Barbecueshop.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Barbecueshop.nl.

Barbecueshop.nl stelt zich voor

Barbecueshop.nl is één van de grootste barbecuewinkels in Nederland. Zij hebben een compleet assortiment en veel merken. De consument kan voor elk type BBQ terecht op Barbecueshop.nl. Ook bieden zij voor elke BBQ allerlei accessoires aan zodat het maximale uit een gezellige BBQ gehaald kan worden.

Deze score is gebaseerd op 23 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Jeff 16-04-2020

Deze webshop had een goede beoordeling en ook nog eens een goede actie. De BBQ die ik gekozen heb. Heeft dan ook meteen 3 dagen mogen dienst draaien. Hij werkt perfect. Snel warm, lekker vlees en makkelijk te reinigen. Ik zou deze BBQ enorm aanbevelen. Ook de hoes die erbij zit is super handig! Het belangrijkste, de BBQ ziet er geweldig uit!!!!!

Anja 16-04-2020

De bestelling is mooi op tijd binnengekomen. Het is ook precies wat wij zochten (een weber bbq hoes), maar goedkoper dan andere webshops! Ik denk dat wij zeker vaker onze bbq spullen gaan bestellen hier.

TB 16-04-2020

Bestelling geplaatst en na meer dan een week nog geen BBQ ontvangen.

Reden: verkeerde postcode op het pakket. AllesvoorBBQ weigert een nieuwe op te sturen vooraleer zij de retour hebben ontvangen. Ik heb dit gemeld na 2 dagen en gevraagd om eventueel de postcode aan te passen bij PostNl, maar dit gebeurd ook niet.

De klantendienst is een drama. Beperkt antwoord via chat en telefonisch onbereikbaar. Facebook posts worden geselecteerd en indien negatief verwijderd.

Dus geen BBQ, wel betaald en geen oplossing.

Ik zou de winkel vermijden.

Edlin 16-04-2020

Donderdag besteld en vrijdag binnen, goede communicatie en zelfs in Corona crisis tijd netjes afgeleverd. Perfecte barbecue waar we direct veel plezier van hebben. Top!!

Rudy 16-04-2020

Snelle levering, goed verpakt, goede communicatie en de laagste prijs! Wat wil je nog meer?

Jeroen 15-04-2020

Hele kundige Mensen en niet opdringerig. Goed geholpen en tot onze verassing een mooie korting gekregen. Waar allesvoorbbq.l mee adverteert klopt. Gemiddeld liggen hun prijzen 50 euro onder b.v de wit in Schijndel.

Gerard luijkx 15-04-2020

Enthousiaste verkoper, duidelijke uitleg, goede prijs en uiteindelijk superblij met onze aankoop.
Kijken uit naar de workshop die we nog tegoed hebben.

Simon 15-04-2020

Per ongeluk verkeerde product besteld, vervolgens naar de winkel gereden en kon meteen omruilen. Geen gedoe met retourzenden.

Piller 15-04-2020

De shop vind ik aardig maar de bereikbaarheid per telefoon moet wel stukken beter 2x gebeld en 2x na 25 minuten maar opgehangen want de andere opties ben ik niet zo handig in dat is mijn inziens groeten piller

Carlos 15-04-2020

Hele overzichtelijke shop, veel merken op voorraad. Het bestellen gaat makkelijk, goede info. We hadden 1 bestelling met verschillende items dit kwam dus niet tegelijk aan, na een mailtje was er al duidelijkheid, dus goed geregeld alsnog.

R. Claassens 15-04-2020

Hele snelle reactie na de bestelling. Helaas was de bbq van keuze niet beschikbaar en kreeg ik met korting een ander model. Ook nog een borstel erbij. Erg moeilijk contact te krijgen via telefoon. Whatsapp is helemaal geen optie. Staat binnen 1 minuut maar nu 1 week later is mijn app nog niet ontvangen en geen reactie. Helaas.

Miranda 14-04-2020

Super netjes geholpen via de website..
Naar de winkel gereden omdat de site aangaf dat hij op voorraad aangaf. Helaas was hij niet aanwezig in de winkel, de medewerker via de chat heeft me keurig verder geholpen en een leuke tegemoetkoming gekregen voor zoals ik het zie voor de bezinekosten.
Paar dagen later netjes de bastard thuis gekregen via post nl.
Mn man helemaal blij...
Dus top!!

