Barbecueshop.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Barbecueshop.nl.

Barbecueshop.nl stelt zich voor

In de winkel van de BarbecueShop vindt u een uitgebreid aanbod van gas-en houtskool barbecues van verschillende merken zoals Weber, Patton,Outback, OutdoorChef en Broil-King. Wij hebben het hele jaar 40 barbecues in onze showroom en ruim 500 barbecues op voorraad. Je wordt in Naarden, vlakbij Amsterdam, ontvangen door onze specialisten. Daarnaast bestaat ons verkoopteam uit goed opgeleide verkopers die je alles over de barbecues kunnen vertellen. Waarom Barbecueshop.nl? - Showroom met specialisten en topservice centraal in Nederland - Voor 21:00 besteld, morgen in huis - Gratis verzending alle barbecues - Scherpste prijzen van Nederland - 14 dagen bedenktijd - Thuiswinkel waarborg - Officiële dealer van topmerken

Deze score is berekend op basis van 1946 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar

9.1

Michel Lowyck 14-12-2017 Via de website gekocht

fantastisch

ik heb een barbecue kamado Patton besteld en na twee dagen stonden ze al aan mijn deur ermee, gewoon fantastisch en het ziet er een geweldige barbecue uit, nu nog een beetje beter weer afwachten voor de test en dan lekker smullen.
👌👌

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

BBQ-er 13-12-2017 Via de website gekocht

Prima voor mekaar

Lekker makkelijk bestellen en verzekerd van snelle bezorging.
En.. je bent er all secur niet voor nodig;-)

Rian 12-12-2017 Via de website gekocht

Vlotte en goede service

Ik heb een bbq gekocht, deze was al een dag later bezorgt. Keurig verpakt. Bij de aankoop stond duidelijk vermeld wat ik in het boek kon vinden. Dit komt overeen.

Schnoink 12-12-2017 Via de website gekocht

Allereerst een geweldige shop. Een snelle levering .

Een mooie shop heel overzichtelijk.
We waren op zoek naar barbecue en uiteindelijk een keuze kunnen maken .
Wel waren we vergeten een b.b.hoes te bestellen ook die zal net als de barbecue vast ook snel worden bezorgd .
En ook de prijs is vele malen voordeliger dan bij menig ander adres.
Al met al een dik tevreden klant 👍

Dennis 12-12-2017 Via de website gekocht

Onwijs goede service!

Duidelijke site, veel keus en super snelle levering!
Zoeken op de site is ook erg fijn, van ieder product staat een duidelijke omschrijving!

BBQ winterafdekhoes 11-12-2017 Via de website gekocht

Topservice!

Ik zocht een winterafdekhoes voor een Amerikaanse BBQ (niet Weber) en googelde dit en kwam terecht bij BARBECUESHOP.NL. Ik koos voor een Weber hoes die volgens mij zou passen. Deze paste helaas net niet dus retourneerde ik deze (op tijd binnen 14 dagen!) en informeerde naar grotere modellen. Prompt antwoordde BBQshop en suggereerde een paar modellen, waarvan ik er inmiddels een bestelde. wat opviel was 1e de snelle adequate klantgerichte reactie en 2e last but not least een produkt dat wel bij mijn BBQ paste. En nog goedkoper dan de Weber hoes ook...Dus quality/pricevalue ook een 10!

Jolanda 11-12-2017 Via de website gekocht

Super service!

Had per ongeluk het verkerde combipakket aangeklikt(en besteld). Gebeld, bestelling dior klantenservice geannuleerd, netjes teruggebeld dat ik opnieuw kon bestellen.

Han 11-12-2017 Via de website gekocht

Veel te lat geleverd

ondanks de belofte dat het pakje daags nadien geleverd zou worden werd het pas na drie dagen verzonden.

Officiele reactie van Create2Fit 14-12-2017

Beste Han,

Ten eerste onze welgemeende excuses dat u uw bestelling niet op tijd heeft mogen ontvangen.
Helaas kan ik met de genoemde gegevens de order niet terug vinden en niet terugzien wat hiervan de reden is.

