Betersport.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Betersport.nl.

Betersport.nl stelt zich voor

Wij zijn Betersport, ruim 15 jaar online aanbieder van vele sportartikelen. Wij geloven dat elke (thuis)sporter zijn of haar persoonlijke doelen kan halen met de juiste materialen en een steuntje in de rug door persoonlijke gebruiks- en trainingstips. Want persoonlijke doelen heeft iedereen, zelfs als je denkt dat je er (nog) geen hebt. Met onze unieke, eigen merken hebben wij zelf de touwtjes in handen als het gaat om design en kwaliteit. En dan hebben we het niet over battle ropes of springtouwen, maar over de figuurlijke touwtjes. Je kent ze wel. Daarmee blijven we werken aan een uitgebreid en gevarieerd assortiment voor sporters van verschillende niveaus, met verschillende wensen en met een verschillend budget. We willen niet opscheppen, maar we hebben écht voor ieder wat wils. En omdat wij hart hebben voor elke (thuis)sporter, helpen we je graag op weg met persoonlijk advies, starttips en een trainingsplan. Met ruim 40 sportieve collega’s doen er alles aan om samen met jou het sportartikel van je dromen te vinden, een persoonlijk trainingsprogramma voor je te maken of te zorgen dat jouw nieuwe aanwinst zo snel mogelijk bij je voor de deur staat.

Deze score is gebaseerd op 71 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Monique 29-07-2020

Je kunt in het geheel GEEN contact krijgen over bestellingen. Niet per mail en niet telefonisch. Product verkeerd geleverd. En dus retour. Echter tot op heden GELD NIET TERUG gekregen. Ze verschuilen zich achter een melding dat een nep-site actief is. DIT IS NIET WAAR!!! 100% besteld bij Betersport.nl!!!
OPLICHTERS zijn het!!

Geertje 29-07-2020

Nog nooit zo'n afschuwelijk slechte service meegemaakt bij een aankoop als hier. Ik bestelde in april een dubbell set. Deze werd begin juni geleverd, althans, één van de twee. Dit nadat ik meermaals had gemaild (geen enkele reactie) en meermaals had gebeld (ik ben er nooit doorheen gekomen). Twee weken na de ene dumbbell arriveerde dan opeens nummer 2, echter, in het pakket zat niet de stang om de dumbbells aan te bevestigen, volslagen waardeloos dus, en er ontbrak ook een aantal gewichtjes. Wat hebben zij in het magazijn werken, een orang oetang ofzo?? Meteen gemaild, al twee weken geen enkele reactie. Telefoon kom ik wederom niet doorheen, krijg steeds een bandje dat het te druk is en dat ik maar moet mailen (grrrr).

Kortom: in april 70 Euro besteed voor een dumbbell set, op 29 juli nog steeds niet ontvangen wat ik betaald en besteld heb. Hoe waardeloos wil je het hebben. Nooit iets kopen hier, ik begin te vermoeden dat het gerund wordt door een lui, verwend kind van 5 dat geen idee heeft waar hij mee bezig is.

Petra Bosse 27-07-2020

Betersport is een grote bende je besteld je betaald en daarna hoor je niks meer. We wachten nu al 6 weken op een trampoline die op voorraad was maar krijgen geen reactie op mail en telefoon wordt niet opgenomen dus je krijgt nergens contact. Mijn cijfer is hier een 1 omdat je niet in de - kan geven anders was het een -10

