Dyson.nl - Reviews & Ervaringen

2,2 Lees 170 reviews Schrijf een review

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Dyson.nl.

Gemiddelde beoordeling

Deze score is berekend op basis van 100 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

2,2

Help anderen en geef jouw mening over deze winkel. We verloten iedere maand onder alle reviewers 2 x € 250,-. Schrijf een review

Echte reviews van echte gebruikers, door ons gecontroleerd op betrouwbaarheid.

Sandorr 20-11-2020

Algemene score

1,0
Dyson heeft een waardeloze webshop en klantenservice. Hun belofte van 1-2 dagen bezorging maken ze niet waar. En uitzoeken waarom er vertraging is doen ze ook niet...want de opdracht ligt in het magazijn..Een bestelling annuleren is ook onmogelijk als je bestelling nog niet verzonden is. Weiger je bestelling maar aan de deur zegt de klantenservice. Hoezo een duurzaam bedrijf? Gewoon een koerier voor de lol de weg opsturen...waardeloos!!!

Reageer

Marinus 20-11-2020
Ja, ik beveel deze shop aan

Algemene score

2,0
Ik heb drie jaar geleden een dyson gekocht maar nu in gebreke , de turbo stand doet het niet meer ben naar de winkel terug gegaan waar ik hem gekocht heb en die kreeg te horen dat dyson geen zaken met hun doet omdat het contract is verbroken dus de service begint al goed.
Dus ik koop maar een nieuwe maar zeker geen dyson meer.

Reageer

cecile 19-11-2020

Algemene score

1,0
bestelde via de site van Dyson een Pure Humidify + cool. Enorm zwaar lastig pak. ben invalide en kon er niets mee. kreeg hulp met uitpakken en in elkaar zetten en de hulp versnipperde ook de 2 dozen en stukken karton. Apparaat werkte goed. 's nachts uitgezet, vanmiddag aan en kreeg meldingen die niet waar konden zijn. Dyson klantenservice gebeld. Advies om te resetten en als dat niet hielp wat iemand die mij kon helpen kon doen. Advies hielp niet. Weer gebeld en de helper laten doen wat de mevrouw zei. Hielp niet. Dan een reset via de afstandbediening. 2x geprobeerd, werkt niet. Ze willen de machine wel omruilen voor een nieuwe MITS de stukke in de originele verpakking zit !!!!

Reageer

Mats 19-11-2020

Algemene score

1,0
5 maanden geleden een bestelling gedaan bij Dyson op hun website, een Dyson pure humidfy cool gekocht voor 700 euro.. Nooit iets geleverd gehad, en talloze beloftes dat er geld terug geboekt zou worden maar zonder enig resultaat en zijn nu al 5 maand verder zonder geld. DUS PAS OP

Reageer

Lotte 19-11-2020
Ja, ik beveel deze shop aan

Algemene score

10,0
Ik raad Dyson aan, wat een goede service.
Onderdeel werkt niet meer naar behoren en ze sturen direct een nieuwe.

Onderdeel kapot en ze sturen een nieuwe machine.
Wij zijn echt heel erg tevreden over Dyson en de service 😁

Reageer

Paul 11-11-2020

Algemene score

1,0
Een dyson v10 aangeschaft voor ons vakantie huisje. Best prijzig en wat je er voor krijgt is een soort grote kruimeldief die het vuil alle kanten opgooit. Als het reservoir dan toch vol zit Is het bijna onmogelijk om het zonder knoeien te legen.
Zojuist maar weer een gewone stofzuiger er bij aangeschaft, 5 keer goedkoper en werkt 10 keer beter.

Reageer

Erwin 24-10-2020

Algemene score

1,0
Een dyson v11 voor ruim 600 euro die er na 6 maanden mee stopt. Kan gebeuren maar je verwacht wat service. Vergeet dat maar. Onbereikbaar..reageeet niet op mail..geen enkele communicatie mogelijk. Meer dan slecht
Dyson Benelux 08-11-2020

Dag Erwin,

We zijn wel te bereiken. Hier een link met alle kanalen die u kunt gebruiken om met ons te communiceren:
https://www.dyson.nl/support/journey/contact-us

U kunt ons ook een email sturen:

Help@dyson.be
Help@dyson.nl

Reageer

Hetty 13-10-2020

Algemene score

4,0
Ik heb op 21-12-2017 een Dyson SV10 Absolute Pro gekocht voor €566,90. Nu al, is mijn accu versleten en moet ik een nieuwe kopen. Heb gebeld met Dyson daar hij daar ook is gekocht, 2x in de wacht, 40 minuten en 25 minuten, de telefonisten en zijn natuurlijk super aardig, er wordt constant gezegd, sorry maar meer kan ik niet voor u doen, dit is het. Accu niet op voorraad wat ik u wel voor kan stellen is een nieuwe Dyson SV10 voor €125,00, ik zeg pardon, u heeft de accu niet op voorraad en dan moet ik €125,00 i.pv. €91,90 betalen. Ik vind dit geen service. Sorry meer kan ik niet voor u doen, het kan wel 2 weken duren eer de accubinnen is.
U kunt zich melden voor de accu, zodra deze op voorraad is krijgt u bericht. Kan ik verder nog iets voor u doen? Sorry, maar hier zakt mijn broek van af, ik zou willen dat déze service van Dyson bij meer mensen binnenkomt, voor ze een Dyson kopen.
Dyson Benelux 08-11-2020

Dag Hetty,

We kunnen een machine waarvoor het nodige vervangende onderdeel niet voorradig is een omruiling plannen.

