Dyson.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Dyson.nl.

Deze score is berekend op basis van 101 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

2,4

Joyce 12-08-2020

Koop niets bij Dyson, zodra er iets met je apparaat is heb je gewoon pech. Een bedrijf dat niet bereikbaar is en niet over de brug komt als het om service of garantie gaat. Sinds eind juni aan het mailen, ze komen niet met een oplossing voor mijn kapotte steelstofzuiger van amper een jaar oud. Garantie 2 jaar, vergeet het maar!
Hoe mooi hun spullen ook lijken, zodra er iets mankeert, is Dyson niet bereid enige vorm van service te verlenen. Ik ben gewoon ontdaan van zo'n slechte service.

Oxana Djamardzhashvili 12-08-2020

Geen product, geen contact mogelijk, wel bedrag van bijna 600 afgeschreven. Chatten onmogelijk, e-mails zonder reactie, telefoon wordt niet opgenomen (2 uur in de wacht!)

Pia 08-08-2020

Heb helaas slechte ervaring, had een dyson luchtreinigingsventilator besteld via de site en het zou bezorgd worden., ik moest vrijdag van 9 tot 18 uur wachten thuis in de hitte en ik heb de hele dag gewacht , (was daarvoor ook eerder terug gekomen van mijn vakantieadres) ik heb ze regelmatig gebeld die dag waar ze bleven maar ik werd in de wacht gezet bij klantenservice na 2 uur heb ik opgehangen.
Je kan chatten staat er , maar dat is onvindbaar dus onmogelijk om te doen.
Kortom ik had het produkt liever elders besteld, dan bij dyson enorm slechte service, heb dit nog nooit meegemaakt. Ook niet een berichtje dat ze later of wegens drukte enz enz helemaal niks, ik ben onwel geworden van de hitte, woon op een flat bovenin dus was hard nodig, ik ben erg teleurgesteld .
Dyson Benelux 11-08-2020

Hi Pia, Het spijt ons te lezen dat uw bestelling vertraagd werd en dat u daardoor enkele ongemakken moest doorstaan.

We proberen wel steeds te leveren op de aangegeven datum. Door de huidige drukte is dit soms echter niet mogelijk.

De rede dat we niet sneller kunnen antwoorden per telefoon of per chat is ook vanwege de drukte.

Het spijt ons van het ongemak. We hopen dat de machine wel naar wens is.

Bedankt om de tijd te nemen een review van ons achter te laten.

Raymond 02-08-2020

Ben ik nou gek, of de enige die de DRAMATISCHE Dyson gebruikshandleiding niet kan volgen, dit boekje is geschreven/gemaakt door iemand die echt helemaal niets snapt van het produceren van een helder verhaal. Sorry maar als je 350 euro durft te rekenen voor zo’n apparaat mag je toch minstens verwachten dat er begrijpbare handleiding bij zit. Als ik de stofzuiger op max zet, komt er een pulserend geluid uit, maar alleen als alle kleppen dicht zijn. Met open kleppen en zonder filters doet hij wel “ normaal” maar kan je hem natuurlijk niet gebruiken. Nog nooit zo’n spijt gehad van een aankoop. Echt een regelrechte miskoop!

Tonny 24-07-2020

Moet toegeven dat mailen een crime is en bellen een tijdrovende bezigheid maar na twee telefoontjes had ik binnen twee weken een nieuwe dyson pure cool toren in huis dus tevreden.

M 16-07-2020

25 mei dyson airwrap besteld, nooit een bevestiging gehad, bleek een storing te zijn bij dyson. Ben er gelijk erachteraan gegaan. Steeds wordt er gezegt dat ik mijn geld terugkrijg maar na anderhalve maand nog steeds geen geld terug ontvangen. Waardeloos!!

