Barbecueshop.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Barbecueshop.nl.

Barbecueshop.nl stelt zich voor

Barbecueshop.nl is één van de grootste barbecuewinkels in Nederland. Zij hebben een compleet assortiment en veel merken. De consument kan voor elk type BBQ terecht op Barbecueshop.nl. Ook bieden zij voor elke BBQ allerlei accessoires aan zodat het maximale uit een gezellige BBQ gehaald kan worden.

Deze score is gebaseerd op 23 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Jelle G 02-08-2022

Na een erg welkom onthaal in de winkel in Breda is mij echt alles uitgelegd over wat er mogelijk is met verschillende bbqs. Al mijn wensen werden goed in kaart gebracht en mee gedacht wat het beste bij mij zou passen.

Met mijn wensen pakket werd al snel duidelijk dat er helaas geen alles in een oplossing was. Maar door het vriendelijke, uitgebreide, ongedwongen en zeer deskundige advies van verkoper xxxx niet met 1 maar 2 fantastische bbqs naar huis gegaan. Deze werden netjes volgens afspraak tot in de tuin bezorgd. In elkaar zetten was zo gedaan en hebben er al een aantal dagen heel erg veel plezier van!

Toffe winkel met nog toffer personeel.

Robert 01-08-2022

Na telefonisch advies over accessoires voor de barbecue heb ik afgelopen donderdag een bestelling geplaatst. Super snelle en kosteloze levering. Top service!

Meyer 01-08-2022

Snelle correcte levering. Juiste prijzen
Kwalitatief materiaal. Alles is zoals beschreven

Corne 31-07-2022

De verkoopmedewerker was erg vriendelijk en heeft mij prima en vakkundig geholpen.

Arjan Egelmeers 31-07-2022

Qmeerdere malen aankopen gedaan, altijd vriendelijk personeel en de service die je mag en kan verwachten!
Hier sta je als klant nog centraal, nemen tijd voor de vragen.
Prijs elders goedkoper, bijna altijd kan er wat aan gedaan worden.

Jasper 29-07-2022

Na lang twijfelen toch besloten om een mooie barbecue te kopen. Zo ben ik naar allesvoorbbq gegaan en ben uitstekend door een vriendelijke medewerker geholpen. Uiteindelijk een mooie bastard kamado barbecue gekocht.

Toen was het zover en werd de barbecue geleverd, helaas was deze tijdens transport onherstelbaar beschadigd. Aan een barbecue in 10.000 stukjes heb je natuurlijk niet veel, tenzij je van puzzelen houdt en een enorme pot lijm hebt staan. Ik ben gelijk in de auto gestapt en werd wederom erg vriendelijk geholpen, een paar dagen later werd de barbecue netjes omgeruild. De medewerker heeft nog even de doos open gemaakt om te controleren of alles dit keer wel heel was. Gelukkig was dit het geval, super opgelost en goede service!

Cindy 29-07-2022

Op zondag besteld, maandag al in huis! Alles in orde. Voor mij een dikke 10/10.

R.Klein 28-07-2022

Denkt met je mee. Erg behulpzaam. De bbq wordt zelfs in je auto gezet. Volgende keer zou ik hier zeker weer kopen.

Fam. Waterval Meerssen 27-07-2022

Bij allesvoorbbq is een webwinkel die lacht je toe!
Het totale proces van begin tot eind is perfect!
De prijs meer dan concurrerend - het bestelproces prima - de levering super snel en correct!
Al met al een dikke tien!

Joost Jansen 26-07-2022

Goed advies en bbq direct af te halen! Handig dat er kleine showroom is waar je het product kan zien, ook vele extra’s opties of toebehoren te zien in de showroom

Dennis 22-07-2022

Goede en snelle levering. Producten staan duidelijk omschreven en goed te vinden via de zoekmachine.

Eddy dewachter 21-07-2022

Als je een mail ontvangt met de vraag tevreden of niet te tevreden over je aankoop voor je je aankoop hebt ontvangen kan je niet anders dan ontevreden stemmen.
Mijn aankoop is nog steeds niet geleverd. Heb wel hierover bericht gekregen en de keuze om te wachten of eventueel de aankoop te annuleren. Ondanks de correcte communicatie had ik mijn aankoop niet mogen/kunnen plaatsen doordat de voorraad uitgeput was.