Omdat u dan een volledige nieuwe machine krijgt is de prijs ook hoger wanneer de machine helemaal niet meer binnen garantie is (2jaar)

Een omruiling kost inderdaad 125 Euro.

De batterij van de V8 (die nu tevens weer in voorraad is) kost inderdaad €91,90

Reageer

Ria 08-10-2020

Algemene score

1,0
Dyson airwrap besteld op 18-9 zou 21-9 geleverd worden. Maar er is die dag niets geleverd dacht nog kan wel wat langer duren ff geduld . Eind van de week maar eens bellen. Track en trucs code gehad product was niet mee gegeven aan UPS ze zouden het regelen . Ik hdb ondertussen nog steeds niet gekregen heb verschillende mails gestuurd en via messenger contact gehad. Het is mij nog steeds niet bekend waarom ik het product nog niet heb ontvangen Ik heb echter al wel 499 euro betaald. Als ik vraag om het geld terug te storten wordt er gezegd dat ik geduld moet hebben.
Ik vindt het erg jammer dat dit zo gaat ik heb de airwrap bij vriendin geprobeerd en het is een geweldig product . Jammer dat Dyson de afspraken rond de levering niet nakomt baal hier echt van. Dit verwacht je niet van zon gerenomeerd merk.
Ria
Dyson Benelux 08-11-2020

Dag Ria,

Het spijt ons te lezen dat het niet goed liep met de levering van uw apparaat. Graag volgen we dit met u op om te kijken of het uiteindelijk goed is gekomen en of u tevreden bent van het geleverde product.

Zou u ons een email kunnen sturen?

We zijn altijd bereikbaar via:
help@dyson.nl
help@dyson.be

Reageer

M Maksimović 08-10-2020

Algemene score

1,0
Een dyson airwrap voor de verjaardag van mijn vrouw besteld op de site van dyson.nl zelf. Apparaat zou geleverd worden bij een ophaal punt voor de duidelijke reden daar het een verassing is. Inmiddels is het dagen over tijd en nog niet geleverd. Op mails wordt niet gereageerd en als je belt krijg je te horen dat ze simpelweg niet bereikbaar zijn, je krijgt niemand aan de lijn en de verbinding wordt verbroken. Heb ook geen track and trace mail gehad bedenk ik me nu. Hoe dan Dyson???Wellicht goed om transparantie te verschaffen over jullie achterstand zodat men daar rekening mee kan houden.
Dyson Benelux 08-11-2020

Dag M,

Het spijt ons te horen dat u problemen had bij het laten afleveren van uw Dyson.

Normaal gezien is het niet toegestaan de machines zelf bij een ophaalpunt te laten afleveren. Dit is omwille van de waarde van onze machines.

We zouden aanraden in de toekomst het apparaat dan bij een vertrouweling te laten leveren, om de verassing niet prijs te geven bij levering.

Als de machine niet geleverd kan worden door ontbreken aan geautoriseerde ontvanger, zal de verzending geretourneerd worden voor een automatische terugbetaling.

U kunt ons steeds bereiken via email op
help@dyson.nl
help@dyson.be

Reageer

Joeri 05-10-2020
Ja, ik beveel deze shop aan

Algemene score

1,0
Al 4 weken bezig een stofzuiger via de dyson site te bestellen. Tot op heden niks ontvangen. Klantenservice zeer slecht telefonisch te bereiken. Duurt minimaal 25 min voor je iemand aan de telefoon krijgt. Er word geen oplossing geboden. Zeggen telkens dat ze het gaan uitzoeken en er op terug komen. Vervolgens hoor je dagen niks. Soms krijg je een mail zonder ook maar enige oplossing. Ik geef het op. De bank gaat het betaalde geld terughalen. Ik koop een Philips.
Dyson Benelux 08-11-2020

Dag Joeri,

Bedankt voor uw bericht. Het spijt ons te horen dat uw bestelling niet helemaal goed loopt.

Graag volgen we dit met u op indien nodig.

U kunt met ons e-mailen via:

Help@dyson.be
Help@dyson.nl

Reageer

Ollobollo 29-09-2020

Algemene score

1,0
Schandalige behandeling door de klantenservice met name ene heer genaamd xxxx. Ik beschik over een "ouder" product en kennelijk ben je dan non importante en tweederangs klant. Ik ben al jaren een trouwe klant van Dyson. Ik heb zelfs meerdere producten. Maar na dit incident peins ik er niet over om nog met dit bedrijf in zee te gaan. Once sold your out! Ik meende dat Dyson een gerenommeerd bedrijf van bepaalde klasse was, althans zo zetten ze zichzelf neer in hun grote reclamecampagne. Duurzaamheid en kwaliteit. En mijns inziens hoort aftersales daar ook bij. Sterker nog dat is tegenwoordig een van de belangrijkste zaken, waarom klanten hun producten bij een bepaald bedrijf aanschaffen. Echter .....als je ziet hoe de klantenservice (xxxx) een e-mail van mij heeft beantwoord, zooo triest. Die mag nog eens een communicatietraining volgen. Deze heer vindt dat hij mij kan aanspreken op het feit dat ik geen begrip en waardering voor zgn. inspanning van Dyson heb. Ter verduidelijking ik heb idd een product uit 2012 (stofzuiger) en het enige dat ik vroeg was of ik een onderdeel (turboborstel) kon nabestellen. Vervolgens krijg ik tijden later een antwoord dat ik dit maar via een 3e partij moet aanschaffen (een of andere vage website). Het triest was dat het door Dyson in hun bericht vermelde referentienummer niet eens te vinden was op deze website. Dus ik stond nog steeds met lege handen en was niet opgeschoten. Dyson antwoordde dat het product niet meer werd gemaakt, dus het was einde oefening, ik moest het zelf maar oplossen. Ik heb vervolgens gemaild naar ze, dat ik dit niet zo netjes vind. Hun antwoord was (tijden later) dat het helaas niet anders was, maar dat ze evt. wel 25% korting konden bieden op een product van de website, maar dan moest ik wel het aankoopbewijs (product is ruim 8 jaar oud...) en het serienummer doorgeven. Ik heb geprobeerd dit te achterhalen op het apparaat, maar het leek nergens te staan op de witte stickertjes op het apparaat. Toen heb ik Dyson klantenservice via twee kanalen benaderd. Via Facebook en e-mail heb ik foto's gestuurd van de witte stickers op het apparaat. Maar ik kreeg steevast dezelfde e-mail via zowel Facebook als de e-mail. Ik moest eerst een serienummer moest doorgeven, voordat ik die 25% korting zou kunnen ontvangen. Na dagen ontmoedigd te zijn, omdat ik het gewoon niet kon vinden heb ik een boze e-mail uitgedaan dat ze me van het kastje naar de muur sturen en niet helpen met het serienummer. Toen kreeg ik na tig keer heen en weer mailen via Facebook een kortingscode gestuurd en ook nog de eerder genoemde weinig klantvriendelijke schandalige e-mail van de medewerker (xxxx), omdat ik volgens hem niet genoeg dankbaarheid zou tonen voor op het feit dat Dyson stelt zich voldoende inspanning te hebben getroost om mij te helpen. Ik zie het als afschepen met een 25% korting op een nieuw aan te schaffen product. (25% die ik pas kreeg nadat ik tig e-mails met gegevens en foto's van mijn product heb gestuurd om te verifiëren of ik wel de echte eigenaar ben..., waar hebben we het over?). Mij bekruipt hier het gevoel dat als je een product hebt gekocht je dan al passé bent. En het enige dat de Dyson klantenservice doet is maar hardop roepen dat ik blij mag zijn met die 25% korting die ik ter coulantie heb gehad (sigaar uit eigen doos, want ik moet uiteindelijk dan honderden euro’s uitgeven voor een nieuwe stofzuiger. Het enige dat de klantenservice doet is afleiding van hun manier van handelen, door kreten als korting en coulantie te roepen. Ik ben zoooo boos en teleurgesteld. Dit had ik niet van Dyson verwacht. Ik verwacht heus niet dat ze mij een nieuw product geven, maar iets meer medewerking en serviceverlening was wel prettig geweest. En dan ook nog eens een klant betichten van gebrek aan begrip en waardering. Bah, jammer, hoor! Ik zal niet zo gauw meer kiezen voor een bedrijf die zo omgaat met loyale klanten, dan ga ik liever naar een concurrent waar ik mij als klant nog koning voel.
Dyson Benelux 08-11-2020

Bedankt voor uw review.

Het spijt ons te horen dat u een negatieve ervaring had.

Het is wel zo dat sommige modellen uit productie gehaald worden. We kunnen dus voor zekere machines geen ondersteuning meer aanbieden.

Als we zo'n verouderd model al hadden geregistreerd, of nog kunnen registeren aan de hand van het aankoopbewijs en/of serienummer, kunnen we 25 procent aanbieden op een nieuw vervangend apparaat.

Reageer

Bill 26-09-2020

Algemene score

3,0
Accu zeer snel kapot. Waardeloos. Telefonisch niet bereikbaar. Na 4! Keer mail krijg ik mail die blijkbaar standaard is met een advies over het gebruik van mijn stofzuiger. Ik koop nooit een dyson weer. Hun product was uniek, maar intussen zijn er goedkopere en betere merken. Echt zo waardeloos!
Dyson Benelux 08-11-2020

Bedankt voor uw review, Bill.

Het spijt ons te horen dat u dit zo ervaart.
Voor onze snoerloze modellen met accu bieden we 2 jaar garantie.

Onze machines zijn ook modulair, waardoor men thuis onderdelen makkelijk zelf kan vervangen

Reageer

Airco Frans 22-09-2020

Algemene score

1,0
Op 28-06-20 zakelijk een Dyson V11 Absolute Pro gekocht via CoolBlue voor 799 euro. Op 13-08 gemeld dat het display niet meer werkt. Nu zijn we bijna drie maanden en diverse e-mails verder. Telefonisch zijn ze onbereikbaar. De stofzuiger zou vervangen worden en aangeleverd via UPS. De werd 's avonds om half 7 aangeboden. Ons bedijf was gesloten en de nieuwe machine retour naar Duitsland... Volgens Coolblue moet ik steeds zelf contact opnemen met Dyson, Echt service zonder glimlach! Ik wil niets meer bij de dozenschuivers van CoolBlue bestellen.
gjan 22-09-2020

Ik ben het met u eens , ze zijn moeilijk bereikbaar , via een bandje krijg je te horen bv om 10.00 , wij zijn gesloten , terwijl zij zeggen van 08.00 tot 20.00 open te zijn , maar als je ze aan de lijn hebt , niets dan lof , de vervangende onderdelen van mijn V10 , waren zo bij mijn thuis , netjes afgeleverd .