Jenny 25-07-2020

Een crosstrainer gekocht om de volgende dag een e-mail te krijgen dat deze per ongeluk op de website stond. Ik had hem gekocht omdat het een ex demo was, dus wat goedkoper en in elkaar gezet. Er werd mij geraagd of ik bij wil betalen voor het nieuwe model. Tot twee keer toe werd er na een half uur in de wachtrij te staan aan hun kant opgehangen, de derde keer waren alle lijnen bezet. Toen ik eindelijk iemand sprak en vroeg of dat als ik bijbetaal ze het product in ieder geval in elkaar willen zetten werd mij verteld dat dat niet gaat, maar het product al bijna helemaal klaar is voor gebruik en ik het gemakkelijk binnen no time in elkaar kan zetten in mijn eentje. En ik zou hem de volgende dag in huis hebben. Wat een grap! De crosstrainer kwam een dag later en gelukkig had ik die week tijd om er thuis op te wachten. De instructies zijn totaal onduidelijk, het zware ding moet getild worden om schroeven aan de onderkant erin te krijgen en het kostte toch een aantal uurtjes en twee personen. Het enige wat vlot ging, was een betalingsverzoek krijgen zodat ik bij kon betalen. Nee, geen geslaagde ervaring helaas.

Nils 24-07-2020

Eind mei heb ik een bestelling gedaan voor een trampoline. Tot op heden heb ik niets ontvangen, zijn ze telefonisch niet bereikbaar en krijg ik geen reacties meer op mijn mails. Een medewerker van de helpdesk (XXX) heeft me goed geholpen, maar sinds een week krijg ik geen reactie meer. En wanneer mijn trampoline wordt geleverd, ik heb geen idee. Je kunt Corona niet als excuus blijven gebruiken om telefonisch en per mail niet bereikbaar te zijn. Omdat ze niet reageren, schrijf ik deze reviews zodat andere mensen weten hoe Betersport werkt.

Lennart 07-07-2020

De naam betersport is misleidend. Er is niks beter aan. We zijn nu al weken bezig om iemand van "beter"sport te overtuigen om een monteur langs te sturen voor onze loopband die stuk is. We hebben extra garantie bijgekocht maar dat is dus kennelijk een wasseneus. Ik denk dat je een betere garantie afhandeling krijgt bij en willekeurig iemand op marktplaats. Ik zou hier nog geen springtouw kopen.

Sandra 03-07-2020

Wij hebben begin maart en loopband besteld, die werd snel geleverd en het is een fijne band. Maar er zat geen handleiding bij. Die hebben we op internet kunnen vinden een daar staat oa info dat je de motor ruimte regelmatig moet uit stofzuigen. Echter niet hoe je bij de motor komt. De kap erop zit met 4 schroeven vast. 1 van deze schroeven is er scheef in gedraaid vanaf fabriek een krijgen we er met hem mogelijkheid uit. Begin mei Beter Sport over gemaild, geen antwoord. 4 weken geleden maar weer gemaild, kregen we mail dat we service formulier moesten invullen. Bekijk gedaan, nu nog geen reactie... telefonisch zijn ze niet bereikbaar. We snappen dat het door Corona druk is, maar met als 2 maanden wachten op antwoord, als het ooit al komt, vinden we super slechte service. Wij zouden hierom nooit meer bij ze kopen want als je echt een probleem hebt met een apparaat kun je service dus wel vergeten.

Kim 03-07-2020

2 mei, 2020 een trampoline besteld als verjaardagscadeau voor mijn dochtertje. Een bevestigingsmail ontvangen van de bestelling dat de trampoline niet compleet voorradig is en dat de trampoline in Juni bezorgd zou gaan worden. Je raadt het al...het is inmiddels de maand Juli 2020 en nog steeds geen melding, sms, of überhaupt een berichtje ontvangen van Betersport.nl waarin vermeld staat wanneer de trampoline geleverd gaat worden.
Naar het lezen van alle recensies, vermoed ik, dat ook wij zijn opgelicht!

john 27-06-2020

Ik heb zojuist 27-06-2020 een mail ontvangen waarin mij wordt verzekerd dat mijn €499 binnen 10 werkdagen wordt terugbetaald
Mocht dat zo zijn dan laat ik zeker een review achter
============================