Linda 14-04-2020

Eerst in de winkel in Breda geweest. Daar goede en duidelijke uitleg gekregen.
Vervolgens via de website de bbq besteld. Duidelijk aankoop proces en vervolg informatie. Snelle levering.

Dimitri Hendrickx 14-04-2020

Levertijd snel! Live chat service is super voor te kiezen eerst & daarna voor nog vraagjes na montage. Top service.

Jelle Huisman 14-04-2020

Via via kwam ik bij jullie terecht, betere reclame kan je niet hebben. Zelf ben ik onwijs gevoelig voor service en dan speelt geld een minder grote rol. Laat ik het anders omschrijven; door goede service, informatie en kennis heb ik uiteindelijk mijn besluit tot aankoop moeten wijzigen in product. Weliswaar duurder, maar dat heeft zich nu al terugbetaald! Dank jullie wel! Groet Jelle

Fam van Dijk 14-04-2020

Online via chat eerst nagevraagd welke hoes voor de bbq we precies nodig hadden en vervolgens besteld. De hoes werd heel snel geleverd, top service!

Harry 14-04-2020

Gemakkelijk uitgezocht op de site. Goedkoopste wat ik kon vinden. Snel en netjes bezorgd.

Bas 14-04-2020

Ik had een bestelling bij ze gedaan en deze is nooit verstuurd naar me. Ik heb meerdere malen navraag gedaan en er is mij door de klantenservice beloofd dat ik diezelfde dag nog een reactie zou krijgen. Ook dit was niet het geval. Uiteindelijk een reactie ontvangen dat ze het verstuurd hadden maar dat het defect terug is gekomen van de vervoerder. Onzin natuurlijk, want dan had ik van hun systeem wel een track & trace ontvangen. Beter geef je de fout gewoon eerlijk toe. Een excuus kon er ook niet vanaf. Product is niet meer leverbaar. Pech voor mij. Dit was de eerste en tevens de laatste keer dat ik hier een bestelling gedaan he.

Michel 14-04-2020

Ik was op zoek naar een nieuwe BBQ die van mijn was kapot gegaan na 15 jaar.
Hele goede info Gehad over de de nieuwe modellen echt veel keus .Echt een aardige verkoper die er verstand van had Mooie nieuwe BBQ gekocht van weber. Was echt tevreden. Nette winkel met vriendelijke medewerkers.En ze hebben netjes de BBQ naar de auto gebracht

Mark 14-04-2020

Goed en deskundig advies, fijne winkel en prettig personeel. Veel producten op voorraad dus ook een snelle levering!

DegreefG 14-04-2020

Vrijdagavond 10/04, zoekende naar het een product met de goedkoopste prijs, ben ik langs Kieskeurig terecht gekomen bij Allesvoorbbq.nl.
Bestelling ging heel vlot met duidelijke afspraken over betaling en levering.
Het Is nu uitgekomen, ik zou het product krijgen de eerste werkdag na de bestelling.
Direct een mail met de nodige informatie over het verder verloop van de levering.
Paasmaandag 13/04 kreeg ik bericht dat de bestelling bij PostNL was en de melding
dat het zou geleverd worden op 15/04 in de voormiddag.
De verrassing was groot dat deze namiddag 14/04 PostNL al aan de deur stond met
het pakket.
De inhoud was volledig en goed verpakt.
Een firma die zich duidelijk aan de afspraken houdt.
Zal zeker nog gebruik maken van hun aanbiedingen.

Pieter Leebooij 14-04-2020

Direct de volgende dag in huis. Super verpakt en kon er dezelfde avond gelijk mee aan de slag. Zeker in deze tijden vermijd ik liever de winkels en bestel ik vanaf nu af aan bij allesvoorbbq.nl Bedankt!!

BBQ-fan 14-04-2020

De website is erg duidelijk, en het personeel in de winkel heel vriendelijk en kundig. Absolute aanrader.

Didier Brack 14-04-2020

Uitstekende bezorgservice. Bbq zoals beschreven. na veel sites te hebben bezocht, vond ik niet goedkoper voor hetzelfde product

Bas 14-04-2020

Goeie uitgebreide keuze en veel informatie bij de verschillende producten. Als je op zoek bent naar een product, maar eerst nog wat meer info wilt krijgen, dan is deze site perfect om je eerst goed in te lezen en daarna je aankoop te doen!