Barbecueshop.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Barbecueshop.nl.

Barbecueshop.nl stelt zich voor

Barbecueshop.nl: Dé webshop voor echte barbecue liefhebbers! Zoek de perfecte barbecue uit bij Barbecueshop.nl. Wij hebben de nieuwste gasbarbecue, houtskoolbarbecue, buitenkeuken, skottelbraai, elektronische barbecue of tuinhaard. Ook verkopen wij terrasverwarming en andere accessoires zoals afdekhoezen, briketten, kookboeken, e.d.. Wij bieden producten aan van Weber, Outdoorchef, Big Green Egg, Cadac, Grandhall en nog veel meer topmerken! Kom langs in de winkel of plaats direct online je bestelling. Een BBQ kopen is nog nooit zo eenvoudig en goedkoop geweest als bij Barbecueshop.nl! We hebben dan ook niet voor niets een hoge reviewscore van klanten op Kieskeurig!

Deze score is berekend op basis van 4 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

2,3

Jer 08-06-2020

Ik verwachtte binnen 2 dagen de bestelling binnen te krijgen zoals op de site vermeld is. Levering vond echter plaats na 7 dagen. Ik had nog een mail geschreven na 3 dagen dat levering kon worden geannuleerd echter ik kreeg geen reactie. Het artikel retourneren volgens het instructie formulier op de site levert geen response behalve een automatisch bericht dat men contact met mij zal opnemen. Dit is tot op heden nog steeds niet gedaan.
. Het is mij niet gelukt contact te krijgen.

Ramon 22-04-2020

Bedrijf is niet benaderbaar en communiceert niet. BBQ bleek niet direct leverbaar. Vooralsnog niets meer van gehoord (wel betaald!); geen reactie op mails en telefoon nemen ze niet op. Hoe lang moet je wachten om een bedrijf van oplichting te mogen betichten? Laten we het vooralsnog op niet bestaande service houden.

P.S. Humor, "Ja, de winkel mag contact met mij opnemen over deze review"

R. van Gastel 21-04-2020

Niet een goede ervaring met deze webshop.

Op 7 April hier een Buschbeck gietijzer rooster besteld t.w.v. 69 euro, betaling ging verbazend soepel, maar daarna begon de ellende.

Tijdens bestelling een account aangemaakt maar kon op geen enkele manier inloggen, dus maar gemaild en de volgende dag kon ik ineens wel inloggen met deze update 8 April:

"Excuses, door drukte in product niet op voorraad, is besteld en zodra het binnen is word het binnen 2-3 dagen geleverd."

Daarna geen informatie meer gehad wat de status is van de bestelling, meermaals gemailt en gebelt maar ze reageren niet meer op mails, en zijn telefonisch onbereikbaar (Alle medewerkers zijn in gesprek, probeer te mailen, te bellen of gebruik de chat) die niet bestaat?

Het is vandaag 21 April en nogsteeds heb ik geen product ontvangen of enig bericht wanneer deze geleverd gaat worden.

Heb dit rooster omdat ik ontzettend graag wilde barbecuen zelf maar bij Buschbeck.nl opnieuw besteld en dus weer 69,95 kwijt, maar zij leverden wel snel en binnen 24 uur !! waarom kunnen zij het wel en Barbecueshop.nl dit niet, het was toch ruim op voorraad volgens de webshop?!

Ik kan deze webshop dan ook niet aanbevelen.

Hopelijk krijg ik ooit mijn product nog, of nog beter mijn geld terug maar ik vrees het ergste.