Mocht u de reden willen weten of nog vragen hebben over het artikel dan kunt u ons altijd mailen, klantenservice@create2fit.com

Tom van der Lem 11-12-2017 Via de website gekocht

Snelle en goede service

Website is overzichtelijk en makkelijk te gebruiken.
Informatie snel ontvangen via de email.

Alleen kwam de informatie met de T&T in mijn spam inbox van gmail.
Dit kan bij meerdere personen het geval zijn en onduidelijkheid geven.

Melissa 11-12-2017 Via de website gekocht

Snel geleverd

Mijn pizzasteen werdt snel en netjes geleverd. De site is makkelijk in gebruik en de bevestigingsmail is netjes en snel.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Benno 11-12-2017 Via de website gekocht

Neemt verantwoordelijkheid.

Ruim op tijd besteld zodat de spullen voor pakjesavond binnen zouden zijn. Ik ontving dezelfde avond een verzendbevestiging en een DHL-track. Die bleek helaas niet te werken, dus na een paar dagen wachten toch maar even gebeld voor de status van mijn bestelling: onbekend, omdat de klantenservice wel kon zien dat hij uit het magazijn was verstuurd, maar niet wat er verder mee was gebeurd. Dat zou onderzocht worden en ik zou op de hoogte gehouden worden. Na een aantal dagen toch maar zelf contact opgenomen, er was helaas nog niets bekend. Ik heb aangegeven dat ik het vervelend vond en er is door de klantenservice nog even gekeken of het zin had een nieuwe bestelling voor pakjesavond te bezorgen. Dat lukte helaas niet meer. Na daarna nog een paar keer zelf bellen gaf de klantenservice aan dat de resultaten van het onderzoek te lang duurden en stuurde een nieuwe bestelling door. Die ontving ik netjes een dag later, twee weken na mijn oorspronkelijke bestelling. Fijn dat deze winkel een probleem tussen hem en de bezorger niet mijn probleem maakte. Ik had het extra prettig gevonden als ze er pro-actief mee omgegaan waren en ik er niet achteraan had hoeven bellen. Toch ben ik tevreden met deze oplossing.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Levertijd

Officiele reactie van Create2Fit 14-12-2017

Beste Benno,

Onze welgemeende excuses dat u uw bestelling later van ons heeft ontvangen.

Helaas ontvangen wij geen melding wanneer het pakket wel bij ons de deur uit is gegaan en de track en tracé code niet werkt.
Wij starten na een melding direct een onderzoek op, helaas kan een onderzoek maximaal 5 werkdagen duren (vaak worden de track en tracé codes alsnog actief en de volgende werkdag of dag daarna aangeboden) om een retourzending of dubbele leveringen te voorkomen wachten wij dit meestal wel af.

Wanneer het onderzoek te lang duurt of geen vorderingen sturen wij vaak een nieuwe zending! Nogmaals onze excuses dat het bij u twee weken heeft geduurd, dit is inderdaad te lang.
Wij zullen dit meenemen in ons maandelijkse feedback om onze service hierin te verbeteren.

Jurgen 10-12-2017 Via de website gekocht

Iedere keer weer een snelle levering!

Wederom weer eens gebruik gemaakt van de online shop. Wat een een gebruik gemak, goede prijs-kwaliteit verhouding en snelle levering. Erg blij mee.

Wesley 10-12-2017 Via de website gekocht

Snel geleverd

Mooie prijs en snel geleverd super voor de koude dagen onder de veranda! Zo kunnen we de winter in..

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

K. Marks 10-12-2017 Via de website gekocht

Snelle levering

Ik heb er de Weber bbq 1200 besteld. Een leuke prijs, voor een geweldige bbq. De levering was erg goed en snel. Jammer dat ik ervan uit ging dat er nog een extra doos omheen zou zitten, dit was niet het geval waardoor mijn man nu zijn verjaardagscadeau zelf in ontvangst heeft genomen. De verrassing was weg.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Mackaij 10-12-2017 Via de website gekocht

Top winkel??

