Dyson.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Dyson.nl.

Deze score is berekend op basis van 5 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar

5.1

Richard 29-11-2017 Via de website gekocht

Teleurstellende ervaring, volgende keer weer naar Coolblue

Teleurstellend ervaring met Dyson.nl.

1. De Dyson website belooft: Op werkdagen (maandag tot en met vrijdag) voor 12:00 zijn besteld, worden de volgende dag geleverd.
Op vrijdag om 10:00 de Dyson V8 Absolute Pro besteld via de website, uiteindelijk op woensdag geleverd zonder excuses of andere notificatie.
2. Zijn zeer enthousiast over de Dyson, heb mijn ouder aangemoedigd om ook een V8 aan te schaffen, zo gezegd zo gedaan. Blijkt dat de V8 binnen twee weken €50,- goedkoper is geworden (Actie). Ik Dyson gecontacteerd of ik ook nog gebruik kon maken van deze actie. Krijg ik als reactie:
De prijzen van de machines fluctueren regelmatig, zowel over een periode van
tijd alswel tussen aanbieders onderling. Hier kunnen we helaas met terugwerkende kracht niets aan veranderen.

Wat een onzin, zal nog eens reclame voor ze maken. Volgens mij moet je bij zo'n product het juist van de mond op mond reclame hebben. En met kunnen zal hij wel willen bedoelen.

Al met al een teleurstellende ervaring.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Levertijd

Richard 18-08-2017 Via de website gekocht

Dyson 70,00 cashback actie blijkt "gebakken lucht"

Zou graag een betere review willen geven maar dat wordt me niet gegund...

Ik wil via de Dyson shop een Dyson Cinetic Big Ball™ Absolute aanschaffen, Dyson heeft een cashback actie op dit model welke tot 31-08-2017 geldig is.

Vreemd genoeg kan ik via de Dyson shop deze stofzuiger niet aanschaffen, is niet meer op voorraad wordt mij verteld. Ik dacht, dan reserveer er maar 1 dan kan ik in ieder geval gebruik maken van de cashback maar dat wil Dyson niet.

Ga maar naar een winkel in de buurt krijg ik via de Dyson chat te horen maar dat is moeilijk aangezien ik een tegoedbon heb die ik alleen in de Dyson shop kan inleveren.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Levertijd
  • Klantenservice

André 24-06-2017 Via de website gekocht

Niks om op aan te merken

Via de Dyson webshop kun je hun producten bestellen. Vaak is het bestellen rechtsreeks via de eigen webshop niet aantrekkelijk, omdat je elders niet de adviesprijs betaalt. Bij Dyson speelt dat minder, omdat er (hoe dat komt weet ik niet) ook bij de andere huishoud aanbieders als Media Markt, Bol.com etc. vaak heel dicht bij de adviesprijs zit. Tip voor ING klanten: je kunt tot max. €100,- waardebon inruilen voor rentepunten. Die kun je verzilveren op de site van Dyson. Dat ging prima zonder problemen.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Elena Adriana Pingas 19-06-2017 Via de website gekocht

Great Service - Best products

Fantastic service. Fast, professional and friendly. Great prices. I always find what I need and it's my first choice. Super satisfied!!!!

Ernst 14-06-2017 Via de website gekocht

Garantie top!

in 2013 een stofzuiger gekocht van Dyson, in 2017 rook uit de motor. Ik was de aankoopbon kwijt maar bij Dyson konden ze aan het machinenummer zien dat ik nog recht had op garantie, dat was al goede service en toen moest de monteur nog komen. Die kwam op de afgesproken tijd, verving de motor en nog een aantal onderdelen, maakte de stofzuiger nog goed schoon en liet zijn werkplek weer opgeruimd achter. De monteur nam alle tijd om nog wat dingen uit te leggen over het onderhoud van de stofzuiger en beloofde ook nog (ongevraagd) een nieuwe borstel op te sturen omdat de oude versleten was en ook dat valt onder de garantie! Kortom ik koop nooit meer iets anders.