdatum."

komt hier in de praktijk helemaal niets van terrecht.

we wachten nog even kort af of we uberhaubt nog wat gaan horen anders word het een gevalletje rechtsbijstand.

vooralsnog wekt dyson alles behalve het idee dat je gehoord wordt door hun klantenservice.
zo jammer

Johan 04-06-2019

Opgelost! Vandaag is de zending alsnog binnen gekomen via UPS. Jammer dat er géén verzendbevestiging is geweest vooraf.

Dag Johan,

Bedankt voor het opnieuw reageren.
Fijn om te lezen dat de machine wel nog is afgeleverd.
Nog onze excuses voor het ontbreken van een verzendbevestiging.

Johan 04-06-2019

Volgens website worden stofzuigers welke op werkdagen voor 12.00 besteld zijn de volgende werkdag geleverd.
Hier gaat het helaas al mis.
Donderdag 30 mei besteld inmiddels is het dinsdag 04 juni en tot op heden geen verzendbevestiging mogen ontvangen.
Na bellen klantenservice wordt je helaas niets wijzer met betrekking tot de status van je bestelling. Daar ze daar geen inzage op hebben? Werd afgewimpeld met het excuus dat de verzendbevestiging regelmatig niet verstuurd wordt maar het pakket echter wel. Dan zou ik toch even jullie IT afdeling aan het werk zetten. Het zenuwachtige 'muziekdeuntje' als je in de wacht gezet wordt ervaar ik ook als irritant en dat bij een firma als Dyson. De producten lijken top, maar na het spreken van de klantenservice en de ontbrekende logistieke informatie wekt het helaas de indruk dat ze de zaakjes niet helemaal op orde hebben. En dan dat is spijtig daar ik zojuist ruim 600 euro voor een stofzuiger heb betaald...

Beste klant,

Bedankt om uw ervaring te delen. Het spijt ons van de vertraging. U geeft aan dat u al contact opnam. We werken momenteeel uit wat er fout is gegaan.

Onze excuses voor het ongemak.

AJW 03-06-2019

Stofzuiger besteld op de website. Betaalmethode Klarna. Geen bevestiging niks. Bij de helpdesk hebben we blijkbaar een bestelnummer gekregen, maar de verschillende medewerkers geven verschillende informatie. Bestelling niet te zien. Komt wel, komt niet, wacht op Klarna. Bestel maar opnieuw, als het dubbel komt kun je gewoon niet aannemen. Dit willen wij niet. We kijken wel of het pakket nog komt en anders maar naar de winkel. Geen probleem, maar niet leuk.

Beste Klant,

Het kan soms even duren voor Klarna goedkeuring geeft. Deze betaalmethode is voor achteraf betalen. We hopen te kunnen rekenen op uw geduld in afwerking van deze bestelling.

ajw 05-06-2019

Nee deze valt echt niet in de categorie wachten op Klarna. Bij Klarna heb ik wel een overzicht van bestelde goederen. Bij Dyson heeft de bestelling gewoon geen status. Geen bevestiging en de klantenservice weet het niet.

Siem 18-05-2019

Supervriendelijk geholpen, altijd. We hebben de v8 nu een jaar en er is al heel wat vervangen. Dat is wel jammer voor zo’n duur apparaat. We zien dan ook een beetje op tegen het aflopen vd garantietermijn...

Best klant,

Bedankt voor uw review.

We lezen dat u nerveus bent over het aflopen van de garantieperiode, dus ik zet hier nog het volgende neer.
Uw V8 is vrijwel helemaal modulair, wwzd mochten er ooit stukken komen, we dat met u kunnen bekijken. Overgens staan losgekochte stukken ook nog eens 12 maanden garant

Helga 08-05-2019

Als je contact opneemt proberen ze het wel te regelen maar moeten telkens overleggen met andere waardoor je telkens een half uur moet wachten !
Een oplossing duurt dagen voor je terug gebeld wordt dus ben niet erg tevreden !!!