We kopen vaker in de div web shops ,altijd snel en netjes afgeleverd
Echt een aanrader voor iedereen die bij een betrouwbare shop wil kopen
Tom coronel is niet duur maar wel lekker snel

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Elco 09-12-2017 Via de website gekocht

Keurige levering en op tijd

Houtskool was keurig geleverd in onbeschadigde zakken, op tijd en uitstekende kwaliteit. Gewoon een hele goede webshop!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

angelo 09-12-2017 Via de website gekocht

super service en super levering

zeer gebruiksvriendelijke webshop, perfecte prijs en levering. savonds bestelt de volgende morgen in huis. prima op de hoogte gehouden via de mail. en....de goedkoopste van heel nl

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Paul 09-12-2017 Via de website gekocht

Geleverd met de snelheid van Tom!

Product was de andere dag al in huis, ook tijdens de drukke dagen en zonder verzendkosten. Nadeel: postbedrijf had die dag blijkbaar storing dus geen mails ontvangen dat bezorging klaargezet en onderweg was. Vervelend maar kan gebeuren.

Pluspunten

• Levertijd
  • Verzendkosten
  • Retourproces

Minpunten

• -

Juni 09-12-2017 Via de website gekocht

Super snel

Eerlijk, tot voor kort kende ik deze site nog niet, maar vanaf nu staat ie boven aan mijn lijstje. Gratis verzending, de volgende ochtend in huis, netjes verpakt en keurig verzorgd. Snel, degelijk en netjes. Veel keuze, mooie merkartikelen en goed geprijsd. Top.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

rvdb88058 09-12-2017 Via de website gekocht

Snel geleverd, extreem verpakt.

De levering was snel en op het afgesproken tijdstip. Bepaalde onderdelen (kap en het containerframe) van de terrasstraler waren extreem verpakt, eerder bekleed met plastic. De verwijdering ervan was lastig en vroeg beduidend meer tijd dan de montage van het toestel. Mijns inziens was het voldoende de artikelen in een plastic zak te stoppen zoals de bodem (ook in RVS) van het toestel.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

E. Grobben 09-12-2017 Via de website gekocht

Betrouwbaar en snelle, goede service

Online gezocht naar een inbouw bbq (buitenkeuken) met een luxe uitstraling. Veel keuze en informatie op de site. Makkelijk te bestellen en snelle levering. Chauffeur nam de moeite om de zware bbq naar de overkapping te brengen. Wij zijn erg tevreden.

Peter 08-12-2017 Via de website gekocht

snel geleverd

Herken je dit: van die reclamespotjes op TV waar je hard om moest lachen maar achteraf niet kon herinneren van welk merk de reclame was?
Veel advertenties zitten zo in elkaar: grappig, spitsvondig maar heel onduidelijk. Gevolg: veel kosten, (bijna) geen opbrengsten.
Meer rendement uit je promotiemateriaal
Als je als ondernemer meer rendement wilt halen uit je website, brochure en advertenties, dan zorg je er voor dat jouw promotiemateriaal:
Overtuigt,
Leidt tot actie (inschrijven, aanmelden, kopen….)

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Olaf 06-12-2017 Via de website gekocht

Altijd top service en snel geleverd

Ik had tijdens black friday een Weber go anywhere gas bbq besteld, super mooi ding. service en levering bij deze winkel is altijd top.

Pluspunten

• Verzendkosten

Minpunten

• -

Peter 05-12-2017 In de winkel gekocht
Naarden

Prima geholpen door fijne medewerker

Prima website met duidelijk uitleg daarna in de winkel geweest waar we goed geholpen werden en alles op voorraad was

Pluspunten

• Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Bert 05-12-2017 Via de website gekocht

Voor 10:00 uur besteld een week later in huis!