Originele review van 27-06-2020

Zeer slecht te bereiken via telefoon op mail wordt sporadisch of gewoon niet gereageerd, ik heb een crosstrainer gekocht die na 20 minuten gebruik kapot ging uiteindelijk ben ik toch in contact gekomenmet Betersport.nl waarbij ze mij belooft hebben dat ze de crosstrainer gratis zouden ophalen en mijn €499 binnen 5 dagen zouden terugstorten na veel pijn en moeite heeft een transporteur deze weer opgehaald dat was op 11-06-2020 nu is het 27-06-2020 en Betersport.nl is sindsdien niet meer bereikbaar en mijn €499 hebben ze ook niet teruggestort.
en dan durven ze op hun website nog te waarschuwen voor oplichters, nou dat hoeven ze echt niet te doen het zijn zelf grote oplichters en als ik voor 11-07-2020 mijn geld nog niet terugheb dan ga ik aangifte doen van oplichting.

Mikey123 26-06-2020

Bestelling geplaatst, zou begin Juni ontvangen. Het is bijna Juni en ik heb nog niks binnen.

Pakket ligt bij DPD al 3 weken, moet onderzoek worden gestart door Betersport, DPD mag deze zelf niet starten maar hoor niks meer van Betersport heb ze meerdere malen gecontacteerd...

Enes 24-06-2020

Ik heb een dumbellset besteld 10 dagen geleden. Deze zo binnen 5 werkdagen worden bezorgd worden. We zijn nu 10 dagen en verder en ik krijg geen reactie op mijn mail, kan ze niet telefonisch bereiken en krijg geen update over een mogelijke vertraging. Drukte vanwege corona kan ik me voorstellen, maar alle webshops hebben daar last van. Geen ander die mij zo laat zitten!

Hakan 19-06-2020

Bestelling geplaatst geen bevestiging mail gehad en niet bereikbaar. Word helaas op emails niet gereageerd. Ik ben nu 1 week verder en ben niet op de hoogte van me bestelling.

Geen aanrader! 15-06-2020

Op de site staat “op voorraad” 1-2 werkdagen
Maar mijn product is helemaal niet op voorraad.
0 mails gekregen hoe lang het duurt.
Bellen moet je eerst 20 min aan de lijn voordat je iemand aan de tel krijgt, krijg ik te horen dat levering 20e is , en als mijne er niet tussen zit dat de volgende over een maand pas komt!
Ze zeiden ook dat mijn product helemaal niet op voorraad was terwijl dat wel gewoon om de site staat!
Duidelijk aangegeven en medewerker zei “oke”
Slecht bedrijf!
Wegens corona begrijpelijk later bezorging maar laat het dan op zijn minst weten hoe lang en zet dan niet op je site dat het op voorraad is!
Wel goedkoop, maar daar moet je ook 2 a 3 maanden op wachten in deze tijd waarschijnlijk!
Geen aanrader dus!

Dhr. T.A,A, van Doorn 09-06-2020

Anderhalf jaar geleden een spinning bike (Magnetic Pro) gekocht. Een jaar lang fijn op gefietst en toen begon de bike rare geluiden te maken. Om een monteur langs te laten komen (of ik moest de bike naar Panningen brengen) moest ik EUR 70,- betalen. Maar goed, monteur geweest en weer even kunnen fietsen. Echter, inmiddels is de monteur viermaal (!) geweest en de bike is weer kapot. Nu wordt er niet meer gereageerd op mijn (nog steeds nette) mails om met een passende oplossing te komen ten aanzien van dit maandagochtend-model.
Het kan een keer gebeuren dat er iets kapot gaat, maar alsjeblieft: los het op!

Jacques 08-06-2020

11 mei een bestelling geplaatst en bevestigd door Betersport. Daarna niets meer gehoord. Mails worden alleen automatisch beantwoord zonder informatie. Telefonisch niet doorheen te komen. Je zou toch zeggen met zoveel medewerkers (zie website) zou je toch wel wat meer service mogen verwachten. Wacht nu nog op het product, of enige informatie.. Volgende keer maar niets meer hier kopen. Denk erover bestelling te annuleren en om firma in gebreke te gaan stellen.