Frans 16-07-2020

We moeten terug naar de '90 van de vorige eeuw. In die tijd hadden internet/TV providers per regio nog een monopolie. Dus er was geen keus. In de regio waar ik woonde was dat UPC (bestaat niet meer). Maar de klantenservice van UPC was tot nu toe de slechtste ooit. Geen bedrijf of instantie is ooit daarna nog dieper gezonken. Totdat je met Dyson te maken krijgt. Dat bedrijf wint het met straatlengten. Totaal onbereikbaar. Niet op div. telefoonnummers, niet via de Live Chat, niet via e-mail (waarschuwing bel nooit via 0900 200 1822, u betaalt dan 0,90 p/m.) De waslijsten met klachten op de div. internetsites zijn om te huilen zo lang. En nergens wordt op gereageerd. Tenzij... tenzij er een enkele positieve review tussen staat (waarschijnlijk geplaatst door een medewerker of familielid) dan komt er een reactie. Dagen heeft het me gekost en toen besloten te bellen en de telefoon op de speaker desnoods de hele dag te laten liggen. Na 60 min en 58 sec. dan eindelijk een dame aan de telefoon. Eentje die van voren niet weet dat ze van achteren leeft. Er moeten helaas krachttermen aan te pas komen om er enig leven in te wekken. Maar goed, een heel lang verhaal in het kort, dan toch uiteindelijk mijn geld terug. MAAR NOOIT MEER DYSON!!!! U bent gewaarschuwd!

Sebastiaan 12-07-2020

Totaal geen reactie vanuit Dyson op diverse mails, telefoon en Facebook berichten. Eigenlijk te bizar voor woorden.
Erg jammer, want de stofzuiger is prima. Alleen vanwege een foute levering moet er wat aangepast worden. Dat duurt nu al ruim een maand!
Ongekend dat dit bestaat.

Caroline 10-07-2020

onbereikbare klantenservice, heb al uren aan de lijn gehangen over tegenvallend resultaat stofzuigen dik vloerkleed, uiteindelijk verbreekt Dyson altijd de verbinding..... Chat werkt niet. 799 euro uitgegeven aan stofzuiger dan verwacht je dat de service van dit bedrijf ook TOP zou zijn, dus niet. Waardeloos en nu........??? ik heb er buikpijn van. Hoe valt dit bedrijf aan te pakken

Henk Leenes 01-07-2020

Zo goed als de stofzuiger is zo slecht is de service. Tig keer contact gehad en telkens beloven ze van alles, maar ze komen hun afspraken niet na en laten gewoon niks meer van zich horen .
Shame on You. zeer slechte service. Ik raad iedereen aan om de producten van dit bedrijf te boycotten om verdere problemen te voorkomen. het is dat er geen 0 gegeven kan worden, want dit verdienen ze. Graag delen met de rest van de wereld.

Monique 01-07-2020

Ook ik krijg geen contact met Dyson customer support. De chat is niet actief, per mail een automatic reply dat het druk is en een antwoord dagen kan duren en zojuist na 1 uur (!) in de wacht bij de klantenservice de moed opgegeven. Ik ben verrast dat een bedrijf met zulke top-end producten zijn customer support niet goed geregeld heeft. Mijn probleem is een niet connecting app op de Iphone met de Dyson cooler. Balen.

Els 25-06-2020

Het is onmogelijk om iemand van de klantenservice aan de lijn te krijgen. Ze reageren niet op de mail, en dat voor zo'n bedrijf. Prutsers zijn het. Ik ga de Dyson Pure Cool terug sturen en ik hou het bij een goedkope ventilator. Een schade is het dat ze zo onbereikbaar zijn!

Pascal 24-06-2020

Geen goed woord over de klantenservice. Al 2 maanden bezig met een simpel onderdeel te bestellen.

Romilde 22-06-2020

Super SLECHT bedrijf je wordt daar bedonderd ik koop Afgelopen week 2ventilatoren AM07 voor 349,00 pers stuk . En nu zijn dezelfde deze week in de reclame bij een andere aanbieder voor 249,99
Hoe schofterig is dit je wordt gewoon bedonderd door een Super goed bedrijf . Gewoon voor 200,00 opgelicht ik ga dit aanklagen bij de consumenten bond

ERS 20-06-2020

Ik wil een retour formulier en dat ding is na 2 weken al kapot! Niemand is thuis en niemand reageert op mails.

Martien 19-06-2020

Ik heb op 5 juni een bestelling gedaan voor de Dyson Pure Hot+Cool™ luchtreinigingsventilator zwart.
Deze bestelling is niet doorgekomen, echter wel een betaling gedaan van € 649,--. Contact opgenomen met de helpdesk en er werd aangegeven dat binnen 5 werkdagen de betaling teruggestort zou worden. Na 14 dagen en een aantal telefoontjes en evenveel toezeggingen, nog steeds het geld niet teruggestort op mijn bankrekening. Ik vind dit een slechte zaak en had deze manier van handelen van Dyson niet verwacht.

Shirley 14-06-2020

Probeer al 2 weken iemand te spreken
Emails gestuurd, geprobeerd te chatten op al die opties lReageert NIEMAND, heb het apparaat amper 6 maanden en is stuk!

Els 13-06-2020

Schandalig, er wordt niet gereageerd op e-mails, telefoon wordt niet opgenomen. Het zou jullie sieren als er eindelijk contact wordt opgenomen.

Renske 12-06-2020

Schandalige klantenservice. Ik heb 1.5 uur in de wacht gestaan en uiteindelijk opgehangen omdat niemand aannam. Op mails wordt niet gereageerd en de chat ligt eruit. Duurkoop is in dit geval , geen waar voor je geld.

Anja wacht op haar geld 12-06-2020

Ik heb op 01-05-2020 een Dyson V8 Animal besteld, deze zou 04-05-2020 door UPS geleverd worden. Echter het adres was volgens UPS niet goed genoteerd en is het pakket teruggestuurd naar Dyson. Ik heb dat nog proberen te voorkomen maar helaas er wordt door zowel Dyson als UPS niet gereageerd. De volgende dag wel contact met Dyson gehad echter ze kunnen er niets meer aan doen. Op het moment dat het pakket terug is kunnen ze het opnieuw verzenden. Daar wilde ik niet meer op wachten ... geen probleem dan krijgt u uw geld terug!!!!!! Binnen 2-3 weken staat het weer op de rekening. NU DUS NOG STEEDS NIET!!!!!! EN ER WORD NIET GEREAGEERD OP MIJN MAIL EN VIA DE CHAT IS NIEMAND BEREIKBAAR!!!!!!!!!!!!
Afijn dan maar bellen: NA TELKENS 30-60+ MINUTEN IN DE HOLD TE STAAN KRIJG IK NOG TE HOREN DAT HET ONDERZOCHT WORD MAAR MIJN GELD IS NOG STEEDS NIET TERUG!!!!!!!!!!
Inmiddels weet ik dat de invulpagina van webshop is aangepast omdat er te vaak iets mis ging met de verzending MAAR DAAR HEB IK NU NIETS MEER AAN! IK WIL MIJN GELD TERUG EN WACHT NU AL 5 WEKEN OP MIJN GELD!!!!!!!! producten zijn in mijn ervaring prima maar de KLANTENSERVICE IS WAARDELOOS en dan verschuilen ze zich achter Corona: weerzinwekkend!

L B 11-06-2020

Na vele malen contact met Dyson mijn geld terug gekregen. Diezelfde dag per telefoon de situatie uitgelegd en nieuwe bestelling gedaan. De volgende dag de stofzuiger binnen grekegen. Complimenten voor de snelle afwikkeling.

mvs 11-06-2020

Op donderdag v10 met dock besteld. Op dinsdag de v10 binnen en woensdag het dock, top. Enige wat beter had gekund was communicatie over bezorgen. Geen track and trace van ups ontvangen, maar na berichtje aan de klantenservice van dyson was het binnen een uur geregeld en duidelijk. Heel fijn.

L B 09-06-2020

27 Mei per telefoon een dyson v10 parquet gekocht omdat de website niet goed werkte. Alles verliep goed en kreeg bevestigd dat de stofzuiger verzonden was met UPS. Het zou 3-5 werkdagen duren, er zat geen trackcode bij. Na 2 weken maar zelf contact gezocht met Dyson omdat de stofzuiger nog niet binnen was, kreeg ik toen te horen dat de dyson 29 mei al terug was gestuurd door UPS naar dyson zelf. Per telefoon krijg ik te horen dat deze 2 juni alweer terug is in het magazijn van dyson. Ik zou mijn geld terugkrijgen, het was onmogelijk om een nieuwe te sturen. Tot op heden nog steeds mijn geld niet teruggekregen.. zeer slechte ervaring. Ook zeer slecht dat je niets te horen krijgt van Dyson.. je moet overal zelf achteraan en krijgt alleen te horen dat je moet wachten op je geld.
Jack 10-06-2020

Er zijn zeer veel klachten over Dyson. Consumenten zijn gedupeerd. Massaal melden bij: https://www.consuwijzer.nl/doe-uw-melding-bij-acm-consuwijzer.