Als je op de site zet dat je de volgende dag levert, indien voor 10:00 uur besteld, dan moet je dit ook nakomen!
Vrijdag besteld, een pakketje op donderdag, aanmaak krullen en op vrijdag het houtskool. Ook niet erg efficiënt lijkt mij.
Officiele reactie van Create2Fit 07-12-2017

Beste Bart,

Ten eerste onze welgemeende excuses dat u uw bestelling niet op tijd van ons heeft mogen ontvangen.
Door de Black Friday actie hebben alle vervoerders een flinke vertraging opgelopen en is het niet meer mogelijk geweest om pakketten op tijd te bezorgen en konden zij ons niet meer informatie geven, sommige pakketten worden in de drukte gescheiden.

Nogmaals onze excuses voor de vertraging.

Sander 05-12-2017 Via de website gekocht

Prima

Ik was op zoek naar een thermometer met bluetooth voor mijn Profielwerkstuk (6VWO). We hadden een mailtje gestuurd met wat vragen over deze thermometer. Binnen een dag hadden we al een antwoord wat erg duidelijk en zeer klantvriendelijk was. Daarna hebben we besloten deze thermometer aan te schaffen. De levering was erg snel en verliep zonder problemen

Erg tevreden!

Pluspunten

• Levertijd
  • Klantenservice
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Ferry 05-12-2017 Via de website gekocht

Toppertje

Meerdere bestellingen gedaan een q van weber en diverse keren andere bbq spullen

Steeds snel geleverd en in een goede staat.
Top winkel.

r 04-12-2017 Via de website gekocht

prima service

zondag besteld, dinsdag geleverd. Iets langer dan de vandaag besteld, morgen in huis maar geen klacht hierover. Ook was het fijn om het afleveradres te kunnen aanpassen. Zo weet je zeker dat je het pakket niet bij iemand anders in de straat weer moet gaan ophalen aan het einde van de dag.

Speedsupport 04-12-2017 Via de website gekocht

Mijn allereerste bestelling

Het ging super de spullen via de site te bestellen en zelfs met de sinterklaas drukte kwamen mijn bestelde spullen de volgende dag binnen. Top

Wim 04-12-2017 Via de website gekocht

Super goede shop

Mooi en overzichtelijke shop goede omschrijving van het product en de levering keurig geregeld. Echt een aanrader

Peter 03-12-2017 Via de website gekocht

Uitstekende service

Enthousiaste en heldere omschrijving van het product in dit geval de IGrill2 van Weber.
Snelle levering (hoe kan het ook anders) met betaling achteraf.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Roel 03-12-2017 Via de website gekocht

Super prijzen!

Uitgebreid assortiment, zeer scherpe prijs en een hele snelle levering...maar snelheid zit een Coronel nou eenmaal in het bloed ;-)

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Christa van der pol 03-12-2017 Via de website gekocht

Weber BBQ ketel

Snelle levering van de BBQ, 1 dag naar de bestelling geplaatst te hebben werd het pakket netjes bezorgt alleen de hoes heb ik een dag later besteld en die is er nog niet.. dat is dan een beetje jammer...

Peer 02-12-2017 Via de website gekocht

Geweldige service

BBQ is afgelopen zomer besteld en afgeleverd. Bij de aankoop zat een actie van een gratis pizzasteen. Was op dat moment niet leverbaar ivm leveringsproblemen. Bericht gekregen dat deze zou worden nagezonden. Afspraak werd in november nagekomen en ondanks leveringsproblemen nagezonden. Men komt dus ondanks leveringsproblemen afspraak na! BBQ bevalt goed.

Ton van der Haven 02-12-2017 Via de website gekocht

Geweldige service!!! Zeer tevreden klant

Terrasheater werd beschadigd geleverd maar werd zeer adequaat opgelost en omgeruild. Ben nu zeer tevreden

onne 02-12-2017 Via de website gekocht

top aanbiedingen !

Alles is goed aan deze winkel; prijzen, kwaliteit, personeel, service. Of je op zoek bent naar een TV, epresso apparaat, nieuwe Weber bbq, ze hebben een zeer breed assortiment.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Skoopie 02-12-2017 Via de website gekocht

Super goede service

Top service en zeer snelle levering.
Heb de Boretti Carbone gelijk de volgende dag al in huis, was ook nodig i.v.m cadeau.
De Carbone zit ook goed verpakt en heeft een super mooi design.