Reageer

Kim 21-09-2020

Algemene score

1,0
Apparaat wordt kapot geleverd. Aangemeld voor retourformulier omdat ik het apparaat graag retour wil sturen. Hier wordt niet op gereageerd. Nogmaals retour gemeld. Klantenservice is niet bereikbaar. Adres om het op eigen kosten retour te sturen is ook niet te vinden. Ik heb nog nooit zoiets meegemaakt. Ik heb gelukkig nog niet betaald, maar heb mijn betaling via Klarna ook geannuleerd. Bizar dat je op een retourformulier moet wachten.
Dyson Benelux 24-09-2020

Beste klant

Momenteel hebben wij een achterstand. Onze excuses voor het ongemak dat u hierdoor ervaart. Wij beantwoorden zo snel mogelijk uw mail.
Bedankt voor uw geduld.

Reageer

Gerard 15-09-2020

Algemene score

1,0
Motor van de "onverwoestbare" Dyson is kapot. Typenummer nodig om nieuwe motor te kunnen bestellen. Typenummerplaatje onder de stofzuiger is zodanig geplaatst dat het is weggesleten. Bellen met Dyson; duurt 40 minuten om er door heen te komen. Slechte verbinding (valt steeds weg) met iemand die er totaal geen verstand van heeft. Begint ineens over de barcode op de batterij, terwijl het een gewone stofzuiger is.
Op de motor staan een onderdeelnummer, maar daar kunnen ze niets mee. Waarom zet je het er dan op?
Waardeloze service voor een stofzuiger van € 300
Dyson Benelux 22-09-2020

Beste Gerard

Het spijt ons te horen van dit ongemak. Momenteel is het wat drukker aan de lijn, mogelijks dat u daardoor moeilijk binnen geraakt. Wij hebben contact met u opgenomen via mail. Mocht u daarop antwoorden, helpen wij u zo snel mogelijk verder.

Reageer

Jan 14-09-2020

Algemene score

10,0
Hele fijn en goede service van Dyson , probleem met accu , werd prima opgelost , kreeg onder garantie een nieuwe accu .
Dyson Benelux 22-09-2020

Beste Jan

Bedankt voor de feedback. Wij wensen u veel plezier met de machine.

Dyson Benelux 22-09-2020

Beste Jan

Bedankt voor de feedback. Wij wensen u veel plezier met uw machine.

Reageer

Marian 13-09-2020

Algemene score

1,0
Had ik maar eerder de reviews bekeken. 03-09-20 een storing door gegeven onze Dyson ging stotteren zodra je hem aanzette. Hij zou omgeruild worden voor een nieuwe, zie uw bevestigingsmail. Echter nooit een bevestigingsmail ontvangen en nu een week later krijg ik niemand meer aan de telefoon. Ik heb wel 100 keer gebeld. Je krijgt een bandje dat ze gesloten zijn en de openingstijden zijn van 8 tot 8. Dit bandje hoor je om 9u15 nog. Mailtjes worden niet beantwoord. Nooit meer een Dyson.
Dyson Benelux 14-09-2020

Beste klant

Bedankt voor uw feedback. Momenteel ervaren wij grote volumes. Wij willen ons dan ook excuseren voor het ongemak dat u ervaart. We hebben de omruiling voor u nagekeken en deze ziet er in orde uit. U kan deze verwachten binnen de 5 werkdagen. We houden het voor u mee in de gaten.

Reageer

Kappertje 12-09-2020

Algemene score

1,0
Onmogelijk om op wat voor manier dan ook telefonisch contact te krijgen, ook per mail geprobeerd en exact hetzelfde probleem. Via Messenger is het gelukt maar ik vraag om te bellen omdat ik het niet vertrouw.. ivm bestelling van 3 airwrap’s voor een winkel maar dat is niet mogelijk. Superslecht en arrogantie ten top!
Dyson Benelux 22-09-2020

Beste klant

Het spijt ons voor het ongemakt dat u ervaart. Wij hebben in de tussentijd contact met u gehad via mail en hopen dat alles opgelost is nu. Zo niet, dan helpen we u graag verder.

Reageer

Sophie 11-09-2020

Algemene score

1,0
Dyson airwrap besteld, na 4 dagen nogsteeds niet ontvangen terwijl er word aangegeven dat het de volgende werkdag word geleverd. Geen reactie op mails en ook niet telefonisch bereikbaar. Ik heb nu 500 euro betaald voor een product waaraan ik twijfel of hij uberhaubt ooit nog aankomt. Koop aub nooit bij dyson!
Dyson Benelux 22-09-2020

Beste Sophie

Onze excuses voor het ongemak dat u ervaren heeft. Wij hadden een kleine achterstand. Ondertussen hebben we via mail contact met u gehad. Mocht u verder nog vragen hebben, helpen wij u graag.

Dyson Benelux 22-09-2020

Beste Sophie

Het spijt ons voor het ongemak dat u ervaren heeft. Wij hebben een kleine achterstand. Ondertussen hebben wij via mail contact met u gehad. Mocht u verder nog vragen hebben, helpen wij u graag.

Reageer

P 09-09-2020

Algemene score

1,0
Alles gaat mis!

Dyson niet bereikbaar via alle kanalen!
Wat doen jullie?

Na online bestelling duurt het weken voor reactie waar product blijft.

Afbestelling komt niet door.

Retour niet bewerkt.

En nu gestalkt over betaling.

Tussendoor Dyson steeds niet bereikbaar.

Handel dit a.u.b. af en stort ons geld terug. Het product heeft al allang retour.
Dyson Benelux 22-09-2020

Beste klant

Helaas hebben wij niet genoeg gegevens om u momenteel verder te helpen. Graag vragen we u om contact met ons op te nemen via messenger met de volgende gegevens:
Mailadres en order ID.
Bedankt voor uw bericht.