Hans van Dijk 08-06-2020

Waardeloos bedrijf ! ! !
Op maandag 1 juni 2020 een Dyson V10 besteld. Na 1 week niks meer gehoord of gezien, geen mail dan maar bellen pfffffffff wat een bedrijf, lange wachttijden en dan nog een zeer slechte verbinding.........mijnheer uw Dyson is weer retour gegaan //??? en u heeft of mag verwachten dat het geld is terug gestort. Dit mag ik hopen want bij zo'n bedrijf ga ik noooooit meer kopen. WAARDELOOS !

Andy Lakeland 06-06-2020

Terrible customer service. Order delayed, no communication, you spend hours waiting on the phone. They say all is ok it's being processed in the warehouse, again no delivery no communication.
They say you can use Chat on the website, but it is never available, they don't answer emails. Supposed to be open Saturday till 2pm, but they aren't, even their answer phone says they should be open. If you must buya dyson don't order direct.
Andy Lakeland 09-06-2020

After 5 days they just cancelled my order, did not even notify me or give a reason, yesterday they said it was in transit.

Andy Lakeland 09-06-2020

I have to say Dyson last week your service was a disaster, today it was a total runaround, very responsive and helpful and really great service. How things can change, maybe you listened, maybe you just had a bad week, maybe you fixed some issues, but the difference good service makes is the difference between losing a customer and having a loyal one. I post when you are bad, I also post when you excel

Nancy 04-06-2020

Beste Dyson
Bij deze nog een keer mijn verhaal, aangezien jullie mijn eerste verhaal eraf gehaald hebben. Daar zijn jullie dan wel heel snel mee. En heb gewoon lef en laat ook een slechte recensie gewoon staan, er is niets gelogen aan onderstaande verhaal.

Vorige week een V11 aangeschaft. Deze moet je aanmelden voor garantie en om in aanmerking te komen voor acties en tips en trics.

Na tig keer proberen aan te melden lukt dat simpelweg niet, en ja ik had het goede serie nummer.
Dan maar contact opnemen, dat was makkelijker gezegd dan gedaan, na 20 minuten in de wacht heb ik de handdoek in de ring geoogd, dan maar mailen. Mail gestuurd, geen reactie.

Vandaag de tweede poging gedaan om te bellen en na 25 minuten was er eindelijk iemand aan de andere kant, echter wist deze persoon van geen toeten nog blazen. Ik moest zelf uitleggen welke actie er aan de V11 zat.

De mevr beloofde me dat mijn toestel aangemeld was echter zie ik hem niet mijn mijn apparaten staan als ik inlog bij Dyson, en dat is wel noodzakelijk om de rest ook te kunnen zien etc.
De mevr heeft me bij elke vraag zeker weer 10 minuten in de wacht gezet en na dik 45 minuten was ik nog niets verder dan voordat ik belde.

De actie die bij de V11 hoort, 3 extra hulpstukken die waren volgens de mevr op en zouden op zijn vroegst over 2-3 weken pas binnen zijn en ik moest er zelf weer voor bellen, top service weer, met het gevolg dat ik natuurlijk weer eerst ellendig lang in de wacht sta.

Nou, ik denk dan op deze pagina maar contact leggen, en wat denk je GEEN REACTIE, maar wel heel snel mijn eerdere verhaal verwijderd, dat dan weer wel.

Dus klantenservice, die geen service mag heten, Ik heb enorm spijt mijn geld naar deze firma te hebben gebracht.

Als ik verder lees in onderstaande verhalen kom ik overal het zelfde tegen wat service aangaande.

Dus mensen, wees gewaarschuwd, eenmaal je geld achtergelaten voor een duur apparaat, en je hebt er iets mee, verwacht dan niets van Dyson

Marcel 04-06-2020

Heb een week geleden op Dyson.nl een Dyson Pure Humidify + Cool luchtventilator gekocht t.w.v. Euro 699,-. en direct betaald via Ideal. Dat verliep prima. Ik zou een bevestiging ontvangen per mail maar nooit gehad. Ben aan het bellen gegaan naar dat ene 0800 nummer maar al een week niemand aan de lijn kunnen krijgen. Soms uren in de wacht. Toen maar gemaild naar 2 verschillende mail adressen, geen enkele reactie !!!. En geen produkt ontvangen wat gewoon op voorraad was. Wat moet ik nu nog doen, is dit fraude en moet ik de politie inschakelen ? Alvast dank.
Andy Lakeland 06-06-2020

