Betersport.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Betersport.nl.

Betersport.nl stelt zich voor

Wij zijn Betersport, ruim 15 jaar online aanbieder van vele sportartikelen. Wij geloven dat elke (thuis)sporter zijn of haar persoonlijke doelen kan halen met de juiste materialen en een steuntje in de rug door persoonlijke gebruiks- en trainingstips. Want persoonlijke doelen heeft iedereen, zelfs als je denkt dat je er (nog) geen hebt. Met onze unieke, eigen merken hebben wij zelf de touwtjes in handen als het gaat om design en kwaliteit. En dan hebben we het niet over battle ropes of springtouwen, maar over de figuurlijke touwtjes. Je kent ze wel. Daarmee blijven we werken aan een uitgebreid en gevarieerd assortiment voor sporters van verschillende niveaus, met verschillende wensen en met een verschillend budget. We willen niet opscheppen, maar we hebben écht voor ieder wat wils. En omdat wij hart hebben voor elke (thuis)sporter, helpen we je graag op weg met persoonlijk advies, starttips en een trainingsplan. Met ruim 40 sportieve collega’s doen er alles aan om samen met jou het sportartikel van je dromen te vinden, een persoonlijk trainingsprogramma voor je te maken of te zorgen dat jouw nieuwe aanwinst zo snel mogelijk bij je voor de deur staat.

Deze score is gebaseerd op 71 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Jos 26-04-2020

Houden je steeds aan het lijntje trampoline al weken geleden besteld zou er binnen 10 werkdagen zijn, nog steeds niks moet steeds mijn kinderen teleurstellen.

........

Rob 26-04-2020

Verschrikkelijke slechte service. Maanden geleden al review over geschreven, maar soap duurt voort. Helaas, ze durven zelfs een ander product te sturen dan het aangekochte. Ontvangen product heeft een aanschafwaarde van de helft van het gekochte product!!!!! Hierover niet eens communicatie. Ik schakel maar direct door naar Kettler en zal ze daar vragen of ze trots zijn op een bedrijf dat de naam, Kettler, ook in diskrediet brengt.

marc 22-04-2020

In Maart een hometrainer gekocht, snel geleverd,omdat mijn moeder niet met scherm overwqeg kon is deze hometrainer teruggestuurd. Geen reactie dat het is aangekomen,telefonisch onbereikbaar,geen reactie op email.......ik wil mijn geld terug

Annemarie 20-04-2020

Slecht.
Twee kettlebells besteld en betaald. Na drie weken een zwaar beschadigde kettlebell ontvangen. De tweede tot op heden nog niet ontvangen. Bellen, mailen, geen contact mogelijk. Verschuilen achter drukte, het duurt wat langer... Nu na ruim vijf weken nog steeds geen enkele reactie. Zeer slechte service! Ben bang dat ik mijn geld kwijt ben. Hier bestel ik nooit meer.

Gedupeerd 17-04-2020

Helaas ondervinden wij een slechte of beter gezegd geen communicatie. Wij zouden graag wat willen retourneren maar dat gaat zonder communciatie (email/tel/anders) niet lukken. Van retourgarantie is daarom geen sprake bij deze webshop.

Jeffrey Bosch 12-04-2020

Slecht !!!! Na 3 weken nog niks van ze gehoord en niks ontvangen raad niemand aan hier wat te kopen !!!! Walgelijk bedrijf dit is gewoon diefstal

Joey 10-04-2020

Hebben een trampoline besteld met hoes. Hoes was binnen een week binnen. De trampoline zou 2 weken later geleverd worden. Helaas niks ontvangen. Contact opgenomen met bol.com dat deze partij niet te bereiken is. Wacht nog even een week zegt bol.com, dus dat doen we dan maar. En na een week nog niks ontvangen. Nu willen de bestelling annuleren want we hebben immers betaald en krijgen niks geleverd zoals meerdere keren afgesproken. Bedrijf is nog steeds niet bereikbaar. Nu mag bol.com het gaan oplossen want gelukkig hebben we het via hun besteld. Wees gewoon eerlijk dat je niet kan leveren ipv artikel op voorraad. En geef ook de koeriersdienst niet de schuld want die kunnen het gewoon ophalen en leveren als het artikel klaar staat. Ja ik heb met alle partijen contact opgenomen die bij deze zending betrokken zijn. Slecht bedrijf.

Christine 04-04-2020

Ondanks de drukte en dat je een bandje hoort vanwege de topdrukte van deze kanjers, ben ik onwijs blij met dit bedrijf! Ja, het duurt misschien allemaal even wat langer, maar he, ze werken keihard, terwijl wij vanuit onze stoelen dingen bestellen. Ik zou er zo weer bestellen! En de kinderen springen inmiddels heerlijk op de trampoline. Een top verjaardag dus, ondanks de corona, dankzij betersport!

Reggie 02-04-2020

Geen bevestigingsmail over mijn bestelling gekregen. Bellen, mailen, niets werkt om ze te pakken te krijgen. Erg slechte klantenservice.

Leistra 01-04-2020

Hebben een trampoline besteld en na 6 werkdagen netjes een track en trace ontvangen. Duurt allemaal wat langer vanwege corona, maar dat is ook van te voren aangegeven op de website. Snap daarom ook al die negatieve reviews niet.

Jhf 01-04-2020

Van het weekend een trampoline besteld en betaald. Geen bevestiging gekregen. Geprobeerd ze telefonisch te bereiken. Ze nemen niet op. Er staat een bandje op. Ook geen reactie op FB, via de chat of email. Het kan zijn dat er door drukte langere levertijden oid zijn, maar blijf wel communiceren met je klanten. Gisteravond laat ze telefonisch te spreken gekregen, ze zouden de bestelbevestiging sturen. Het systeem zou problemen hebben. Deze een dag later nog niet gekregen.
Manonvandegoor 06-04-2020

Hallo ik heb preciez het zelfse probleem, ik probeer ze al anderhalve week te pakken te krijgen. Hoe is dat u gelukt uiteindelijk? Het telefoonnummer is niet in gebruik krijg ik te horen

Hans 06-04-2020

We hebben ze uiteindelijk rond 18 u en rond 20 u kunnen spreken. Heel vaak geprobeerd te bellen. Uiteindelijk lukte dit .
Eerst zou het verstuurd worden. De tweede keer dat we ze telefonisch konden bereiken bleek de trampoline niet voorradig. Ze hebben het geld terug betaald.

V 31-03-2020

I've ordered 4 dumbells and one day after they said that don't have in stock anymore. Tried refund and contact via email/chat/whatsapp/phone. No replies so far.

Maya 31-03-2020

Er is een loopband van 1000 euro geleverd die niet werkt. Beter sport is onbereikbaar, reageert nergens meer op. service van 0
Nikki 31-03-2020

Hier hetzelfde! Loopband (500e) geleverd en kapot! De band zelf vies en leek gebruikt. AAngegeven te willen retourneren, helaas geen reactie! Op mailen reageren ze niet en telefonisch niet meer te bereiken.

Niqqi 30-03-2020

op 16 maart twee producten besteld, hiervan heb ik 1 product een week later ontvangen en het andere product heb ik nog steeds niet. Wanneer ik contact zoek met Betersport zijn ze niet te bereiken of geven mij onvriendelijk een kort antwoord. Qua communicatie kunnen ze nog heel veel leren. Dat er opeens een enorme drukte is door de sluiting van de sportscholen kan ik begrijpen. Echter is de manier waarop Betersport hier mee om gaat absoluut niet netjes en mist er enorm veel informtie en communicatie. Zorg dat je als bedrijf te bereiken bent en houdt je klanten op de hoogte met betrekking tot de levering van producten.

Floortje wesdorp 30-03-2020

Wilde iets retour sturen, moest formulier invullen nooit meer reactie gehad en via de telefoon krijg ik een bandje met dat ik de elfde in de wachtrij ben.
Alleen bestellen als je zeker ben dat je het wil houden

Wout 29-03-2020

1 week na bestelling (levering volgens de site binnen de 2dagen, en betaling nog niets ontvangen. Geen reactie op email, telefoon is een bandje.

Thay 28-03-2020

25 maart besteld voor 62,24. Bedrag is afgeschreven maar niks binnen in de mail qua bestelbevestiging of iets. Erachter aan gemaild, geen reactie. Tientallen keren gebeld maar de telefoons zijn gewoon uitgeschakeld. Whatsappbericht gestuurd, ook uitgeschakeld. Het zou de volgende dag binnen komen maar heb niks gezien. Ook niet van een postbedrijf dat het onderweg is.

This 27-03-2020

Moeilijk bereikbaar via de klantenservice.
Er worden beloftes gedaan door de klantenservice die ze niet na kunnen komen, als je erop terug komt doen ze net als of ze van niks weten.
Verzoek om geld terug te storten doen ze niet aan.
Waardeloze site die de drukte van de sportscholen dicht als excuus gebruikt.

Anne-Loes 26-03-2020

Zeer slechte communicatie. Ik wacht al een 1,5 week op de tweede helft van mijn bestelling. Na 1 uur in de wacht te hebben gestaan aan de telefoon, wordt er gezegd dat ze het product waarschijnlijk niet meer hebben. Dat hoor ik pas als ik zelf een uur in de wacht sta. Ik krijg via geen enkel kanaal contact (whats app, chat, e-mail, telefoon) en heb wel betaald. Ontzettend slechte service!

Margo 26-03-2020

Helaas blijkt de trampoline die we hebben besteld niet op voorraad, terwijl de site dit wel aan geeft. Ook heb ik een week geleden al betaald. Wegens het coronavirus is het blijkbaar toch niet op voorraad, maar nog steeds kun je gewoon bestellen en afrekenen online. Slecht dus. Nog slechter is dat ik al twee keer gemaild heb, gechat, geAppt en gebeld om mijn geld terug te krijgen maar ik krijg geen contact. Ze reageren niet. Mijn geld heb ik ook nog niet terug.

Susanne 25-03-2020

WIj hebbeneen tijd geleden een crosstrainer besteld, met een paar dagen vertraging bezorgd. Hierna hebben we een halterbank en halters gekocht, echter tot nu toe nog niet ontvangen. Wel bericht gehad dat door coronavirus en het sluiten van sportscholen dat er een onverwachte drukte is en dat sommige spullen niet meer voorradig zijn, maar voor verdere vragen (hoe lang duurt het bijv.) is er geen contact mee te krijgen. De producten staan gewoon op de site en je kunt ze nu nog gewoon bestellen. Krijg het gevoel dat het niet helemaal klopt!!!!

HJG 23-03-2020

Wij hebben via bol.com de dumbbleset focus fitness besteld, geleverd door Betersport.nl. Helaas zaten bij deze levering niet de halterstangen (2x) en de 4x stersluitingen. Bol.com gebeld en die deden een beetje lacherig, een mail gestuurd naar Betersport maar tot nu toe geen reactie..fijn sporten zo!! Zolang wij de ontbrekende artikelen niet ontvangen hebben zal er ook niet betaald worden.

Leo 27-02-2020

Goede prijs kwaliteitverhouding, directe levering, aan de telefoon goed geholpen.

DIrk 21-02-2020

het is echt fijn zaken doen met Betersport, een service om u tegen te zeggen, snelle afhandeling van de koop, levering, steeds onder begeleiding van een mailtje om de situatie van uw aankoop te laten weten. klein probleempje ? geen gedoe maar onmiddellijk reactie dmv chat vraagje van mijnentwege en onmiddellijk antwoord, en de oplossing is de volgende dag al in de bus.... nog nooit meegemaakt. Chapeau team Betersport !!

Fred 21-02-2020

Zeer snel te bestellen kan ook gespreid betalen in 3 maanden en snelle levering en het product is super mooi en goede kwaliteit zal het zeker aanbevelen aan vrienden en bekenden