Naomi 14-04-2020

Zeer goede ervaring met deze winkel! Deskundig advies, scherpe prijzen en direct advies op de aanschaf van alle benodigde accessoires. Ik heb gekozen voor een Bastard. Meer dan tevreden! Ik ben geholpen door verkoper xxxx.

henk 27-09-2019

Op 29 juli een Outdoorchef P420 besteld; website gaf aan dat die ruim op voorraad was. Op 30 juli bericht dat het product niet op voorraad is en levering binnen 5-8 werkdagen verwacht kan worden. Op 9 aug besteling geannuleerd aangezien er geen leveringsdatum kon worden vastgesteld. Op dezelfde dag bericht ontvangen dat het aankoopbedrag onmiddellijk gestorneerd wordt. Bij herhaaldelijk contact werd verzekerd dat de terugstortingsopdracht gegeven is. Tot op heden (27 september) is door mij geen terugbetaling ontvangen. Op verzoek tot overlegging van het terugstortingsbewijs wordt niet gereageerd.
Swets 02-10-2019

Nogmaals bankafschriften bekeken op aandringen barbecueshop. Terugbetaling ontvangen op 12 aug; keurig dus. Afzender was derden gelden rekening, dus moeilijk te herkennen als afkomstig van barbacueshop. Mijn reviewscore gaat naar 8.

Arnout 23-09-2019

In 2016 bij deze shop een Weber Spirit E330 Premium GBS gekocht. Nu ik een onderdeel moet vervangen en wil bestellen geeft klantenservice geen thuis. Meerdere mails gestuurd, geen enkele reactie terug. Blijkbaar een onderdeel met te weinig winstmarge. Service tot aan de deur. Barbequeshop.nl raadt ik zodoende niet aan.

Nico Coudeville 07-09-2019

Je vindt er alles voor de BBQ,alle accesoires,alle kruiden en voor ieders budget!
Wij vinden het leuk als er demo's zijn,wij gaan ook regelmatig langs om te zien of er nieuwigheden zijn en dit is meestal het geval

Ton van Es 29-08-2019

Mijn bestelling voor een Hoes van mijn Barbecue was bij Barbecue shop voorradig en de juiste maat, advies na de chat klantenservice kwamen tot de juiste maat hoes. ook nog snel bezorgd geen lange wachttijden.

Ton 29-08-2019

Het artikel was eenvoudig te vinden en kwam ook tijdig bij ons aan. Jammer dat de kleur van de hoes op de site grijs was en de geleverde hoes zwart. Voor ons echter geen probleem.

H. de Vries 29-08-2019

Vriendelijk geholpen door het winkelpersoneel in Naarden. Mooie deal gemaakt op een prachtige weber, precies op tijd voor het mooie weer.

Wat een drama, geld bestolen 13-08-2019

Heel erg dramatisch. Nooit wat van kopen. Ik heb 3 maanden gelegen iets besteld. Vervolgens geretourneerd naar het adres wat staat onder het kopje retourbeleid op hun eigen website. Nooit wat van teruggehoord. Vele malen gemaild. Mails zijn niet beantwoord. Telefonisch wordt aangegeven om nogmaals te mailen. Een en al een groot drama circus. Ik wens ze veel succes met het geld wat ze van mij gestolen hebben.

Gerald 23-06-2019

Pas op! Niet bestellen hier. Barbecue nooit geleverd (maand geleden) excuus op excuus, steeds andere reden (wel snelle chatservice!) Daarna zou geld teruggestort. Ook tot op heden niet gebeurd met diverse redenen waarom nog niet. Alle reviews van de afgelopen maanden liegen er niet om. Die gemiddelde 9 aan reviews is dan ook raar als al maanden lang een 1 wordt gegeven. Ik vrees met grote vrezen mijn geld kwijt te zijn.

Lequy 01-06-2019

Nog nooit zo'n slechte service meegemaakt. Op 25 mei 2019 een Weber E-5770 in de winkel in Naarden gekocht. tot nu toe(31 mei) nog steeds niet ontvangen. E-mail naar klantenservice gestuurd, ook geen reactie. Volgens mij zijn ze allemaal met vakantie.
Ik ben blij dat Ton sneller auto kunt rijden !!!

Anneke 27-05-2019

Waardeloos!!!! Onze campingaz bbq heeft binnen 2 jaar allemaal roestplekken. Na ongeveer 10x contact te hebben gehad met bbq shop (ik heb recht op 2 jaar garantie) en van het kastje naar de muur te zijn gestuurd werd ons nieuwe onderdelen belooft. Nou niet dus! Een week later kreeg ik een email dat ze zich toch maar bedacht hebben en het onze eigen schuld is en wij kunnen nu onze bbq van meer dan 400 euro weggooien! Ongelooflijk wat een slechte service. Heel jammer had niet zo gehoeven.

john 26-04-2019

Een bastard besteld, met de klantenservice afgesproken dat ik deze zou krijgen op 27 april. De hele week niets gehoord en als ik 26-4 contact op neem krijg ik pas te horen dat er op de 27e niet geleverd word en ik deze pas op 30 april ga ontvangen. Als oplossing was het hun idee dat ik in totaal 4 uur in de auto ging zitten om de bastard op te halen uit doetichem. order gecancelled, zeer slechte communicatie met de klantenservice

Nick 25-04-2019

Weber bbq aangeschaft via barbecueshop.nl.
-levering niet op tijd
-levering niet op het juiste adres.

Hierop wilde ik een langere weber verleng slang op monteren dit terwijl hij splinter nieuw is.
Breekt de koppeling af.
Reactie klantenservice:
Meneer dat is u probleem voor 50 euro kunt u een nieuwe bestellen.

Ik zal hier nooit geen zaken meer mee doen.

Tantelien42 01-01-2019

Ik heb een kamado bbq gekocht bij barbequeahop.nl. Mooie aanbieding. Volgens de site op waren er nog 3 op voorraad. Bbq niet geleverd op aangekondigde dag na bestelling en betaling. Toen maar mail gestuurd.. Antwoord klantenservice: product is op andere locatie en komt snel. Paar dagen later ontvang ik een mail met ze zijn op en bestelling is geannuleerd. Huh? Ik heb een mail gestuurd dat ik niet blij ben met gang van zaken en annulering. Ik ben benieuwd naar de reactie en of er een bevredigende oplossing komt. Ik zal het resultaat hier ook delen.

Dieter REYNTJENS 24-12-2018

Betrouwbaarheid op levertijdstip is ruim ONVOLDOENDE. Reken er niet op dat je product geleverd wordt op de datum die meegedeeld werd. Reken er verder ook niet op dat de binnendienst correcte updates geeft.
Op 18 DEC een BBQ besteld... duidelijk vermeld dat levering bij een bedrijf was, "geen probleem" want er zou geleverd worden op 21 DEC... Factuur ontvangen op 20 DEC maar ook op 21 DEC was er nog geen spoor van de BBQ... mailtje naar BBQshop kreeg een bevestiging dat levering weldegelijk op 21 DEC, zelfde dag nog zou gebeuren.... Zaterdag 22 DEC telefoon van koerier dat ie voor een gesloten deur staat.... Tja.... Vandaag maandag 24 DEC meldt de koerier me doodleuk dat er donderdag 27 DEC zal geleverd worden... 9 DAGEN NA BESTELLING!!
Daar gaat de Customer Service score!!!! Leuk Kerstkdo jongens! Zal mijn schoonvader geweldig vinden!

Peter 22-12-2018

Langzame levering. Duurt albijna een week voor 3 artikelen. 1 nu geleverd. 2 nog te leveren waarvan 1 in backorder. Helaas te laat voor verjaardagskado terwijl het ruim op tijd besteld is.

Patrick 16-12-2018 Via de website gekocht

Was blij dat jullie ook op zondag open zijn. Dus kon alles in huis halen om vandaag fijn te experimenteren met mijn eerste 'snake' slow and low BBQ. Vriendelijke hulp en advies, niet opdringerig en snel geholpen! Nu nog afeacafwaof mijn experiment gaat lukken in de sneeuw!

Wout 15-11-2018 Via de website gekocht

ConvEGGtor

Conveggtor besteld kwam beschadigt aan,
Ik mail gestuurd en zonder overleg van hoe en wat werd mij doodleuk verteld dat ze een nieuwe opsturen.
Ikkes is weer helemaal blij,een pluim voor dit bedrijf