Dyson.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Dyson.nl.

Deze score is berekend op basis van 10 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar

5.1

Ik 12-10-2018 Via de website gekocht

Superfijne apparaten, geweldige service!!

Helaas was de ‘voet’ van onze steelstofzuiger stuk gegaan (motortje deed t niet meer). Ik de klantenservice gebeld. Wachttijd van de eerste keer duurde best lang maar daarna een vriendelijke meneer aan de lijn.
Viel het net 2 mnd buiten de garantie. Ik kreeg gelukkig toch het onderdeel kosteloos verstuurd. Vervolgens bleek het de verkeerde onderdeel te zijn, waarna ik deze mocht houden (retourbon niet aanwezig) en de juiste toegestuurd kreeg.
Supernetjes geholpen!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

PaulineN 27-09-2018 Via de website gekocht

Zeer snel onderdeel geleverd

Ik ben zeer tevreden over de afwikkeling van mijn laatste issue dat ik telefonisch had gemeld bij Dyson. Er was een fluwelen stripje losgeraakt van de zuigmond van mijn V6. Dit hele onderdeel, plaatje + strip kreeg ik vervolgens de volgende dag al gratis thuisbezorgd. Erg fijn!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Trix 10-08-2018 Via de website gekocht

Retourservice slecht nog steeds mijn geld niet terug.

Ik heb de mooie Dyson ventilator via de website gekocht en dag later retour gestuurd omdat ik vind dat de ventilator heel mooi is maar bijna geen verkoeling geeft.Aan mij werd een paar dagen later een credit nota gestuurd. Het geld heb ik echter nooit op mijn bankrekening gekregen en nu is het zes weken later. Bellen en mailen en een aangetekende brief schrijven heeft mij niets opgeleverd. Zelfs heb ik contact opgenomen met de betaalprovider maar die zegt dat Dyson dat moet doen. Ik vind het daarom een slecht bedrijf en zij zijn volgens mij in wettelijke overtreding want er moet volgens de wet binnen 2 weken terug betaald zijn als je een internetaankoop retour stuurt.Ik ben teleurgesteld hierover en ik vraag me af of er misschien betalingsproblemen zijn want ik heb gelezen dat Dyson heel veel investeert in een eigen elektrische auto.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Dyson Benelux 16-08-2018

Beste Trix,

Bedankt voor uw review op kieskeurig. Excuses in de vertraging van terug betaling van uw retourenring. Graag willen wij u zo snel mogelijk verder helpen en de bedrag van uw retour naar u terugbetalen. Ons hoofdkantoor is hier op de hoogte van. Ze zullen spoedig contact met u opnemen en de bedrag overmaken.

Jokro 30-06-2018 Via de website gekocht

Traag met terugboeken retour

Dyson v10 besteld. Snel geleverd. Had kapotte afvalruimte. Terugsturen en repareren zou lang gaan duren. Op advies van Dyson daarom tweede V10 besteld en betaald opdat deze snel, voor de verjaardag van mijn vrouw geleverd zou worden; en kapotte retour gestuurd. Daarna waren vele herinneringen nodig voordat het dubbel betaalde bedrag na ruim 2 maanden werd terug gestort. Overigens prima apparaat, met 100 euro korting verkregen met ING rentepunten.

Update: Na mijn review heeft Dyson ons verrast met extra hulpstukken. Een zeer positief en door mij gewaardeerde reactie. Top. Helaas moest ik wel een herinnering sturen voordat ze reageerden op de door mij opgegeven keuze van hulpstukken. De administratieve afhandeling laat dus nog wel te wensen over. Over het apparaat zelf zijn we alleen maar enthousiaster geworden.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• Klantenservice

Dyson Benelux 02-07-2018

Beste Jodi Krol,

Bedankt voor uw reactie op kieskeurig.nl
Spijtig om te lezen dat u dit heeft moeten ervaren. Wij van Dyson streven ernaar om terugbetaling spoedig te voldoen maar het mocht in uw geval niet baten. Excuus hiervoor.
Graag wil ik u op de hoogte brengen dat ik u een mail heb gestuurd met daarin meer informatie.

Helena 14-06-2018 Via de website gekocht

het blijft triest bij Dyson

Ook vandaag weer 2 keer eindeloos in de wacht gehangen (het record tot nu toe bereikt: 25 minuten, voordat ik een medewerker aan de lijn kreeg) om met loze beloftes het bos in te worden gestuurd. Ze zijn erg goed in het doen van loze beloftes.
Het is dat ik zelf slachtoffer ben van de schandelijk slechte service van Dyson, anders zou het lachwekkend zijn, dat een bedrijf anno 2018 zo'n minachting heeft voor zijn klanten.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Frank 11-06-2018 Via de website gekocht

Zeer slechte service

Ik heb 2 weken geleden dit product besteld én betaald. Het zou de volgende dag geleverd worden zoals op de website staat. We zijn nu 2 weken verder en ik heb het product nog steeds niet ontvangen. Op emails naar help@dyson.nl wordt niet gereageerd en wanneer je belt sta je eerst 15 minuten in de wacht en vervolgens zegt de medewerker het door te geven aan een collega en ik wordt teruggebeld. Dit is reeds 3x toegezegd, maar geen enkele keer ben ik teruggebeld. Ik weet nu nog steeds niet waar ik aan toe ben. Onderstussen wel 549 euro betaald, maar nog niets geleverd.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Klantenservice

Dyson Benelux 12-06-2018

Hallo Frank,

Dank voor uw review.

Wij vinden het zeer vervelend voor u dat de bestelling behoorlijk is vertraagd. Wij ondervonden een behoorlijk drukte die vertraging heeft veroorzaakt met een aantal bestellingen. Ik zou u willen vragen om contact met ons opnemen via ons Facebook pagina of live chat functie wij helpen u dan graag verder.

Groeten,

Roger 01-06-2018 Via de website gekocht

Onbetrouwbare levering en geen reactie op e-mail

Dyson Pure Cool Link besteld via de website van Dyson.nl. Donderdagochtend besteld en meteen een bevestiging gekregen dat het de volgende dag geleverd zou worden. Echter werd het apparaat pas vier dagen later geleverd. Hierop een klacht ingediend via de mail en hier nooit een reactie op gehad.

Moet zeggen dat het geleverde apparaat top is maar de kwaliteit van de klantenservice staat tot geen verhouding met de kwaliteit van het apparaat.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Levertijd
  • Klantenservice

Dyson Benelux 12-06-2018

Beste Roger,

Dank voor uw review.

Wij vinden het ook zeer vervelend dat uw bestelling vertraging ondervond. Wij kunnen gebruikelijk een bestelling binnen 24 uur leveren zoals aangegeven op onze website. Ik vind het fijn om te lezen dat u tevreden bent over het toestel zelf Vergeet niet het toestel te registreren voor de garantie en service.

Mocht u willen kunnen wij het toestel voor u registreren en zien wij uw bericht graag tegemoet.

Groeten,

Mirjam 18-04-2018 In de winkel gekocht
Schijndel

Geweldige service!!

Product van 2,5 jaar oud, cyclone carriage kapot en van stofzuigermond bescherming kapot. Gebeld met service van dyson. Heel netjes en behulpzaam te woord gestaan en nieuwe producten gratis ontvangen!!
Heel blij mee.
Duur product maar dan heb je ook wat 😃

Dorien van Disseldorp 01-03-2018 In de winkel gekocht
Goirle

Dyson heeft me enorm geholpen. Super service.

Dyson heeft me echt goed geholpen met een prachtige service. De manier waarop ze met je meedenken is echt goed. Voorlopig hoef ik nog geen nieuwe stofzuiger te kopen maar als er een nieuwe moet komen weet ik wel dat ik weer voor Dyson ga. Niet alleen voor de service, maar ook voor het product zelf.

Richard 29-11-2017 Via de website gekocht

Teleurstellende ervaring, volgende keer weer naar Coolblue

Teleurstellend ervaring met Dyson.nl.

1. De Dyson website belooft: Op werkdagen (maandag tot en met vrijdag) voor 12:00 zijn besteld, worden de volgende dag geleverd.
Op vrijdag om 10:00 de Dyson V8 Absolute Pro besteld via de website, uiteindelijk op woensdag geleverd zonder excuses of andere notificatie.
2. Zijn zeer enthousiast over de Dyson, heb mijn ouder aangemoedigd om ook een V8 aan te schaffen, zo gezegd zo gedaan. Blijkt dat de V8 binnen twee weken €50,- goedkoper is geworden (Actie). Ik Dyson gecontacteerd of ik ook nog gebruik kon maken van deze actie. Krijg ik als reactie:
De prijzen van de machines fluctueren regelmatig, zowel over een periode van
tijd alswel tussen aanbieders onderling. Hier kunnen we helaas met terugwerkende kracht niets aan veranderen.

Wat een onzin, zal nog eens reclame voor ze maken. Volgens mij moet je bij zo'n product het juist van de mond op mond reclame hebben. En met kunnen zal hij wel willen bedoelen.

Al met al een teleurstellende ervaring.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Levertijd

Richard 18-08-2017 Via de website gekocht

Dyson 70,00 cashback actie blijkt "gebakken lucht"

Zou graag een betere review willen geven maar dat wordt me niet gegund...

Ik wil via de Dyson shop een Dyson Cinetic Big Ball™ Absolute aanschaffen, Dyson heeft een cashback actie op dit model welke tot 31-08-2017 geldig is.

Vreemd genoeg kan ik via de Dyson shop deze stofzuiger niet aanschaffen, is niet meer op voorraad wordt mij verteld. Ik dacht, dan reserveer er maar 1 dan kan ik in ieder geval gebruik maken van de cashback maar dat wil Dyson niet.

Ga maar naar een winkel in de buurt krijg ik via de Dyson chat te horen maar dat is moeilijk aangezien ik een tegoedbon heb die ik alleen in de Dyson shop kan inleveren.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Levertijd
  • Klantenservice

André 24-06-2017 Via de website gekocht

Niks om op aan te merken

Via de Dyson webshop kun je hun producten bestellen. Vaak is het bestellen rechtsreeks via de eigen webshop niet aantrekkelijk, omdat je elders niet de adviesprijs betaalt. Bij Dyson speelt dat minder, omdat er (hoe dat komt weet ik niet) ook bij de andere huishoud aanbieders als Media Markt, Bol.com etc. vaak heel dicht bij de adviesprijs zit. Tip voor ING klanten: je kunt tot max. €100,- waardebon inruilen voor rentepunten. Die kun je verzilveren op de site van Dyson. Dat ging prima zonder problemen.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Elena Adriana Pingas 19-06-2017 Via de website gekocht

Great Service - Best products

Fantastic service. Fast, professional and friendly. Great prices. I always find what I need and it's my first choice. Super satisfied!!!!

Ernst 14-06-2017 Via de website gekocht

Garantie top!

in 2013 een stofzuiger gekocht van Dyson, in 2017 rook uit de motor. Ik was de aankoopbon kwijt maar bij Dyson konden ze aan het machinenummer zien dat ik nog recht had op garantie, dat was al goede service en toen moest de monteur nog komen. Die kwam op de afgesproken tijd, verving de motor en nog een aantal onderdelen, maakte de stofzuiger nog goed schoon en liet zijn werkplek weer opgeruimd achter. De monteur nam alle tijd om nog wat dingen uit te leggen over het onderhoud van de stofzuiger en beloofde ook nog (ongevraagd) een nieuwe borstel op te sturen omdat de oude versleten was en ook dat valt onder de garantie! Kortom ik koop nooit meer iets anders.