Reageer

Angelkop 07-09-2020

Algemene score

1,0
De op de site beloofde levertijd werd niet nagekomen. Telefonische navraag bij de help desk over de uitblijvende levering was nagenoeg niet mogelijk. Een half uur wachten op contact met een medewerker. Uiteindelijk werd de bestelde stofzuiger geleverd. Bleek na een half uur defect. Weer pas na een half uur aan de lijn in de wacht gezet te zijn een medewerker aan de lijn. De defecte stofzuiger zou geruild worden. Twee weken later ondanks herhaalde mails en weer langdurig in de wacht gezet te zijn nog steeds geen nieuwe stofzuiger. Weer een uur tevergeefs in de wacht. Geen medewerker bereikt. Uiteindelijk besloten een mail te sturen en van de koop terug te treden. Bij een dergelijk slechte aftersales zie ik bij nader inzien liever af van een aankoop op deze site.
Dyson Benelux 22-09-2020

Beste klant
Het spijt ons te horen dat u ervaring bij ons zo verlopen is.
Wij zien dat de machine terug naar ons gestuurd is. U zal spoedig uw refund ontvangen. Mochten wij u verder nog vragen hebben, helpen wij u graag.

Reageer

Michiel S 05-09-2020

Algemene score

1,0
Voor een apparaat dat gemiddeld 10 x zo duur is als ander, is de service beneden alle peil. Telefoon wordt niet opgenomen, afgelopen week 8 x langdurig geprobeerd!
En op 5 emails wordt afgelopen 3 weken niet gereageerd, om moedeloos van te worden.
Hoe kan dit bedrijf in deze tijd overleven?
Dyson Benelux 22-09-2020

Beste Michiel

Onze excuses voor de lange wachttijd en het ongemak dat u hierrond ervaren heeft. Wij hebben u een mail gestuurd in verband met de omruiling.
Mochten wij u nog verder kunnen helpen, horen we het graag.

Reageer

Carel 01-09-2020

Algemene score

1,0
Ik ben vanaf 24 augustus bezig om Dyson te bereiken voor een storing in mijn V11 (hij stopt steeds na een paar seconde, alles al uit elkaar gehaald en filter schoongemaakt). Stofzuiger is uit november 2019, dus garantie Aanmelding voor garantie lukte ook niet, zegt dat hij serienummer niet herkent, terwijl deze heel groot op het apparaat staat. Na meerdere in de wachtstand telefoontjes van ruim een half uur nog steeds geen contact gekregen of werd er direct uitgegooid. Op 3 verschillende mailadressen ook nog geen reactie terug... Dit kan niet in deze tijd. Customer Experience onder nul. Zeer zonde, apparaat deed het perfect voor de storing, echter door GEEN service een duur rot apparaat geworden.....

Reageer

Ferdinand 27-08-2020

Algemene score

1,0
Helaas is mijn Dyson V11 Animal + binnen 3 maand stuk, zou een nieuwe gestuurd worden. Nu 2 weken verder en nog steeds geen nieuwe, inmiddels met een hond hier thuis een puinhoop, morgen nog een keer bellen met het bericht om anders mijn geld terug te storten.

Noodgedwongen dit weekend ergens een andere stofzuiger kopen daar Dyson verwijst naar een fout bij hun administratie. Meer personeel of anders nieuwe nemen een optie?

Helaas is dit een hele slechte zaak om je zonder stofzuiger te laten zitten.
Dyson Benelux 28-08-2020

Goedemiddag Ferdinand, bedankt voor uw feedback.

Het spijt ons te horen dat de omruiling zo lang op zich laat wachten. Uiteraard is dit niet de bedoeling en begrijpen wij uw frustratie hieroven.

Na het te hebben nagekeken, zien wij dat de omruiling inmiddels is ingepland voor na het weekend.
Als compensatie hebben wij een extra filter erbij besteld, welke komende week bij u zal worden geleverd.

Wij hopen dat u de machine zo snel mogelijk in ontvangst mag nemen, en weer met prezier zal kunnen gebruiken.

Bedankt voor uw bericht en wij wensen u een prettig weekend toe!

Reageer

Jane Crevels 25-08-2020

Algemene score

1,0
Had ik de beoordelingen maar eerder gelezen, dacht er niet aan bij deze firma! Helaas ook niets geleverd, wel geld afgeschreven. Mails worden niet beantwoord, chatfunctie doet het niet, telefoon na ongeveer een half uur in de wacht eindelijk beantwoord. 13-8 bestelling, 20/8 pakket zou van Düsseldorf naar Apeldoorn en direct weer retour naar fabriek??? Nooit n pakketdienst gezien, noch een bericht ontvangen. De telefoondienst doet er niets mee, geen nieuwe zending, geld terug: andere afdeling: kan nog wel eens 14 dagen duren MAW: 400 euro één maand “zoek”: op naar de concurrent, en ik raad iedereen af om bij de webshop ooit nog iets te kopen.
Voer voor consumenten programma!

