Barbecueshop.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Barbecueshop.nl.

Barbecueshop.nl stelt zich voor

Barbecueshop.nl is één van de grootste barbecuewinkels in Nederland. Zij hebben een compleet assortiment en veel merken. De consument kan voor elk type BBQ terecht op Barbecueshop.nl. Ook bieden zij voor elke BBQ allerlei accessoires aan zodat het maximale uit een gezellige BBQ gehaald kan worden.

Deze score is gebaseerd op 23 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Sander 14-04-2020

Het ruime en mooie assortiment is top. Bij mij ging er iets mis met voorraadbeheer, denk ik. Ik kreeg mijn samengestelde bestelling maar voor de helft binnen, maar had ook geen bericht over de andere helft gehad. Hierover 2 keer moeten bellen. Uiteindelijk binnen een week netjes nageleverd.

Rawien 14-04-2020

Ik heb gekozen voor deze winkel, vanwege de expertise en service.
Een bouwmarkt heeft geen expertise in BBQS en ik kan voor tips altijd terecht in de winkel.

Ik ben bij vele bouwmarkten geweest om een gas bbq aan te schaffen, maar alle bouwmarkten waar ik ben geweest hebben mij niet een goed uitleg kunnen geven, maar ALLESVOORBBQ.NL wel. Ik ben naar de vestiging in Utrecht geweest en ben goed geholpen en heb direct een BBQ aangeschaft.

Mingus 13-04-2020

Via de livechat contact gehad over de beste deal, ophaal mogelijkheden en bezorg opties. Binnen 10 minuten een mooie deal rond gekregen en binnen 3 dagen thuis geleverd! Daarna nog naar de winkel geweest om de laatste dingetjes te kopen ook een top service met goed advies. Zeker aan aanrader voor al je bbq spullen.

William 13-04-2020

Via familie ben ik op jullie site terecht gekomen.
Heel overzichtelijke site en prijs/kwaliteit SUPR sterk!

Sanne 13-04-2020

Omdat we op zoek waren naar een Kamado bbq zijn we naar allesvoorbbq gegaan. We zijn, met een kopje koffie, heel goed geholpen door xxx van het filiaal in Breda. Hij wist ons alle verschillen van alle soorten kamado’s te vertellen waardoor we de juiste hebben kunnen uitkiezen die het beste bij ons past, The basterd!
‘S avonds gelijk uitgeprobeerd en wat een fantastische bbq! We zijn enorm blij met deze aanwinst! Bedankt xxx!

Ralf 13-04-2020

Fantastisch snelle levering, ook in deze bizarre tijden. Alles netjes geleverd, makkelijk bestellen en groot assortiment.

Tillo 13-04-2020

Goed advies gekregen om mijn keuze te kunnen maken. Vlot de nodige accessoires erbij kunnen kiezen en bestellen.
Levering liep echter iets minder vlot. 10 dagen moeten wachten, zelf enkele malen contact moeten opnemen om te polsen wat de status was.
Ondertussen BBQ al enkele keren kunnen testen en alles werkt heel goed, zeer tevreden van.

Luuk 12-04-2020

Ten eerste duidelijke omschrijving van de producten; Ten tweede even via de chat gevraagd of de bbq in Amsterdam op voorraad was. Dat bleek niet het geval. Vervolgens op internet besteld en de volgende ochtend al in huis!

Leo Benders 12-04-2020

Makkelijk bereikbaar, prima website, betaalbaar en heel snel geleverd. Een echte aanrader voor mijn vrienden en kennissen.
Top!

Ria en Taco 12-04-2020

..... heeft ons met passie en heel veel enthousiasme ons prima voorgelicht! Hij wist ons goed te overtuigen, zodat wij een juiste keuze konden maken!

Marcel 12-04-2020

Eerst globaal rondgekeken op Internet voor Weber Elektrische BBQ. Daarop vandaag naar Zoeterwoude gereden voor aanvullend advies en aankoop. Helaas had het personeel geen interesse in de klant. Ben na een 45 minuten doelloos rondlopen en een verzoek om advies uiteindelijk zonder advies en aankoop naar huis gegaan.

Ramon 12-04-2020

Eerst globaal rondgekeken op Internet voor Weber gas BBQs, daarna naar de winkel in Amsterdam voor advies en om de vele soorten Webers in het echt te zien. De verkoper adviseerde me om een bbq met vier branders te nemen ipv drie zoals ik van plan was. Eenmaal thuis alle ins en outs opgezocht tussen de E-345 en de E-445.
Ze hadden een hele mooie aanbieding voor de E-345, maar een nog mooiere voor de E-445. Dus de volgende morgen via Whatsapp bij hun besteld. Dag later bezorgd!
De chatfunctie op de site vind ik traag en daar moet je op blijven wachten. De whatsapp functie is top. Vraag stellen. Doorgaan waar je mee bezig was en kort daarna antwoord

Nynke 12-04-2020

In een onrustige tijd hadden wij toch voor een goede prijs onze BBQ binnen een dag. De extra’s maakten het zeer aantrekkelijk hier te bestellen en de service was perfect! Ik had nog een vraag en kon ze op allerlei manieren bereiken.
De BBQ doet het nu al 2 dagen perfect!

Stef 11-04-2020

Gisteren een bestelling geplaatst en vandaag geleverd, ze hebben ruime keuze voor de bbq

Ibolya 11-04-2020

Bestelling goed geleverd, netjes. Maar een deel zat er niet bij. Er achter aan gemaild. Geen reactie terug (waarschijnlijk in deze corona drukte niet gelukt). Twee dagen later bericht dat de postbode over een paar uur op de stoep zou staan. Met de rest vd bestelling! Top gedaan, bedankt

Corine 11-04-2020

Net geen 10! Bbq is super, in het filiaal Utrecht zeer fijn geholpen. Helaas mist de afvalzak. De verkoper gaf aan dat deze erbij hoorde... hierover wordt nog “gediscussieerd”. Wanneer dit goed opgelost wordt, een dikke 10 voor jullie! Super snelle levering!

Koen 11-04-2020

Ik was op zoek gegaan naar een bbq, en kwam terecht bij alles voor bbq, door hun goede prijzen, acties, producten, maar vooral de service die ze bieden...

Via chat het een en ander besproken, en niks was te veel gevraagd..!
Groot compliment voor Daphne die mij super heeft geholpen via de chat en het was inmiddels al 18:15.
Toen kreeg ik telefoon;
De mensen van het magazijn belde mij om te vragen of de betaling was gelukt.
Ze stonden al met de verzend sticker klaar zodat ik zeker was dat ik de volgende dag kon bbqwe...! Super service !!!!

100 procent een aanrader om een nieuwe bbq te kopen...!

Matthieu 11-04-2020

Ondanks dat de Bastard niet op voorraad was toch binnen 2 dagen in huis! Goede prijs, goede service!

Stephan Domen 11-04-2020

Was al een tijdje op zoek naar een degelijke bbq voor grotere groepen. Kon door de bomen de bbq niet meer zien. Werd hier uitstekend opgevangen en heb het advies gevolgd. Een paar dagen later bbq voor de deur. Netjes verpakt en in een mum van tijd in elkaar gezet. Dezelfde dag nog gebruikt. Top beveel het iedereen aan.

Bas 11-04-2020

Een puntje minder omdat de bbq in vorraad stond maar niet klopte en het iets langer duurde maar verder top service

H. Manders 11-04-2020

Top service !!!
Als je een vraag hebt, wordt je meteen geholpen en denken met je mee.
Snelle levering.

Yves 11-04-2020

Ik woon in België en ik kocht via deze winkel mijn Weber bbq (Genesis II SP-435 GBS). De website is heel overzichtelijk. Dit is bovendien een Weber Certified Store met verschillende fysieke winkels, zoals bijv. in Breda. De service is echt uitmuntend, de kennis van zaken ook en de prijzen zijn haast niet te evenaren. Ook de accessoires vind je nergens goedkoper. De chat functie met echte adviseurs is fantastisch. Er wordt geluisterd naar je en je krijgt aanbiedingen op maat. Ik raad alle landgenoten aan om via deze erkende Weber World Dealer te kopen bij onze noorderburen. Ook de momenteel lopende Weber actie op accessoires is geldig als je in België woont. Dus waarom nog twijfelen? Hier wordt op alle gebied een kwaliteitsvolle service geleverd.
Yves 11-04-2020

Update omtrent de actievoorwaarden 'gratis accessoires' Weber. Als je koopt bij een erkend dealer in Nederland (zoals allesvoorbbq.nl), maar woonachtig bent in België, geldt de actie in principe niet. Lees de actievoorwaarden goed na en vraag wat de mogelijkheden zijn.

Anne Berkenbosch 11-04-2020

In het begin wat verwarring rond de leveringstijd. We zitten natuurlijk ook met die vervelende Coronaperiode! Alles is tip top in orde gekomen!! Zelfs toen ik zag dat de prijs een paar dagen na mijn bestelling gezakt was, werd dit onmiddellijk recht gezet en kreeg ik het verschil super snel terugbetaald!! Heel goede vlotte opvolging. Ook PostNL respect! Dank!

Wilma 11-04-2020

Snelle levering van onze nieuwe BBQ. Helaas wordt de starterset een dag later gebracht. Opzicht normaal niet zo erg. Maar we gingen de BBQ direct gebruiken. Verder heel blij met hun uitgebreide assortiment. En ook leuk dat ze er een BBQ workshop bij deden.

Bart Wight 10-04-2020

Goede en snelle service. Een Bortelli BBQ gekocht. Mooi apparaat, zwaar uitgevoerd.
Nog niet gebruikt, maar mooi ingedeeld met 3 vakken voor houtskool en 2 roosters en een bakplaat.
Klein minpuntje is de handleiding voor de montage. Alle onderdelen zitten goed verpakt en overzichtelijk genummerd, zelf gereedschap wordt mee geleverd, maar op de belangrijkste onderdelen waar je mee moet beginnen waren geen merktekens of nummers op weergegeven. Dus 50% kans dat je verkeerd om begint en dat geluk had ik natuurlijk. Kom je wat later tijdens het monteren achter. Maat goed, dat was na een paar minuten verholpen. Gratis afdekhoes meegeleverd. Echt een degelijke aankoop.

Versatel