Barbecueshop.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Barbecueshop.nl.

Barbecueshop.nl stelt zich voor

Barbecueshop.nl: Dé webshop voor echte barbecue liefhebbers! Zoek de perfecte barbecue uit bij Barbecueshop.nl. Wij hebben de nieuwste gasbarbecue, houtskoolbarbecue, buitenkeuken, skottelbraai, elektronische barbecue of tuinhaard. Ook verkopen wij terrasverwarming en andere accessoires zoals afdekhoezen, briketten, kookboeken, e.d.. Wij bieden producten aan van Weber, Outdoorchef, Big Green Egg, Cadac, Grandhall en nog veel meer topmerken! Kom langs in de winkel of plaats direct online je bestelling. Een BBQ kopen is nog nooit zo eenvoudig en goedkoop geweest als bij Barbecueshop.nl! We hebben dan ook niet voor niets een hoge reviewscore van klanten op Kieskeurig!

Deze score is berekend op basis van 17 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

4,2

henk 27-09-2019

Op 29 juli een Outdoorchef P420 besteld; website gaf aan dat die ruim op voorraad was. Op 30 juli bericht dat het product niet op voorraad is en levering binnen 5-8 werkdagen verwacht kan worden. Op 9 aug besteling geannuleerd aangezien er geen leveringsdatum kon worden vastgesteld. Op dezelfde dag bericht ontvangen dat het aankoopbedrag onmiddellijk gestorneerd wordt. Bij herhaaldelijk contact werd verzekerd dat de terugstortingsopdracht gegeven is. Tot op heden (27 september) is door mij geen terugbetaling ontvangen. Op verzoek tot overlegging van het terugstortingsbewijs wordt niet gereageerd.
Swets 02-10-2019

Nogmaals bankafschriften bekeken op aandringen barbecueshop. Terugbetaling ontvangen op 12 aug; keurig dus. Afzender was derden gelden rekening, dus moeilijk te herkennen als afkomstig van barbacueshop. Mijn reviewscore gaat naar 8.

Arnout 23-09-2019

In 2016 bij deze shop een Weber Spirit E330 Premium GBS gekocht. Nu ik een onderdeel moet vervangen en wil bestellen geeft klantenservice geen thuis. Meerdere mails gestuurd, geen enkele reactie terug. Blijkbaar een onderdeel met te weinig winstmarge. Service tot aan de deur. Barbequeshop.nl raadt ik zodoende niet aan.

Nico Coudeville 07-09-2019

Je vindt er alles voor de BBQ,alle accesoires,alle kruiden en voor ieders budget!
Wij vinden het leuk als er demo's zijn,wij gaan ook regelmatig langs om te zien of er nieuwigheden zijn en dit is meestal het geval

Ton van Es 29-08-2019

Mijn bestelling voor een Hoes van mijn Barbecue was bij Barbecue shop voorradig en de juiste maat, advies na de chat klantenservice kwamen tot de juiste maat hoes. ook nog snel bezorgd geen lange wachttijden.

Ton 29-08-2019

Het artikel was eenvoudig te vinden en kwam ook tijdig bij ons aan. Jammer dat de kleur van de hoes op de site grijs was en de geleverde hoes zwart. Voor ons echter geen probleem.

H. de Vries 29-08-2019

Vriendelijk geholpen door het winkelpersoneel in Naarden. Mooie deal gemaakt op een prachtige weber, precies op tijd voor het mooie weer.

Wat een drama, geld bestolen 13-08-2019

Heel erg dramatisch. Nooit wat van kopen. Ik heb 3 maanden gelegen iets besteld. Vervolgens geretourneerd naar het adres wat staat onder het kopje retourbeleid op hun eigen website. Nooit wat van teruggehoord. Vele malen gemaild. Mails zijn niet beantwoord. Telefonisch wordt aangegeven om nogmaals te mailen. Een en al een groot drama circus. Ik wens ze veel succes met het geld wat ze van mij gestolen hebben.

Gerald 23-06-2019

Pas op! Niet bestellen hier. Barbecue nooit geleverd (maand geleden) excuus op excuus, steeds andere reden (wel snelle chatservice!) Daarna zou geld teruggestort. Ook tot op heden niet gebeurd met diverse redenen waarom nog niet. Alle reviews van de afgelopen maanden liegen er niet om. Die gemiddelde 9 aan reviews is dan ook raar als al maanden lang een 1 wordt gegeven. Ik vrees met grote vrezen mijn geld kwijt te zijn.

Lequy 01-06-2019

Nog nooit zo'n slechte service meegemaakt. Op 25 mei 2019 een Weber E-5770 in de winkel in Naarden gekocht. tot nu toe(31 mei) nog steeds niet ontvangen. E-mail naar klantenservice gestuurd, ook geen reactie. Volgens mij zijn ze allemaal met vakantie.
Ik ben blij dat Ton sneller auto kunt rijden !!!