Beste klant,

Het spijt ons dat u dit zo ervaart. We proberen steeds zo snel mogelijk te handelen bij het instellen van een oplossing.

We hopen u zo nodig volgende keer sneller van dienst te kunnen zijn.

JN 03-05-2019

Erg slechte service. Op de website staat voor 12.00 bestelt, de volgende dag in huis. Dit klopt zeker niet. En het ergste is dat Dyson niet eens weet wanneer er geleverd gaat worden. Ze kunnen dat niet zien. Dinsdag al bestelling gedaan en nog niets ontvangen. Klantenservice erg slecht.

Beste Klant,

Onze excuses voot de vertraging. We hopen dat het product verder wel naar wens was.

Fam. Tang 27-04-2019

Klantenservice is onder de maat. Vandaag telefonisch (probleem was al uitgebreid via de mail beschreven inclusief video, maar men wil graag bellers) een nieuw exemplaar van de Pure Cool koeltoren toegezegd gekregen. Dit vanwege rare hoge pieptonen komende uit het apparaat (volgens Google ben ik niet de enige klant die hier last van heeft bij dit model...). De helpdesk verzoekt echter de klant om zelf zorg te dragen voor een doos om de ‘odd size’ koeltoren gereed te maken voor retour.

Het zou Dyson sieren, als ze service echt zo hoog in het vaandel hebben staan als hun site doet vermoeden, zelf zorg te dragen voor de retourverpakkingen wanneer hun ventilator á 500 euro (die qua luchtverplaatsing overigens niet veel indruk maakt) na enkele maanden kapot gaat. Deze gang van zaken draagt niet bij aan de klantenbinding.

Beste klant,

We zijn blij te vernemen dat u uiteindelijk zij het met wat moeilijkheden een volledig nieuw toestel in gebruik heeft kunnen nemen.
Indien u verder vragen kan u ons steeds bereiken via de voor u zo te zien al bekende kanalen

Olmez 10-04-2019

DC 52 buiten garantie begon raar geluid te maken en te stinken . Dyson gebeld, zei gaven aan dat in het uiterste geval alles bij elkaar 125 euro zou kosten. Monteur kwam thuis langs na een paar dagen. Hij heeft de motor vervangen en nog een onderdeel voor de zekerheid besteld ter vervanging. Kosten ...... NUL euro!!!! Wat een service ! (buiten garantie termijn) .

Mieke Poell 26-03-2019

Ruim een half jaar na het verstrijken van de garantieperiode van vijf jaar begon de motor van mijn Dyson te haperen en te stinken. Dyson Nederland gebeld waar ik meteen vriendelijk te woord werd gestaan. Ik kon mijn stofzuiger ongefrankeerd naar hun reparatiecentrum zenden.
Precies 48 uren later stond PostNL al met mijn gerepareerde Dyson voor de deur. Er waren een nieuwe motor, een nieuw prefilter, een nieuw postfilter geplaatst en rubberen afdichtingen waren vernieuwd. Kortom, mijn vijfeneenhalf jaar oude, intensief gebruikte stofzuiger is weer als nieuw!
En de kosten, die ik toch al gauw richting €250,00 schatte? Op de bijgesloten werkbon waren alle bedragen en het woord betaalwijze doorgestreept en onder het kopje garantie stond geschreven: goodwill.
Dus nul euro voor een totaal vernieuwde stofzuiger die ook nog eens supersnel terugbezorgd werd!
Een beter bedrijf heb ik nog nooit meegemaakt en ik raad heel Nederland aan hier hun eerstvolgende stofzuiger te kopen: die gaat dus echt een leven lang mee!

Pieter 10-03-2019

Snelle levering en goede service. De website geeft uitgebreide informatie over de producten weer zodat ik makkelijk de juiste stofzuiger kon kiezen.