We hebben precies hetzelfde probleem, ook Dyson Pure Humidify + Cool

Jack 10-06-2020

Jackal01 29-05-2020

Dyson vloog in brand! Dyson V8 Animal na veel meldingen over problemen aan batterij 1 jaar na aankoop. Maar Dyson heeft nooit gereageerd. Gister avond laat vloog de stofzuiger met lader in de brand. Waren gelukkig nog beneden. Dyson laat niets horen. Geen probleem verzekering en instanties zijn ingelicht. Bij ons was Dyson ons niet alleen onbereikbaar, maar ook levensgevaarlijk

chantal 29-05-2020

Ik probeer al anderhalve week iemand aan de lijn te krijgen bij dyson omdat ik een vraag heb over typenummer dyson. Heb ook al gemaild, maar helemaal geen enkele reactie. Zelfs niet op de mail die ik aan de zakelijke klantenservice heb gestuurd. Heel apart voor zo'n duur product!

Rob gerritse 26-05-2020

Via de shop een luchtreiniger besteld,betaald,echter geen bevestiging via de mail,zijn niet te bereiken via de mail,chat of telefonisch.
Waardeloze klantenservice.

L 20-05-2020

IK PROBEER VIA DDYSON.NL een stofzuiger te kopen
bij betaling wordt mijn adres niet geaccepteerd.
ik probeer ze te bereiken via mail/tel/chat niks wordt opgenomen of beantwoord
echt niet normaal

Deborah 15-05-2020

Slechte klantenservice, slechte afhandeling van gemaakte fouten.

Hot & Cool gekocht: vervolgens niet leverbaar, dan verkeerde kleur (blauw) ongevraagd opgestuurd, na contact klantenservice overeengekomen een aangepaste kleur te ontvangen, dit is tot op heden niet gebeurd. Ik wacht al een maand. Het laatste bericht is dat mijn geld wordt teruggestort, dit was niet de afspraak.

Schandalige service, had ik niet verwacht van Dyson.

Peter Kolmeijer 10-05-2020

Een dyson D8 met acessoire set besteld. Levering bleef uit. Vaak per mail contact opgenomen, maar dat liep errg stroef. Ook geen track en trace moeglijkheid. Na een paar keer heen en weer gemail lieten ze weten dat de addressering foutief was. Product is retour gestuurd. Willen mij het pakket niet meer toesturen omdat de aanbieding niet meer geldig is. Ik ben zwaar teleurgesteld.

Sandra dB 08-05-2020

Super service. Ik deed melding met fotos van een roterende zuigmond die niet meer goed werkte, februari 2019 gekocht. Snel volgde een nette mail van Dyson, paar dagen later (vandaag)kreeg ik een nieuw exemplaar bezorgd.
Ooit stuurde ik een mail over een oude kruimeldief, daar wou ik een nieuwe accu voor bestellen. Ik kreeg aanbod nieuwe te kopen, met veel korting, en dat heb ik gedaan. Nog blij mee
Ik ben echt dyson fan, 3 steelstofzuigers, 2 kruimeldieven, 2 ventilators en ook nog 2 'meesleep'stofzuigers (oud, maar werken nog).
Bestellen via dyson.nl ging probleemloos. Overzichtelijke site. Snelle reactie op mail. Goede oplossing bij probleem.
Artikelen (ook elders besteld) kun je het beste gelijk registreren bij dyson, ivm garantie.
Daar heb ik nu profijt van

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice

Minpunten

• -

Lenie 25-04-2020

Op 10 april stofzuiger besteld en betaald, nog steeds geen stofzuiger ontvangen. Tig keer gebeld met callcenter en gemaild. Aardige mensen, maar nog steeds niet opgelost.

Marleen 22-04-2020

9 april besteld, vandaag 22 april nog steeds niets. Telefonisch is Dyson niet beschikbaar. Op de website zou er een chatmogelijkheid zijn... niet gevonden. Dan maar per mail geprobeerd. Pas 4 dagen later heb ik een antwoord gekregen dat er een 'incident' werd aangemaakt en dat ik een betalingsbewijs moest bezorgen. Heb ik gedaan. We zijn twee dagen later en nog steeds geen antwoord. Alle begrip voor de Corona omstandigheden, maar laat de klant dan tenminste iets weten!