Ik raad deze winkel zeker aan.
Top producten, goede prijzen en een top service.

Pluspunten

• Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

P.Keizer 02-12-2017 Via de website gekocht

Met de snelheid van Tom Coronel geleverd!

Webshop geeft duidelijk overzicht en zeer goede productomschrijving. Levering is zeer snel en conform afspraak.

lammerse 02-12-2017 Via de website gekocht

super geholpen

Veel keuze en goed geholpen.
Ook goede bijbehorende producten.
Ook hebben ze echt verstand van de producten due ze verkopen.

Richard takkenberg 01-12-2017 Via de website gekocht

Niks op de site gelogen. Super

Site gekozen vanwege eerdere goede service.
Mooi duidelijke en overzichtelijke site met mooie filmpjes van het product.
En ik betaal soms liever meer maar goed geholpen en service dan weinig maar geen response krijgen.

B 01-12-2017 Via de website gekocht

snelle levering

web site werkte bij mij niet zo makkelijk, geen vlotte overschakeling van het ene product naar het andere.
de prijs gaf de doorslag dat ik toch besteld heb.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Cyrille 01-12-2017 Via de website gekocht

Super service!

Super webshop! Producten worden razendsnel geleverd. Klacht/vraag word direct correct behandeld. Communicatie is super! Kan deze webshop aan iedereen aanbevelen. Voortaan bestel ik al mijn producten op deze site.

Pieterse 30-11-2017 Via de website gekocht

Duidelijke site, bestelling snel en goed aangekomen.

Goede duidelijke site, genoeg aanbod en goede prijs kwaliteit verhouding. Snelle afhandeling van de bestelling.

Ingrid 29-11-2017 Via de website gekocht

Snelle en correcte levering

Een supersnelle en correcte levering waar sommige anderen een voorbeeld aan mogen nemen. Duidelijke website met vriendelijke prijzen.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

D.P.v.Willigen 28-11-2017 Via de website gekocht

Duidelijke webshop.

Duidelijke webshop en waar het bij anderen tijdelijk niet leverbaar was was het bij jullie op voorraad. Heel blij mee!

MDN 28-11-2017 In de winkel gekocht

Strak georganiseerde Black Friday

Bij binnenkomst heb ik maar enkele minuten gewacht voordat ik geholpen werd, het was ten slotte Black Friday dus ik had niet anders verwacht. Hierna werd ik door een aardige dame begeleid naar de bbq's die daarna gelijk een expert ging halen. Na verteld te hebben wat ik zocht binnen een bepaalde prijsklasse werden twee duidelijke opties voorgelegd door de expert. Zonder te pushen voor een duurdere optie is naar mijn behoefte geluisterd en mijn budget gerespecteerd. Bedankt voor de service!

Pluspunten

• Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Juul 27-11-2017 In de winkel gekocht
Naarden

Leuke winker en onverwachte artikelen

Wij wilden een BBQ kopen maar kwamen in een winkel met tv's, koffiezet app. en sneeuwkettingen ??? Bij navraag was de BBQ shop niet open maar dat was geenjprobleem. Erg goed geholpen en goed advies.

Richard G 27-11-2017 Via de website gekocht

Gewoon erg goed!

Alle ...shops.nl van deze keten zijn top. De websites zijn erg uitgebreid en overzichtelijk.
Ook word je altijd goed op de hoogte gehouden van de status van je bestelling.

Pluspunten

• Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

loes 25-11-2017 Via de website gekocht

gewedig

alles goed geregeld, snel bezorgd. terugkoppeling met email en zien wanneer pakje kwam. klasse, kan niet beter

Hen 25-11-2017 Via de website gekocht

Prima service

Prima prijzen en een erg grote sortering!
De snelle levering en duidelijke website maken dat ik dik tevreden ben over deze barbequeshop.