Pieter 07-03-2019

J.J.van der Weele 07-03-2019

Vier jaar geleden een Dyson V6 gekocht bij BCC , nu problemen na de garantie , stopt na heel kort gebruik twee seconden in de oplader en weer heel even kunnen gebruiken. Contact opgenomen met de winkel deze heeft de Dyson opgestuurd naar de Dyson reparateur en wat verbaast me , na een week krijg ik te horen dat de Dyson gereed is, de accu en een filter zijn vernieuwd en de kosten nul. Super wat een aangename verrassing.

G 09-02-2019

Qua innovatie progressie style en onderneming niets meer als winstgevend ga ik van uit,waarom geen dyson airpurifire zo groot als n windmolen dat is een win win win situatie als je ook nog eens N heleboel KW per dag produceert terwijl je heel milieubewust bezig bent als coöperatie en ook lucratief als voorloper denk ik dan maar. Vriendelijke groet g

Nico 21-01-2019

De Dyson V8 Absolute besteld. Pakketje kwam keurig op de vooraf aangegeven dag binnen. Enige probleem is dat er een totaal ander product in de doos zit, waar ik mijn huis Absolute niet schoon mee krijg.

Kan natuurlijk gebeuren.
Echter is de manier van afhandelen niet wat ik van Dyson had verwacht.

Je denkt: Even bellen met de klantenservice (welke overigens wel goed bereikbaar is) en zij zorgen dat het juiste product gelijk mijn kant opkomt.

De realiteit is dat je niet met een klantenservice belt, maar met een doorgeefluik. Zij leggen het probleem neer bij de daarvoor bestemde afdeling en de klant heeft als taak om erg veel geduld te hebben. Er wordt namelijk verteld dat de afdeling, welke dit probleem afhandelt, contact met je opneemt, Wil je meer duidelijkheid, dan heb je pech gehad. Het is namelijk op geen enkele manier mogelijk contact op te nemen met deze afdeling. Kennelijk werkt hun telefoon slechts één kant op.

Mijn tip aan Dyson: Wanneer de klant door jullie fout een verkeerd product ontvangt, zorg dat dit vanuit jullie kant zo snel mogelijk wordt hersteld. Het juiste product opsturen is snel gedaan. Wanneer jullie het verkeerd verzonden product weer kunnen ophalen moet geen zorg zijn van de klant.

Ik wacht nog even geduldig af samen met mijn nieuwe huisdieren. Muizen lijken namelijk geen enkel probleem te hebben met een vies huis.
Dyson Benelux 21-01-2019

Beste Nico,

Bedankt voor uw bericht.

Het spijt ons te lezen dat u dit ervaart. Graag wil ik u op de hoogte brengen dat wij serieus hiermee omgaan. Het is zo dat het wordt doorgespeeld naar een ander afdeling die ervoor zullen zorgen dat er spoedig een omruiling plaats zal vinden voor het gewenste machine. Vanwege het weekend heeft het een kleine vertraging opgelopen. Onze excuses hiervoor. Mocht u meer vragen hebben dan kunt u ons berieken via help@dyson.nl of via het gratis telefoon nummer 0800 0206203. Alvast bedankt.

henk.s 14-01-2019

Na 3 weken had ik al storing met mijn nieuwe V10 Motorhead. Na het uitwassen van het filter viel de motor uit. Men adviseerde motor en filter 48 uur te laten drogen en opnieuw te proberen. Als dit niet zou werken zou er prompt een nieuwe worden gebracht. En zie: precies na 48 uur liep het motortje weer prima. Over het zuigen was ik al zeer tevreden, en de service blijkt nu ook uitstekend: men kent het eigen product blijkbaar door en door. Dyson: kost wat, heb je ook wat!

jenny 05-01-2019

tot nu toe slechte ervaring!
Heb gister een bestelling gedaan en betaald. Kreeg van Dyson een mail dat ik niet heb betaald en dat mijn order is geannuleerd. Er is toch echt 399 euro van mijn rekening naar de rekening van Dyson gestuurd. Na half uur in de wacht bij de klantenservice, kreeg ik te horen dat ik moet afwachten tot mijn geld wordt terug gestort. Heb ze ook een mail gestuurd maar hierop nog steeds geen reactie.....399 euro best spannend
Dyson Benelux 07-01-2019

Beste Jenny,

Bedankt voor uw review. Het spijt ons dat u dit ervaart. Graag willen wij u helpen en in de gaten houden of alles goed verloopt. Inmiddels is te zien dat uw mail al is beantwoord.

j 11-01-2019

Via deze weg krijg ik tenminste antwoord.

Ik heb 4 januari een bestelling gedaan van 399 euro. 10 januari zou het worden geleverd tussen 8.30 en 18.00. Ik ben de hele dag thuis geweest maar er is niets geleverd. Ik heb contact met Dyson gehad en die vertelde mij dat de fout bij UPS lag.
Vandaag 11 januari,nog steeds geen pakketje. Ik word van kastje naar de muur gestuurd. (ondertussen al 6x gebeld met Dyson) Een leidinggevende krijg je niet aan de telefoon.
Contact met UPS gehad en die vertelde mij dat ze het pakket van Dyson nog helemaal niet ontvangen hebben en dat mijn adres helemaal niet klopte.
Ik voel me echt in de zeik genomen!!!! 6x met Dyson 1x met de ING en 2x met UPS contact gehad over 1 pakket....sorry hoor!!!
Je zou toch verwachten dat een bedrijf met producten van dit soort bedragen wel beter voor zn klanten zorgt. Ik heb al helemaal geen zin meer in mijn bestelling.

Jenny

Peter Dijkstra 04-01-2019

Dyson is gekocht bij mediamarkt
Na geconstateerd defect contact opgenomen met dyson
Super duidelijk en vriendelijk te woord gestaan
We konden hem gratis op sturen en ondanks de feestdagen hadden we hem met een paar dagen retour met een nieuwe motor
Chapeau! Je mag trots zijn als je bij deze organisatie werkt

Peter 08-12-2018 Via de website gekocht

Na betaling besta je als klant niet meer bij Dyson!

Twee weken geleden voor meer dan €600 besteld in de webshop van Dyson. Bij de verwerking van de bestelling ging er bij Dyson intern iets fout. Kan gebeuren. De klantenservice verzekerde mij (na een aantal keren contact) dat het zou worden hersteld. Daarna hoorde ik niets meer. Na nog een aantal keren contact per mail en telefoon, waarin ik steeds onvolledige en onjuiste informatie kreeg, heb ik vandaag nog een keer gebeld. Wat blijkt, het product dat ik heb besteld is voorlopig online niet leverbaar. Hoe lang dat gaat duren is onbekend. Toen ik daarom wilde herroepen zei de medewerker doodleuk: "Als u het product na levering terugstuurt, krijgt u uw geld terug." Lastig bij een niet leverbaar product lijkt me. Na een half uur had ik de medewerker duidelijk gemaakt dat volgens de wet én de algemene voorwaarden van Dyson zelf, ik gewoon in dit gesprek kon herroepen, ook voordat is geleverd, en dat ik dan binnen 14 dagen mijn geld terug moest krijgen.

Uiteindelijk accepteerde de medewerker dit en zegde mij toe dat hij mijn order zou cancelen. Hij zou mij ook een bevestiging hiervan sturen per mail. Zoals ik inmiddels van Dyson gewend ben heb ik die bevestiging niet gekregen. Dus heb ik nog maar een keer per mail de overeenkomst herroepen.

Ik verwacht dat ik over 14 dagen mijn rechtsbijstandverzekering moet inschakelen. Wordt vervolgd.

Pluspunten

• Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Dyson Benelux 10-12-2018

Beste meneer Rozenboom,

Bedankt voor uw review. Het spijt me te lezen dat u dit heeft ervaren. Bij deze wil ik u op de hoogte brengen dat uw order is geannuleerd. We hebben u hierover ook een mail gestuurd ter bevestiging. Hopend u hierbij voldoende te hebben geïnformeerd.

Peter 10-12-2018

Natuurlijk ben ik opgelucht dat mijn order is geannuleerd, maar wel typisch voor Dyson dat voor de tweede keer eerder een reactie bij kieskeurig wordt gegeven dan aan mij persoonlijk. De mail die in de reactie op mijn review wordt genoemd heb ik namelijk nog niet mogen ontvangen. Ik beschouw dit dan maar als bewijs.

Ik 12-10-2018 Via de website gekocht

Superfijne apparaten, geweldige service!!

Helaas was de ‘voet’ van onze steelstofzuiger stuk gegaan (motortje deed t niet meer). Ik de klantenservice gebeld. Wachttijd van de eerste keer duurde best lang maar daarna een vriendelijke meneer aan de lijn.
Viel het net 2 mnd buiten de garantie. Ik kreeg gelukkig toch het onderdeel kosteloos verstuurd. Vervolgens bleek het de verkeerde onderdeel te zijn, waarna ik deze mocht houden (retourbon niet aanwezig) en de juiste toegestuurd kreeg.
Supernetjes geholpen!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

PaulineN 27-09-2018 Via de website gekocht

Zeer snel onderdeel geleverd

Ik ben zeer tevreden over de afwikkeling van mijn laatste issue dat ik telefonisch had gemeld bij Dyson. Er was een fluwelen stripje losgeraakt van de zuigmond van mijn V6. Dit hele onderdeel, plaatje + strip kreeg ik vervolgens de volgende dag al gratis thuisbezorgd. Erg fijn!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Trix 10-08-2018 Via de website gekocht

Retourservice slecht nog steeds mijn geld niet terug.

Ik heb de mooie Dyson ventilator via de website gekocht en dag later retour gestuurd omdat ik vind dat de ventilator heel mooi is maar bijna geen verkoeling geeft.Aan mij werd een paar dagen later een credit nota gestuurd. Het geld heb ik echter nooit op mijn bankrekening gekregen en nu is het zes weken later. Bellen en mailen en een aangetekende brief schrijven heeft mij niets opgeleverd. Zelfs heb ik contact opgenomen met de betaalprovider maar die zegt dat Dyson dat moet doen. Ik vind het daarom een slecht bedrijf en zij zijn volgens mij in wettelijke overtreding want er moet volgens de wet binnen 2 weken terug betaald zijn als je een internetaankoop retour stuurt.Ik ben teleurgesteld hierover en ik vraag me af of er misschien betalingsproblemen zijn want ik heb gelezen dat Dyson heel veel investeert in een eigen elektrische auto.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Dyson Benelux 16-08-2018

Beste Trix,

Bedankt voor uw review op kieskeurig. Excuses in de vertraging van terug betaling van uw retourenring. Graag willen wij u zo snel mogelijk verder helpen en de bedrag van uw retour naar u terugbetalen. Ons hoofdkantoor is hier op de hoogte van. Ze zullen spoedig contact met u opnemen en de bedrag overmaken.

Jokro 30-06-2018 Via de website gekocht

Traag met terugboeken retour

Dyson v10 besteld. Snel geleverd. Had kapotte afvalruimte. Terugsturen en repareren zou lang gaan duren. Op advies van Dyson daarom tweede V10 besteld en betaald opdat deze snel, voor de verjaardag van mijn vrouw geleverd zou worden; en kapotte retour gestuurd. Daarna waren vele herinneringen nodig voordat het dubbel betaalde bedrag na ruim 2 maanden werd terug gestort. Overigens prima apparaat, met 100 euro korting verkregen met ING rentepunten.

Update: Na mijn review heeft Dyson ons verrast met extra hulpstukken. Een zeer positief en door mij gewaardeerde reactie. Top. Helaas moest ik wel een herinnering sturen voordat ze reageerden op de door mij opgegeven keuze van hulpstukken. De administratieve afhandeling laat dus nog wel te wensen over. Over het apparaat zelf zijn we alleen maar enthousiaster geworden.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• Klantenservice

Dyson Benelux 02-07-2018

Beste Jodi Krol,

Bedankt voor uw reactie op kieskeurig.nl
Spijtig om te lezen dat u dit heeft moeten ervaren. Wij van Dyson streven ernaar om terugbetaling spoedig te voldoen maar het mocht in uw geval niet baten. Excuus hiervoor.
Graag wil ik u op de hoogte brengen dat ik u een mail heb gestuurd met daarin meer informatie.

Helena 14-06-2018 Via de website gekocht

het blijft triest bij Dyson

Ook vandaag weer 2 keer eindeloos in de wacht gehangen (het record tot nu toe bereikt: 25 minuten, voordat ik een medewerker aan de lijn kreeg) om met loze beloftes het bos in te worden gestuurd. Ze zijn erg goed in het doen van loze beloftes.
Het is dat ik zelf slachtoffer ben van de schandelijk slechte service van Dyson, anders zou het lachwekkend zijn, dat een bedrijf anno 2018 zo'n minachting heeft voor zijn klanten.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Frank 11-06-2018 Via de website gekocht

Zeer slechte service

Ik heb 2 weken geleden dit product besteld én betaald. Het zou de volgende dag geleverd worden zoals op de website staat. We zijn nu 2 weken verder en ik heb het product nog steeds niet ontvangen. Op emails naar help@dyson.nl wordt niet gereageerd en wanneer je belt sta je eerst 15 minuten in de wacht en vervolgens zegt de medewerker het door te geven aan een collega en ik wordt teruggebeld. Dit is reeds 3x toegezegd, maar geen enkele keer ben ik teruggebeld. Ik weet nu nog steeds niet waar ik aan toe ben. Onderstussen wel 549 euro betaald, maar nog niets geleverd.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Klantenservice

Dyson Benelux 12-06-2018

Hallo Frank,

Dank voor uw review.

Wij vinden het zeer vervelend voor u dat de bestelling behoorlijk is vertraagd. Wij ondervonden een behoorlijk drukte die vertraging heeft veroorzaakt met een aantal bestellingen. Ik zou u willen vragen om contact met ons opnemen via ons Facebook pagina of live chat functie wij helpen u dan graag verder.

Groeten,

Roger 01-06-2018 Via de website gekocht

Onbetrouwbare levering en geen reactie op e-mail

Dyson Pure Cool Link besteld via de website van Dyson.nl. Donderdagochtend besteld en meteen een bevestiging gekregen dat het de volgende dag geleverd zou worden. Echter werd het apparaat pas vier dagen later geleverd. Hierop een klacht ingediend via de mail en hier nooit een reactie op gehad.

Moet zeggen dat het geleverde apparaat top is maar de kwaliteit van de klantenservice staat tot geen verhouding met de kwaliteit van het apparaat.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Levertijd
  • Klantenservice

Dyson Benelux 12-06-2018

Beste Roger,

Dank voor uw review.

Wij vinden het ook zeer vervelend dat uw bestelling vertraging ondervond. Wij kunnen gebruikelijk een bestelling binnen 24 uur leveren zoals aangegeven op onze website. Ik vind het fijn om te lezen dat u tevreden bent over het toestel zelf Vergeet niet het toestel te registreren voor de garantie en service.

Mocht u willen kunnen wij het toestel voor u registreren en zien wij uw bericht graag tegemoet.

Groeten,

Mirjam 18-04-2018 In de winkel gekocht
Schijndel

Geweldige service!!

Product van 2,5 jaar oud, cyclone carriage kapot en van stofzuigermond bescherming kapot. Gebeld met service van dyson. Heel netjes en behulpzaam te woord gestaan en nieuwe producten gratis ontvangen!!
Heel blij mee.
Duur product maar dan heb je ook wat 😃

Dorien van Disseldorp 01-03-2018 In de winkel gekocht
Goirle

Dyson heeft me enorm geholpen. Super service.

Dyson heeft me echt goed geholpen met een prachtige service. De manier waarop ze met je meedenken is echt goed. Voorlopig hoef ik nog geen nieuwe stofzuiger te kopen maar als er een nieuwe moet komen weet ik wel dat ik weer voor Dyson ga. Niet alleen voor de service, maar ook voor het product zelf.

