Barbecueshop.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Barbecueshop.nl.

Barbecueshop.nl stelt zich voor

Barbecueshop.nl is één van de grootste barbecuewinkels in Nederland. Zij hebben een compleet assortiment en veel merken. De consument kan voor elk type BBQ terecht op Barbecueshop.nl. Ook bieden zij voor elke BBQ allerlei accessoires aan zodat het maximale uit een gezellige BBQ gehaald kan worden.

Deze score is gebaseerd op 23 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Rudolf 10-04-2020

Prima geholpen en toen de prijs gedurende de levertijd daalde werd dit zonder te vragen aangepast. Bij het ophalen werd mijn aankoop door een medewerker in mijn auto gezet en wist hij ook nog wie ik was.
Dank voor de service en een terechte 10 van mijn kant.

Angelo 10-04-2020

Allesvoorbbq.nl is een topwinkel. Ik vond er zeer snel alles wat ik nodig had om een mooie bbq met accesoires te kopen. Vlotte communicatie en snel handelen is voor hun geen taboe!!! Levering binnen 2 dagen is heel fijn, zodat ik nog met het gezin kon genieten van een mooie zomeravond in de tuin met deze top bbq Boretti Barilo. Helaas bleek bij het uitpakken van de bbq dat er een bakplaat gebarsten was. Dit heb ik natuurlijk direct gemeld bij hun. Door hun snelle reactie en hulpvaardigheid is dit klein probleempje ook weer snel van de baan.
Jullie zijn een echte aanrader en een super team!

Bedankt voor alles Allesvoorbbq.nl !!!!

Ruud 10-04-2020

Deze zaak helpt goed, zelfs in de huidige Corona tijden via de chat. Levering is snel. Ik heb de winkel ook aangeraden aan collega’s vanwege de brede keuze

Dennis J. 09-04-2020

Heldere beschrijving, voordelige aanbieding, snelle levering en product in goede orde ontvangen.

mathijs huting 09-04-2020

Service is super
ik had wat problemen met de BBQ ging naar de winkel in Doetinchem
het probleem werd direct opgelost
En ik keer voor het ongemak een sate spiesen set cadeau
Waar vindt de nog zo,n service

Kevin Knollenburg 09-04-2020

Zeer goede communicatie en een zeer goede helpdesk online.
Zeker aan te raden!
Goede prijs / kwaliteit verhouding.
Binnen de 5 werkdagen stond onze gloednieuwe WEBER BBQ aan de deur.

Pascal verhagen 09-04-2020

Zeer tevreden
Product was niet bestelbaar via de site stond er wel op maar kreeg hem niet in mijn winkelwagen.
Via de chat alsnog kunnen bestellen was binnen een paar minuten geregeld
Goede vriendelijke service
Ik kom gegarandeerd terug

Alex 09-04-2020

Ik ben zeer tevreden over de service die je bij allesvoorbbq krijgt. Bestellen is super makkelijk, de verwerking van de bestelling gaat zeer vlot. Hierdoor kon ik meteen na het bestellen al mijn bestelling ophalen in Amsterdam. Echt enorm tevreden en ga zeker weer hier wat bestellen. Aanrader!

Figaro 09-04-2020

Een boretti BBQ gezocht. Laagste prijs bij “allesvoorbbq”. Ik had nog een vraag en via livechat binnen een minuut het juiste antwoord. Bestelling gedaan, direct de bevestiging gekregen en de volgende dag, conform afspraak bezorgd, ondanks Corona. Top!

Dirk 09-04-2020

Heel scherpe prijs, ruime keuze aan kwaliteitsprodukten, heel duidelijke website, duidelijke info over bestelstatus en leveringstermijn en snelle levering aan huis ( in Belgie ).

Zwerver 09-04-2020

Product niet meer voorradig. Direct mail ontvangen met een verbeterde aanbieding.
Levering binnen 2 dagen , perfect behandeling en aflevering.