Anneke 27-05-2019

Waardeloos!!!! Onze campingaz bbq heeft binnen 2 jaar allemaal roestplekken. Na ongeveer 10x contact te hebben gehad met bbq shop (ik heb recht op 2 jaar garantie) en van het kastje naar de muur te zijn gestuurd werd ons nieuwe onderdelen belooft. Nou niet dus! Een week later kreeg ik een email dat ze zich toch maar bedacht hebben en het onze eigen schuld is en wij kunnen nu onze bbq van meer dan 400 euro weggooien! Ongelooflijk wat een slechte service. Heel jammer had niet zo gehoeven.

john 26-04-2019

Een bastard besteld, met de klantenservice afgesproken dat ik deze zou krijgen op 27 april. De hele week niets gehoord en als ik 26-4 contact op neem krijg ik pas te horen dat er op de 27e niet geleverd word en ik deze pas op 30 april ga ontvangen. Als oplossing was het hun idee dat ik in totaal 4 uur in de auto ging zitten om de bastard op te halen uit doetichem. order gecancelled, zeer slechte communicatie met de klantenservice

Nick 25-04-2019

Weber bbq aangeschaft via barbecueshop.nl.
-levering niet op tijd
-levering niet op het juiste adres.

Hierop wilde ik een langere weber verleng slang op monteren dit terwijl hij splinter nieuw is.
Breekt de koppeling af.
Reactie klantenservice:
Meneer dat is u probleem voor 50 euro kunt u een nieuwe bestellen.

Ik zal hier nooit geen zaken meer mee doen.

Tantelien42 01-01-2019

Ik heb een kamado bbq gekocht bij barbequeahop.nl. Mooie aanbieding. Volgens de site op waren er nog 3 op voorraad. Bbq niet geleverd op aangekondigde dag na bestelling en betaling. Toen maar mail gestuurd.. Antwoord klantenservice: product is op andere locatie en komt snel. Paar dagen later ontvang ik een mail met ze zijn op en bestelling is geannuleerd. Huh? Ik heb een mail gestuurd dat ik niet blij ben met gang van zaken en annulering. Ik ben benieuwd naar de reactie en of er een bevredigende oplossing komt. Ik zal het resultaat hier ook delen.

Dieter REYNTJENS 24-12-2018

Betrouwbaarheid op levertijdstip is ruim ONVOLDOENDE. Reken er niet op dat je product geleverd wordt op de datum die meegedeeld werd. Reken er verder ook niet op dat de binnendienst correcte updates geeft.
Op 18 DEC een BBQ besteld... duidelijk vermeld dat levering bij een bedrijf was, "geen probleem" want er zou geleverd worden op 21 DEC... Factuur ontvangen op 20 DEC maar ook op 21 DEC was er nog geen spoor van de BBQ... mailtje naar BBQshop kreeg een bevestiging dat levering weldegelijk op 21 DEC, zelfde dag nog zou gebeuren.... Zaterdag 22 DEC telefoon van koerier dat ie voor een gesloten deur staat.... Tja.... Vandaag maandag 24 DEC meldt de koerier me doodleuk dat er donderdag 27 DEC zal geleverd worden... 9 DAGEN NA BESTELLING!!
Daar gaat de Customer Service score!!!! Leuk Kerstkdo jongens! Zal mijn schoonvader geweldig vinden!

Peter 22-12-2018

Langzame levering. Duurt albijna een week voor 3 artikelen. 1 nu geleverd. 2 nog te leveren waarvan 1 in backorder. Helaas te laat voor verjaardagskado terwijl het ruim op tijd besteld is.

Patrick 16-12-2018 Via de website gekocht

Was blij dat jullie ook op zondag open zijn. Dus kon alles in huis halen om vandaag fijn te experimenteren met mijn eerste 'snake' slow and low BBQ. Vriendelijke hulp en advies, niet opdringerig en snel geholpen! Nu nog afeacafwaof mijn experiment gaat lukken in de sneeuw!

Wout 15-11-2018 Via de website gekocht

ConvEGGtor

Conveggtor besteld kwam beschadigt aan,
Ik mail gestuurd en zonder overleg van hoe en wat werd mij doodleuk verteld dat ze een nieuwe opsturen.
Ikkes is weer helemaal blij,een pluim voor dit bedrijf

Fred 08-09-2018 Via de website gekocht

FANTASTIC Service

Service was great, I missed an item and they immediately took action and ensured the item was in my possession the next day. Quality of the staff was top... very friendly. They also had the best price in town. All in all I'm going back in the future.