Richard 29-11-2017 Via de website gekocht

Teleurstellende ervaring, volgende keer weer naar Coolblue

Teleurstellend ervaring met Dyson.nl.

1. De Dyson website belooft: Op werkdagen (maandag tot en met vrijdag) voor 12:00 zijn besteld, worden de volgende dag geleverd.
Op vrijdag om 10:00 de Dyson V8 Absolute Pro besteld via de website, uiteindelijk op woensdag geleverd zonder excuses of andere notificatie.
2. Zijn zeer enthousiast over de Dyson, heb mijn ouder aangemoedigd om ook een V8 aan te schaffen, zo gezegd zo gedaan. Blijkt dat de V8 binnen twee weken €50,- goedkoper is geworden (Actie). Ik Dyson gecontacteerd of ik ook nog gebruik kon maken van deze actie. Krijg ik als reactie:
De prijzen van de machines fluctueren regelmatig, zowel over een periode van
tijd alswel tussen aanbieders onderling. Hier kunnen we helaas met terugwerkende kracht niets aan veranderen.

Wat een onzin, zal nog eens reclame voor ze maken. Volgens mij moet je bij zo'n product het juist van de mond op mond reclame hebben. En met kunnen zal hij wel willen bedoelen.

Al met al een teleurstellende ervaring.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Levertijd

Richard 18-08-2017 Via de website gekocht

Dyson 70,00 cashback actie blijkt "gebakken lucht"

Zou graag een betere review willen geven maar dat wordt me niet gegund...

Ik wil via de Dyson shop een Dyson Cinetic Big Ball™ Absolute aanschaffen, Dyson heeft een cashback actie op dit model welke tot 31-08-2017 geldig is.

Vreemd genoeg kan ik via de Dyson shop deze stofzuiger niet aanschaffen, is niet meer op voorraad wordt mij verteld. Ik dacht, dan reserveer er maar 1 dan kan ik in ieder geval gebruik maken van de cashback maar dat wil Dyson niet.

Ga maar naar een winkel in de buurt krijg ik via de Dyson chat te horen maar dat is moeilijk aangezien ik een tegoedbon heb die ik alleen in de Dyson shop kan inleveren.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Levertijd
  • Klantenservice

André 24-06-2017 Via de website gekocht

Niks om op aan te merken

Via de Dyson webshop kun je hun producten bestellen. Vaak is het bestellen rechtsreeks via de eigen webshop niet aantrekkelijk, omdat je elders niet de adviesprijs betaalt. Bij Dyson speelt dat minder, omdat er (hoe dat komt weet ik niet) ook bij de andere huishoud aanbieders als Media Markt, Bol.com etc. vaak heel dicht bij de adviesprijs zit. Tip voor ING klanten: je kunt tot max. €100,- waardebon inruilen voor rentepunten. Die kun je verzilveren op de site van Dyson. Dat ging prima zonder problemen.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Elena Adriana Pingas 19-06-2017 Via de website gekocht

Great Service - Best products

Fantastic service. Fast, professional and friendly. Great prices. I always find what I need and it's my first choice. Super satisfied!!!!

Ernst 14-06-2017 Via de website gekocht

Garantie top!

in 2013 een stofzuiger gekocht van Dyson, in 2017 rook uit de motor. Ik was de aankoopbon kwijt maar bij Dyson konden ze aan het machinenummer zien dat ik nog recht had op garantie, dat was al goede service en toen moest de monteur nog komen. Die kwam op de afgesproken tijd, verving de motor en nog een aantal onderdelen, maakte de stofzuiger nog goed schoon en liet zijn werkplek weer opgeruimd achter. De monteur nam alle tijd om nog wat dingen uit te leggen over het onderhoud van de stofzuiger en beloofde ook nog (ongevraagd) een nieuwe borstel op te sturen omdat de oude versleten was en ook dat valt onder de garantie! Kortom ik koop nooit meer iets anders.