Barbecueshop.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Barbecueshop.nl.

Barbecueshop.nl stelt zich voor

Barbecueshop.nl is één van de grootste barbecuewinkels in Nederland. Zij hebben een compleet assortiment en veel merken. De consument kan voor elk type BBQ terecht op Barbecueshop.nl. Ook bieden zij voor elke BBQ allerlei accessoires aan zodat het maximale uit een gezellige BBQ gehaald kan worden.

Deze score is gebaseerd op 26 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Tineke 27-09-2023

De website is prima, maar de producten en de klantenservice zijn Kwalitatief Uitermate teleurstellend. De eerste Boretti had twee productiefouten waardoor deze niet kon worden opgebouwd, bij de tweede begon het na 15 dagen te roesten en te bladderen.
Er worden geen passende oplossingen geboden en vragen over de kwaliteit en wat te verwachten als we nog een keer een nieuwe laten leveren worden niet aan Boretti voorgelegd.
Terugbetalen wordt ook geweigerd. Dat wordt dus een gevalletje consumentenbond of iets dergelijks. Waardeloos.

Bart 18-09-2023

De juiste BBQ was snel gevonden. Ik kreeg ook nog €10 extra korting en hij was snel geleverd!

Hans 16-08-2023

Goede prijs voor mijn halve drippan van bastard!!

Mijn bestelling was snel verstuurd en goed verpakt! Ik ben zeer tevreden en als ik de volgende keer iets nodig heb ga ik zeker op de site kijken!

Juju 12-08-2023

Jullie website is fantastisch gebruiksvriendelijk. Er wordt supersnel en duidelijk gereageerd op vragen. Jullie hebben de beste prijs. Maar de snelheid waarop jullie leverden heeft me omvergeblazen....'s middags besteld en de ochtend erop geleverd in België (Brugge) ....superservice....

Dylano Carrilho 03-08-2023

Alle informatie was duidelijk en de levering was heel snel!
Raad deze winkel zeker aan!

Roy 12-07-2023

Zeer deskundig advies van Thoren gekregen over een bbq en dus ook besteld en volgende dag geleverd en meteen uitgeprobeerd.
Wat een super ervaring Thoren.
Ik kom binnenkort misschien wel langs voor een 2de bbq erbij!

Warm 08-07-2023

Artikel heel snel en in goede orde mogen ontvangen. Zat keurig verpakt en ik hoop dat de jarige er erg blij mee is

am van Doorn 06-07-2023

geweldige bbq hebben al verschillende keren de bbq aangehad lekker bavette erop prcoreure biefstuk groente en heel veel andere dingen.De bbq aansteker is een aanrader ,weekend gaan we proberen pizza te bakken gaat vast lukken met die mooie pizza steen.

Ruud 05-07-2023

Bij allesvoorBBQ een aanvulling op de Boretti BBQ besteld: rotisserie! Supersnelle levering, scherpere prijs kon niet! Top….

Jurgen 03-07-2023

Eigenlijk heb ik geen opmerkingen. Vanaf het begin werd ik geholpen door Robin, vlotte, snelle & correcte informatie gekregen. Alsook liep de levering vlekkeloos, maw een tevreden klant erbij.

Pim 01-07-2023

Duidelijke site en een goede ondersteuning van de klanten service. Volgens afspraak en netjes afgeleverd. En de beste prijs. Top webshop die ik graag aanbeveel!

Eveline Petry 30-06-2023

Ik zocht online een gas bbq van weber, maar zocht ook naar aanbiedingen omdat er zoveel verschillende prijzen waren! Zo ben ik dan bij allesvoorbbq.nl gekomen. Na eerst wat rond gekeken te hebben op de site, ben ik in de chat gegaan voor wat extra informatie, die ik zeer uitgebreid gekregen heb! Nu vind ik wel als je een gasbbq koopt dat er standaard een busje gas moet bijzijn zodat je in principe gelijk kunt beginnen, maar das mijn mening ! Nu wou ik er ook een hoes bij omdat die echtbuiten moet staan, en heb een hele mooie deal gekregen waar ik blij mee was! Betaald en s'anderdaags werd die geleverd, met hoes, gas zodat we eigenlijk gelijk konden beginnen !!! Ben zeer tevreden over allesvoorbbq.nl en heb de link ook gelijk gedeeld met vrienden . Mond aan mond reclame is de beste reclame!!!

Jurgen 29-06-2023

Top, zeer goede prijs. Alles werd op tijd geleverd. Klantendienst zeer behulpzaam.

Jeffrey 29-06-2023

Erg goed online geholpen in het maken van een keuze. En een super snelle levering.

Robert 29-06-2023

Ontzettend goed geholpen door Robin. Advies op maat, goede aanbieding, er word op alle vragen antwoord gegeven en weten ze iets niet word het negekeken en krijg je alsnog antwoord. Zeer zeker een aanrader !

Henny Essers 29-06-2023

Zijn naar de winkel in Ekkersrijt gereden. Daar fijn geholpen door de medewerkers om een juiste keuze te maken.
Die hebben alles voor ons besteld en geregeld.
2 dagen later stond onze nieuwe kamado netjes bezorgd in de tuin! Helemaal top! 👍🏻👍🏻

Petra 29-06-2023

Snelle en goede levering van een grillpan voor de weber bbq. Kwaliteit/prijsverhouding top en een stuk goedkoper dan bij weber zelf.

joop57 29-06-2023

duidelijke website en echt veel voor de bbq en veel accesoires je bent met een paar klikken klaar je krijgt ook gelijk bericht dat je wat besteld hebt toppie

Bert 29-06-2023

Ik ben zeer tevreden over mijn aankoop omtrent de Bastard
Barbecue. En ben zeer tevreden over de verkoper Robin , alle onderhandelingen waren zeer goed verlopen.
En het product was zeer goed ingepakt . Daarom moeten de nieuwe klanten zeer zeker kopen bij Allesvoor BBQ

Luc 29-06-2023

Ruim assortiment waar alles makkelijk te vinden is
Snelle en accurate levering, ga ik vaker gebruik van maken.

Antoon Roels 29-06-2023

Een betere naam voor de webshop kon men niet bedenken!
Zeer ruime keuze van alles wat met de BBQ te maken heeft.
En dit aan mooie prijzen. Leveringen binnen afgesproken termijn.
Deze website heb ik alvast toegevoegd aan mijn favorieten!
Top!

Joris 29-06-2023

Heel overzichtelijk website. Zeer snelle levering.
De grandhall cleaning pads zijn geweldig. En de hoes voor mijn BBQ maakt het helemaal af.

Jan Schoutens 29-06-2023

Goede en snelle levering en alles netjes in gepakt zo als het hoort. Mijn dank daar voor

Juvyns 06-04-2023

De presentatie van de bbq is perfect doe zo voord en dank voor de snelle levering prima in orde

Claude Pahaut 04-04-2023

Très bon accueil téléphonique, rapidité d’expédition, produits de qualité . Le top