Arie. 01-06-2020

13 mei een bestelling gedaan, wacht nog op het product. Aantal mails gestuurd maar geen terugkoppeling. Vandaag via website contact formulier wederom gereageerd en aangegeven dat ik zeer ontevreden ben en de bestelling wil annuleren. Hopende op nu wel een reactie.

EvH 30-05-2020

Zeer slecht bijna 2 maanden geleden mijn bestelling geplaatst en betaald tot op de dag van vandaag nog niets binnen. Neme telefoon niet aan en reageren niet op mail.

Leon 20-05-2020

Zeer slecht. Ik snap dat het druk is in deze tijd, maar ik wacht nu al 2 maanden op mijn bestelling. Er wordt steeds aangegeven dat de bestelling "volgende week" geleverd gaat worden. Je kan op zijn minst een accurate indicatie geven van wanneer ik mijn bestelling kan verwachten lijkt me...

Marie 18-05-2020

Op 31/03 crosstrainer geleverd gekregen. Was een demomodel, kostte 50 euro minder maar het ging er mij om dat het toestel al opgebouwd was. Na amper 9 dagen gebruik begint het pedaal te kraken. Weerstand klopt ook niet. Meteen schadeformulier ingevuld. Tot op heden 18 mei is er nog geen oplossing. Betersport verschuilt zich achter de leverancier Icon, die op hun beurt ook niet reageren. Hopeloos ! Ik zal hier nooit meer iets bestellen. Er zouden echt stappen moeten ondernomen worden tegen dit bedrijf.

Hubert 11-05-2020

Bestelde hometrainer was keurig verpakt en werd volgens afspraak keurig op tijd geleverd. Hometrainer zelf was vrij eenvoudig in elkaar te zetten en makkelijk in te stellen. Al met al een een goede aankoop.

Evy B. 11-05-2020

Betersport heeft een zeer uitgebreid aanbod. Elk product heeft een duidelijke uitleg en specificaties. De levering was extreem vlot (1 dag na bestelling werd mijn fitnesstoestel al geleverd!).
Ik had voor deze website gekozen omdat er ook veel goede reacties waren over de klantendienst. Zo voelde ik me verzekerd dat moest er iets mis zijn, ik goed geholpen zou worden. Gelukkig voor mij is contact met de klantendienst niet nodig geweest.

TB 06-05-2020

Ik heb ook dezelfde ervaring, besteld 1 maand geleden maar tot op heden heb ik nog niet ontvangen en ook niets vernomen. Communicatie was en is niet mogelijk, kreeg steeds automatisch antwoord.

GB 04-05-2020

Slechte communicatie, reageren met een standaard brief, telefonisch niet te bereiken.
Zeer slecht.
Spullen besteld met een garantie dat het binnen 5 en 10 dagen geleverd wordt ivm de corona.
Begrijpelijk.
Maar ik zit nu al 2 weken op spullen te wachten.
Ik hoop mijn spullen ooit nog te krijgen, gezien de slechte reviews.
Maar ik zal in de toekomst hier niets meer bestellen.

Rick 29-04-2020

Wat een aanfluiting dat Betersport, mensen koop hier geen loopband, die van mij gekocht in 2016 voor 1200€, nu 2020 en de loopband doet het niet meer, de loopband uitsluitend in de winter gebruikt 2x per week, contact gezocht met Betersport 3 mails en 6 telefoontjes verder wist **** mij te vertellen dat hier geen onderdelen meer voor te krijgen zijn, want het is een oud model, ze willen wel 20% korting geven op een nieuwe loopband, ze denken zeker dat ik gekke Gerritje ben.

Fam Tol 27-04-2020

Ik wilde een loopband bestellen. Bedrijf levert niet terwijl product wel wordt verkocht. Toen ik hier zelf achteraan ging werd een nieuwe leverdatum met nog eens 3 extra weken wachten voirgesteld.