Remco 21-07-2022

Prima geholpen door alles voor bbq, zowel voor de aanschaf als daarna. Door een productiefout in de BBQ kon ik hem niet helemaal in elkaar zetten, dit gemeld en binnen 24 uur zijn we tot een goede oplossing gekomen. Snel geregeld en goed meedenken met de klant.

Ray 19-07-2022

Gegarandeerd de laagste prijs in combinatie met een goed advies en service van een deskundige medewerker.

Henrik meelen 17-07-2022

Groot assortiment en onwijs snelle service. Handige website waarmee goed vergeleken kan worden en een prima prijs. Fijn de tool dat je aandacht krijgt voor de extra onderdelen niet vergeet! Ik ga genieten van mijn grandhall G3

R.Berends 15-07-2022

De levering ging fout dankzij Post.NL maar allesvoorBBQ heeft toch geprobeerd dit recht te zetten ,,ook al is dit niet helemaal gelukt dankzij Post.Nl ,,is mij als tegemoetkoming een BBQ borstel toegestuurd door allesvoorBBQ , Zij konden hier niets aan doen Maar voelden zich toch enigzins verantwoordelijk, ook de reactie tijd op mijn email was binnen een half uur , Dat alles vind ik een aanbeveling waard. Dus TOP WINKEL

kees giljam 14-07-2022

BBQ gekocht de levering was niet compleet ik heb geen melding gehad hiervan na een week gebeld en de volgende dag was de nalevering binnen

Mike 13-07-2022

Zaterdag Weber BBQ Hoes besteld, maandag reeds ontvangen. Tevens mooie korting.

WouterS 11-07-2022

Goed geholpen. Niks mis mee. Eerst om een keuze te maken, 2 dagen later om de aanschaf te plaatsen.

Anton Janssen 11-07-2022

De verkoper was rustig,vriendelijk, begripvol, luisterend, hulpvol, netjes,meedenkt.
Levering was snel en duidelijk.
Wij waren als klant als koning behandeld en gingen met een fijne ervaring weer naar huis om naar de levering uit te kijken. Kortom TOP.

Eric uit Geldrop 10-07-2022

Leuke shop, voldoende keuze in BBQ’s en een hele relaxte en vooral niet opdringerige verkoper

Michel 09-07-2022

Snelle levering en een heel scherpe prijs.
Ik ben erg blij met mijn aankoop.
Bedankt!

Blij met nieuwe bbq 07-07-2022

Super service, geen 10 omdat wij op de website zagen dat de bbq op voorraad was in Eindhoven. Dat bleek niet zo te zijn. De service en verzending zijn super verlopen, vandaar dit cijfer. Al met al super tevreden, nu lekker BBQen!

Geert 06-07-2022

Ik ben bij jullie uitgekomen onder de gekochte BBQ bijna 250 euro goedkoper was dan hier in België.
Dat deze ook nog een gratis werd thuis geleverd was natuurlijk mooi meegenomen.

Edwin 04-07-2022

Voor ruim €1400 een BBQ besteld bij allesvoorbbq.
Deze werd snel geleverd, maar bij in elkaar zetten bleek er een forse scheur. barst te zitten in de binnen- en buitenschaal van de BBQ.
Direct contact opgenomen met de klantenservice van allevoorbbq. Daar kreeg ik te horen stuur maar mail naar leverancier van de BBQ, deze nemen binnen 48uur contact met je op. Nu ruim 5 dagen verder en nog steeds geen antwoord. Ik vind het een erg slechte service van allesvoorbbq dat je voor ruim €1400 een bbq besteld en dat je dan zelf moet regelen dat de schade vergoed wordt. Verder geven ze aan dat ze binnen 48uur antwoorden welke ze ook niet nakomen deze afspraak. Ik raad mensen ook niet aan te bestellen bij allesvoorbbq.