Reageer

Henk 24-08-2020
Ja, ik beveel deze shop aan

Algemene score

10,0
Veel slechte reviews gelezen doch ik heb toch een hele andere ervaring met Dyson
In Juli heb ik een Dyson pure cool luchtreiniger besteld en deze had ik binnen een week in huis
Omdat deze goed beviel heb ik op 20 augustus nog een luchtreiniger besteld en deze werd op 24 augustus afgeleverd.
Al met al een prima service

Reageer

Mischa 22-08-2020

Algemene score

1,0
Wel betalen bij Dyson, maar geen product geleverd krijgen:

Ik volg de rest met de negatieve beoordelingen. Dyson heeft niet op tijd geleverd. Op zich is dat niet erg, maar als je dan ook geen tracking code toegestuurd krijgt en de chat en telefonische ondersteuning van Dyson ontbreekt dan sta je er alleen voor. Als je belt dan krijg je via een ‘bandje’ te horen dat als je ondersteuning wenst dat je deze alleen kan krijgen op website van Dyson, daarna wordt de telefonische verbinding verbroken. Op de website van Dyson ontbreekt de knop van de Chat functie. Ook via een Facebook bericht wordt niet gereageerd. Kortom communiceren met Dyson is simpelweg niet mogelijk.

Ik had nooit verwacht dat een vooronderzoek noodzakelijk was om de betrouwbaarheid van Dyson vooraf te valideren.

Reageer

Hendrik 22-08-2020

Algemene score

1,0
Jammer dat een 0 niet mogelijk is om te geven. Mensen zolang je garantie hebt, heb je enige, let op! ENIGE kans dat je geholpen wordt. Een dag eroverheen en je hebt gewoon pech, ze zijn keihard. Het zijn niet de goedkoopste producten en dan verwacht ik wel meer dan 2 jaar garantie, coulance of hulp. In de afgelopen 10 jaren 3 stofzuigers gekocht waarvan 2 draadloos. Totaal bijna € 1.200 (om te stofzuigen). Twee zijn na 3-4 jaren kapotgegaan. M.a.w. € 400-€ 500 per keer in zo’n korte tijd weg. Nu mijn 3de die over de garantie periode heen is. Ik hou mijn hart vast want als deze kapot gaat weet ik op voorhand dat ik het moet weggooien. Reparatie is zo duur dat je net zo goed met iets bij te leggen, een nieuwe kunt kopen. Elk keer gaf ik ze voordeel vd twijfel en hoopte dat hun service, mede gelet op de vele klachten, zou verbeteren. Jullie ervaringen lezende, is er dus geen verbetering. Ik zal in ieder geval NOOIT meer een Dyson kopen. Koop een ander merk dat goedkoper is.

Reageer

Elvira 20-08-2020

Algemene score

4,0
Update na mijn beoordeling van een 1. Na deze slechte review was er opeens wel snel contact en zelfs nog via nette mails. Inmiddels hebben we het geld terug. Neemt de vieze smaak echter niet weg. Hoger dan een 4 kan ik niet gaan, maar eerlijk is eerlijk uiteindelijk het geld wel snel terug gekregen. Hopelijk kan Dyson in de toekomst e.e.a. flink verbeteren, want gezien de andere slechte reviews mankeert er een hoop.

Reageer

Patrice Jongen-Bout 19-08-2020

Algemene score

1,0
Voor een gerenommeerd Merk, zeer slechte service . Een dyson gekocht en zou de dag erna bezorgd worden, maar UPS belt dat er alleen een postcode zonder huisnummer en adres!!!! Over en weer gebeld me Dyson en UPS, maar Dyson kan het niet veranderen en niets meer voor ons betekenen!!!! Kun je na gaan!!!!! We zijn een week verder, geen Dyson maar welt betaald, het enige wat Dyson zegt, in de ergste gevallen wordt het apparaat na enige tijd terug gestuurd en het geld wordt terug gestort!!!!

Reageer

Elvira 19-08-2020

Algemene score

1,0
Op 7 augustus een Airwrap Complete besteld. Een product van 500 euro! Zou de volgende dag geleverd worden. Niet dus. Wel een mail dat het verzonden is, geen tracking en tracing. Vervolgens probeer je contact te zoeken. Op mail wordt NIET gereageerd. Telefonisch is alleen voor product ondersteuning en een debiel slecht bandje ingesproken met een robot stem uit 1920. Livechat bestaat niet, ondanks dat het geadverteerd wordt op hun website. Vanwege de huidige situatie zeggen ze dan. Ja daaaaag. Als er iets te doen is in de huidige situatie is het vanaf huis THUIS WERKEN en daar leent chat zich uitermate voor! Via Facebook messenger krijg je om de drie dagen een halfbakken reactie. Uiteinde tracking gekregen. Ja hoor UPS wacht al sinds de digitale aanmelding op het pakket van DYSON. Dit is het slechtste bedrijf waar ik in 20 jaar "zaken" mee heb gedaan. Het is bij de beesten af. Mensen bestel hier niet, bespaar jezelf de ellende. Beter nog, koop gewoon geen dyson producten, want elke cent naar een bedrijf dat zo met zijn klanten om gaat is een cent teveel.

Reageer

Debby 17-08-2020

Algemene score

1,0
Zeer slechte klantenservice, zijn zeer moeilijk te bereiken en/of je wordt herhaaldelijk afgescheept met dat je terug gebeld wordt/ niet dus/ verschuilen zich achter drukte en/of het corona virus, reageren niet op email, geen bevestiging of update of iets dergelijks, gewoon niets../ geen levering van het bestelde product/ geen terugbetaling na verzoek het geld terug te storten en als ik hier iemand over aan de lijn krijg, hangen ze bij doorvragen/ uiten ontevredenheid gewoon op, ongelofelijk, geen woorden voor..

Reageer

ruxviii 17-08-2020

Algemene score

1,0
Slechte webshop:

1: De klantenservice is verschrikkelijk:
a) op e-mails wordt niet gereageerd
b) telefonisch is onmogelijk
c) De webchat is non existent

2: Komen afspraken niet na: Leveren niet of flink te laat

Bespaar jezelf de moeite en bestel bij een normale webshop.
Dyson Benelux 19-08-2020

Beste klant, Bedankt voor uw bericht. Het spijt ons van de vertraging. We komen zo snel mogelijk terug op alle e-mails. We hebben uw bericht reeds beantwoord.

We proberen verdere vertragingen te beperken zodat we snel weer beter beschikbaar zijn.

Reageer

FLoor May 16-08-2020

Algemene score

1,0
Echt bout bedrijf sinds 27/7/2020 een stofzuiger besteld en niet gekregen totaal geen feedback zoals dat het niet te leveren is !
Klantenservice niet te bereiken !!
Chat service werkt Helemaal niet!!
Tot op de dag van vandaag niet mijn geld terug of een product ontvangen!!
Ik koop hier niets meer

Reageer

Bergeman 15-08-2020

Algemene score

1,0
Telefonisch contact gezocht krijg niemand aan de lijn chat is er niet staat wel op de site dan maar een e-mail gestuurd geen reactie schandalig wel willen verkopen bij reclame op tv ziet er goed uit maar service verlenen ho maar
Bezint eer men begint aan een dyson
Dyson Benelux 17-08-2020

Beste klant, bedankt voor uw review. Door ongebruikelijke drukte en algemene omstandigheden kunnen we niet steeds de chatoptie aanbieden.
Wanneer er wel een medewerker beschikbaar is zult u via de site automatisch een melding krijgen.

We reageren ook op e-mails. De zelfde vertragingen zorgen hier echter ook voor achterstand.

U kunt ons bereieken via: owner.support@support.dyson.nl

Reageer

Mulder 15-08-2020

Algemene score

1,0
12-8 Ventilator besteld. Nog niet ontvangen.

Waardeloze service. Geen reacties op mailtjes . Telefonisch uren in de wacht . Geen status updates geen track and trace code.

Wel een factuur....
Dyson Benelux 17-08-2020

Beste klant,

Het spijt ons van de drukte. We komen zo snel mogelijk terug op uw e-mail. Door algemene vertragingen en drukte duurt dit langer dan gewoonlijk.
U kunt ons bereiken op dit e-mailadres: owner.support@support.dyson.nl

Bedankt om de tijd te nemen een review voor ons achter te laten.

Reageer

Ineke 14-08-2020

Algemene score

2,0
Ik wacht al meer dan tien dagen op een Pure Cool Me. Eerst zou het precies een week geleden bezorgd worden. Hele dag voor niks gewacht.
Bellen is ook een RAMP!!
Constant reclame, duurt erg lang en soms zeggen ze gewoon dat ze gesloten zijn en wordt de verbinding verbroken.
Maandag een tracking code gehad en product zou snel komen. Gister via messenger dat het toch echt vandaag moet komen. Ik zie bij UPS al die tijd staan dat ze het pakket nog van Dyson moeten krijgen!
Ik koop dus niet meer bij DYSON.

Reageer

Hermann 14-08-2020

Algemene score

1,0
Waardeloos. Klantenservice onbereikbaar. Ventilator besteld en betaald op 11-8-2020. Zou binnen 48 bericht krijgen. Niks gehoord of gezien.

Reageer

Zeer tevreden 13-08-2020
Ja, ik beveel deze shop aan

Algemene score

10,0
Ik herken mij totaal niet in de negatieve ervaringen van Dyson.

Wij hebben iets meer dan een jaar geleden een Dyson V8 gekocht waarvan een lipje is afgebroken (waarschijnlijk door eigen gebruik- wat ik ook direct heb aangegeven) en er viel vuil uit.

Na drie maal mailen met de klantenservice geniet ik nu van een nieuwe Dyson V8. Dit apparaat is kosteloos door de koerier ingewisseld, terwijl Dyson dit niet hoefde te doen!

Eerst zou alleen het motorcompartiment kosteloos vervangen worden, maar in mail drie gaf de medewerker aan het hele apparaat te gaan vervangen. En zo geschiede

Communicatie verliep vlekkeloos en vriendelijk.

Reageer

Joyce 12-08-2020

Algemene score

3,0
Koop niets bij Dyson, zodra er iets met je apparaat is heb je gewoon pech. Een bedrijf dat niet bereikbaar is en niet over de brug komt als het om service of garantie gaat. Sinds eind juni aan het mailen, ze komen niet met een oplossing voor mijn kapotte steelstofzuiger van amper een jaar oud. Garantie 2 jaar, vergeet het maar!
Hoe mooi hun spullen ook lijken, zodra er iets mankeert, is Dyson niet bereid enige vorm van service te verlenen. Ik ben gewoon ontdaan van zo'n slechte service.

Reageer

Oxana Djamardzhashvili 12-08-2020

Algemene score

1,0
Geen product, geen contact mogelijk, wel bedrag van bijna 600 afgeschreven. Chatten onmogelijk, e-mails zonder reactie, telefoon wordt niet opgenomen (2 uur in de wacht!)