Pieter-Jan Vandevelde 09-04-2020

Vlotte communicatie, snelle service en geleverd zoals het hoort.
Evenwel zeer onvriendelijke chauffeur van de leverfirma die weigerde mij te helpen de bastard naar boven te rijden op de oprit.

Gentleman-Ed 09-04-2020

Makkelijk besteld, snel bezorgd (volgende werkdag).
BBQ gekocht van Weber, stond niet in de beschrijving of er een drukregelaar bijzat, dus bij besteld. Zat er wel bij, dus retour, was geen probleem en geen kosten. Geweldige service.

Sjaak 09-04-2020

Scherpe prijzen, prima vakkundig personeel en uitstekende service! Ik ondekte een lichte beschadiging aan mijn BBQ tijdens het uitpakken. Ik heb toen een mail gestuurd en kreeg binnen 5minuten (op zaterdag) een reactie terug. En binnen 5 dagen had ik een vervangend onderdeel in huis.

kees van der Graaf 09-04-2020

Gezocht naar en BBQ voor op het balkon, (geen rook toegestaan)
prima info en goede voorlichting, zo kwamen wij op de pulse 2000

Luc van Opbergen 09-04-2020

Prima, makkelijk online te bestellen. Duidelijk informatie op website en duidelijke communicatie per mail over levering. Gewoon goed

José 09-04-2020

Goede informatie, makkelijk te bestellen en zeer TOP.....een snelle levering van een prachtproduct!

Karsten 09-04-2020

Deze webshop is gewoon TOP! Ik had een mooi pakket samengesteld en AllesvoorBBQ maakte er een mooie deal van, eentje die ik simpelweg niet kon weigeren! Boven alles was de levering in deze Corona tijd binnen 1 dag geregeld, maandag besteld en op dinsdag al aan de slag met de nieuwe spullen.

Lita 09-04-2020

Tijdens de zoektocht naar een barbecue kwam ik steeds op deze site terecht. Het was overzichtelijk, makkelijk om filters aan te leggen waardoor ik alleen maar producten zag die aan mijn eisen voldeden. Snelle verwerking van mijn order. Ik werd ondertussen telkens op de hoogte gehouden waar mijn pakket was. Deze kon ik op de dag van de levering zelfs volgen per minuut. Erg blij mee! Super bedankt voor de goede, nette en ook snelle service!

Teun 08-04-2020

Uitstekend assortiment voor een goede prijs. Snel gevonden wat ik zocht en product ook precies geleverd zoals beloofd. Goed op de hoogte gehouden van voortgang van de order.

Sandra 08-04-2020

snelle levering en duidelijke website en de zoekfunctie voor het juiste product is ook goed.

Marco Pax 08-04-2020

Goede service en zeer behulpzaam bij aanpassen van een reeds gedane bestelling

Sam 08-04-2020

Prijs was zeer voordelig en ik kreeg er nog een gratis schuurborstel bij. Besteld om 17u30 en de volgende dag om 11u al binnen, dit in corona-tijden. Dikke duim omhoog dus. Ook vriendelijke persoon (X) aan de chat gehad die al mijn vragen beantwoordde. Bedankt @allesvoorbbq.nl !

Michael 08-04-2020

ik heb gezocht naar de beste en voor de beste prijs en vond het hier op alles voor bbq.
De voorraad was op, een klein foutje waar ik direct een mail van kreeg. Maar na een dagje meer ontving ik toch de bbq van uitstekend kwaliteit.

Farzad 08-04-2020

Recently I bought a Weber genesis ii sp--335 from Allesvoorbbq.nl.

Overall I am very disappointed with the way the product and gratis accessories were presented on the offer at the website.
It is not clear which gratis accessory is coming from the deal with Allesvoorbbq.nl and which ones is from Weber itself. This made the proper price comparison with other sellers difficult, against transparency and fare trade.

I also sent them emails two times, but I did not receive any reply back.