A Happy customer!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Hanneke 06-09-2018 Via de website gekocht

Top service

Barbecueshop.nl geeft een snelle reactie bij bestelling en heeft een zeer vlotte service. Ik ben dan ook erg tevreden. Daarbij was het product goedkoper dan bij andere aanbieders.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Gijs.hoogland 03-09-2018 Via de website gekocht

Geweldige service

Leuke winkel goede service goed bereikbaar ruime keus zeker een winkel om terug te komen en om anderen aan te raden om daar te gaan kijken

Pluspunten

• Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Winy 03-09-2018 Via de website gekocht

Hele mooie duidelijke webshop

Ik heb gekozen voor de webshop omdat ze mooie producten hebben, een duidelijke webshop! Met mooie aanbiedingen. Ik zocht een cadeau voor mijn man die 50 wordt en ben zeker geslaagd op deze website. Snelle en nette bezorging is ook zeker een groot pluspunt. Nu hopen dat mijn man net zo blij en tevreden wordt als mij.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Jan 01-09-2018 In de winkel gekocht

Super service!

Goede voorlichting over de accessoires bij de BBQ, de bakplaat die niet op voorraad was bij de showroom was binnen 24 uur thuis afgeleverd!

Eef 01-09-2018 Via de website gekocht

Super snel geleverd en altijd goede service

Super service en snelle levering. In het verleden wel eens een dlechte zak houtskool gehad maar dst is toen snel en goed opgelost.

Thijs 01-09-2018 Via de website gekocht

Top service!

Duidelijk aangegeven wat je krijgt en een motiverend filmpje gekeken die het helemaal duidelijk beschrijft wat je krijgt. En... binnen een dag geleverd netjes in de doos ook weer met duidelijke uitleg! En de goedkoopste voor een super mooie en niet te vergeten stevige bbq. Heel erg blij mee 👍😀

FRANK 31-08-2018 Via de website gekocht

geweldig

Niet verder zoeken , gewoon hier kopen, prijzen bij de laagste op het net ,toppie site , en snelle levering en super service

Gyp 31-08-2018 Via de website gekocht

Top bbq workshop

ik heb een bbq workshop gedaan en dat was echt geweldig! leuke locatie erg leerzaam en ook nog eens erg gezellig! zeker een aanrader voor iedereen!

van Beek 31-08-2018 Via de website gekocht

Snelle levering

De levering was snel, woensdag middag besteld volgende ochtend had ik 20 kilo kolen thuis. Bestellen gaat gemakkelijk en zal vaker bestellen als ik een feestje heb

Pluspunten

• Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Oswin 31-08-2018 Via de website gekocht

Pole position

Eenvoudig te bestellen, snelle feedback, snelle en nette uitvoering en alles in een snelle tijd.
Wat mij betreft terecht pole position

Pluspunten

• Levertijd
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Jolanda 31-08-2018 Via de website gekocht

Supersnelle levering en top service!!

De online shop is zeer gebruikersvriendelijk!! Duidelijke leveringsvoorwaarden. Het product wordt goed verpakt verzonden. Indien op voorraad heb je je bestelling de volgende dag in huis. Service is top!!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Dennis 31-08-2018 Via de website gekocht

Super service en snelle levering

Ze maken waar wat ze zeggen. Voor 18.00 besteld de volgende dag in huis. Helaas is het bbq-seizoen een beetje op zijn einde aan het lopen maar nieuwe briketten voor de laatste keertjes. Lekkere spare-ribs maken.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

AvdHeijden 31-08-2018 Via de website gekocht

Super prijs kwaliteit service verhouding!

Super overzichtelijk, goede prijs en breed aanbod! Makkelijk om zo voor barbequeshop.nl te kiezen in plaats van andere aanbieders. Ook de uitgebreide filmpjes super handig!!

Manda 31-08-2018 Via de website gekocht

Supersnel!

Duidelijke site, makkelijk te bestellen en één van de weinige die dit product los verkoopt.
De volgende dag in huis.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Sammy 31-08-2018 Via de website gekocht

Snelle levering, nooit prijs!

Ik heb een elektrische heater besteld Levering was snel en de prijs was de goedkoopste die ik op internet kon vinden. Top dus :)

Monique Hulshof 30-08-2018 Via de website gekocht

Geweldige BBQ workshop

Ik heb de workshop als verjaardagsverrassing cadeau gegeven uiteraard samen met een paar vrienden. Wat een aanrader, de mannen waren vol lof. Heerlijk gegeten, leerzaam, leuke gesprekken kortom ze hebben genoten. Dank jullie wel voor de perfecte organisatie op een geweldige locatie.

R hoekstra 30-08-2018 Via de website gekocht

Nuof nooit

Bij deze shop wordt te minstens duidelijke en eerlijke uitleg over het product gegeven. En je heb een enorme keuze in producten

Deckers 30-08-2018 Via de website gekocht

Fantastische bbq workshop

Echt een workshop waar je wat aan hebt. Ook als je al wat verder gevorderd bent. Er worden geen kosten gespaard om een zo goed mogelijk recept te maken.