Hub Puts 29-03-2020

Lamp gekocht bij Dyson en terug gestuurd. Wacht nu al maanden op mijn geld. Betaal niet vooruit of koop met papal anders ben je de klos. Dyson heeft al 6 keer beloofd terug te betalen maar ze vertikken het gewoon. Heb nu mijn advocaat moeten inschakelen.

Ozz 16-03-2020

Op 13 januari binnen een week een stofzuiger in de ongeopende doos retour gestuurd naar Dyson (gebruik gemaakt van de 100 dagen niet tevreden, geld terug regeling).
Binnen 3 weken zou het geld teruggestort zijn, maar helaas......
We zijn inmiddels ruim 2 maanden verder maar helemaal niets!
Na wekelijks bellen en mailen met klantenservice van Dyson worden we ook niet wijzer.
Helpdesk/klantenservice van Dyson reageert ONBESCHOFT!!
Wat een bedrijf zeg.........
Dyson Benelux 16-03-2020

Beste klant, Het spijt ons te horen van de vertraging van uw bestelling. Graag nemen we dit met u op om te kijken of de terugbetaling wel vlot verloopt. Na dat we het product in ontvangst nemen duurt het normaalgezien niet langer dan 3 weken voor we het aankoopbedrag weer terugstorten,

We nemen dit graag per e-mail verder met u op: help@dyson.nl

Wim 14-03-2020

Je kunt rustig een Dyson kopen prima apparaat maar als er onderdelen moeten worden geleverd dan moet je even geduld hebben!!!!
Kunnen per omgaande betaling niet vinden en aan de telefoon begrijpen ze alles maar doen er NIETS aan dus hoop ik dat uw Dyson probleemloos blijft werken ...... anders kun je altijd nog even bellen😜

Marit 11-03-2020

Ik kocht op dyson.nl een product dat niet voorradig was. Dit werd in de dagen na mijn aankoop niet gecommuniceerd, en er werd ook geen oplossing geboden.

Heb zelf voorgesteld om het product (V11 Absolut stofzuiger) te ruilen voor een beschikbare soortgelijke stofzuiger, of om geld terug gevraagd. Volgens de klantenservice is dit beide niet mogelijk (ondanks dat ze mijn product niet kunnen leveren).

Hoop maar dat het op termijn afgehandeld gaat worden.

Dyson producten zijn prima maar de webshop en de service zijn echt ondermaats. Ik had beter van Dyson verwacht. Mijn advies; koop niet in hun eigen webshop.

Esther 09-03-2020

Heb een stofzuiger besteld, deze zou de volgende dag bij mij thuis worden afgeleverd.
Later krijg je een bericht van UPS dat het pakket einde van de dag wordt afgeleverd.
Echter zijn ze er begin middag, toen ik de hond uit was laten. nu moet ik het pakket ergens ophalen wat niet wenselijk is, anders had ik het we in een winkel gekocht.
Dyson kan hier niets aan doen, is het antwoord.......

M.Paijmans 07-03-2020

Mijn eerste Dyson product gekocht: stofzuiger V11 absolute. Ben benieuwd? Gratis oplaad station: echter zonder stekker? Even via chat vraag over stellen dacht ik.

Het eerste contact met chat medewerker K***a was zeer klant onvriendelijk en niet servicegericht. Je zou meteen afhaken als nieuwe klant.
Mijn vraag werd niet beantwoord en er werd een video opgestuurd die totaal niets met mijn vraag te maken had.
Toen ik haar daarop attent maakte werd de verbinding verbroken. Ronduit onbeschoft!
Dat verwacht je niet van een bedrijf met deze naam.

Nogmaals geprobeerd via telefoon: prima geholpen door medewerker P**r. Vriendelijk en servicegericht. Alle vragen beantwoord. Hij heeft mijn product geregistreerd. Zoals het hoort bij een klantenservice. Dank je het kan dus wel je klanten goed te woord staan.
Misschien kan Medewerker K*** op cursus om dit ook te leren.

Het antwoord op mijn vraag was dat er geen stekker bij het gratis oplaadstation zit.
Je hebt dus 2 oplaadstations waarvan je er maar 1 kan gebruiken.
Een 2 e stekker kun je kopen kost 35 euro. Jammer voor een product wat zo prijzig is.
Ik wil nl alle 2 de stations gebruiken op verschillende plekken in huis. Ga nu eerst de stofzuiger uitproberen.

Jolanda 04-03-2020

Normaal gesproken ben ik erg tevreden over Dyson. Eerder een klacht over de voet van mijn stofzuiger,. Na contact met de klantenservice Kreeg ik gelijk een nieuwe stofzuigervoet opgestuurd. Perfecte service.

Nu heb ik online Op 28-01-2020 een Dyson Airwrap besteld en betaald, deze is niet geleverd. Mijn product was teruggestuurd naar Duitsland. Ik zou mijn geld terugkrijgen binnen 3 weken. Meerdere malen contact opgenomen met Dyson. Tot op heden heb ik nog steeds geen geld ontvangen. Iedere keer als ik contact opneem wordt er door een medewerk(s)ter aangegeven dat ik nog even geduld moet hebben en dat ik mijn geld zeker terugkrijg. Ook kreeg ik het advies om online een nieuwe bestelling te plaatsen zodat ik dan nog mijn Dyson Airwrap binnen kreeg, deze moest ik dan betalen via Klara dus binnen 30 dagen weer betalen. Dit heb ik natuurlijk niet gedaan! Ik begrijp niet waarom Dyson de Airwrap niet nogmaals opstuurt, dan ben ik alsnog blij met mijn product en hoeft er geen geld teruggestort te worden. Hoe moeilijk kan het zijn?!?!

nicole 21-02-2020

De body van de V8 was kapot. Veel gedoe met mediamarkt om hem in te sturen. Toen contact met Dyson op genomen, nou een wereld gaat open super geholpen via klantenservice. Wij hebben binnen een paar dagen en nieuwe body ontvangen.

Claudia Colaris 13-02-2020

Deze maand, aan het einde van de garantietermijn, had ik 2 klachten. Beide onderdelen werden vriendelijk en zonder enige poging tot afwijzen of omdraaien van schuldvraag opgestuurd zodat ik binnen een paar dagen weer vooruit kon. Een heel dikke pluim voor Mark en Koen vd klantenservice!! #wouldrecommend En de Dyson zelf is TOP als je huisdieren hebt.

Tevredenheid service DYSON 13-02-2020

Ben erg tevreden over DYSON. Mijn cold hot filter apparaat begaf het na 18 mnd. Na telefonische uitleg had ik binnen 4 dagen kosteloos een nieuwe super!!!!
Ken andere firma,s waar ik meer moeite mee heb gehad.
Dit geeft vertrouwen.
Zal zeker meer gebruik maken van DYSON.
Raad wel aan om je te laten registreren!

Pieter K. 03-02-2020

Mijn dyson kruimelzuiger weigerde dienst. Ik had geen aankoopbewijs meer, maar de vriendelijke medewerker (wel 13 minuten in de wacht ; ( ) beloofde niettemin snel een nieuwe accu. Volgende dag binnen! Top reactie en leert weer dat een wat duurdere aankoop toch voordelen heeft.
Chapeau Dyson!

Jan 29-01-2020

De stofzuiger zonder snoer is handig, maar na 2 jaar en 10 maanden was de batterij op. Weer 80 euro neerleggen voor een stofzuiger van 350 euro.
De Dysonie medewerker wilde geen euro korting geven. ‘ Ja, een batterij kan na 2 jaar stuk zijn’ , was de boodschap. Jammer, jammer Dyson! Weg tevreden klant.

bosch 28-01-2020

Dyson v8 besteld, accessoires niet meegeleverd, ups is 2x aan de deur geweest wij waren werken, nu liggen de accessoires in een dorp ver van onze woonplaats om af te halen, ik heb geen vervoer
chat gestart zonder resultaat, ik vind het slechte service dat het pakket niet kan worden afgehaald in mijn eigen dorp, oh ja klantenservice getracht te bellen ongeveer 1 uur in de "wacht"gestaan :-(

Heleen 28-01-2020

Dyson geeft geld niet terug na retour product.
Ik heb 30 november 2019 een stofzuiger via dyson.nl besteld. De stofzuiger is nooit aangekomen en weer retour gegaan naar dyson. Ik heb meerdere malen contact gehad met de klantenservice en ik heb zwart op wit dat ik mijn geld terug krijg binnen 2 weken. Ik heb nu na 2 maanden nog steeds mijn geld niet terug. Het gaat om een groot bedrag, dus heb nu een advocaat ingeschakeld.