Reageer

Pia 08-08-2020

Algemene score

2,0
Heb helaas slechte ervaring, had een dyson luchtreinigingsventilator besteld via de site en het zou bezorgd worden., ik moest vrijdag van 9 tot 18 uur wachten thuis in de hitte en ik heb de hele dag gewacht , (was daarvoor ook eerder terug gekomen van mijn vakantieadres) ik heb ze regelmatig gebeld die dag waar ze bleven maar ik werd in de wacht gezet bij klantenservice na 2 uur heb ik opgehangen.
Je kan chatten staat er , maar dat is onvindbaar dus onmogelijk om te doen.
Kortom ik had het produkt liever elders besteld, dan bij dyson enorm slechte service, heb dit nog nooit meegemaakt. Ook niet een berichtje dat ze later of wegens drukte enz enz helemaal niks, ik ben onwel geworden van de hitte, woon op een flat bovenin dus was hard nodig, ik ben erg teleurgesteld .
Dyson Benelux 11-08-2020

Hi Pia, Het spijt ons te lezen dat uw bestelling vertraagd werd en dat u daardoor enkele ongemakken moest doorstaan.

We proberen wel steeds te leveren op de aangegeven datum. Door de huidige drukte is dit soms echter niet mogelijk.

De rede dat we niet sneller kunnen antwoorden per telefoon of per chat is ook vanwege de drukte.

Het spijt ons van het ongemak. We hopen dat de machine wel naar wens is.

Bedankt om de tijd te nemen een review van ons achter te laten.

Reageer

Raymond 02-08-2020

Algemene score

1,0
Ben ik nou gek, of de enige die de DRAMATISCHE Dyson gebruikshandleiding niet kan volgen, dit boekje is geschreven/gemaakt door iemand die echt helemaal niets snapt van het produceren van een helder verhaal. Sorry maar als je 350 euro durft te rekenen voor zo’n apparaat mag je toch minstens verwachten dat er begrijpbare handleiding bij zit. Als ik de stofzuiger op max zet, komt er een pulserend geluid uit, maar alleen als alle kleppen dicht zijn. Met open kleppen en zonder filters doet hij wel “ normaal” maar kan je hem natuurlijk niet gebruiken. Nog nooit zo’n spijt gehad van een aankoop. Echt een regelrechte miskoop!

Reageer

Tonny 24-07-2020
Ja, ik beveel deze shop aan

Algemene score

8,0
Moet toegeven dat mailen een crime is en bellen een tijdrovende bezigheid maar na twee telefoontjes had ik binnen twee weken een nieuwe dyson pure cool toren in huis dus tevreden.

Reageer

M 16-07-2020

Algemene score

1,0
25 mei dyson airwrap besteld, nooit een bevestiging gehad, bleek een storing te zijn bij dyson. Ben er gelijk erachteraan gegaan. Steeds wordt er gezegt dat ik mijn geld terugkrijg maar na anderhalve maand nog steeds geen geld terug ontvangen. Waardeloos!!

Reageer

Frans 16-07-2020

Algemene score

1,0
We moeten terug naar de '90 van de vorige eeuw. In die tijd hadden internet/TV providers per regio nog een monopolie. Dus er was geen keus. In de regio waar ik woonde was dat UPC (bestaat niet meer). Maar de klantenservice van UPC was tot nu toe de slechtste ooit. Geen bedrijf of instantie is ooit daarna nog dieper gezonken. Totdat je met Dyson te maken krijgt. Dat bedrijf wint het met straatlengten. Totaal onbereikbaar. Niet op div. telefoonnummers, niet via de Live Chat, niet via e-mail (waarschuwing bel nooit via 0900 200 1822, u betaalt dan 0,90 p/m.) De waslijsten met klachten op de div. internetsites zijn om te huilen zo lang. En nergens wordt op gereageerd. Tenzij... tenzij er een enkele positieve review tussen staat (waarschijnlijk geplaatst door een medewerker of familielid) dan komt er een reactie. Dagen heeft het me gekost en toen besloten te bellen en de telefoon op de speaker desnoods de hele dag te laten liggen. Na 60 min en 58 sec. dan eindelijk een dame aan de telefoon. Eentje die van voren niet weet dat ze van achteren leeft. Er moeten helaas krachttermen aan te pas komen om er enig leven in te wekken. Maar goed, een heel lang verhaal in het kort, dan toch uiteindelijk mijn geld terug. MAAR NOOIT MEER DYSON!!!! U bent gewaarschuwd!

Reageer

Sebastiaan 12-07-2020

Algemene score

1,0
Totaal geen reactie vanuit Dyson op diverse mails, telefoon en Facebook berichten. Eigenlijk te bizar voor woorden.
Erg jammer, want de stofzuiger is prima. Alleen vanwege een foute levering moet er wat aangepast worden. Dat duurt nu al ruim een maand!
Ongekend dat dit bestaat.

Reageer

Caroline 10-07-2020

Algemene score

1,0
onbereikbare klantenservice, heb al uren aan de lijn gehangen over tegenvallend resultaat stofzuigen dik vloerkleed, uiteindelijk verbreekt Dyson altijd de verbinding..... Chat werkt niet. 799 euro uitgegeven aan stofzuiger dan verwacht je dat de service van dit bedrijf ook TOP zou zijn, dus niet. Waardeloos en nu........??? ik heb er buikpijn van. Hoe valt dit bedrijf aan te pakken

Reageer

Henk Leenes 01-07-2020

Algemene score

1,0
Zo goed als de stofzuiger is zo slecht is de service. Tig keer contact gehad en telkens beloven ze van alles, maar ze komen hun afspraken niet na en laten gewoon niks meer van zich horen .
Shame on You. zeer slechte service. Ik raad iedereen aan om de producten van dit bedrijf te boycotten om verdere problemen te voorkomen. het is dat er geen 0 gegeven kan worden, want dit verdienen ze. Graag delen met de rest van de wereld.

Reageer

Toon meer reviews