Hilly 30-08-2018 Via de website gekocht

Snelle levering

Product smiddags besteld en binnen 24 uur ontvangen. Mooi verpakt.
Duidelijke website met precies met merk en type bbq die wij hebben, zodat ik snel de juiste hoes erbij kon vinden.

Maarten 30-08-2018 Via de website gekocht

Topfirma!

Alles is overzichtelijk en niet duur. Heb je een vraag, stel die online en je krijgt snel een helder antwoord. De verzending was ook conform de afspraak, binnen een dag stond de BBQ hier thuis.

Pluspunten

• Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

m 30-08-2018 Via de website gekocht

goede voorlichting in de winkel, snel bezorgt!

we zijn in de winkel gaan kijken en kregen goede voorlichting tussen de verschillende modellen. we zijn goed geholpen met het maken van onze keus. de bezorging was snel en keurig op tijd en we wisten in een blok van 2 uur wanneer hij zo komen! gelukkig nog een paar mooie dagen voor de boeg dus we kunnen hem nog goed gaan uittesten!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Pascal 30-08-2018 Via de website gekocht

Super snel geregeld!

DIt is de tweede barbecue die we kopen bij de barbecueshop.nl. De eerste keer gingen we langs bij de showroom en konden we de barbecue gelijk meenemen. We werden goed ontvangen en kregen geweldige informatie. De tweede barbecue, als uitbreiding op de barbecue mogelijkheden, hebben wij als demo model besteld. 's Avonds besteld en de dag erna om 12:30 uur in huis. Alles zag er netjes uit. Ik ga mijn volgende producten zeker ook weer bij de barbecueshop.nl aanschaffen.

Pluspunten

• Levertijd
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Peedekaa 30-08-2018 Via de website gekocht

Top

Dinsdagmiddag besteld en woensdagochtend was ie al binnen, snelle service en geen overdreven mailcontact

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Marc 30-08-2018 Via de website gekocht

Super snelle levering, zeer scherpe prijs!

Voor het eerst barbecueshop.nl bezocht én gebruikt. Overzichtelijke webshop, duidelijke omschrijvingen. Al snel knoop doorgehakt en besteld, vorige dag al in de ochtend geleverd. In elkaar zetten van de bbq was peuleschilletje en diezelfde avond hebben we hem naar volle tevredenheid gebruikt. Niets

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Nicolas 30-08-2018 Via de website gekocht

Top service.

Alles geen perfect en ik was heel goed op de hoogte gehouden. Meer kan je niet verwachten. Ga zo door.

FvK 30-08-2018 In de winkel gekocht

Mooie, stoere winkel!

Bbq-en is STOER en moet met precisie gebeuren. Dit straalt de winkel ook uit! Het maakt het leuk om rond te kijken. Gaaf!

Thea 29-08-2018 Via de website gekocht

Een hele goeie en snelle services

Overzichtelijke site en betrouwbaar. Ik zou bij deze site zeker als ik weer wat nodig zou hebben , weer war bestellen. Dus iedereen zou ik het aanraden.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Remco 29-08-2018 Via de website gekocht

Super scherpe actie

Zaterdag hebben we de kamado patton 21 inch in combinatie pakket met de hoes en de hitteschild gekocht. Gister hem binnen gekregen alles zat netjes verpakt zelf's het gereedschap wat nodig was om het frame in elkaar te zetten was erbij geleverd. Ook toen ik nog vragen had over het hitteschild werden deze snel en goed beantwoord. Dus kort gezegd super service als je hulp nodig hebt maar alles ook snel geleverd en altijd overal via de mail op de hoogte van gehouden super.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Rieks 29-08-2018 Via de website gekocht

Breed assortiment! Zelfs onderdelen voor de Cobb

BBQ’s, Webers ,buitenkeuken enz. Zijn overal verkrijgbaar maar een Cobb + toebehorende daar moet je na zoeken. Maar nu niet meer

Bouwer 29-08-2018 Via de website gekocht

De beste BBQ shop met de laagste prijzen!

Doordat de site enorm overzichtelijk is was ik er al binnen 5 minuten uit welke BBQ ik nodig had. Met een paar muisklikken was het besteld en de dag erna stond de pakket bezorger al voor de deur. Dat noem ik nou uitstekende service!

Jip 29-08-2018 In de winkel gekocht

Super geholpen

Prima geholpen goede uitleg.
Mooie ruime schowroom kon het gelijk uit voorraad mee nemen. Kom snel weer langs

Wever 29-08-2018 Via de website gekocht

Product en levering helemaal volgens verwachting!

Heldere omschrijving op website. Eenvoudig bestellen en inderdaad volgende dag in huis. Montage viel mee, maar tekening of stappenplan was wel handiger geweest.

Pluspunten

• Levertijd
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -